1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Žhavé léto 3,5
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Žhavé léto 3,5 - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



Jmenujete se Johny Majer a váš strýc vám po smrti odkazuje kasino. Má  na něj ale zálusk mafián Makaroni.


1) Věznice


Začínáte ve vězení, ale ani vy sami nevíte, jak jste se sem dostali. No nic. Zkuste zabouchat na dveře, přijde hlídač, ale akorát vám začne nadávat. Chce to ho trochu vytočit, tak začněte křičet z okna, spláchněte záchod, rozkopejte postel a  zatlučte na zeď. Strážný se naštve a hodí vám knížku s vězeňskými předpisy. Pročtěte si ji a počkejte na jídlo.


Až vám donesou jídlo, tak prozkoumejte postel a pomocí malé minihry, kde zamáčknete všechny šváby, si tak obstaráte něco do jídla. Hoďte tam šváby a zavolejte střážníka. Pak promluvte s Kerrym - přes zeď a jste u něj vcele. Začnete vyprávět.


2) Kasino


Po menší animace se ocitáte v místnosti se sejfem. Prolezte to tady a zkuste otevřít dveře, ale je zamčeno. Prozkoumejte sejf, ale nic. Zavolejte proto Billymu, ten vám řekne, že číslo zapomněl, no nic. V šuplíku u stolu přeházejte bordel a vyndejte pravítko. Vezměte také časák sauty a listujte na stranu 5 (jedno zčísel). Pak pravítkem vylovte z koše noviny, kde je číslo 24. Pak mrkněte na nástěnku a najdete rok 1872. Ano, Billy říkal, že je kombinace datum jeho narození. Na nástěnce se ještě podívejte pod leták vpravo dole a přečtěte si postup ksejfu.


Sejf je trochu složitější, ale čísla máme, takže je to v pohodě. Číslo k němu je tedy 2451872. Nejdříve točte po směru hodinových ručiček (vpravo) k číslu 2. Pak opačně - při směru k číslu 5, pak opět po směru k číslu 1, proti směru k číslu 8, . . . Pak chytněte páku a sejf je otevřen.


Máte klíč, rychle ven, ale ouha, mafiáni tam čekají, takže zpátky. Jediná cesta vede oknem. Přisuňte si skříňku u dveří a vylezte k oknu, ale je tam sklo. Skočte do sejfu a mrskněte zlatou cihlu do okna, znovu vylezte nahoru a pak už se jen mrkněte na animaci.


3) Honička v uličkách


Tak vyběhněte do uličky naproti, ale všude jsou mafiáni, proto rychle doprava k malým schůdkům u zábradlí a do dveří v domě - koukali jste na ně od začátku. V domě počkejte, než mafián rozstřílí okna a pokračujte do dveří, které vedou do uličky. Za dveřmi doprava a pak doleva. Běžte rovně a vpravo si vezměte bonus - krabice. Pokračujte jedinou cestou a u hydrantu rychle doprava, nebo vás jeden z mafiánů rozstřílí. Pak opět hned doprava a poslední odbočka vede doleva na dvorek.


Na dvorku už vám naštěstí neutíkají životy, ale i tak si pospěšte. Vezměte za bednu vpravo a dotlačte ji ke dveřím. Druhou bednu přitlačte přes tuhle až ke zdi a tu přeskočte. Tady prozkoumejte lešení a posbírejte co nejvíc kamenů. Opět prozkoumejte lešení a je tu další minihra - hod kamenů. Nejdříve sundejte cihlu nahoře a pak se trefujte do té mezi prkny, dokud jedno nespadne a vy nebude moct vylézt na vlak.


