Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : Neznámý, zdroj : Internet
Redakční poznámky :
1) Tento návod se nám octl v poště a - bohužel - nevíme, kdo je jeho autorem.
Přesto nám bylo líto ho nezařadit do našeho programu. Pokud někdo poznáte své
dílo, napište nám a my Vás jako autora rádi uvedeme.
2) Nevím jak vás, ale mě příšerně prudila strašlivá tma v některých lokacích
hry. Někdy jsem ani neviděl, kam jdu a koho mám před sebou. Někdo tomu může
říkat "fantastická atmosféra", pro mě to byla tma jako v pytli. A ještě horší.
Ve hře sice je jakási gamma korekce, ale - aspoň podle mého zjištění -
naprosto nedostatečná. Pokud vás ta tma taky tak obtěžuje, tak tady je pár
tipů, jak na ní. Nejjednodušší je samozřejmě posvítit si baterkou, nebo
reflektorem. Ty ale nejsou vždy po ruce. Můžete si ji ale přidat, když do
příkazové konzole napíšete "SUMMON FLASHLIGHT" ( baterka ), nebo "SUMMON
SEARCHLIGHT" (reflektor). Tyto věci ovšem osvětlují poměrně úzký, ohraničený
okruh kolem vás. Takže pokud se potřebujete kolem sebe podívat trochu víc, dá
se to kupodivu zařídit neviditelností (Invisibility). Pokud ji nemáte, napište
v příkazové konzoli "SUMMON INVISIBILITY" - a je vaše. Je sice pravda, že její
použití zbarví iluminaci poněkud do modra, ale svůj účel to splní - rozhodně
je vidět o něco více a lépe. Vím, že někdo pokládá použití cheatu za
neodpustitelný prohřešek, ale já se bez toho v této hře opravdu neobešel.
Pokud byste někdo měl ještě nějakou jinou radu, jak se vypořádat s tmou
v Unrealu, napište mi.
Ing. Miroslav Moucha
Návod
Tento návod je pro obtížnost medium.
1. VORTEX RIKERS
Probíráte se ve své cele. Máte 12 zdraví, po ruce žádnou zbraň, na začátek nic
moc, ale na rozdíl od svých kolegů alespoň žijete. Projděte ostatní cely na
patře, v jedné je obvaz. Na chodbě do tmavého konce, výtah vás sveze dolů.
Méně šťastný kolega čeká na elektrickém křesle. Dotkněte se počítače a kolega
je popraven. Zpět, páka u výtahu vám pomůže nahoru. Na protější straně chodby
je výtah nahoru. Při výstupu seberte translátor. Prozkoumejte ostatní cely.
Dejte se chodbou až do řídícího centra lodi. Dveřmi s nápisem Armoury do
místnosti s kluzkou podlahou. Jděte pod tlačítko, které je na stropě. Výskokem
zmáčkněte. Vypnuli jste silové pole u vesty, můžete ji teď sebrat. Vpravo dolů
do nižšího patra a ven ze dveří. Dveřmi s nápisem MedLab do průchodu a další
místnosti. Seberte lékárny a jedinými dveřmi dál. Chvíli trvá než se další
dveře otevřou ( Ale když slyšíte, co se děje, tak díkybohu za to). V další
místnosti před vámi uteče Skaarj. Konečně první zbraň - disperzní pistole.
Jděte chodbou do sálu označeného jako Area C.Rozstřelte sklo a vezměte
lékárničku. Tunelem po větráku do protější místnosti, zmáčkněte tlačítko
a výtahem nahoru do Area B. Jděte na konec do malé místnosti, na levé straně
prostřelte sklo skrývající vypínač. Otevřel se poklop na podlaze. Skočte do
něj. První tréninkový level máte za sebou.
2. NYLEVE'S FALLS
Chodbou ven na vzduch. Zatím se pohybujte bez obav, žádné nebezpečí vám
nehrozí. Prozkoumejte okolí lodi. V jezírku je zásobník. Moc se tam
nezdržujte, rybičky vám uberou zdraví. Před chýší je AutoMag, uvnitř také
několik potřebných věcí. Běžte pod kosmickou lodí na druhou stranu. Je tam
propast. Tam se dostaneme později. Nyní ke vchodu do jeskyně. Jakmile uslyšíte
uvnitř výkřik, rychle ven, z jeskyně se na vás vyřítí dva Brutové. Venku je
bez problémů odrovnáte. Za vchodem doprava po schodech dolů, tlačítko
a výtahem sjedete do další chodby. Dáme se doprava. Za druhým rohem čeká další
Brut. Zabijte ji a přes dřevěnou lávku k chýši. Uvnitř je několik potřebných
věcí. Za chýší je další vchod do jeskyně. Na stropě visí tři Tentaklové,
sejměte je a pořádně prohlédněte jeskyni. Je plná lékáren, světlic a nábojů do
AutoMagu a Žihadla. Dejte se zpět buď pěšky nebo vodou. Nic v ní není, kromě
rybiček, které vám uberou zdraví a cesta je pomalejší. Na konci kanálu je
výtah nahoru, zpět do chodby odkud jsme přišli. Výtahem vyjeďte nahoru ke
vchodu do jeskyně. Teď doprava a k výtahu. Ten vás vyveze k dalšímu výtahu.
Nahoře za rohem číhá Brut. Až ho odrovnáte vraťte se k výtahu a seskočte z něj
pro vestu a náboje na římse. Zpátky nahoru. Až vyjdete ven zaútočí na vás dvě
Manty. Sestřelte je a dejte se doleva. V dáli je vchod do jeskyně. Po schodech
nahoru a na konci chodby doprava, kde sejmete odcházejícího Bruta. Hned za
vchodem do místnosti doleva, kolem beden. Vyskákejte po bedničkách nahoru
a seberte lékárnu a náboje. Před východem z místnosti na pravé straně za
bednama je schovaný Brut. Jak se dostanete na jeho úroveň začne po vás pálit.
Jak ho odstřelíte, chodbou ven. Na stropě dva Tentaklové. Po kovové
konstrukci dolů ke dveřím do dalšího levelu.
3. ARAJIGAR MINE
Chodbou do první místnosti. Ve dveřích s červeným nápisem se po chvíli objeví
Brut. Zabijte ho a posbírejte náboje a lékárnu. Nahoře v tmavé části je ukrytá
chodba a v ní na konci vesta. Zpět a do dveří s červeným nápisem. Výtahem
dolů, pak doleva podél žhavé lávy. Na stropě Tentakl, v dlouhé chodbě ještě
jeden. Na konci chodby vpravo dvě tlačítka. Zamáčkněte je. Za sloupy náboje.
SAVE. Utáhněte si gumu od trenýrek a dejte se chodbou zpět. Jakmile se
dostanete na úroveň mrtvých těl, začnou zhasínat světla. Couvejte zpět, na
obou koncích chodby se otevřou tajné dveře a vpředu se objeví Skaarj. V úzké
chodbě je to opravdu těžké, ale dá se zabít. V otevřených skrýších vysbírejte
náboje lékárnu a pásek. Zpět k výtahu, čeká tam Brut. Zneškodnit a nahoru.
