1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Wing Commander 4
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Wing Commander 4 - lodě, tipy

A tým Gaxoft, který tvoří Miloš "Longer" Bartoníček a Marek "doctor_martenes14w" Šťastný.



MISE (ne jednotlivé, ale pouze tipy a triky k nim náležící)


1) Doprovod konvojů a ochrana cíle


Jedna z nejčastějších náplní vašich misí. Chránit budete všechno, od obyčejného konvoje až po výsadkový tým. Nejdůležitější je neztratit hlavu a orientaci a s co největší rychlostí ničit přilétávající nepřátele. Dávejte přitom ale největší pozor na vaše vlastní torpéda, která jednoduše najdou místo ve vámi chráněném konvoji. Útočící lodě budou většinou pomalé bombardéry, které bez problémů zničíte. Horší je ochrana cíle. Těchto misí může být několik druhů, od ochrany již zmiňovaného výsadkového konvoje až po nepřátelské instalace, kdy nejdříve musíte zničit ochranu a poté sami chránit dobytý cíl.


2) Špionáž


Tato část hry nebude nijak obtížná, jak by se podle názvu mohlo zdát. Prostě si do stíhačky namontujete kameru, přiletíte k cíli, vystřílíte ochranu sestavenou převážně ze středních stíhačů, a poté uděláte 10 a více snímků cíle. Je jasné, že cíl musí být neporušený, takže střílejte přesně a hlavně střídmě, je to velmi důležité.


3) Ničení, ničení a - kdo by to byl řekl - zase ničení


Je to další velice častá mise v této hře. Občas je obtížnost přímo k smíchu, ale občas se u tohoto typu misí pořádně zapotíte, podle toho co budete ničit. Obecně se dá řict, že u misí na planetě se zapotíte vždy, protože Wing Commander 4 je vyloženě vesmírný simulátor a planetární mise nepatří mezi to nejpovedenější, co vám tato hra může nabídnout. Každopádně se však připravte na krutá jatka, ve kterých zvítězí ten s rychlejšími reakcemi a lepší muškou. U těchto misí není nic víc, co bych mohl poradit, snad jen popřát hodně štěstí.


4) Výsadek týmu


Tato mise probíhá většinou v rámci jiné mise, například v rámci ničení. Nejdříve si navolte kapsli MIP1 jako raketu a potom ji vystřelte na daný cíl. Sledujte, kam letí, a počkejte, až výsadek splní svůj úkol. Doufám, že je vám jasné, že před výsadkem musíte vyčistit okolní prostor od dotěrných nepřátel. Ve chvíli, kdy výsadek oznámí splnění úkolu a odstartuje, zapněte motory a přibližte se k němu.  Poté  přepněte  stiskem [F4] na zadní věž a klávesou

[G] navolte cíl. [SPACE] začne zvolený cíl - kapsli MIP1 - přitahovat. Ve chvíli, kdy ji máte v lodi, můžete odletět. Občas však počítejte s tím, že se náplň misí spojí dohromady, takže budete nejdříve chránit konvoj a poté budete muset ničit jiný, nepřátelský konvoj apod.


5) MASA SYSTEM - EISENův útěk


Do této mise vám musím napsat jednu velmi potřebnou radu. Jedná se zde o to, že EISEN s MANIACem se rozhodnou utéci. Vy a váš Wingman VAGABOND je máte dostihnout a sestřelit. Jakmile je ale dostihnete, VAGABOND odmítne střílet a přidá se na jejich stranu. To samé nabídnou i vám. Neváhejte a příjměte nabídku (stejně byste se jednou přidali a tak alespoň ušetříte kopu času).


6) Zničení LEXINGTONu


Až se dostanete do křížku s vaší mateřskou lodí (LEXINGTON), neváhejte ji sestřelit, nic jiného vám stejně nezbyde.


7) DEATH ZONE


Budete v zóně, kde vám budou rušeny rádiové vlny a nebude fungovat vůbec nic (radar, štíty, elektřina ...). Poletíte tedy úplně naslepo. Je to docela sebevrežda, ale s trochou námahy to jde zvládnout. Až se dostanete k lodi, která má na svědomí všechny vaše poruchy, dejce jí co proto a natrhněte jí prdel.


8) Důležitý transport


V první misi na pátém CDčku vás po splnění očekávaného úkolu pošlou zajmout velice důležitý transport. Nejdříve si od vaší palubní inženýrky nechte nahrát do vašeho počítače identifikační znaky, aby po vás nepřátelé nestříleli a poté se vrhněte na transport. Zničte hlídku stíhače a následovně i kanóny na transportu. Jsou celkem 4 a dá to docela dost práce. Hlavně nezničte samotný konvoj, to by pro vás pak hra skončila. Takže bacha na to !



