1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Unreal
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Unreal - návod

Autor návodu : Neznámý, zdroj : Internet



Redakční poznámky :


1) Tento návod se nám octl v poště  a - bohužel - nevíme, kdo je jeho autorem.

Přesto nám bylo líto ho nezařadit do našeho programu. Pokud  někdo poznáte své

dílo, napište nám a my Vás jako autora rádi uvedeme.


2) Nevím jak  vás, ale mě příšerně prudila strašlivá  tma v některých lokacích

hry. Někdy jsem  ani neviděl, kam jdu a  koho mám před sebou. Někdo  tomu může

říkat "fantastická atmosféra", pro mě to byla tma jako v pytli. A ještě horší.

Ve  hře sice  je jakási  gamma korekce,   ale -  aspoň podle  mého zjištění  -

naprosto nedostatečná.  Pokud vás ta  tma taky tak  obtěžuje, tak tady  je pár

tipů,  jak  na  ní.  Nejjednodušší  je  samozřejmě  posvítit si baterkou, nebo

reflektorem. Ty  ale nejsou vždy  po ruce.  Můžete  si ji ale  přidat, když do

příkazové  konzole  napíšete  "SUMMON FLASHLIGHT"  ( baterka ),  nebo  "SUMMON

SEARCHLIGHT" (reflektor).  Tyto věci ovšem osvětlují poměrně úzký, ohraničený

okruh kolem vás. Takže pokud se  potřebujete kolem sebe podívat trochu víc, dá

se to kupodivu zařídit neviditelností (Invisibility). Pokud ji nemáte, napište

v příkazové konzoli "SUMMON INVISIBILITY" - a je vaše. Je sice pravda, že její

použití zbarví iluminaci  poněkud do modra, ale svůj účel  to splní - rozhodně

je  vidět  o  něco  více  a  lépe.  Vím,  že  někdo  pokládá použití cheatu za

neodpustitelný   prohřešek, ale  já  se  bez toho v této hře opravdu neobešel.

Pokud  byste  někdo měl ještě  nějakou  jinou  radu, jak se  vypořádat  s tmou

v Unrealu, napište mi.


Ing. Miroslav Moucha



Návod


Tento návod je pro obtížnost medium.


1. VORTEX RIKERS


Probíráte se ve své cele. Máte 12 zdraví, po ruce žádnou zbraň, na začátek nic

moc, ale  na rozdíl od svých  kolegů alespoň žijete. Projděte  ostatní cely na

patře, v  jedné je obvaz.  Na chodbě do  tmavého konce, výtah  vás sveze dolů.

Méně šťastný kolega čeká na elektrickém  křesle. Dotkněte se počítače a kolega

je popraven. Zpět, páka u výtahu  vám pomůže nahoru. Na protější straně chodby

je výtah  nahoru. Při výstupu  seberte translátor. Prozkoumejte  ostatní cely.

Dejte  se chodbou  až do  řídícího centra  lodi. Dveřmi  s nápisem  Armoury do

místnosti s kluzkou podlahou. Jděte pod tlačítko, které je na stropě. Výskokem

zmáčkněte. Vypnuli jste silové pole u vesty, můžete ji teď sebrat. Vpravo dolů

do nižšího patra a  ven ze dveří. Dveřmi s nápisem MedLab  do průchodu a další

místnosti. Seberte  lékárny a  jedinými dveřmi  dál. Chvíli trvá než  se další

dveře otevřou (  Ale když slyšíte, co se  děje, tak  díkybohu za to).  V další

místnosti  před vámi  uteče Skaarj.  Konečně první  zbraň - disperzní pistole.

Jděte  chodbou  do  sálu  označeného  jako  Area  C.Rozstřelte  sklo a vezměte

lékárničku.  Tunelem  po  větráku  do  protější  místnosti, zmáčkněte tlačítko

a výtahem nahoru do  Area B. Jděte na konec do  malé místnosti, na levé straně

prostřelte sklo  skrývající vypínač. Otevřel  se poklop na  podlaze. Skočte do

něj. První tréninkový level máte za sebou.


2. NYLEVE'S  FALLS


Chodbou  ven na  vzduch. Zatím  se  pohybujte  bez obav,  žádné nebezpečí  vám

nehrozí.  Prozkoumejte  okolí  lodi.  V   jezírku  je  zásobník.  Moc  se  tam

nezdržujte,  rybičky vám  uberou zdraví.  Před chýší  je AutoMag,  uvnitř také

několik potřebných  věcí. Běžte pod  kosmickou lodí na  druhou stranu. Je  tam

propast. Tam se dostaneme později. Nyní ke vchodu do jeskyně. Jakmile uslyšíte

uvnitř výkřik,  rychle ven, z jeskyně  se na vás vyřítí  dva Brutové. Venku je

bez  problémů  odrovnáte.  Za  vchodem  doprava  po  schodech  dolů,  tlačítko

a výtahem sjedete do další chodby. Dáme se doprava. Za druhým rohem čeká další

Brut. Zabijte ji  a přes dřevěnou lávku k chýši.  Uvnitř je několik potřebných

věcí.  Za chýší  je další  vchod do  jeskyně. Na  stropě visí  tři Tentaklové,

sejměte je a pořádně prohlédněte jeskyni. Je plná lékáren, světlic a nábojů do

AutoMagu a Žihadla. Dejte  se zpět buď pěšky nebo vodou. Nic  v ní není, kromě

rybiček,  které vám  uberou zdraví  a cesta  je pomalejší.  Na konci kanálu je

výtah  nahoru, zpět  do chodby  odkud jsme  přišli. Výtahem  vyjeďte nahoru ke

vchodu do  jeskyně. Teď doprava a  k výtahu. Ten vás  vyveze k dalšímu výtahu.

Nahoře za rohem číhá Brut. Až ho odrovnáte vraťte se k výtahu a seskočte z něj

pro vestu a náboje na římse. Zpátky  nahoru. Až vyjdete ven zaútočí na vás dvě

Manty. Sestřelte je a dejte se doleva. V dáli je vchod do jeskyně. Po schodech

nahoru a  na konci chodby  doprava, kde sejmete  odcházejícího Bruta. Hned  za

vchodem  do místnosti  doleva, kolem  beden. Vyskákejte  po bedničkách  nahoru

a seberte  lékárnu a  náboje. Před  východem z  místnosti na  pravé straně  za

bednama je schovaný Brut. Jak se dostanete  na jeho úroveň začne po vás pálit.

Jak  ho  odstřelíte,  chodbou   ven.  Na  stropě  dva  Tentaklové.  Po  kovové

konstrukci dolů ke dveřím do dalšího levelu.


3. ARAJIGAR MINE


Chodbou do první místnosti. Ve dveřích  s červeným nápisem se po chvíli objeví

Brut. Zabijte ho a posbírejte náboje a lékárnu. Nahoře v tmavé části je ukrytá

chodba a  v ní na  konci vesta. Zpět  a do dveří  s červeným nápisem.  Výtahem

dolů, pak  doleva podél žhavé lávy.  Na stropě Tentakl, v  dlouhé chodbě ještě

jeden. Na konci  chodby vpravo dvě tlačítka. Zamáčkněte  je. Za sloupy náboje.

SAVE.  Utáhněte  si  gumu  od  trenýrek  a  dejte  se chodbou zpět. Jakmile se

dostanete  na úroveň  mrtvých těl,  začnou zhasínat  světla. Couvejte zpět, na

obou koncích chodby  se otevřou tajné dveře a vpředu  se objeví Skaarj. V úzké

chodbě je to opravdu těžké, ale  dá se zabít. V otevřených skrýších vysbírejte

náboje lékárnu  a pásek. Zpět  k výtahu, čeká  tam Brut. Zneškodnit  a nahoru.

