Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) MUZEUM 1995
Vstup do muzea a jdi doprava, do místnosti, kde natáčí japonská televize.
Vlevo najdeš sluchátka. Vrať se do haly a jdi do protější místnosti. Vzadu
u brnění seber meč a štít. Prohlédni si obraz na zdi a jdi dveřmi vpravo. Jsi
v pokladně. Na pultu seber dálkově ovládaný katapult a Cdčko. Zapni terminál
u prosklených dveří (tlačítko je vedle terminálu na zdi). Použij Cdčko na
terminál. Dveřmi naproti proskleným dveřím projdi do ředitelovy pracovny. Za
stolem na obou stranách židle najdeš klíč, magne tickou kartu a časopis
(přečti si ho). Vrať se přes pokladnu zpět do haly, ale pozor ! V místnosti
s velkým obrazem je již zapnuto poplašné zařízení - musíš se opatrně plížit
kolem nábytku a stěn.
V hale ve skříňce na nářadí najdeš šroubovák, kterým otevřeš dveře do
místnosti, kde předtím natáčela televize. Vzadu v rozích místnosti najdeš dva
hasicí přístroje - vodní a pěnový. Vrať se do haly a klíčem otevři skříň
s pojistkami v rohu. Použij PĚNOVÝ hasicí přístroj na otevřenou skříň, abys ve
zkratoval a vypnul tak na chvíli alarm. Jdi nahoru po několika schodech
naproti vchodu do muzea. Zabij rytíře, který se objeví vzápětí a potom použij
magnetickou kartu na otevření prosklené vitriny vlevo - najdeš tam munici do
katapultu. Použij katapult a jeď s ním do místnosti vlevo. Opatrně se vyhýbej
laserovým paprskům (pozor na jasné body na podlaze !) a doprav katapult zhruba
do dvou třetin místnosti na středovou parketu. Teď můžeš zkusit střílet tak,
abys zasáhl vypínač alarmu na zdi (jdi do inventáře, najdi si katapult a vlevo
uvidíš ikonku s rukou, která vrhá kámen). Až vypneš lasery, můžeš jít
bezpečně do místnosti a vzít velký meč na zdi. Jdi ven a doprava do zahrady.
Zprava přijde rytíř, kterého zabiješ a vlevo najdeš na zemi hologram. Až
otevřeš dveře v pravém zadním rohu zahrady, vyjdou muži, kteří tě hodí do
studny. Octneš se ve vězení.
2) VĚZENÍ 1329
Seber loutnu a hoď ji vězni v protější cele (Berwal). Začne na ni hrát. Až
přijde stráž, počkej, až bude naproti tobě a kopni ji. Berwal ti potom hodí
klíč, kterým si odemkneš celu.
V Berwalově cele najdeš láhev s vodou. Seber meč strážného a jdi doleva. Zabij
dalšího strážce a seber jeho klíče. Pozor na strážce s kuší ! Otevři klíčema
mříž a jdi nahoru po schodech. Počkej, až starý muž přejde, potom prohledej
ohniště a najdeš klíč od dveří vpravo vedle krbu. Jdi dovnitř (ovce si
nevšímej !), projdi za hrazení a seber ovčí kůži a hůl. Všimni si v levém rohu
barelu s vodou. Vrať se k ovci a jdi do místnosti vlevo. Najdeš tam šunku,
láhev s vínem a kýbl. Do kýblu naber vodu ze su du a ulej oheň v krbu vpředu
nad schodištěm. Vlez do krbu a vyšplhej komínem. Postav se na okraj podlahy
a použij ovčí kůži, abys překočil na druhou stranu zcela neslyšně. Jdi do
levého otvoru a hned doleva. Po trámech dojdeš do další místnosti a zahneš
doprava. Dostaneš se do místnosti se spícím starcem. Použij hůl, abys mu
sebral kutnu. Pokračuj po trámu do další místnosti a opatrně slez dolů.
Prohledej železnou skříň u zdi a najdeš knihu "The Knight's Song" a hologram.
Zatlač na zlatý kříž na oltáři. Otevře se tajná chodba. V písárně vpravo na
stole najdeš misky s vodou, smůlou (Pitch), práškem z kostí (Boneblack),
slezinou (Spleen) a prázdnou misku. Na jednom z psacích stolů najdeš dýku
(Stileto). Vyjdi po schodech do vyvýšené části místnosti a na stole najdeš
husí brk a na polici za stolem dřevěnou krabici. Sejdi opět dolů k psacím
stolům a jdi k tomu, na kterém je arch papíru. Použij knihu a potom dýku.
