1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Time Gate - návod

1) MUZEUM 1995


Vstup  do muzea  a jdi  doprava, do  místnosti, kde  natáčí japonská televize.

Vlevo najdeš  sluchátka. Vrať se  do haly a  jdi do protější  místnosti. Vzadu

u brnění seber meč a štít. Prohlédni si  obraz na zdi a jdi dveřmi vpravo. Jsi

v pokladně. Na pultu  seber dálkově ovládaný katapult a  Cdčko. Zapni terminál

u prosklených  dveří (tlačítko  je vedle  terminálu na  zdi). Použij  Cdčko na

terminál. Dveřmi  naproti proskleným dveřím projdi  do ředitelovy pracovny. Za

stolem  na obou  stranách židle  najdeš  klíč,  magne tickou  kartu a  časopis

(přečti si ho).  Vrať se přes pokladnu zpět  do haly, ale pozor !  V místnosti

s velkým obrazem  je již zapnuto poplašné  zařízení - musíš se  opatrně plížit

kolem nábytku a stěn.


V hale  ve  skříňce  na  nářadí  najdeš  šroubovák,  kterým  otevřeš  dveře do

místnosti, kde předtím natáčela televize.  Vzadu v rozích místnosti najdeš dva

hasicí  přístroje -  vodní a  pěnový. Vrať  se do  haly a  klíčem otevři skříň

s pojistkami v rohu. Použij PĚNOVÝ hasicí přístroj na otevřenou skříň, abys ve

zkratoval  a vypnul  tak na  chvíli  alarm.  Jdi nahoru  po několika  schodech

naproti vchodu do muzea. Zabij rytíře,  který se objeví vzápětí a potom použij

magnetickou kartu na  otevření prosklené vitriny vlevo -  najdeš tam munici do

katapultu. Použij katapult a jeď s  ním do místnosti vlevo. Opatrně se vyhýbej

laserovým paprskům (pozor na jasné body na podlaze !) a doprav katapult zhruba

do dvou třetin  místnosti na středovou parketu. Teď  můžeš zkusit střílet tak,

abys zasáhl vypínač alarmu na zdi (jdi do inventáře, najdi si katapult a vlevo

uvidíš  ikonku  s  rukou,  která  vrhá  kámen).  Až  vypneš  lasery, můžeš jít

bezpečně do místnosti a  vzít velký meč na zdi. Jdi ven  a doprava do zahrady.

Zprava  přijde rytíř,  kterého zabiješ  a vlevo  najdeš na  zemi hologram.  Až

otevřeš  dveře v  pravém zadním  rohu zahrady,  vyjdou muži,  kteří tě hodí do

studny. Octneš se ve vězení.


2) VĚZENÍ 1329


Seber loutnu  a hoď ji  vězni v protější  cele (Berwal). Začne  na ni hrát. Až

přijde stráž,  počkej, až bude naproti  tobě a kopni ji.  Berwal ti potom hodí

klíč, kterým si odemkneš celu.

V Berwalově cele najdeš láhev s vodou. Seber meč strážného a jdi doleva. Zabij

dalšího strážce a  seber jeho klíče. Pozor na strážce  s kuší ! Otevři klíčema

mříž a  jdi nahoru po schodech.  Počkej, až starý muž  přejde, potom prohledej

ohniště  a  najdeš  klíč  od  dveří  vpravo  vedle  krbu. Jdi dovnitř (ovce si

nevšímej !), projdi za hrazení a seber ovčí kůži a hůl. Všimni si v levém rohu

barelu s  vodou. Vrať se  k ovci a  jdi do místnosti  vlevo. Najdeš tam šunku,

láhev s vínem a  kýbl. Do kýblu naber vodu ze su du  a ulej oheň v krbu vpředu

nad schodištěm.  Vlez do krbu a  vyšplhej komínem. Postav se  na okraj podlahy

a použij  ovčí kůži,  abys překočil  na druhou  stranu zcela  neslyšně. Jdi do

levého otvoru  a hned doleva.  Po trámech dojdeš  do další místnosti  a zahneš

doprava.  Dostaneš se  do místnosti  se spícím  starcem. Použij  hůl, abys  mu

sebral kutnu. Pokračuj po trámu do další místnosti a opatrně slez dolů.


Prohledej železnou skříň u zdi a  najdeš knihu "The Knight's Song" a hologram.