Když se budete  za jízdy ve výtahu dívat směrem  do chodby uvidíte malou skrýš

s náboji.  Nahoře je  další Brut.  Zabijte ho  a do  první místnosti.  Tunelem

s krystaly  vpřed. Na  stropě je  Tentakl,  v  další místnost  vlevo Brut.  Po

zneškodnění střelte  do barelu vedle  dveří vpravo nahoře.  Výbuch vám odkryje

tajnou chodbu  s lékárnou. Zpět  a do dveří.  Chodbou k výtahu  a dolů. Vpravo

nahoře  Tentakl. Za  ním opět  vpravo za  rohem nahoře  další Tentakl. U konce

chodby čeká Brut. Dál opatrně, propadá  se tam podlaha. Následujte Naliho, ale

se slušným odstupem. Jakmile otevře tajné dveře objeví se Skaarj. Odstraňte ho

a pokračujte ke snížené  lávce přes lávu. Otočte se,  za prostředním světelným

sloupem je zvuková skříňka. Zpět k lávce. Střelte do vypínače na druhé straně,

lávka se vysune.  Hned vlevo nahoře je Tentakl.  Pokračujte chodbou, objeví se

Skaarj.  Vejděte do  haly a  zabijte Bestii.  Vlevo od  vchodu je  velká páka,

zatáhněte za  ni ( vyskočte na  ni ), potom zmáčkněte  všechna čtyři tlačítka,

která se objevila.  Jako poslední si nechejte tlačítko u  páky. Na boku a před

vámi se otevřou dveře,  v nich se objeví Skaarj. Ukažte mu,  zač je toho loket

a pokračujte do dveří vpravo nebo vlevo, je to jedno, cesta vede k výtahu a za

oběma  rohy  čekají  přilepení  Tentaklové.  Nahoru,  další Skaarj. Pokračujte

chodbou, v další místnosti vlevo nahoře dva Tentaklové. Rozstřelte barely před

vchodem  a do  další místnosti  se Skaarjem.  Nahoře opět  Tentakl. Až  je oba

zabijete vlevo pod  kovovou plošinou je za bednou tmavý  vchod do úzké jeskyně

se  superzdravím.  Pod  kovovou  konstrukcí   vpravo  další  Tentakl.  Dál  do

místnosti, rozstřelte  dvě bedny naproti u  zdi ( jedna dole,  druhá nahoře ).


Zamáčkněte šipkové tlačítko. Výtahovou plošinkou  nahoru. Hned vpravo za rohem

Brut  a pod  kovovou kupolí  vpravo nahoře  Tentakl. Dál  vlevo za rohem další

Brut. Pokračujte  přes široký dřevěný most.  Vpravo za rohem visí  Tentakl. Do

další místnosti proběhněte kolem Naliho. Nevšímejte si ho a utíkejte vpravo za

žlutý vozík. Je  tam Skaarj. Pokud se vám v  boji podaří nezabít Naliho, ukáže

vám za  protějším vozíkem skrýš s  vestou. Dejte se chodbou,  vpravo nahoře za

rohem Tentakl,  dál v levém výklenku  visí další Tentakl. Seskočte  dolů, hned

vlevo Tentakl. Vpravo  je jeskyně, tam nechoďte. Pokud  už tam budete, vyskočí

na vás Skaarj a spadnete do míst kudy jste už jednou šli. Jděte k mostu. Vlevo

přes lávu  Brut. Až ho  sejmete, běžte  po  pilířích  nahoru (jsou tam náboje)

a  seskočte  k  němu pro  opasek. U druhého  konce mostu s  rozběhem přeskočte

zpět.  Pokud nechcete  skákat pro  opasek běžte  na druhou  stranu mostu úplně

vpravo  nebo přes  pilíře. Most  se  propadá.  Na druhé  straně za  rohem Brut

a Nali. Snažte se Naliho nezabít, po  boji vám ukáže tajnou skrýš se zesílením

pro  disperzní pistoli.  Přes druhý  most  opět  po pilíři.  Za mostem  nahoře

Tentakl. Kousek  za ním vpravo  ve výklenku superzdraví.  V místnosti s  kotly

seskočí shora  Skaarj. Pak jděte  do další podobné  místnosti. V chodbě  za ní

nahoře  Tentakl. Do  další místnosti,  je tam  Skaarj. Vpravo  ve tmě  je malá

plošinka, která vás vyveze nahoru  k zády otočenému Skaarjovi. Vysbírejte věci

a seskočte  vpravo  dolů  na  kovovou   konstrukci.  Je  tam  spousta  nábojů,

z konstrukce  můžete seskočit  i na  bednu  s  opaskem. Z  beden dolů  a rovně

k výtahu.Dveře nalevo jsou  zatím zamčeny. Pozor ve výtahu  čeká Brut. Sejměte

ho  a nahoru.  Dostanete se  na  lávku  přes místnost  s větráky.  Seskočte do

prvního  větráku  vpravo,  je  tam  opasek.  U  větráku  je  malý průchod zpět

k výtahu. Opět  nahoru a rychle přeběhněte  po levé straně lávky  k proskleným

dveřím naproti. Rozstřelte je a v  malé místnosti zmáčkněte tři tlačítka. Zpět

po  stejné straně  ať vás  nevcucne větrák,  výtahem dolů  a dveře  do dalšího

levelu u beden jsou otevřeny.


4. DEPTHS OF ARAJIGAR


Chodbou do místnosti. Vpravo je výtah,  nahoru a můžete seskočit dolů na bedny

pro náboje. Když pojedete znovu nahoru, jakmile se dá výtah do pohybu seskočte

dolů a pod  výtahem do tajné místnosti. Seberte ASMD  a jeden placatý kámen je

výtah nahoru.  Projděte chodbičkou a  jste zpět v  úvodní místnosti. U  vozíku

přes lávu  skočte na žlutou plochu  a jděte ke kraji.  Vlevo přes lávu uvidíte

Bestii.  Zastřelte ji  a zpět  k vozíku.  Zmáčkněte tlačítko  a šup do vozíku.

Jakmile vozík zastaví  vyskočte. Rovně k bednám. Na  nich vlevo nahoře Skaarj.

Teď na něj máte silnou zbraň  ASMD. Vyskákejte na bedny a seberte superzdraví.

Tlačítko  za sloupem  patří k  dalšímu vozíku,  který vás  dopraví nahoru.  Po

zmáčknutí si ale musíte s nástupem pospíšit. Nahoře vás uvítá Brut. Jděte dál,

před  velkou  místností  vpravo  nahoře  Tentakl.  Až ho sestřelíte pokračujte

v původním směru rovně. Vlevo v nízké  chodbě za rohem je zády otočený Skaarj,

střelte do barelu vedle  něj a je po něm. Vraťte se  a po zavěšeném mostu dále

chodbou do  místnosti, ve které je  Brut. Po otevření dveří  pokračujte nízkou

chodbou až  k silně osvícené části.  Vpravo ve světle se  skrývá Skaarj. Až ho

vyřídíte  jděte  chodbou  k  výtahu.  Nahoru,  projděte  modrou místností a na

začátku další,  hned vlevo za bednama  je opět jeden Skaarj.Na  bedny se zatím

nesnažte vyskákat.  Utíkejte od vchodu  do místnosti rovně  až ke zdi,  vpravo

nahoru po  šikmé ploše a zastavte  se u ústí chodby.  Zamiřte barely a jakmile

kolem  poběží Skaarj,  tak do  nich  střelte.  Výbuch ho  zabije. Možná  se to

nepovede  napoprvé,  ale  stojí  to  zato.  Pokračujte  chodbou odkud přiběhl,

plošina nahoru.  Mírně vpravo visí  Tentakl. Po schodech  dolů k nádobám.  Pod

nimi jsou vypínače,  ty zamáčkněte. Zpět nahoru a jděte  dál chodbou. Vlevo za

rohem přes  most je zády  otočený Skaarj. Po  jeho zabití zmáčkněte  tlačítko.

Seskočte  dolů  na  bedny  pro  opasek.  Můžete  se  také  vrátit ke vchodu do

místnosti.  U prvního  sloupu je  dřevěná bedýnka.  Tu si  přitáhněte k  menší

bedně.  Výskokem z  boku srovnejte  bednu, která  je uprostřed  ať si ji potom

neshodíte a zepředu vyskákejte nahoru pro zdraví a náboje. Vraťte se pod most,

z kterého  jste skákali  pro opasek.  Zdáli střelte  doprostřed mostu.  Ten se

propadne a objeví  se pod podlahou vodní nádrž. V  ní jsou náboje a zesilovač.

Teď můžete projít již otevřenými dveřmi do dalšího levelu.


5. SACRED PASSAGE


Chodbou  ven, nahoru  na velké  prostranství. Vlevo  v dáli  se chystá  na vás

zaútočit Manta. Dvě rány z ASMD by  ji měli stačit. Běžte dál podél levé stěny

skály k jezírku,  u kterého stojí Skaarj. Odstraňte ho  a tam kde stál, skočte

do  vody,  hned  z  podvodního  tunelu  vyplave  žralok.  Vyskočte zpět nahoru

a v poklidu zabijte  žraloka ze břehu a pak zpět  do vody. Proplavte podvodním

kanálem do druhého jezírka a vyskočte na břeh. Prohlédněte prostranství, až se

dostanete před vchod do kameného chrámu.  Tam na vás zaútočí Manta. Sejměte ji

a dovnitř. Druhý pravý sloup má na sobě tlačítko v podobě masky. Zamáčkněte ji

výskokem  a  pokračujte  dál.  V  jezírku  uvnitř  je  na dně superzdraví. Ven

z chrámu a ke dveřím do opevnění.  Stoupněte si na tlačítko, dveře se otevřou.

