1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Wizardry VIII
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Wizardry VIII - databáze

A. Race - Rasy





A.1. Human - člověk


Člověk, rasa to lidská, průměr průměrů a pro opravdového pařana jenom připomenutí reality J .


Počáteční Atributy:  **Str 45, Int 45, Pie 45, Vit 45, Dex 45, Spd 45, Sen 45

Odolnosti: NIC

Speciální dovednosti: NIC J


*** A ne, opravdu ta druhá ikonka není zDOOMa J J J .





A.2 Elf - elf


Ušlechtilá rasa ve většině hrách, ovšem tady mi tak ušlechtilí nepřipadají. Vypadají strašně. J

Počáteční Atributy: Str 35, Int 50, Pie 50, Vit 35, Dex 45, Spd 45, Sen 40

Odolnosti: +20 odolnost vůči mysli

Speciální dovednosti: +10 odolnost vůči vzduchu





A.3. Dwarf - trpaslík


„Maminečko maminečko co je to za bachrlatou stvůru?!?“ Jsem se poprvé ptal, když jsem uviděl inventářní vzhled trpaslíka. Už nikdy více J .

Počáteční Atributy: Str 55, Int 30, Pie 50, Vit 60, Dex 35, Spd 35, Sen 35

Odolnosti: + Odolnost vůči ohni (záleží na VIT)

Speciální dovednosti: Přírodní odolnost vůči zraněním






A.4. Gnome - Gnóm


Ehhhmmm.... malé zubožené tělíčko, někomu by to mohlo připadat roztomilé... jinak nemůžu posuzovat, ani nevím co to Gnóm znamená J.

Počáteční Atributy: Str 35, Int 50, Pie 40, Vit 50,Dex 50, Spd 30, Sen 45

Odolnosti: + Odolnost vůči mysli (záleží na VIT)

Speciální dovednosti: NIC





A.5. Hobbit - hobit


Malý a slabý to tvor, sjednou velkou výhodou. Jako jediný je schopen odolat  Síle PRSTENU !!!! :D

Počáteční Atributy: Str 40, Int 45, Pie 30, Vit 45,Dex 55, Spd 50, Sen 50

Odolnosti: + Odolnost vůči Zemi (záleží na VIT)

Speciální dovednosti: Odolá Prst... chtěl jsem říct NIC






A.6. Fearie - víla ; skřítek


Má to křídla a líta to, co to je? Víla přeci !! Ikdyž bych spíš tipoval motýla sdosti tvrzeným chitinovým brněním no ...

Počáteční Atributy: Str 25, Int 55, Pie 35, Vit 30,Dex 50, Spd 60, Sen 45

Odolnosti: +15 kodolnostem Vzduchu, Země, Mysli a Kněžství

Speciální dovednosti: +2 ke třídě zbroje, rychlejší regenerace magické energie (tzv. „Many“ J ), zmenšená nosnost , Limit pro váhu výbavy, zvláštní výbava do začátku (žel nedostanete komplet výbavu, zbytek špešl výbavy je nutno dohledat :d )





A.7. Lizardmen - ještěrák


No tohle už je cool. Představa např. ještěráka jako hraničáře je super. Jedna zmých oblíbených ras (hned vedle víly, dračáka, a ženského Vlčáka sobličejem normální blondcky :D )

Počáteční Atributy: Str 60, Int 25, Pie 25, Vit 70,Dex 40, Spd 50, Sen 30

Odolnosti: +15 vůči ohni, + 10 vůči Vodě a Zemi, -10 vůči Kněžství(ké) a Mysli

Speciální dovednosti: Pomalejší regenerace many







A.8. Dracon - dračák


Půl drak-půl člověk, nemá křídla a chrlí kyselinu + široký výběr zbraní a brnění. Co víc si přát J.

Počáteční Atributy: Str 55, Int 35, Pie 30, Vit 60,Dex 50, Spd 40, Sen 30

Odolnosti: +15 vůči Vodě a vzduchu; -5 vůči Knežství a Mysli

Speciální dovednosti: Schopnost chrlit kyselinu





A.9. Felpurr - Srstnáč


Kočičák a Kočička. Na čičičičiči na čičičičiči :D :D J

Počáteční Atributy: Str 40, Int 40, Pie 30, Vit 35, Dex 50, Spd 60, Sen 50

Odolnosti: - 15 vůči vodě (:D :D J ); +10 vůči Vzduchu, Zemi a  Mysli

Speciální dovednosti: Vždy dopadne na všechny čtyři...omlouvám se.. NIC






A.10. Rawulf - Vlčák


Další drsná rasa. Mimochodem jsou to dobří knězi J . Aport !!

