1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Unreal
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Unreal - zbraně a předměty

A) ZBRANĚ


Zbraně jsou  samozřejmě postupně k dispozici  ve hře. Jen pro  informaci je za

názvem  každé zbraně  v závorce  i její  "herní" název,  takže příkaz  "summon

jmeno" jí aktivuje  ve hře. Každá ze zbraní má  dva módy, implicitně používané

levým a pravým tlačítkem myši.


1) Dispersion Pistol (summon dispersionpistol)


Typ účinku                     = Projektil

Ůčinek primární střelby        = 15 jednotek

Ůčinek sekundární střelby      = Různý


Dispersion pistole je první  zbraň se kterou se ve hře setkáte  a je to rovněž

zbraň, se  kterou začínáte v  multiplayeru. Je vhodná  na monstra, které  mají

méně než 300 hitpointů a v okamžicích, kdy nemáte munice nazbyt. Její kapacita

je totiž neomezená, resp. sama se dobíjí - původních 50 "nábojů" může být sice

celkem rychle spotřebováno, nicméně dobíjení je celkem rychlé.


V sekundárním módu je možné na několik sekund zbraň nabít a najednou vystřelit

až pět  jednotek energie. Přesto  doporučuji využívat spíše  primární střelbu,

vzhledem   k  malé   rychlosti  je   totiž  při   výstřelu  pěti  střel  větší

pravděpodobnsot  zásahu než  při  výstřelu  jedné silnější  střely. Dispersion

Pistol může být upgradována několika  různými updaty, jež zvyšují vedle účinku

i její  kapacitu.  I  v  nejlepší  formě  je  však  příliš pomalá na sseriózní

přestřelky - spolu s energy amplifierem je však smrtící.



2) Auto-Mag (summon automag)


Typ účinku                     = Instantní

Ůčinek primární střelby        = 17

Ůčinek sekundární střelby      = 17 (Dvojnásobně rychlejší kadence)


AutoMag je něco mezi pistolkou a  brokovnicí. Přestože jde jen o druhou zbraň,

je  věrným průvodcem  celou hrou,  předevíšm z  důvodu velkého množství munice

a ještě  více kvůli  instantnímu účinku,  který jí  předurčuje pro  boje proti

potvorám,  jež jsou  dostatečně chystré  na úskoky  před energickými střelami.

Zbraň má kapacitu dvou zásobníku po 10-ti kulkách, poté se krátce nabíjí.


V  sekundárním  módu  zbraň  stříli  dvojnásobnou  rychlostí,  ovšem  není tak

přesná. AutoMag je vhodný na krátkou a střední vzdálenost.



3) Stinger (summon stinger)


Typ účinku                     = Projektil

Ůčinek primární střelby        = 14

Ůčinek sekundární střelby      = 14


Stinger užívá  střepy z Tarydia  - poměrně hojně  rozmístěné v celém  komplexu

Unrealu. Stinger  je rovněž zbraní,  jejíž funkčnost by  se dala přirovnat  ke

kulometu. Přestožejde  o projektily, je velmi  účiná i na Skaarje,  neboť tito

jen  těžko uskakují.  Později je  však nahrazena  podobnými zbraněmi  s lepším

účinkem.


Sekundární mód se naopak podobá brokovnici - najednou vystřelí několik nábojů.

Je  velmi  vhodný  na  blízkou  vzdálenost,  na  střední  a  velkou  je takřka

nepoužitelný.



4) ASMD (summon asmd)


Typ účinku                     = Projektil

Ůčinek primární střelby        = 55

Ůčinek sekundární střelby      = 30


ASMD je jednou z nejlepších zbraní  Unrealu především díky "special move". Ale

popořádku - primární mód střílí velmi rychlou (takřka instantní) dávku energie

celkem slušného účinku.


Sekundární též ovšem daleko pomaleji. Trik je v tom, vystřelit do pomalé dávky

primární  střelu  -  což  způsobí  efekt  podobný  BFG,  snad  jen daleko více

prostorově omezený.  ASMD je sama  o sobě výtečná  zbraň (nicméně munice  není

nazbyt), s energy amplifierem je naprosto smrtící.