LODĚ


1) BANSHEE


Toto je jedna z lodí, kterou jste nemohli potkat v minulém díle této fantasmagorické hry. Je to těžký stíhač vybavený poměrně velkým arsenálem a v souboji na blízko bývá většinou smrtící. Pokuste se jej zničit z dostatečné vzdálenosti od něj (cca 5km). Kvůli nedostatku torpéd je BANSHEE poměrně nevhodný na ničení nepřátelských konvojů a fregat, zato k jejich ochraně je k nezaplacneí. Opravdu to není auto z GTA3.


2) HELLCAT V


Střední stíhač známý z minulého dílu. HELLCAT je velice nepříjemný protivník, i když ne tolik jako BANSHEE. Díky své rychlosti je těžce zasažitelný a ani rakety vždy nepomůžou. Nejlepší způsob ničení je jednoznačně na dálku, kdy se řítíte jeden proti druhému a jen jeden z vás to vydrží. Palte vším, co máte k dispozici, a úspěch se dostaví. S HELLCATem se poměrně dobře ničí konvoje a fregaty, obvzláště úspěšný je způsob, kdy se plnou rychlostí řítíte na nepřátelskou loď, během letu vypouštíte torpéda a přitom ji kropíte palubními zbraněmi. Upozorňuji, že tento způsob vyžaduje určitý trénink a pokud ho nemáte, spíše ničte velké lodi z dostatečné vzdálenosti torpédy.


3) VINDICATOR


Další střední stíhač a další loď, která v minulém díle nebyla. VINDICATOR je zcela nejlepší loď ve hře, ale pozor - díky poměrně slabým štítům je určen spíše pokročilejším hráčům. Má obrovské zrychlení a velikou rychlost, což ho činí velice těžko zasažitelným cílem. Nejspolehlivějsí způsob je tedy opět zásah ne velkou vzdálenost, v tomto případě 5-7km. VINDICATOR je ideální pro stíhací nebo fotografovací mise. Teké ochranu splní dobře, zato ničení konvojů a fregatů mu příliš nepůjde.


4) AVENGER


Skvěle chráněný torpédový bombardér, poslední z neviděných v minulém díle. Akcelerace sice není nijak závratná, ale na druhou stranu ani ne nejhorší. AVENGER je stavěný spíše pro mise protipozemní, jeho palebná síla se vyrobná menšímu tankovému praporu. Kvůli své pomalosti je však snadným terčem vašich kanónů. Souboj nablízko je zde nejjistější, ale pozor - uberte plyn motorům, jinak kolem nich budete létet jako magoři.


5) LONGBOW


Další dobrý známý z minulého dílu. Torpédový bombardér s nejlepším štítem ze všech lodí ve hře, ale také s nejmenší akcelerací a rychlostí. Bez doprovodu je LONGBOW velmi snadný terč, ovšem pozor - ne bezbranný. Jeho otočná zadní věž dokáže ve vaší stíhačce natropit pěknou paseku, stejně jako vy můžete díky této věži udělat velké škody v kokpitech nepřátel. Palebná síla není špatná, ale AVENGER má lepší. LONGBOW je ideální na ničení velkých a dobře chráněných lodí - konvojů a fregat.


6) PIRATE


Tohle už žádný dobrý známý není. Piráty budete v pozdějších fázích hry potkávat velice často a na vlastní kůži poznáte, jak jsou ti darebáci dobří. Jejich lodě jsou sice hůře vyzbrojené, zato však rychlé a obratné. Souboj s nimi není nikdy předem vyhraný.



Tipy & triky :


Nikdy, kromě vyjimečných případů, nestůjte na místě. Buďte v neustálém pohybu, budete tak hůře zasažitelní.


Nezapomínejte na DECOYS, což jsou tělesa matoucí navádění raket. Hodně vám v největší nouzi mohou pomoci.


Dávejte si pozor, na co střílíte. Zde neplatí taktika "střílej na to, co se pohne", která možná platí v jiných hrách, jako třeba QUAKE. Tato hra je úplně o něčem jiném. Občas se vám totiž může podařit zlikvidovat to, co budete nutně potřebovat funkční. Takže si na to dejte bacha !


Zmatený nepřítel = dobrý nepřítel. Nerozpakujte se použít ty nejkrkolomější manévry, které znáte. A klidně i ty, které neznáte.


Pozor na přehřátí kanónů, v bitevním varu je to zpravidla poslední chyba, kterou uděláte.


Nezapoměňte komunikovat s WINGMANy a posílat je na nejhorší místa. Je to sice prasárna, ale oni vydrží mnohem více než vy. Zde se neřiďte podobným pravidlem jako například u her MAFIA, nebo M.O.H-A.A, je to totiž zbytečné. V těchto hrách jste měli komplice daleho horší než vy sami a zde je tomu naopak.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.