Když se budete za jízdy ve výtahu dívat směrem do chodby uvidíte malou skrýš
s náboji. Nahoře je další Brut. Zabijte ho a do první místnosti. Tunelem
s krystaly vpřed. Na stropě je Tentakl, v další místnost vlevo Brut. Po
zneškodnění střelte do barelu vedle dveří vpravo nahoře. Výbuch vám odkryje
tajnou chodbu s lékárnou. Zpět a do dveří. Chodbou k výtahu a dolů. Vpravo
nahoře Tentakl. Za ním opět vpravo za rohem nahoře další Tentakl. U konce
chodby čeká Brut. Dál opatrně, propadá se tam podlaha. Následujte Naliho, ale
se slušným odstupem. Jakmile otevře tajné dveře objeví se Skaarj. Odstraňte ho
a pokračujte ke snížené lávce přes lávu. Otočte se, za prostředním světelným
sloupem je zvuková skříňka. Zpět k lávce. Střelte do vypínače na druhé straně,
lávka se vysune. Hned vlevo nahoře je Tentakl. Pokračujte chodbou, objeví se
Skaarj. Vejděte do haly a zabijte Bestii. Vlevo od vchodu je velká páka,
zatáhněte za ni ( vyskočte na ni ), potom zmáčkněte všechna čtyři tlačítka,
která se objevila. Jako poslední si nechejte tlačítko u páky. Na boku a před
vámi se otevřou dveře, v nich se objeví Skaarj. Ukažte mu, zač je toho loket
a pokračujte do dveří vpravo nebo vlevo, je to jedno, cesta vede k výtahu a za
oběma rohy čekají přilepení Tentaklové. Nahoru, další Skaarj. Pokračujte
chodbou, v další místnosti vlevo nahoře dva Tentaklové. Rozstřelte barely před
vchodem a do další místnosti se Skaarjem. Nahoře opět Tentakl. Až je oba
zabijete vlevo pod kovovou plošinou je za bednou tmavý vchod do úzké jeskyně
se superzdravím. Pod kovovou konstrukcí vpravo další Tentakl. Dál do
místnosti, rozstřelte dvě bedny naproti u zdi ( jedna dole, druhá nahoře ).
Zamáčkněte šipkové tlačítko. Výtahovou plošinkou nahoru. Hned vpravo za rohem
Brut a pod kovovou kupolí vpravo nahoře Tentakl. Dál vlevo za rohem další
Brut. Pokračujte přes široký dřevěný most. Vpravo za rohem visí Tentakl. Do
další místnosti proběhněte kolem Naliho. Nevšímejte si ho a utíkejte vpravo za
žlutý vozík. Je tam Skaarj. Pokud se vám v boji podaří nezabít Naliho, ukáže
vám za protějším vozíkem skrýš s vestou. Dejte se chodbou, vpravo nahoře za
rohem Tentakl, dál v levém výklenku visí další Tentakl. Seskočte dolů, hned
vlevo Tentakl. Vpravo je jeskyně, tam nechoďte. Pokud už tam budete, vyskočí
na vás Skaarj a spadnete do míst kudy jste už jednou šli. Jděte k mostu. Vlevo
přes lávu Brut. Až ho sejmete, běžte po pilířích nahoru (jsou tam náboje)
a seskočte k němu pro opasek. U druhého konce mostu s rozběhem přeskočte
zpět. Pokud nechcete skákat pro opasek běžte na druhou stranu mostu úplně
vpravo nebo přes pilíře. Most se propadá. Na druhé straně za rohem Brut
a Nali. Snažte se Naliho nezabít, po boji vám ukáže tajnou skrýš se zesílením
pro disperzní pistoli. Přes druhý most opět po pilíři. Za mostem nahoře
Tentakl. Kousek za ním vpravo ve výklenku superzdraví. V místnosti s kotly
seskočí shora Skaarj. Pak jděte do další podobné místnosti. V chodbě za ní
nahoře Tentakl. Do další místnosti, je tam Skaarj. Vpravo ve tmě je malá
plošinka, která vás vyveze nahoru k zády otočenému Skaarjovi. Vysbírejte věci
a seskočte vpravo dolů na kovovou konstrukci. Je tam spousta nábojů,
z konstrukce můžete seskočit i na bednu s opaskem. Z beden dolů a rovně
k výtahu.Dveře nalevo jsou zatím zamčeny. Pozor ve výtahu čeká Brut. Sejměte
ho a nahoru. Dostanete se na lávku přes místnost s větráky. Seskočte do
prvního větráku vpravo, je tam opasek. U větráku je malý průchod zpět
k výtahu. Opět nahoru a rychle přeběhněte po levé straně lávky k proskleným
dveřím naproti. Rozstřelte je a v malé místnosti zmáčkněte tři tlačítka. Zpět
po stejné straně ať vás nevcucne větrák, výtahem dolů a dveře do dalšího
levelu u beden jsou otevřeny.
4. DEPTHS OF ARAJIGAR
Chodbou do místnosti. Vpravo je výtah, nahoru a můžete seskočit dolů na bedny
pro náboje. Když pojedete znovu nahoru, jakmile se dá výtah do pohybu seskočte
dolů a pod výtahem do tajné místnosti. Seberte ASMD a jeden placatý kámen je
výtah nahoru. Projděte chodbičkou a jste zpět v úvodní místnosti. U vozíku
přes lávu skočte na žlutou plochu a jděte ke kraji. Vlevo přes lávu uvidíte
Bestii. Zastřelte ji a zpět k vozíku. Zmáčkněte tlačítko a šup do vozíku.
Jakmile vozík zastaví vyskočte. Rovně k bednám. Na nich vlevo nahoře Skaarj.
Teď na něj máte silnou zbraň ASMD. Vyskákejte na bedny a seberte superzdraví.
Tlačítko za sloupem patří k dalšímu vozíku, který vás dopraví nahoru. Po
zmáčknutí si ale musíte s nástupem pospíšit. Nahoře vás uvítá Brut. Jděte dál,
před velkou místností vpravo nahoře Tentakl. Až ho sestřelíte pokračujte
v původním směru rovně. Vlevo v nízké chodbě za rohem je zády otočený Skaarj,
střelte do barelu vedle něj a je po něm. Vraťte se a po zavěšeném mostu dále
chodbou do místnosti, ve které je Brut. Po otevření dveří pokračujte nízkou
chodbou až k silně osvícené části. Vpravo ve světle se skrývá Skaarj. Až ho
vyřídíte jděte chodbou k výtahu. Nahoru, projděte modrou místností a na
začátku další, hned vlevo za bednama je opět jeden Skaarj.Na bedny se zatím
nesnažte vyskákat. Utíkejte od vchodu do místnosti rovně až ke zdi, vpravo
nahoru po šikmé ploše a zastavte se u ústí chodby. Zamiřte barely a jakmile
kolem poběží Skaarj, tak do nich střelte. Výbuch ho zabije. Možná se to
nepovede napoprvé, ale stojí to zato. Pokračujte chodbou odkud přiběhl,
plošina nahoru. Mírně vpravo visí Tentakl. Po schodech dolů k nádobám. Pod
nimi jsou vypínače, ty zamáčkněte. Zpět nahoru a jděte dál chodbou. Vlevo za
rohem přes most je zády otočený Skaarj. Po jeho zabití zmáčkněte tlačítko.
Seskočte dolů na bedny pro opasek. Můžete se také vrátit ke vchodu do
místnosti. U prvního sloupu je dřevěná bedýnka. Tu si přitáhněte k menší
bedně. Výskokem z boku srovnejte bednu, která je uprostřed ať si ji potom
neshodíte a zepředu vyskákejte nahoru pro zdraví a náboje. Vraťte se pod most,
z kterého jste skákali pro opasek. Zdáli střelte doprostřed mostu. Ten se
propadne a objeví se pod podlahou vodní nádrž. V ní jsou náboje a zesilovač.
Teď můžete projít již otevřenými dveřmi do dalšího levelu.
5. SACRED PASSAGE
Chodbou ven, nahoru na velké prostranství. Vlevo v dáli se chystá na vás
zaútočit Manta. Dvě rány z ASMD by ji měli stačit. Běžte dál podél levé stěny
skály k jezírku, u kterého stojí Skaarj. Odstraňte ho a tam kde stál, skočte
do vody, hned z podvodního tunelu vyplave žralok. Vyskočte zpět nahoru
a v poklidu zabijte žraloka ze břehu a pak zpět do vody. Proplavte podvodním
kanálem do druhého jezírka a vyskočte na břeh. Prohlédněte prostranství, až se
dostanete před vchod do kameného chrámu. Tam na vás zaútočí Manta. Sejměte ji
a dovnitř. Druhý pravý sloup má na sobě tlačítko v podobě masky. Zamáčkněte ji
výskokem a pokračujte dál. V jezírku uvnitř je na dně superzdraví. Ven
z chrámu a ke dveřím do opevnění. Stoupněte si na tlačítko, dveře se otevřou.