5) Eightball Gun (summon eightball)


Typ účinku                     = Výbušný projektil

Ůčinek primární střelby        = 85

Ůčinek sekundární střelby      = 100


Eightball Gun není nic jiného než propracovanější  raketa a podle toho je s ní

třeba zacházet - může ublížit i střelci, mířit je lepší nikoliv do cíle ale na

zem  pod  něj.  Není  to  však  jen  jednoduchý  raketomet  - neboť do něj lze

"ládovat"  až  šest  raket  najednou  (zbraň  vystřelí  v okamžiku kdy pustíte

tlačítko, tedy  klidně po jedné, třech  či pěti umístěných raketách,  po plném

obsazení vystřelí automaticky). Sekundární zbraní je granátomet, jež je o něco

více účinější, logicky se s ním hůře míří a nemá t ak daleký dosah.


Munice do  eightballu je v  Unrealu poměrně dost,  jeden běžný zásobník  má 12

raket, kapacita je 48, což není špatné - zvyknete-li si však používat zbraň na

jistotu s největším možným počtem nábojů, nezbyde vám nic - osm sebeúčinějších

střel  není  nic  převratného.  I  přes  slušný  účinek nedoporučuji především

začátečníkům  a mírně  pokročilým užívat  raketomet na  Skaarje a jiné chystré

příšery, lehce uniknou (a pokud přece, tak znovu radím střílet pod nohy).


Raketomet má ještě jednu unikátní  možnost a sice zaměřování. Držíte-li kurzor

zhruba sekundu na  cíli, pípne, kurzor se změní v  červenou značku a střela se

automaticky zaměří. Pochiopitelně  neletí za roh, ale na  větší vzdálenosti je

v otevřených prostorách velmi úspěšná.



6) Flak Cannon (summon flakcannon)


Typ účinku                     = Projektil

Ůčinek primární střelby        = 70 na střelu a blízkou vzdálenost

Ůčinek sekundární střelby      = 30 na útržek po detonaci


Proč se nepřiznat, Flak Cannon je  mou nejoblíbenější zbraní. Pravda, na větší

vzdálenost  je takřka  neškodný (spíše  úplně neškodný,  díky gravitaci střela

nikam nedolétne), z očí do očí je ovšem velmi, velmi účinný a jedna dvě střely

soupeře  v  deathamtchi  hladce  usměrní  tam  kam  patří. Primární mód stříli

skupinu shrapnelů, jež mají schopnost odrážet se od stěny (pozor, můžou zranit

i "odesílatele").


Sekundární mód střílí jakýsi granát, který však  ihned po dopadu na zem či zeď

exploduje a rozletí z něj opět skupinka šrapnelů. Velmi vhodný na monstra, jež

jsou  za  rohem.  Časem  začnete  při  tomto  způsobu  střelby počítat nikoliv

s granátem, ale s úlomky a budete k neporažení. Flak Cannon rulez.



7) Razorjack (summon razorjack)


Typ účinku                     = Projektil

Ůčinek primární střelby        = 30

Ůčinek sekundární střelby      = 30


Zvláštní  zbraň,  tenhle  razorjack.  Velmi  účiná,  když  je v rukou zrušných

a razorjacka  znalých  střelců,  v  opačném  případě  však  raději  sáhněte po

jednodušších zbraních. Municí  jsou jakési disky, jež se  několikrát odrazí od

stěny, stropu, země  či čehokoliv jiného a mohou tedy  zranit i autora. jejich

výhoda tedy odpovídá právě jejích  schopnostem - sekundární mód navíc umožňuje

daleko lépe  manévrovat a umisťovat  střely. Ůčinek odpovídá  uvedeným údajům,

nicméně nemá-li cíl brnění, můžete mu jednou ranou useknout ruku či hlavu.



8) GES BioRifle (summon gesbiorifle)


Typ účinku                     = Projektil

Ůčinek primární střelby        = 60

Ůčinek sekundární střelby      = Různý


Podivná zbraň, jež  má ovšem rovněž svoje místo v  arzenálu Unrealu. Municí je

jakýsi hnusný  zelený sliz, jenž je  v podstatě časovanou a  zároveň proximity

bombou. Střela na zemi vydrží několik  sekund, poté vybuchne - pokud však přes

ní  přeběhne důvěřivé  monstrum či  chudák protihráč  v multiplayeru, rozhodně

nečeká. Vybuchne  i v okamžiku, kdy  vystřelíte dva "náboje" (dá-li  se to tak

nazvat)  na stejné  místo. Vřele  doporučuji při  úniku před pronásledovatelem

(pochopitelně nestřílet  před sebe, ale  za sebe při  couvání). Sekundární mód

umožňujě střílet větší koule slizu, nicméně podobně jako u základního blasteru

i zde doporučuji používat primární mód - máte tak větší pravděpodobost zásahu.



