1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Time Paradox - návod

Autor návodu : Tomáš Mrkvička


Po  naprosto nicneříkajícím  intru se  naše hrdinka  najednou ocitá sama kdesi

v pravěkém světě. Asi ji budeme muset  s těmi pterodaktyly trochu pomoci. Hned

zkraje zvedněte šutr. Dejte se vlevo a na obrazovce s potůčkem se podívejte na

veliký  strom. Získáte  vajíčko. Jděte  vlevo kolem  skály a  dál ke  kamenité

rokli. Tupého  domorodce srazte vajíčkem a  po jeho toporném těle  přejděte na

druhou stranu. Vzadu  za ním vás čeká překvapení  v podobě normanské přilbice.

Vraťte  se na  mýtinu, ale  zabočte tentokrát  doleva k  lesu. Agresivní zvíře

zkroťte zatáhnutím za  liánu. Pak projděte kolem něj  vlevo, na vyhlídku. Tady

je připraven  malý chyták. Pod různými  keři se tu schovávají  kovové rukavice

a miska, ale  mišítku se nehlásí, takže  nezbývá než kolem nich  těsně projít.


V rukavici  je schovaný  svitek, který  je dobře  přečíst. Přesuňte  se o  dvě

obrazovky  doprava ke  včelímu roji.  V rukavici  otrhejte z  papyru list a do

misky naberte med,  který se nachází u paty stromu  se včelím rojem. Vraťte se

do úvodní  lokace. Ke starému  pařezu položte  misku  s medem a  z jeho dutiny

vyjměte  křemenný pazourek  (příkazem LOOK).  Dejte se  dále vpravo  k zavřené

jeskyni. Následuje vrcholně  logická akce. Listy papyru položte  před vchod do

jeskyně a zapalte  je křísnutím křemene. Jeskyně se zřejmě  popálí a raději se

otevře. Ještě než vstoupíte do jejích útrob, vezměte si liánu a klacek.


Obejděte  ústřední sloup  a u  pračlověčího doupěte  seberte ze  zdi pochodeň.

V nepořádku uvnitř jeskyně najdete baterii. Vraťte se k ústi jeskyně a baterii

vložte do  kazeťáku. Seberte spadlou  korunu a přesuňte  se do zadního  traktu

jeskynního komplexu. Prostřední  kamenné hlavě vložte do pusy  šutrák a uvažte

na něj liánu. Spusťte se do jámy. Holí píchněte do nápadného výstupku ve skále

nad svou hlavou, zbavíte se tak agresivního lávového mužíka. Přehoupněte se na

druhou   stranu,   seberte   foťák   a   houbičky.   S  houbičkami  se  vraťte

k pračlověkovi. Dejte mu je do polévky, a jakmile usne, seberte klíč (příkazem

TAKE CAVEMAN!!). Tento klíč se báječně  hodí do kamenných dveří v místnosti na

pravé straně  od lávového exmužíka. Použijte  korunu a klíč k  aktivaci stroje

času a vypadněte.


Nevšímejte si poťouchlého diblíka a sejděte rovnou k bažinám. Z druhé bažinaté

lokace se  vydejte nahoru do lesa.  Na skále najdete pixlu  fazolí. Pokračujte

cestou nahoru.  Měli byste narazit  na meč zabodnutý  v kameni. Jděte  doleva,

použijte  přilbici  na  poraněný  olivovník   (teče  z  něj  olivový  olej!!!)

a s přilbicí  plnou oleje již  meč z kamene  snadno vytáhnete. Další  důležité

místo  je  zbývající  cesta  z  lokace,  kde  ležely  fazole.  Zde  se nachází

nezajímavý  mrtvý  dinosaurus  a  zajímavé  rostliny,  z  nichž  si hned jednu

utrhněte. Po  bližším ohledání se  z ní vysypou  semínka. Vraťte se  do bažiny

a pokračujte  cestou  stále  vpravo.  Nenechte  se  zastrašit bažinovou vílou,

snadno ji na  druhý pokus vyřídíte vrhnutým mečem.  Pak už to jde ráz  na ráz.


