1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Woodruff and the Schnibble of Azimuth
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Woodruff and the Schnibble of Azimuth - návod

1. část


Začínáte  u Azimuthova  domu. Jméno  lokace, ve  které se nacházíte, zjistíte

vždy jednoduše  tak, že si přečtete  modrou cedulku. Pokud se  v návodu zmíním

o promluvení si s někým, automaticky to berte jako prokecání někoho do úplného

vyčerpání všech otázek. Co se týče  první místnosti, můžete se podívat dovnitř

domu  a několikrát  si promluvit   s přihlížejícím  chlápkem. Ze  země vezměte

knoflík (neboli  oko vašeho rozstřeleného  medvídka) a jděte  doprava do ulice

Smutných  Boozooků. Promluvte  si se   smutným Boozookem  a s  pletoucí ženou.

Pokračujte doprava dolním východem k Mostu Chudáků. Promluvte si s žebrákem za

řekou a zkuste se k němu přebrodit. Zvedněte bednu, matici si odkopněte nohou,

zvedněte ji  a hned ji  hoďte po žebrákovi.  Seberte botu, vraťte  se do první

místnosti a hoďte ji na koženou botu ležící vysoko na průčelí Azimuthova domu.

Boty  si  obujte,  čímž  zárověň  získáte  Azimuthovu  fotografii.  Tu doneste

pletoucí  ženě do  ulice Smutných  Boozooků, abyste  dostali článek.  S botami

přebroďte  kyselinovou  řeku  a  vezměte  si  zpět  matku.  V  další místnosti

s vchodem do  Wino's baru vezměte z  pytle několik peříček a  vstupte do baru.

Z pultu  v  popředí  si  vezměte  šálek  s  kávou  a jděte si promluvit nahoru

s barmankou/učitelkou.  Po několika  otázkách jí  ukažte článek  o Azimuthovi.

Naučí  vás číst,  dá vám  kamenné  písmeno  "A" a  po dalším  vyptávání označí

chlápka,  jemuž  jste  ukradli  kafe  za  J.F.  Sebastiana.  Počkejte  si,  až

k zákazníkovi  sedícímu  u  sloupu  přiletí  Elastický  barman  a vytáhněte mu

z kapsy otvírák  lahví. Podívejte se na  plakát vlevo od barmanky.  Dozvíte se

tak veledůležitý  kód na předpověď počasí,  který použijete později. Promluvte

si s J.F. Sebastianem. Woodruff si na  všechno vzpomene a objeví se pod názvem

hry.  Seberte štětku  a pro  srandu králíkům  si můžete  zajít pod  písmeno A.

Vraťte  se  doprava  do  baru  a  vyjděte  na  ulici.  Namočte štětku v barelu

s dehtem,  dejte kafe  opilci, za  což dostanete  předpovědátor počasí Weather

Watch. Jděte doprava  do Stairs Street. Kopněte do  plechovky, seberte fazoli,

která z  ní vypadne, a pak  do plechovky kopejte, dokud  ji Woodruff nesebere.

Upalujte (všechno je lepší než jděte) do ulice Smutných Boozooků a zasuňte "A"