Zatlač na  zlatý kříž na oltáři.  Otevře se tajná chodba.  V písárně vpravo na

stole  najdeš misky  s vodou,   smůlou (Pitch),  práškem z  kostí (Boneblack),

slezinou  (Spleen) a  prázdnou misku.  Na jednom  z psacích  stolů najdeš dýku

(Stileto). Vyjdi  po schodech do  vyvýšené části místnosti  a na stole  najdeš

husí brk  a na polici  za stolem  dřevěnou  krabici. Sejdi opět  dolů k psacím

stolům a  jdi k tomu,  na kterém je  arch papíru. Použij  knihu a potom  dýku.

Z obálky  knihy vyloupneš  zelený kámen.   Potom použij  vodu, Prášek  z kostí

a slezinu a máš inkoust. Použij inkoust a husí brk na papír a opiš část knihy.

Seber  papír  a  jdi  do  vedlejší  místnosti  a  do  železné skříně dej knihu

a dřevěnou krabici. Od této chvíle ti běží  čas ! Vrať se do písárny, obleč si

kutnu a  zatlač na pochodeň  vlevo na  zdi.  Tajná chodba se  uzavře a velkými

dveřmi vstoupí mnich. Sleduj  ho. Musíš jít stále za ním, ven  z budovy, až se

objeví hláška, že máš zahnout d o  dveří vpravo. Musíš to udělat rychle, dřív,

než přijde strážný.


3) NEMOCNICE


Seber dřevěnou  nádobu ze země vlevo.  Rozbij ji o zeď  a najdeš klíč. Odemkni

jím  dveře vlevo.  Na stole  najdeš knihu  s receptem  na uspávací prostředek.

Všechny ingredience  najdeš v policích  v místnosti i  se zkumavkou, ve  které

nápoj  namícháš. Jdi  ven, a  dej se  hned za  dveřmi vlevo.  Jdi kolem dokola

a otevři třetí dveře vlevo.


4) KOŽELUŽNA


Seber z  police nůž na  krájení kůží  (leather  cutter). Jdi ven  a do dalších

dveří vlevo.


5) PEKÁRNA


Najdi dva  bochníky chleba. Jeden  na stole a  druhý v polici  naproti. Na ten

z obou  bochníků, který  se nedá  sníst, použij  uspávací prostředek.  Nyní se

můžeš  vrátit  a  otevřít  dveře,  které  byly  první  v pořadí - cela starého

templáře. Hoď po něm zelený chleba a  potom použij nůž na sochu v cele. Získáš

rubín. Až půjdeš z  cely ven, pozor na dva strážce. Z  jednoho z nich vypadnou

po zabití klíče. Použij nůž na  všechny sochy v nemocnici. Musíš získat celkem

8 kamenů. Potom můžeš odemknout druhé dveře v pořad í - márnice.


6) MÁRNICE


Zatlač  na tělo  na stole  - získáš  zlaté srdce.  Použij ho  na sochu  v rohu

a jakmile skončí  animace přeběhni rychle  ke druhé soše,  která se objeví  na

druhé straně místnosti. Pokud jsi našel všech 8 kamenů, nabídne ti druhá socha

pohár. Vypij ho a upadneš do bezvědomí.


7) MUČÍRNA


Probudíš se  uvázaný u kola.  Stiskni pravou šipku,  aby ses osvobodil.  Zabij

strážce. Holýma  rukama to jde těžko,  ale nakonec se ti  to určitě povede. Ze

stolku posbírej všechny  věci a potom navzájem prohoď  pochodně, které jsou na

podstavcích po obou  stranách kola. Tím se otevřou tajné  dveře. Vstup do nich

a dej se hned doleva. Dojdeš do další místnosti.


8) MÍSTNOST STARÉHO TEMPLÁŘE


Starému rytíři ukaž  svůj prsten bez kamene. Seber věci,  které po něm zbydou,

z poháru na stolku  vezmi kameny a z truhly všechny  své věci. Podivný červený

kámen vlož do  koženého vaku (leather bag - použij  ho), aby tě Wolfram nemohl

špehovat.  Tajné dveře  vlevo otevřeš  svým prstenem.  Obleč si  opět mnišskou

kutnu a jdi nahoru po schodech a dojdeš do knihovny.

Tady potkáš  dva ďábly převlečené za  mnichy. Až je zlikviduješ,  otevři velké

dvoukřídlé dveře na konci knihovny. Vedou do jídelny.


9) JÍDELNA


Hned ode dveří jdi přímo k malému  stolku vpravo a sice do mezery mezi stolkem

a zdí. Nyní seber  talíře, které jsou na stolku,  použij je a s talíři  v ruce

můžeš projít přes jídelnu až do kuchyně. Jdi doleva a dojdeš ke dvěma hrobkám.

Některé z  kamenů na ně  půjdou použít a  tak získáš klíč.  Vrať se do kuchyně

a použij klíč na malá dvířka vepředu.


