1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Titanic - návod

Autor návodu : Tomáš Varoščák


Na začátku se  ocitnete ve svém londýnském bytě 14.  dubna 1942 a nevíte zhola

nic o sobě  ani o tom, co byste  měli dělat. Dejte se tedy  do studia všude se

povalujících  materiálů  (pohledy,  ústřižky  z  novin,  atd.). Dozvíte se, že

přesně před třiceti lety jste zpackali misi na Titanicu, a proto vás vyhodili.

Když se  budete ještě chvíli  potulovat v pokoji  (ono vám vlastně  nic jiného

nezbude), rozkřičí se  sirény a nastane výbuch, jenž vás  přenese o třicet let

zpět na  palubu Titanicu a  dá vám druhou  šanci. Je 9:30.  Do potopení, resp.

spuštěni  posledního záchranného  člunu zbývá  přesně čtyři  a půl  hodiny. Je

třeba  jednat. Nejprve  tedy otevřete  dveře, na  které někdo neodbytně tluče,

a pobavte  se se  stewardem Smethellsem.  Obeznámí  vás  s lodí,  dá vám  mapu

sloužící k rychlejšímu  přesunu, poskytne pár dobrých rad  a nakonec vám předá

vzkaz  od tajemné  P.P., kde  je napsáno,  že čeká  v tělocvičně.  Po opuštění

pokoje se  vydejte hned za  ní, neboť  ona  je vaším tajným  kontaktem na lodi

a předá vám  instrukce k vašemu úkolu.  Ale teď máte ještě  chvíli času, a tak

můžete prozkoumat pokoj a sebrat důležité věci. Na posteli leží taška sloužící

jako  inventorář a  na stolku  vedle umyvadla  najdete hodinky odměřující čas.


Prohlédněte  si také  velký kufr  (odemyká  se  klíčem z  tašky). Jeho  útroby

skrývají dekódovací zařízení a další instrukce  na papíře a na gramofonu. Před

odchodem si ještě přečtěte zprávu v  šuplíku stolu vedle umyvadla a vydejte se

do tělocvičny. Tam  už netrpělivě čeká Penny Pringle a  seznámí vás s detaily.

Máte najít  knihu Rubaiyat of Omar  Khayyam. Nic těžkého. Je  nejspíše v rukou

německého důstojníka Zeitela  cestujícího na lodi se svým  přítelem Willim von

Haderlitz. Vaše cesta nyní vede  do telegrafické místnosti na stejném podlaží.

Předtím ale  ještě zaskočte na  záď, kde  čeká  Georgie a požádá  vás o pomoc.


Dostanete od ní diamantový náhrdelník (bohužel falešný, ale to ona zatím neví)

s tím, abyste ho schovali u sebe. Vydejte  se k přídi druhou stranou, než jste

přišli, a  až. uslyšíte, jak  na vás někdo  volá, promluvte s  ním. Je to  Max

Seidlman  z  Philadelphie.  Jděte  s  ním  do  Cafe  Parisien, kde vás seznámí

s Zeitelem. Až odejde, seberte z nejbližšího  stolu dýmku. K uvolnění cesty do

telegrafické  místnosti  musíte  prohodit  řeč  s  třetím důstojníkem Morrowem

stojícím  poblíž.  Optejte  se  ho,  jestli  je  všechno  v  pořádku a na jeho

problémy, a můžete  vstoupit. Na stole v pravé hromádce  telegramů je i zpráva

od Zeitela. Vezměte ji a běžte do svého pokoje (C-73) k dekódovacímu zařízení.

Cestou se ale ještě zeptejte Morrowa na pozorování ledu. U dekodéru si z tašky

vyndejte zprávu, abyste  ji měli na očích, zapojte  dva volné drátky, přehoďte

páčku a  nastavte dešifrovací kód (8754).  Zařízení je připraveno a  teď stačí

jen vyťukat nic  neříkající změť písmen, stisknout DECODE a  přečíst si, co se

za onou změtí skrývalo.


