Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Tato adventura z pohledu první osoby pro DOS několik všemožných typů her do jedné. Byla vyrobena firmou Access Software, Inc. v roce 1994.
Tady je několik rad do začátků : Když si budete prohlížt jakoukoli místnost nezapomeňte, že se dá dívat nahoru, dolů i snižovat či zvyšovat úroveň očí. Taky jde běhat. V tomto návodu vám budu uvádět pouze nutné věci k dohrání. Na takové ty srandičky jako krmení rybiček nebo střílení z pistole si přijdete sami. Mnoho bodů se dá nasbírat tím, že se budete dívát na různé předměty či důkladně prokecávat postavy atd.
DEN 1 :
Vezměte si vaši dnešní poštu z pod dveří. Prozkoumejte ji. Ze zásuvek ve stolu vyndejte známku a pero, Známku nalepte na žádost o kreditku a podepište ji. Venku ji hoďte do schránky. Vejděte do Rookyho zastavárny. Byla nedávno vykradena, takže se ho zeptejte na pár podrobností. A hned máte první případ. V zadní uličce se mrkněte na otisk boty. Pod rozbitým oknem seberte střep, ten vlas který na něm je zajímavý. Udělejte něco s míčem. Otevřete velkou bednu. Seberte si rádio na ní položené. Ihned z něho vytáhněte baterky. Vyjděte na ulici a vraťte se. Promluvte si z Bumem (CCBB). Jděte do Brew & Stew. Před dveřmi šlohněte noviny. Přečtěte si článek ohledně loupeže. Louie se optejte na čokoládu. Jeďte na policii za svým starým arogantním známým Mac Maldenem. Nenápadně si z něj vytahejte výsledky vyšetřování (CCC). Jděte za Bumem, darujte mu čokoládu a zeptejte se ho na vloupání. Na to samé se optejte i Chelsee (ženská s novinovým stánkem). Ve vašem brlohu zapněte comp.
Navolte tam údaje o deviantovi. Caucasian, není mutant, muž, červené vlasy, zelené oči, velikost nohy je 14, váží asi 300 lbs, výška 6,3 stop, krevní skupina AB-, vytetovaná kotva. Teď už vám zbývá jenom ho chytit. Zeptejte se opět Chelsee na Beeka Narize. Zajděte do Coit Tower (vedle hotelu). Dejte mu poukázku na kosmetický zákrok zdarma (opravdu to potřebuje) a optejte se na Rustyho a Mick Flemma. Jděte k zamčeným dveřím k Rustymu. Odsuňte rohožku. Odemkněte nalezeným klíčem. Za lavicí posuňte bednu a vemte figurínu s Rustyho podobou. Seberte klíček (nahoře na sloupu), masku, kroužek ze stěny a kuš. Zapněte si TV. Odemkněte dveře. Podívejte se do sudu, jak asi skončíte. Vytáhněte šipku ze stěny a balónek z umyvadla. Do balónku napusťte helium. Toto je celkem dost skunkárna, kohoutek je totiž dovedně skryt v ústech namalovanýho klauna vedle. Dejte do figury baterie a přesuňte se do skladiště. Nahoře seberte klíč. Tím odemknete skřínku dole. Připevněte figurku na hák nahoře a běžte se schovat ke skřínce. Chvíli počkejte. Chudák zloděj si bude myslet, že se ho mrtvola vrátila strašit. Seberte jeho klíče a náramek. Klíčema odemkněte druhou skřínku. Vyndejte z ní truhličku a vezměte z bedny uniformu. Odejděte se vyspat domů.
DEN 2 :
Podívejte se na fax, je bohužel poněkud nefunkční. Vemte kreditku, jděte do elektroniky (dveře otevřete kartou). Pokecejte si s prodavačem. Kupte si novej fax a zpátky do kanclu. Přečtěte si přifaxovanou zprávu. Oslavujte, máte dalšího zákazníka. Zajděte k vévodkyni. Máte pro ni vypátrat ukradenou sošku. Takže se dejme do toho. Chelsee se na sošku optejte. Běžte na policii (A) a optejte se na Franca Franca. Jděte do zastavárny a optejte se na Jade. Vstupte do zadní uličky. Z popelnice vyndejte letáček. Počtěte si. Odvalte sud a vemte klíč. Tím odemknete truhličku a ve vnitř najdete drahokam!