Počáteční Atributy: Str 40, Int 30, Pie 55, Vit 50,Dex 40, Spd 40, Sen 50

Odolnosti: +10 vůči vodě (když se naučí plavat J ); +5 vůči Kněžství a Zemi

Speciální dovednosti: Umí aportov.... teda NIC






A.11. Mook - Opičoid J [Opičák]


No vypadá to jako Yety a vobličeji jako opice. Těžko identifikovat. Tahle rasa se prý považuje za inteligenční nadrasu. To uršitě. My vsudé se umíme vsucit líp :D .

Počáteční Atributy: Str 50, Int 50, Pie 25, Vit 50,Dex 35, Spd 35, Sen 55

Odolnosti: +15 vůči  Vodě a Mysli ; +10 vůči Kněžství

Speciální dovednosti: Opičit se...... takže NIC





A.12. *Trynnie - Veverčák


Doztomilý :D .... Nechce si někdo tuhle věc pořídit domů pro svou holku? Radši ne... J

Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??, Dex ??, Spd ??, Sen ??

Odolnosti: NIC

Speciální dovednosti: NIC





A.13. *T'Rang - Arachnid J


Podivná několikaruká pavoučí stvůra. Škoda že nelze vytvořit na začátku hry... nedoporučuje se pro osoby trpící arachnofóbií.

Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??, Dex ??, Spd ??, Sen ??

Odolnosti: NIC

Speciální dovednosti: NIC





A.14. *Umpani - Nosorožák


Tak o týhle potvoře nic nevím ... Tak daleko ve hře jsem se zatím nedostal :D J . Jenom doufám že to je nosorožovitá potvora, jeslti ne tak nevím za co jiného to označit. Ještě by to teda mohl být podivný papoušek. J

Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??,Dex ??, Spd ??, Sen ??

Odolnosti: NIC

Speciální dovednosti: NIC





A.15. *Rapax - Býkoň


Jooo tyhle potvory vypadají dobře. Něco jako napůl minotaurus a napůl čert. Super ! :)

Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??,Dex ??, Spd ??, Sen ??

Odolnosti: NIC

Speciální dovednosti: NIC





A.16. Android - humanoidní robot


Hohoho... co by to bylo za FANTASY hru, kdyby vni nebyli žádní ROBOTI !! Super, další opravdu výjmečná rasa. Za tohle bych dal tvůrcům pusu (ale radši bych nějakou mladou tvůrkyňi) J

Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??,Dex ??, Spd ??, Sen ??

Odolnosti: +75 vůči Mysli (když žádnou nemá..miluju logický hříčky), -25 vůči Kněžství

Speciální dovednosti: Androidí odolnosti, nemůže mít Magii, Nemůže měnit povolání


*Tyto rasy nelze vytvořit na začátku hry, ale někteří RPC (NPC které lze najmout) je vlastní.

** Statistiky udávány vorig. Angličtině, takže STR - síla; INT - inteligence; PIE - zbožnost; VIT - životnost; DEX - obratnost; SPD - rychlost; SEN - senili..... teda vnímání J .


B. Class - Povolání


Pro výpis povolání a vlastností jsem si dovolil zkopírovat  seznam zWinCheatru, vnávodech - Wizzardry VIII (návod) Autor Zbyněk Chomát (zach@abecedaher.cz) , původně na www.abecedaher.cz . Mírně jsem ho doupravil, kdatabázi je tento jeho výpis ideální, snad mi to ( a abecedaher taky) prominou..



B.1. Bojovník - Fighter


popis: nejlepší válečník ve hře, který dokáže zabít jedním úderem, ale je náchylný na vlastní zranění.

schopnost: obnova odolnosti, vyřazení protivníka, útok a bonus za souboj na blízko.

dovednost: boj zblízka, na dálku, meč, sekyra a štít.



B.2. Lord - Lord


popis: vynikající bojovník, který časem ovládá i kouzla.

schopnost: obnova zdraví, bonus za dovednost dvojí zbraně.

dovednost: dvojí zbraň, boj zblízka, meč a dýky.



B.3. Valkýra - Valkyrie


popis: bojovnice s kopím, kterým ovládá kouzla a dokáže podvést smrt.

schopnost: oklamání smrti, bonus za dovednost píkou.

dovednost: píka, boj zblízka, mytologie a sekyra.



B.4. Hraničář - Ranger


popis: dokáže objevit tajné věci a má přesnou mušku na dálku.

schopnost: kritická zranění na dálku, prohledávání okolí, bonus na souboj na dálku.

dovednost: luk, mytologie, průzkum a souboj na dálku.



B.5. Samuraj - Samurai


popis: perfektní šermíř, který necítí strach a rozdává kritické údery.

schopnost: nebojácnost, bleskový úder a bonus pro dovednost smečem.

dovednost: meč, boj zblízka, dvojí zbraň, kritický úder, bonus za meč.



