Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
A. Race - Rasy
A.1. Human - člověk
Člověk, rasa to lidská, průměr průměrů a pro opravdového pařana jenom připomenutí reality J .
Počáteční Atributy: **Str 45, Int 45, Pie 45, Vit 45, Dex 45, Spd 45, Sen 45
Odolnosti: NIC
Speciální dovednosti: NIC J
*** A ne, opravdu ta druhá ikonka není zDOOMa J J J .
A.2 Elf - elf
Ušlechtilá rasa ve většině hrách, ovšem tady mi tak ušlechtilí nepřipadají. Vypadají strašně. J
Počáteční Atributy: Str 35, Int 50, Pie 50, Vit 35, Dex 45, Spd 45, Sen 40
Odolnosti: +20 odolnost vůči mysli
Speciální dovednosti: +10 odolnost vůči vzduchu
A.3. Dwarf - trpaslík
„Maminečko maminečko co je to za bachrlatou stvůru?!?“ Jsem se poprvé ptal, když jsem uviděl inventářní vzhled trpaslíka. Už nikdy více J .
Počáteční Atributy: Str 55, Int 30, Pie 50, Vit 60, Dex 35, Spd 35, Sen 35
Odolnosti: + Odolnost vůči ohni (záleží na VIT)
Speciální dovednosti: Přírodní odolnost vůči zraněním
A.4. Gnome - Gnóm
Ehhhmmm.... malé zubožené tělíčko, někomu by to mohlo připadat roztomilé... jinak nemůžu posuzovat, ani nevím co to Gnóm znamená J.
Počáteční Atributy: Str 35, Int 50, Pie 40, Vit 50,Dex 50, Spd 30, Sen 45
Odolnosti: + Odolnost vůči mysli (záleží na VIT)
Speciální dovednosti: NIC
A.5. Hobbit - hobit
Malý a slabý to tvor, sjednou velkou výhodou. Jako jediný je schopen odolat Síle PRSTENU !!!! :D
Počáteční Atributy: Str 40, Int 45, Pie 30, Vit 45,Dex 55, Spd 50, Sen 50
Odolnosti: + Odolnost vůči Zemi (záleží na VIT)
Speciální dovednosti: Odolá Prst... chtěl jsem říct NIC
A.6. Fearie - víla ; skřítek
Má to křídla a líta to, co to je? Víla přeci !! Ikdyž bych spíš tipoval motýla sdosti tvrzeným chitinovým brněním no ...
Počáteční Atributy: Str 25, Int 55, Pie 35, Vit 30,Dex 50, Spd 60, Sen 45
Odolnosti: +15 kodolnostem Vzduchu, Země, Mysli a Kněžství
Speciální dovednosti: +2 ke třídě zbroje, rychlejší regenerace magické energie (tzv. „Many“ J ), zmenšená nosnost , Limit pro váhu výbavy, zvláštní výbava do začátku (žel nedostanete komplet výbavu, zbytek špešl výbavy je nutno dohledat :d )
A.7. Lizardmen - ještěrák
No tohle už je cool. Představa např. ještěráka jako hraničáře je super. Jedna zmých oblíbených ras (hned vedle víly, dračáka, a ženského Vlčáka sobličejem normální blondcky :D )
Počáteční Atributy: Str 60, Int 25, Pie 25, Vit 70,Dex 40, Spd 50, Sen 30
Odolnosti: +15 vůči ohni, + 10 vůči Vodě a Zemi, -10 vůči Kněžství(ké) a Mysli
Speciální dovednosti: Pomalejší regenerace many
A.8. Dracon - dračák
Půl drak-půl člověk, nemá křídla a chrlí kyselinu + široký výběr zbraní a brnění. Co víc si přát J.
Počáteční Atributy: Str 55, Int 35, Pie 30, Vit 60,Dex 50, Spd 40, Sen 30
Odolnosti: +15 vůči Vodě a vzduchu; -5 vůči Knežství a Mysli
Speciální dovednosti: Schopnost chrlit kyselinu
A.9. Felpurr - Srstnáč
Kočičák a Kočička. Na čičičičiči na čičičičiči :D :D J
Počáteční Atributy: Str 40, Int 40, Pie 30, Vit 35, Dex 50, Spd 60, Sen 50
Odolnosti: - 15 vůči vodě (:D :D J ); +10 vůči Vzduchu, Zemi a Mysli
Speciální dovednosti: Vždy dopadne na všechny čtyři...omlouvám se.. NIC
A.10. Rawulf - Vlčák
Další drsná rasa. Mimochodem jsou to dobří knězi J . Aport !!
