1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Vampire: The Masquerade - Redemption
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Vampire: The Masquerade - Redemption - návod
Autor: Bonusweb

A. Rukověť úspěšného upíra - 1. část


1) Praha - první krůčky


Poté, co se probudíte v posteli  a prohodíte pár vět s ošetřovatelkou Anežkou,

dostáváte  první  příležitost  k  akci.  Až  uslyšíte  ženský výkřik, běžte do

vedlejší místnosti  a zabijte dva  skřety. Následuje série  rozhovorů. Jakmile

dojde  na  vaši  volbu,  vyberte  první  možnost.  Po  nějaké  době se konečně

dostáváte  plnohodnotně  do  hry.  Rozhlédnete-li  se  po  domě,  najdete  dvě

použitelné věci  - truhlu a  kříž. Do truhly  si můžete schovávat  věci, které

neunesete, ale  nechcete je prodat a  u kříže si lze  uložit pozici.Protože do

truhly není  zatím co dát a  ukládat taky není nutné,  protože vám v nejbližší

době žádné nebezpečí nehrozí, můžete rovnou  vyrazit do nočních ulic. Jak brzy

zjistíte,  mapa neukazuje  vaši aktuální  pozici, a  tak se  musíte naučit  ve

spleti uliček orientovat sami.


Projdete-li  zpřístupněné  části  Prahy  poctivě,  najdete  hospodu  a kováře.

V hospodě dostanete  jeden léčivý elixír  a u kováře  byste si mohli  nakoupit

lepší vybavení, kdybyste měli za co. Zatím  je pro vás užitečný hlavně tím, že

prozradí  adresu  bylinkářky  v  Golden  Lane,  tak  se  za ní zajděte podívat

- musíte  projít bránou  a přes  Judith's Bridge.  U léčitelky můžete nakoupit

nějaké elixíry - finální boj v  Silver Mines bude pro začátečníka docela těžko

rozlousknutelný oříšek (až  se ovšem z půlky hry k  tomu místu ohlédnete zpět,

bude se vám to jevit spíš jako nedělní procházka parkem).


2) Silver Mines - začínáme rozcvičkou


Vchod do Stříbrných dolů se na  mapě nachází u pravého okraje. Jakmile vyjdete

z města, nemáte už kam zabloudit - cesta  vás zavede přímo k dolům. Ze začátku

toho uvnitř asi  moc neuvidíte, ale časem si na  šero zvyknete. Popsat průchod

skrz  doly není  dost dobře  možné,  ale  ačkoliv to  nejdřív vypadá  složitě,

zjistíte, že  cesta je dost  lineární a  odboček  je málo. Přesto  by se mapka

hodila, co? Bohužel není a musíte vystačit jen s vlastním orientačním smyslem.

Pozorně   zkoumejte  všechny   rozbitelné  (sudy)   a  otevíratelné   (truhly)

předměty,jsou  v  nich  poschovávané  nejen  peníze,  ale  i  elixíry,  svitky

a výstroj. Nepřátelé jsou v této části zastoupeni krysami a přikrčenou bytostí

pojmenovanou Szlachta. Krysy  jsou slabé a odpadnou maximálně  po dvou ranách.

Jediné,  na co  si u  nich dávejte  pozor, je  to, že  často vylézají z děr za

vašimi zády a napadají vás  zezadu. Szlachtové taktéž nejsou nebezpeční, pokud

se  jimi  nenecháte  obklopit  ze  všech  stran.  Trochu tužším protivníkem je

Szlachta s  kostí v ruce,  ale při troše  štěstí a umu  ho bez úhony dostanete

taky. První patro dolů projdete celkem snadno, ve druhém na vás u vodního kola

čeká  War Ghoul.  Abyste se  k němu  dostali, zmáčkněte  páku na zařízení. War

Ghoul je  o poznání tužší  než všichni protivníci,  které jste doteď  potkali,

takže budete muset začít trénovat léčení během boje. Až do konce třetího patra

vás  už  žádné  tužší  potvory  nečekají.  Projděte  tedy  až na konec, kde se

střetnete  s upírkou  Ahzrou. Až   ji zabijete,  prohledejte místnost,  ať tam

nenecháte povalovat žádné užitečné věci.


3) Mezihra - konečně upírem !