4) Útěk z kriminálu


Jste zpět ve vězení, takže si z rozbitého stolu vezměte dřevěnou nohu a vylezte dveřmi ven. Počkejte, až půjde policajt od vás a jděte pomalu za ním. Asi v půlce se chytněte zábradlí a počkejte, až půjde na druhou stranu. Znova vyskočte nahoru. Prozkoumejte nápis na záchodech a pokračujte pomalu po schodech dolů. Tam chodí další čumil, můžete jít k němu a schovat se v kanálu, nebo jít jako já okolo. Tam je další stráž, takže opět, až bude zády, tak vylezte na místní trubku a počkejte. Pak slezte a pokračujte okolo Barnabyho kanclu dál k elektrickému křeslu.


Vypněte pojistky a rychle běžte k nejbližší trubce, na kterou vylezte. Až půjde šerif ke křeslu, dojděte do jeho kanclu, kde seberte medvěda. Zamaskujte se kýblem a koštětem. Až bude klid a Barmany bude v kanclu, tak opět ke křeslu. Dejte do něj medvěda a puste proud. Chudák plyšovej. Opět vylezte na trubku a počkejte na video.


Vraťte se ke křeslu a dřevěnou nohou zcely vytáhněte Barnabymu klíček. Vraťte se až k záchodkům, jen se nezapomeňte schovávat. Odemkněte si klíčem. Prolezte záchod a najdete štětku. Namočte ji v záchodě, kde je nějaká hořlavina a stejně opatrně se vraťte k elektrickému křeslu. Zapalte si štětku o Barnabyho a máte louč. Nyní se nechte chytit strážným.


Z cely se dejte přes stráž na záchod a hop do stok.


5) Stoky


Začínáte ve stokách, takže tu přeskakujte z kamene na kámen, hlavně nesmíte spadnout do vody, jinak je po vás. Dejte také pozor ve velkých místnostech na krysy, které vás zabijí. Postupně se dostaňte až nakonec stok.


Zde najdete stroj na přečerpání vody. Nejdříve zatáhněte dvakrát za provázek vlevo, jednou za ten pravý a ještě jednou za levý. Jedna nádrž je prázdná - hurá do ní a vezměte si ozubené kolo. Zpět ke stroji a teď zatáhněte dvakrát za prostřední a čtyřikrát za pravou šňůru - další nádrž volná. Seberte krabici sbonusem a hlavně vezměte kliku.


Teď pokračujte rovně a uvidíte spoustu hnusné vody. Přeskákejte přes palety a aligátory na konec. Jen na aligátorech popoběhněte, než vás sežerou. Najdete dveře, nasaďte kolo, kliku, zatočte a jste venku.


6) Fabrika


Nejdříve vyzkoušejte všechny průchody - jeden vede do továrny. Tam zjistíte, že je potřeba shodit můstek. Na zemi jsou vyznačena místa, kam dát bedny. Jedna je nahoře, takže si vždy díky druhé udělejte cestu, tak jako u těch na dvorku, když jste zdrhali před mafií. Nakonec postavte na všechny tři dlaždice bedny a máte otevřenou cestu dál.


Zajděte do kanclu a zkuste zavolat telefonem, ale je hluchý. Seberte sirky a jděte ke stolu. Tam vezměte provázek a z koše vyndejte plechovku fazolí Puf Puf. Připevněte ji k řetězu u skříně, dejte provázek a zapalte. Řetěz je odpálen a vy můžete vzít ve skříni rušičku.


Tak ji nalaďte, resp. vylaďte. Pro ty netrpělivé. Spodní šoupátko má být uprostřed, horní trochu vpravo a to prostřední trochu vlevo. Tak a máme to, teď zavolejte Čendovi, přijede pro vás. Ještě ale zaběhněte vedle na záchod a prozkoumejte skříňky a umyvadlo.


Vylezte ven a pokecejte s Čendou, dá vám páčidlo - v kufru. Vypačte skříňku na záchodě a vezměte břitvu, oblečení a pěnu. Břitva je ale rezavá, tak vyjděte ven, seberte nočník a dejte do něj vodu zchladiče zrozbitého auta. Nočník pověste nad připravené ohniště, zapalte a vyvařte břitvu. Pak se skočte oholit a hurá k Čendovi.