9) Assault Rifle (summon rifle)


Typ účinku                     = instantní

Ůčinek primární střelby        = 45 (100 pokud do hlavy)


I Campeři mají v Unrealu svou vlastní zbraň. je jí právě Assault Rifle, jež je

unikátním nástrojem všech sniperů. Cožpak o  to - primární mód připomíná spíše

pistolku,  byť  byste  byli  nepříjemně  převkavpeni  vysokou účinností, ovšem

sekundární mód z  tohoto nástroje činí výtečnou smrtící  zbraň. Umožňuje totiž

zoomovat přesně tak jak potřebujete, až do velmi vysokého detailu a pak přesně

vystřelit.  Trefíte-li se  do hlavy,  získáváte bonus  odměnu. Zbraň  je velmi

vhodná  na lepší  příšery, munice  je  však  málo, takže  neplýtvejte tam  kde

opravdu nemusíte.



10) Minigun (summon minigun)


Typ účinku                     = Instantní

Ůčinek primární střelby        = 17

Ůčinek sekundární střelby      = 17 (Dvojnásobně rychlejší kadence)


Minigun rozhodně  nedostala správné jméno.  Pravda, na to,  že jde o  poslední

zbraň to není zas až taková sláva, jinak však rozhodně patří mezi ty nejlepší,

či přesněji  nejúčinější. Jedna jediná  kulka z tohoto  rychlého klometu totiž

ubere celých 17 hitpointů, přičemž za  sekundu jich stihnete vypotit celých 5.

Sekundární  mód  pak  střílí  dvojnásobně  rychle,  takže  bude cíl za jedinou

vteřinu lehčí o bezmála 100%. Stačí se jen trefit.



B) PŘEDMĚTY


Inventorář je  v Unrealu bohatší  než v  Quaku  II či Duke  Nukemu 3d, nemluvě

o prvním dílu Quaka. Je otázka, zda je to dobře, nicméně faktem je, že některé

předměty nejsou nezajímavé.  Většinou njsou volně k dispozici,  ale najdete je

s pomocí Nali kamarádů,  jež vám často otevřou tajné  prostory. Některé z nich

se užívají instantně (brnění), některé máte na později.




                Instatní použití (trvání)  Pozdější použití (inventorář)



Assault Vest           do vyčerpání        - Ochrana proti útokům, hodnota

                                             100%


Energy Amplifier       do vyčerpání        - Čtyřnásobně zvýší účinnost

                                             blasteru a ASMD


Asbestos Suit          do vyčerpání        - Ochrana před horkem, především

                                             lávou


Dampener               do vyčerpání        - Po použitíjsou zbraně téměř

                                             neslyšné


Toxin suit             do vyčerpání        - Ochrana před kyselinou


Flare                     10 sekund        - Světlice - zviditelní okolí


Kevlar Suit            do vyčerpání        - Zvýšená ochrana proti útokům


Flashlight                60 sekund        - Baterka

                   (pak postupně zhasíná)


Bandages                   okamžité        - 5% navýšení hodnoty energie


Searchlight            Cca 10 minut        - Světlomet


Nali Healing               okamžité        - Max 28% navýšení energie,


Fruit                                      - V deathmatchi dorůstá


Force Field               15 sekund        - Silové pole


Super Health Pack          okamžité        - 100% navýšení hodnoty energie


Invisibility              50 sekund


Shield Belt            do vyčerpání        - Až do hodnoty 100% absorbuje

                                             veškeré zranění


Jump Boots                  3 skoky        - Podstatně zvyšuje výšku a dálku

                                             doskoku (cca 6x)


Dispersion                nekonečné        - Update pro základní blaster


Pistol Powerup                             - Zvyšuje účinnost a kapacitu


Nali Fruit Seeds           okamžité        - Zasadí Nali Healing Fruit


Scuba Gear                60 sekund        - Umožňuje delší pobyt pod vodou


Universal Translator      nekonečné        - Překládá vešekeré zprávy a texty


Voicebox                  10 sekund        - Vydává zvuky souboje




C) UNREAL CONSOLE COMMANDS & CHEATS


Konzole v Unreal  funguje v podstatě stejným způsobem jako  ta v Quaku či jeho

pokračování. Jde  o uživatelsky velmi  příjemné prostředí, jež  hráči umožňuje

nastavit  velké  množství  funkcí  přímo   během  hry,  bez  nutnosti  složitě

nastavovat v  setupu či editovat ini  soubory. Konzole v Unrealu  je přístupná

shodně s Quakem  ů stisknutím "~". Následující výčet  příkazů není ani zdaleka

kompletní a najdete v něm jen to nejnezbytnější.