Vraťte se zpátky do  města. První kroky by měly vést ke  kováři - tam prodejte

všechny nepotřebné nasbírané předměty a  chcete-li, nakupte lepší. Odtud jděte

do katedrály za biskupem, který vám poděkuje a dokonce vás obdaruje, a nakonec

za  Anežkou do  kláštera. Až   váš přísně  soukromý rozhovor  vyslechne biskup

a pošle  vás hlídkovat  do ulic,   neprotestujte a  jděte. Po  chvíli bloudění

najdete pouliční šarvátku, do které se  zapojte a násilníky vyřiďte. Odtud pak

spěchejte zpátky do kláštera, kde je jeho osazenstvo ohrožováno další skupinou

potvor.  Při boji  s nimi  nezapomeňte na  to, že  se nesmíte  nechat obklopit

- dobrým řešením je poodejít ke schodům, kde k vám protivníci musí přistupovat

jeden  po druhém.  Po jejich  smrti a  rozhovoru s  Anežkou se  stanete svědky

scény,  v níž  spolu cizí  žena a  muž rozmlouvají  o tom,  jak Christof hodil

k jejich záměrům. Po  rozloučení s Anežkou se odeberete  z kláštera pryč, když

tu  konečně  nadejde  tastěžejní  chvíle  ve  vašem  (tedy Christofově) života

- z temnoty na vás vyskočí ona tajemná  žena z předchozí scénky a bez prodlení

a bez prodlení se do vás zahryzne, což z vás jednou provždy udělá upíra. Až se

proberete v prostorách pod univerzitou, bude vám objasněno, co se s vámi stalo

a kdo je  ona záhadná žena.  Jmenuje se Ecaterina  a je vůdčí  osobností klanu

Brujah.  Zároveň  se  setkáváte  ještě  Cosmasem  a  po  nějaké chvíli mluvení

i s  Wilhemem -  vaším prvním   parťákem, který  Ecaterinu přesvědčí,  aby vás

pustila  spolu s  ním na  první misi,  kterou je  získání části veledůležitého

spisu.


4) Petřínský klášter


Než se  tam vydáte, dojděte se  mrknout do podzemí pod  univerzitou - máte tam

svojí "postel" a truhlu. V opačném rohu pak stojí ukládací kříž. Až to všechno

prozkoumáte, zajděte ještě za kovářem a  co nejlépe Wilhema vybavte. Cestou na

Petřín vás  nový společník bude  seznamovat s některými  fakty o životě  upírů

- například na mostě vás přiměje k prvnímu vysávání krve z náhodné kolemjdoucí

oběti. Neškodí ani zaběhnout ke kořenářce a nakoupit nějaké oživovací elixíry,

protože ty lidské už vám k  ničemu nejsou. Dojděte až do petřínského kláštera,

který  se  ve  vstupní  místnosti  hemží  zakuklenými  mnichy. Nezabíjejte je,

nechají si  od vás kdykoliv ochotně  vysát jakékoliv množství krve,  a byla by

proto škoda takové  zdroje vyhubit. Pokud vám cestou  přes tři klášterní patra

krev dojde, můžete se místo  používání lahviček zaskočit občerstvit sem.Uvnitř

vás kromě  starých známých krys čekají  noví protivníci - jednak  členové řádu

Cappadocian, a jednak Zombu a kostlivci.


Kostlivci a Zombu mnoho strategie  nevyžadují, Cappadocians jsou o něco lepší.

Z nich  i ze  Zombu můžete  sát životadárnou  tekutinu, pokud  na ně použijete

disciplíny Awe  a potom Feed.  V místnostech,do nichž  vedou jen jedny  dveře,

musíte  obvykle najít  posuvnou páku,  která vám  otevře některou  z blízko se

nalézajících mříží. Pokud  si budete počínat obezřetně a  snažit se protivníky

odlákávat dál  od skupiny, kde je  každý boj bezpečnější, dojdete  bez větších

potíží až do třetí části kláštera. Po  vstupu do velké místnosti máte po pravé

ruce dveře  do Mercuriova pokoje,  ale je zamčeno,  tak pokračujte dál,  dokud

nenajdete Garinolovu  komnatu a v  ní jeho deník  a klíč k  Mercuriovu pokoji.

Vraťte se tady  k zamčeným dveřím a jakýmkoliv způsobem  si hru uložte (můžete

se buďto  pěšky vrátit do svého  útočiště nebo použít svitek  s názvem Walk to

the Abbyss, který  vám otevře portál k ukládacímu kříži.  Ten jste mohli buďto

najít  nebo  koupit  u  vědmy.)  Mercurio  je  totiž  ztraceně  tuhý protivník

a vyřídit ho vám dá nepochybně zabrat. Postup, jak zabít jednotlivé nepřátele,

v tomhle návodu nenajdete  z toho důvodu, že každý  hráč může zkušenostní body

distribuovat  úplně  jinam,  a  tak  zatímco  někdo  zvítězí  jen hrubou silou

a dobrými zbraněmi, jiný uspěje třeba kombinací různých disciplín. Můj vlastní

způsob boje je  navíc dost chaotický, takže potvora často  klesne k zemi, aniž

bych byla schopna  postřehnout, čím jsem jí vlastně  udolala. Až (nebo jestli)

se vám podaří Mercuria zabít, seberte cíl své mise - Nod fragment - a všechno,

co  tam najdete  a vraťte  se do  univerzity. A  málem bych  zapomněl na další

rozhovor s utrápenou Anežkou.


5) Potíže s Golemem


Ecaterina je  vaším úspěchem potěšena  a začerstva vám  hned zadá úkol  nový :

