Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1. část
Začínáte u Azimuthova domu. Jméno lokace, ve které se nacházíte, zjistíte
vždy jednoduše tak, že si přečtete modrou cedulku. Pokud se v návodu zmíním
o promluvení si s někým, automaticky to berte jako prokecání někoho do úplného
vyčerpání všech otázek. Co se týče první místnosti, můžete se podívat dovnitř
domu a několikrát si promluvit s přihlížejícím chlápkem. Ze země vezměte
knoflík (neboli oko vašeho rozstřeleného medvídka) a jděte doprava do ulice
Smutných Boozooků. Promluvte si se smutným Boozookem a s pletoucí ženou.
Pokračujte doprava dolním východem k Mostu Chudáků. Promluvte si s žebrákem za
řekou a zkuste se k němu přebrodit. Zvedněte bednu, matici si odkopněte nohou,
zvedněte ji a hned ji hoďte po žebrákovi. Seberte botu, vraťte se do první
místnosti a hoďte ji na koženou botu ležící vysoko na průčelí Azimuthova domu.
Boty si obujte, čímž zárověň získáte Azimuthovu fotografii. Tu doneste
pletoucí ženě do ulice Smutných Boozooků, abyste dostali článek. S botami
přebroďte kyselinovou řeku a vezměte si zpět matku. V další místnosti
s vchodem do Wino's baru vezměte z pytle několik peříček a vstupte do baru.
Z pultu v popředí si vezměte šálek s kávou a jděte si promluvit nahoru
s barmankou/učitelkou. Po několika otázkách jí ukažte článek o Azimuthovi.
Naučí vás číst, dá vám kamenné písmeno "A" a po dalším vyptávání označí
chlápka, jemuž jste ukradli kafe za J.F. Sebastiana. Počkejte si, až
k zákazníkovi sedícímu u sloupu přiletí Elastický barman a vytáhněte mu
z kapsy otvírák lahví. Podívejte se na plakát vlevo od barmanky. Dozvíte se
tak veledůležitý kód na předpověď počasí, který použijete později. Promluvte
si s J.F. Sebastianem. Woodruff si na všechno vzpomene a objeví se pod názvem
hry. Seberte štětku a pro srandu králíkům si můžete zajít pod písmeno A.
Vraťte se doprava do baru a vyjděte na ulici. Namočte štětku v barelu
s dehtem, dejte kafe opilci, za což dostanete předpovědátor počasí Weather
Watch. Jděte doprava do Stairs Street. Kopněte do plechovky, seberte fazoli,
která z ní vypadne, a pak do plechovky kopejte, dokud ji Woodruff nesebere.
Upalujte (všechno je lepší než jděte) do ulice Smutných Boozooků a zasuňte "A"
do kamene na zemi. Dostanete tobozon - kapesní digitální diář, jehož
prozkoumáním uzříte první zprávu od svého adoptivního otce Azimutha. Abyste si
na tobozon trochu zvykli, můžete zavolat na předpověď počasí, jejíž kód máte
zapsán v dolní části tobozonu, kam se vám budou i ostatní získané kódy
automaticky zapisovat. Zpátky v první místnosti si přečtete, že zařízení za
Azimuthovým domem je výtah, a vyjeďte do druhého patra. Promluvte si
s byrokratem a jděte doleva k Brotoflatronu. Přečtěte si reklamu nabízející
zaměstnání v továrně a zavolejte na nové číslo tobozonem. Jděte směrem vpravo
do obchodu "Cui Cui Store" a hned u vchodu použijte matku na dynamometrický
stroj. Nyní venku před vchodem můžete spícímu majiteli obchodu sebrat umělý
prst, protože mu spadly vlasy do očí. Zpátky v obchodě si promluvte s pa-
pouškem a pak nabarvěte štětkou s dehtem plakát ženy na sloupu před ním.Teď se
na vás konečně začne soustředit. Jeho otrhaný zadek ošetřete pírky a odletí
zpátky do klubu moralistů, kde vám později otevře dveře. Jděte doprava do
tmy, nastavte zrcátko do prostřední polohy a růžici tak, aby červená střelka
ukazovala doprava.Ůplně schováno ve tmě vpravo od růžice je tlačítko (switch),
které po stisknutí vypustí paprsek. Nastavili-li jste zařízení správně, objeví
se na levé stěně nos,do kterého strčte umělý prst po čemž automaticky projdete
do tajné místnosti vpravo. Jděte ještě jednou doprava do Red Lights District.