Vlevo je Brut. Až ji zabijete běžte doprava za zelený obelisk, kde je páka.
Pohněte s ní, napustí se bazén a vám se otevřou za vámi dveře do dalšího
levelu.
6. CHIZRA-NALI WATER GOD
Jste v sále, kde je ve vodě vor. Rozstřelte řetězy, kterými je připoután pod
vodou. Vyplave na hladinu. Skočte na něj a hlavou zamáčkněte tlačítko
uprostřed nad vámi. Po schodech nahoru. Dole čeká Skaarj. Pokud se vám ho
nepodaří zabít shora, musíte za ním. Seskočte. Pokračujte do vody. Jsou tam
dva žraloci a spousta nábojů. Naproti dole u dna je malý podvodní tunel do
tajné místnosti s náboji. Pak zpět a po šikmých trámech nahoru. Nali vám ukáže
tajnou místnost. U ní v kamenných futrech je vystouplé tlačítko. Zamáčkněte ho
a výtahem nahoru. S rozběhem pro ASMD. Vlevo u zemi na nízké zídce je
tlačítko. Zmáčknout a dolů. Po seskoku vpravo zmáčkněte prostřední kámen.
Zlaté dveře se otevřou. Ven, doprava chodbou, na konci proběhněte kolem
Naliho, sejměte Slitha než skočí do vody. Z mostu zabijte druhého, který je ve
vodě. Pak dolů, po dřevěné lávce k velkému tlačítku. Otevře vám vchod vepředu
vlevo. U něj se přikrčte a podél zdi projděte chodbou. Šedá plošina vás vyveze
nahoru k Nalimu. Dál je spousta velkých much. Jedna rána z ASMD jim stačí.
Nali vám ukáže tlačítko. Pokud ho omylem zabijete, tlačítko je v místnosti
vlevo dole. Po zmáčknutí sjede v protějším rohu sloup, který vás dopraví
nahoru. Jste v malé místnosti, vpravo za dveřmi je Skaarj. Teď jste zpět tam,
kde bylo na podstavci ASMD. Znovu zmáčkněte tlačítko dole, seskočte a ven ze
zlatých dveří. Vpravo za nimi je Skaarj. Po schodech dolů a do vody. Ve vodě
plavte vlevo na konec. Je tam vesta. Zpět. Dostanete se do malé místnosti nad
vodou. Zmáčkněte sošce ústa, vpravo sjede výtah a nahoru. Jste v malé
místnosti, vpravo za dveřmi je Skaarj. Teď jste zpět tam ,kde bylo na
podstavci ASMD. Znovu tlačítko dole, seskočte do místnosti se zlatými dveřmi.
Za nimi je Skaarj. Rovně po schodech dolů, do vody a podvodním tunelem vlevo
pro vestu. Zpět odkud jste seskočili, nad vodou je vchod do malé místnosti.
Zamáčkněte sošce ústa, vlevo sjede výtah. Nahoru a zpět ke schodišti.
Přeskočte propadliště. Vpravo je Slith. Pokračujte chodbou doprava. V další
místnosti je moucha. Po kamenech vpravo přeskákejte přes dřevěnou palici
a rovně na kamennou plošinu . Vlevo zmáčkněte tlačítko. Velké dveře naproti
tlačítku se otevřou. Za nimi je Slith. Po schodech dolů, za pravým rohem visí
Tentakl. Sejměte ho. Vyskočte na šikmo vyvalený kvádr a z něj bez problémů pro
superzdraví na podstavci. Dál se dejte levou chodbou. V ní za pravým rohem je
Slith. Po dřevěných mostech pokračujte dál. Pozor na mouchy a Slitha ve vodě.
Na konec k podivné nádrži s pákou. Zabijte Slitha a zpět nahoru. Nahoře si pro
vás přijede plošina, která vás přepraví k zlatým dveřím. Za nimi je Slith.
V této rozlehlé hale jsou ještě dva. Od dveří z kterých jste přišli se dejte
do levých dveří k malé pyramidě. Sejměte dvě mouchy a skočte na pyramidu. Po
šikmém trámu do místnosti se Skaarjem a zajatými Nali. Posbírejte rakety
a zpět. Přes velkou halu naproti k dalším zlatým dveřím do místnosti
s obeliskem. Zabijte dva Slithy a doleva. Další Slith. Po kvádrech vlevo
vyskákejte nahoru. Pod vodopádem seberte superzdraví. Skočte do vody a hned
ven. Objeví se od dveří Skaarj. Po jeho odrovnání si skočte do vody pro
dýchací přístroj. Zpět do velké haly, doleva, ve výklenku zatáhněte za páku.
Vysune se dřevěný most k raketometu. Po jeho sebrání se naproti otevřou zlaté
dveře. Projděte jimi a pokračujte chodbou k modrému teleportu, který vás
dopraví ke vchodu do dalšího levelu.
7. CEREMONIAL CHAMBERS
Následujte Naliho do další místnosti levými dveřmi. Zabijte Skaarja. Zpět do
chodby, doprava a dolů do vody. Ke dnu k páce. Naproti vám plavou dva
Slithové. Zabijte je a zatáhněte za páku. V dálce v tunelu je druhá páka.
Plavte k ní a zatáhněte za ní. Vraťte se zpět k první páce. Je tam ještě pod
vodou malý vchod do místnosti s dýchacím přístrojem. Běžte nahoru do úvodní
místnosti. Teď se dejte pravými dveřmi. V chodbě doprava. Nejprve odpravte
Skaarja, pokračujte doleva k vestě. Zezadu do vás pere Slith. K zlatým dveřím.
Nali vám ukáže cestu nahoru. Tam za vámi přijdou postupně tři Skaarjové. Až
zabijete posledního, otevře se vchod, chodba do další místnosti. Zabijte
Skaarja a zatáhněte za páku. K oknu přijede plošina, která vás zaveze dolů
k dřevěným mostkům. Zabijte Skaarja. Pokračujte nalevo, na konci skočte do
vody a plavte k molu se dvěma Slithy. Vyskočte nahoru, zatáhněte za páku.
Zařízení vystřelí šíp s lanem. Přejděte po laně, pak po trámech nahoru do
otvoru ve skále. Pokračujte k mostu. Zabijte Skaarja, skočte na vor a plavte
na něm ( pokud vám uplave, musíte plavat sami ). Na konci vyskočte nahoru,
zamáčkněte ústa sošky. Otevřou se vám dveře. Skočte do díry a jste v dalším
levelu.
8. DARK ARENA
Dolů, do zad vám vpadne Skaarj. Zabijte ho, nad sudem je maska coby tlačítko.
Nejdřív musíte rozstřelit sud, aby jste tlačítko mohli zamáčknout. Otevřou se
velká vrata a těmi pokračujte dál, chodbou až ven. Dejte se doleva podél skály
až k místu s ukřižovanými Nali. Zabijte Skaarja, vemte si vestu. Můžete
pokračovat dál, je tam tajný vchod do podzemí. Tam se nachází obrovské
bludiště mučíren. Pro dohráni tohoto levelu není třeba tam jít. Pokud si
chcete pořádně zabojovat ( za chvíli si zabojujete víc než dost ) a nasbírat
munici a jiné předměty samozřejmě můžete. Z bludiště se dostanete do arény,
stejně jako když budete pokračovat tudy. Vraťte se ke vchodu do pevnosti. Po
schodech nahoru, zabijte dva Skaarje. Do pravých dveří, za nimi je Skaarj.
Chodbou dopředu, objeví se další. Potom do pravé místnosti s třemi tlačítky.
