1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Unreal Tournament 2003
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Unreal Tournament 2003 - návod

Tento návod se týká hlavně pro hry proti botům.


1. ZBRANĚ


Zbraně, které nejvíce používáte, si nastavte na klávesy kolem pohybových kláves - budete moci stále a rychle měnit zbraně podle situace


a) Translocator


Osobní teleportační modul, se kterým se dostanete bez problémů na místa, na která byste se jinak nedostali. Na takových místech bývají věci jako Super Shield Pack, Damage Amplifier nebo superzbraně. K Translocatoru se dostanete pouze v Capture the flag a v Bombing run, a nebo na serveru s povoleným Tr. i v DM, TDM a DOM. Translocator lze použít jako zbraň, ale chce to trochu cviku - vystřelíte modul na nepřítele a až se ho modul dotkne, tak zmáčknete FIRE a nepřítel je na sra*ky !!! Nejlépe se to dá využít v Bombing run, protože ten chudák, co nese míč, nemůže střílet a tak stačí za něj ze zadu naběhnout a vtipně ho telefragovat. Další využití spočívá v tom, že si necháte modul na základně a když budete nutně muset zastavit soupeřova nosiče nebo se jít vyléčit a doplnit munici, stačí se teleportovat na základnu. Nezapomeňte, že se nesmíte teleportovat s vlajkou, protože vám vypadne !!!


b) Shield Gun


Zbraň na blízko. V primárním módu vytvoří různě silnou tlakovou vlnu, která roztrhá nepřítele; v sekundárním módu slouží jako štít proti projektilům, který projektily pohltí, nebo odrazí. Je to silná zbraň, ale než doběhnete k soupeři, tak vás roztrhá na kusy svým Flakem. Shield Gun můžete použít podle této situace - někdy se stává, že se soupeř zastaví, vezme si Lightning a začne campovat - v tom případě se k němu ze zadu přibližte a zabte ho - má to tu nevýhodu, že vás nejspíš uslyší a zdrhne, protože Shield Gun je hodně hlasitý (stejně nevidím důvod proč ho nesejmout Flakem). Doporučuji hrát smutátorem Arena a nahradit všechny zbraně za Shield Gun - zažijete opravdu kopec srandy (hlavně na mapě DM-Serpentine).


VYUŽITÍ       : někdy jako štít

HODNOCENÍ   : **


c) Assault Rifle


Počáteční slabý kulomet. Primární mód střelby je naprosto neúčinný, protože vystřelené kulky mají velký rozptyl a malý damage, zato sekundární mód je mnohem lepší. V sekundárním módu vystřelí zbraň různou silou poměrně silný granát, se kterým se špatně trefuje. Když se respawnujete a s touhle zbraní v ruce narazíte na protivníka, tak raději utečte a najděte si lepší dělo. Jedno z mála využití spočívá v sekundárním módu - když se dostanete nevyhnutelně do boje a máte pouze tuto zbraň, není nic lepšího než začít ustupovat a vystřelit do prostoru kolem soupeře všechny granáty - nějaký granát si svou oběť určitě najde.


VYUŽITÍ       : když nemáte jiné zbraně

HODNOCENÍ   : **/***


d) Bio-Rifle


Zbraň střílející zelené koule, kterou málokdo používá a přesto je velice silným pomocníkem. Bio-Rifle funguje jako granátomet a špatně se s ní trefuje. Primární mód střílí rychle za sebou koule s nemalým damage. V sekundárním módu zbraň nabije až 10 nábojů, které se spojí v jeden velký zelený hlen s obrovským účinkem, který po dopadu exploduje a pokryje okolí menšími hleny. Sqvělá  věcička, pokud po  vás někdo jde a  vy prcháte. Nemůžete  udělat nic lepšího,  než vzít tuhle hračku, začít  ustupovat a zároveň střílet na toho zmetka. Tak, a teď má ten zmetek dvě možnosti - počká, až to všechno  bouchne a vy zatím utečete, nebo se to pokusí proběhnout, což by ale nemusel přežít. Když plně nabijete sekundární mód a přímo jím trefíte nepřítele, tak v tu chvíli chcípne i když má 199 health a 150 armor !! Hlavně si při tom musíte dát pozor na vaši vzdálenost od nepřítele, protože byste mohli zabít i sebe. Bio-Rifli využijete hlavně v Bombing Run při bránění (skvěle se s ní pobavíte na mapě BR-Anubis). Když se dobře trefíte, můžete dát jednou ranou i Multi Kill.