Pokecejte s "ženou" v popředí. Dostanete volací kód do trůnního sálu krále
Boozooků, který použijete později. Mimochodem, seznam všech kódů najdete su-
marizován na konci tohoto návodu. Ale zpět k věci: tak dlouho hrajte na herním
automatu v dolní části místnosti, až ho Woodruff roztříská. Vypadne z něj
penízek, vložte jej do automatu hazardního. Vyhrajete tři další penízky.
Počet penízků nyní můžete libovolně zvyšovat bud dalším cpaním mincí do auto-
matu nebo sázením mincí na karty ležící v místnosti vlevo a ukládáním pozic
po každé výhře.
2. část
Až budete mít alespoň dvacet penízků, vhoďte jeden do přístroje brotoflatron
u vchodu do obchodu Cui Cui a získáte fotografii. V této místnosti můžete nyní
vyjet výtahem do třetího patra. Tam si promluvte s Boozoockým otrokem
a zkoumejte reklamy, až najdete číslo na televizní show Heart to Body.
Zavolejte tam a pak na další číslo její sekretářky, které v show uslyšíte. Po
chvíli vám sekretářka zavolá zpátky a poskytne číslo moderátorky Coh Cott
alias Kokot. Zavolejte jí. Woodruff se zamiluje. Ve střední části této
místnosti (Bigwig's Area) kupte celkem za šest penízků brýle a plastickou
bradu v obchůdku s falešnými čárami těla a z robota strhněte přední část
trička. Nahoře se podívejte na skvrnu na podlaze a popadněte spadnuvší pytel
s odpadky. Vlevo od vás jsou nyní dveře, kterými projděte ke vchodu do továrny
(Factory Front Yard). Tam si promluvte s vedoucím sekty Schnibblů a přečtěte
si noviny ležící na odpadcích. Woodruff začne trucovat. Usaďte ho na lavičku
a ťukejte na něj dokud nezačne bulet. Pak dvakrát zazvoňte na maličký zvonek
na levé stěně. Malý Boozook donese Woodruffovi zprávu od Azimutha, což ho
rozveselí. Do tobozonu naťukejte nový kód Azimuth Channel a uvidíte další
zprávu od svého otce. Projděte dveřmi vlevo nahoře ke vchodu do chrámu
Boozooků, 2x si promluvte si strážným a pokračujte doleva. Od moudrého Umění
si kupte klobouk, v rozhovoru vás také pošle za svou manželkou do chrámu a dá
vám kód k otevření dveří jeho pokoje. Znovu poslouchejte předpověď počasí,
dokud se nedozvíte, kde má zrovna zapršet. Běžte tam a použijte Weather Watch,
aby Woodruff udělal na zemi křížek. Pak na křížek položte klobouk a počkejte,
až do něj naprší. Půjdete-li od moudrého Umění doleva a okolo vězení znova
doleva, najdete zkratku do Red Light District a odtud směrem doprava najdete
Věž virtuální reality,z níž směrem doprava vede další zkratka k brotoflatronu.
3. část
Vraťte se ale zpět do Virtual Trip Tower. Pokud jste už mluvili se strážným
chrámu, bude volný výtah, kterým sjedete do dolní části této místnosti.