1) Užitečné příkazy do konzole


BRIGHTNESS      - nastavuje jas, cykluje mezi deseti hodnotami, možno nastavit

                  i v menu

CHAT            - umožnuje poslat text spoluhráčův při multiplayerové hře.

CANCEL          - ruší předchozí "open" příkaz a ukončí pokus o spojení k

                  síťové hře

CDTRACK x       - přehraje příslušný CD track z vloženého CD

CONSOLE FULL    - přepne konzoli do fullscreen (přes celou obrazovku)

CONSOLE HIDE    - schová konzoli

CONSOLE SHOW    - aktivuje konzoli

DEBUG CRASH     - ??? testuje stabilitu pomocí "appError"

DEBUG EATMEM    - ??? testuje pamět až do úplného zaplnění

DEBUG GPF       - ??? testuje "general protection fault"

DUMPCACHE       - zobrazí obsah paměti "Gcache"

EDITACTOR CLASS=classname - během hry edituje parametry nejbližšího monstra

                  (ale i zbraně či předmětu) udaného typu

ENDFULLSCREEN    - přepne do okna

EXEC filename    - spustí a aktivuje příslušný soubor v adresáři "system"

EXIT             - ukončí běh programu

FLUSH            - vymaže kompletní obsah paměti (cache), veškeré stínování,

                   textury aj. generuje znovu

HIDEACTORS       - uschová veškerá monstra, zbraně, předměty ap.

JUMPTO x y z     - v UnrealEd přemístí výhled do příslušné lokace

LOADGAME num     - Nahraje uloženou hru na příslušné pozici (0-9)

MUSICORDER num   - Spustí příslušnou část hudby (0=ambient, 1=akce, 2=napětí)

OBJ CLASSES      - zobrazí veškeré v daný okamžik aktivované classy

OBJ GARBAGE      - vyčistí všechny již nepoužívané objekty

OPEN URL         - spustí lokální mapu (např "unreal.unr") případně

                   internetový server (např. "unreal.epic.com")

REPORT           - uloží informace o současné herní situaci (obtížnost, lokaci

                   x,y,z aj.) do clipboardu. Vhodné pro betatesting

SAVEGAME num     - uloží hru do příslušné pozice (0-9)

SHOT             - típne screenshot a uloží ho do adresáře system

SOCKETS          - v síťové hře zobrazí seznam používaných socketů

                   (UnetConnections)

TOGGLEFULLSCREEN - zapnefullscreen

VIEWUP           - zvětší velikost konzole

VIEWDOWNN        - sníží velikost konzole


2) Cheaty


GOD         - god mode, nesmrtelnost

GHOST       - umožní procházet zdmi (do původního stavu uvede příkaz "WALK")

INVISIBLE 1 - neviditelost (do původního stavu uvede příkaz "INVISIBLE 0")

ALLAMMO     - přidá plnou munici

PLAYERSONLY - zamrzne čas, pohybuje se jen hráč

KILL xxx    - zabije zadané monstru (např. Skaarj apod.)

FLY         - umožná létat (do původního stavu uvede příkaz "WALK")

HIDEACTORS -  veškerá monstra (ale  i zbraně a  předměty) zmizí (do  původního

              stavu uvede příkaz "SHOWACTORS")

SUICIDE     - zabije hráče

SUMMON xxx  - zpřístupní jakýkoliv předmět, zbraň či monstrum ve hře


Pro  účely příkazu  "summon" zde  nabízím přesné  názvy všech  zbraní : Rifle,

RazorJack,    QuadShot,   GESBioRifle,    Minigun,   FlakCannon,    Eightball,

DispersionPistol,  Stinger,  Automag,  ASMD.  Dále  pak  hra  obsahuje několik

tajných zbraní, jež  se dají aktivovat výhradně tímto příkazem  a ve hře se za

normálních okolností nenacházejí: cannon, hugecannon, quadshot.


3) Bindování kláves


Bindování  kláves  pro  určité  příkazy  probíhá  primárně  v  příslušném menu

advanced  options  (Advanced  Options  /  Advanced  /  Raw  Key Bindings). Zde

k požadované  klávese uveďte  příslušný příkaz  z konzole  - např. "jump" nebo

"say  "ja te  dostanu!!"". Chcete-li  bindovat více  příkazů k  jedné klávese,

příkaz  zní  "Jump  |  Say  "Come  get  some!"".  Chcete-li  bindovat akci pro

odstisknutí klávesy  (sákryš, jak to  jen přeložit;-), no  snad to pochopíte),

bude to "OnRelease Fire".