B.6. Nindža  - Ninja


popis: tichý zabiják, který je dobrý na blízko i na dálku.

schopnost: kritický vrhací úder, sesílá alchymistická kouzla a umlčení.

dovednost: neviditelnost, vrhání a prak, souboj na blízko.



B.7. Mnich - Monk


popis: umí odolávat zranění a bojovat při oslepení.

schopnost: Odolnost vůči zranění, bonus za dovednost bojového umění.

dovednost: bojová umění, souboj na blízko, tyč a hůl, neviditelnost.



B.8. Zloděj - Rogue


popis: mistr v otvírání zámků a dokáže ukrást, na co si vzpomenete.

schopnost: útok zezadu, bonus na zámky a pasti



dovednost: zámky a pasti, dýka, dvojí zbraň, krádež, neviditelnost.


B.9. Vynálezce - Gadgeteer


popis: je expert na techniku a je zdatný v otvírání zámků a pastí

schopnost: spojuje předměty a bonus za moderní zbraně.

dovednost: moderní zbraně, souboj na dálku, technika, zámky a pasti.



B.10. Bard - Bard


popis: zajímavá postava, která dokáže písní nemalé věci.

schopnost: zvyšuje během táboření zotavení.

dovednost: komunikace, hudba, mytologie a artefakty.



B.11. Kněz - Priest


popis: dokáží odčarovat mrtvé a umí léčit.

schopnost: modlitba za zázrak, odčarování mrtvých, bonus za božnost.

dovednost: božství, palice a cep, hůl a tyč, komunikace.



B.12. Alchymista - Alchemist


popis: umí připravit lektvary a sesílá kouzla, i když je umlčen.

schopnost: během táboření dělá lektvary, bonus za alchymii.

dovednost: alchymie, mytologie, vrhání a prak.



B.13. Psionik - Psionic


popis: kouzly umí ovlivnit mysl a dokáže ovlivnit třeba celou skupinu nepřátel.

schopnost: nebojácnost, Odolnost vůči mentálnímu stavu.

dovednost: psionika, komunikace, mytologie, mentální magie.



B.14. Biskup - Bishop


popis: má znalosti ze všech magií a umí odejmout prokletou věc od člena skupiny a to i bez kouzla.

schopnost: odstranit prokleté předměty, očarovat nemrtvé, bonus za artefakty.



dovednost: artefakty, alchymie, čarodějnictví, božství a psionika.


B.15. Mág - Mage


popis: umí použít smrtící magii a je proti ní odolný. Má slabinu v boji, ale naproti tomu je silná jeho magie.

schopnost: 5% ke všem odonostem a bonus za čarodějnictví.

dovednost: čarodějnictví, magie, vodní, vzdušná a mentální magie.



B.16. Nestvůra - Creature


Popis: Za tohle si nezahrajete. Je to povolání každé správné potvory J .

Schopnost: Jsou různé (klikněte pravým tlačítkem krysítka pro detaily)

Dovednost: Většinou bojová umění (neboli boj bezezbraně), potom různě, někteří magie..


Vlastnosti :

Síla - určuje, kolik toho postava unese a jakou sílou použije zbraň.

Inteligence - má vliv na školu magie, zámky, pasti, mytologii, boj na dálku, atd.

Zbožnost - ani tak nejde o víru, ale o soustředění se na činnost, jako je naučení se kouzla a ovlivňuje množství magické energie.

Obratnost - ovlivňuje schopnost postavy v boji a schopnost používat zbraň, otevírat zámky, pasti, ukrytí atd.

Rychlost - ovlivňuje rychlost útoku a počet úderů za kolo a tím i kvalitu zbraní.

Smysly - objevení nepřátel na dálku, průzkum, boj na blízko a kritický úder.

Kouzla - jakou knihu kouzel ovládá.

Zde končí výše zmíňěný výpis.


C. Dovednosti



C.1. Zbraňové


Meč - Sword

Sekera - Axe

Dřevcová - Polearm

Palcát, Kladivo a Řemdih - Mace & Flail

Dýka - Dagger

Hůl, Tyč a Hůlka - Staff & Wand

Štít - Shield

Moderní - Modern

Luk a Kuše - Bow

Hazecí a Prak - Throwing & Sling



C.2. Magické


První rošt:

Čarodějnictví [Kouzelnictví] - Wizardry

Kněžství (Božství..) - Divinity

Alchymie- Alchemy

Psionika- Psionics

Druhý rošt:

Ohnivá magie - Fire magic

Vodní magie - Water magic

Vzdušná magie - Air magic

Zemní magie - Earth magic

Magie mysli (psychická magie) - Mental magic

Kněžská (božská) magie - Divine magic



C.3. Znalostní


Boj nablízko - Close Combat

Boj nadálku - Ranged Combat

Dvě zbraně [užívání obou rukou pro zbraně] - Dual Weapons

Kritický zásah - Critical Strike

Artefakty [identifikace věcí] - Artifacts

Mytologie [identifikace monster] - Mythology

Komunikace [rozmluva s NPC] - Communication

Inženýrství [vynalézání] - Engineering



C.4. Fyzické


Zámky a Pasti [Odpastění a odemykání] - Locks & Traps

Skrytí [ukrytí/úhyb před zraněním] - Stealth

Muzika [Písně/pěvectví] - Music

Krádeže [vybírání kapes] - Pickpocket

Bojová umění [boj beze zbraně] - Martial Arts

Průzkum [hledání neviditelného] - Scouting



C.5. Pokročilé


Pokročilou dovednost se postava naučí tehdy, když dosáhne maximální hodnoty určité vlastnosti.

Úder síly - Power Strike [Nárůst zranění zbraní] potřeba max. Síly

Silná magie - Power Cast [Nárůst škod kouzlem] potřeba max. intelligence

Železná Vůle - Iron Will [Nárůst odolnosti vůči kouzlům] potřeba max. zbožnost

Železná Kůže - Iron Skin [Nárůst odolnosti vůči fyz. zraněním] potřeba max. životnost (Vitalita)

Reflekce [Je to napsané správně, opravdu ! Pružnost] - Reflextion [Zvýšení třídy zbroje]potřeba max. obratnost

Rychlost Hada [hadí mrštnost] - Snake Speed [zvýšení iniciativy v boji] potřeba max. rychlost

Orlí oko - Eagle Eye [zvýšení přesnosti a průrazu v boji na dálku] potřeba max. Smysly


D. Odolnosti


Odolnost vůči elementu Ohně

Odolnost vůči elementu Vody

Odolnost vůči elementu Větru (ů) J

Odolnost vůči elementu Země

Odolnost vůči elementu Božství (Kněžství)

Odolnost vůči elementu Mysli


E. Typy zbraní podle Templayera J


Meče


Sekery


Dýky


Palcáty a kladiva


Hole


Hůlky


Tyče


Kuše


Luky


Házecí hvězdice


Jiné (např. bič)


Praky


Šipky


Nože (házecí)


Dřevcové (halapartny/kopí)


Bomby


Házecí lektvary


Moderní zbraně (střelné/energetické)


Beze zbraně (Pěsti a kopy)


Zvířecí (ocas, zuby, pařáty,.. nepoužitelné)


Zraňující hudební nástroje


F. Vzdálenosti dosahu


Krátká - short [dýky, sekery, meče, …]

Delší - extended [kopí, halapartny, hole, …]

Kházení - thrown [házecí nože, šipky, prak]

dlouhá - long [luky, kuše, moderní zbraně, …]


G. Typy útoků


Seknutí - Swing

Bodnutí - Thrust

Mlácení - Bash

Berserk!! - Berserk

Hození - Throw

Praštění - Punch

Kopnutí - Kick

Švihnutí - Lash

Střelení - Shoot


H. Typy magií


Pozn. Typy se rozdělují na dvě skupiny, první je druh magické školy (knihy):


H.1. Čarodějná magie (Wizardry)


Magie hlavně útočná, najdou se i obranné a podpůrné prvky


H.2. Kněžská magie (Divinity)


[možná by byl lepší překlad Božská ale já osobně raději používám Kněžská]

Hlavně léčivá a podpůrná magie, jako např. Léčení spojenců a požehnání. Samozřejmě obsahuje I útočná kouzla.


H.3. Alchymie (Alchemy)


Různé pomocné prvky, nebo např. Některé částečně útočné jako třeba otrávní nepřítele.


H.4. Psionická magie (Psionics) [Psionika]


Specializuje se na magii mysli, přičemž je schopná ovlivnit celé skupiny.


H.5. Pěvecká magie (Music) [Definičně sem nepatří]


Podle mně patří do magií, je to taková pátá magie, kterou ovládá Bard. Pomocí různých nástrojů lze zakouzlit různá kouzla a docílit různých efektů. Obsahuje hlavně pomocná kouzla jako je požehnání a uspání protivníků, ale má i pár útočných na čisté poškození protivníků. Místo Many ale spotřebovává výdrž.


Různé povolání ovládají různé druhy magií, např. hraničář se později může naučit Alchymistickou magii, Lord kněžskou a tak podobně.


Druhý je typ elementu:

Oheň - Fire

Voda - Water

Vzduch - Air

Země - Earth

Božstvo - Divine (Kněžská magie, Božství)

Mysl - Mental (Magie těla a mysli)






Naučená kouzla jsou podle kombinace magické školy a dovedností + elementu. Př. Kněž má vKněžské magii kozla jako léčení a požehnání, kdežto mág má vKněžské magii kouzlo Magická střela. Př2. Mág má vMagickém elementu vody kouzla typu omráčení a zmražení, kdežto kněz má vtom samém elementu kouzla jako Obnov výdrž, vyleč lehčí stav nebo Svěcenou vodu.