Pořádně si promluvte s majitelem věže, řekne, že oříšek, kterým má podložený
trezor, vymění pouze za nejtvrdší věc na světě. Tobozonem volejte na
předpověď počasí tak dlouho, dokud vám moderátor neřekne, že v Bigwig's Area
spadne meteor. Jděte tam a použijte Weather Watch. Woodruf nakreslí místo
dopadu, na které meteor po chvíli spadne. Pouze v této místnosti z něj zbyde
úlomek, který doneste majiteli Virtuální věže. Dostanete za něj ořech. Jděte
ho ukázat strážci chrámu, který po vás bude chtít jen jeho jádro, takže ho
musíte rozlousknout. Vraťte se s ním před Wino's bar a namočte ho do dehtu
v barelu. Z předpovědi počasí si zjistěte, kam opět dopadne meteor a na místo
dopadu položte ořech. Meteor ho rozlouskne. Jádro odneste strážci chrámu,
pustí vás dovnitř. V chrámu vezměte víko a nádobku s benzínem. Přečtením
zprávy na dveřích získáte kód do konferenční místnosti. Dále v chrámu potkáte
moudrého Slova, promluvte s ním a jděte ke dveřím radní místnosti (Council
Chamber). Zadejte kód, který máte zapsaný v tobozonu, ťukněte na okénko, které
se otevřelo ve dveřích a vstupte dovnitř. Následuje rozhovor se senilním
moudrým Času. Dojděte ke dveřím do trůnního sálu (Throne Room) a zadejte kód
z tobozonu, který jste získali již v počátku hry. Uvnitř sundejte ze stěny
listinu se seznamem kouzel skládaných ze slabik (v tento moment ještě nemáte
slabiku žádnou, ale to se brzy změní). Promluvte si s moudrým Síly a s králem.
Král vám prozradí první slabiku - Vedoucí slabiku. V inventáři vám tak
přibude krabička se slabikami. Dejte mu za to otvírák na láhve, dostanete
navíc kroužek s klíči a hodnost Boozoockého rytíře. Na zemi zde najdete také
maličkou žvýkačku a přečtením menu vpravo na zdi získáte kód ke dveřím
moudrého Chuti. Jděte do obchodu, kde sedával papoušek a podívejte se na
hodiny času (Time Syllabe Clock). Žvýkačkou ucpěte díru v trubc e a do nálevky
nalijte vodu z klobouku. Vyleze něco modrého a řekne vám slabiku času. Než
odejdete, nezapomeňte si vzít zpátky žvýkačku! Dopravte se do radní místnosti
a moudrému Času řekněte jeho slabiku. žekne vám za to slabiku Rady a kód ke
dveřím moudrého Slova. Nyní máte již tři slabiky a můžete vytvářet formule.
Podle seznamu formulí si připravte formuli času a formuli paměti.
4. část
Nalistujte si kód k pokoji moudrého Slova (Word Wiseman) a zadejte ho do
příslušných dveří. Z okénka nad dveřmi vyhřezne červené cosi, které se přizná
ke chtíči po fazolkách. Po předání fazolky červené cosi vyhrkne Základní
slabiku. Vyjděte před chrám a moudrému Slova dejte Základní slabiku. Dá vám
vstupní kódy do pokojů moudrého Zdraví a moudrého Plodnosti. V pokoji moudrého
zdraví, který otevřete kódem a sáhnutím do okénka se dozvíte pouze tolik, že
moudrý odešel za majitelem virtuální věže a nevr átil se. U moudrého Plodnosti
můžete promluvit s jeho manželkou a u moudrého chuti se dozvíte, že mu chybí
bylinky Schnaplure. Po všem tom kecání nyní konečně opusťte chrám a jděte
si znovu promluvit s majitelem Vituální věže, kterému jste zničili trezor.
Dozvíte se, že moudrý Zdraví mu cosi kutí ve virtuální realitě, takže si za
pár šupů kupte jeden "výlet" a posaďte se do křesla. Po chvíli hraní Dooma
vyleze moudrý Zdraví a řekne vám slabiku Hojení. S touto slabikou si můžete
připravit Diagnostickou formuli, kterou použijete později.