Počáteční Atributy: Str 40, Int 30, Pie 55, Vit 50,Dex 40, Spd 40, Sen 50
Odolnosti: +10 vůči vodě (když se naučí plavat J ); +5 vůči Kněžství a Zemi
Speciální dovednosti: Umí aportov.... teda NIC
A.11. Mook - Opičoid J [Opičák]
No vypadá to jako Yety a vobličeji jako opice. Těžko identifikovat. Tahle rasa se prý považuje za inteligenční nadrasu. To uršitě. My vsudé se umíme vsucit líp :D .
Počáteční Atributy: Str 50, Int 50, Pie 25, Vit 50,Dex 35, Spd 35, Sen 55
Odolnosti: +15 vůči Vodě a Mysli ; +10 vůči Kněžství
Speciální dovednosti: Opičit se...... takže NIC
A.12. *Trynnie - Veverčák
Doztomilý :D .... Nechce si někdo tuhle věc pořídit domů pro svou holku? Radši ne... J
Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??, Dex ??, Spd ??, Sen ??
Odolnosti: NIC
Speciální dovednosti: NIC
A.13. *T'Rang - Arachnid J
Podivná několikaruká pavoučí stvůra. Škoda že nelze vytvořit na začátku hry... nedoporučuje se pro osoby trpící arachnofóbií.
Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??, Dex ??, Spd ??, Sen ??
Odolnosti: NIC
Speciální dovednosti: NIC
A.14. *Umpani - Nosorožák
Tak o týhle potvoře nic nevím ... Tak daleko ve hře jsem se zatím nedostal :D J . Jenom doufám že to je nosorožovitá potvora, jeslti ne tak nevím za co jiného to označit. Ještě by to teda mohl být podivný papoušek. J
Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??,Dex ??, Spd ??, Sen ??
Odolnosti: NIC
Speciální dovednosti: NIC
A.15. *Rapax - Býkoň
Jooo tyhle potvory vypadají dobře. Něco jako napůl minotaurus a napůl čert. Super ! :)
Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??,Dex ??, Spd ??, Sen ??
Odolnosti: NIC
Speciální dovednosti: NIC
A.16. Android - humanoidní robot
Hohoho... co by to bylo za FANTASY hru, kdyby vni nebyli žádní ROBOTI !! Super, další opravdu výjmečná rasa. Za tohle bych dal tvůrcům pusu (ale radši bych nějakou mladou tvůrkyňi) J
Počáteční Atributy: Str ??, Int ??, Pie ??, Vit ??,Dex ??, Spd ??, Sen ??
Odolnosti: +75 vůči Mysli (když žádnou nemá..miluju logický hříčky), -25 vůči Kněžství
Speciální dovednosti: Androidí odolnosti, nemůže mít Magii, Nemůže měnit povolání
*Tyto rasy nelze vytvořit na začátku hry, ale někteří RPC (NPC které lze najmout) je vlastní.
** Statistiky udávány vorig. Angličtině, takže STR - síla; INT - inteligence; PIE - zbožnost; VIT - životnost; DEX - obratnost; SPD - rychlost; SEN - senili..... teda vnímání J .
B. Class - Povolání
Pro výpis povolání a vlastností jsem si dovolil zkopírovat seznam zWinCheatru, vnávodech - Wizzardry VIII (návod) Autor Zbyněk Chomát (zach@abecedaher.cz) , původně na www.abecedaher.cz . Mírně jsem ho doupravil, kdatabázi je tento jeho výpis ideální, snad mi to ( a abecedaher taky) prominou..
B.1. Bojovník - Fighter
popis: nejlepší válečník ve hře, který dokáže zabít jedním úderem, ale je náchylný na vlastní zranění.
schopnost: obnova odolnosti, vyřazení protivníka, útok a bonus za souboj na blízko.
dovednost: boj zblízka, na dálku, meč, sekyra a štít.
B.2. Lord - Lord
popis: vynikající bojovník, který časem ovládá i kouzla.
schopnost: obnova zdraví, bonus za dovednost dvojí zbraně.
dovednost: dvojí zbraň, boj zblízka, meč a dýky.
B.3. Valkýra - Valkyrie
popis: bojovnice s kopím, kterým ovládá kouzla a dokáže podvést smrt.
schopnost: oklamání smrti, bonus za dovednost píkou.
dovednost: píka, boj zblízka, mytologie a sekyra.
B.4. Hraničář - Ranger
popis: dokáže objevit tajné věci a má přesnou mušku na dálku.
schopnost: kritická zranění na dálku, prohledávání okolí, bonus na souboj na dálku.
dovednost: luk, mytologie, průzkum a souboj na dálku.
B.5. Samuraj - Samurai
popis: perfektní šermíř, který necítí strach a rozdává kritické údery.
schopnost: nebojácnost, bleskový úder a bonus pro dovednost smečem.
dovednost: meč, boj zblízka, dvojí zbraň, kritický úder, bonus za meč.