zbavit severní část města Golema. Nechcete-li s prací zbytečně otálet, vyberte

odpověď,  která   dává  najevo,  že   tři  dny  jsou   dlouhá  doba.  Projděte

zpřístupněnou  branou  na  severu  mapy  a  jděte  směrem  ke hřbitovu. Zhruba

uprostřed trasy potkáte  Mendela -syna rabína, který Golema  oživil a něco vám

o něm tedy  může říct. Samotného  Golema najdete na  náměstíčku před hřbitovem

a až  jeho kamenné  tělo udoláte   (další slušně  silný protivník  v porovnání

s vašimi zatím chabými silami), nezapomeňte  ze země sebrat vypadlou knihu. Tu

ukažte  Mendelovi, on  vám za  to dá   něco jiného  a vy  se můžete  vrátit do

univerzity (v tom, co vlastně komu dáváte nebo co od koho dostáváte, je trochu

zmatek,protože  tyto  předměty  se  nezobrazují  v  inventáři). Ecaterina bude

chtít, abyste navštívili  Garinola. Najdete ho před petřínským  klášterem a za

odměnu dostanete další  přídavek do skupiny - tentokrát ženu  Serenu. Až si to

s ní  pošinete do  univerzity, zastavte  se u  kováře a  máte-li na to peníze,

opatřete jí  něco lepšího na  sebe. V univerzitě  se dozvíte pár  nejnovějších

strategických  plánů  klanu  Brujah,  které  vyžadují  spojenectví  s  princem

Brandlem. Ten si však umane, že mu musíte přinést jistý artefakt z podzemí. Ať

se  budete vzpírat  jakkoliv, nakonec  stejně skončíte  po krk  v novém úkolu.

Jediné, čeho můžete odmlouváním dosáhnout, je  to, že vám princ za trest zvýší

hodnotu "humanity" o deset bodů.


Cesta ke splnění  nové mise vede přes severní čtvrť  Prahy, na náměstíčko, kde

jste  zabili  Golema  a  dveřmi  v  pravém  horním  rohu  ještě  dál. Projděte

hřbitovem, v jehož nejvzdálenější části je  po levé straně vidět světlý tunel.

Cesta k němu vede za sochou na konci hřbitova. Vchod do Josefových tunelů však

hlídá Josef a  odemkne ho teprve poté, co mu  přinesete pohár Ecaterininy krve

- stačí se  vrátit na univerzitu  a promluvit s  ní. Až ho  vypije, přístup do

tunelů je volný.


6) Joseph's tunnels


I když se vám zase bude zdát, že tunely jsou spletité, věřte tomu, že většinou

se  chodby po  rozdvojení zase  stýkají na  jednom místě,  a tak není nikterak

složité  najít nejdřív  vchod do  jejich druhé  a pak  třetí části.  Nepřátele

představují hlavně  Nosferatu - upíři  žijící v podobně  smrdutých a odlehlých

končinách.  Z  jednoho  místa  v  podzemí  vedou  schody  nahoru,  kterými lze

vystoupat přímo  do ulice, kde je  obchod s léčivými elixíry.  Pokud jich máte

nedostatek,  využijte této  zkratky a  doplňte zásoby.  Ve třetí  časti tunelů

budete muset projít magickým labyrintem, který  vás v případě, že vstoupíte do

špatných  dveří,  vrátí  vždycky  zpátky  na  začátek.  Mimochodem,  na sloupu

uprostřed si  po každém vstupu  do dveří můžete  na pokračování číst  historii

upířího  pokolení.  Správné  pořadí  dveří  je  červené,  žluté, zelené, modré

a nakonec oranžové. Jen tak se propracujete do další místnosti.


Až narazíte na  spuštěnou mříž, postupujte dál vlevo,  kde kromě dvou hromádek

drahých kamenů  najdete i páku, která  mříž zvedá.Hned za mříží  je páka ještě

jedna,  která  kromě  vedlejší  mříže  otevírá  i  přístup  k výklenku výše na

schodech.  Až  po  nich  vyjdete  až  nahoru,  pořádně prohledejte prostory za

sarkofágy, je  tam ukryto pár  doplňovacích lahviček. Na  konci chodby na  vás

čeká  duch Václav  a za  ním už  je jen  pár prázdných  místností, které  jsou

ukončeny pokojem s hledanou relikvií. Popadněte jí a vraťte se k princi. Cesta

zpátky přes labyrint barevných dveří  vede jednoduše - prostě přeběhněte rovně

a na konci  doprava nahoru do modrých  dveří vedoucích do druhé  části tunelů.

Princ  bude spokojen  a povolí  vám zaútočit  na kapli  lanu Tremere, kde jsou

drženi zajatci (a možná i Anežka).


7) Tremere Chantry - vysvobození zajatců


Vstup  do kaple  je úplně  na konci  uličky Golden  Lane přes  dům vpravo.  Po

točitých  schodech  sejděte  do  místnosti  s  barevnými zdmi, kde zneškodněte

skupinu  různorodých   protivníků  a  pokračujte  do   knihovny.  Ta  je  plná

nebezpečných členů  klanu Tremere, pokuste  se některé vylákat  ven, spíše než

abyste  vbíhali do  místnosti. Stejně  obsazené jsou  i další  místnosti a čím

jdete dál,  tím zdatnější protivníci vás  čekají. Pokud vás boj  s nimi docela

krevně vyčerpá, v  ohních lze sebrat Blood Stones  (krvavé kameny), které krev

doplní. Někdy  však místo nich vyskočí  z ohně potvory jako  elementálové nebo

skákaví otrapové. Pokud by ani to na pokrytí vašich ztrát nestačilo, můžete si

doběhnout do  petřínského kláštera ke vstřícným  mnichům - není to  moc daleko

a krve  můžete mít,  co hrdlo  ráčí. Pokud  se přitom  zastavíte v kořenářčině

obchodu, předá vám dopis od Anežky. Co se týká průchodu podzemím, tak na první

křižovatce jděte rovně a až to tam  vyčistíte, pak se teprve vraťte k odbočce.