Vlevo je  Brut. Až ji zabijete  běžte doprava za zelený  obelisk, kde je páka.

Pohněte  s ní,  napustí se  bazén a  vám se  otevřou za  vámi dveře do dalšího

levelu.


6. CHIZRA-NALI WATER GOD


Jste v sále,  kde je ve vodě vor. Rozstřelte  řetězy, kterými je připoután pod

vodou.  Vyplave  na  hladinu.  Skočte  na  něj  a  hlavou  zamáčkněte tlačítko

uprostřed  nad vámi.  Po schodech  nahoru. Dole  čeká Skaarj.  Pokud se vám ho

nepodaří zabít  shora, musíte za ním.  Seskočte. Pokračujte do vody.  Jsou tam

dva žraloci  a spousta nábojů.  Naproti dole u  dna je malý  podvodní tunel do

tajné místnosti s náboji. Pak zpět a po šikmých trámech nahoru. Nali vám ukáže

tajnou místnost. U ní v kamenných futrech je vystouplé tlačítko. Zamáčkněte ho

a výtahem  nahoru.  S  rozběhem  pro  ASMD.  Vlevo  u  zemi  na nízké zídce je

tlačítko.  Zmáčknout a  dolů. Po  seskoku vpravo  zmáčkněte prostřední  kámen.

Zlaté  dveře  se  otevřou.  Ven,  doprava  chodbou,  na konci proběhněte kolem

Naliho, sejměte Slitha než skočí do vody. Z mostu zabijte druhého, který je ve

vodě. Pak dolů, po dřevěné lávce  k velkému tlačítku. Otevře vám vchod vepředu

vlevo. U něj se přikrčte a podél zdi projděte chodbou. Šedá plošina vás vyveze

nahoru k  Nalimu. Dál je  spousta velkých much.  Jedna rána z  ASMD jim stačí.


Nali vám  ukáže tlačítko. Pokud  ho omylem zabijete,  tlačítko je v  místnosti

vlevo  dole. Po  zmáčknutí sjede  v protějším  rohu sloup,  který vás  dopraví

nahoru. Jste v malé místnosti, vpravo za  dveřmi je Skaarj. Teď jste zpět tam,

kde bylo na  podstavci ASMD. Znovu zmáčkněte tlačítko dole,  seskočte a ven ze

zlatých dveří. Vpravo za  nimi je Skaarj. Po schodech dolů a  do vody. Ve vodě

plavte vlevo na konec. Je tam vesta.  Zpět. Dostanete se do malé místnosti nad

vodou.  Zmáčkněte  sošce  ústa,  vpravo  sjede  výtah  a  nahoru.  Jste v malé

místnosti,  vpravo  za  dveřmi  je  Skaarj.  Teď  jste  zpět  tam ,kde bylo na

podstavci ASMD. Znovu tlačítko dole,  seskočte do místnosti se zlatými dveřmi.

Za nimi je  Skaarj. Rovně po schodech dolů, do  vody a podvodním tunelem vlevo

pro vestu.  Zpět odkud jste seskočili,  nad vodou je vchod  do malé místnosti.

Zamáčkněte  sošce  ústa,  vlevo  sjede  výtah.  Nahoru  a  zpět  ke schodišti.

Přeskočte propadliště.  Vpravo je Slith.  Pokračujte chodbou doprava.  V další

místnosti  je  moucha.  Po  kamenech  vpravo  přeskákejte přes dřevěnou palici

a rovně na  kamennou plošinu .  Vlevo zmáčkněte tlačítko.  Velké dveře naproti

tlačítku se otevřou. Za nimi je Slith.  Po schodech dolů, za pravým rohem visí

Tentakl. Sejměte ho. Vyskočte na šikmo vyvalený kvádr a z něj bez problémů pro

superzdraví na podstavci. Dál se dejte levou  chodbou. V ní za pravým rohem je

Slith. Po dřevěných mostech pokračujte dál.  Pozor na mouchy a Slitha ve vodě.

Na konec k podivné nádrži s pákou. Zabijte Slitha a zpět nahoru. Nahoře si pro

vás přijede  plošina, která vás  přepraví k zlatým  dveřím. Za nimi  je Slith.


V této rozlehlé hale  jsou ještě dva. Od dveří z  kterých jste přišli se dejte

do levých dveří  k malé pyramidě. Sejměte dvě mouchy  a skočte na pyramidu. Po

šikmém  trámu do  místnosti se   Skaarjem a  zajatými Nali.  Posbírejte rakety

a zpět.  Přes  velkou  halu  naproti  k  dalším  zlatým  dveřím  do  místnosti

s obeliskem.  Zabijte dva  Slithy a   doleva. Další  Slith. Po  kvádrech vlevo

vyskákejte nahoru.  Pod vodopádem seberte  superzdraví. Skočte do  vody a hned

ven.  Objeví se  od dveří  Skaarj. Po  jeho odrovnání  si skočte  do vody  pro

dýchací přístroj. Zpět  do velké haly, doleva, ve  výklenku zatáhněte za páku.

Vysune se dřevěný most k raketometu.  Po jeho sebrání se naproti otevřou zlaté

dveře.  Projděte jimi  a pokračujte   chodbou k  modrému teleportu,  který vás

dopraví ke vchodu do dalšího levelu.


7. CEREMONIAL CHAMBERS


Následujte Naliho do  další místnosti levými dveřmi. Zabijte  Skaarja. Zpět do

chodby,  doprava  a  dolů  do  vody.  Ke  dnu  k  páce. Naproti vám plavou dva

Slithové. Zabijte  je a zatáhněte  za páku.  V  dálce v tunelu  je druhá páka.

Plavte k ní a  zatáhněte za ní. Vraťte se zpět k první  páce. Je tam ještě pod

vodou malý  vchod do místnosti s  dýchacím přístrojem. Běžte nahoru  do úvodní

místnosti.  Teď se  dejte pravými  dveřmi. V  chodbě doprava. Nejprve odpravte

Skaarja, pokračujte doleva k vestě. Zezadu do vás pere Slith. K zlatým dveřím.

Nali vám  ukáže cestu nahoru. Tam  za vámi přijdou postupně  tři Skaarjové. Až

zabijete  posledního,  otevře  se  vchod,  chodba  do další místnosti. Zabijte

Skaarja a  zatáhněte za páku.  K oknu přijede  plošina, která vás  zaveze dolů

k dřevěným  mostkům. Zabijte  Skaarja. Pokračujte  nalevo, na  konci skočte do

vody  a plavte  k molu  se dvěma  Slithy. Vyskočte  nahoru, zatáhněte za páku.

Zařízení  vystřelí šíp  s lanem.  Přejděte po  laně, pak  po trámech nahoru do

otvoru ve skále.  Pokračujte k mostu. Zabijte Skaarja, skočte  na vor a plavte

na něm  ( pokud vám  uplave, musíte plavat  sami ). Na  konci vyskočte nahoru,

zamáčkněte ústa  sošky. Otevřou se vám  dveře. Skočte do díry  a jste v dalším

levelu.


8. DARK ARENA


Dolů, do zad vám vpadne Skaarj. Zabijte  ho, nad sudem je maska coby tlačítko.

Nejdřív musíte rozstřelit sud, aby  jste tlačítko mohli zamáčknout. Otevřou se

velká vrata a těmi pokračujte dál, chodbou až ven. Dejte se doleva podél skály

až  k místu  s ukřižovanými  Nali.  Zabijte  Skaarja, vemte  si vestu.  Můžete

pokračovat  dál,  je  tam  tajný  vchod  do  podzemí.  Tam se nachází obrovské

bludiště  mučíren. Pro  dohráni tohoto  levelu není  třeba tam  jít. Pokud  si

chcete pořádně zabojovat  ( za chvíli si zabojujete víc  než dost ) a nasbírat

munici a  jiné předměty samozřejmě můžete.  Z bludiště se dostanete  do arény,

stejně jako když  budete pokračovat tudy. Vraťte se ke  vchodu do pevnosti. Po

schodech nahoru,  zabijte dva Skaarje.  Do pravých dveří,  za nimi je  Skaarj.

Chodbou dopředu, objeví  se další. Potom do pravé  místnosti s třemi tlačítky.