Když se vám  povede rozluštit zprávu, jděte za Penny  (F-34) a vše ji oznamte.

Vrťtte se  na C Deck  ke Grand  Staircase  a promluvte si  se Smethellsem. Nic

zajímavého neví, ale při rozloučení vám vyřídí vzkaz od Georgie. Jděte tedy na

A Deck  Promenade a  promluvte s  ní. Po  rozhovoru zajděte  do Smoking  Room,

promluvte si s Maxem, který  vás představí karetnímu mistrovi Bucku Rivierovi.

Při představování odpovězte, že jste se už viděli. (Nevím, jestli to má nějaký

význam,  ale vezme  si na  vás lepší  karty.) Dále  ještě promluvte s manželem

Georgie, lordem  Lambethem, a s  dámou v  ohyzdném  klobouku. Moc se  s ní ale

nezdržujte,  protože  je  to  hloupá  a  nafoukaná  snobka  a  navíc  neví nic

zajímavého. Vydejte  se tedy za Georgií  do jejího pokoje (B-70).  Ujistěte ji

znovu o vaší pomoci a až přijde Charles, opusťte ji a jděte směrem k Penny. Na

chodbě  u  jejich  dveří  je  odbočka  vpravo.  Dejte  se tudy, sejděte schody

a pokračujte  dál, až  potkáte jednoho   z námořníků.  Slibte mu,  že pomůžete

a dejte se  do opravování. Musíte  dostat ručičku ukazatele  do zeleného pole.


Natočte všechny  kohoutky co nejvíc  proti směru hodinových  ručiček a červené

páky nastavte tak, aby levá zakrývala písmeno L a pravá písmeno I z nápisu nad

nimi. Ted' už  stačí jen nastavit Boiler Control tak,  aby zakrýval slovo HIGH

a mělo by být  všechno O.K. Pokračujte útrobami lodi dál  až do Boiler Room 3.

Překážejícího Vlada  oslovte a slibte mu,  že přinesete, co po  vás chce. Jeho

věci  má Sasha  Barbiton (A-  l4). Vezměte  je od  něj a  doneste je  Vladovi.

Bohužel Vlad  už za vás  stačil vybrat  Rubaiyat,  a tak nezbývá  než běžet za

Penny a  říct ji, co  se stalo. Po  rozmluvě zajděte k  Aft Grand Staircase na

B Deck a slibte  ženě v modrém, že pro  ni najdete muže s iniciálami  G. Q. C.


Tuhle informaci vám sdělí Purser ve  své kanceláři. S informací se vraťte zpět

k Daisy, která vám předá vzkaz. Jděte  na Scotland Road za Andrewem Conklingem

a slibte mu pomoc.  Jděte za jeho služkou na Poop  Deck. Cestou prohoďte slovo

s Georgii, která si venku větrá hlavu. Na Poop Decku již čeká Sheilagh se svým

bratrem  Jeckem.  Slibte  jim  požadovaných  5.000  (stejně  se rána nedožijí)

a jděte za Conklingem  (B-59). Podle jeho instrukcí najděte  Sheilagh v pokoji

F-59.  Vyslechněte si  její verzi  příběhu. A  zpátky do  práce. Erica  Burnse

(C-78)  požádejte o  ukázky jeho  práce. Nejdřív  ale musíte  najít jeho ženu,

která se válí  někde na lodi. Naštěstí je poblíž,  hned u Grand Staircase, tak

se tam skočte podívat a vraťte se k  Burnsovi. Na jeho otázku, co má dělat, mu

porad'te, aby se své ženě víc věnoval, a jen co odejde, vlezte do jeho pokoje,

vypněte  světlo  vpravo,  zajděte  ke  stolu,  zapněte  červené světlo a podle

instrukcí  vyvolejte tři  fotografie. Jen  co oschnou,  seberte je  a jdete za

Penny.