B.6. Nindža - Ninja
popis: tichý zabiják, který je dobrý na blízko i na dálku.
schopnost: kritický vrhací úder, sesílá alchymistická kouzla a umlčení.
dovednost: neviditelnost, vrhání a prak, souboj na blízko.
B.7. Mnich - Monk
popis: umí odolávat zranění a bojovat při oslepení.
schopnost: Odolnost vůči zranění, bonus za dovednost bojového umění.
dovednost: bojová umění, souboj na blízko, tyč a hůl, neviditelnost.
B.8. Zloděj - Rogue
popis: mistr v otvírání zámků a dokáže ukrást, na co si vzpomenete.
schopnost: útok zezadu, bonus na zámky a pasti
dovednost: zámky a pasti, dýka, dvojí zbraň, krádež, neviditelnost.
B.9. Vynálezce - Gadgeteer
popis: je expert na techniku a je zdatný v otvírání zámků a pastí
schopnost: spojuje předměty a bonus za moderní zbraně.
dovednost: moderní zbraně, souboj na dálku, technika, zámky a pasti.
B.10. Bard - Bard
popis: zajímavá postava, která dokáže písní nemalé věci.
schopnost: zvyšuje během táboření zotavení.
dovednost: komunikace, hudba, mytologie a artefakty.
B.11. Kněz - Priest
popis: dokáží odčarovat mrtvé a umí léčit.
schopnost: modlitba za zázrak, odčarování mrtvých, bonus za božnost.
dovednost: božství, palice a cep, hůl a tyč, komunikace.
B.12. Alchymista - Alchemist
popis: umí připravit lektvary a sesílá kouzla, i když je umlčen.
schopnost: během táboření dělá lektvary, bonus za alchymii.
dovednost: alchymie, mytologie, vrhání a prak.
B.13. Psionik - Psionic
popis: kouzly umí ovlivnit mysl a dokáže ovlivnit třeba celou skupinu nepřátel.
schopnost: nebojácnost, Odolnost vůči mentálnímu stavu.
dovednost: psionika, komunikace, mytologie, mentální magie.
B.14. Biskup - Bishop
popis: má znalosti ze všech magií a umí odejmout prokletou věc od člena skupiny a to i bez kouzla.
schopnost: odstranit prokleté předměty, očarovat nemrtvé, bonus za artefakty.
dovednost: artefakty, alchymie, čarodějnictví, božství a psionika.
B.15. Mág - Mage
popis: umí použít smrtící magii a je proti ní odolný. Má slabinu v boji, ale naproti tomu je silná jeho magie.
schopnost: 5% ke všem odonostem a bonus za čarodějnictví.
dovednost: čarodějnictví, magie, vodní, vzdušná a mentální magie.
B.16. Nestvůra - Creature
Popis: Za tohle si nezahrajete. Je to povolání každé správné potvory J .
Schopnost: Jsou různé (klikněte pravým tlačítkem krysítka pro detaily)
Dovednost: Většinou bojová umění (neboli boj bezezbraně), potom různě, někteří magie..
Vlastnosti :
Síla - určuje, kolik toho postava unese a jakou sílou použije zbraň.
Inteligence - má vliv na školu magie, zámky, pasti, mytologii, boj na dálku, atd.
Zbožnost - ani tak nejde o víru, ale o soustředění se na činnost, jako je naučení se kouzla a ovlivňuje množství magické energie.
Obratnost - ovlivňuje schopnost postavy v boji a schopnost používat zbraň, otevírat zámky, pasti, ukrytí atd.
Rychlost - ovlivňuje rychlost útoku a počet úderů za kolo a tím i kvalitu zbraní.
Smysly - objevení nepřátel na dálku, průzkum, boj na blízko a kritický úder.
Kouzla - jakou knihu kouzel ovládá.
Zde končí výše zmíňěný výpis.
C. Dovednosti
C.1. Zbraňové
Meč - Sword
Sekera - Axe
Dřevcová - Polearm
Palcát, Kladivo a Řemdih - Mace & Flail
Dýka - Dagger
Hůl, Tyč a Hůlka - Staff & Wand
Štít - Shield
Moderní - Modern
Luk a Kuše - Bow
Hazecí a Prak - Throwing & Sling
C.2. Magické
První rošt:
Čarodějnictví [Kouzelnictví] - Wizardry
Kněžství (Božství..) - Divinity
Alchymie- Alchemy
Psionika- Psionics
Druhý rošt:
Ohnivá magie - Fire magic
Vodní magie - Water magic
Vzdušná magie - Air magic
Zemní magie - Earth magic
Magie mysli (psychická magie) - Mental magic
Kněžská (božská) magie - Divine magic
C.3. Znalostní
Boj nablízko - Close Combat
Boj nadálku - Ranged Combat
Dvě zbraně [užívání obou rukou pro zbraně] - Dual Weapons
Kritický zásah - Critical Strike
Artefakty [identifikace věcí] - Artifacts
Mytologie [identifikace monster] - Mythology
Komunikace [rozmluva s NPC] - Communication
Inženýrství [vynalézání] - Engineering
C.4. Fyzické
Zámky a Pasti [Odpastění a odemykání] - Locks & Traps
Skrytí [ukrytí/úhyb před zraněním] - Stealth
Muzika [Písně/pěvectví] - Music
Krádeže [vybírání kapes] - Pickpocket
Bojová umění [boj beze zbraně] - Martial Arts
Průzkum [hledání neviditelného] - Scouting
C.5. Pokročilé
Pokročilou dovednost se postava naučí tehdy, když dosáhne maximální hodnoty určité vlastnosti.