VYUŽITÍ     : boj na menší vzdálenosti, při ústupu a obraně

HODNOCENÍ : ***/****



e) Shock Rifle


Velice přesná weaponovka se slušným damage. V primárním módu vystřelí přesný paprsek s damage asi 45 (většinou stačí 3 rány a máte frag), zatímco v sekundárním módu vystřelí pomalu letící kouli. Pak je tu ještě speciální mód - když vystřelíte sekundárním módem a ještě za letu koule se do ní trefíte primárním módem, vytvoříte slušnou explozi s velkým dosahem, která zneškodní většinu šmejdů jediným zásahem (pokud si trochu zatrénujete, budete se do koule trefovat i při pohybu - důležité je taky nastavení senzitivity myši - nejlepší je asi kolem 2).


Podobnou věc můžete udělat i s koulí, kterou proti vám vystřelil soupeř (někdy se to hodí jako obrana před jinými shock comby). Jelikož primární mód ubírá 45hp, znamená to, že když se dvakrát trefíte do soupeře se 100 health, tak mu potom zbude 10 health a začne všemožně kličkovat a utíkat - v tom případě ho Shock Riflí bude hodně těžké dodělávat a tak je lepší přepnout na Minigun a při jeho rychlosti střelby toho zmetka pošlete do věčných lovišť dřív, než kdybyste po něm stříleli Shock Riflí. Shock Rifle se mi osvědčila ve spolupráci s Lightningem - po šmejdovi (do 115 health) vystřelíte Lightningem (uberete mu 70 health, nebo mu dáte headshot = smrt), po tomto zákroku mu zbude okolo 30 health, přepnete na Shock Rifli a než stačí uhnout, tak ho sejmete (to jsem to pěkně vymyslel, že  jo ?!;-))  Výborná na mapě DM - Tokara Forest. V kombinaci s Lightningem není problém dát s ní i Multi Kill.


VYUŽITÍ     : střední a velké vzdálenosti

HODNOCENÍ : ****/*****


f) Link Gun


Zbraň střílející zelené částice.  V primárním módu střílí vysokou rychlostí poměrně rychle letící částice s damage okolo 20, částicím trvá krátkou dobu, než dorazí k cíli a proto je nutné mířit do pohybu hráče, který se stejně uhne a vy nic netrefíte, takže primární mód lze použít hlavně při ústupu nebo na střední a malé vzdálenosti. Sekundární mód je  mnohem lepší než primární - střílí stálý proud částic, který je ale na nic, pokud neumíte držet crosshair stále na nepříteli, navíc působí jen na malé vzdálenosti (nevím za jakých okolností a proč, ale někdy se zelený proud změní na žlutý a zbraň má potom enormní damage). Hlavní využití nalezne při obraně základny nebo v úzkých chodbách. Dobrá zbraň na mapě DM-Antalus.


VYUŽITÍ     : malé a střední vzdálenosti

HODNOCENÍ : ****


g) Minigun


Rotačák s vysokou kadencí v primárním módu a s menší kadencí, ale vyšší přesností a účinností v sekundárním módu. Minigun lze nejlépe využít jako dorážečku po zásahu Lightningem nebo Shock Riflí. S Damage Amplifierem je to smrtonosná zbraň.


VYUŽITÍ     : všechny vzdálenosti

HODNOCENÍ : ****


h) Flak Cannon


Nejlepší zbraň na boj zblízka. V primárním módu střílí střepiny s velkým rozptylem - při dobré trefě lze zabít na jedinou ránu většinu nepřátel. Sekundární mód vystřelí granát, který při dopadu exploduje a způsobí velká zranění všem okolo. Na vyšší obtížnosti (počínaje obtížností Masterful) se bohužel do bota Flakem trefíte jen náhodou, protože ti šmejdi se nepředstavitelně dobře vyhýbají všem ranám, a tak je lepší od něj odstoupit do takové vzdálenosti, aby se dalo použít shock combo a začít po něm metat sekundárním módem šrapnely. Naopak v situaci, kdy se vedle vás znenadání objeví bot na obtížnosti Inhuman s Flakem v ruce, můžete si být jistí, že vaše krew bude o pikosekundu později všude kolem. Jinak je to výborná zbraň na dělání fragů (zejména v mapách s úzkými chodbami). Využívejte toho, že střepiny se odrážejí od stěn !