Levými dveřmi se  z následující místnosti dostanete k  průchodu do druhé části

podzemí.


Na další  křižovatce (už v  druhé části) jděte  nejprve dveřmi doprava,  potom

doleva.  Po nějaké  době najdete   první zajatce,  které propusťte  na svobodu

(kupodivu je  to asi nijak  zvlášť nepotěší, protože  kdykoliv se tam  zajdete

podívat znovu,  stojí všichni pořád v  dokořán otevřené cele). Projděte  až na

konec  druhé části  a vstupte  do třetí.  Hned po  sestupu ze schodů osvoboďte

Erika  (což nebude  nic lehkého,  hlídá ho  silný gargoyl),  stane se  čtvrtým

členem party. Pokud  chcete, můžete se vrátit do města  ke kováři nakoupit pro

něj nějaké brnění  a zbraně, protože si toho s  sebou moc nepřinesl. Průchodem

vlevo  vzadu projdete  do čtvrté  části, kde  se střetnete  s Ardanem. Ten vás

informuje o  Anežčiných hrdinských činech a  nakonec z něj vytáhnete  i to, že

Anežka odjela do  Vídně. Potom ho nemilosrdně zabte.  Po návratu na univerzitu

trvejte při  rozmluvě s Ecaterinou na  tom, že musíte najít  Anežku. Až k tomu

konečně svolí,  dojděte ke kováři  dovyzbrojit Erika (pokud  jste to neudělali

hned po jeho připojení ke skupině) a potom východní branou (East Gate) opusťte

noční Prahu.


8) Vídeň - razantní změna podnebí


Hned po  vaší pravé ruce  se nacházejí dveře  do vašeho útočiště.  Abyste však

získali přístup ke své rakvi, truhle a kříži, zmáčkněte nejprve páku vpravo od

dveří.  Bránou na  konci Northern  Ringstrasse projdete  do další  části města

- čtvrti  Outer Stradt.  Pokud se   dáte doleva  po směru  hodinových ručiček,

narazíte nejdřív na Eastern Ringstrasse. Za branou se za dveřmi s názvem Order

of Hermes skrývá mág Orvus, jehož obchůdek je prakticky totožný s tím z Golden

Lane. V téže čtvrti  je i hospoda U Zelené žáby, kde si  promluvte s Kazi - dá

vám pozvánku  na večírek hraběte  Orsiho. Následuje Southern  Ringstrasse, kde

stojí  výstavní sídlo  Haus de  Hexe (tam  se sice  můžete zkusit  dostat, ale

nepovede se  vám to). O  kousek dál v  Outer Stradt je  kovář Friedrich - jeho

zboží je  o několik tříd  lepší než  to  od pražského kolegy,  ale na vysněnou

výbavu nejspíš ještě  nebudete mít peníze. Poslední bránou  vedoucí do Western

Ringstrasse je zároveň vstup do sídla  hraběte Orsiho. Až se ocitnete vevnitř,

místo  abyste zírali  na nádherně  vyleštěnou podlahu,  jděte do  rohu ke třem

gráciím.   Po   příchodu   hraběte   přijměte   jeho   nabídku  na  spolupráci

(a  nezapomeňte si  přitom všimnout,   jak a  odkud získává  své občerstvení).

Vyjděte  zpátky do  Outer Stradtu  a hned  naproti projděte  do Inner Stradtu.

Vlevo  od brány  najděte dům  s přístupnými  dveřmi, tudy  se dostanete  oknem

v posledním patře  na střechu. Jděte co  nejdál to půjde, pak  sejděte o jednu

střechu níž stojíte u tajného vchodu do Stephansdomu.



9) Stephansdom - sluneční hrozba


Až  se  prosmýkáte  mezi  obřími  hodinovými  koly,  musíte dole přejít chodbu

zalitou slunečním svitem. Projděte ji co nejrychleji, protože upírům jak známo

nedělá slunce moc dobře. Venku se dejte  doleva a vstupte znova (i když jinde)

do budovy  s hodinovým mechanismem.  Vlevo a dolů  si můžete dojít  vyzvednout

nějaké cennosti,  vpravo je přepínač, který  zastavuje pohybující se překážku,

a vedle něj vede cesta dál. Probijte se  až do bílé místnosti se třemi pákami,

které otvírají vstup do druhé  části Stephandsomu. Nejjednodušší způsob jejich

přepnutí je takový,  že na ně rychle klikáte tak  dlouho, až se dveře otevřou.

Ve druhé části na  vás číhá spousta ghoulů a celé je  to ještě ztížené tím, že

někde dopadají  na podlahu sluneční paprsky,  kterým je třeba se  vyhnout (což

nejde vždycky, takže  život ubývá chtě nechtě). Až se  ocitnete v místnosti se

zrcadlem, naproti  němu je krb  s pěti tlačítky.  Zmáčkněte druhé a  páté, jak

napovídá protější  zrcadlo a cesta dál  je volná (pokud by  zrcadlo napovídalo

něco jiného, dejte na něj a ne na mě).