Úder síly - Power Strike [Nárůst zranění zbraní] potřeba max. Síly
Silná magie - Power Cast [Nárůst škod kouzlem] potřeba max. intelligence
Železná Vůle - Iron Will [Nárůst odolnosti vůči kouzlům] potřeba max. zbožnost
Železná Kůže - Iron Skin [Nárůst odolnosti vůči fyz. zraněním] potřeba max. životnost (Vitalita)
Reflekce [Je to napsané správně, opravdu ! Pružnost] - Reflextion [Zvýšení třídy zbroje]potřeba max. obratnost
Rychlost Hada [hadí mrštnost] - Snake Speed [zvýšení iniciativy v boji] potřeba max. rychlost
Orlí oko - Eagle Eye [zvýšení přesnosti a průrazu v boji na dálku] potřeba max. Smysly
D. Odolnosti
Odolnost vůči elementu Ohně
Odolnost vůči elementu Vody
Odolnost vůči elementu Větru (ů) J
Odolnost vůči elementu Země
Odolnost vůči elementu Božství (Kněžství)
Odolnost vůči elementu Mysli
E. Typy zbraní podle Templayera J
Meče
Sekery
Dýky
Palcáty a kladiva
Hole
Hůlky
Tyče
Kuše
Luky
Házecí hvězdice
Jiné (např. bič)
Praky
Šipky
Nože (házecí)
Dřevcové (halapartny/kopí)
Bomby
Házecí lektvary
Moderní zbraně (střelné/energetické)
Beze zbraně (Pěsti a kopy)
Zvířecí (ocas, zuby, pařáty,.. nepoužitelné)
Zraňující hudební nástroje
F. Vzdálenosti dosahu
Krátká - short [dýky, sekery, meče, …]
Delší - extended [kopí, halapartny, hole, …]
Kházení - thrown [házecí nože, šipky, prak]
dlouhá - long [luky, kuše, moderní zbraně, …]
G. Typy útoků
Seknutí - Swing
Bodnutí - Thrust
Mlácení - Bash
Berserk!! - Berserk
Hození - Throw
Praštění - Punch
Kopnutí - Kick
Švihnutí - Lash
Střelení - Shoot
H. Typy magií
Pozn. Typy se rozdělují na dvě skupiny, první je druh magické školy (knihy):
H.1. Čarodějná magie (Wizardry)
Magie hlavně útočná, najdou se i obranné a podpůrné prvky
H.2. Kněžská magie (Divinity)
[možná by byl lepší překlad Božská ale já osobně raději používám Kněžská]
Hlavně léčivá a podpůrná magie, jako např. Léčení spojenců a požehnání. Samozřejmě obsahuje I útočná kouzla.
H.3. Alchymie (Alchemy)
Různé pomocné prvky, nebo např. Některé částečně útočné jako třeba otrávní nepřítele.
H.4. Psionická magie (Psionics) [Psionika]
Specializuje se na magii mysli, přičemž je schopná ovlivnit celé skupiny.
H.5. Pěvecká magie (Music) [Definičně sem nepatří]
Podle mně patří do magií, je to taková pátá magie, kterou ovládá Bard. Pomocí různých nástrojů lze zakouzlit různá kouzla a docílit různých efektů. Obsahuje hlavně pomocná kouzla jako je požehnání a uspání protivníků, ale má i pár útočných na čisté poškození protivníků. Místo Many ale spotřebovává výdrž.
Různé povolání ovládají různé druhy magií, např. hraničář se později může naučit Alchymistickou magii, Lord kněžskou a tak podobně.
Druhý je typ elementu:
Oheň - Fire
Voda - Water
Vzduch - Air
Země - Earth
Božstvo - Divine (Kněžská magie, Božství)
Mysl - Mental (Magie těla a mysli)
Naučená kouzla jsou podle kombinace magické školy a dovedností + elementu. Př. Kněž má vKněžské magii kozla jako léčení a požehnání, kdežto mág má vKněžské magii kouzlo Magická střela. Př2. Mág má vMagickém elementu vody kouzla typu omráčení a zmražení, kdežto kněz má vtom samém elementu kouzla jako Obnov výdrž, vyleč lehčí stav nebo Svěcenou vodu.
