1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Thief: The Dark Project
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Thief: The Dark Project - návod

Návod dodal : Ing.Tomáš Vohnout



1) MISE PRVNÍ


Úkoly :


Vloupat se do panství lorda Bafforda

Najít cenný kus lorda Bofforda

Ukrást 700 peněz

Pochopitelně nikoho nezabít

Dostat se ven


Ze startu  se dejmež podél pravé  stěny, dokud nenarazíme do  opilého strážce,

kterého  s láskou  klepneme do   hlavy obuškem  (blackjack). Sebereme  mu klíč

a pomocí něj si otevřeme dveře před námi. Vlezeme do stoky. Dole plaveme pořád

dopředu, přes kruhovou  místnost až do jeskyně, ve které  se nachází průlom do

sklepa.  Ze sklepa  vede jediný  východ, za  kterým se  dáme opatrně doleva až

k dalšímu východu, kde se baví dva strážci. Počkáme, až se rozejdou, a jednoho

z nich  sledujeme  a  posléze  se  jej  zbavíme.  Sklepením  se dostaneme skrz

místnost se  sudy až k točitým  schodům vedoucím do prvního  patra. Vyjdeme do

úzkých chodeb. Dáme se doleva, na první  křižovatce doprava a až ke dveřím. Za

nimi  zneškodníme opilého  strážce; jsme  uvnitř. V  místnosti se třemi sloupy

uprostřed se dejte okolo pravé stěny a na druhé straně nahoru. Pozor na stráž.

Projděte dál přes jednu a druhu malou místnost. Dále pak chodbou doleva a přes

knihovnu. V chodbě za ní pak chodí  střídavě dvě stráže. Mají u sebe klíč. Ten

jim šlohněte, případně  si pak v ložnici vlevo  přilepšete. Pokračujte chodbou

dál a  poté vlevo. Oboje  dveře pod  schody  jsou zamčené a  k jejich otevření

slouží právě  získaný klíč. Jedněmi z  nich vejdete do předsálí  trůnního sálu

a vstup do něj hlídá stráž. Tu překonejte a v sále vlevo je kýžený předmět. To

bychom  měli. Zbývá  nasbírat dostatečné  množství peněz  a pryč.  Peníze jsou

různě rozházené po levelu, a tak  jejich sbírání nechám na vás. Hlavně opatrně

!!!  Ven z  panství se  pak  dostanete  jiným, způsobem  ne dovnitř.  Jděte ke

trůnnímu sálu. Pak  zpátky vpravo přes knihovnu, za  ní prvními schody vpravo,

přes malou  místnost a po druhých  schodech dolů. Jděte vlevo.  Ve výklenku je

páka, která ovládá bránu. Tou se dostanete ven z panství lorda Bafforda.


2) MISE DRUHÁ


Úkoly :


Vloupat se skrz doly a továrnu do Hammer Prison

Najít a osvobodit Cuttyho

Najít a osvobodit chlápka zvaného Basso

Najděte žebráka Isssyta

Posbírat nejméně 1000 peněz

Vypadnout pryč s Cuttym a Bossem

Jak jinak, nikoho nezabít


Podvodním tunelem se  dostaňte do místnosti s balvanem  a mrtvolou. Podél levé

zdi  se  pak  dostaneme  do  místnosti  s  výtahem.  Potom  rovně  až  do dvou

propojených  jeskyní s  důlním vercajkem  (modré výboje).  Vpravo od  zařízení

vyskočte do průrvy a vylezte až nahoru.  Tam je místnost se třemi těly (z toho

jeden zombie). Vylezte z roury a podél  levé zdi jděte dál. V rohu vyskočte ~a

rantl a  nahoru. Měli byste se  dostat do vysoké místnosti  s rozbitým mostem.

Nedá se opravit a je potřeba se dostat na druhou stranu. Po okrajích šachty by

to mělo jít. Na  druhé straně mostu musíte vyskočit do díry  ve zdi (nenech te

se odradit-chvíli to může trvat). Dál  jděte chodbou rovně nahoru až k výtahu.

Tam se dejte doprava přes zombíky rovně  až k ceduli FACTORY se šipkou vpravo.

Dejte se  tedy tím směrem. V  cestě je kostra-past. V  okamžiku, kdy se kostra

zbortí,  uhněte  do  strany.  Jděte  dál  rovně  až  do místnosti se žebříkem.

Pokračujte dál  k místnosti se  strážemi a cestou  si seberte něco  na házení.

Odlákejte strážného, který stojí u schodů,  a vydejte se po nich vzhůru. Dejte

se prvními dveřmi vpravo a chodbou  při pravé straně do místnosti se slévačem.