do  kamene  na  zemi.  Dostanete  tobozon  -  kapesní  digitální  diář,  jehož

prozkoumáním uzříte první zprávu od svého adoptivního otce Azimutha. Abyste si

na tobozon trochu  zvykli, můžete zavolat na předpověď  počasí, jejíž kód máte

zapsán  v  dolní  části  tobozonu,  kam  se  vám  budou i ostatní získané kódy

automaticky zapisovat.  Zpátky v první  místnosti si přečtete,  že zařízení za

Azimuthovým  domem  je  výtah,  a  vyjeďte  do  druhého  patra.  Promluvte  si

s byrokratem a  jděte doleva k  Brotoflatronu. Přečtěte si  reklamu nabízející

zaměstnání v továrně a zavolejte na  nové číslo tobozonem. Jděte směrem vpravo

do obchodu  "Cui Cui Store" a  hned u vchodu použijte  matku na dynamometrický

stroj. Nyní venku před  vchodem můžete  spícímu majiteli  obchodu sebrat umělý

prst, protože mu spadly  vlasy do  očí.  Zpátky  v obchodě  si promluvte s pa-

pouškem a pak nabarvěte štětkou s dehtem plakát ženy na sloupu před ním.Teď se

na  vás konečně  začne soustředit. Jeho otrhaný  zadek ošetřete pírky a odletí

zpátky do  klubu  moralistů,  kde  vám  později otevře dveře. Jděte doprava do

tmy, nastavte zrcátko do prostřední polohy a  růžici tak,  aby červená střelka

ukazovala doprava.Ůplně schováno ve tmě vpravo od růžice je tlačítko (switch),

které po stisknutí vypustí paprsek. Nastavili-li jste zařízení správně, objeví

se na levé stěně nos,do kterého strčte umělý prst po čemž automaticky projdete

do tajné místnosti vpravo. Jděte ještě jednou doprava  do Red Lights District.

Pokecejte s "ženou" v popředí. Dostanete volací kód do  trůnního  sálu   krále

Boozooků, který použijete  později. Mimochodem, seznam všech kódů najdete  su-

marizován na konci tohoto návodu. Ale zpět k věci: tak dlouho hrajte na herním

automatu v dolní části místnosti, až ho  Woodruff  roztříská.  Vypadne  z  něj

penízek,  vložte  jej  do  automatu  hazardního. Vyhrajete  tři další penízky.

Počet penízků nyní můžete libovolně zvyšovat bud dalším cpaním mincí  do auto-

matu  nebo sázením  mincí na  karty ležící v místnosti vlevo a ukládáním pozic

po každé výhře.


2. část


Až budete mít  alespoň dvacet penízků, vhoďte jeden  do přístroje brotoflatron

u vchodu do obchodu Cui Cui a získáte fotografii. V této místnosti můžete nyní

vyjet  výtahem  do  třetího  patra.  Tam  si  promluvte  s  Boozoockým otrokem

a zkoumejte  reklamy,  až  najdete  číslo  na  televizní  show  Heart to Body.

Zavolejte tam a pak na další číslo  její sekretářky, které v show uslyšíte. Po

chvíli  vám sekretářka  zavolá zpátky  a poskytne  číslo moderátorky  Coh Cott

alias  Kokot.  Zavolejte  jí.  Woodruff  se  zamiluje.  Ve  střední části této

místnosti  (Bigwig's Area)  kupte celkem  za šest  penízků brýle  a plastickou

bradu  v obchůdku  s falešnými  čárami těla  a z  robota strhněte  přední část

trička. Nahoře se  podívejte na skvrnu na podlaze  a popadněte spadnuvší pytel

s odpadky. Vlevo od vás jsou nyní dveře, kterými projděte ke vchodu do továrny

(Factory Front Yard).  Tam si promluvte s vedoucím  sekty Schnibblů a přečtěte

si noviny ležící  na odpadcích. Woodruff začne trucovat.  Usaďte ho na lavičku

a ťukejte na něj  dokud nezačne bulet. Pak dvakrát  zazvoňte na maličký zvonek

na  levé stěně.  Malý Boozook  donese Woodruffovi  zprávu od  Azimutha, což ho

rozveselí.  Do tobozonu  naťukejte nový  kód Azimuth  Channel a  uvidíte další

zprávu  od  svého  otce.  Projděte  dveřmi  vlevo  nahoře  ke vchodu do chrámu

Boozooků, 2x si  promluvte si strážným a pokračujte  doleva. Od moudrého Umění

si kupte klobouk, v rozhovoru vás také  pošle za svou manželkou do chrámu a dá

vám  kód k  otevření dveří  jeho pokoje.  Znovu poslouchejte předpověď počasí,

dokud se nedozvíte, kde má zrovna zapršet. Běžte tam a použijte Weather Watch,

aby Woodruff udělal na zemi křížek. Pak na křížek  položte klobouk a počkejte,

až do  něj naprší. Půjdete-li od moudrého  Umění doleva  a okolo  vězení znova

doleva, najdete zkratku do Red Light District  a odtud směrem  doprava najdete

Věž virtuální reality,z níž směrem doprava vede další zkratka k brotoflatronu.