Zamáčkněte je a otevřenými dveřmi na balkon, odrovnejte Skaarje a seskočte
dolů. SAVE. Do této chvíle to byla všechno legrace. Jakmile se přiblížíte ke
konstrukci, otevřou se vrata a v nich se objeví Titán. Možná vás párkrát
zabije, než se s ním naučíte bojovat a zabijete ho - běhejte dokola
a schovávejte se za konstrukci, jinak je s vámi ámen. Pak pokračujte do dveří,
které mají díru ve zdi. Tou běžte až k místnosti s pákou. Zatáhněte za ni,
otevřou se vám dveře. Chodbou se dostanete do dalšího levelu.
9. HAROBED VILLAGE
Chodbou ven. Za zeď do vesnice. Prozkoumejte první dům. Až půjdete ven
napadnou vás dvě mouchy. U druhého domu opět dvě mouchy. Prozkoumejte ostatní
domy. Pokračujte nahoru do kopce ke kostelu. Na střeše je jeden Skaarj. Ve
dveřích kostela stojí další. Dovnitř za Nalim, ukáže vám tajnou chodbu.
Projděte, nahoru, přeskočte na balkon a výtahem pro protiletadlové dělo. Páka
vám přivolá výtah. Zpět dolů, pozor na mouchu. V kostele na vás čeká Skaarj
a moucha. Běžte za oltář, je tam vesta. Ven, obejděte kostel a běžte na
hřbitov. U jednoho hrobu klečí Skaarj. Sejměte ho a běžte k poslednímu hrobu
vpravo. Ze zadní strany náhrobku je vypínač. Vedlejší hrob se otevře. Dolů do
chodby, na konci je jezírko, vyskočí z něho Slith. Vpravo visí Tentakl, trochu
dál ještě jeden. Pokračujte kolem vody dozadu. Na konci v místnosti sejměte
vpravo Tentakla. Do vody, posbírejte náboje a superlékárničku a zpět. Už tam
čeká Skaarj. Vraťte se zpět před vchod do vesnice a dejte se doleva. Sestřelte
mouchy a u vody Skaarje. Přes polámaný most na druhou stranu. Zastřelte
Skaarje a mouchu a dveřmi do dalšího levelu.
10. TERRANIUX UNDERGROUND
Běžte ke dveřím s tlačítkem. To zmáčkněte a otočte se k výtahu, přijede jím
Žoldák. Po zabití se dveře bez vypínače odemknou a můžete jimi projít. Běžte
tedy dál do místnosti, kde jsou dva Žoldáci. Až je sejmete, zmáčkněte obě
tlačítka a vraťte se zpět. Výtah vás nyní vyveze nahoru. Za dveřmi je další
Žoldák. Pak běžte dovnitř a shora postřílejte ostatní. Seskočte dolů ( je
jedno jestli vpravo nebo vlevo ) a pokračujte kroutící se chodbou až ke dveřím
s vypínačem. Ten zamáčkněte a jste v dalším levelu.
11. TERRANIUX
Zpět chodbou až k obrazovce vpravo nad níž je silové pole. Seskočte pod něj,
přes dveře do chodby, vystřílejte Slithy. Volným tunelem dál, dostanete se do
místnosti se dvěma Žoldáky. Jste dole, nahoru vás vyveze plošina. Za stěnami
vesta a zesilovač. Zamáčkněte vypínač. V místnosti je malé schodiště nahoru.
Rovně přímo do dveří. V centrální místnosti doprava. Sejměte dva žoldáky
a zamáčkněte tlačítko a seberte u dřevěných dveří opasek a boty. Zpět do
centrální místnosti a doprava. Vystřílejte Žoldáky a zamáčkněte vypínač. Nad
ním na plošině je superzdraví. V této místnosti do dřevěných dveří, chodbou
doprava, za sloupem je položená výtahová plošina. Nahoru. Tam čeká Žoldák.
Zády ke stěně výtahu doprava. Jste v první zahradě. Odpravte Žoldáka. Pak
doleva do chodby a do místnosti se čtyřmi dveřmi. Projděte do další zahrady,
postřílejte Žoldáky a zpět. Pak do další zahrady, odpravte Žoldáky, zamáčkněte
tlačítko na boční stěně, levá stěna sjede ( nahoře další Žoldák ). Dostanete
se do malé zahrady s kanálem. Skočte do kanálu a plavte tunelem. Nejspíš
vyplavete v první místnosti. Zabijte Žoldáky, znovu do kanálu a plavte dál .
Doplavete do místnosti se silovým polem a dvěma Žoldáky. Zamáčkněte dvě
tlačítka, seberte GES Biopušku a zpět do malé zahrady odkud jste připlavali.
Zamáčkněte tlačítko a uprostřed místnosti doleva a výtahem do dalšího levelu.
12. NOORK'S ELBOW
Jste v malé místnosti nad údolím. Na schodech je Žoldák. Dole se jich hemží
také spousta. Všechny je odstřelte svrchu. Pak se dejte dolů, prozkoumejte
chaloupky. V každé je moucha a spousta nábojů, v jedné je silové pole.
Pokračujte údolím dolů. Po cestě potkáte Žoldáka. Na mostě sejměte Manty.
Můžete skočit do vody doleva ( tři žraloci ) a plavat na konec kanálu. Je tam
tunel a v další místnosti je tajná zásobárna na hladině. Pak zpět. Po mostě
kolem zdi chodbou buď doprava nebo doleva. Obě vedou do dalšího levelu
13. TEMPLE OF VANDORA
Chodbou na nádvoří, shora střílí Skaarj a útočí na vás dvě Manty. Až je
zabijete volnými dveřmi dál. Vpravo je Brut. Pak doleva za Nalim dolů.
Zastřelte Skaarje. Dál napravo je noclehárna se Skaarjem. Další noclehárna je
níž nalevo. Je tam vesta. Běžte dál do větší místnosti se Skaarjem. Dolů
a doprava vyřídit dalšího. Běžte k loďce a jeďte na ni nebo běžte pěšky
k dřevěnému molu. Napadnou vás dva Gasbagové. Naproti molu je na konci
místnosti tlačítko a jeden Skaarj. Po zmáčknutí vás napadne další. Nahoře nad
tlačítkem jsou dvě noclehárny, v každé je jeden Skaarj. Pak zpět k molu a přes
kamenný most. U dveří malé místnosti s kotlem je na zemi tlačítko. Stoupněte
na něj a zapálí se oheň. Zpět k dřevěnému molu a na balkon nad něj. Po
schodech a doprava. Je tam Skaarj. Před bojem zapne tlačítko na pravé stěně.
Nechejte ho zatlačené ( když to nestihne, udělejte to za něj ) a pokračujte
přes dřevěnou lávku a nahoru po schodech. Nejprve do pravé místnosti. Zabijte
Skaarje, vyskočte na nádržku z vodou a hoďte do ní světlici, otevřou se vrata
a v nich neviditelnost ( budete ji potřebovat), zpět a znovu po schodech
nahoru. Přes chrám na úvodní nádvoří. Sejměte Bruta a dejte se do levých dveří
( jako na začátku ). Tentokrát však za dveřmi doprava a ven na vzduch.
Odpravte Bruta a Skaarje a jděte dál. U vchodu do jeskyně další Skaarj. Za
vchodem vpravo je tlačítko. Zamáčkněte a doleva. Zabijte Bruta a do amfiteátru
na souboj s Titánem. Tento je vcelku v pohodě. Jen uhýbejte a perte to do něj.
Až padne, tak naproti podiu je vchod do dalšího levelu.
14. THE TRENCH
Jste v malé místnosti nad úzkým údolím. Hned vpravo je jeden Gasbag. Ve
vzduchu hlídkují další. Uprostřed stojí Titán a na konci údolí Skaarj. Shora
se dál ledasco ustřílet, ale lépe bude když použijete neviditelnost
z předešlého levelu a údolí prostě přeběhnete. Když doběhnete k vesmírné lodi,
přijede výtah, kterým se dáte nahoru a jakmile se objeví místnost, seskočíte
do ní. Dotkněte se velké barevné obrazovky v místnosti, stoupněte si na malou
plošinku vedle výtahu, ta vás dostane na úroveň druhého výtahu a s ním se
dostanete na balkon. Přeběhněte jej a dejte se do dveří. Tam je další level.