Překážejícího domorodce  zažeňte foťákem, tyranosaura  rexe zapálenou pochodní

(promluvte  si se  zachráněným dřevorubcem)  a posledního  dinosaura se zbavte

fazolemi  a semínky.  Hop do  vodopádu a  zároveň do  další části hry. Začneme

okružní  cestou po  místních hospodách.   Oberte spícího  chudáka u  bar pultu

o jídlo a minci.  Jídlo dejte žebrákovi před hospodou.  Dostanete hrací karty,

za něž  získáte od hospodských gamblerů  hromadu peněz (asi jste  vyhráli nebo

co). Jděte do vesnice a od farmáře vyproste česnek. Cestou nahoru se dostanete

na  louku  před  hradem,  kde  trpí  v  mučidlech  nějaký ubožák. Osvoboďte ho

(jednoduše OPEN) a dostanete dandelion.  Jděte zpět do města. Kováři ukradněte

ze sloupu měch, za hromadu peněz si kupte kus drátu. S mrňousem si popovídejte

o místních tajnostech a  pokračujte v krasojízdě. Před radnicí  vezměte z keře

pár bobulí.  Na další obrazovce  si promluvte se  zahradníkem, získáte od  něj

rostlinu,  na níž  láká krtky.  Jděte dál  a dál,  najdete v  lese jen  tak se

povalovat divadelní masku a potkejte  prvního pocestného. Popovídejte si s ním

a vyproste  vzorek lektvaru,  které nabízí.  Dalšímu pocestnému  dejte česnek,

dandelion, bobule  a lákadlo na  krtky. Získáte druhou  masku a lektvar  proti

bolestem.  Těsně  před  návratem  do   města  narazíte  ještě  na  skákajícího

stromového skřítka.  Zeptejte se ho,  kdo je  a  co je na  něm tak unikátního.


Promění se v  merlinovu hůl, kterou si pochopitelně  odneste. Jděte ke kováři,

dejte mu lektvar  a odeberte se před radnici.  Vejděte dovnitř, masky použijte

na kamennou desku uprostřed místnosti a  odejděte tajným vchodem, který se vám

otevře.  V  další  místnosti  vám  v  postupu  brání silové pole. Vyprovokujte

skřítka svůdnými řečmi a pak konstatováním,  že není žádný Romeo. Prozradí vám

polohu  ovladače silového  pole, který  je ve  skále vedle  pole asi  tak šest

centimetrů  od spodního  a tři   od levého  kraje obrazovky.  Otevřete ovladač

a zkratujte ho drátem. Nachcípanému drakovi profoukněte plíce měchem.


Dejte se  dozadu (nahoru), kde  najdete spící stráž.  Magickou hůlkou otevřete

bednu  a vezmete  si z  ní klobouk  a pohár.  Pokračujte chodbou.  Další stráž

vyřiďte  kombinací spacího  lektvaru (od   pocestného) a  poháru. Obě  věci mu

postupně dejte. Otevřete  hlídané dveře a popovídejte si  s farářem. Dostanete

svěcenou vodu a amulet. Vyjděte na chodbu a jděte dál, až narazíte na odemčené

dveře  do knihovny.  Vejděte a  použijte  amulet  na okno.  V polici  se ukáže

magická kniha.  Vezměte si ji a  pokračujte v chůzi po  chodbách hradu až před

pohanský  oltář.   Vejděte  dovnitř  a  zlou   a  proradnou  satanyni  Morganu

zlikvidujte  lahvičkou svěcené  vody. V  levejší části  krbu za ex-Morganou je

důmyslně  skryté   malinké  tlačítko.  Stiskněte  jej   a  proniknete  tak  do

nejtajnějšího místa hradu. Na sarkofág položte magické předměty klobouk, knihu

a hůl.  Merlin vstane  z mrtvých  a přidá   se na  vaši stranu.  Vraťte se  do

knihovny a v díře po knize najdete klíč. Tím otevřete dveře do top secret time

machine room a je vyhráno.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.