H.6. Typy výbavy


Krátká zbraň - short weapon [např. dýka]

Dlouhá zbraň - extended weapon  [např. kopí]

Házecí zbraň - Thrown weapon  [např. shuriken]

Dálková zbraň - Ranged weapon [např. luk]

Munice - Ammunition [např. šipky]

Štít - Shield [např. štít J]

Hrudní brnění - Torso armor [např. vesta]

Nožní brnění - Leg armor [např. kalhoty]

Výbava hlavy - Head Gear [např. helma]

Rukavice - Gloves  [např. kožená rukavice]

Boty - Shoes  [např. sandále]

Ostatní výbava - Misc. equip. [např. užitkové věci]

Plášťe - Cloaks  [např. Pláštěnka J]

Hudební nástroje - Instrument  [např. Lyra]

Součástky - Gadget  [např. skleněná čočka]

Ostatní magická výbava - Misc. Magic equip.  [např. magické užitkové věci]

Lektvary - Potions  [např. léčivý lektvar]

Výbušniny - Bombs  [např. dynamit]

Prášky - Powder  [např. prášek zmrtvýchvstání]

Knihy - (spell)books  [např. kouzelná kniha]

Svitky - Scrolls  [např. magický svitek odstraň prokletí na jedno použití]

Jídlo - Food  [např. maso]

Pití - Drink  [např.voda ]

Klíče - Keys  [např. klíč od domu]

Psaní - Writings  [např. vytržený list z deníku]

Jiná výbava  [např. úkolové věci]


H.7 Druhy stavů postavy


H.7.a) Body života (životnost postavy) - Hit Points


Máte nulu umřete. Jednoduché.


H.7.b) Výdrž - Stamina


Máte nulu - upadnete do bezvědomí vyčerpáním, důležitá věc např. pro běh


H.7.c) Mana


Máte nulu, nemůžete kouzlit. Další jednoduché vysvětlení J .


I. Zbraně podle druhu materiálu (pro editor)


Velká sekera (obouruční)

Malá Sekera

Flusačka

Drtivá kovová zbraň

Drtivá kamenná zbraň

Drtivá dřevěná zbraň

Luk

Meteriál šípu vluku/šipky vkuši

Bič

Pařát

Bojová rukavice

Kuše

Dýka bodná

Dýka házecí

Šipka speříčkem

Pěst

Noha

Velký paprsek

Lehký (jednoruční) meč

Mušketa

Omnistřelná zbraň

Phazer

Dřevcová zbraň

Lektvar (útočný)

Obušek

Shuriken (házecí hvězda)

Prak

Prak-materiál kamene

Malý paprsek

Kovové kopí

Dřevěné kopí

Dřevěná hůl

Těžký meč (obouruční)

Malý meč (krátký meč)

Ocas (švihání)

Zuby

Chapadla

Jazyk


J. Typy monster


Androidi

Kreatůry

Démoni

Elementálové

Golemové (Obři)

Higardi

Lidé

Hmyz

Kostky

Savci

Mořští

Mookové

Mýtičtí

Příšery

Rostliny

Rapaxové

Krysáci

Plazi

Rynjinové

Sliz

Přízraky

T'Rangové

Trynnieové

Umpaniové

Nemrtví


K. Výpis najímatelných NPC (RPC)


K.1. Higardi RPC



K.1.a) Vi Domina


Profese: Valkyrie

Počáteční level: 6

Počáteční vlastnosti: STR 68 INT 50 PIE 70 VIT 70 DEX 58 SPE 63 SEN 50

Počáteční lokace: Arnika, místo havárie černé lodi

Lokace po propuštění: He'Liin bar v Arnice

Nevleze do lokací: Bayjin, Teritorie Rapaxů

Podmínky: Musíte jí zachránit aby se kvám přidala



K.2.b) Myles


Profese: Zloděj

Počáteční level: 5

Počáteční vlastnosti: STR 63 INT 40 PIE 30 VIT 55 DEX 85 SPE 70 SEN 63

Počáteční lokace: Arnika, Vstupní brána

Lokace po propuštění: Arnika

Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Martenův Útes, Hora Gigas, Staré důlní tunely, Rapaxí tábor

Speciální: 1) Po vstupu do Arniky vám zadá úkol zachránit Vi Dominu, při opakovaných vstupech zadává další úkoly (celkově 3)

2) Pokuď ho propustíte zparty mimo Arniku, bude na vás čekat u vstupu vArnice. Pokuď ho propustíte přímo vArnice, bude se toulat Arnikou.