Zamáčkněte  je a  otevřenými dveřmi  na balkon,  odrovnejte Skaarje a seskočte

dolů. SAVE. Do  této chvíle to byla všechno legrace.  Jakmile se přiblížíte ke

konstrukci,  otevřou se  vrata a  v nich  se objeví  Titán. Možná  vás párkrát

zabije,  než  se  s  ním  naučíte  bojovat  a  zabijete  ho  -  běhejte dokola

a schovávejte se za konstrukci, jinak je s vámi ámen. Pak pokračujte do dveří,

které mají  díru ve zdi.  Tou běžte až  k místnosti s  pákou. Zatáhněte za ni,

otevřou se vám dveře. Chodbou se dostanete do dalšího levelu.


9. HAROBED VILLAGE


Chodbou  ven.  Za  zeď  do  vesnice.  Prozkoumejte  první  dům. Až půjdete ven

napadnou vás dvě mouchy. U druhého  domu opět dvě mouchy. Prozkoumejte ostatní

domy. Pokračujte  nahoru do kopce  ke kostelu. Na  střeše je jeden  Skaarj. Ve

dveřích  kostela  stojí  další.  Dovnitř  za  Nalim,  ukáže vám tajnou chodbu.

Projděte, nahoru, přeskočte na balkon  a výtahem pro protiletadlové dělo. Páka

vám přivolá  výtah. Zpět dolů, pozor  na mouchu. V kostele  na vás čeká Skaarj

a moucha.  Běžte za  oltář, je  tam  vesta.  Ven, obejděte  kostel a  běžte na

hřbitov. U jednoho  hrobu klečí Skaarj. Sejměte ho a  běžte k poslednímu hrobu

vpravo. Ze zadní strany náhrobku je  vypínač. Vedlejší hrob se otevře. Dolů do

chodby, na konci je jezírko, vyskočí z něho Slith. Vpravo visí Tentakl, trochu

dál ještě  jeden. Pokračujte kolem vody  dozadu. Na konci v  místnosti sejměte

vpravo Tentakla. Do  vody, posbírejte náboje a superlékárničku  a zpět. Už tam

čeká Skaarj. Vraťte se zpět před vchod do vesnice a dejte se doleva. Sestřelte

mouchy  a u  vody Skaarje.  Přes  polámaný  most na  druhou stranu.  Zastřelte

Skaarje a mouchu a dveřmi do dalšího levelu.


10. TERRANIUX UNDERGROUND


Běžte ke  dveřím s tlačítkem. To  zmáčkněte a otočte se  k výtahu, přijede jím

Žoldák. Po zabití  se dveře bez vypínače odemknou a  můžete jimi projít. Běžte

tedy  dál do  místnosti, kde  jsou dva  Žoldáci. Až  je sejmete, zmáčkněte obě

tlačítka a  vraťte se zpět. Výtah  vás nyní vyveze nahoru.  Za dveřmi je další

Žoldák.  Pak běžte  dovnitř a  shora postřílejte  ostatní. Seskočte  dolů ( je

jedno jestli vpravo nebo vlevo ) a pokračujte kroutící se chodbou až ke dveřím

s vypínačem. Ten zamáčkněte a jste v dalším levelu.


11. TERRANIUX


Zpět chodbou až  k obrazovce vpravo nad níž je  silové pole. Seskočte pod něj,

přes dveře do chodby, vystřílejte Slithy.  Volným tunelem dál, dostanete se do

místnosti se dvěma  Žoldáky. Jste dole, nahoru vás  vyveze plošina. Za stěnami

vesta a zesilovač.  Zamáčkněte vypínač. V místnosti je  malé schodiště nahoru.

Rovně  přímo do  dveří. V   centrální místnosti  doprava. Sejměte  dva žoldáky

a zamáčkněte  tlačítko a  seberte u  dřevěných dveří  opasek a  boty. Zpět  do

centrální místnosti a doprava.  Vystřílejte  Žoldáky a zamáčkněte vypínač. Nad

ním na  plošině je superzdraví. V  této místnosti do dřevěných  dveří, chodbou

doprava,  za sloupem  je položená  výtahová plošina.  Nahoru. Tam čeká Žoldák.

Zády  ke stěně  výtahu doprava.  Jste v  první zahradě.  Odpravte Žoldáka. Pak

doleva do chodby  a do místnosti se čtyřmi dveřmi.  Projděte do další zahrady,

postřílejte Žoldáky a zpět. Pak do další zahrady, odpravte Žoldáky, zamáčkněte

tlačítko na boční  stěně, levá stěna sjede ( nahoře  další Žoldák ). Dostanete

se  do malé  zahrady s  kanálem. Skočte  do kanálu  a plavte  tunelem. Nejspíš

vyplavete v první  místnosti. Zabijte Žoldáky, znovu do kanálu  a plavte dál .

Doplavete  do  místnosti  se  silovým  polem  a  dvěma Žoldáky. Zamáčkněte dvě

tlačítka, seberte GES  Biopušku a zpět do malé  zahrady odkud jste připlavali.

Zamáčkněte tlačítko a uprostřed místnosti doleva a výtahem do dalšího levelu.


12. NOORK'S  ELBOW


Jste v  malé místnosti nad údolím.  Na schodech je Žoldák.  Dole se jich hemží

také  spousta. Všechny  je odstřelte  svrchu. Pak  se dejte dolů, prozkoumejte

chaloupky.  V  každé  je  moucha  a  spousta  nábojů,  v jedné je silové pole.

Pokračujte  údolím dolů.  Po cestě  potkáte Žoldáka.  Na mostě  sejměte Manty.

Můžete skočit do vody doleva ( tři žraloci  ) a plavat na konec kanálu. Je tam

tunel a  v další místnosti je  tajná zásobárna na hladině.  Pak zpět. Po mostě

kolem zdi chodbou buď doprava nebo doleva. Obě vedou do dalšího levelu


13. TEMPLE OF VANDORA


Chodbou  na nádvoří,  shora střílí  Skaarj a  útočí na  vás dvě  Manty. Až  je

zabijete  volnými  dveřmi  dál.  Vpravo  je  Brut.  Pak  doleva za Nalim dolů.

Zastřelte Skaarje. Dál napravo je  noclehárna se Skaarjem. Další noclehárna je

níž  nalevo. Je  tam vesta.  Běžte dál  do větší  místnosti se  Skaarjem. Dolů

a doprava  vyřídit dalšího.  Běžte k  loďce  a  jeďte na  ni nebo  běžte pěšky

k dřevěnému  molu.  Napadnou  vás  dva  Gasbagové.  Naproti  molu  je na konci

místnosti tlačítko a jeden Skaarj. Po  zmáčknutí vás napadne další. Nahoře nad

tlačítkem jsou dvě noclehárny, v každé je jeden Skaarj. Pak zpět k molu a přes

kamenný most. U  dveří malé místnosti s kotlem je  na zemi tlačítko. Stoupněte

na  něj a  zapálí se  oheň. Zpět  k dřevěnému  molu a  na balkon  nad něj.  Po

schodech a doprava.  Je tam Skaarj. Před bojem zapne  tlačítko na pravé stěně.

Nechejte ho  zatlačené ( když to  nestihne, udělejte to za  něj ) a pokračujte

přes dřevěnou lávku a nahoru po  schodech. Nejprve do pravé místnosti. Zabijte

Skaarje, vyskočte na nádržku z vodou a  hoďte do ní světlici, otevřou se vrata

a v  nich neviditelnost  ( budete  ji potřebovat),  zpět a  znovu po  schodech

nahoru. Přes chrám na úvodní nádvoří. Sejměte Bruta a dejte se do levých dveří

( jako  na  začátku  ).  Tentokrát  však  za  dveřmi  doprava a ven na vzduch.

Odpravte Bruta  a Skaarje a  jděte dál. U  vchodu do jeskyně  další Skaarj. Za

vchodem vpravo je tlačítko. Zamáčkněte a doleva. Zabijte Bruta a do amfiteátru

na souboj s Titánem. Tento je vcelku v pohodě. Jen uhýbejte a perte to do něj.

Až padne, tak naproti podiu je vchod do dalšího levelu.


14. THE TRENCH


Jste  v malé  místnosti nad  úzkým  údolím.  Hned vpravo  je jeden  Gasbag. Ve

vzduchu hlídkují další.  Uprostřed stojí Titán a na  konci údolí Skaarj. Shora

se  dál   ledasco  ustřílet,  ale  lépe   bude  když  použijete  neviditelnost

z předešlého levelu a údolí prostě přeběhnete. Když doběhnete k vesmírné lodi,

přijede výtah, kterým  se dáte nahoru a jakmile  se objeví místnost, seskočíte

do ní. Dotkněte se velké barevné  obrazovky v místnosti, stoupněte si na malou

plošinku vedle  výtahu, ta vás  dostane na  úroveň  druhého výtahu a  s ním se

dostanete na balkon. Přeběhněte jej a dejte se do dveří. Tam je další level.


