Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Jde o 2D kreslenou adventuru, která je freewarovka a vytvořil ji David "Dlaha" Konečný. K stáhnutí je například na oficiální stránce DlahaSoftu www.dlahasoft.mysteria.cz nebo třeba na www.hernisvet.cz a co o ní říct ? No zkuste si udělat názor sami.
2) Příběh :
Jsi Chuckie, celý svůj život se věnuješ programování a jiným aktivitám, které se přímo vážou na tvé špičkové PC. Jenže ! Jednou ráno se probudíš a tvůj počítač je fuč. Jediné co po něm zbude je prach na stole. Prekérní situace... Nezbývá nic jiného, než se vydat svého elektronického mazlíka hledat. Stopy tě zavádí k různým lidem a do neobvyklých míst. Jestli tvé snažení skončí úspěchem nebo smrtí, závisí čistě na tobě.
3) Návod :
Modrouš + zabití krysy
Ve svém pokojíku seber tužku, papír, CD a deodorant. Před domem vezmi kus drátu a promluvit si s Modrým trpaslíkem. Moc ti toho ale nepoví, dojdi se na něj přeptat barmana v hospůdce. Poradí ti jak na podivína, proto se k němu hned vrať a znovu s ním porozprávěj. Jenže ten modrý hajzlík ti nebude chtít cokoliv říct, dokud mu nepřineseš brýle, pivo a megafon, který mu zabavil hospodský. Proto za barmanem zaskoč a pokecej. Megafon ti klidně dá, když zabiješ krysu, která se zabydlela ve skladě. Ze stolku seber minci a dveře si odemkni klíči, které si před chvilkou dostal.
Tato místnůstka je pro tvůj inventář velmi štědrá. V krabici a jejím okolí najdeš hák, 2 popelníky, rozbitý klakson a u díry, kterou bys měl určitě prozkoumat, se povaluje konzerva. Barmana na chvilku zneškodni deodorantem a vezmi tác, který až do teďka neúprosně bránil. Vrať se k myši, papír pokresli tužkou a přitiskni ho na tác. Tuto pastičku dej na díru a až poběží nebohá krysa do domečku, stačí jen sebrat její tělíčko. Krysu předej barmanovi, dostaneš od něj megafon. Jestli je stále omráčený, stačí když odejdeš z hospody a zase se vrátíš.
Aquapark
Ve svém pokojíčku pořádně prošťourni skříň hákem. Najdeš zapadlou kódovací kartu, kterou si otevři ledničku. Vyber z ní rybu a vychlazené pivko. V inventáři spoj popelníky drátem, tím si vyrobil brýle. Teď už máš všechny věci, které po tobě modrý vyděrač chtěl, takže za ním zajdi a předej mu megafon, pivo a brýle. V rozhovoru od něj dostaneš typ na místního zlodějíčka a mafiána sídlícího v aquaparku. Zkus jít do sekce 2, bohužel tě tam nechce pustit workoholická uklízečka. Prohrábni kyblík a pak promluv s barmanem, dostaneš od něj pivo na účet podniku. Nevypadá zrovna nejlíp, proto ho zkus prolít filtrem v akvárku s rybičkami. A vida, mrtvá krysa, proto ta podivná barva. No ale už nemá cenu to řešit... Krysí tělíčko hoď na uklízečku, ta se lekne, až z toho omdlí a ty můžeš do sektoru 2.
Když krasavici prohledáš, najdeš u ní mobil a vzkaz, který si v inventáři přečti. U skříňky seber kladivo a mrkni na mapu. Škaredým kladivem si pohraj s nastavením nalezeného mobilu. Zůstane ti z něj klíček, kterým odemkni skříňku. Vezmi z ní uspávací pistoli. Teď už jsi dostatečně připraven a vybaven na návštěvu místního mafiána, který sídlí za dveřmi s drsným nápisem nevstupovat. Jenže rozhovor s ním si musíš zasloužit. Čeká na tebe menší zkouška. Musíš třemi ranami urvat co nejlepší skóre. Takže pevnou mušku a až vyhraješ jdi si promluvit s kápem. Poví ti o skládce, kam se určitě vydej.