5. část
Jděte do spodního patra k památníku, který najdete, půjdete-li od obchodu
s hračkami doleva dolů. Na sochu zakouzlete formuli času, což vás přenese do
minulosti. Podívejte se na převrácený kotlík v okně domku vlevo nahoře. Potom
odsuňte balvan, který se nachází přímo pod tímto kotlíkem. V přilbě pod ním
najdete rybu, kterou vhoďte pózujícímu veliteli do brnění. Na zemi v této
místnosti dále najdete klas kukuřice a trojzubec. V popředí místnosti se
nachází těžce raněný Boozook. Pokud mu ukážete kroužek s klíči od krále,
řekne vám kód k otevření truhly v trůním sále a dá vám vojenský roh. Vzdalte
se ke středu místnosti a použitím na roh zatrubte. V pravé části místnosti se
teď začnou hlásit kameny. Ťuknutím jeden z nich odvalte, tím odkryjete
dalšího polomrtvého Boozooka. Používáním trojzubce další dva kameny odvalíte
a zpod třetího balvanu pak Boozooka za nohy vytáhnete. Promluvte si s ním,
slíbí vám, že až se uzdraví, vyryje do sochy Boozockého bojovníka formuli
Rozlišování. Vraťte se do přítomnosti a vytáhněte z brnění sochy kamennou
rybu. Na chlápka před Wino barem teď zakouzlete formuli paměti. Vzpomene si na
mnoho věcí a dáte-li mu svou fotografii, dostanete od něj dokonce pravidla
karetní hry Rummy Rules. Jděte k foťáku brotoflatronu v druhém patře. Až na
něj budete civět v popředí obrazovky, nasaďte si předek košile, brýle,
plastickou bradu, štětku s dehtem místo vlasů a kukuřici místo zubů. Pak
vložením penízku do přístroje vyfoťte perfektní fotografii. Podívejte se na
tobozon a z ískanou fotografii vložte do drivu (úzká štěrbina pod displejem).
Žena v továrně vaše vzezření pochválí. Ještě však ale potřebuje vzorek vašeho
dechu. Jděte do místnosti Slammer's Dead End. Pokud jste zachránili zavaleného
Boozooka v minulosti, objeví se v této místnosti domeček. Vejděte dovnitř
a ukáže se mistr, který vás bude učit prastarým bojovým praktikám za to, že
jste zachránili jeho předka. Jako první vás naučí kontrole uší. Až zmizí,
seberte ze země ulitu a kamennou ruku a vložte kamennou rybu do jejího obrysu
v balvanu. Získáte tak transportozon, kterým se můžete přenášet do
libovolných (navštívených) místností Cestujte do trůnního sálu a hrobku za
trůnem otevřete kódem z minulosti. Vyleze kostlivec a pošeptá vám slabiku
Energie. žekněte ji moudrému Síly a připravte si formuli Síly. Formulí Síly
rozbijte výlohu obchodu s hračkami v Stairs Sreet, čímž získáte papírového
draka.
6. část
Další použití formule Síly se teď znovu nabízí v Administration centre, kde
z byrokrata násilím konečně vyrazíte certifikát dechu. Strčte do otvoru
v tobozonu a budete přijati do továrny. Promluvte si tedy se strážným v okénku
před továrnou ve Factory Front Yard a ukažte mu pracovní povolení (Employment
Certificate). Vstoupením do továrny dočasně ztratíte všechny nashromážděné
předměty. Promluvte si s šéfem. Bude vám vysvětleno, že je třeba třídit
klobouky na dobré a špatné. Teď přichází ta pravá goblinovská akce, na kterou
jste už určitě všichni nadržení. Až se linka rozjede, musíte vždy popadnout
klobouk, použitím na zrcadlo ho ozkoušet a a) když je špatný, vyhodit ho do
odpadkového koše (A Reject Bin) nebo b) když je v pořádku, stisknout maličké
tlačítko vpravo od pásu, na kterém klobouky přijíždí, položit vypadlou bednu
na pás a klobouk do ní uložit. Pak musíte rychle přeběhnout na levou stranu
pásu do kaluže oleje a stoupnout si na to nejvhodnější místo, odkud Woodruff
vyhodí bednu rovnou do šněrovačky v horní části místnosti. Toto místo je
náhodné a je třeba uložit pozici před vložením klobouku do bedny a pak
zkoušet stavět Woodruffa do různých míst skvrny. Jakmile krabice odletí do
šněrovačky, je třeba spěchat nahoru podržet uzel. Ihned, jak krabice odjede,
jděte se zeptat šéfa, jak jste pochodili. Pokud to všechno stihnete dříve než
přijede další bedna, dojde k souboji a vy se ocitnete v blázinci ve svěrací
kazajce. Šestkrát ťukněte na Woodruffa, aby se odtrhl od stropu a pak
nautržený řetěz. Kouskem řetězu roztrhněte polstrování na levé stěně
a "vezměte" hřebík. Hřebíkem si otevřte dveře a dostanete se mezi ostatní
blázny. Hřebík zastrčte do háčku vedle skříňky vlevo a pak skříňku otevřte.