H.6. Typy výbavy
Krátká zbraň - short weapon [např. dýka]
Dlouhá zbraň - extended weapon [např. kopí]
Házecí zbraň - Thrown weapon [např. shuriken]
Dálková zbraň - Ranged weapon [např. luk]
Munice - Ammunition [např. šipky]
Štít - Shield [např. štít J]
Hrudní brnění - Torso armor [např. vesta]
Nožní brnění - Leg armor [např. kalhoty]
Výbava hlavy - Head Gear [např. helma]
Rukavice - Gloves [např. kožená rukavice]
Boty - Shoes [např. sandále]
Ostatní výbava - Misc. equip. [např. užitkové věci]
Plášťe - Cloaks [např. Pláštěnka J]
Hudební nástroje - Instrument [např. Lyra]
Součástky - Gadget [např. skleněná čočka]
Ostatní magická výbava - Misc. Magic equip. [např. magické užitkové věci]
Lektvary - Potions [např. léčivý lektvar]
Výbušniny - Bombs [např. dynamit]
Prášky - Powder [např. prášek zmrtvýchvstání]
Knihy - (spell)books [např. kouzelná kniha]
Svitky - Scrolls [např. magický svitek odstraň prokletí na jedno použití]
Jídlo - Food [např. maso]
Pití - Drink [např.voda ]
Klíče - Keys [např. klíč od domu]
Psaní - Writings [např. vytržený list z deníku]
Jiná výbava [např. úkolové věci]
H.7 Druhy stavů postavy
H.7.a) Body života (životnost postavy) - Hit Points
Máte nulu umřete. Jednoduché.
H.7.b) Výdrž - Stamina
Máte nulu - upadnete do bezvědomí vyčerpáním, důležitá věc např. pro běh
H.7.c) Mana
Máte nulu, nemůžete kouzlit. Další jednoduché vysvětlení J .
I. Zbraně podle druhu materiálu (pro editor)
Velká sekera (obouruční)
Malá Sekera
Flusačka
Drtivá kovová zbraň
Drtivá kamenná zbraň
Drtivá dřevěná zbraň
Luk
Meteriál šípu vluku/šipky vkuši
Bič
Pařát
Bojová rukavice
Kuše
Dýka bodná
Dýka házecí
Šipka speříčkem
Pěst
Noha
Velký paprsek
Lehký (jednoruční) meč
Mušketa
Omnistřelná zbraň
Phazer
Dřevcová zbraň
Lektvar (útočný)
Obušek
Shuriken (házecí hvězda)
Prak
Prak-materiál kamene
Malý paprsek
Kovové kopí
Dřevěné kopí
Dřevěná hůl
Těžký meč (obouruční)
Malý meč (krátký meč)
Ocas (švihání)
Zuby
Chapadla
Jazyk
J. Typy monster
Androidi
Kreatůry
Démoni
Elementálové
Golemové (Obři)
Higardi
Lidé
Hmyz
Kostky
Savci
Mořští
Mookové
Mýtičtí
Příšery
Rostliny
Rapaxové
Krysáci
Plazi
Rynjinové
Sliz
Přízraky
T'Rangové
Trynnieové
Umpaniové
Nemrtví
K. Výpis najímatelných NPC (RPC)
K.1. Higardi RPC
K.1.a) Vi Domina
Profese: Valkyrie
Počáteční level: 6
Počáteční vlastnosti: STR 68 INT 50 PIE 70 VIT 70 DEX 58 SPE 63 SEN 50
Počáteční lokace: Arnika, místo havárie černé lodi
Lokace po propuštění: He'Liin bar v Arnice
Nevleze do lokací: Bayjin, Teritorie Rapaxů
Podmínky: Musíte jí zachránit aby se kvám přidala
K.2.b) Myles
Profese: Zloděj
Počáteční level: 5
Počáteční vlastnosti: STR 63 INT 40 PIE 30 VIT 55 DEX 85 SPE 70 SEN 63
Počáteční lokace: Arnika, Vstupní brána
Lokace po propuštění: Arnika
Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Martenův Útes, Hora Gigas, Staré důlní tunely, Rapaxí tábor
Speciální: 1) Po vstupu do Arniky vám zadá úkol zachránit Vi Dominu, při opakovaných vstupech zadává další úkoly (celkově 3)
2) Pokuď ho propustíte zparty mimo Arniku, bude na vás čekat u vstupu vArnice. Pokuď ho propustíte přímo vArnice, bude se toulat Arnikou.