K.3. Mookčí RPC



K.3.a) Urq


Profese:  Psionik

Počáteční level:  9

Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 100 PIE 51 VIT 70 DEX 53 SPE 42 SEN 71

Počáteční lokace: Arnika , Hlavní hala vMookčí budově.

Lokace po propuštění: Arnika , Hlavní hala vMookčí budově.

Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Hora Gigas, Rapaxi udržované teritorium

Placené lokace: Arnika, Martenův útes, Močál, Trynton

Podmínky: Spojenectví sT'Rangama nebo Umpani, doručen Alianční dopis Mookům do jejich budovy vArnice.

Speciální: Urq vám zaplatí za návštěvu některých lokací. Lokace se berou jako lokace, ne části mapy (tzv. Trynton znamená, že jsou to všechny lokace co spadají pod Trynton)


K.4. Rapaxí RPC



K.4.a) Sexus


Profese: Mág

Počáteční level: 17

Počáteční vlastnosti: STR 75 INT 100 PIE 56 VIT 65 DEX 55 SPE 41 SEN 70

Počáteční lokace: Hlavní podlaží Rapaxího hradu, místnost Templářů

Lokace po propuštění: Žádná, oznámí vám, že se dá najmout jen jednou

Nevleze do lokací: Arnika, Vrchol Povznesení, Bayjin, Tábor rapaxích uprchlíků, Trynton

Podmínky: Přidá se kpartě pouze za daň zpěnez (podle party), a to pouze pokuď jste se stali Templáři.

Speciální: Dá se najmout jen jednou


K.5. Robotí RPC



K.5.a) RFS-81


Profese: Mnich

Počáteční level: 10

Počáteční vlastnosti: STR 70 INT 50 PIE 50 VIT 63 DEX 58 SPE 87 SEN 60

Počáteční lokace: Staré důní tunely, Přístřešek

Lokace po propuštění: Kdekoliv ho propustíte, tam zůstane stát J

Nevleze do lokací: Rapaxí uprchlický tábor/ Divočina

Podmínky: Žádné, ale výstraha viz. speciální

Speciální: Při najmutí ho můžete opravit potionem NAS-81 (jeden je poblíž a druhý vArnice u temné věže). Pokuď ho neopravíte, bude mít „bugy“, takže na vás občas zaůtočí apod. Přesto že je to mnich, neovládá žádnou magii a nemůže mu být změněno povolání.


K.6. T'Rang RPC



K.6.a) Drazic


Profese:  Ninja

Počáteční level:  14

Počáteční vlastnosti: STR 52 INT 50 PIE 42 VIT 60 DEX 80 SPE 100 SEN 56

Počáteční lokace: Rapaxí uprchlický tábor, Palisáda

Lokace po propuštění: Žádná

Nevleze do lokací: Vleze do všech

Podmínky: Aby se kvám přidal, musíte ksobě přidat i RPC umpani Rodan Lewarx.

Speciální: Tito dva jsou důležití valiančním úkolu, musí být oba naživu a přivědomí



K.6.b) Tantris


Profese:  Samuraj

Počáteční level: 6

Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 55 PIE 36 VIT 63 DEX 55 SPE 79 SEN 52

Počáteční lokace: Staré důlní tunely, kontrolní centrum

Lokace po propuštění: Vrchní část Martenova útesu, poblíž výtahu

Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Hora Gigas, Rapaxí uprchlický tábor

Podmínky: Přidá se kvám pouze pokuď se přidáte kT'Rangům


K.7. Trynnie RPC



K.7.a) Madras


Profese:  Vynálezce

Počáteční level: 8

Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 60 PIE 30 VIT 69 DEX 91 SPE 63 SEN 68

Počáteční lokace: Tryntonské vrchní větve, observatoř (pozorovatelna)

Lokace po propuštění:  Tryntonské vrchní větve, observatoř (pozorovatelna)

Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Teritorium Rapaxů (ještě by ho snědli J )

Podmínky: Přidá se kvám pouze pokuď splníte úkol se zbavením Tryntonu krys


Speciální: Jeho počáteční skill inženýrství je 35, a dokáže vyrobit několik věcí. Může te ho najmout jeno mtřeba ztoho důvodu, abyste okamžitě dali dohromady nasbíráné součástky vpoužitelné a hlavně prodejné věci.



K.7.b) Sparkle


Profese:  Hraničář

Počáteční level: 6

Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 50 PIE 33 VIT 60 DEX 69 SPE 60 SEN 78

Počáteční lokace: Základní tábor Umpani, I.U.F najímací útvar

Lokace po propuštění: Základní tábor Umpani, zapisovací kasárny

Nevleze do lokací: Vrchol povznesení, Bayjin, Martenův útes, Staré důlní tunely, Teritorium Rapaxů

Podmínky: Nemá


K.8. Umpani RPC



K.9.a) Glumph


Profese:  Bojovník

Počáteční level:  11

Počáteční vlastnosti: STR 96 INT 31 PIE 27 VIT 100 DEX 53 SPE 69 SEN 44

Počáteční lokace: Bayjin, přístřešek

Lokace po propuštění: žádná

Nevleze do lokací: Staré důlní tunely, Martenův útes

Podmínky: Musíte mít Alianci sUmpani, otevřít jeho celu a promluvit si sním (zkušenosti).

