Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autor návodu : Tomáš Mrkvička
Po naprosto nicneříkajícím intru se naše hrdinka najednou ocitá sama kdesi
v pravěkém světě. Asi ji budeme muset s těmi pterodaktyly trochu pomoci. Hned
zkraje zvedněte šutr. Dejte se vlevo a na obrazovce s potůčkem se podívejte na
veliký strom. Získáte vajíčko. Jděte vlevo kolem skály a dál ke kamenité
rokli. Tupého domorodce srazte vajíčkem a po jeho toporném těle přejděte na
druhou stranu. Vzadu za ním vás čeká překvapení v podobě normanské přilbice.
Vraťte se na mýtinu, ale zabočte tentokrát doleva k lesu. Agresivní zvíře
zkroťte zatáhnutím za liánu. Pak projděte kolem něj vlevo, na vyhlídku. Tady
je připraven malý chyták. Pod různými keři se tu schovávají kovové rukavice
a miska, ale mišítku se nehlásí, takže nezbývá než kolem nich těsně projít.
V rukavici je schovaný svitek, který je dobře přečíst. Přesuňte se o dvě
obrazovky doprava ke včelímu roji. V rukavici otrhejte z papyru list a do
misky naberte med, který se nachází u paty stromu se včelím rojem. Vraťte se
do úvodní lokace. Ke starému pařezu položte misku s medem a z jeho dutiny
vyjměte křemenný pazourek (příkazem LOOK). Dejte se dále vpravo k zavřené
jeskyni. Následuje vrcholně logická akce. Listy papyru položte před vchod do
jeskyně a zapalte je křísnutím křemene. Jeskyně se zřejmě popálí a raději se
otevře. Ještě než vstoupíte do jejích útrob, vezměte si liánu a klacek.
Obejděte ústřední sloup a u pračlověčího doupěte seberte ze zdi pochodeň.
V nepořádku uvnitř jeskyně najdete baterii. Vraťte se k ústi jeskyně a baterii
vložte do kazeťáku. Seberte spadlou korunu a přesuňte se do zadního traktu
jeskynního komplexu. Prostřední kamenné hlavě vložte do pusy šutrák a uvažte
na něj liánu. Spusťte se do jámy. Holí píchněte do nápadného výstupku ve skále
nad svou hlavou, zbavíte se tak agresivního lávového mužíka. Přehoupněte se na
druhou stranu, seberte foťák a houbičky. S houbičkami se vraťte
k pračlověkovi. Dejte mu je do polévky, a jakmile usne, seberte klíč (příkazem
TAKE CAVEMAN!!). Tento klíč se báječně hodí do kamenných dveří v místnosti na
pravé straně od lávového exmužíka. Použijte korunu a klíč k aktivaci stroje
času a vypadněte.
Nevšímejte si poťouchlého diblíka a sejděte rovnou k bažinám. Z druhé bažinaté
lokace se vydejte nahoru do lesa. Na skále najdete pixlu fazolí. Pokračujte
cestou nahoru. Měli byste narazit na meč zabodnutý v kameni. Jděte doleva,
použijte přilbici na poraněný olivovník (teče z něj olivový olej!!!)
a s přilbicí plnou oleje již meč z kamene snadno vytáhnete. Další důležité
místo je zbývající cesta z lokace, kde ležely fazole. Zde se nachází
nezajímavý mrtvý dinosaurus a zajímavé rostliny, z nichž si hned jednu
utrhněte. Po bližším ohledání se z ní vysypou semínka. Vraťte se do bažiny
a pokračujte cestou stále vpravo. Nenechte se zastrašit bažinovou vílou,
snadno ji na druhý pokus vyřídíte vrhnutým mečem. Pak už to jde ráz na ráz.
Překážejícího domorodce zažeňte foťákem, tyranosaura rexe zapálenou pochodní
(promluvte si se zachráněným dřevorubcem) a posledního dinosaura se zbavte
fazolemi a semínky. Hop do vodopádu a zároveň do další části hry. Začneme
okružní cestou po místních hospodách. Oberte spícího chudáka u bar pultu
o jídlo a minci. Jídlo dejte žebrákovi před hospodou. Dostanete hrací karty,
za něž získáte od hospodských gamblerů hromadu peněz (asi jste vyhráli nebo
co). Jděte do vesnice a od farmáře vyproste česnek. Cestou nahoru se dostanete
na louku před hradem, kde trpí v mučidlech nějaký ubožák. Osvoboďte ho
(jednoduše OPEN) a dostanete dandelion. Jděte zpět do města. Kováři ukradněte
ze sloupu měch, za hromadu peněz si kupte kus drátu. S mrňousem si popovídejte
o místních tajnostech a pokračujte v krasojízdě. Před radnicí vezměte z keře
pár bobulí. Na další obrazovce si promluvte se zahradníkem, získáte od něj
rostlinu, na níž láká krtky. Jděte dál a dál, najdete v lese jen tak se
povalovat divadelní masku a potkejte prvního pocestného. Popovídejte si s ním
a vyproste vzorek lektvaru, které nabízí. Dalšímu pocestnému dejte česnek,
dandelion, bobule a lákadlo na krtky. Získáte druhou masku a lektvar proti
bolestem. Těsně před návratem do města narazíte ještě na skákajícího
stromového skřítka. Zeptejte se ho, kdo je a co je na něm tak unikátního.
Promění se v merlinovu hůl, kterou si pochopitelně odneste. Jděte ke kováři,
dejte mu lektvar a odeberte se před radnici. Vejděte dovnitř, masky použijte
na kamennou desku uprostřed místnosti a odejděte tajným vchodem, který se vám
otevře. V další místnosti vám v postupu brání silové pole. Vyprovokujte
skřítka svůdnými řečmi a pak konstatováním, že není žádný Romeo. Prozradí vám
polohu ovladače silového pole, který je ve skále vedle pole asi tak šest
centimetrů od spodního a tři od levého kraje obrazovky. Otevřete ovladač
a zkratujte ho drátem. Nachcípanému drakovi profoukněte plíce měchem.
Dejte se dozadu (nahoru), kde najdete spící stráž. Magickou hůlkou otevřete
bednu a vezmete si z ní klobouk a pohár. Pokračujte chodbou. Další stráž
vyřiďte kombinací spacího lektvaru (od pocestného) a poháru. Obě věci mu
postupně dejte. Otevřete hlídané dveře a popovídejte si s farářem. Dostanete
svěcenou vodu a amulet. Vyjděte na chodbu a jděte dál, až narazíte na odemčené
dveře do knihovny. Vejděte a použijte amulet na okno. V polici se ukáže
magická kniha. Vezměte si ji a pokračujte v chůzi po chodbách hradu až před
pohanský oltář. Vejděte dovnitř a zlou a proradnou satanyni Morganu
zlikvidujte lahvičkou svěcené vody. V levejší části krbu za ex-Morganou je
důmyslně skryté malinké tlačítko. Stiskněte jej a proniknete tak do
nejtajnějšího místa hradu. Na sarkofág položte magické předměty klobouk, knihu
a hůl. Merlin vstane z mrtvých a přidá se na vaši stranu. Vraťte se do
knihovny a v díře po knize najdete klíč. Tím otevřete dveře do top secret time
machine room a je vyhráno.
KONEC.