Po  schodech  vylezte  nahoru,  kde  se  budete  muset  utkat  s docela tuhými

duchy.Až najdete Luthera,  můžete mu buďto pomoct nebo  ne.Když mu nepomůžete,

přičte  se vám  10 bodů  k "humanity"Pokud  mu pomoct  chcete, otevřete  mříž,

vyjděte nahoru pod  střechu a v rozmezí 5 vteřin  zmáčkněte obě páky. Nejsnáze

se vám to podaří, když ke každé  páce nasměrujete jednoho člena party a pak se

mezi nimi rychle přepnete. Pronikající  sluneční světlo spálí Luthera na prach

a vy se můžete vrátit. O patro níž vás čeká překvapení a než se nadějete, máte

kolem sebe ze všech stran mříže.


10) Útěk z vězení


Až se  pomocí Sereniných schopností  dostanete z kobky,  postupujte pořád dál,

dokud se nedostanete až na povrch. Začínáte ve čtvrtém podzemním patře, kde se

setkáte s novými nepřáteli - Teutonic  Knight, Lord a Captain. Kromě nich jsou

tam ještě rudopláštníci z klanu  Tremere a prťaví pavouci doprovázení krysami.

Bohužel se odsud nedá používat Walk theAbbyss, takže když vám dojdou lahvičky,

musíte s  krví šetřit.Ve třetím  patře najdete amulet,  který vám obohatí  váš

questlog o nový úkol. Dejte si pozor  na jednu místnost, kde za vámi po vstupu

dovnitř může zapadnout mříž a odříznout tak přístup zbytku vaší party. Bohužel

nedokážu přesně specifikovat,  kde se ta místnost nachází,  pamatuji si je, že

je to někde ve třetím patře. Těsně  před vstupem do patra prvního můžete v tom

druhém  získat meč  Ainkurn Sword.  Odtud  už  je to  k povrchu,  coby kamenem

dohodil.  V  místnosti  s  pákou  se  vám  jeden  úkol zapíše jako splněný, vy

zmáčkněte tu páku  a vraťte se po schodech dolů  k čerstvě otevřeným dveřím ke

svobodě.


11) Haus de Hexe


Po prožitých útrapách je třeba  se trochu vzpamatovat. Předpokládám, že stejně

jako  já máte  plné inventáře  nasbíraných zbraní,  tak je  zajděte prodat  ke

kováři.  Z peněz,  které teď  máte, už  si můžete  pro všechny  nakoupit lepší

brnění,  což rozhodně  učiňte. Od  kováře veďte  své kroky  do Orvusova krámku

s léčidly. Jednak tam  můžete nakoupit oživovací lahvičky a  jednak mu předáte

nalezený amulet. Orvusuva vás vyšle do sídla  jménem Haus de Hexe, kam se také

neprodleně vydejte.  Na podlaze ve  vstupní hale leží  velký trojúhelník a  za

každými  ze tří  dveří leží  jedna jeho  část, kterou  musíte najít a přinést.

Vlevo  je doupě  gargoylů, na   konci hlídá  cenný předmět  agresivní ženština

jménem V irstania.  Až ji udoláte, stačí vstoupit do  červených světýlek za ní

a ušetříte si cestu zpět do haly. Zde  klikněte na trojúhelník, čímž se do něj

vloží  první nalezená  část. Prostřední  dveře vedou  do laboratoře,  která je

zamořená  upíry Tremere  a hopsacími  potvorami. Až  najdete malý trojúhelník,

opět vstupte do světýlek, která jsou  tentokrát modrá. Za posledními dveřmi se

skrývá knihovna,taktéž plná Tremerů. Až i odsud získáte trojúhelník, vložte ho

do znaku  na zemi ve  vstupní hale a  po schodech vejděte  do Etriovy komnaty.

Etrius  vás  připraví  o  jednoho  společníka,kterého  budete muset zabít jako

prvního. Teprve po něm přijde na řadu sám. Je to jeden ze silnějších nepřátel,

tak pozor  na něj. Až  si to s  ním vyřídíte, seberte  ze země věci  po ubohém

Erikovi a v předsíni nezapomeňte vzít ze  stolu Etriův deník. Teď už zbývá jen

severní branou opustit Vídeň a vrátit se zpátky do Prahy.


12) Praha podruhé - Vyšehrad


První kroky nasměrujte  do univerzity za Ecaterinou, hned  potom najděte jižní

bránu a  vstupte do Vyšehradu.  Skrz hloučky Tzimisce,  War Ghoulů, Revenantů,

Szlachtů a  vlků se propracujte  prvním patrem až  ke dveřím do  druhého. I za

nimi  vás čeká  dost těžkých  soubojů,  někde  dokonce mohou  číhat i  tři War

Ghoulové najednou, takže  postupujte opatrně. Za dveřmi do  třetí části můžete

jít doprava nebo  doleva, vpravo končí cesta po chvíli  slepou uličkou a vlevo

je  zakončená  dvojitými  dveřmi.  Za  nimi  stojí  megaghoul  Vohzd. Až se ho

zbavíte,vstupte do poslední části  vyšehradského komplexu. Ačkoliv tam najdete

Anežku, radost  z toho mít nebudete  - a navíc upadnete  do zatraceně dlouhého

spánku.



B. Rukověť úspěšného upíra - 2. část


1) Londýn 1999 - Society of Leopold


Až  se vzpamatujete  z nenadálé   situace, sesbírejte  po zemi  užitečné věci.