15. ISV KRAN DECK 4
Do místnosti, vysbírejte věci, dotkněte se velké barevné plochy a přivolaným
výtahem za vámi nahoru. Spustí se poplach a začne vyskakovat jeden Skaarj za
druhým. Až je všechny zabijete, v chodbě vpravo se otevře na zemi větrací
šachta. Dolů ( neskákejte na větrák ) a chodbou dál, výtahem nahoru, seberte
Razor Blade a pokračujte až k modře osvětlenému místu. Seskočte dolů na malý
most, dotkněte se velké barevné plochy. Nad větrákem je světlo, střelte do něj
a seberte ve větráku ASMD. Seskočte na nižší plochu a pravým tunelem zpět do
první místnosti. Znovu nahoru, doprava a nově otevřenými dveřmi do místnosti
plné beden. Sejměte Skaarje. V rohu je výtah, nahoru, odstřelit dalšího
Skaarje, dotkněte se obrazovky a dolů k nahnuté rampě. Nezapomeňte do
červeného tunelu pro náboje. Po šikmé ploše nahoru, vlevo je vesta. Pak
doprava, vyskočí na vás postupně 4 Skaarjové. Pak se dotkněte barevné
obrazovky a můžete dolů. Tady se otevřel nový východ. Dotkněte se malé
obrazovky a ven z tohoto levelu.
16. ISV KRAN DECK 3 a 2
Projděte dveřmi do první místnosti a rovně do dalších dveří, zabijte Skaarje,
zmáčkněte tlačítko od výtahu, nahoru na plošinu a dotkněte se velké barevné
obrazovky. Velké červené dveře se otevřou. Seskočte dolů a běžte do nich.
Odstraňte Skaarje, naproti je výtah. Nahoru. Postupně na vás vyskočí 5
Skaarjů. Pak vyjedou rampy, vysbírejte věci. Když se podíváte dolů z plošiny,
v půlce věže je krabice s opaskem. Zpět do první místnosti. Nahoru na balkon
a hned do levých dveří. Zabijte Skaarje a pokračujte chodbou, přes dveře,
doprava až ke dveřím se žlutým nápisem "Cooling System Control". Za dveřmi je
Skaarj. Pak doleva, do velké místnosti a dozadu. Vpravo a vlevo jsou dveře. Je
jedno kam. Zabijte Skaarje, dotkněte se obrazovky a zpět. Do dveří s nápisem
"Containment Field Generator". Do velké místnosti se Skaarjem. Dál do dveří.
Výtahem dolů. Zabijte Skaarje, projděte pod generátorem dozadu. Odstřelte
Skaarje a zpět k výtahu. Jakmile vyjíždí výtah nahoru skočte na další patro
a projděte dozadu. Dotkněte se velké obrazovky, zpět od schodiště střelte do
paprsku. Pak běžte zpět doleva a vše opakujte. Zpět do chodeb. Výtah s nápisem
"Engine Power Core Control". Nahoru. Odpravte tři Skaarje. U výtahu, kterým
jste přijeli, je další nahoru. Vysbírejte věci (opasek) a dolů. Na protější
straně je druhý výtah. Znovu nahoru. Zabijte Skaarje, dotkněte se obrazovek
( velké válce zajedou do kójí ) a znovu do chodeb. Objevili se tři Skaarjové.
Ke dveřím s nápisem "Primary Turbo-Lift". Nahoru a do dalšího levelu.
17. ISV KRAN DECK 1
Za dveřmi chodbou dopředu. Stojíte před číslem 1. Vpravo a vlevo jsou chodby
s dveřmi číslo 2 a 3. Je tu tolik Skaarjů, že nemáte normálně šanci je všechny
zabít. Proto nohy na ramena a do všech jmenovaných dveří bleskově proběhnete,
uvnitř zamáčknete tlačítko a zpět. Tím se vám odblokuje elektrická bariéra
u vchodu do další části. Až tam vběhnete, po pravé straně je tlačítko, které
bleskově zamáčknete. Tím se obnoví opět elektrická bariéra. Pusťte se chodbou
dál, nahoru až na plošinu, kde je tlačítko. Zamáčkněte ho a seskočte dolů do
otevřených dveří. V místnosti jsou dvě tlačítka. Nejprve zamáčkněte dolní, pak
horní a utíkejte do nově otevřených dveří. Jste v dlouhé chodbě. Uprostřed
jsou po stranách dvě noclehárny. V každé je jeden Skaarj. Ten v levé místnosti
je mamlas a odpráskne se sám. Tomu vlevo musíte pomoci. Pak dál, za dveřmi
z chodby ven je další Skaarj. Plošiny po stranách jsou výtahy. Nahoru, dalšími
dveřmi dál. Jste v polozatopené místnosti. Musíte se chvíli čvachtat ve vodě,
než se otevře na dně mřížka a vy můžete vplavat dolů a zamáčknout tlačítko.
Když vyplavete objeví se Skaarj. Pak se vraťte nahoru na plošinu, kde po
stranách bylo modré silové pole. To je nyní pryč. Zabijte Skaarje. Zamáčkněte
jedno tlačítko a otvorem v zemi skočte dolů. Vyskočte na teleport a vzhůru do
dalšího levelu.
18. SPIRE VILLAGE
Mezi domy je Titán. Zabijte ho a prozkoumejte stavení. V jednom visí Tentakl.
Běžte soutěskou dál. Zabijte dalšího Titána a za domem ještě jednoho. Otřete
pot z čela a pokračujte dál až k bráně se Skaarjem. Musíte vyskočit aby jste
hlavou zasáhli klíč. Brána se otevře a jste v dalším levelu.
19. THE SUNSPIRE
Dolů a po úzké cestě vpravo. Za dřevěnou lávkou čeká Skaarj. U druhé dřevěné
lávky je další. Až je odstraníte, dveřmi do místnosti, zabijte dva Skaarje.
Dejte se rovně do dveří. Sejměte Gasbaga a nahoru. Dveřmi k bazénu, skočte do
něj a tunelem na konec ke dveřím. Vejdete do tmavé mítnosti, zabijte několik
Pupae a levým východem dál. Do další místnosti, vystřílejte vše co se hýbe
a jediným východem ven. Zabijte Pupae a konečně do světlejší místnosti. Hned
vpravo je další Pupae. Pak seskočte z balkonu dolů. Uprostřed ve tmě pod
balkonem je páka. Zatáhněte za ni, vysune se blok a zezadu je Minigun. Znovu
zatáhněte za páku. Otočte se zády k páce a běžte do levého tunelu a výtahem
nahoru. Poku výtah nejede, musíte znovu k páce a zkusit ještě jednou za ni
zatáhnout. V další místnosti zatlačte vpravo tlačítko a výtahem nahoru.
Odstřelte Gasbaga. Znovu nahoru. Zabijte Skaarje a nahoru. Tady visí dva
Tentakl. Běžte dál až na konec chodby, odstraňte Skaarje. Za dveře, visí tu
Tentakl a otravuje několik Pupae. Vyčistěte oblast od několika Skaarjů
a vraťte se chodbou k levým dveřím. Zatáhněte za páku a zpět na střechu. Za
několik okamžiků se z nebe snese podivná velká rakev (až jde z toho strach)
nasedněte do ni a jste v dalším levelu.