3. část


Vraťte se  ale zpět do Virtual  Trip Tower. Pokud jste  už mluvili se strážným

chrámu,  bude  volný  výtah,  kterým  sjedete  do  dolní části této místnosti.

Pořádně si promluvte  s majitelem věže, řekne, že  oříšek, kterým má podložený

trezor,  vymění  pouze  za  nejtvrdší  věc  na  světě.  Tobozonem  volejte  na

předpověď počasí tak  dlouho, dokud vám moderátor neřekne,  že v Bigwig's Area

spadne  meteor. Jděte  tam a  použijte Weather  Watch. Woodruf  nakreslí místo

dopadu, na které  meteor po chvíli spadne. Pouze v  této místnosti z něj zbyde

úlomek, který doneste  majiteli Virtuální věže. Dostanete za  něj ořech. Jděte

ho ukázat  strážci chrámu, který  po vás bude  chtít jen jeho  jádro, takže ho

musíte rozlousknout.  Vraťte se s  ním před Wino's  bar a namočte  ho do dehtu

v barelu. Z předpovědi počasí si zjistěte,  kam opět dopadne meteor a na místo

dopadu  položte ořech.  Meteor ho  rozlouskne. Jádro  odneste strážci  chrámu,

pustí  vás dovnitř.  V chrámu  vezměte víko  a nádobku  s benzínem.  Přečtením

zprávy na dveřích získáte kód do  konferenční místnosti. Dále v chrámu potkáte

moudrého Slova,  promluvte s ním  a jděte ke  dveřím radní místnosti  (Council

Chamber). Zadejte kód, který máte zapsaný v tobozonu, ťukněte na okénko, které

se  otevřelo ve  dveřích a   vstupte dovnitř.  Následuje rozhovor  se senilním

moudrým Času. Dojděte  ke dveřím do trůnního sálu (Throne  Room) a zadejte kód

z tobozonu, který  jste získali již  v počátku hry.  Uvnitř sundejte ze  stěny

listinu se seznamem  kouzel skládaných ze slabik (v  tento moment ještě nemáte

slabiku žádnou, ale to se brzy změní). Promluvte si s moudrým Síly a s králem.

Král  vám  prozradí  první  slabiku  -  Vedoucí  slabiku.  V inventáři vám tak

přibude  krabička se  slabikami. Dejte  mu za  to otvírák  na láhve, dostanete

navíc kroužek s  klíči a hodnost Boozoockého rytíře. Na  zemi zde najdete také

maličkou  žvýkačku  a  přečtením  menu  vpravo  na  zdi  získáte kód ke dveřím

moudrého  Chuti. Jděte  do obchodu,  kde sedával  papoušek a  podívejte se  na

hodiny času (Time Syllabe Clock). Žvýkačkou ucpěte díru v trubc e a do nálevky

nalijte vodu  z klobouku. Vyleze  něco modrého a  řekne vám slabiku  času. Než

odejdete, nezapomeňte si vzít zpátky  žvýkačku! Dopravte se do radní místnosti

a moudrému Času  řekněte jeho slabiku. žekne  vám za to slabiku  Rady a kód ke

dveřím moudrého  Slova. Nyní máte již  tři slabiky a můžete  vytvářet formule.

Podle seznamu formulí si připravte formuli času a formuli paměti.