Jděte  dál  úhlopříčně  přes  místnost  a  chodbou  za  ní ke dvěma bavícím se

strážím. Za  strážemi se držte pravé  stěny až dojdete na  rozcestí s cedulemi

označujícími směr k jednotlivým celám vězení. Jděte směrem na trojku a čtyřku.

Dojdete do místnosti s jakousi kamerou na stropě a stráží za dveřmi. Skrčte se

a vstupte do místnosti. Hned za rohem vpravo je průlez do podzemí. Tam najdete

vzadu tělo Felixe a u něj halo věcí, včetně jeho papírů a klíč. Vraťte se zpět

ke  kameře. Od  stráže seberte  klíč.  Z  místnosti jděte  druhým východem  na

rozcestí a tam  směrem na blok 4 a  jděte až k rozcestí před  dveřmi. Po pravé

straně  je  komplex  s  celami.  Musíte  se  dostat  nahoru  přes místnost pod

strážným. Po chodbě jděte nahoru. Dostanete  se do stejné úrovně jako je stráž

a uvidíte ji proti sobě  v dálce. Propližte se až k ní  ke dveřím. Ty otevřete

a strážného omračte.  Na panelu je  halda páček. Cela  se otvírá tou  ve druhé

řadě shora úplně vlevo. Vraťte se o patro níž a jděte ke Cuttymu (cela 6). Ten

nebude  zrovna ve  stavu vhodném  pro transport,  a tak  se vám odvděčí jednou

radou. Poradí  vám jak získat jisté  Felixovy plány. Tím se  drobet mění úkoly

v tomto levelu.  Přibude získání plánu a  již nebude nutné vyvést  Cuttyho ven

z vězení. Jděte do  bloku 3, obdobným způsobem zneškodněte  stráž a tentokráte

otevřete celu 4 (páčka  ve druhé řadě druhá zleva) a jděte  za Bossem do cely.

Zatím ho tam  nechte a vydejte se do bloku jedna. Opět starý osvědčený systém,

ovšem  tentokrát  si otevřete celu 9 páč kou nad tou úplně vpravo dole. Zbytky

Issyho včetně ,hand of  glory" jsou v hned v druhé cele  odsud. Tak. To bychom

měli.  Finální fáze  vypadá asi  tak, že  se musíte  s Bossem  dostat na úplný

začátek  levelu. To  znamená popadnout  ho a  přes celé  vězení, továrnu a pak

i doly jít po  svých vlastních stopách. A nezapomeňte, že  s tělem přes rameno

se špatně dělá skoro všechno.


3) MISE TžETÍ


Úkoly :


Prohledat starý Bonehoard a získat legendární Horn of Quintus

Navíc najít a ukrást čarovný kámen "The Mystic's Soul"

Posbírat 2000 peněz

Získat druhý kámen "The Mystic's Heart"

Jakmile máš všechno, zbývá vrátit se na povrch


V celém tomto  levelu doporučuji, abyste  se zombíkům spadlým  na zem obloukem

vyhnuli.  Pokud se  vztyčí, dokáží   být velice  neodbytní. Začínáte  venku na

velice  romantickém místě.  Před vámi  je  vchod  do podzemí  a před  ním leží

zombie. Obejděte ho,  aby se neprobudil, a vlezte  dovnitř. Pokračujte tunelem

až do větší místnosti s lanem visícím  dolů. Slezte kus dolů a podívejte se po

třech  plošinách na  zdi. Z  lana skočte  na prostřední  z nich,  pak na nižší

a podívejte se dolů. Až se zombie  nebude dívat, proběhněte do východu v levým

zadním rohu a vyběhněte po schodech nahoru. Nahoře se dejte doprava a jděte až

k malé rampě, ze které skočíte do nižšího patra. Po krásném slidování se dejte

doleva. Jděte dopředu do velké místnosti a vpravo druhým východem ven. Prvními

schody se dejte nahoru. Pokračujte chodbou. Na odbočce se dejte doleva a jděte

rovně až  do krypty. Skrčte  se, aby  vás  netrefili šípy, a  vezměte urnu. Po

malých  krůčcích jděte  do malé  místnosti,  kde  se spusťte  po provaze  dolů

a dejte  se  doleva.  Ve  výklenku  vlevo  vzadu  je  truhla,  kterou s láskou

vybílete. Vraťte se okolo provazů nazpátek a skočte do vody. Plavte rovně a až

to  bude  možné,  vylezte  z  vody  ven.  Dostanete  se  do místnosti se dvěma

truhlami, které  musíte vybrat z boku,  jinak k vám bud'  Bůh milostiv (past).