10) HŘBITOV


Tady na tebe čekají zombiáci a ghúl. Nejdřív vezmi kříž a jdi přes hřbitov, až

potkáš ghúla. Zbavíš se ho použitím kříže. Pak se vypořádej se zombiáky. Seber

zub, který na zemi zůstal po ghúlovi  a otevři jím dveře do věže. Ještě nechoď

dovnitř, dej se doleva, až na konec hřbitova, kde najdeš dvě hrobky. Použij na

ně opět kameny a získáš sekeru a plášť ze železných kroužků. Jdi do věže.


11) VĚŽ


Po levé ruce máš tajné dveře. Otevřou se, když pohneš se soškou vedle na zdi.


12) CELY


Nejdříve musíš  najít cestu zpět do  mučírny a odtud se  dostaneš k celám, kde

jsi byl vězněn  na začátku spolu s hráčem na  loutnu Berwalem. Pozor na nového

vězně, je to  past (mě se ho zlikvidovat nepodařilo,  ale pro dokončení hry to

zřejmě  není  nutné).  Jdi  zpět  přes  mučírnu  a  místnost starého rytíře do

knihovny.  Vyjdi  ven  dveřmi,  které  jsou  teď  otevřené.  Jdi doprava a pod

podloubím kolem nádvoří až k dalším otevřeným dveřím.


13) KOSTEL


Zbav se stráže a  jdi dovnitř. Uvidíš na zdi řadu obrazů.  Najdi ten, který má

číslo  VII. a  zatlač na  něj. Vlevo  se otevřou  dveře. Jdi  dovnitř a  zabij

černého  rytíře.  Jdi  nahoru  po  schodech,  seber  první  závaží u zdi vlevo

a použij ho.


14) OCHOZ


Jdi  po  ochozu  kolem  dokola,  až  přijdeš  k  náhrobku. Použij na něj jeden

z diamantů a získáš  roh. Budeš zajat, ale přijde tvůj  přítel Berwal a pomůže

ti.


15) OPATSTVÍ


Jakmile budeš  moct, jdi z klece  ven rovnou dopředu ke  stolku. Seber všechny

věci a použij roh. Nyní můžeš  zlikvidovat kata. Jdi na druhou stranu kostela,

kde  najdeš otevřené  dveře do  malé kaple.  Jdi dovnitř  a zatlač  na kříž na

oltáři. Otevřou  se dveře na schodiště.  Po něm vystoupíš nahoru  na ochoz, ze

kterého tě  předtím Montfalcon pozoroval. Jdi  po ochozu až k  rozbitému oknu.

Jím prolezeš na vnější ochoz, kde  najdeš Montfalcona. Jediná cesta, jak se ho

zbavit, je zatlačit ho k místu, kde je zábradlí rozbité a shodit ho dolů.


Až budeš zpět na ochozu, vrať se  po něm zpět k dvoukřídlým dveřím. Otevřeš je

zatlačením  na pochodeň  vpravo. Jdi  dovnitř a  nahoru po  schodech. Na sochu

v rohu použij dřevěný kříž a zatlač na malou kropenku, která se objeví. Jdi po

schodech až dolů do kostela.


Vlevo vzadu, vedle křtitelnice, se otevřel vchod na schodiště dolů do podzemí.

V červené  místnosti  (Wolframovo  doupě)  se  vyhýbej  pentagramu  a  všechno

prohledej.  V  policích  kolem  stěn  najdeš  mnoho  věcí.  Na  stole ve druhé

místnosti  najdeš knihu  s návodem  na "otevírací  lektvar". U  ohniště najdeš

zapálenou pochodeň  a tu použij na  pentagram v první místnosti.  Potom použij

lektvar na  zavřenou knihu, kterou drží  socha v pravé ruce.  Otevřou se tajné

dveře. Chodba tě  zavede až k Julietě. Na zdi  vedle studny najdeš templářskou

pečeť. Uvaž provaz na kýbl a do  kýble naber vodu. Vodou z kýble polej Julietu

a ona obživne.


Vyhni se ďábelské kreatuře a běž zpátky nahoru do kostela. Vyhni se pentagramu

na zemi  uprostřed kostela a  běž po  schodech  nahoru na ochoz  a k rozbitému

oknu. Vpravo od  něho najdeš velký kříž. Musíš ho  dotlačit až na značku kříže

namalovanou na  zemi před rozbitým  oknem. To je  konec Wolframa. Přiběhne  za

tebou Julieta s rukavicí. Vezmi do ní  templářskou pečeť a rukavici i s pečetí

použij.


Dostaneš se zpět do roku 1995.


KONÉÉÉC

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.