Získáte zpátky své věci. Promluvte si s bláznem An Ordinary Weirdo, který má
na hlavě trychtýř. Dozvíte se číslo na daňový úřad. Tobozonem na toto číslo
zavolejte. Woodruff se tak rozzuří, že se utrhne ze svěrací kazajky. Stráž
u vchodu jednoduše vyhoďte a pákou nalevo si otevřte dveře. Projděte do
laboratoře.
7. část
Promluvte si s profesorem Tourneboulem, s moudrým Plodnosti a ze země vpravo
dole zvedněte semínko. Jděte doleva na vyhlídku na město s větrákem. Do jeho
nádrže nalijte benzín a nechte se odfouknout. Vpadnete do klubu moralistů, kde
už na vás čeká zelený papoušek a otevře vám dveře do prezidentovy kanceláře.
Než tam však budete moci vejít, musíte oslepit cenzoristy vhozením pytle
s odpadky do ohně před nimi. Teď vejděte do prezidentovy kanceláře, promluvte
s ním a dejte.mu chybějící knoflík. Až odejde, posbírejte videokazety
a nastrkejte je do videa. Z pásky označené "Diva" se dozvíte uměleckou
slabiku. Připravte si formuli Štěstí. Z výzkumné laboratoře se nyní vraťte
doprava dolů do blázince (The Home of Happiness). Blázna v popředí rozveselte
formulí štěstí, vyhrkne Zelenou slabiku. V laboratoři dejte zelenou slabiku
moudrému Plodností a vytvořte díky ní formuli Růstu. Tou zneškodněte profesora
Tourneboula a znovu promluvte s moudrým Plodnosti, abyste ho osvobodili.
Prolezete-li trubkou v pravé části místnosti, objevíte se u věznice. Jděte do
administrativního centra, doprava ke vchodu do klubu moralistů. Potkáte svého
učitele a přečtete-li červený nápis na zdi, naučí vás ovládání nosu. Vydejte
se k vyschlé fontáně, kde vysedává moudrý Umění, a vložte do ní semínko
z laboratoře. Zalijte ho vodou z klobouku a z vyrostlého keříku utrhněte
hrstku koření Schnaplure. Vyřiďte vzkaz moudrému Umění a dejte mu uměleckou
slabiku. Také dveřmi vlevo projděte do spodní části místnosti a podívejte se
na televizi. Mistr vás naučí ovládnout oči. V chrámu podejte koření Schnaplure
do okénka ve dveřích moudrému Chuti. Za odměnu dostanete jídlo Bouzouioli.
Jakmile bude moudrý Chuti uspokojen, můžete se poplácat po zádech, protože
jste právě dali dohromady Boozoockou radu. Spěchejte do radní místnosti, kde
právě začíná její jednání. Až dlouhé dohadováni skončí, položte na stůl
plechovku. Rada starších do ní soustředí svou moc schopnou odchytit zlo.