20. GATEWAY TO NA PALI
Vstupte, chodbou doprava, zabijte 3 Krally, zpět a pravými dveřmi dál. Nad
schody stojí další Krall. Běžte po straně mostu, nad trámem, jinak spadnete
dolů. Pokračujte do jeskyně s říčkou. Zabijte 2 Krally. Skočte do vody
a plavte doleva. Skrz vodopád do malé jeskyně. Vezměte pušku, náboje
a zatáhněte za páku. Plavte zpět přes jeskyni odkud jste skočili do vody, dál
dozadu do místnosti s trámy. Nahoře visí Tentakl. Zezadu je cesta dál. Výtahem
nahoru, zabijte Kralla a pokračujte k dřevěným mostům. Další Krall. Pak po
dřevěném mostě kolem skal znovu vchodem do tunelu. Odpráskněte Kralla, za
zatáčkou dalšího a pokračujte k dřevěným dveřím se dvěma Skaarji. Za dveřmi
běžte doprava ( vlevo je Skaarj a dál nic ) až ke schodišti se Skaarjem
a nahoru do dalšího levelu.
21. NA PALI HAVEN
Běžte do první budovy vpravo. V levé místnosti je páka. Zatáhněte za ni.
Pokračujte do pravé místnosti. U zdi je kolo, dotkněte se ho a dveřmi ven.
Zabijte Kralla. Pak do levých dveří, 3 Krallové. Po schodech nahoru, další
Krall, zatáhněte za páku a ven před budovu. Po dřevěných schodech nahoru.
Čekají tam dva Krallové. Seberte zesílení pro disperzní pistoli, za průčelím
vlevo Skaarj. Projděte všemi dveřmi až do poslední místnosti, odstřelte 2
Krally. Za velkými pravými dveřmi je páka. Zatáhněte za ni a vytvořeným
otvorem v podlaze dolů. Jakmile budete chtít dole vyjít ze dveří, zavřou se
a otvorem ve stropě seskočí Skaarj. Pak dveřmi dál, naproti je prasklina ve
zdi. Rozstřelte ji, vyrojí se několik Pupae. Pokračujte do rozstřelené díry
a po schodech nahoru. Za dveřmi je Skaarj. Nahoru, v knihovně další Skaarj.
Pusťte se dveřmi do místnosti se Skaarjem a pákou. Průzorem v podlaze uvidíte,
jak se otvírá brána. Dolů a bránou do další části. Zabijte 2 Krally. Doleva
a odstřelte 2 Skaarje. Běžte dokud se nedostanete k vodě. U ní jsou 2
Krallové. Sejděte dolů k vodě, zabijte ze břehu žraloka a hledejte vlevo, na
protějším břehu prasklinu ve zdi. U ní visí Tentakl. Zabijte dalšího žraloka
a střelte do praskliny. Vytvořeným otvorem dovnitř do místnosti se sudy
a Skaarjem. V některých sudech jsou Pupae. Po plošině nahoru, střelte Kralla
a dveřmi dál. V místnosti hrají u sebe 3 Krallové. Naládujte šest raket do
raketometu, to jim stačí na rozptýlení do prostoru. Za barem je velké
tlačítko. Běžte nahoru. Jsou tam ložnice, v některých spí Skaarjové.
Nezapomeňte rozstřelit všechny bedničky, které jsou u postelí. V jedné z nich
je dýchací přístroj, za chvíli ho budete potřebovat. Nepokračujte, dokud ho
nebudete mít. V jedné ložnici je páka. Zatáhněte za ni, rozstřelte okno
a vyskočte jím ven. Otevřenými dveřmi k páce. Pak malými dveřmi ve zdi na
prostranství. Vpravo jsou otevřené dveře a Skaarj. Pokračujte do další
místnosti s obrazovkami. Dotkněte se malé obrazovky a výtahem nahoru. Je tam
Skaarj. V další místnosti je velký počítač. Dotkněte se ho a vraťte se
k nádrži s vodopádem. Pod ním je podvodní tunel. Proplavte jim do dalšího
levelu.
22. OUTPOST
Proplavte do místnosti. Zabijte Skaarje. Jedinými dveřmi, které jdou otevřít
pokračujte dál. Výtahem nahoru. Zastřelte Skaarje. Po plošině kolem sálu
k počítači. Další Skaarj. Dotkněte se počítače a zpět dolů. Otevřely se další
dveře. Za nimi je Skaarj. Chodbou dál, zamáčkněte malou obrazovku a výtahem
nahoru. Dotkněte se tlačítka a běžte do hangáru.V rohu je tlačítko. Nahoru na
kovový balkon, zabijte Skaarje a běžte chodbou do místnosti s počítačem.
Dotkněte se pravých dvou částí počítače a zpět do hangáru. Nově otevřenými
dveřmi do chodby. Zabijte Skaarje. Jste na balkoně nad generátorem. Uprostřed
je malá barevná obrazovka, jako tlačítko od výtahu dolů. Na generátoru
zamáčkněte velké červené tlačítko. Pak se dotkněte tlačítka u dveří.
Otevřenými dveřmi dál. Jste venku, zabijte Kralla. Vpravo je vchod do kostela.
Uvnitř jsou dva Krallové. Na pravé straně vpředu jsou dveře, nahoru, přes
balkon, až do zadní místnosti s počítačem. Zastřelte Kralla, zamáčkněte
počítač a zpět dolů. Teď do dveří vepředu vlevo. Dolů po schodech, přes mlhu
až ke dveřím ve zdi. Uvnitř je Skaarj. Na druhé straně je počítač, zamáčkněte
ho, výtahem dolů a do teleportu. Jste v dalším levelu.
23. VELORA PASS
Ven z teleportu. Zbavte se Skaarje a pokračujte mezi skalami dokud nedojdete
ke kamennému trůnu, na kterém sedí socha Titána. SAVE. Jakmile vezmete
zesílení pro disperzní pistoli, socha obživne. Zápas je poněkud urputnější než
s jinými Titány, ale po pár úmrtích máte natrénováno. Pak vyskočte na kamenný
trůn a běžte tam, kde byl most. Po chvíli se vysune nový a vy můžete přejít na
druhou stranu
24. BLUFF EVERSMOKING
Projděte dveřmi, Nali vám ukáže jednu páku, za kterou zatáhne, pak půjde
k další. Možná už za ni nestihne zatáhnout, je tam Skaarj, udělejte to za něj.
Jděte přes most, dokud se nedostanete k hradu. Běžte vlevo pěšinou dolů podél
hradu. V chodbě zabijte dva Krally. Seskočte dolů a běžte doleva, kde čtyři
Krallové hrají karty. Naproti ve výklenku je páka, která otevře dveře.
Prozkoumejte je. Pak skočte do vody a do tunelu. Plavte na konec a nahoru
studnou ven. Nali vám ukáže náboje. Po schodech vpravo nahoru. Seskočte do
kostela. Nali vám ukážou tajné skrýše s náboji ( vpravo i vlevo ). Dveřmi
z kostela ven. Zabijte Skaarje. Vlevo je vchod. Běžte do něj, zatáhněte za
páku a výtahem nahoru. Zatáhněte za páku od hlavních dveří a dolů. Ven
a doleva do průčelí. Po schodišti dolů, doprava, až k páce. Po krajním trámu,
seskočte za paprsky. Dotkněte se barevné obrazovky, naproti v místnosti je
v pravém rohu vesta. Zpět, výtahem nahoru a ke kostelu. Dveřmi naproti kostelu
ven. Znovu se pusťte pěšinou kolem hradu dolů. Za vchodem běžte doprava až se
dostanete k vodě. Do vody a do tunelu. Běžte tunelem a skočte dolů. Vyplavte,
tunelem nad vodou dál. Znovu dolů a dál tunelem pod vodou. Vyplavete
u východu, kterým pak půjdete dál. Zabijte tři Krally, a běžte tam, kde jste
vyplavali. Zabijte tři Krally. Do místnosti s pákou, která visí ze stropu.
Dotkněte se ji . Plošina sjede dolů. Čeká na vás Skaarj. Pokračujte chodbou,
po cestě odpráskněte tři Skaarje. Po schodišti nahoru. Další Skaarj. Dotkněte
se obrazovek o tmavým hranatým tunelem dál. Do věže, zatáhněte za páku
a nahoru. Naproti sobě jsou dvě páky, dotkněte se jich, a dolů. Jak výtah
jede dolů, seskočte na spodní plošinu kříže ve zdi, na tu stranu, kde je most
k lanovce. Z plošinky seskočte na lanovku a ta se s vámi rozjede. Jděte
tunelem, výtahem dolů a do dalšího levelu.