Z obálky knihy vyloupneš zelený kámen. Potom použij vodu, Prášek z kostí
a slezinu a máš inkoust. Použij inkoust a husí brk na papír a opiš část knihy.
Seber papír a jdi do vedlejší místnosti a do železné skříně dej knihu
a dřevěnou krabici. Od této chvíle ti běží čas ! Vrať se do písárny, obleč si
kutnu a zatlač na pochodeň vlevo na zdi. Tajná chodba se uzavře a velkými
dveřmi vstoupí mnich. Sleduj ho. Musíš jít stále za ním, ven z budovy, až se
objeví hláška, že máš zahnout d o dveří vpravo. Musíš to udělat rychle, dřív,
než přijde strážný.
3) NEMOCNICE
Seber dřevěnou nádobu ze země vlevo. Rozbij ji o zeď a najdeš klíč. Odemkni
jím dveře vlevo. Na stole najdeš knihu s receptem na uspávací prostředek.
Všechny ingredience najdeš v policích v místnosti i se zkumavkou, ve které
nápoj namícháš. Jdi ven, a dej se hned za dveřmi vlevo. Jdi kolem dokola
a otevři třetí dveře vlevo.
4) KOŽELUŽNA
Seber z police nůž na krájení kůží (leather cutter). Jdi ven a do dalších
dveří vlevo.
5) PEKÁRNA
Najdi dva bochníky chleba. Jeden na stole a druhý v polici naproti. Na ten
z obou bochníků, který se nedá sníst, použij uspávací prostředek. Nyní se
můžeš vrátit a otevřít dveře, které byly první v pořadí - cela starého
templáře. Hoď po něm zelený chleba a potom použij nůž na sochu v cele. Získáš
rubín. Až půjdeš z cely ven, pozor na dva strážce. Z jednoho z nich vypadnou
po zabití klíče. Použij nůž na všechny sochy v nemocnici. Musíš získat celkem
8 kamenů. Potom můžeš odemknout druhé dveře v pořad í - márnice.
6) MÁRNICE
Zatlač na tělo na stole - získáš zlaté srdce. Použij ho na sochu v rohu
a jakmile skončí animace přeběhni rychle ke druhé soše, která se objeví na
druhé straně místnosti. Pokud jsi našel všech 8 kamenů, nabídne ti druhá socha
pohár. Vypij ho a upadneš do bezvědomí.
7) MUČÍRNA
Probudíš se uvázaný u kola. Stiskni pravou šipku, aby ses osvobodil. Zabij
strážce. Holýma rukama to jde těžko, ale nakonec se ti to určitě povede. Ze
stolku posbírej všechny věci a potom navzájem prohoď pochodně, které jsou na
podstavcích po obou stranách kola. Tím se otevřou tajné dveře. Vstup do nich
a dej se hned doleva. Dojdeš do další místnosti.
8) MÍSTNOST STARÉHO TEMPLÁŘE
Starému rytíři ukaž svůj prsten bez kamene. Seber věci, které po něm zbydou,
z poháru na stolku vezmi kameny a z truhly všechny své věci. Podivný červený
kámen vlož do koženého vaku (leather bag - použij ho), aby tě Wolfram nemohl
špehovat. Tajné dveře vlevo otevřeš svým prstenem. Obleč si opět mnišskou
kutnu a jdi nahoru po schodech a dojdeš do knihovny.
Tady potkáš dva ďábly převlečené za mnichy. Až je zlikviduješ, otevři velké
dvoukřídlé dveře na konci knihovny. Vedou do jídelny.
9) JÍDELNA
Hned ode dveří jdi přímo k malému stolku vpravo a sice do mezery mezi stolkem
a zdí. Nyní seber talíře, které jsou na stolku, použij je a s talíři v ruce
můžeš projít přes jídelnu až do kuchyně. Jdi doleva a dojdeš ke dvěma hrobkám.
Některé z kamenů na ně půjdou použít a tak získáš klíč. Vrať se do kuchyně
a použij klíč na malá dvířka vepředu.