4. část


Nalistujte  si kód  k pokoji  moudrého Slova  (Word Wiseman)  a zadejte  ho do

příslušných dveří. Z okénka nad dveřmi  vyhřezne červené cosi, které se přizná

ke  chtíči po  fazolkách. Po   předání fazolky  červené cosi  vyhrkne Základní

slabiku. Vyjděte  před chrám a moudrému  Slova dejte Základní slabiku.  Dá vám

vstupní kódy do pokojů moudrého Zdraví a moudrého Plodnosti. V pokoji moudrého

zdraví, který otevřete  kódem a sáhnutím do okénka se  dozvíte pouze tolik, že

moudrý odešel za majitelem virtuální věže a nevr átil se. U moudrého Plodnosti

můžete promluvit s  jeho manželkou a u moudrého chuti  se dozvíte, že mu chybí

bylinky Schnaplure. Po  všem tom  kecání nyní  konečně opusťte  chrám a  jděte

si  znovu  promluvit s majitelem Vituální věže, kterému  jste  zničili trezor.

Dozvíte se, že moudrý Zdraví mu  cosi kutí ve  virtuální realitě, takže  si za

pár  šupů kupte jeden "výlet" a  posaďte se do  křesla. Po chvíli  hraní Dooma

vyleze  moudrý  Zdraví a řekne vám slabiku Hojení. S touto  slabikou si můžete

připravit Diagnostickou formuli, kterou použijete později.


5. část


Jděte  do spodního  patra k  památníku, který  najdete, půjdete-li  od obchodu

s hračkami doleva dolů.  Na sochu zakouzlete formuli času,  což vás přenese do

minulosti. Podívejte se na převrácený kotlík  v okně domku vlevo nahoře. Potom

odsuňte balvan,  který se nachází přímo  pod tímto kotlíkem. V  přilbě pod ním

najdete  rybu, kterou  vhoďte pózujícímu  veliteli do  brnění. Na  zemi v této

místnosti  dále najdete  klas kukuřice   a trojzubec.  V popředí  místnosti se

nachází  těžce raněný  Boozook. Pokud  mu ukážete  kroužek s  klíči od  krále,

řekne vám kód k  otevření truhly v trůním sále a dá  vám vojenský roh. Vzdalte

se ke středu místnosti a použitím na  roh zatrubte. V pravé části místnosti se

teď  začnou  hlásit  kameny.  Ťuknutím  jeden  z  nich  odvalte, tím odkryjete

dalšího polomrtvého  Boozooka. Používáním trojzubce další  dva kameny odvalíte

a zpod třetího  balvanu pak Boozooka  za nohy vytáhnete.  Promluvte si s  ním,

slíbí  vám, že  až se  uzdraví, vyryje  do sochy  Boozockého bojovníka formuli

Rozlišování.  Vraťte se  do přítomnosti  a vytáhněte  z brnění  sochy kamennou

rybu. Na chlápka před Wino barem teď zakouzlete formuli paměti. Vzpomene si na

mnoho věcí  a dáte-li mu  svou fotografii, dostanete  od něj dokonce  pravidla

karetní hry  Rummy Rules. Jděte k  foťáku brotoflatronu v druhém  patře. Až na

něj  budete  civět  v  popředí  obrazovky,  nasaďte  si  předek košile, brýle,

plastickou  bradu, štětku  s dehtem  místo vlasů  a kukuřici  místo zubů.  Pak

vložením penízku  do přístroje vyfoťte  perfektní fotografii. Podívejte  se na

tobozon a z ískanou fotografii vložte  do drivu (úzká štěrbina pod displejem).