K.3. Mookčí RPC
K.3.a) Urq
Profese: Psionik
Počáteční level: 9
Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 100 PIE 51 VIT 70 DEX 53 SPE 42 SEN 71
Počáteční lokace: Arnika , Hlavní hala vMookčí budově.
Lokace po propuštění: Arnika , Hlavní hala vMookčí budově.
Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Hora Gigas, Rapaxi udržované teritorium
Placené lokace: Arnika, Martenův útes, Močál, Trynton
Podmínky: Spojenectví sT'Rangama nebo Umpani, doručen Alianční dopis Mookům do jejich budovy vArnice.
Speciální: Urq vám zaplatí za návštěvu některých lokací. Lokace se berou jako lokace, ne části mapy (tzv. Trynton znamená, že jsou to všechny lokace co spadají pod Trynton)
K.4. Rapaxí RPC
K.4.a) Sexus
Profese: Mág
Počáteční level: 17
Počáteční vlastnosti: STR 75 INT 100 PIE 56 VIT 65 DEX 55 SPE 41 SEN 70
Počáteční lokace: Hlavní podlaží Rapaxího hradu, místnost Templářů
Lokace po propuštění: Žádná, oznámí vám, že se dá najmout jen jednou
Nevleze do lokací: Arnika, Vrchol Povznesení, Bayjin, Tábor rapaxích uprchlíků, Trynton
Podmínky: Přidá se kpartě pouze za daň zpěnez (podle party), a to pouze pokuď jste se stali Templáři.
Speciální: Dá se najmout jen jednou
K.5. Robotí RPC
K.5.a) RFS-81
Profese: Mnich
Počáteční level: 10
Počáteční vlastnosti: STR 70 INT 50 PIE 50 VIT 63 DEX 58 SPE 87 SEN 60
Počáteční lokace: Staré důní tunely, Přístřešek
Lokace po propuštění: Kdekoliv ho propustíte, tam zůstane stát J
Nevleze do lokací: Rapaxí uprchlický tábor/ Divočina
Podmínky: Žádné, ale výstraha viz. speciální
Speciální: Při najmutí ho můžete opravit potionem NAS-81 (jeden je poblíž a druhý vArnice u temné věže). Pokuď ho neopravíte, bude mít „bugy“, takže na vás občas zaůtočí apod. Přesto že je to mnich, neovládá žádnou magii a nemůže mu být změněno povolání.
K.6. T'Rang RPC
K.6.a) Drazic
Profese: Ninja
Počáteční level: 14
Počáteční vlastnosti: STR 52 INT 50 PIE 42 VIT 60 DEX 80 SPE 100 SEN 56
Počáteční lokace: Rapaxí uprchlický tábor, Palisáda
Lokace po propuštění: Žádná
Nevleze do lokací: Vleze do všech
Podmínky: Aby se kvám přidal, musíte ksobě přidat i RPC umpani Rodan Lewarx.
Speciální: Tito dva jsou důležití valiančním úkolu, musí být oba naživu a přivědomí
K.6.b) Tantris
Profese: Samuraj
Počáteční level: 6
Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 55 PIE 36 VIT 63 DEX 55 SPE 79 SEN 52
Počáteční lokace: Staré důlní tunely, kontrolní centrum
Lokace po propuštění: Vrchní část Martenova útesu, poblíž výtahu
Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Hora Gigas, Rapaxí uprchlický tábor
Podmínky: Přidá se kvám pouze pokuď se přidáte kT'Rangům
K.7. Trynnie RPC
K.7.a) Madras
Profese: Vynálezce
Počáteční level: 8
Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 60 PIE 30 VIT 69 DEX 91 SPE 63 SEN 68
Počáteční lokace: Tryntonské vrchní větve, observatoř (pozorovatelna)
Lokace po propuštění: Tryntonské vrchní větve, observatoř (pozorovatelna)
Nevleze do lokací: Vrchol Povznesení, Bayjin, Teritorium Rapaxů (ještě by ho snědli J )
Podmínky: Přidá se kvám pouze pokuď splníte úkol se zbavením Tryntonu krys
Speciální: Jeho počáteční skill inženýrství je 35, a dokáže vyrobit několik věcí. Může te ho najmout jeno mtřeba ztoho důvodu, abyste okamžitě dali dohromady nasbíráné součástky vpoužitelné a hlavně prodejné věci.
K.7.b) Sparkle
Profese: Hraničář
Počáteční level: 6
Počáteční vlastnosti: STR 50 INT 50 PIE 33 VIT 60 DEX 69 SPE 60 SEN 78
Počáteční lokace: Základní tábor Umpani, I.U.F najímací útvar
Lokace po propuštění: Základní tábor Umpani, zapisovací kasárny
Nevleze do lokací: Vrchol povznesení, Bayjin, Martenův útes, Staré důlní tunely, Teritorium Rapaxů
Podmínky: Nemá
K.8. Umpani RPC
K.9.a) Glumph
Profese: Bojovník
Počáteční level: 11
Počáteční vlastnosti: STR 96 INT 31 PIE 27 VIT 100 DEX 53 SPE 69 SEN 44
Počáteční lokace: Bayjin, přístřešek
Lokace po propuštění: žádná
Nevleze do lokací: Staré důlní tunely, Martenův útes
Podmínky: Musíte mít Alianci sUmpani, otevřít jeho celu a promluvit si sním (zkušenosti).