Z plechovky vznikne past na zlo, kterou Woodruff bude muset v ten pravý čas
použít. Další setkání s mistrem vás teď čeká před Wino barem (frekventovaná
místnost, že?). Několikrát stiskněte tlačítko před vchodem do baru, aby se
v levé části místnosti objevil mistr. Promluvte si s ním a získáte kontrolu
nad růstem vašich vlasů. Jděte se hlásit o práci ve věznici v místnosti
Slammer's Dead End, stráž vás pošle pro formulář k byrokratovi. S byrokratem
si promluvte a osvěžte mu paměť použitím formule Paměti. Formulář doneste
strážnému věznice. Vejděte do vězení, seberte hadr a vyleštěte s ním okno
vpravo. Přijede servisní robot, se kterým si promluvte. Promluvte si i se
strážemi, aby zavolali svého druha dolů na karty. Pak se omluvte, jděte na
záchod, vylezte okénkem ven ;dejte robotovi pravidla hry Rummy, které vám dal
Wino. Horem přes ochoz odejděte do centrální vězeňské věže. Tak dlouho volejte
na předpověď počasí, až vybředlík ohlásí silné větry v oblasti věže větou
začínající na "Strong winds in the Tower...". Až se tak stane, známým způsobem
si na zem nakreslete kříž použitím Weather Watch a použijte na něj papírového
draka. Vítr vás vytáhne o patro výš. Promluvte si s vězněm, který vám pomůže
zdolat další patro. Tam odmotejte lana onou rukou a ruku s lanem holte nahoru
na levý chrlič. Ocitnete se na samém vrcholku věže, kde vás přivítá mistr a
naučí vás nejen ovládání tváře, ale také hlavně levitování. Teď, když už víte,
že máte stejného učitele jako moderátorka Kokot , dvakrát jí zavolejte tobozo-
nem. Po zve vás na večírek aristokratů. Teleportujte se k větráku (Fan
Platform) a použijte na něj levitovací dovednost.
8. část
Na večírek se zatím nepokoušejte dostat, i když jste dostali kód od Kokoty.
Prohlédněte si raději sochu, a to tak, že jí do prohlubně ve štítu zasaďte
ulitu a získáte slabiku Intuice. Připravte si formuli Rozlišování. Vraťte se
na vězeňskou věž a tentokrát hoďte kotvičku na pravý chrlič. Na stěnu
zakouzlete formuli Rozlišování a dostanete se do vnitřku věže. Konečně si
promluvte s profesorem Azimuthem - mnohé se vysvětlí. Navíc dostanete
přístroj na stárnutí viblefrotzer, který vás připravil o mládí a teď může být
použit proti Bigwigovi.Přesuňte se do Virtual Trip Tower a použijte Rozlišova-
cí formuli na skořápkáře. Vypadne mu umělé oko a skutálí se až do ulice Stairs
Street, kde ho seberte (skutečně nelogická záležitost). Teleportujte se na te-
rasu aristokratů , naťukejte kód od Kokoty a velkému oku ve dveřích ukažte
umělé oko. Vstupte na párty. Vyšetřete Kokotu formulí Diagnózy a vraťte se do
Tourneboulovy laboratoře. Ťuknutím na zkumavky v popředí obrazovky stvoří
Woodruff protijed pro Kokotu.Vraťte se na party a nalijte protijed do sklenič-
ky před ní . Rozveselte ji formulí Štěstí. Vezme vás k sobě domů, kde se ode-
hraje milostný rozhovor. Dozvíte se, že sektu vyznavačů Schnibblu založil sám
Bigwig, aby hnutí mohl kontrolovat. Ihned se přeneste před továrnu a nechte se
do sekty najmout. Dostanete mantru, kterou jděte říci do mikrofonu pod port-
rétem Bigwiga (Bigwig's Place). Dostanete se tak do svatyně Schnibblácké
sekty (Schnibble's Sed). Promluvte si s představeným, podívejte se na počítač
u okna, znovu si promluvte s představeným a podle jeho rady vhoďte penízek
do otvoru v čemsi, co připomíná úl. Počítač ale bude chtít tajný kód, takže
si znovu promluvte s představeným, vhoďte další penízek do úlu a teprve poté
vám představený řekne kód.Zadejte ho do počítače a pořád nic. Vhoďte tedy tře-
tí penízek do úlu a konečně promluvte s počítačem. Dozvíte se pořadí úderů na
gongy, nutné k maximální koncentraci (pořadí si zapište!). Opusťte svatyni a
vraťte se zpátky. Postavte se na kolo před oltářem a sledujte, jak jde mantra
okolo. Až řekne mantru kolega vpravo od vás, řekněte ji také použitím mantry
na místo, na kterém stojíte. Takto půjde mantra třikrát dokola, až představený
vyhlásí meditování. V tento moment rychle použijte levitaci. Budete vyhlášeni
učedníkem dne a posláni do obřadní komnaty.