Ted'  se vydejte  směrem k  telegrafické místnosti.  Na palubě  stojí Charles.

Jděte  s  ním  do  Smoking  Room  a  kupte  mu  panáka. Prozradí vám, že pravý

diamantový  náhrdelník je  v Sashově   pokoji. Navštivte  tedy Sashu,  ale ten

s vámi  nebude komunikovat.  Oslovte tedy  mechanika, odkývněte  mu, že  se mu

nebudete hrabat v pojistkách a jen co odejde, vypněte světlo v Sashově pokoji.

To Sashu  poněkud znepokojí, a tak  opustí svůj pokoj. Pojistky  znovu nahoďte

a vstupte do pokoje. V malé matriošce  se skrývá pravý náhrdelník, ale nejdřív

musíte přijít na co, jak ji  otevřít. Je to vcelku jednoduché. Musíte nastavit

kola  tak, aby  vždy součet  malých  čísel  bylo číslo  velké ve  stejné řadě.


Jednodušší ale  bude, když do pozice  12 hodin nastavíte pod  sebe čísla 5, 3,

2, 5. Vyměňte  svůj náhrdelník za ten pravý a  opusťte místnost. Nastává další

příhodná  situace na  vykonání dobrého   skutku. Jděte  tedy nahoru  na palubu

a vzadu na  jednom z vyvýšených  míst se nachází  Morrowův dalekohled. Vezměte

jej a odevzdejte jeho majiteli. Ten vám  ze samé radosti dovolí jít na můstek,

ale to stejně k ničemu není. V Purserově kanceláři se zeptejte na jeho trápení

s panem Thayerem a  pošlete za něj zprávu telegrafem. Není  v tom nic těžkého.

Stačí  jen stroj  zapnout, přehodit  na TRANSMIT,  naladit správnou  frekvenci

(okolo  200) a  vyťukat vzkaz.  (Pozor  na  lomítko, to  vynechejte!) Z  pravé

hromádky vezměte další  Zeitelovu šifru a běžte ji  dekódovat. Ze svého pokoje

se vydejte  k Purserovi a jen  co odejde, projděte se  v jeho cargo manifestu.


A zpátky  k Penny.  A zpátky  k Purserovi.  Zeptejte se,  jestli můžete jít do

Cargo  room.  Na  jeho  zápornou  odpověd'  reagujte  další nabídkou k pomoci.

Tentokrát musíte  najít knoflík Isidora  Strause, který se  válí na křesle  ve

First-Class Reception na  D deck. Dříve než tam se  ale vydejte ke Cargo Room,

kde  vám námořník  prozradí, že  vstup má  povolen pan  Carter, který se chodí

dívat na své  auto. Vyzvedněte tedy knoflík, promluvte se  Zeitelem a s Maxem,

běžte  zpět  k  Purserovi  a  dejte  mu  knoflík.  Až  odběhne, seberte klíček

z nástěnky  a zpět  do Cargo  Room.  V  poslední kóji  vpravo se  nachází auto

i bedna s obrazem.


Abyste se  ale mohli podívat  dovnitř, musíte nejdřív  zapnout světla u  auta.

Vezměte obraz (pokud tam není, musíte jej  na konci vyměnit s Sheilagh za její

dítě) a jděte za Penny. Ta vás  pochválí a pošle za Smethellsem. Jděte tedy za

ním a pokračujte  do Squash courtu za Haderliuem. Chvilku  s ním šermujte a až

vám dá  prsten (pokud nebudete  příliš dobří, nedá  vám jej, ale  dostanete ho

hned poté od Smethellse), jděte za Leylandem Traskem na A deck ke Grand Sairs.

Podstrčte  mu na  přečtení prsten  a  dozvíte  se, že  Willie je  v nebezpečí.