Speciální: Je to úkolová postava vúkolu od Umpani Záchranná mise. Musíte dovést jeho nebo jeho odznak ke generálu Yamirovi na hoře Gigas.



K.9.b) Rodan Lewarx


Profese:  Lord

Počáteční level: 14

Počáteční vlastnosti: STR 64 INT 57 PIE 70 VIT 74 DEX 76 SPE 54 SEN 53

Počáteční lokace: Rapaxký uprchlický tábor, Palisáda

Lokace po propuštění: Žádná

Nevleze do lokací: Vleze všude

Podmínky: Přidá se pouze pokuď si jako druhé RPC vezmete T'ranga Drazica

Speciální: Důležitý při aliančním úkolu T'rangů a Umpani. Musí být při vědomí celou cestu nebo jeho protějšek odejde. A platí to i naopak.



K.9.c) Saxx


Profese:  Bard

Počáteční level: 8

Počáteční vlastnosti: STR 53 INT 65 PIE 50 VIT 55 DEX 87 SPE 62 SEN 59

Počáteční lokace: Umpani základní tábor, Bar

Lokace po propuštění: Umpani základní tábor, Bar

Nevleze do lokací: Bayjin, Martenův útes, Staré důlní tunely, Rapaxí uprchlický tábor, Rapaxký hrad, Rapaxký průsmyk

Podmínky: Saxx svámi ani nepromluví, dokuď se nepřidáte k Umpani

Speciální: Nepřipadá vám to jméno povědomé? A ne, určite není povědomé zFinal Fantasy 7, jmenovitě Saxx 13 ..... J


POZN. Počáteční vlastnosti nemusí sedět !


L. Síla Kouzel


Je několik základních stupňů, síla je podle velikosti kruhu, pravděpodobnost podle barvy:

Zelená          značí téměř jistý úspěch

Žlutá    značí pravděpodobný úspěch

Orandžová   značí pravděpodobný neúspěch

Červená značí téměř jistý neúspěch

Černá   značí, že nelze tento stupeň zakouzlit  


M. Zaměření Kouzel


Zaměření kouzla na JEDNOHO NEPŘÍTELE.

Zaměření kouzla na JEDNOHO SPOJENCE (v partě nebo někde poblíž)

Zaměření kouzla na SKUPINU NEPŘÁTEL

Zaměřením kouzla je KRUHOVÝ RÁDIUS NA ZVOLENÉM MÍSTĚ, zasáhne VŠECHNY (NEBO POUZE NEPŘÍTELE*)

Zaměřením kouzla je KUŽELOVITÝ RÁDIUS ZVOLENÝM SMĚREM, ZASÁHNE VŠECHNY (NEPŘITELE*) DANÝM SMĚREM

*Podle kouzla


N. Výpis Kouzel


N.1 Čarodějná škola kouzel


Ohnivé

Energetická střela ; Ohnivá střela ; Ohnivá Bouře ; Světlo ; Jaderný výbuch

Vodní

Zmražení ; Ledová koule ; Zmražení masa ; Zmražení skupiny ; Dehydratace ; Ledová bouře

Větrné

Vysátí kyslíku ; Uspání ; Sonický výbuch ; Pronikavý zvuk ; Zvíře Stínů ; Štít vůči střelám ; Nebezpečné plyny ; Nastav portál ; Návrat kPortálu

Zemní

Pavučina ; Rozdrcení ; Rozpuštění brnění ; Elementální štít ; Ťuk - ťuk (otevírání zámků) ; Švihající kamení

Mysli

Strach ; Přeběhnutí nepřítele (přidá se kvám) ; Prosvítivý paprsek ; Najdi tajemství ; Hromový úder

Kněžství

Magické střely ; Vyvolej elementála ; Odstraň prokletí ; Vyhnání(zranění všem nemrtvým, demonům a vyvolaným bytostem) ; Očarovaná čepel


N.2. Kněžská škola kouzel


Ohnivá

Světlo ; Blesk

Vodní

Omráčení ; Obnova výdrže ; Svěcená voda ; Vyléčení omráčení ; Vyléčení nemoci ; Nadčlověk ; Odpočinek skupiny ; Vyleč lehčí stav

Větrná

Vyléčení jedu ; Vyčisti vzduch ; Ticho (zákaz kouzlení) ; Tornádo ; Nastav portál ; Vrať se k portálu