10) HŘBITOV
Tady na tebe čekají zombiáci a ghúl. Nejdřív vezmi kříž a jdi přes hřbitov, až
potkáš ghúla. Zbavíš se ho použitím kříže. Pak se vypořádej se zombiáky. Seber
zub, který na zemi zůstal po ghúlovi a otevři jím dveře do věže. Ještě nechoď
dovnitř, dej se doleva, až na konec hřbitova, kde najdeš dvě hrobky. Použij na
ně opět kameny a získáš sekeru a plášť ze železných kroužků. Jdi do věže.
11) VĚŽ
Po levé ruce máš tajné dveře. Otevřou se, když pohneš se soškou vedle na zdi.
12) CELY
Nejdříve musíš najít cestu zpět do mučírny a odtud se dostaneš k celám, kde
jsi byl vězněn na začátku spolu s hráčem na loutnu Berwalem. Pozor na nového
vězně, je to past (mě se ho zlikvidovat nepodařilo, ale pro dokončení hry to
zřejmě není nutné). Jdi zpět přes mučírnu a místnost starého rytíře do
knihovny. Vyjdi ven dveřmi, které jsou teď otevřené. Jdi doprava a pod
podloubím kolem nádvoří až k dalším otevřeným dveřím.
13) KOSTEL
Zbav se stráže a jdi dovnitř. Uvidíš na zdi řadu obrazů. Najdi ten, který má
číslo VII. a zatlač na něj. Vlevo se otevřou dveře. Jdi dovnitř a zabij
černého rytíře. Jdi nahoru po schodech, seber první závaží u zdi vlevo
a použij ho.
14) OCHOZ
Jdi po ochozu kolem dokola, až přijdeš k náhrobku. Použij na něj jeden
z diamantů a získáš roh. Budeš zajat, ale přijde tvůj přítel Berwal a pomůže
ti.
15) OPATSTVÍ
Jakmile budeš moct, jdi z klece ven rovnou dopředu ke stolku. Seber všechny
věci a použij roh. Nyní můžeš zlikvidovat kata. Jdi na druhou stranu kostela,
kde najdeš otevřené dveře do malé kaple. Jdi dovnitř a zatlač na kříž na
oltáři. Otevřou se dveře na schodiště. Po něm vystoupíš nahoru na ochoz, ze
kterého tě předtím Montfalcon pozoroval. Jdi po ochozu až k rozbitému oknu.
Jím prolezeš na vnější ochoz, kde najdeš Montfalcona. Jediná cesta, jak se ho
zbavit, je zatlačit ho k místu, kde je zábradlí rozbité a shodit ho dolů.
Až budeš zpět na ochozu, vrať se po něm zpět k dvoukřídlým dveřím. Otevřeš je
zatlačením na pochodeň vpravo. Jdi dovnitř a nahoru po schodech. Na sochu
v rohu použij dřevěný kříž a zatlač na malou kropenku, která se objeví. Jdi po
schodech až dolů do kostela.
Vlevo vzadu, vedle křtitelnice, se otevřel vchod na schodiště dolů do podzemí.
V červené místnosti (Wolframovo doupě) se vyhýbej pentagramu a všechno
prohledej. V policích kolem stěn najdeš mnoho věcí. Na stole ve druhé
místnosti najdeš knihu s návodem na "otevírací lektvar". U ohniště najdeš
zapálenou pochodeň a tu použij na pentagram v první místnosti. Potom použij
lektvar na zavřenou knihu, kterou drží socha v pravé ruce. Otevřou se tajné
dveře. Chodba tě zavede až k Julietě. Na zdi vedle studny najdeš templářskou
pečeť. Uvaž provaz na kýbl a do kýble naber vodu. Vodou z kýble polej Julietu
a ona obživne.
Vyhni se ďábelské kreatuře a běž zpátky nahoru do kostela. Vyhni se pentagramu
na zemi uprostřed kostela a běž po schodech nahoru na ochoz a k rozbitému
oknu. Vpravo od něho najdeš velký kříž. Musíš ho dotlačit až na značku kříže
namalovanou na zemi před rozbitým oknem. To je konec Wolframa. Přiběhne za
tebou Julieta s rukavicí. Vezmi do ní templářskou pečeť a rukavici i s pečetí
použij.
Dostaneš se zpět do roku 1995.
KONÉÉÉC