Skládka
Z hromady odpadků vytáhni otvírák na konzervy a spínku. Hlídač tě nechce pustit dovnitř. Zkus s ním teda prohodit nějaký smysluplný rozhovor podruhé. Dozvíš se od něj, že má přímo panickou hrůzu z řevu bezpečnostních sirén. Zaskoč do internetové kavárny a ze stolku s PC seber žvýkačku, kterou nalep na klakson a milému hlídači hezky zatrub. Ten se vyleká a vezme nohy na ramena, zůstane po něm jen pochybný časopis. Cesta do domu už je volná, takže toho využij a vejdi. Pořádně prozkoumej nohu dřevěného stolu a zajdi ke koberci. Když ho strhneš, objevíš poklop, který je bohužel zamčený. No tak si pomoc spínkou a cesta dolů je volná.
Pod poklopem to vypadá opravdu podivně. Pořádně prozkoumej všechny skříňky a použij na ně otvírák na konzervy. Z prostřední dostaneš šroubovák a v pravé je sejf. Když ho budeš chtít otevřít, tak si ta plechová potvora usmyslí, že chce nějaký kód, a pokud možno správný. Takže tam naťukej číslo z nohy stolu. Pro ty, kteří nevlastní zrcátko nebo jinou podobnou vymoženost naší krásné doby uvádím, že se jedná o číslo 56832. V útrobách sejfu se schovává zašifrovaný dopis. Který vypadá rozhodně zajímavě.
Rozšifrování dopisu + tajná skrýš
V netové kavárně si promluv s majitelem. Má trošku vysoké ceny, tedy aspoň pro osobu, která má v kapse jednu ubohou mincičku. Kde ale na těch pár obrazovkách sehnat peníze ? Stačí se jít znovu podívat do krabice v hospůdce. Prve se ti podařilo přehlédnout 50,--. Nalezené prachy předej chlapíkovi a jdi si zaprogramovat. Po chvilce práce se ti podaří rozluštit význam dopisu. Dozvíš se o tajné schůzce před místní vyhořelou školou. Tak tam rychle zaskoč.
Jak to tak vypadá, přišel si o krapet později, takže se ti tu nepodařilo nikoho zastihnout. Vejdi do školy a chlapíkovi dej konzervu, kterou si otevřel otvírákem na konzervy. Tento očitý svědek ti řekne o tajné skrýši, která se prý nachází pod poklopem. Takže tam jdi. Na prasklinu ve zdi použij čínskou hůlku z koše. Otevřou se tajné dveře, které skrývají nečekanou místnost. Vezmi svůj počítač. Na první pohled poznáš, že mu chybí HDD.
Tvůj šestý smysl říká, že se nachází v útrobách rakety. Proto se na ni podívej blíž. Jestli si to ještě neudělal, zálohuj hru a v inventáři rozbij půllitr kladivem, abys dostal střep. Šroubovákem odstraň všechny 4 šrouby a sundej poklop. Jejda ! Nechtěně si spustil odpočítávací zařízení. Zkus z atomovky vytáhnout HDD. Nějak to nejde, proto použij otvírák na konzervy na plech. Objeví se před tebou 4 drátky, které musíš -pokud chceš přežít- přeříznout střepem ve správném pořadí. U mě bylo pořadí : modrý, žlutý, první a červený, ale pozor - správné pořadí barev se pokaždé automaticky mění ! Tzn. co hra = nová kombinace. Takže si na správné barvy musíte přijít sami (na tuto nepřesnost v návodu upozornil Dlaha - takže díky). Rychle otevři skříňku a vezmi si to, co ti po právu náleží. Teď už jen stačí, abys šel do svého domu, kde na tebe čeká milé překvapení.
KONEC.