7) Cesta do města


Další minihra, kde řídíte auto. Je dost rychlé, tak dejte pozor, ať nenabouráte. To by vám Čenda moc nepoděkoval.


8) Město


Promluvte si s Čendou o nelegálních papírech a vyběhněte schody nahoru. Prozkoumejte smradlavou popelnici a vejděte do Kiddova baru. Tam promluvte se všemi, hlavně s fousatým klavíristou. Hmm, když nemáte bíbr, tak se s vámi nebaví, škoda, že jste se oholili. Zajděte do kuchyně a pokecejte s kuchařem. Otevřete ledničku a najdete mrtvolu. Skočte za barmanem a nůžkami, které vám dá, odstřihněte mrtvole bíbra. Teď pokecejte s klavíristou. Vezměte si od kuchtíka konvalinkový sprej a použijte ho na smradlavou popelnici. Vyndejte papíry a dejte je Paďourovi. Chce 500.


Zajděte za Kiddem - kancl má vedle kuchyně a promluvte sním. Ze skříňky vezměte drátky a jděte do palírny naproti baru. Tam je generátor, takže nasaďte drátky. Vezměte první drátek z horní řady a připojte ho k druhému konektoru vlevo. Druhý drátek nasaďte na čtvrtý konektor, třetí drátek na první konektor, čtvrtý drátek na sedmý konektor, pátý drát na šestý konektor, šestý drát na pátý konektor, sedmý drátek na osmý konektor a poslední drátek pak na třetí konektor. A je to, chlast se vaří.


9) Cesta na farmu


Při cestě na farmu dejte pozor, protože jestli se vám chlast vysype, a že mu to jde dobře, tak jedete od začátku. Nejhorší je asi skočit přes most, ale ani to není větší problém. Nakonec dojeďte až k farmě.


10) Na farmě


Promluvte si s farmářkou a ta vás vezme na střelnici. Tam házíte brambory na jednotlivé terče, tak se trefte. Až je všechny sundáte, tak dostanete brokovnici a musíte zabít všechny kojoty, kteří útočí na krávy. Každý vydrží tři rány a hodně moc kouše, tak si dejte pozor. Kdyby něco, náboje jsou u domu, kousek od vašeho auta. Po zabití kojotů dostanete řepu na chlast a jedete zpátky.


11) Cesta do města


Je to to samé, jako před chvílí, jen pro změnu vezete řepu.


12) Závody


Pokecejte s Čendou u jeho autoopravny a řekněte, že chcete závodit. První závod je testovací trať, kde stačí sprototypem dojet dřív, než vám dojde čas. Po úspěšném dojetí pokecejte znovu s Čendou a pošle vás na demoliční derby. Tam je to něco podobného, prostě musíte dojet, dokud vám nevyprší čas. Dejte pozor, protože každá překážka vás dost zpomalí a času je málo.


Až vyhrajete demoliční derby, tak si naposledy promluvte s Čendou. Pojedete výroční závod traktorů. Stačí dojet první, jde to velice snadno a pokud by vám to nešlo, nikde není řečeno, ža se musíte držet na trati, stačí jen projíždět checkpointy. Po vítězství přijde Kidd a řekne, že si Makaroniho chlapec zvýšil čas a je první. Další závod nejezděte, protože po každé vaší výhře si soupeř zlepší čas a na konci byste to mohli mít hodně těžké.


Místo toho zajděte do baru za Kiddem a dostanete peníze za řepu. Už jich máte dost, tak je dejte Paďourovi a je to. Nakonec zajděte za Čendou, pošle vás k Čumimu.


13) Cesta k šamanovi


Velice snadné, stačí na každé odbočce jet pořád doprava, jinak se tu budete motat do nekonečna.


14) U Čumiho


Pokecejte se šamanem Čumičiču a ten vás pošle do záhrobí.