VYUŽITÍ     : malé vzdálenosti

HODNOCENÍ : ****/*****


i) Rocket Launcher


Raketomet se slušnou sílou. Zde není co dodat - primární mód střílí jednotlivé rakety a sekundární může vystřelit 3 rakety najednou. Hlavně jim (všem šmejdům) nestřílejte přímo na tělo, ale vedle nich ! Pokud udržíte svou budoucí oběť asi sekundu v zaměřovači, raketa bude naváděná. Hlavní nevýhoda rakety je v její pomalosti - každý maník dokáže uhnout raketě - tento nedostatek odstraňuje druhý mód střelby (tři rakety přeci jen pokryjí větší plochu než jedna raketa). Proti botům na Masterful a výš nemá cenu používat rakety, protože ti šmejdi stejně uhnou z dosahu výbuchu i 6 raketám (pokud je nenaženete ke zdi nebo do rohu).


VYUŽITÍ     : uzavřené a úzké prostory

HODNOCENÍ : ****


j) Lightning Gun


Silná sniperovka střílející blesky. Zásah do těla ubere 70hp a zásah do hlavy většinou končí smrtí. Je to zbraň k nezaplacení v Capture the flag a v Bombing run; vedle Shock Rifle je to zbraň, kterou používám nejraději. Výborně se doplňuje se Shock Riflí (přečtěte si o Shock Rifle) a hlavně na mapách DM-Tokara Forest, CTF-Magma a CTF-Face3 si vychutnáte velké množství headshotů a Double Killů.


VYUŽITÍ     : všechny vzdálenosti, kde nelze použít primární mód Flak Cannonu

HODNOCENÍ : *****


k) Redeemer


Nukleární raketa. Můžete mít jen jednu, ale to nevadí, protože síla výbuchu je plně dostačující. V primárním módu vystřelí pomalu letící raketu a v sekundárním můžete raketu ovládat (během ovládání rakety jste bezmocní proti útokům). Nelze minout, ale zato je možné letící raketu sestřelit, což není ani složité. Nejlepší využití nalezne v CTF a BR na ničení "konvojů" nepřátel doprovázejících svého nosiče vlajky nebo míče.


VYUŽITÍ     : všude

HODNOCENÍ : *****


Redeemer je silná zbraň, dávejte si pozor, ať jste daleko od výbuchu !


l) Ion Painter


Není to zbraň, ale laserový naváděcí systém pro satelit, který střílí silné paprsky s účinností Redeemeru. Platí pro něj to samé jako pro Redeemer až na to, že nelze sestřelit. Špatně se svním zaměřuje.


VYUŽITÍ     : pouze v exteriéru na místech, odkud lze vidět satelit

HODNOCENÍ : *****


m) Enhanced Shock Rifle


Zbraň, ke které se dostanete pouze pomocí mutátoru a cheatu, stačí si představit Shock Rifli s damage  1900 ( to jsem spočítal :-))).


VYUŽITÍ     : všude, stejně nemůžete mít jinou zbraň, když hrajete s mutátorem                    InstaGib

HODNOCENÍ : *****



2. BINDOVÁNÍ


Bindování je přiřazení určité akce k určité klávese, nabindovat na klávesu lze každý příkaz použitelný v konzoli.


Pár příkladů : SET INPUT x Y

                     x - znamená název klávesy

                     y - znamená příkaz, SET INPUT zůstává stejné


SET INPUT Enter TeamSay SEJMULI ME!!!  -  znamená, že při stisku [Enter] se vašemu týmu zobrazí hláška SEJMULI ME!!!, pokud chcete poslat zprávu všem, napište pouze Say.


SET INPUT Enter Getweapon Minigun  - znamená, že se vám přepne na Minigun (pokud máte munici).