15. ISV KRAN DECK 4


Do místnosti, vysbírejte  věci, dotkněte se velké barevné  plochy a přivolaným

výtahem za vámi  nahoru. Spustí se poplach a začne  vyskakovat jeden Skaarj za

druhým.  Až je  všechny zabijete,  v chodbě  vpravo se  otevře na zemi větrací

šachta. Dolů (  neskákejte na větrák ) a chodbou  dál, výtahem nahoru, seberte

Razor Blade a  pokračujte až k modře osvětlenému místu.  Seskočte dolů na malý

most, dotkněte se velké barevné plochy. Nad větrákem je světlo, střelte do něj

a seberte ve větráku  ASMD. Seskočte na nižší plochu a  pravým tunelem zpět do

první místnosti. Znovu  nahoru, doprava a nově otevřenými  dveřmi do místnosti

plné  beden.  Sejměte  Skaarje.  V  rohu  je  výtah, nahoru, odstřelit dalšího

Skaarje,  dotkněte  se  obrazovky  a  dolů  k  nahnuté  rampě.  Nezapomeňte do

červeného  tunelu pro  náboje. Po  šikmé  ploše  nahoru, vlevo  je vesta.  Pak

doprava,  vyskočí  na  vás  postupně  4  Skaarjové.  Pak  se  dotkněte barevné

obrazovky  a  můžete  dolů.  Tady  se  otevřel  nový  východ. Dotkněte se malé

obrazovky a ven z tohoto levelu.


16. ISV KRAN DECK 3 a 2


Projděte dveřmi do první místnosti a  rovně do dalších dveří, zabijte Skaarje,

zmáčkněte tlačítko  od výtahu, nahoru na  plošinu a dotkněte se  velké barevné

obrazovky.  Velké červené  dveře se  otevřou. Seskočte  dolů a  běžte do nich.

Odstraňte  Skaarje,  naproti  je  výtah.  Nahoru.  Postupně  na  vás vyskočí 5

Skaarjů. Pak vyjedou rampy, vysbírejte věci.  Když se podíváte dolů z plošiny,

v půlce věže je  krabice s opaskem. Zpět do první  místnosti. Nahoru na balkon

a hned  do levých  dveří. Zabijte  Skaarje a  pokračujte chodbou,  přes dveře,

doprava až ke dveřím se žlutým  nápisem "Cooling System Control". Za dveřmi je

Skaarj. Pak doleva, do velké místnosti a dozadu. Vpravo a vlevo jsou dveře. Je

jedno kam. Zabijte  Skaarje, dotkněte se obrazovky a zpět.  Do dveří s nápisem

"Containment Field Generator".  Do velké místnosti se Skaarjem.  Dál do dveří.

Výtahem  dolů. Zabijte  Skaarje,  projděte  pod generátorem  dozadu. Odstřelte

Skaarje a  zpět k výtahu. Jakmile  vyjíždí výtah nahoru skočte  na další patro

a projděte dozadu. Dotkněte  se velké obrazovky, zpět od  schodiště střelte do

paprsku. Pak běžte zpět doleva a vše opakujte. Zpět do chodeb. Výtah s nápisem

"Engine Power  Core Control". Nahoru.  Odpravte tři Skaarje.  U výtahu, kterým

jste přijeli,  je další nahoru. Vysbírejte  věci (opasek) a dolů.  Na protější

straně je  druhý výtah. Znovu  nahoru. Zabijte Skaarje,  dotkněte se obrazovek

( velké válce zajedou do kójí ) a  znovu do chodeb. Objevili se tři Skaarjové.

Ke dveřím s nápisem "Primary Turbo-Lift". Nahoru a do dalšího levelu.


17. ISV KRAN DECK 1


Za dveřmi chodbou  dopředu. Stojíte před číslem 1. Vpravo  a vlevo jsou chodby

s dveřmi číslo 2 a 3. Je tu tolik Skaarjů, že nemáte normálně šanci je všechny

zabít. Proto nohy na ramena a  do všech jmenovaných dveří bleskově proběhnete,

uvnitř  zamáčknete tlačítko  a zpět.  Tím se  vám odblokuje elektrická bariéra

u vchodu do další  části. Až tam vběhnete, po pravé  straně je tlačítko, které

bleskově zamáčknete. Tím se obnoví  opět elektrická bariéra. Pusťte se chodbou

dál, nahoru až  na plošinu, kde je tlačítko. Zamáčkněte  ho a seskočte dolů do

otevřených dveří. V místnosti jsou dvě tlačítka. Nejprve zamáčkněte dolní, pak

horní a  utíkejte do nově  otevřených dveří. Jste  v dlouhé chodbě.  Uprostřed

jsou po stranách dvě noclehárny. V každé je jeden Skaarj. Ten v levé místnosti

je mamlas  a odpráskne se  sám. Tomu vlevo  musíte pomoci. Pak  dál, za dveřmi

z chodby ven je další Skaarj. Plošiny po stranách jsou výtahy. Nahoru, dalšími

dveřmi dál. Jste v polozatopené místnosti.  Musíte se chvíli čvachtat ve vodě,

než se  otevře na dně mřížka  a vy můžete vplavat  dolů a zamáčknout tlačítko.

Když  vyplavete objeví  se Skaarj.  Pak se  vraťte nahoru  na plošinu,  kde po

stranách bylo modré silové pole. To  je nyní pryč. Zabijte Skaarje. Zamáčkněte

jedno tlačítko a otvorem v zemi skočte  dolů. Vyskočte na teleport a vzhůru do

dalšího levelu.


18. SPIRE VILLAGE


Mezi domy je Titán. Zabijte ho  a prozkoumejte stavení. V jednom visí Tentakl.

Běžte soutěskou dál.  Zabijte dalšího Titána a za  domem ještě jednoho. Otřete

pot z čela a  pokračujte dál až k bráně se Skaarjem.  Musíte vyskočit aby jste

hlavou zasáhli klíč. Brána se otevře a jste v dalším levelu.


19. THE SUNSPIRE


Dolů a po  úzké cestě vpravo. Za dřevěnou lávkou  čeká Skaarj. U druhé dřevěné

lávky je další.  Až je odstraníte, dveřmi do místnosti,  zabijte  dva Skaarje.

Dejte se rovně do dveří. Sejměte Gasbaga  a nahoru. Dveřmi k bazénu, skočte do

něj a tunelem  na konec ke dveřím. Vejdete do  tmavé mítnosti, zabijte několik

Pupae a  levým východem dál.  Do další místnosti,  vystřílejte vše co  se hýbe

a jediným východem ven.  Zabijte Pupae a konečně do  světlejší místnosti. Hned

vpravo  je další  Pupae. Pak  seskočte z  balkonu dolů.  Uprostřed ve  tmě pod

balkonem je páka.  Zatáhněte za ni, vysune se blok  a zezadu je Minigun. Znovu

zatáhněte za páku.  Otočte se zády k páce  a běžte do levého tunelu  a výtahem

nahoru. Poku  výtah nejede, musíte  znovu k páce  a zkusit ještě  jednou za ni

zatáhnout.  V  další  místnosti  zatlačte  vpravo  tlačítko  a výtahem nahoru.

Odstřelte  Gasbaga. Znovu  nahoru. Zabijte   Skaarje a  nahoru. Tady  visí dva

Tentakl. Běžte  dál až na konec  chodby, odstraňte Skaarje. Za  dveře, visí tu

Tentakl  a  otravuje  několik  Pupae.  Vyčistěte  oblast  od  několika Skaarjů

a vraťte se  chodbou k levým dveřím.  Zatáhněte za páku a  zpět na střechu. Za

několik okamžiků se  z nebe snese podivná velká  rakev (až jde z  toho strach)

nasedněte do ni a jste v dalším levelu.