Speciální: Je to úkolová postava vúkolu od Umpani Záchranná mise. Musíte dovést jeho nebo jeho odznak ke generálu Yamirovi na hoře Gigas.
K.9.b) Rodan Lewarx
Profese: Lord
Počáteční level: 14
Počáteční vlastnosti: STR 64 INT 57 PIE 70 VIT 74 DEX 76 SPE 54 SEN 53
Počáteční lokace: Rapaxký uprchlický tábor, Palisáda
Lokace po propuštění: Žádná
Nevleze do lokací: Vleze všude
Podmínky: Přidá se pouze pokuď si jako druhé RPC vezmete T'ranga Drazica
Speciální: Důležitý při aliančním úkolu T'rangů a Umpani. Musí být při vědomí celou cestu nebo jeho protějšek odejde. A platí to i naopak.
K.9.c) Saxx
Profese: Bard
Počáteční level: 8
Počáteční vlastnosti: STR 53 INT 65 PIE 50 VIT 55 DEX 87 SPE 62 SEN 59
Počáteční lokace: Umpani základní tábor, Bar
Lokace po propuštění: Umpani základní tábor, Bar
Nevleze do lokací: Bayjin, Martenův útes, Staré důlní tunely, Rapaxí uprchlický tábor, Rapaxký hrad, Rapaxký průsmyk
Podmínky: Saxx svámi ani nepromluví, dokuď se nepřidáte k Umpani
Speciální: Nepřipadá vám to jméno povědomé? A ne, určite není povědomé zFinal Fantasy 7, jmenovitě Saxx 13 ..... J
POZN. Počáteční vlastnosti nemusí sedět !
L. Síla Kouzel
Je několik základních stupňů, síla je podle velikosti kruhu, pravděpodobnost podle barvy:
Zelená značí téměř jistý úspěch
Žlutá značí pravděpodobný úspěch
Orandžová značí pravděpodobný neúspěch
Červená značí téměř jistý neúspěch
Černá značí, že nelze tento stupeň zakouzlit
M. Zaměření Kouzel
Zaměření kouzla na JEDNOHO NEPŘÍTELE.
Zaměření kouzla na JEDNOHO SPOJENCE (v partě nebo někde poblíž)
Zaměření kouzla na SKUPINU NEPŘÁTEL
Zaměřením kouzla je KRUHOVÝ RÁDIUS NA ZVOLENÉM MÍSTĚ, zasáhne VŠECHNY (NEBO POUZE NEPŘÍTELE*)
Zaměřením kouzla je KUŽELOVITÝ RÁDIUS ZVOLENÝM SMĚREM, ZASÁHNE VŠECHNY (NEPŘITELE*) DANÝM SMĚREM
*Podle kouzla
N. Výpis Kouzel
N.1 Čarodějná škola kouzel
Ohnivé
Energetická střela ; Ohnivá střela ; Ohnivá Bouře ; Světlo ; Jaderný výbuch
Vodní
Zmražení ; Ledová koule ; Zmražení masa ; Zmražení skupiny ; Dehydratace ; Ledová bouře
Větrné
Vysátí kyslíku ; Uspání ; Sonický výbuch ; Pronikavý zvuk ; Zvíře Stínů ; Štít vůči střelám ; Nebezpečné plyny ; Nastav portál ; Návrat kPortálu
Zemní
Pavučina ; Rozdrcení ; Rozpuštění brnění ; Elementální štít ; Ťuk - ťuk (otevírání zámků) ; Švihající kamení
Mysli
Strach ; Přeběhnutí nepřítele (přidá se kvám) ; Prosvítivý paprsek ; Najdi tajemství ; Hromový úder
Kněžství
Magické střely ; Vyvolej elementála ; Odstraň prokletí ; Vyhnání(zranění všem nemrtvým, demonům a vyvolaným bytostem) ; Očarovaná čepel
N.2. Kněžská škola kouzel
Ohnivá
Světlo ; Blesk
Vodní
Omráčení ; Obnova výdrže ; Svěcená voda ; Vyléčení omráčení ; Vyléčení nemoci ; Nadčlověk ; Odpočinek skupiny ; Vyleč lehčí stav
Větrná
Vyléčení jedu ; Vyčisti vzduch ; Ticho (zákaz kouzlení) ; Tornádo ; Nastav portál ; Vrať se k portálu
Zemní
Plát Brnění ; Pád hvězd ; Pavučina ;
Mysli
Šarm ; Božská past (odpastění) ; Identifikace předmětu ; Vyléčení šílenství
Kněžství
