Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.
Nejprve pár poznámek k návodu. U většiny rozhovorů musíte vyčerpat všechny
otázky, pokud není řečeno jinak, učiňte tak. Nezapomeňte, že mimo psaných
otázek máte často v horní liště ikony znázorňující další problémy na pokec,
většinou stačí na ně jen kliknout, ale někdy je třeba ikonou ukázat na
dotazovanou osobu. Na spoustě lokací se vyskytují předměty, které si můžete
prohlédnout, s případem nemají nic společného, ale je lepší na ně alespoň
kliknout. Je dobré zápisky o každé stopě ve vašem palmtopu (PDA) forwardovat
Skinnerovi a Shanksovi, obdržené e-maily není nutné uchovávat. Hra je i trochu
nelineární, takže se může stát, že budete mít možnost něco vyřešit i jinak,
než je zde psáno, ale moc často to nebude (jestli vůbec).
PRVNÍ CÉDÉČKO
Policejní stanice
Potkáte vašeho kolegu, Agenta Cooka. Jděte do jeho kanceláře a promluvte
s ním. Vraťte se do své kanceláře a sedněte si na židli. Zazvoní telefon,
zvedněte ho a jděte za svým šéfem. Promluvte se Shanksem (váš šéf)
a Skinnerem. Zpátky k počítači, nalogujte se do něj - vaše jméno Craig
Willmore a heslo Shiloh. Přečtěte si e-maily. Klikněte na APB a zprávu
o pohřešovaných agentech odešlete. Pak si prohlédněte spis, který o Mulderovi
a Scullyové máte, můžete jim zkusit zavolat na mobil, ale "překvapivě"
neodpoví. Ze šuplíku vezměte pistoli, odznak a želízka. Ze stolu vezměte desky
s případy, přejděte ke Cookovi, pokecejte s ním a případy mu předejte.
Následuje pokec se Skinnerem. V konferenční místnosti vezměte ze skříně
všechny věci (dalekohled, foťák atd.). Pomocí PDA se přesuňte do motelu Comity
Inn v Everettu.
DRUHÉ CÉDÉČKO
1. Motel (Comity Inn)
Recepční ukažte odznak a promluvte s ní. Prohledejte Mulderův pokoj
(slunečnicová semínka, "noviny", kniha, desky s případem, nápoje a pozvánka do
restaurace) a pak přejděte do pokoje Scullyové, kde si pokecejte se Skinnerem,
koukněte na bibli a vezměte laptop (heslo známo není, kdo ho uhodne, má u mě
panáka). Znova si pokecejte s recepční.
2. Policejní stanice
Z PDA si opište telefony a SPZ auta. Hoďte je do počítače (ING), získáte
adresu. Zkuste zavolat na ta čísla plus do computer crimes. Nic moc.
V konferenční místnosti promluvte se Skinnerem.
3. Skladiště (Dockside Warehouse)
Pomocí "paklíče" otevřete zámek a vejděte. Použijte evidence kit na krev na
zemi (kousek od sudů), kulku ve sloupu (kousek od krve) a vajgl (vpravo od
beden). Z místnosti, kde je Skinner, vedou schody do tmy, pomocí baterky nebo
infra brýlí najděte páčidlo, kterým otevřete bedny v hlavní hale, na jejich
obsah pak použijte evidence kit. Vyjděte ven zadními dveřmi. U lodi ukažte
Wongovi odznak a vyzpovídejte ho. Pak se podívejte na ceduli s telefonním
číslem do skladu, vraťte se ke Skinnerovi a vše s ním proberte. Venku je
zaparkovaný černý sedan. Jděte k němu, mějte připravený foťák a až začne
ujíždět, vyfoťte jeho SPZ.
4. Policejní laboratoř (Crime lab)
Odevzdejte vámi nalezené důkazy.
5. Policejní stanice
Do počítače si stáhněte fotky z foťáku a SPZ, spolu s telefonem skladu
a Wongem prověřte. Pokecejte se Skinnerem, bude mít telefon, odejde a už ho
neuvidíte. Cookovi moc neprozrazujte.
6. Skladiště v noci
Vejděte do skladu zadními dveřmi za použití paklíče. Nasaďte si infra brýle,
sledujte to, a pak prozkoumejte díru v podlaze.
7. Doma (apartment)
Zde není skoro nic důležitého, tak se jděte vyspat.
TŘETÍ CÉDÉČKO
1. Sklad
Ukažte odznak, promluvte se strážníkem, koronerem a detektivem. Seznamte se
s detektivkou Astadourian, spolupracujte s ní, bude vaši partnerkou (jen
v práci). Prozkoumejte loď (prášky ve skříni, žlutá plachta), promluvte
s Astou a tím chlápkem.
2. Terakan
Loď nejprve prohlédněte zvenku a pak i zevnitř. Dole najdete bednu s podivnou
koulí, uprostřed dva lodní deníky v ruštině. Nahoře se podívejte na spálenou
kabinu a otisky prstů v kajutě. Pokec s Astou, ať se postará o ty deníky.
Zavolejte Johna Amise (Crime lab).
3. Policejní laboratoř
Dejte mu kouli a pokecejte s ním.
4. Policejní stanice
Pokec s omráčeným Cookem a zjištěné zmizení laptopu ze skříně u šéfova kanclu.