I  bindování však  lze provádět přímo  na konzoli a  to ve formátu  "SET INPUT

<tlačítko>  <akce>", tedy  například pro  střelbu na  enter to  bude SET INPUT

Enter Fire.


4) Command Line Parametry


-nosound  : Bez zvuku

-nodsound : Bez podpory DirectSound

-noddraw  : Bez podpory DirectDraw

-nohard   : Bez podpory 3d akcelerátoru

-log      : Současně s hrou je k dispozici "log" okno s údaji o hře

-firstrun : Spustí hru stejně jako poprvé (klade otázky)

-nok6     : Bez podpory AMD K6-3D

-nommx    : Bez podpory MMX

-noreplace: Nemění automaticky textury, zvuky a hudbu, pokud nejsou k

            dispozici

-make     : Znovu vytvoří všechny .u soubory z jejich zdrojů .uc

-make -h  : Dtto, navíc vytvoří C++ hlavičku pro každý balík

-editor   : Spustí Unreal pro editování

-alladmin : Umožní přístup k nastavení serveru všem účastníkům

PORT=num  : Specifikuje číslo UDP portu pro Internet server.

LOG=logfilename       : Specifikuje soubor do kterého se budou ukládat údaje

                        o hře

INI=inifilename       : Specifikuje konfigurační soubor, implicitně Unreal.ini

READINI=inifilename   : Specifikuje konfigurační soubor, jen pro čtení

                        (v případě uvedení "readini" i "ini" čte z readini a

                        zapisuje do ini)

MULTIHOME=12.34.56.78 : Specifikuje funkční ip adresu pro Unreal, pokud

                        spouštěno na počítači s více síťovými kartami.


5) Přehrávání externích map


Jak již bylo řečeno, externí mapy  se aktivují v konzoli příkazem "open jmeno"

případně  "switchlevel jmeno".  A protože  nejde jen  o mapy  externí, zde  je

seznam všech originálních map s jejich názvem i se jménem souboru, takže si je

můžete přehrát nezávisle na vašem postupu v samotné hře. Další postup přehrání

je  ještě jednoduší  - stačí  ve widnows  dvakrát kliknout  na příslušnou mapu

a ona se sama spustí.


jméno souboru     název mapy


1.) Vortex2      Vortex Rikers

2.) NyLeve       Nyleve's Falls

3.) Dig          Skaarj  Mine of Rrajigar

4.) Dug          Depths of Rrajigar

5.) Passage      Sacred Passage

6.) Chizra       ChizraŮNali Water God Temple

7.) Ceremony     Ceremony

8.) Dark         Dark Arena

9.) Harobed      Harobed Village

10.) TerraLift    Terraniux Underground

11.) Terraniux    Terraniux

12.) Noork        Noork's Elbow

13.) Ruins        Temple of Vandora

14.) Trench       Trench

15.) IsvKran4     ISV-Kran Deck 4

16.) IsvKran32    ISV-Kran Decks 3 and 2

17.) IsvDeck1     ISV-Kran Deck 1

18.) SpireVillage Spire Village

19.) TheSunspire  The Sunspire

20.) SkyCaves     Gateway to Na Pali

21.) SkyTown      Na Pali Haven

22.) SkyBase      Outpost 3J (Mountain Fortress)

23.) VeloraEnd    Velora Pass (Sleeping Giant)

24.) Bluff        Bluff Eversmoking

25.) DasaPass     Dasa Mountain Pass

26.) DasaCellars  Cellars at Dasa Pass

27.) NaliBoat     Nali Castle Canyo

28.) NaliC        Nali Castle

29.) NaliLord     Nali Castle--Warlord

30.) DCrater      D Crater

31.) ExtremeBeg   Mothership Basement

32.) ExtremeLab   Mothership Lab

33.) ExtremeCore  Mothership Core

34.) ExtremeGen   Skaarj Generator

35.) ExtremeDGen  Illumination

36.) ExtremeDark  The Darkening

37.) ExtremeEnd   The Source Antechamber

38.) QueenEnd     The Source

39.) Endgame      End Game


jméno souboru       jméno souboru


1.) DmAriza         7.) DmHealPod

2.) DmCurse         8.) DmMorbias

3.) DmDeathFan      9.) DmRadikus

4.) DmDeck16       10.) DmTundra

5.) DmElSinore     11.) DkNightOp

6.) DmFifth


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.