Vyhnání ; Požehnání ; Přání Smrti ; Strážný Anděl ; Vyleč všechny ; Vyleč zranění ; Instatní Smrt ; Vysátí života ; Magický obraz ; Zraň ; Odstraň prokletí ; Obnova ; Oživení ; Duševní štít
N.3. Alchymistická škola kouzel
Oheň
Světlo ; Ohnivá bomba ; Ohnivý prstenec ; Oslepující záře ; Vroucí krev ;
Voda
Šplíchnutí kyseliny ; Kyselinová bomba ; Vyléčení omráčení ; Vyléčení slabšího stavu ; Vyléčení nemoci ; Obnov Výdrž ; Přílivová vlna ; Dračí dech
Vzduch
Vyleč jed ; Oblak Smrti ; Nebezpečné plyny ; Vyčisti vzduch ; Sonický výbuch ; Oblak jedu ; Uspání ; Nastav portál ; Navrať portál
Země
Tělo zKamene ; Chameleon ; Rozdrcení ; Zemětřesení ; Elementální štít ; Svědění kůže ; Ťuk - ťuk ; Tekuté písky ; Plášť zČepelí ; Švihající kamení
Mysli
NEMÁ
Kněžství
Oblak vysátí ; Léčba zranění ; Oživení ; Vyvolání elementála
N.4. Psionická škola kouzel
Oheň
Zrychlení ; Hypnóza ; Světelný chaos ; Psionický oheň ;
Voda
Vyleč lehčí stav ; Omráčení ; Zpomal
Vzduch
Pandemonium (Vyvolá Skřeky způsobující různé stavy nepř.) ; Uspání ; Ticho ; Pronikavý zvuk ; Nastav Portál ; Navrať portál
Země
Rozpuštění brnění ; Chameleon ;
Mysli
Zničení mysli ; Šarm ; Najdi tajemství ; Odpastění ; Bičování duše ; Prokletí ; Identifikace věci ; Šílenství ; Úder mysli ; Podříznutí mysli ; Čtení myšlenek ; Psionický paprsek ; Vyleč šílenství ; Přeběhnutí
Kněžství
Instatní smrt (musíte vlastnit i Kněžskou školu magie) ; Síla na Magii ; Oko za Oko ; Léčba zranění ; Duchovní štít
N.5. Pěvěcká škola „kouzel“
Někde výše popsáno; kouzlí pomocí různých nástrojů, které je nutno nejprve najít.
Oheň
Ohnivá koule ; Jaderný výbuch ; Zrychlení
Voda
Zmraž vše ; Zmraž maso ; Zpomal ; Omráčení
Vzduch
Tornádo ; Pandemonium ; Pronikavý zvuk ; Uspání ; Ticho
Země
Svěďění kůže ; Rozpuštění brnění ;
Mysli
Prokletí ; Zničení mysli ; Strach ; Šílenství ; Přeběhnutí ; Šarm
Kněžství
Požehnání ; Vyhnání ; Vyleč všechny ; Magický obraz ; Obnova ; Duchovní štít ; Vysátí života
O. Tajné Dungeony
Jsou tři, jeden na hřbitově na cestě Arnika/Trynton, další je v Severní Divočině a třetí je v Náhorní Divočině. Tak co tu otálíte, hledejte J)))))))))))). Pokuď opravdu nevíte, navštivte tuto stránkuhttp://www.flamestryke.com/wizardry8/altmenuw8/retrow8idx.html (pokuď stále funguje :) , angličtina nutností)
Většina informací získána od : Přímo ze hry ; Zeditoru na hru (editor od MadGod'a) ; ZWincheatra [informace nahoře] od Zbyňka Chomáta ; Ze stránek Jeffa Ludwiga a Ze stránek Flamestrika.
Obrázky přímo ze hry; překlad věcí/formátování a posloupnost/dát to vše dohromady/dopisky a některé sekce/Asi 1 třetina informací/7 hodin čisté práce - Ode mně [Templayer (Templayer@seznam.cz)] - veškeré dotazy směrujte na tento mail, projíždím ho každý den.
Omlouvám se za hrubý překlad kouzel, po tolika hodinách člověk nemá náladu hledat to správné slovo… stejně tak se omlouvám v případě nekonzistencí některých sekcí a taky za všechny chyby (ať už informativní nebo pravopisnou) Pokuď cokoliv najdete, budu rád když mně s tím obeznámíte.
Sepsal John Templayer (Templayer@seznam.cz) pro Wincheater. Jsem rád za dotazy.
KONEC.