Žena v továrně vaše vzezření pochválí.  Ještě však ale potřebuje vzorek vašeho

dechu. Jděte do místnosti Slammer's Dead End. Pokud jste zachránili zavaleného

Boozooka  v minulosti,  objeví se  v této  místnosti domeček.  Vejděte dovnitř

a ukáže se  mistr, který vás bude  učit prastarým bojovým praktikám  za to, že

jste  zachránili jeho  předka. Jako  první vás  naučí kontrole  uší. Až zmizí,

seberte ze země ulitu a kamennou ruku  a vložte kamennou rybu do jejího obrysu

v balvanu.   Získáte  tak   transportozon,  kterým   se  můžete   přenášet  do

libovolných  (navštívených) místností  Cestujte do  trůnního sálu  a hrobku za

trůnem  otevřete kódem  z minulosti.  Vyleze kostlivec  a pošeptá  vám slabiku

Energie. žekněte  ji moudrému Síly a  připravte si formuli Síly.  Formulí Síly

rozbijte  výlohu obchodu  s hračkami  v Stairs  Sreet, čímž získáte papírového

draka.


6. část


Další použití  formule Síly se teď  znovu nabízí v Administration  centre, kde

z byrokrata  násilím  konečně  vyrazíte  certifikát  dechu.  Strčte  do otvoru

v tobozonu a budete přijati do továrny. Promluvte si tedy se strážným v okénku

před továrnou ve Factory Front Yard  a ukažte mu pracovní povolení (Employment

Certificate).  Vstoupením do  továrny dočasně  ztratíte všechny  nashromážděné

předměty.  Promluvte si  s šéfem.  Bude  vám  vysvětleno, že  je třeba  třídit

klobouky na dobré a špatné. Teď  přichází ta pravá goblinovská akce, na kterou

jste už  určitě všichni nadržení. Až  se linka rozjede, musíte  vždy popadnout

klobouk, použitím  na zrcadlo ho ozkoušet  a a) když je  špatný, vyhodit ho do

odpadkového koše (A  Reject Bin) nebo b) když je  v pořádku, stisknout maličké

tlačítko vpravo od  pásu, na kterém klobouky přijíždí,  položit vypadlou bednu

na pás  a klobouk do ní  uložit. Pak musíte rychle  přeběhnout na levou stranu

pásu do kaluže  oleje a stoupnout si na to  nejvhodnější místo, odkud Woodruff

vyhodí  bednu rovnou  do šněrovačky  v horní  části místnosti.  Toto místo  je

náhodné  a  je  třeba  uložit  pozici  před  vložením  klobouku do bedny a pak

zkoušet  stavět Woodruffa  do různých  míst skvrny.  Jakmile krabice odletí do

šněrovačky, je třeba  spěchat nahoru podržet uzel. Ihned,  jak krabice odjede,

jděte se zeptat šéfa, jak jste  pochodili. Pokud to všechno stihnete dříve než

přijede další  bedna, dojde k souboji  a vy se ocitnete  v blázinci ve svěrací

kazajce.  Šestkrát  ťukněte  na  Woodruffa,  aby  se  odtrhl  od  stropu a pak

nautržený  řetěz.   Kouskem  řetězu  roztrhněte  polstrování   na  levé  stěně

a "vezměte"  hřebík. Hřebíkem  si otevřte  dveře a  dostanete se  mezi ostatní

blázny. Hřebík  zastrčte do háčku vedle  skříňky vlevo a pak  skříňku otevřte.

Získáte zpátky své  věci. Promluvte si s bláznem An  Ordinary Weirdo, který má

na hlavě  trychtýř. Dozvíte se číslo  na daňový úřad. Tobozonem  na toto číslo

zavolejte. Woodruff  se tak rozzuří,  že se utrhne  ze svěrací kazajky.  Stráž

u vchodu  jednoduše  vyhoďte  a  pákou  nalevo  si  otevřte dveře. Projděte do

laboratoře.


7. část


Promluvte si s  profesorem Tourneboulem, s moudrým Plodnosti  a ze země vpravo

dole zvedněte semínko.  Jděte doleva na vyhlídku na město  s větrákem. Do jeho

nádrže nalijte benzín a nechte se odfouknout. Vpadnete do klubu moralistů, kde

už na vás  čeká zelený papoušek a otevře vám  dveře do prezidentovy kanceláře.