Také je možné nabindovat více akcí na jednu klávesu - jednotlivé akce se oddělují znakem | ([Shift] + klávesa nalevo od Y).


SET INPUT Enter Jump | Fire - znamená, že vyskočíte a zároveň vystřelíte

SET INPUT Enter Getweapon Minigun | Fire | onrelease Getweapon Shockrifle     onrelease - znamená, že se akce provede po puštění klávesy - v tomto případě vytáhnete Minigun, při držení klávesy budete střílet a po puštění klávesy vytáhnete Shock Rifli.


S binováním souvisí aliasy (předdefinovaná sekvence příkazů uložená pod jménem - názvy všech aliasů najdete v souboru User.ini ve složce System v adresáři s hrou).


Střelba je aliasem ve hře zapsána takto :


Aliases[0]=(Command="Button bFire | Fire",Alias="Fire")


V  základě se mohou příkazy bindovat oběma způsoby. Jak přes alias, tak přímo.


Aliases[26]=(Command="Button bTurn180",Alias="Turn180") - takto je aliasem zapsané otočení se o 180 stupňů - jméno aliasu je Turn180 - nabinduje se takto :


SET INPUT Enter Turn180


NĚKTERÉ ZAJÍMAVÉ ALIASY A BINDY :

SET INPUT Enter Suicide - spáchání sebevraždy - výhodné pokud hrajete BR, zapomenete si na základně modul a víte, že už nestihnete doběhnout k tomu šmejdovi, co se chystá skórovat, tak se jednoduše zabijete, respawnete se na základně a sejmete šmejda !


SET INPUT Enter FOV 30 | onrelease FOV 90 - při stisku klávesy se vám zmenší zorný úhel (funguje jako dalekohled) a při puštění klávesy se vrátíte na původní zorný úhel (nefunguje v multiplayeru).


SET INPUT Enter Turn180 | Getweapon Flakcannon - otočíte se a vytáhnete Flak (vhodné, když je někdo blízko za vámi a chcete ho rychle sejmout).


SET INPUT Enter Getweapon Lightninggun | Fire | onrelease Getweapon Shockrifle - zjednodušení akce, kterou jsem popsal u Shock Rifle.



3. KDE NAJDETE SUPERZBRANĚ


Neznám všechny úkryty zbraní, ale snad vám i toto pomůže.


DM-Antalus - Redeemer - stačí vyskočit a vzít :




DM-Asbestos - Redeemer - jděte od Minigunu do tunelu, projděte kolem Shock Rifle až do haly s Big'o'Keg's heal, běžte do té podkovovité stoky a za jednou z mříží je Redeemer :

výtahem




DM-Plunge - Redeemer - stačí si pro něj vyskočit - je na vrcholku zelené věže.


DOM-Ruination - ty dvě šipky znázorňují cestu na vrcholek kopce, kde se respawnuje Damage :. Redeemer je na vrcholku schodiště ( šipka ) vedle Rocket Launcheru.




DOM-SepukkuGorge - Ion Painter - stačí vyskočit na tu "hopsačku“, co je vidět za skálou :




DOM-Suntemple - stačí skočit do té díry, okolo které jsou ty čtyři sochy uprostřed mapy a Ion Painter je váš.


CTF-Citadel - k Redeemeru se dostanete pouze pomocí Translocatoru a je to velice těžké  - na další kouli je taky Big'o'Keg's heal :




CTF-Face3 - Redeemer je hned vedle pyramidy.


CTF-Magma - Ion Painter na vrcholku sopky - pomůže Translocator.


BR-Anubis - když se vydáte z respawnovací místnosti do těch písčitých dun, tak na jedné straně je Redeemer a na druhé straně je Super Shield Pack (každý je na jiném konci mapy) :




BR-Bifrost - použijte Translocator, Ion Painter je na výběžku ze skály úplně ve středu mapy :



BR-IceFields - běžte k centru mapy, podívejte se na Minigun, zvedněte pohled  a teleportujte se za Redeemerem.


BR-Skyline - než jsem našel na téhle mapě Ion Painter, stal se ze mě stařec ! :)) Tak se na to podívejte (při hře tam stejně nic neuvidíte, protože ta stěna je celá černá - musíte střílet naslepo) :





A tady to máte !


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.