Udělejte to ještě jednou a navštivte  Williho přítelkyni v pokoji D-19. Ukažte

ji  prsten. Znovu  zajděte za  Penny. Když  je Willie  mrtvý, uložte  obraz do

trezoru k Purserovi. Na horní palubě si promluvte s reverendem a vezměte si od

něj  kartu, kterou  dáte fotografu  Burnesovi. Za  odměnu vám ukáže fotografii

muže vykukujícího z posledního komínu. Ted'  jděte do Turkish bath a promluvte

si  s Morrowem  a se  Smithellsem.  U  mrtvoly Willieho  seberte lístek  s nic

neříkajícím  nápisem.  Jeho  obsah  vám  osvětlí  Trusk.  Vydejte  se  tedy za

provazem,  který visí  na stěně  na Scotland  Road. Pokud  si jej prohlédnete,

osloví vás Jack s tím, že mu Willie  dal další kus papíru. Běžte s ním opět za

Truskem,  jenž vám  jej přeloží.  V  Café  Parisien se  na stejném  místě jako

předtím dýmka válí krabička cigaret. Vezměte ji a doneste ji Maxovi do Smoking

Room. Pak navštivte Penny a podle jejich instrukcí se vydejte na komín. Cestou

budete muset znovu opravit zařízení v Control Room a utkat se se Srbem Vladem.

Zmlaťte ho  (nejlepší je kombinace kopu  mezi nohy a levého  háku). Po potyčce

vylezte  na úplný  vrchol komína  a seberte  denník. Na  Zeitela použijte pero

s jedem  a slezte  dolů. Tam  už bohužel  čeká Vlad  a práskne  vás klíčem, ať

děláte co děláte.


Nyní  začíná časově  omezená část  hry. Musíte  rychle sehnat zbytek dokumentů

a skočit s nimi  do jednoho ze člunů. Navíc hra  zde má několik průběhů, takže

se může  stát, že se  návod trochu odchýlí  od vaší situace  ve hře. S  tím se

bohužel nedá nic dělat. Otevřete dveře  a po rozhovoru navštivte pokoj Zeitela

(C-59).  Vejděte a  až vás  Zeitel zamkne  uvnitř s  bombou, otevřete  kufřík,

nastavte  prostřední kolečko  do pozice  3, levé  do pozice  2 a  vyčkejte, až

uplyne minutový interval. Pak přehoďte levou  páčku zpět do pozice 3, otevřete

krabičku s klíčem a klíč vyjměte. Nastavte pravé kolečko do pozice 3 a opusťte

kufr.  Na posteli  vedle dveří  seberte Willieho  deník a  opusťte i pokoj. Ve

FirstClass Loungee najděte  slečnu Claris, která vám dá svou  šálu. S ní běžte

po schodech  druhé třídy dolů a  až potkáte Sheilagh, vezměte  si od ní dopis,

který později vyměníte za její dítě s paní Conklingovou. Nyní ovšem běžte dolů

až do Turbine Room a po malých schůdkách slezte níž. Tam vyměňte s Vladem šálu

za Rubaiyat  a dokončete obchod s  dítětem. Pokud u sebe  v této chvíli nemáte

obraz, dostanete ho  za dítě od Sheilagh. Ted' musíte  opustit lod'. Buďto vám

místo nabídne rodina Gorse-Jonesova, nebo  vám ho najde důstojník Morrow, nebo

existuje  ještě pár  jiných způsobů.  Po opuštění  Titanicu si jen vychutnejte

závěrečnou animaci a je to v kapse. Ke konci se dá ještě něco málo udělat, ale

je  to nepovinné.  Obraz můžete  vyměnit za  protijed pro  Georgii s  Zeitelem

a dostanete ho později zpět, když  Zeitelovi nabídnete tarokovou kartu, kterou

dostanete od kartáře  Riviery, když ho porazíte v  Blackjacku. Oním protijedem

zachráníte život Georgii, ale vcelku nic víc.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.