Než  tam však  budete moci   vejít, musíte  oslepit cenzoristy  vhozením pytle

s odpadky do ohně před nimi.  Teď vejděte do prezidentovy kanceláře, promluvte

s ním  a  dejte.mu  chybějící   knoflík.  Až  odejde,  posbírejte  videokazety

a nastrkejte  je  do  videa.  Z  pásky  označené  "Diva"  se dozvíte uměleckou

slabiku.  Připravte si  formuli Štěstí.  Z výzkumné  laboratoře se nyní vraťte

doprava dolů do blázince (The Home  of Happiness). Blázna v popředí rozveselte

formulí štěstí,  vyhrkne Zelenou slabiku.  V laboratoři dejte  zelenou slabiku

moudrému Plodností a vytvořte díky ní formuli Růstu. Tou zneškodněte profesora

Tourneboula  a  znovu  promluvte  s  moudrým  Plodnosti, abyste ho osvobodili.

Prolezete-li trubkou v pravé části místnosti,  objevíte se u věznice. Jděte do

administrativního centra, doprava ke vchodu  do klubu moralistů. Potkáte svého

učitele a přečtete-li  červený nápis na zdi, naučí  vás ovládání nosu. Vydejte

se  k vyschlé  fontáně, kde  vysedává  moudrý  Umění, a  vložte do  ní semínko

z laboratoře.  Zalijte ho  vodou z   klobouku a  z vyrostlého  keříku utrhněte

hrstku koření  Schnaplure. Vyřiďte vzkaz  moudrému Umění a  dejte mu uměleckou

slabiku. Také dveřmi  vlevo projděte do spodní části  místnosti a podívejte se

na televizi. Mistr vás naučí ovládnout oči. V chrámu podejte koření Schnaplure

do  okénka ve  dveřích moudrému  Chuti. Za  odměnu dostanete jídlo Bouzouioli.

Jakmile  bude moudrý  Chuti uspokojen,  můžete se  poplácat po zádech, protože

jste právě dali  dohromady Boozoockou radu. Spěchejte do  radní místnosti, kde

právě  začíná  její  jednání.  Až  dlouhé  dohadováni  skončí, položte na stůl

plechovku.  Rada starších  do ní   soustředí svou  moc schopnou  odchytit zlo.

Z plechovky vznikne  past na zlo, kterou  Woodruff bude muset v  ten pravý čas

použít. Další  setkání s mistrem vás  teď čeká před Wino  barem (frekventovaná

místnost,  že?). Několikrát  stiskněte tlačítko  před vchodem  do baru, aby se

v levé části  místnosti objevil mistr. Promluvte  si s ním a  získáte kontrolu

nad  růstem vašich  vlasů. Jděte  se  hlásit  o práci  ve věznici  v místnosti

Slammer's Dead End,  stráž vás pošle pro formulář  k byrokratovi. S byrokratem

si  promluvte a  osvěžte mu  paměť použitím  formule Paměti.  Formulář doneste

strážnému  věznice. Vejděte  do vězení,  seberte hadr  a vyleštěte  s ním okno

vpravo.  Přijede servisní  robot, se  kterým si  promluvte. Promluvte  si i se

strážemi, aby  zavolali svého druha  dolů na karty.  Pak se omluvte,  jděte na

záchod, vylezte okénkem ven ;dejte robotovi  pravidla hry Rummy, které vám dal

Wino. Horem přes ochoz odejděte do centrální vězeňské věže. Tak dlouho volejte

na  předpověď počasí,  až vybředlík  ohlásí silné  větry v  oblasti věže větou

začínající na "Strong winds in the Tower...". Až se tak stane, známým způsobem

si na zem nakreslete kříž použitím Weather Watch  a použijte na něj papírového

draka.  Vítr vás vytáhne o  patro výš. Promluvte si s vězněm, který vám pomůže

zdolat další patro. Tam odmotejte lana onou rukou a  ruku s lanem holte nahoru

na levý chrlič. Ocitnete se  na samém vrcholku věže,  kde vás přivítá  mistr a

naučí vás nejen ovládání tváře, ale také hlavně levitování. Teď, když už víte,

že máte stejného učitele jako moderátorka Kokot , dvakrát jí zavolejte tobozo-

nem. Po  zve vás  na večírek  aristokratů.  Teleportujte  se  k  větráku  (Fan

Platform)  a použijte na něj levitovací dovednost.