Jděte za překupníkem do divadla. Pokecejte si s ním, dejte mu drahokam a zeptejte se na B. Vraťte se do kanclu a přečtěte si váš další fax. Na policii se zeptejte na sídlo Knickerbocker. Běžte tam, bohužel má nainstalovaný bezpečnostní systém. Jděte do Elektroniky. Vytáhněte z prodavače tajemství systému (CCAA). A co pak tu prodávají? Laserblade, berte všemi deseti. Přesuňte se Knickerbocker. Seberte knihu ležící nad knihovnou. Vytáhněte z ní klíček. Podívejte se na samuraje Keena a geishu Barbie. Otevřete dveře bližší oknu a zvedněte klec a krmení pro rybičky.
Ty také ihned nakrmte. Chutné, že? Z akvária naberte vodu do kruhu. Nabijte si kuš a jděte vedle. Podívejte se na paprsky. Vystřelte na bezpečnostní systém nejprve kuší, potom hoďte kroužkem. Jděte do dveří vlevo. Odsuňte obraz. Zkuste otevřít trezor. Nechytačka, co ? Támhle pod stolem leží papír, ach, gratulace k narozeninám. Chingovi je 30 let a dnešní datum je 10.14. 2042 Vyťukejte kód. Trezor kompletně vybrakujte. Vedle klíčem z knížky odemkněte zámek. Seberte tyčku. Vezměte krmení ležící za zeleným hranolem, dejte ho do klece a chyťte si ještěrku. Podívejte se na ni. Krása, co? Jděte do knihovny, odsunul se vám tajný vchod. Podívejte se na sošku, ano je to ona. Odsuňte také obraz vzadu, vložte kartu. Přisuňte si bednu a tyčkou sošku vyšťourejte. Jděte domů. Soška vám bude ukradena mužem, který umí měnit podobu. Ne nadarmo se také jmenuje Chameleon.
DEN 3 :
V Pizze si promluvte s Francescou, prý viděla útočníka, ale jak už to na světě bývá, nejdříve musíme vyřešit její případ. Louie se zeptejte na Sala. Venku vyndejte z koše roztrhanou zprávu, složte ji dohromady a dekódujte ji pomocí papírku od Francescy. První věta zní: „We have confirmed..." Jděte do hotelu, díky masce (uniformu si spojíte s maskou) budete vypadat jako inspektor Burns a díky heliu i tak mluvit. (AA), heslo je zapsáno na zprávě od Sala. Vemte zlatou fólii.
Jděte k pianu, zahrajte si a vezměte magnet ze stěny. Zajděte do ložnice, ze šatníku vyndejte skleničku. Tu v sauně naplňte vodou. Vodou vyplavte korek z ozdoby u dveří. Drátem z korku vypačte stolek v ložnici. Tkaničku svažte s magnetem a tím vyndejte šroubovák z pod mřížkou v sauně. Vezětei si usvědčující film. Jděte do Elektroniky. Kupte si vyvolávač a film vyvolejte. Dejte ho Francesce. Optejte se jí na přepadení, poté na Puga. Jdi za Beekem k věži (plastická operace mu fakt pomohla).
Zeptejte se ho na Puga. Toho důkladně vyděste, něco vám prozradí. Jděte k plukovníkovi, právě se ho pokusili zabít. Váš brloh je také už obsazen. Pár lidí si s vámi přišlo pokecat. Soška, kterou jste vzali Chingovi měla totiž velký význam pro kult, který se snaží zničit Zemi a vy jste jim ji pomohli získat.
DEN 4 :
Jděte k vévodkyni. Poznáváte, že minulá návštěva byla jenom iluze. Supa odlákejte zlatou folií. Seberte cigaretové pouzdro. Vytáhněte z něho cigaretu. Z koše si vezměte ústřižky a složte je. Nad krbem seberte hodinky. Běžte k plukovníkovi. Otočte vázou, vezměte disk a přečtěte si ho na PC (všimněte si úvodní obrazovky: 576 RAM free, 2 TB XMS free. DOS je prostě best). Podívejte se na sklopený obrázek na stolku. Ze stolu vyndejte přáníčko a obálku. Odhrňte časopisy a seberte UPEX. Jděte za Malahn. Optej se jí na plukovníka, klíč a na UPEX.