15) Záhrobí


Uff, jste v předsíni mrtvých. Zkoše vlevo seberte vstupenku a pytel mrtváků - peníze. Vstupenku dejte do „típače“ a pokračujte expozicí až na konec, kde je několik budek. Tam vám řeknou, že musíte vyplnit žádosti. Ty jsou na stole, tak ji vždy vyplňte a dojděte ke správnému okýnku. Takhle pořád dokola, než to Johnyho přestane bavit. U posledního okýnka vysypte 5 tisíc mrtváků a máte to. Pak vejděte doprostřed něčeho a promluvte si se strýčkem.


16) Jízda do města


Tak jste venku, ale honí vás mafie. Střílejte vždy řidiče a pak až spolujezdce, protože to některé motorky neustojí. Je to poměrně snadné, jen si je nenechte moc přijet k tělu.


17) Kidd


Tak, jste ve městě a rychle ke Kiddovi, tam ale čeká mafie a bere si vás.


18) Kobka


Makaroni vás chytil a zavřel, no co se dá dělat. Následuje minihra, kde stačí si nejdříve zapamatovat šipky a pak je vždy ve čtverečku správně zopakovat. Až se vám podaří třikrát udělat správnou kombinaci, jste volní.


Na zdi seberte trombon a vysvoboďte Helenu. Na hromadě seberte dvě pádla a pokračujte dolů do stok. Tam najdete kostlivce, tak si vezměte jeho rukavici a vraťte se zpět. Stiskněte s rukavicí přístroj a zastavíte tak větráky. Přisuňte si bedýnku a vyskákejte zpět nahoru, kde jste byli svázáni. Přeskočte k větrákům na druhou stranu a oba vytrhněte.


U stok všechno namontujte na auto a máte supr loď. Zajděte za Helenou a jste ve vodě.


19) Stoky


Plujte rovně a na první odbočce to dejte doleva. Pak znova doleva, projedete místností a pak se dejte první odbočkou, kde není voda. Dojdete do místnosti, kde zatáhněte za všechny čtyři páčky a pak rychle do auta. Vraťte se do velké místnosti a pokračujte doleva, kde byla hromada smetí. Pak znovu doleva a ve druhé větší místnosti je vpravo východ.


20) Město a farma


Doběhněte ke Kiddovi, kde čekali mafiáni, ale naštěstí jim vaši kamarádi dali co proto. Seběhněte k Čendovi, skočte do auta a rychle na farmu. Tam si vezměte zauta brokovnici a pobijte všechny mafiány. Náboje jsou stejně jako předtím a navíc je tam i lékárnička.


Teď musíte najít věci, které vám zanechal strejda. Zajeďte do města a před Kiddovo barem pokecejte s Marcelem. Skočte do člunu a pomalu jeďte řekou. Vždy projíždějte checkpointy, dokud nenajdete mapu a pak hurá zpátky.


21) Kostel


U Čendy vezměte auto a hurá ke kostelu, kde je otec Brown. Dvakrát zacloumejte s dveřmi u lešení, dokud nespadne sekyrka. S tou rozštípejte malé zadní dveře a jste vkostele. Tam si zkaždé hromádky knih a beden seberte střípek a pak vyskočte přes bedýnku nahoru na lešení. Najdete mrtvého otce Browna a také bednu.


Na bednu poskládejte správně všechny střípky, pomůže vám puntík dole. Nezapomeňte, že je lze otáčet. Pak bednu otevřete a vezměte klíč od muzea.


22) Muzeum


Dojeďte do města a doběhněte okolo Kiddova baru k muzeu. Tam si dejte souboj s babčou, abyste nakonec zjistili, že je to tetička Žofie, no měla ale energie. Maska je dobře hlídána a vy musíte otevřít malý mechanismus. Nahoře máte čtyři kuličky a musíte zajistit, aby spadla do stejně barevné příhrádky. Nejprve si teda vše otočte tak, aby se vám dostala zelená do zeleného žlábku. Otočte také tlačítko mezi modrým a žlutým žlábkem - aby směřovala díra ke žluté. Nahoře stiskněte čudlík a jedem. První zelená kulička padne do zelené příhrádky. Pak otočte klapku nad žlutou přihrádkou a máte žlutou kuličku. Pak otočte tu mezi modrou a žlutou přihrádkou a nakonec otočte tu uprostřed.  A máte masku.