8. část


Na večírek  se zatím nepokoušejte dostat,  i když jste dostali  kód od Kokoty.

Prohlédněte si  raději sochu, a  to tak, že  jí do prohlubně  ve štítu zasaďte

ulitu a získáte  slabiku Intuice. Připravte si formuli  Rozlišování. Vraťte se

na  vězeňskou  věž  a  tentokrát  hoďte  kotvičku  na  pravý  chrlič. Na stěnu

zakouzlete  formuli Rozlišování  a dostanete  se do  vnitřku věže.  Konečně si

promluvte  s  profesorem  Azimuthem  -  mnohé  se  vysvětlí.  Navíc  dostanete

přístroj na stárnutí viblefrotzer, který vás připravil o mládí a teď může  být

použit proti Bigwigovi.Přesuňte se do Virtual Trip Tower a použijte Rozlišova-

cí formuli na skořápkáře. Vypadne mu umělé oko a skutálí se až do ulice Stairs

Street, kde ho seberte (skutečně nelogická záležitost). Teleportujte se na te-

rasu  aristokratů , naťukejte kód od  Kokoty a velkému oku ve  dveřích  ukažte

umělé oko. Vstupte na párty. Vyšetřete Kokotu formulí Diagnózy a vraťte  se do

Tourneboulovy  laboratoře.  Ťuknutím  na  zkumavky v popředí obrazovky  stvoří

Woodruff protijed pro Kokotu.Vraťte se na party a nalijte protijed do sklenič-

ky před ní . Rozveselte  ji formulí Štěstí. Vezme vás k sobě domů, kde se ode-

hraje milostný rozhovor.  Dozvíte se, že sektu vyznavačů Schnibblu založil sám

Bigwig, aby hnutí mohl kontrolovat. Ihned se přeneste před továrnu a nechte se

do sekty  najmout. Dostanete mantru, kterou jděte říci do  mikrofonu pod port-

rétem Bigwiga (Bigwig's  Place). Dostanete se tak   do  svatyně   Schnibblácké

sekty (Schnibble's  Sed). Promluvte si s představeným, podívejte se na počítač

u okna, znovu si promluvte s představeným  a podle jeho  rady  vhoďte  penízek

do otvoru v čemsi, co připomíná úl. Počítač  ale bude  chtít tajný  kód, takže

si znovu  promluvte s představeným, vhoďte další penízek do úlu a  teprve poté

vám představený řekne kód.Zadejte ho do počítače a pořád nic. Vhoďte tedy tře-

tí penízek do úlu a konečně promluvte s počítačem.  Dozvíte se pořadí úderů na

gongy, nutné k maximální  koncentraci (pořadí si zapište!). Opusťte  svatyni a

vraťte se zpátky. Postavte se na kolo před oltářem  a sledujte, jak jde mantra

okolo. Až řekne mantru kolega  vpravo od vás, řekněte ji také  použitím mantry

na místo, na kterém stojíte. Takto půjde mantra třikrát dokola, až představený

vyhlásí meditování. V tento moment rychle použijte levitaci. Budete  vyhlášeni

učedníkem dne a posláni do obřadní komnaty.

Nechoďte tam, sic je po vás.  Raději zahrajte na gongy v koncentračním pořadí,

které jste se  dozvěděli z počítače (pokud to  snad nepůjde, znovu konzultujte

počítač). Jakmile  se to povede,  všichni upadnou do  koncentrace a vy  můžete

v klidu vytáhnout  z nosu lebky  hypnotizační Ceedeerom. Vratte  se do apartmá

Kokoty a  prozkoumejte maličkou kytičku  rostoucí u okna.  Pak na ní  použijte

formuli růstu a přelezte do Bigwigovy laboratoře.