20. GATEWAY TO NA PALI


Vstupte, chodbou  doprava, zabijte 3  Krally, zpět a  pravými dveřmi dál.  Nad

schody stojí  další Krall. Běžte po  straně mostu, nad trámem,  jinak spadnete

dolů.  Pokračujte  do  jeskyně  s  říčkou.  Zabijte  2  Krally. Skočte do vody

a plavte  doleva.  Skrz  vodopád  do   malé  jeskyně.  Vezměte  pušku,  náboje

a zatáhněte za páku. Plavte zpět přes  jeskyni odkud jste skočili do vody, dál

dozadu do místnosti s trámy. Nahoře visí Tentakl. Zezadu je cesta dál. Výtahem

nahoru, zabijte  Kralla a pokračujte  k dřevěným mostům.  Další Krall. Pak  po

dřevěném  mostě kolem  skal znovu  vchodem do  tunelu. Odpráskněte  Kralla, za

zatáčkou dalšího  a pokračujte k dřevěným  dveřím se dvěma Skaarji.  Za dveřmi

běžte  doprava (  vlevo je  Skaarj a  dál nic  ) až  ke schodišti  se Skaarjem

a nahoru do dalšího levelu.


21. NA PALI HAVEN


Běžte  do první  budovy vpravo.  V levé  místnosti je  páka. Zatáhněte  za ni.

Pokračujte do  pravé místnosti. U  zdi je kolo,  dotkněte se ho  a dveřmi ven.

Zabijte Kralla.  Pak do levých  dveří, 3 Krallové.  Po schodech nahoru,  další

Krall,  zatáhněte za  páku a  ven před  budovu. Po  dřevěných schodech nahoru.

Čekají tam dva  Krallové. Seberte zesílení pro disperzní  pistoli, za průčelím

vlevo  Skaarj. Projděte  všemi dveřmi  až do  poslední místnosti,  odstřelte 2

Krally.  Za velkými  pravými dveřmi  je  páka.  Zatáhněte za  ni a  vytvořeným

otvorem v  podlaze dolů. Jakmile budete  chtít dole vyjít ze  dveří, zavřou se

a otvorem ve  stropě seskočí Skaarj. Pak  dveřmi dál, naproti je  prasklina ve

zdi. Rozstřelte  ji, vyrojí se  několik Pupae. Pokračujte  do rozstřelené díry

a po schodech  nahoru. Za dveřmi je  Skaarj. Nahoru, v knihovně  další Skaarj.

Pusťte se dveřmi do místnosti se Skaarjem a pákou. Průzorem v podlaze uvidíte,

jak se  otvírá brána. Dolů a  bránou do další části.  Zabijte 2 Krally. Doleva

a odstřelte  2  Skaarje.  Běžte  dokud  se  nedostanete  k  vodě.  U ní jsou 2

Krallové. Sejděte dolů  k vodě, zabijte ze břehu žraloka  a hledejte vlevo, na

protějším břehu prasklinu  ve zdi. U ní visí  Tentakl. Zabijte dalšího žraloka

a střelte  do  praskliny.  Vytvořeným  otvorem  dovnitř  do  místnosti se sudy

a Skaarjem. V některých  sudech jsou Pupae. Po plošině  nahoru, střelte Kralla

a dveřmi dál.  V místnosti hrají  u sebe 3  Krallové. Naládujte šest  raket do

raketometu,  to  jim  stačí  na  rozptýlení  do  prostoru.  Za  barem je velké

tlačítko.  Běžte  nahoru.  Jsou  tam   ložnice,  v  některých  spí  Skaarjové.


Nezapomeňte rozstřelit všechny bedničky, které jsou  u postelí. V jedné z nich

je dýchací  přístroj, za chvíli  ho budete potřebovat.  Nepokračujte, dokud ho

nebudete  mít. V  jedné ložnici  je  páka.  Zatáhněte za  ni, rozstřelte  okno

a vyskočte  jím ven.  Otevřenými dveřmi  k páce.  Pak malými  dveřmi ve zdi na

prostranství.  Vpravo  jsou  otevřené  dveře  a  Skaarj.  Pokračujte  do další

místnosti s obrazovkami.  Dotkněte se malé obrazovky a  výtahem nahoru. Je tam

Skaarj.  V  další  místnosti  je  velký  počítač.  Dotkněte  se ho a vraťte se

k  nádrži  s  vodopádem. Pod  ním  je podvodní tunel. Proplavte jim do dalšího

levelu.


22. OUTPOST


Proplavte do  místnosti. Zabijte Skaarje. Jedinými  dveřmi, které jdou otevřít

pokračujte  dál.  Výtahem  nahoru.  Zastřelte  Skaarje.  Po plošině kolem sálu

k počítači. Další Skaarj. Dotkněte se počítače  a zpět dolů. Otevřely se další

dveře. Za  nimi je Skaarj. Chodbou  dál, zamáčkněte malou obrazovku  a výtahem

nahoru. Dotkněte se tlačítka a běžte  do hangáru.V rohu je tlačítko. Nahoru na

kovový  balkon, zabijte  Skaarje a   běžte chodbou  do místnosti  s počítačem.

Dotkněte se  pravých dvou částí  počítače a zpět  do hangáru. Nově  otevřenými

dveřmi do chodby. Zabijte Skaarje.  Jste na balkoně nad generátorem. Uprostřed

je  malá  barevná  obrazovka,  jako  tlačítko  od  výtahu  dolů. Na generátoru

zamáčkněte  velké  červené  tlačítko.  Pak   se  dotkněte  tlačítka  u  dveří.

Otevřenými dveřmi dál. Jste venku, zabijte Kralla. Vpravo je vchod do kostela.

Uvnitř  jsou dva  Krallové. Na  pravé straně  vpředu jsou  dveře, nahoru, přes

balkon,  až  do  zadní  místnosti  s  počítačem.  Zastřelte Kralla, zamáčkněte

počítač a zpět  dolů. Teď do dveří vepředu vlevo.  Dolů po schodech, přes mlhu

až ke dveřím ve zdi. Uvnitř je  Skaarj. Na druhé straně je počítač, zamáčkněte

ho, výtahem dolů a do teleportu. Jste v dalším levelu.


23. VELORA PASS


Ven z teleportu.  Zbavte se Skaarje a pokračujte  mezi skalami dokud nedojdete

ke  kamennému  trůnu,  na  kterém  sedí  socha  Titána.  SAVE. Jakmile vezmete

zesílení pro disperzní pistoli, socha obživne. Zápas je poněkud urputnější než

s jinými Titány, ale po pár úmrtích  máte natrénováno. Pak vyskočte na kamenný

trůn a běžte tam, kde byl most. Po chvíli se vysune nový a vy můžete přejít na

druhou stranu


24. BLUFF EVERSMOKING


Projděte  dveřmi, Nali  vám ukáže  jednu páku,  za kterou  zatáhne, pak  půjde

k další. Možná už za ni nestihne zatáhnout, je tam Skaarj, udělejte to za něj.

Jděte přes most, dokud se nedostanete  k hradu. Běžte vlevo pěšinou dolů podél

hradu. V  chodbě zabijte dva Krally.  Seskočte dolů a běžte  doleva, kde čtyři

Krallové  hrají  karty.  Naproti  ve  výklenku  je  páka,  která otevře dveře.

Prozkoumejte je.  Pak skočte do  vody a  do  tunelu. Plavte na  konec a nahoru

studnou ven.  Nali vám ukáže  náboje. Po schodech  vpravo nahoru. Seskočte  do

kostela. Nali  vám ukážou tajné  skrýše s  náboji  ( vpravo i  vlevo ). Dveřmi

z kostela ven.  Zabijte Skaarje. Vlevo  je vchod. Běžte  do něj, zatáhněte  za

páku  a  výtahem  nahoru.  Zatáhněte  za  páku  od  hlavních dveří a dolů. Ven

a doleva do průčelí. Po schodišti dolů,  doprava, až k páce. Po krajním trámu,

seskočte  za paprsky.  Dotkněte se  barevné obrazovky,  naproti v místnosti je

v pravém rohu vesta. Zpět, výtahem nahoru a ke kostelu. Dveřmi naproti kostelu

ven. Znovu se pusťte pěšinou kolem hradu  dolů. Za vchodem běžte doprava až se

dostanete k vodě. Do vody a do  tunelu. Běžte tunelem a skočte dolů. Vyplavte,

tunelem  nad  vodou  dál.  Znovu  dolů  a  dál  tunelem  pod  vodou. Vyplavete

u východu, kterým pak  půjdete dál. Zabijte tři Krally, a  běžte tam, kde jste

vyplavali. Zabijte  tři Krally. Do  místnosti s pákou,  která visí ze  stropu.

Dotkněte se ji  . Plošina sjede dolů. Čeká na  vás Skaarj. Pokračujte chodbou,

po cestě odpráskněte tři Skaarje.  Po schodišti nahoru. Další Skaarj. Dotkněte

se  obrazovek  o  tmavým  hranatým  tunelem  dál.  Do  věže, zatáhněte za páku

a nahoru. Naproti  sobě jsou dvě  páky, dotkněte  se  jich, a  dolů. Jak výtah

jede dolů, seskočte na spodní plošinu kříže  ve zdi, na tu stranu, kde je most

k lanovce.  Z plošinky  seskočte na  lanovku  a  ta se  s vámi  rozjede. Jděte

tunelem, výtahem dolů a do dalšího levelu.