Zemní

Plát Brnění ; Pád hvězd ; Pavučina ;

Mysli

Šarm ; Božská past (odpastění) ; Identifikace předmětu ; Vyléčení šílenství

Kněžství

Vyhnání ; Požehnání ; Přání Smrti ; Strážný Anděl ; Vyleč všechny ; Vyleč zranění ; Instatní Smrt ; Vysátí života ; Magický obraz ; Zraň ; Odstraň prokletí ; Obnova ; Oživení ; Duševní štít


N.3. Alchymistická škola kouzel


Oheň

Světlo ; Ohnivá bomba ; Ohnivý prstenec ; Oslepující záře ; Vroucí krev ;

Voda

Šplíchnutí kyseliny ; Kyselinová bomba ; Vyléčení omráčení ; Vyléčení slabšího stavu ; Vyléčení nemoci ; Obnov Výdrž ; Přílivová vlna ; Dračí dech

Vzduch

Vyleč jed ; Oblak Smrti ; Nebezpečné plyny ; Vyčisti vzduch ; Sonický výbuch ; Oblak jedu ; Uspání ; Nastav portál ; Navrať portál

Země

Tělo zKamene ; Chameleon ; Rozdrcení ; Zemětřesení ; Elementální štít ; Svědění kůže ; Ťuk - ťuk ; Tekuté písky ; Plášť zČepelí ; Švihající kamení

Mysli

NEMÁ

Kněžství

Oblak vysátí ; Léčba zranění ; Oživení ; Vyvolání elementála


N.4. Psionická škola kouzel


Oheň

Zrychlení ; Hypnóza ; Světelný chaos ; Psionický oheň ;

Voda

Vyleč lehčí stav ; Omráčení ; Zpomal

Vzduch

Pandemonium (Vyvolá Skřeky způsobující různé stavy nepř.) ; Uspání ; Ticho ; Pronikavý zvuk ; Nastav Portál ; Navrať portál

Země

Rozpuštění brnění ; Chameleon ;

Mysli

Zničení mysli ; Šarm ; Najdi tajemství ; Odpastění ; Bičování duše ; Prokletí ; Identifikace věci ; Šílenství ; Úder mysli ; Podříznutí mysli ; Čtení myšlenek ; Psionický paprsek ; Vyleč šílenství ; Přeběhnutí

Kněžství

Instatní smrt (musíte vlastnit i Kněžskou školu magie) ; Síla na Magii ; Oko za Oko ; Léčba zranění ; Duchovní štít



N.5. Pěvěcká škola „kouzel“


Někde výše popsáno; kouzlí pomocí různých nástrojů, které je nutno nejprve najít.

Oheň

Ohnivá koule ; Jaderný výbuch ; Zrychlení

Voda

Zmraž vše ; Zmraž maso ; Zpomal ;  Omráčení

Vzduch

Tornádo ; Pandemonium ; Pronikavý zvuk ; Uspání ; Ticho

Země

Svěďění kůže ; Rozpuštění brnění ;

Mysli

Prokletí ; Zničení mysli ; Strach ; Šílenství ; Přeběhnutí ; Šarm

Kněžství

Požehnání ; Vyhnání ; Vyleč všechny ; Magický obraz ; Obnova ; Duchovní štít ; Vysátí života


O. Tajné Dungeony


Jsou tři, jeden na hřbitově na cestě Arnika/Trynton, další je v Severní Divočině a třetí je v Náhorní Divočině. Tak co tu otálíte, hledejte J)))))))))))). Pokuď opravdu nevíte, navštivte tuto stránkuhttp://www.flamestryke.com/wizardry8/altmenuw8/retrow8idx.html (pokuď stále funguje :) , angličtina nutností)


Většina informací získána od : Přímo ze hry ; Zeditoru na hru (editor od MadGod'a) ; ZWincheatra [informace nahoře] od Zbyňka Chomáta ; Ze stránek Jeffa Ludwiga a Ze stránek  Flamestrika.

Obrázky přímo ze hry; překlad věcí/formátování a posloupnost/dát to vše dohromady/dopisky a některé sekce/Asi 1 třetina informací/7 hodin čisté práce      -    Ode mně [Templayer (Templayer@seznam.cz)] - veškeré dotazy směrujte na tento mail, projíždím ho každý den.

Omlouvám se za hrubý překlad kouzel, po tolika hodinách člověk nemá náladu hledat to správné slovo… stejně tak se omlouvám v případě nekonzistencí některých sekcí a taky za všechny chyby (ať už informativní nebo pravopisnou) Pokuď cokoliv najdete, budu rád když mně s tím obeznámíte.

      Sepsal John Templayer (Templayer@seznam.cz) pro Wincheater. Jsem rád za dotazy.



KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.