Nechoďte tam, sic je po vás. Raději zahrajte na gongy v koncentračním pořadí,
které jste se dozvěděli z počítače (pokud to snad nepůjde, znovu konzultujte
počítač). Jakmile se to povede, všichni upadnou do koncentrace a vy můžete
v klidu vytáhnout z nosu lebky hypnotizační Ceedeerom. Vratte se do apartmá
Kokoty a prozkoumejte maličkou kytičku rostoucí u okna. Pak na ní použijte
formuli růstu a přelezte do Bigwigovy laboratoře.
9. část
Ťukněte na silové pole bránící vám v cestě, objeví se mistr. Pak na pole
použijte znalost levitace. Na Bigwiga použijte víko (Lid) a pak ho rychle
zhypnotizujte vložením Ceedeeromu do maličkého otvoru nad monitorem. Přehoďte
spínač (Switch), který se nyní objevil za křeslem, pak na Bigwiga použijte
přístroj stárnutí Viblefrotzer. Zemře a zůstane jen zlo. Prohledejte Bigwigovy
šaty. Najdete magnetickou kartu. Dojděte nahoru k bestii, na háček před ní
pověste Schprotznok od rady starších a díru zacpěte žvýkačkou. Promluvte si se
zlem, to vás sice nakazí, ale vy se vyléčíte pozřením Bouzouioli (použít na
Woodruffa). Až se zlo připraví ke skoku, zatáhněte za červenou pásku, čímž
aktivujete Schprotznok. Nakonec jen vložte elektronickou kartu do zámku vlevo
nahoře a je to za vámi.
Slabiky :
Slabika Času (Time Syllable) - získáte z hodin času v obchodě Cui-cui store.
Základní slabika (Basic Syllable) - získáte od červeného tvora vyhřeznuvšího
z okénka dveří moudrého Slova za fazoli.
Slabika Umění (Artistic Syllable) - získáte v klubu moralistů, přehrajete-li
si videokazetu s operou.
Zelená slabika (Green Syllable) - získáte v blázinci (House of happiness) od
blázna v popředí, pokud ho rozveselíte formulí radosti.
Slabika Hojení (Healing Syllable) - získáte ve virtuální věži (Virtual Trip)
od moudrého Zdraví, když ho vysvobodíte.
Slabika Energie (Energy Syllable) - vytáhnete ze zamčené truhly v trůním sále
Slabika Intuice (Intuitive Syllable) - získáte u vstupu na večírek aristokratů
(Aristocrats Terrace) vložením ulity do štítu sochy.
Vytváření formulí ze slabik :
Formule Paměti = Leading + Basic + Leading
Formule Štěstí = Artistic + Basic + Advice
Formule Rozlišování = Intuition + Intu'rtion + Basic
Formule Růstu = Basic + Green + Advice
Formule Času = Time + Basic + Leading
Formule Sily = Energy + Advice + Basic
Formule Diagnózy = Basic + Healing + Basic
Kódy pro tobozon :
Předpověd' počasí - KAH ZIG STO BLAZ
Konkurz na práci v továrně - DRU BNZ POO GLAP
Televizní show H-T-B - POO BNZ BLAZ DRU
Telefon na televizní show - ZIG DRU GNEE BNZ
Moderátorka Coh Cott - BLAZ KAH POO GLAP
Azimuthův kanál - POO POO ZIG ZIG
Daňový úřad - GNEE BNZ GLAP POO
Kódy ke dveřím a k truhle :
Trůní sál - ZIG STO DRU BLAZ
Radní místnost - BLAZ KAH ZIG DRU
Dveře moudr. Plodnosti - BNZ POO GLAP BLAZ
Dveře moudr. Chuti - KAH BLAZ ZIG STO
Dveře moudr. Umění - KAH LRZ GOZ GNEE
Dveře moudr. Slova - BNZ BNZ BNZ GLAP
Dveře moudr, Zdraví - POO ZIG DRU BNZ
Recepce Aristokratů - GLAP ZIG GNEE LRZ
Truhla za trůnem - GLAP POO GNEE ZIG
KONEC.