25. DASA MOUNTAIN PASS


Otevřete  dveře a  jděte přes  dlouhou místnost  s bednami  naproti do dalších

dveří.  Zpoza  beden  vyskočí  postupně  3  Skaarjové.  Podívejte se zezadu na

poslední modré krabice vlevo, je tam pásek.  U dveří vlevo je páka a otevření.

Jděte  mezi  skalami,   zabijte  3  Krally,  až  dojdete   k  mostu.  Z  dálky

odstřelovačkou odpráskněte 2  Krally na druhé straně mostu.  Pak spusťte pákou

most dolů a přejděte na druhou stranu. Před velkými dveřmi doleva, v místnosti

odpravte 2  Krally, v další místnosti  se potkáte s 3  Krally. Vraťte se zpět.

Před mostem vpravo dole je plošina. Seskočte na ni, sejměte 2 Krally. Běžte do

vody,  najděte na  dně vodní  tunel. Do  tunelu, plavte  na konec,  jsou tam 3

žraloci.  Ven, zatáhněte  za páku.  Sjede  výtah  a na  něm 2  Krallové. Jeďte

nahoru, tam  zatáhněte za páku, skočte  dolů a do otevřených  dveří. Objeví se

2 Krallové. Pak se dejte doleva, zabijte Bruta, na konci je páka. Zatáhněte za

ni  a zpět.  Otevřenými dveřmi  dál, zabijte  dalšího Bruta.  Běžte přes dvoje

dveře, zabijte  Skaarje. Rychle na  druhou stranu, po  schodech nahoru a  jste

v další úrovni.


26. CELLARS AT DASA PASS


Jděte  za  sloup,  vpravo  nahoře  Tentakl.  Zamřížovaným  vchodem zabijte dva

Krally. Pokračujte volnou chodbou, zastřelte tři Krally, kteří na vás vyskočí.

Nahoře zatáhněte za páku. Z břehu zabijte dva žraloky, skočte do vody, v levém

tmavém  rohu  bazénu  je  pod  vodou  tunel  do  místnosti  s  dvěma  Tentakly

a superzdravím. Pak  zpět do úvodní místnosti.  Otevřenými dveřmi dolů. Pozor,

vlevo  nahoře ve  velkém okně  je  Brut.  Vpravo výtahem  nahoru. Zabijte  dva

Krally, v pravém rohu  je vesta. Dotkněte se kola, dolů a  dveřmi dál. Hned za

vchodem vlevo jsou dveře, za nimi Krall a kola. Dotkněte se kola a ven do nově

otevřených dveří.  To je sklep.( Tady  se budeme stále vracet.  ) Jsou tam dva

Skaarjové, kteří  dělají že spí -  probuďte je. Pak běžte  nakonec, doleva, po

točitých  schodech nahoru.  Za sloupem  bojují spolu  Titán a Krall. Nebojujte

s nimi, nemáte šanci  uspět. Navíc se vyrojují stále noví  a noví Krallové. Na

sloupu zleva,  téměř na opačné straně  je tlačítko, zamáčkněte ho  a otevřeným

vchodem po  schodech nahoru. Před vámi  je nádrž. Je v  ní spousta nábojů, ale

dovnitř se můžete  dostat jedině tak, že využijete vzteku  Titána a při jednom

otřesu  hopsnete dovnitř.  Ven z  nádrže, naproti  vchodu je  výklenek ve zdi.


Skočte do něj, zamáčkněte tlačítko a  bokem seskočte do místnosti a uvolněnými

mřížemi zpět do  sklepa. Zleva na vás vyskočí Skaarj.  Až ho zabijete, tam kde

se objevil  je páka. Zatáhněte za  ni a libovolnými pravými  dveřmi dál. Běžte

nahoru, odpravte dva Krally a Skaarje.  Běžte na konec místnosti, zatáhněte za

páku a rychle  zpět na začátek místnosti. Přijíždí výtah  a na něm Skaarj. Pak

musíte  znovu  zatáhnout  za  páku  a  výtahem  nahoru. Svrchu zastřelte čtyři

žraloky, kteří  plavou v nádrži a  pak skočte dolů. Zatáhněte  ve vodě za páku

a dveřmi  ven z  místnosti. Zpět  do sklepa.  Do protějších  dveří a uvolněným

vchodem dál  do chodby. Na  rozcestí doprava, po  schodech dolů. Jsou  tam dva

Krallové.  Vůbec se  jimi nezabývejte  ( vždy  když jednoho  zabijete, vyskočí

další ) a utíkejte k zatarasenému východu.  Jak se k němu dostanete, uvolní se

a můžete  proběhnout. K  výtahu a  nahoru. Sejměte  Skaarje, zatáhněte za páku

a seskočte  na  krabice  pro  náboje  a  dýchací  přístroj. Rychle utíkejte po

schodech zpět  nahoru a do  bazénu. Proplavte dírou  v mřížích vpravo.  Plavte

doleva a hned za trámy ve vodě doprava  a otvorem na dně dolů. Po cestě se vám

do plavání  připlete žralok. Plavte  tunelem nakonec. V  místnosti zabijte tři

Tentakly, vysbírejte  věci, zatáhněte za  páku a plavte  zpět. Potkáte nejspíš

Skaarje, Tentakla a  Kralla. Vraťte se před sklep k  velkým mřížím, které byly

předtím  zavřené.  Teď  jsou  otevřené  a  stojí  tam  Brut.  Pokračujte dolů,

zatáhněte za páku  a dveřmi dál. Odpravte dva  Krally, jednoho Bruta, dotkněte

se  kola, vyjeďte  výtahem nahoru,  po balkonu  naproti a  po schodech nahoru.

SAVE. Tady v  místnosti musíte bojovat s Krally tak  dlouho, dokud se neotevře

kovová brána (  bude jich asi deset ),  za ni na vás vyskočí  Brut a dorazí to

Skaarj.  Pokračujte dál  do místnosti  s mohutnými  sloupy. Za  nimi stojí dva

Brutové.  Odstřelovačkou  je  pohodlně  odstraníte.  Běžte  naproti  k výtahu,

zatáhněte za páku a  nahoru. Tam zatáhněte za další páku a  za výtahem dole se

otevřely dveře, které vedou do dalšího levelu.


27. SERPENT CANYON


Běžte rovně, nasedněte do loďky, střelte do  lana a loďka s vámi popluje až ke

mlýnu. Nalevo  je vchod do mlýna,  zabijte uvnitř Skaarje a  zpět nahoru. Tady

čeká další Skaarj. Pak branou do dalšího levelu.


28. NALI CASTLE


Zabijte  Gasbaga, dírou  ve skále  odpravte (  odstřelovačkou )  Kralle, který

stojí  u mostu  k hradu.  Jděte do  hradu, do  místnosti s  červeným kobercem.

Sejměte  dva Krally,  kteří se  objeví. Pak  běžte v  přízemí doprava. U sochy

Naliho  skočte  dolů  a  za  ni  do  chrámu.  Na  oltáři je kniha s tlačítkem.

Zamáčkněte  tlačítko  a  zpět.  Naproti  soše  doprava,  do místnosti s modrým

kobercem. Vpravo  v poslední knihovně je  vysunutá kniha. Zatlačte na  ni, dvě

knihovny  vedle se  otočí a  vyskočí dva  Krallové. Za  otáčivou knihovnou  je

superzdraví.  Zpět do  úvodní místnosti  k červenému  koberci, nahoru a doleva

k ložnicím  s modrými  koberci. Naproti  spí Skaarj.  Pak doprava  na uzavřené

nádvoří.  Objeví se  dva Brutové,  odpráskněte je  a dejte  se po  šikmé ploše

nahoru,  zabijte  Skaarje  a  běžte  za  Nalim,  ukáže  vám tajnou místnost se

superzdravím  a opaskem.  Pak po  schodech nahoru,  k výtahu  a zase nahoru po

velkých  točitých schodech.  Po cestě  potkáte Skaarje.  Jděte až  nahoru, ale

nevyjíždějte  do další  místnosti. Je  tam Gasbag  a je  silnější než ostatní.