Nepřátelé, kteří vás čekají v budově, jsou dvojího druhu: vojáci a laboratorní

zaměstnanci.  V  rukou  mohou   mít  střelnou  zbraň,  plamenomet,  elektrický

omračovač,  lahvičky  se  svěcenou  vodou  nebo  kůl. Nejnebezpečnější jsou ti

s nabroušeným kůlem - jakmile vám ho  totiž zaboří do těla, ztuhnete na docela

dlouhou  dobu  a  protivníci  do  vás  zatím  mohou  nerušeně  bušit.  Krve je

nedostatek, ale vysávat  ji můžete z laboratorních pracovníků.  Na pár místech

musíte zmáčknout  páky, abyste si  otevřeli další dveře,  ale související páky

a dveře jsou vždycky  tak blízko, že se ani nebudu  namáhat s přesným popisem.

Chodby  jsou stále  stejně šedivé,  dokud se  nepropracujete do nejvyšší části

komplexu. Tam vyjděte  po dřevěných schodech do patra  a prohledejte místnosti

podél hlavní  chodby. Kousek před koncem  dojde ke střetu s  hlavním Leopoldem

a i když se s ním chvíli budete bít, vyřídíte ho nakonec úplně jiným způsobem.

O pořádnou zbraň tady skoro nezavadíte, náboje  do pistole s se hned vystřílí,

ale v  jedné z místností  v patře je  za vitrínou nějaká  obdoba meče. Vitrínu

otevřete stlačením bíle  knihy ve vedlejší knihovně. Až  budou chodby i pokoje

liduprázdné,  vraťte  se  po  schodech  dolů  a  otevřenými dveřmi projděte do

londýnských ulic.


2) Londýnské ulice


Nejdřív se trochu proběhněte po městě, ať si zafixujete všechny důležité body.

V západním Londýně, kde začínáte, je Curio Shop - obchod s léčivými prostředky

a dál noční klub s krevním barem. Tam můžete přibrat prvního parťáka - pankáče

Pinka. Po dvojích  schodech sejděte do východního Londýna.  V jeho uličkách se

skrývá  váš bezpečný  přístav s  rakví a  ukládacím křížem,  hned vedle  stojí

karavan, kde  se prodávají zbraně.Nakupte  taky nějaké dobové  oděvy - koženou

bundu nebo  plášť, ať tam nepobíháte  jen v průstřelném tričku.  Potom najděte

nevěstinec  (je  za  rohem  poblíž  dvou  hořících  sudů)  kde  najměte  ještě

nedobrovolnou prostitutku  Lily. Protože je  pro další dobrodružství  naprosto

nedostatečně oblečená i  vybavená, musíte se vrátit do  přístavu a od chlapíka

v autě  koupit  nějakou  výzbroj.  Teprve  pak  si  můžete  troufnout vydat se

hlouběji do útrob vykřičeného domu. Na  prvním rozcestí se dejte vlevo, vpravo

je jen  velká místnost(původní hlediště)  s postávajícími slečnami  a spoustou

rudých pohovek.  Doběhněte až na konec  chodby do místnosti s  mnoha sundanými

obrazy  a za  tím modrým,  na kterém  je nakreslený  vstup do nějakého starého

chrámu, najděte u země páku. Až ji  zmáčknete, vzadu se otevře tajná chodba do

další části hry.


3) Chrám Setitů


Setitové nejsou  nijak zvlášť silní,  ale leckde se  jich na vás  může sesypat

pěkná  kupa a  způsobit vám  tak svými  elektrošoky, kůly  a mačetami  citelné

ztráty  krve i  zdraví. Hned  po  vstupu  dovnitř jsou  další dveře  za sochou

Anúpeva zamčené. Páku, která je otvírá,  najdete po odbočení vlevo v místnosti

hned za dveřmi po pravé straně. Projděte  otevřenými dveřmi a za nimi se cesta

opět rozdvojuje. Jděte nejprve vlevo, kde je na konci páka, která otvírá další

průchod vpravo. Až  vyčistíte místnost hojně zamořenou Setity  a jejich hadími

pomocníky,  čeká vás  vstup do  druhé části  chrámu. Tady  si dávejte pozor na

firebally vystřelující ze  zdí. Za mostem jsou na  obou stranách zavřené dveře

a dvě páky -  neotvírají však dveře, u nichž jsou,  ale přesně ty druhé. Jděte

dál  uvolněnou cestou;  až narazíte  na mříž,  odbočte podél  ní vlevo, kde je

páka.  Za zdvihnutou  mříží je  na zemi  spínač (až  jej půjdete sepnout, zase

pozor na  firebally), kterým otevřete  dveře vpravo. Za  nimi je páka,  kterou

uvolníte cestu dál z velké místnosti,  do níž se musíte kousek vrátit (stýkají

se tam  dvoje schody). Po  vstupu do třetí  části jsou vpravo  i vlevo zamčené

dveře - otevřete je  dvěma spínači na konci rovné cesty. To,  že se blížíte ke

konci chrámu naznačují vzrůstající počty Setitů  - ve třetí části jich je jako

much. Čtvrtá část je jen krátká a  ne jejím konci vás čeká konverzace a souboj

s Lucretií.  Až  jí  rozmělníte  na   hádky,  vraťte  se  přes  nevěstinec  do

londýnských ulic a vydejte se k věži (Tower of London).