Vezměte telefon, nalogujte se do počítače a v Media si zjistěte vše
o Tarakanu.
5. Tarakan
Promluvte s Astou a společně se podívejte na spáleniny kabiny.
6. Pitevna (Coroner's office)
Pokecejte, získáte kulku a promluvíte si zase s Astou.
7. Policejní laboratoř
Předejte novou kulku.
ČTVRTÉ CÉDÉČKO
1. Doma
Podívejte se v počítači na nové e-maily, zaslané otisky prstů hned prověřte.
Přijde nervózní Cook, řekněte mu, co chce slyšet a zeptejte se ho na ty
otisky.
2. Sklad v noci
Vlezte do kabiny, vylezte druhou stranou, koukněte na nápis (Gordon's
Hauling). Zpátky dovnitř a najděte papíry z čísly RR 1121 a 82434, pak rychle
spolujezdcovými dveřmi vystupte.
3. Doma
Prověřte čísla nově získaná z e-mailu a pak jděte spát. Probudí vás Asta.
Skoukněte video, vezměte přišlé faxy, dejte jí je a znovu pokecejte.
4. Pitevna
Pokecat.
5. Gordon's Hauling
Promluvit a vejít. Nejprve seberte lopatu (!), pak si prohlídněte na zemi
ležící papíry. Lopatou rozbijte vlez do větrací šachty a utečte. Další pokec
s Astou.
6. Doma
Spát.
PÁTÉ CÉDÉČKO
1. Policejní stanice
V konferenční místnosti si o následující akci promluvte s Cookem.
2. Překupnický sklad (Smol's Warehouse)
Nechte se krýt od Cooka. V přízemí zastřelte tři frajery a další dva v patře.
Najděte pistoli, deník a symboly na bednách. Jděte nahoru a po točitých
schodech vejděte k Smolovi. Promluvte s ním a Cookem.
3. Policejní laboratoř
Provede se balistická zkouška.
4. Překupnický sklad
Se Smolem si znovu promluvte o té zbrani. Pak vám na mobil zavolá naštvaný
Amis.
5. Doma
Přijde naštvaná Asta (to je den ;-) ). Zkuste ji uklidnit, pak si poslechněte
vzkaz na záznamníku. V počítači zkontrolujte poštu a prověřte nové otisky,
poté jděte spát.
6. Sand Point
Opatrně promluvte s X, dává vám speciální anti-ufounskou zbraň a pár rad.
Nechte ho odejít a popovídejte si s Astou.
ŠESTÉ CÉDÉČKO
1. Nemocnice
Ukažte nemocniční sestře odznak a řekněte jí jméno Scullyové a Skinnera, jinak
vám ta megera nic neřekne. Vstupte do pokoje, kde konečně uvidíte Scullyovou.
Nemá dobrou náladu, takže jí odpovídejte jasně a hlavně jí ukažte tu zbraň od
X, jinak se neuklidní a vy z ní nic nedostanete.
2. Vlaky (RR1121)
Vylezte na telefonní stožár a za použití dalekohledu se rozhlédněte. Pokecejte
hádejte-s-kým. Vlezte do vagónu 82434, prohlédněte to tam a pak jděte najít
homelessáka. Přistupte na jeho hru a propracovávejte se k věci, jíž má u sebe
(je to videokazeta, pokud vás jeho hra nebaví).
3. Policejní stanice
Skoukněte tu videokazetu a pomocí ING prověřte doktora z té fotografie.
Napojte se na video konferenci přes internet a promluvte s Lone Gunmen.
Prověřte a pošlete maily.
SEDMÉ CÉDÉČKO
1. Dům plukovníka Raucha (Alaska)
Vejděte do domu a jděte po schodech nahoru, tam zkuste promluvit s nehybným
tělem. Zatáhněte za kostlivce visícího ze stropu a vystupte po schodech
nahoru. Tam najdete svázaného Muldera, za odměnu za jeho vysvobození vám toho
řekne hodně. Po té se musíte vypořádat s lidmi od NSA. Buďto je oba zastřelte
nebo přeskočte zábradlí a utečte do lesa (doprava a dvakrát rovně), kde se jim
pak schováte.
2. Základna (Base)
Znova potkáte Scullyovou. Pak začněte hledat Muldera. Až na Muldera nebo
Scullyovou všechny zastřelte. Nic extra neprohledávejte. Až najdete Muldera,
dejte si bacha (sledujte jeho oči), nezkoušejte s ním mluvit, místo toho na
Scullyovou křikněte, aby zdrhla. Najděte velkou místnost s menší skleněnou
místností uprostřed. Za ní najdete Scullyovou, se kterou si promluvíte.
Zmáčkněte tam čudl a vraťte se do monitorovací místnosti (bzučí to tam), kde
stiskněte další čudl. Otevřete oboje dveře u skleněné místnosti, ve vedlejší
místnosti zase potkáte Scullyovou. Jděte doleva, zastřelte vojáka a seberte mu
klíč. Utíkejte před Mulderem skrz skleněnou místnost, do které ho zavřete.
Napadne vás Cook, nic s ním nezkoušejte a jakmile to půjde, hoďte Scullyové
onu special zbraň od X. Pak jen sledujte outro, vyhráli jste. Nebo ne ?
KONEC.