23) Hřbitov


Po rozhovorech vás Čenda odveze ke starým dolům, kde stačí jet rovně, na takovou plošinku a zní přeskočit na most. Jeďte dál až ke hřbitovu. Tam vás čeká minihra. Střílejte zombíky tak rychle, jak jen umíte klikat na myš a pravým tlačítkem si přebijte. Pokud střelíte do lékárničky, je vaše. Nakonec se prokopete do Neverlandu.


24) Neverland


V Neverlandu dojděte k malé drzé prasečí holce a choďte po blikajících čtvercích, dokud vám nevynadá. Pokecejte s ní a znova choďte po čtvercích. Opět s ní promluvte a budete jí muset donést Barnabyho medvídka. Doskákejte k němu a seberte ho. Cestou zpět se rozběhněte do kostky a pérem a sražte ji na zem - máte volnou cestu. Dejte praseti medvěda a pokračujte dál.


Následuje minihra, kde ovládáte kouli s vámi pomocí myši a nesmíte spadnout do okolí. Hra se na checkpointech uloží, ale i tak buďte opatrní. Nakonec dojete k robotovi.


Promluvte s robotem a ten vám řekne, jak zbohatnout. Mimochodem to řekl i vašemu strýci.


25) Město a farma 2


Zeptejte se Čendy, kolik je, ale nemá hodinky. Jděte proto do baru za Kiddem a ten vám řekne, že tři čtvrtě na pět. Rychle zpátky za Čendou. Robot řekl, že s ním máte v pět pokecat, takže jděte ke kladce a mrkněte na video - Čendu napadlo dát do traktoru palivo z Puf Puf fazolí, aby jel rychleji.


Dojeďte na farmu a promluvte sfarmářkou. Naložte fazole a hurá k Čendovi. Za městem to stočte na písek doleva a jste hned u Čendy. Pak vyhrajte závod, je to snadné - teda pokud jste předtím ujeli jen jediný závod, jak jsem vám radil. Nepřeji vám totiž překonávat čas 180 (183,6) sekund jako já.


26) Pískovna


Závody jste vyhráli, ale Makaroni vzal Helenu do pískárny. Zkuste otevřít vrata, ale nejde to. Zajeďte proto zpět do města a před kasinem - cestou k muzeu, najdete chlápka, s tím promluvte, dokud vám nedá recept na super bombu. Potřebujete ředidlo, hnojivo, trubku a mýdlo.


Skočte proto do baru a barmana se zeptejte na mýdlo. Pošle vás ke kostelu. V zadním křoví je jedno schované. Pro hnojivo se stavte na farmu, je v takovém zelenobílém pytli. Ředidlo je u Čumiho, stačí jít hned vpravo a sebrat lahvičku s ředidlem. No a nakonec trubka, tak ta je ve fabrice, kde jste byli ze začátku. Je tam opřená venku o haraburdí.


Vše dejte chlápkovi před kasinem a za chvíli máte bombu. S tou odpalte vrata pískovny a následuje ministřílečka, kde stačí zabít mafiány. Pak seskočte do kanálu pod mostem a vlezte do trubky, které vyčnívá kolno ke kanálu. Ocitnete se na střeše. Oběhněte komín a skočte do trubky vlevo.


Nyní vás čeká hopsačka, dohopsejte přes několik nástrah až nakonec, kde čeká Makaroni a jeho poskoci. V další honičce stačí střílet po mafiánech a nezapomeňte se také skrčovat pomocí mezerníku. Nejdříve sejměte toho menšího, jde to líp.


Nakonec vás čeká Makaroni, jezděte za ním a nakonec střelte do výhybky. Ta se přehodí a je tu konec. Shlédněte outro a je to, dohráli jste hru. Gratuluji.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.