3) Londýnská věž


Tower of London  najdete, půjdete-li dozadu podél pobřeží  v blízkosti obchodu

se zbraněmi. Po vstupu se nejdřív podívejte doprava, kde cesta po chvíli konči

a pak teprve  pokračujte levým ramenem.  V prvním patře  se budete vypořádávat

s pavouky (velkými i  malými), teprve druhé patro přidá i  duchy (na ty pozor,

ve větším počtu dokáží nadělat  pěknou paseku). Druhé patro začněte prohlídkou

dvou místností vpravo od schodů, pak vlevo a teprve potom se dejte rovně, kudy

vede hlavní  cesta do třetího  patra. V další  místnosti s vícero  dveřmi opět

jděte  nejprve doprava,  potom doleva,  odkud už  je to  ke schodům do třetího

patra,  jen  co  by  kamenem  dohodil.   Třetí  patro  má  jedny  tajné  dveře

(v místnosti, která  je těsně před tou, z níž  vedou dvoje schody). Ve čtvrtém

patře  už jen  za mříží  vyzvedněte Lucretiino  srdce (pozor,  potom se objeví

ještě několik hádků) a můžete se vrátit zpátky do ulic Londýna.


4) Nalodění


Jakmile z věže vyjdete, skočí na vás  vlkodlak, s nímž budete mít nejspíš dost

práce. Výhodou je, že autosave vám uložil pozici hned po výstupu z věže, takže

to při opakovaném  hraní nebudete mít daleko. Vraťte se  do nevěstince, kde už

na  vás čeká  pověřenec Lucretie  a  zkrátí  vám cestu  skrz chrám  Setitů. Po

rozmluvě s Lucretií ji musíte vyřídit, i když se mazaně transformuje do podoby

obří kobry. Její srdce pak můžete vysát  a získat její schopnosti (což vám ale

sníží hodnotu  humanity) nebo jej  zničit. Tak jako  tak potom dostanete  nové

hadí disciplíny. Až svým postavám  rozdělíte body, projděte zase celým chrámem

nahoru a naloďte se na v přístavu kotvicí Svatou Magdalenu. Až se zamícháte do

konfliktu Interpolu  a upírů Nosferatu,  pobijte upíry, od  agenta vyslechněte

zprávu o vyšetřování a nechte se v klidu dovést do Států.


5) Příjezd do New Yorku


Po příjezdu do New Yorku si  nejprve promluvte s agentem Interpolu a pochlubte

se  získanými znalostmi.  Půjdete-li dále  po ulici,  narazíte na  skupinu tří

členů klanu Nosferatu, jak se chystají cosi nepěkného vyřizovat s mužem jménem

Samuel.  Upíry pobijte  a Samuela  vezměte jako  čtvrtého do  party. Potom  si

prohlédněte zbytek čtvrti - najdete obchod  se zbraněmi (kde byste měli koupit

něco výbavy pro Samuela), po žebříku se můžete dostat do svého nového útočiště

(Dev/Null's Apartment) a taxík představuje cestu  do jiné části New Yorku. Tam

zatím má cenu jet, jenom pokud si chcete doplnit zásoby krevních pytlíčků nebo

svitků - ty se  tam dají koupit v obchodě New Moon.  V Dev/Null's Apartment si

promluvte s trhlým  DevNullem dá vám důležitou informaci.  A teď teprve nastal

čas pro poslední východ z Downtown New Yorku - kanalizační stoku.


6) Sewers


V kanále  můžete natrefit  na čtyři  druhy nepřátel  - upíry Nosferatu, krysy,

pavouky a vzácně na bílé krokodýly.  S vaším současným vybavením a pokročilými

statistikami  na upíry  většinou stačí  jedno švihnutí  mečem, pavouci a krysy

představují  nebezpečí hlavně  kvůli  nákazám,  které rozšiřují.V  první části

stoky musíte na jednom z přístrojů,  abyste si otevřeli cestu dál. Stejně jako

až doposud platí  i tady pravidlo, že od páky  k relevantním dveřím není nikdy

daleko. Ve druhé části nejdřív přejdete  most a pokračujete pořád rovně, až se

dostanete  do  místnosti,  z  níž  vede  několik  východů.  Po pravé straně je

výklenek se dvěma pákami, třetí lze najít  v chodbě přímo před vámi (z pohledu

původního  vstupu do  velké místnosti),  ale musíte  projít přes elektrizující

pole. Tudy také vede cesta k třetí úrovni - dírou ve zdi.


Třetí úroveň je zvláštní  pouze tím, že se v ní na  trámu přeplavíte přes vodu

a budete  bojovat s  bílými krokodýly.  Feral Claws  je vyřídí poměrně rychle.

Čtvrtá  úroveň je  super krátká  - až  zabijete Underprince  (což nebude žádná

velká práce,  je dost slabým protivníkem,  akorát má kolem sebe  početné hejno

krys),  najděte krabici,  ke které  vás poslal  Dev/Null a  klikněte na ní. Po

splnění úkolu nastupte  do výtahu, který vás vyveze  nahoru do Uptownu. Vraťte

se taxíkem  do přístavu, prodejte nasbírané  předměty a za utrženou  částku už

možná  budete  moci  některým  postavám  koupit  ten  nejlepší plášť. Jděte za

Dev/Nullem ten vám sdělí kod  otevření skladu (Giovanni Warehouse). Jmenovanou

budovu najdete v přístavu naproti bědující ženy.