25. DASA MOUNTAIN PASS
Otevřete dveře a jděte přes dlouhou místnost s bednami naproti do dalších
dveří. Zpoza beden vyskočí postupně 3 Skaarjové. Podívejte se zezadu na
poslední modré krabice vlevo, je tam pásek. U dveří vlevo je páka a otevření.
Jděte mezi skalami, zabijte 3 Krally, až dojdete k mostu. Z dálky
odstřelovačkou odpráskněte 2 Krally na druhé straně mostu. Pak spusťte pákou
most dolů a přejděte na druhou stranu. Před velkými dveřmi doleva, v místnosti
odpravte 2 Krally, v další místnosti se potkáte s 3 Krally. Vraťte se zpět.
Před mostem vpravo dole je plošina. Seskočte na ni, sejměte 2 Krally. Běžte do
vody, najděte na dně vodní tunel. Do tunelu, plavte na konec, jsou tam 3
žraloci. Ven, zatáhněte za páku. Sjede výtah a na něm 2 Krallové. Jeďte
nahoru, tam zatáhněte za páku, skočte dolů a do otevřených dveří. Objeví se
2 Krallové. Pak se dejte doleva, zabijte Bruta, na konci je páka. Zatáhněte za
ni a zpět. Otevřenými dveřmi dál, zabijte dalšího Bruta. Běžte přes dvoje
dveře, zabijte Skaarje. Rychle na druhou stranu, po schodech nahoru a jste
v další úrovni.
26. CELLARS AT DASA PASS
Jděte za sloup, vpravo nahoře Tentakl. Zamřížovaným vchodem zabijte dva
Krally. Pokračujte volnou chodbou, zastřelte tři Krally, kteří na vás vyskočí.
Nahoře zatáhněte za páku. Z břehu zabijte dva žraloky, skočte do vody, v levém
tmavém rohu bazénu je pod vodou tunel do místnosti s dvěma Tentakly
a superzdravím. Pak zpět do úvodní místnosti. Otevřenými dveřmi dolů. Pozor,
vlevo nahoře ve velkém okně je Brut. Vpravo výtahem nahoru. Zabijte dva
Krally, v pravém rohu je vesta. Dotkněte se kola, dolů a dveřmi dál. Hned za
vchodem vlevo jsou dveře, za nimi Krall a kola. Dotkněte se kola a ven do nově
otevřených dveří. To je sklep.( Tady se budeme stále vracet. ) Jsou tam dva
Skaarjové, kteří dělají že spí - probuďte je. Pak běžte nakonec, doleva, po
točitých schodech nahoru. Za sloupem bojují spolu Titán a Krall. Nebojujte
s nimi, nemáte šanci uspět. Navíc se vyrojují stále noví a noví Krallové. Na
sloupu zleva, téměř na opačné straně je tlačítko, zamáčkněte ho a otevřeným
vchodem po schodech nahoru. Před vámi je nádrž. Je v ní spousta nábojů, ale
dovnitř se můžete dostat jedině tak, že využijete vzteku Titána a při jednom
otřesu hopsnete dovnitř. Ven z nádrže, naproti vchodu je výklenek ve zdi.
Skočte do něj, zamáčkněte tlačítko a bokem seskočte do místnosti a uvolněnými
mřížemi zpět do sklepa. Zleva na vás vyskočí Skaarj. Až ho zabijete, tam kde
se objevil je páka. Zatáhněte za ni a libovolnými pravými dveřmi dál. Běžte
nahoru, odpravte dva Krally a Skaarje. Běžte na konec místnosti, zatáhněte za
páku a rychle zpět na začátek místnosti. Přijíždí výtah a na něm Skaarj. Pak
musíte znovu zatáhnout za páku a výtahem nahoru. Svrchu zastřelte čtyři
žraloky, kteří plavou v nádrži a pak skočte dolů. Zatáhněte ve vodě za páku
a dveřmi ven z místnosti. Zpět do sklepa. Do protějších dveří a uvolněným
vchodem dál do chodby. Na rozcestí doprava, po schodech dolů. Jsou tam dva
Krallové. Vůbec se jimi nezabývejte ( vždy když jednoho zabijete, vyskočí
další ) a utíkejte k zatarasenému východu. Jak se k němu dostanete, uvolní se
a můžete proběhnout. K výtahu a nahoru. Sejměte Skaarje, zatáhněte za páku
a seskočte na krabice pro náboje a dýchací přístroj. Rychle utíkejte po
schodech zpět nahoru a do bazénu. Proplavte dírou v mřížích vpravo. Plavte
doleva a hned za trámy ve vodě doprava a otvorem na dně dolů. Po cestě se vám
do plavání připlete žralok. Plavte tunelem nakonec. V místnosti zabijte tři
Tentakly, vysbírejte věci, zatáhněte za páku a plavte zpět. Potkáte nejspíš
Skaarje, Tentakla a Kralla. Vraťte se před sklep k velkým mřížím, které byly
předtím zavřené. Teď jsou otevřené a stojí tam Brut. Pokračujte dolů,
zatáhněte za páku a dveřmi dál. Odpravte dva Krally, jednoho Bruta, dotkněte
se kola, vyjeďte výtahem nahoru, po balkonu naproti a po schodech nahoru.
SAVE. Tady v místnosti musíte bojovat s Krally tak dlouho, dokud se neotevře
kovová brána ( bude jich asi deset ), za ni na vás vyskočí Brut a dorazí to
Skaarj. Pokračujte dál do místnosti s mohutnými sloupy. Za nimi stojí dva
Brutové. Odstřelovačkou je pohodlně odstraníte. Běžte naproti k výtahu,
zatáhněte za páku a nahoru. Tam zatáhněte za další páku a za výtahem dole se
otevřely dveře, které vedou do dalšího levelu.
27. SERPENT CANYON
Běžte rovně, nasedněte do loďky, střelte do lana a loďka s vámi popluje až ke
mlýnu. Nalevo je vchod do mlýna, zabijte uvnitř Skaarje a zpět nahoru. Tady
čeká další Skaarj. Pak branou do dalšího levelu.
28. NALI CASTLE
Zabijte Gasbaga, dírou ve skále odpravte ( odstřelovačkou ) Kralle, který
stojí u mostu k hradu. Jděte do hradu, do místnosti s červeným kobercem.
Sejměte dva Krally, kteří se objeví. Pak běžte v přízemí doprava. U sochy
Naliho skočte dolů a za ni do chrámu. Na oltáři je kniha s tlačítkem.
Zamáčkněte tlačítko a zpět. Naproti soše doprava, do místnosti s modrým
kobercem. Vpravo v poslední knihovně je vysunutá kniha. Zatlačte na ni, dvě
knihovny vedle se otočí a vyskočí dva Krallové. Za otáčivou knihovnou je
superzdraví. Zpět do úvodní místnosti k červenému koberci, nahoru a doleva
k ložnicím s modrými koberci. Naproti spí Skaarj. Pak doprava na uzavřené
nádvoří. Objeví se dva Brutové, odpráskněte je a dejte se po šikmé ploše
nahoru, zabijte Skaarje a běžte za Nalim, ukáže vám tajnou místnost se
superzdravím a opaskem. Pak po schodech nahoru, k výtahu a zase nahoru po
velkých točitých schodech. Po cestě potkáte Skaarje. Jděte až nahoru, ale
nevyjíždějte do další místnosti. Je tam Gasbag a je silnější než ostatní.