Odstřelujte  ho  zespodu.  Pak  nahoru,  posbírat  náboje  a  zpět k červenému

koberci. Znovu doprava k soše Naliho. U něj je schodiště dolů. Dostanete se do

velké  místnosti,  dole  jsou  Krallové,  sejměte  je  zvrchu.  Seskočte dolů,

prohlédněte  pokoje,  ve  dvou  jsou  Skarjové.  V  jednom  najdete vestu. Pak

seskočte dolů a  do prvních dveří, je jedno jestli  vpravo nebo vlevo. Zabijte

Skaarje. Zamáčkněte tlačítko uprostřed místnosti a  dveřmi dál, dolů ( zase je

jedno jestli vpravo nebo vlevo ). Uvnitř  je Krall a Skaarj. Za velkou sekerou

je vchod dál do dalšího levelu.


29. DEMONLORDS LAIR


SAVE. V tomto levelu  je váš jediný úkol zabít Warlorda a  přejít přes most do

dalšího levelu.  Máte dvě možnosti.  Buď naběhnete doprostřed  mostu, vypálíte

pár ran  na Warlorda, seskočíte dolů,  tam kde je pod  mostem průchod a budete

bojovat s neustálým  přebíháním na druhou stranu, tak aby  jste se mohli krýt.

Nebo zůstanete v tunelu vzadu a budete  střílet a uhýbat do stran jeskyně. Obě

možnosti vám  dávají zhruba stejnou nulovou  šanci přežít. Ale snažte  se, jde

to.


30. DEMON CARTER


Zamáčkněte tlačítko  a výtahem nahoru.  Jste v tmavé  místnosti. Musíte rychle

přeběhnout na druhou stranu místnosti a dolů. Na cestu si sviťte. Dole v další

místnosti hned  vpravo je červený  vypínač, který rozsvítí  toto oddělení. Pak

začněte  bojovat. Vystřílejte  Skaarje a  Pupae a  běžte zpět  nahoru po boční

šikmé rampě.  Zabijte Skaarje, zamáčkněte  vypínač a výtahem  nahoru. Do další

místnosti, zabijte 3 Skaarje a protějšími dveřmi do dalšího levelu.


31. MOTHERSHIP BASEMENT


Běžte  chodbou. Cestou  potkáte jednoho   Skaarje. Pak  doprava a  k paprskům.

Překonat je  není tak těžké.  Za nimi  náboje  a superzdraví. Zpět  a rovně do

další  místnosti. Sejměte  Skaarje a  do výtahu  uprostřed místnosti.  Ten vás

zaveze do dalšího levelu.


32. MOTHERSHIP LAB


Po výstupu se za chvíli objeví Skaarj. Pokračujte chodbou dál. Do cesty se vám

připletou dva  Skaarjové. V další místnosti  napravo tlačítko, výtahem nahoru.

Chodbou  ke  křižovatce,  kde  se  objevují  tři  Skaarjové. Pak rovně nahoru.

Zabijte  Skaarje  a  běžte  tunelem  se  zelenými  pruhy.  Na  konci je Skaarj

a tlačítko. Ze zeleného  tunelu naproti do teleportu. Na  křižovatce doleva do

"Research Center", dovnitř a po  šikmé ploše nahoru. Zamáčkněte tlačítko. Přes

okno  vidíte, jak  se ve  vedlejší místnosti  objevil Skaarj.  Tento je  extra

silný, nemusíte s ním bojovat. Běžte zpět  k zelenému tunelu a dejte se druhým

teleportem. Zabijte dva Skaarje, posbírejte náboje  a zpět. Teď běžte do dveří

vedle teleportu  a výtahem dolů.  Pusťte se přes  most, přes který  jde přejít

( druhý musíte přeskočit, tam se ale za chvíli vrátíme ). Odpravte dva Skaarje

a chodbou do místnosti, kde jste už byli. Napravo je na zemi černý velký blok.

Stoupněte  si na  něj, vysune  se schodiště.  Nahoru, zabijte  Skaarje a  zpět

k výtahu a mostu, přes který se před  chvílí nedalo přejít. Nyní je most celý.

Přejděte a jste v dalším levelu.


33. MOTHERSHIP CORE


Po  schodech k  výtahu. Sjede  Skaarj. Nahoru.  Jste na  okruhu kolem ústřední

místnosti. Budete  se pohybovat stále dokola  kolem ní. Budou se  na vás vrhat

Skaarjové. Na  okruhu narazíte na dveře,  které nejdou otevřít. Sem  se budete

neustále  vracet.  Až  zabijete  dostatečný  počet  Skaarjů, dveře se otevřou.

Pusťte se do  nich a dolů, až na konec  chodby, výtahem nahoru. Zapamatujte si

cestu i celý okruh,  ještě se sem vrátíte v jiném levelu.  U výtahu naprvo spí

Skaarj. Pak doprava, do místnosti s  křižovatkou. Sejměte Skaarje a běžte přes

zelený světelný most. Dotkněte se počítače.  Zpět a na levou stranu do tmavého

tunelu,  kde je  superzdraví. Než  se k  němu dostanete,  chodba se  před vámi

uzavře  a zezadu  zaútočí Skaarj.   Napravo se  otevřou dveře.  Běžte dovnitř,

vysbírejte  náboje  a  výtahem  nahoru,  zabijte  Skaarje.  Napravo za fialové

paprsky pro náboje a opasek. Pak zpět  a doleva zamáčknout tlačítko a zpět pro

superzdraví, ke  kterému jste se  před chvílí nedostali.  Pak se vysune  most,

přejděte  a doprava.  Vyskočí Skaarj  a pak  další dva.  V levé části zatlačit

tlačítko  a  zpět  na  křižovatku  se  světelným  mostem.  Do  posledních nyní

otevřených  dveří vpravo.  Zabijte Bruta  a nakonec  chodby. Odpravte  Skaarje

a dveřmi do dalšího levelu.


34. SKAARJ GENERATOR


Tento  level  je  nepřetržitá  řežba.  Vezměte  věci,  které  máte  před sebou

a vstupte  do místnosti.  Pustí se  do vás  dva Skaarjové.  Pak další a další.

Neustále musíte být  v pohybu. Všude se válí  spousta věcí, které potřebujete.

Jakmile zabijete  všechny Skaarje, otevřou se  velké dveře a na  scénu vstoupí

Warlord. SAVE.  Až se vám podaří  zabít Warlorda, napoprvé to  nejspíš nebude,

sjede uprostřed místnosti výtah. Jeďte nahoru. Střelte do třech paprsků. Výtah

sjede automaticky dolů a vy musíte utíkat co nejdál


35. ILLUMINATION


Musíte pouze najít dveře, které vás vyvedou z tohoto levelu.


36. DARKENING


Vystupte z  výtahu a odstraňte dvě  Pupae a ke křižovatce.  Toto je v podstatě

level MotherShip  Core, ale ve tmě.  Seskočte dolů a rychle  najděte dveře, ke

kterým jste  se v tomto  levelu vraceli (  do cesty se  vám bude plést spousta

nepřátel,  pro nepřehlednost  a tmu   je všechny  nemůžu uvést),  chodbou dolů

a znovu výtahem  nahoru. Zabijte Skaarje. U  výtahu se dejte doleva,  do dveří

a pak  do pravé  chodby. Na  konci aktivujte  počítač. Pak  přejděte přes most

a zpět pravými dveřmi do dalšího levelu.


37. SOURCE ANTECHAMBER


Na křižovatce  do levých dveří.  Zabijte Skaarje, na  levé stěně je  tlačítko.

Zamáčknout a zpět.  Teď k zamřížovaným dveřím, které se  teď otevřou a výtahem

nahoru.  Na levé  a pravé  straně jsou  za dveřmi  zbraně. Běžte přes světelný

most,  nahněte se  přes kraj  otvoru a  skočte dolů.  Padáte a  padáte a  jste

v dalším levelu.


38. SOURCE


Projděte dveřmi, obejděte  plošinu kolem dokola a posbírejte  náboje a zdraví.

Modrými dveřmi  dál. SAVE.Vezměte skákací  boty. Objeví se  Královnu a několik

Pupae. Skočte na  plošinu uprostřed místnosti. Teď začne  tuhá řežba. Držte se

na plošině, budete mít přehled a  nebudou vás otravovat Pupae. Připravte se na

to, že  napoprvé Královnu nezabijete.  Až se vám  to podaří, všechno  se začne

třást. Běžte podél kraje a najděte  východ ven. Dlouhou chodbou až ke kosmické

lodi. Konec.


Gratuluji. Myslím, že to bylo docela  peklo. ( Přiznávám, že v těch největších

řežbách se  mi pletli Žoldáci a různé typy Skaarjů, ale snad mi to odpustíte )



KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.