9. část


Ťukněte  na silové  pole bránící  vám v  cestě, objeví  se mistr.  Pak na pole

použijte  znalost levitace.  Na Bigwiga  použijte víko  (Lid) a  pak ho rychle

zhypnotizujte vložením Ceedeeromu do  maličkého otvoru nad monitorem. Přehoďte

spínač (Switch),  který se nyní  objevil za křeslem,  pak na Bigwiga  použijte

přístroj stárnutí Viblefrotzer. Zemře a zůstane jen zlo. Prohledejte Bigwigovy

šaty. Najdete  magnetickou kartu. Dojděte  nahoru k bestii,  na háček před  ní

pověste Schprotznok od rady starších a díru zacpěte žvýkačkou. Promluvte si se

zlem, to vás  sice nakazí, ale  vy se vyléčíte pozřením  Bouzouioli (použít na

Woodruffa). Až  se zlo připraví  ke skoku, zatáhněte  za červenou pásku,  čímž

aktivujete Schprotznok. Nakonec jen vložte  elektronickou kartu do zámku vlevo

nahoře a je to za vámi.



Slabiky :


Slabika Času (Time Syllable) - získáte z hodin času v obchodě Cui-cui store.

Základní slabika  (Basic Syllable) - získáte  od červeného tvora vyhřeznuvšího

z okénka dveří moudrého Slova za fazoli.

Slabika Umění (Artistic Syllable) - získáte  v klubu moralistů, přehrajete-li

si videokazetu s operou.

Zelená slabika (Green  Syllable) - získáte v blázinci  (House of happiness) od

blázna v popředí, pokud ho rozveselíte formulí radosti.

Slabika Hojení (Healing  Syllable) - získáte ve virtuální  věži (Virtual Trip)

od moudrého Zdraví, když ho vysvobodíte.

Slabika Energie (Energy Syllable) - vytáhnete  ze zamčené truhly v trůním sále

Slabika Intuice (Intuitive Syllable) - získáte u vstupu na večírek aristokratů

(Aristocrats Terrace) vložením ulity do štítu sochy.



Vytváření formulí ze slabik :


   Formule Paměti             = Leading + Basic + Leading

   Formule Štěstí             = Artistic + Basic + Advice

   Formule Rozlišování        = Intuition + Intu'rtion + Basic

   Formule Růstu              = Basic + Green + Advice

   Formule Času               = Time + Basic + Leading

   Formule Sily               = Energy + Advice + Basic

   Formule Diagnózy           = Basic + Healing + Basic



Kódy pro tobozon :


   Předpověd' počasí          - KAH ZIG STO BLAZ

   Konkurz na práci v továrně - DRU BNZ POO GLAP

   Televizní show H-T-B       - POO BNZ BLAZ DRU

   Telefon na televizní show  - ZIG DRU GNEE BNZ

   Moderátorka Coh Cott       - BLAZ KAH POO GLAP

   Azimuthův kanál            - POO POO ZIG ZIG

   Daňový úřad                - GNEE BNZ GLAP POO



Kódy ke dveřím a k truhle :


   Trůní sál                  - ZIG STO DRU BLAZ

   Radní místnost             - BLAZ KAH ZIG DRU

   Dveře moudr. Plodnosti     - BNZ POO GLAP BLAZ

   Dveře moudr. Chuti         - KAH BLAZ ZIG STO

   Dveře moudr. Umění         - KAH LRZ GOZ GNEE

   Dveře moudr. Slova         - BNZ BNZ BNZ GLAP

   Dveře moudr, Zdraví        - POO ZIG DRU BNZ

   Recepce Aristokratů        - GLAP ZIG GNEE LRZ

   Truhla za trůnem           - GLAP POO GNEE ZIG


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.