Vraťte se zpátky. Odemkněte skříňku a vemte zakódované dokumenty. Trezor za obrazem otevřete kódem od Malahn. Dekódujte dokumenty. Jděte do motelu, pokecejte si s dívkou. Přesuňte se do G.R.S. Běžte do R&D kanceláře. Zvedněte kleště ze země, TV ze stolku a vlaječku ze zdi. Z ní vytáhněte přístupovou kartu. Vložte ji do počítače a přečtěte si o zajímavých věcech (zde asi pochopíte hodně o ději této hry). Před robotem se ukryjte v rohu u země. Jděte do Supervisor kanclu. Kleštěmi odstraňte ventilační otvor a vpusťte tam ještěrku. Vezměte minidisk, ze zásuvek u stolu kartu a laserdisk. Pod stolem z počítače seberte Evinu kartu. Na počítači si přehrajte minidisk. Jděte do zasedačky, ze stolu seberte CD player. Běžte do Tuckerovy kanceláře. Dveře odemkněte kartou. Ze stolu vemte zápalku a přečtěte si kód od trezoru u Evy. Otevřete ho, vezměte si virový prach, nasypte ho do cigarety a zapalte ji. Jděte znova k Tuckerovi. Spojte TV s CD player a diskem. Otevřete trezor.
Rychle vezměte sošku Budhy, kazetu a z koše ústřižky. Máte pár sekund, aby ste se ukryli u země mezi květinami (pokud vás to nebaví, stačí provést Save/Load, ale nedostanete body). Běžte do zasedačky. Seberte klíček (leží na straně). Odemkněte skříňku s videem. Přehrajte si kazetu (ovladač máte na stole). Jděte domů alias setkání s Chameleonem. Vévodkyně byl totiž ve skutečnosti on. Kult vybudoval obrovský satelit Moon Child, v němž může několik tisíc geneticky čistých lidí přečkat zkázu. Plánují vypustit do atmosféry virus projektovaný v GRS. Měl by za následek zničení všeho živého na Zemi. Po 30 letech by byl odstraněn a vyvolení by se vrátili zpět na Zemi. Plán je to zajímavý, ale život je
přece jenom život.
DEN 5 :
Poskládejte dokument z koše. Prvních pár slov by mělo být: „Brother Marcus:". Vložte Winter chip ukrytý v sošce Budhy do hodinek. Jděte do svatyně. Ze stěn seberte kleště a gumičku. Z očí sochy vyndejte drahokam. Udělejte si prak a sestřelte vázu nahoře. Rychle běžte k místu, kde byl Chameleon a vyměňte mu cigarety. Smrtící vir ho zabije. Zatlačte za štít a vypněte pole. Pokecejte s vaší velkou obdivovatelkou. Odlétněte do Broken Skull. (BCA), dejte jí šek, (BB). Zajeďte do motelu, optejte se na token, jděte do zastavárny, zeptejte se na dollar a zpátky do baru (A). Dejte jí minci. Při kuličkové hře doporučuji bystré oči a často používat SAVE. Nechejte si nalít drink.
DEN 6 :
Excentrický vůdce sekty se vám bude snažit vysvětlit její cíle, ale to vás přece nezajímá. Najděte hrábě, křemen (vzadu u okna), kámen (v zídce). Z druhých dveří vemte náplň do zapalovačů. Všechno to schovejte do listí a zapalte to jiskrou. Uvidíte velmi humornou scénu. Najděte Statis místnost. Evu rozmrazujte takto: pomalu zvedněte teplotu, přidejte kyslík, adrenalin, elektrický šok, teplota, s.pethathon, adrenalin, kyslík, teplota, kyslík, adrenalin a s.bicarbonat. Uff. U dveří do doků zvedněte tyč. Jděte do observatoře. Klíčem odemkněte skřínku, vezměte počítač. Seberte brčko. Odsuňte palmu a tyčí otevřete tajemnou schránku. Kabel propojte s počítačem a Winter čipem. Brčko strčte do interfejsu. A teď virus!!! Nastane zlikvidování stanice. Všímejte si jak Tex skvěle uniká před plameny.
DEN 7 :
A sedmý den (pravděpodobně v neděli) Tex odpočíval.
KONEC.