7) Giovanni Warehouse + Barclay South


Protivníci jsou  tu dvojí -  upíři Giovanni a  duchové. Neměli by  vám působit

větší potíže,  pokud budete hlídat své  postavy, aby místo boje  nestáli někde

zaseknutí. Ve skladu  jsou totiž malé místnosti a úzké  prostory, kde se někdo

zasekne  raz dva.  V první  části se  potkáte se  známým agentem Interpolu, ve

druhém trochu  přituhne - místnosti  jsou větší a  vejde se proto  do nich víc

Giovanniů i  duchů. Na některých  místech vám jejich  skupiny mohou dát  pěkně

zabrat,  proto  buďte  připraveni  na  rychlé  přepínání mezi postavami, ruční

ovládání  a  léčení.   Na  konci  sedí  za  stolem   sám  Allesandro  Giovanni

- nespokojte  se s  jeho odpovědí  a odměnou  vám bude  dějový zvrat,  v jehož

průběhu  přijdete o  Pinka a  získáte starého  přítele Wilhema. Pokud nechcete

přijít i o  všechny věci, které měl Pink u  sebe, musíte ještě před rozhovorem

s Allesandrem  Pinkovi všechno  sebrat. Výtahem  vpřed pokoji  pak vyjeďte  do

první části  skladu, projděte na ulici  a z Downtownu vyražte  do Uptownu. Tam

najděte  rohový  dům  s  názvem  Barclay  South.  Uvnitř  si  v hale promluvte

s realitním agentem, pak proběhněte dozadu  a spínačem otevřete jediný zavřený

výtah. Nahoře  prohledejte pokoje a najděte  Blood Palette. Vraťte se  zpět do

ulic,obejděte  budovu až  k obchodu  New Moon,  kde je  vchod do Barclay South

Storage Room. Vevnitř si popovídejte si  s Alexandrou, která přinese do vašeho

života  nový  význam  slovního  spojení  "krevní  obraz".  Až zlikvidujete dva

příslušníky klanu Ventrue, vezměte plátno a vydejte se najít Orsiho továrnu.


8) Orsi's Factory


Pokud se od východu ze skladiště vydáte doprava, pak na křižovatce s přechodem

odbočte doleva a na konci ulice uvidíte Orsiho továrnu hlídanou dvěma strážci.

Díky obrazu vás  pustí dovnitř bez jakýchkoliv tahanic.  Tam vás čekají střety

s upíry Ventrue a  Tzimisce, War Ghouly a Szlachtami.  Obzvlášť tuhá rvačka se

vyskytuje  na konci  druhého patra,  kde se  na vás  sesypou tři War Ghoulové,

nějací  Szlachtové a  nepočítaně Ventrue  upírů, ale  dá se  říct i obecně, že

v továrně  zase o  něco přituhne  a je  třeba zatraceně  rychle obhospodařovat

všechny  vaše postavy,  abyste přežili.  Až narazíte  na Orsiho,  pokecejte si

s ním a pak to s ním skoncujte. Až vás plošina snese dolů, sejděte po schodech

ještě níž  a najděte tři Orsiho  dcery. Vyražte z nich  místo pobytu Vlkodlaka

a pusťte se na  místo půvabně nazvané Cathedral of  Flesh. Ještě než vstoupíte

dovnitř,  dojděte  se  pořádně  zásobit  krevními  balíčky a zbraněmi, protože

masová katedrála je posledním a nejtěžším úsekem Vampírů.


9) Cathedral of Flesh


Vchod najdete v  Uptown New Yorku, vydáte-li se stejným  směrem jako do Orsiho

továrny,  ale  odbočíte  pryč  ze  silnice  brankou  v kovovém plotu. Obejděte

budovu, vzadu za ní prokličkujte mezi  zídkami a tam někde najdete zadní vchod

do katedrály.  War Ghoulové, Tzimisce, Szlachtové,  Demonhoundi a dva Vozhdové

- to je  sestava číhající v  útrobách katedrály. Ve  druhém patře narazíte  na

Libussu -  sdělí vám, že  Vlkodlak se už  probral, což jste  ostatně už viděli

v předchozím videu.  Poté, co se  setkáte s druhým  Vozhdem oklopeným několika

Demonhoundy, si hru uložte, protože kousek  odsud už na vás čeká Vlkodlak. Boj

s ním  je teprve  první v  řadě -   až vás  nechá propadnout  kamsi do  hlubin

katedrály,  přečtěte si  tam nervy  drásající Anežčin  deníček. V následujícím

rozhovoru s Libussou  jí nechte, ať vám pomůže a  skrz první část katedrály se

vraťte zpátky za Vlkodlakem. Ne nechte se  zmást jeho přeměnou v Zula a pusťte

se do něj. Bohužel  na něj většina disciplín (i když je  máte na pátém stupni)

neúčinkuje, takže prostě dělejte, co umíte).


Závěrečné  video si  ani pořádně  nevychutnáte, protože  budete v  sedmém nebi

z toho, že je Vlkodlak konečně po všech těch nekonečných pokusech mrtvý.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.