Odstřelujte ho zespodu. Pak nahoru, posbírat náboje a zpět k červenému
koberci. Znovu doprava k soše Naliho. U něj je schodiště dolů. Dostanete se do
velké místnosti, dole jsou Krallové, sejměte je zvrchu. Seskočte dolů,
prohlédněte pokoje, ve dvou jsou Skarjové. V jednom najdete vestu. Pak
seskočte dolů a do prvních dveří, je jedno jestli vpravo nebo vlevo. Zabijte
Skaarje. Zamáčkněte tlačítko uprostřed místnosti a dveřmi dál, dolů ( zase je
jedno jestli vpravo nebo vlevo ). Uvnitř je Krall a Skaarj. Za velkou sekerou
je vchod dál do dalšího levelu.
29. DEMONLORDS LAIR
SAVE. V tomto levelu je váš jediný úkol zabít Warlorda a přejít přes most do
dalšího levelu. Máte dvě možnosti. Buď naběhnete doprostřed mostu, vypálíte
pár ran na Warlorda, seskočíte dolů, tam kde je pod mostem průchod a budete
bojovat s neustálým přebíháním na druhou stranu, tak aby jste se mohli krýt.
Nebo zůstanete v tunelu vzadu a budete střílet a uhýbat do stran jeskyně. Obě
možnosti vám dávají zhruba stejnou nulovou šanci přežít. Ale snažte se, jde
to.
30. DEMON CARTER
Zamáčkněte tlačítko a výtahem nahoru. Jste v tmavé místnosti. Musíte rychle
přeběhnout na druhou stranu místnosti a dolů. Na cestu si sviťte. Dole v další
místnosti hned vpravo je červený vypínač, který rozsvítí toto oddělení. Pak
začněte bojovat. Vystřílejte Skaarje a Pupae a běžte zpět nahoru po boční
šikmé rampě. Zabijte Skaarje, zamáčkněte vypínač a výtahem nahoru. Do další
místnosti, zabijte 3 Skaarje a protějšími dveřmi do dalšího levelu.
31. MOTHERSHIP BASEMENT
Běžte chodbou. Cestou potkáte jednoho Skaarje. Pak doprava a k paprskům.
Překonat je není tak těžké. Za nimi náboje a superzdraví. Zpět a rovně do
další místnosti. Sejměte Skaarje a do výtahu uprostřed místnosti. Ten vás
zaveze do dalšího levelu.
32. MOTHERSHIP LAB
Po výstupu se za chvíli objeví Skaarj. Pokračujte chodbou dál. Do cesty se vám
připletou dva Skaarjové. V další místnosti napravo tlačítko, výtahem nahoru.
Chodbou ke křižovatce, kde se objevují tři Skaarjové. Pak rovně nahoru.
Zabijte Skaarje a běžte tunelem se zelenými pruhy. Na konci je Skaarj
a tlačítko. Ze zeleného tunelu naproti do teleportu. Na křižovatce doleva do
"Research Center", dovnitř a po šikmé ploše nahoru. Zamáčkněte tlačítko. Přes
okno vidíte, jak se ve vedlejší místnosti objevil Skaarj. Tento je extra
silný, nemusíte s ním bojovat. Běžte zpět k zelenému tunelu a dejte se druhým
teleportem. Zabijte dva Skaarje, posbírejte náboje a zpět. Teď běžte do dveří
vedle teleportu a výtahem dolů. Pusťte se přes most, přes který jde přejít
( druhý musíte přeskočit, tam se ale za chvíli vrátíme ). Odpravte dva Skaarje
a chodbou do místnosti, kde jste už byli. Napravo je na zemi černý velký blok.
Stoupněte si na něj, vysune se schodiště. Nahoru, zabijte Skaarje a zpět
k výtahu a mostu, přes který se před chvílí nedalo přejít. Nyní je most celý.
Přejděte a jste v dalším levelu.
33. MOTHERSHIP CORE
Po schodech k výtahu. Sjede Skaarj. Nahoru. Jste na okruhu kolem ústřední
místnosti. Budete se pohybovat stále dokola kolem ní. Budou se na vás vrhat
Skaarjové. Na okruhu narazíte na dveře, které nejdou otevřít. Sem se budete
neustále vracet. Až zabijete dostatečný počet Skaarjů, dveře se otevřou.
Pusťte se do nich a dolů, až na konec chodby, výtahem nahoru. Zapamatujte si
cestu i celý okruh, ještě se sem vrátíte v jiném levelu. U výtahu naprvo spí
Skaarj. Pak doprava, do místnosti s křižovatkou. Sejměte Skaarje a běžte přes
zelený světelný most. Dotkněte se počítače. Zpět a na levou stranu do tmavého
tunelu, kde je superzdraví. Než se k němu dostanete, chodba se před vámi
uzavře a zezadu zaútočí Skaarj. Napravo se otevřou dveře. Běžte dovnitř,
vysbírejte náboje a výtahem nahoru, zabijte Skaarje. Napravo za fialové
paprsky pro náboje a opasek. Pak zpět a doleva zamáčknout tlačítko a zpět pro
superzdraví, ke kterému jste se před chvílí nedostali. Pak se vysune most,
přejděte a doprava. Vyskočí Skaarj a pak další dva. V levé části zatlačit
tlačítko a zpět na křižovatku se světelným mostem. Do posledních nyní
otevřených dveří vpravo. Zabijte Bruta a nakonec chodby. Odpravte Skaarje
a dveřmi do dalšího levelu.
34. SKAARJ GENERATOR
Tento level je nepřetržitá řežba. Vezměte věci, které máte před sebou
a vstupte do místnosti. Pustí se do vás dva Skaarjové. Pak další a další.
Neustále musíte být v pohybu. Všude se válí spousta věcí, které potřebujete.
Jakmile zabijete všechny Skaarje, otevřou se velké dveře a na scénu vstoupí
Warlord. SAVE. Až se vám podaří zabít Warlorda, napoprvé to nejspíš nebude,
sjede uprostřed místnosti výtah. Jeďte nahoru. Střelte do třech paprsků. Výtah
sjede automaticky dolů a vy musíte utíkat co nejdál
35. ILLUMINATION
Musíte pouze najít dveře, které vás vyvedou z tohoto levelu.
36. DARKENING
Vystupte z výtahu a odstraňte dvě Pupae a ke křižovatce. Toto je v podstatě
level MotherShip Core, ale ve tmě. Seskočte dolů a rychle najděte dveře, ke
kterým jste se v tomto levelu vraceli ( do cesty se vám bude plést spousta
nepřátel, pro nepřehlednost a tmu je všechny nemůžu uvést), chodbou dolů
a znovu výtahem nahoru. Zabijte Skaarje. U výtahu se dejte doleva, do dveří
a pak do pravé chodby. Na konci aktivujte počítač. Pak přejděte přes most
a zpět pravými dveřmi do dalšího levelu.
37. SOURCE ANTECHAMBER
Na křižovatce do levých dveří. Zabijte Skaarje, na levé stěně je tlačítko.
Zamáčknout a zpět. Teď k zamřížovaným dveřím, které se teď otevřou a výtahem
nahoru. Na levé a pravé straně jsou za dveřmi zbraně. Běžte přes světelný
most, nahněte se přes kraj otvoru a skočte dolů. Padáte a padáte a jste
v dalším levelu.
38. SOURCE
Projděte dveřmi, obejděte plošinu kolem dokola a posbírejte náboje a zdraví.
Modrými dveřmi dál. SAVE.Vezměte skákací boty. Objeví se Královnu a několik
Pupae. Skočte na plošinu uprostřed místnosti. Teď začne tuhá řežba. Držte se
na plošině, budete mít přehled a nebudou vás otravovat Pupae. Připravte se na
to, že napoprvé Královnu nezabijete. Až se vám to podaří, všechno se začne
třást. Běžte podél kraje a najděte východ ven. Dlouhou chodbou až ke kosmické
lodi. Konec.
Gratuluji. Myslím, že to bylo docela peklo. ( Přiznávám, že v těch největších
řežbách se mi pletli Žoldáci a různé typy Skaarjů, ale snad mi to odpustíte )
KONEC.