Pak obejděte bazének, za kterým se  nachází žebřík dolů. Slezte rychle dolů po

žebříku, nebo vás srazí padající kámen k zemi a už se neprobudíte. V místnosti

se dejte velkým otvorem vpravo, dostanete  se do jeskyně, kterou pokračujte až

na T  křižovatku s potvorou. Počkejte  si až bude potvora  vpravo a proběhněte

vlevo. Pokračujte  dál tunelem až k  obrovské jeskyni, kde se  nachází spousta

buriků,  kteří jsou  však pomalí  a vcelku  vlastně nebezpeční.  Držte se levé

stěny, měli byste  vidět otvor ve zdi, do kterého  je se třeba dostat (poznáte

ho podle zeleného  odstínu). Vylezte nahoru a jděte  dál, dokud se nedostanete

do další velké jeskyně,  kde na stěně z vaší strany je  rantl. Po něm přejděte

až na  druhou stranu a vlezte  do načervenalého otvoru vlevo.  V dálce uvidíte

katakomby, kde se  nachází všechny kýžené předměty. Vlezte  dovnitř a pořád se

držte pravé stěny. Měli byste se  dostat do místnosti se šikmou rampou vedoucí

nahoru. Dejte se po ní a po žebříku  přímo proti ní nahoru. Otočte se a skočte

na ochoz. Z něj jediným východem ven a pokračujte pořád dál za nosem. Projdete

velkou místností, kterou opustíte východem na druhé straně. Za krátkou chodbou

je místnost  se spoustou magických  střel. Po výčnělcích  a rampách se  musíte

dostat  až dolů.  Dole se  dostanete do  kruhové místnosti  s fešnými  sochami

(první pohled však  klame). Jí musíte projít za sloupy  tak, aby vás ani jedna

socha neměla přímo před očima. Když vstoupíte do další tmavé místnosti, objeví

se uprostřed  hrozně nadrsněný zombí.  Za ním se  nachází truhla, ke  které se

dostanete proplížením po obvodu místnosti. Vybrakujte ji a vlezte do teleportu

za ní. Nyní se vraťte k žebříku  nad šikmou rampou. Stojíce čelem k žebříku se

dejte doleva  a okolo místnosti s  fireballem projděte na most  s křižovatkou.

Dejte  se doprava,  čímž dojdete  do kruhové  místnosti s  točitým schodištěm.

Popojděte o jedno patro výš a otvorem  ve stěně proskočte do chodby s dřevěnou

podlahou,  kterou pokračujte  přes dřevěný   most a  jděte doleva.  Poté první

odbočka  vpravo  a  za  ní  druhou  odbočkou  vpravo.  Měli byste se dostat do

místnosti se šachovnicovou podlahou. Tou projděte až do kruhově místnosti, kde

se ozývají nářky  zombů. No stěnách se nachází pět  zhasnutých loučí, které je

potřeba  zapálit ohnivými  šípy a   okamžitě skočit  do otevřivšího  se otvoru

v podlaze. Vodou plavte, dokud to jde. Ocitnete se ve velkém sále. Projděte ji

po stranách až ke straně schodů a  těsně u kraje (nejlépe po zábradlí projděte

k oltáři.  Ze země  seberte lebku,  dejte ji  na oltář  ke kamenu, který potom

můžete  sebrat. Stejným  způsobem po  kraji  místnosti  zpět k  díře s  vodou.

Vezměte to horem  po žebříku a chodbou přes šachovou  místnost zpět. Vraťte se

až do kruhové místnosti s točitým  schodištěm. Vydáme se nyní do druhého patra

o dáme  se dál  po šikmé  rampě  nahoru.  Skrčte se  a mezi  střelami projděte

k první  odbočce  doprava.  Jděte  co  to  dá,  až  se dostanete k další velké

jeskyni. Je  v ní halda buriků,  které nemá smysl zabíjet.  V jeskyni se držte

striktně  pravé  stěny,  dokud  se  nedostanete  ke  vchodu  do krypty, kterou

projděte do vysoké válcové místnosti s tlustým sloupem uprostřed a třemi patry

plošin. Po  žebřících a plošinách vylezte  a vyskákejte až k  vrcholku, kde se

nachází  HORN OF  QUINTUS. Zbývá  tedy už  jen nasbírat  potřebný počet  peněz

(průzkumu se meze nekladou) a vesele vyskotačit ven.


4) MISE ČTVRTÁ


Úkoly :


Hned po začátku mise se úkoly mění a  na tomto místě jsou vypsány až po změně.

Jedna  drobná změna  je hned  na  začátku.  A to tato : je  zapotřebí sledovat

Ramirezovy vrahy. Na tom  vcelku nic není. Prostě jděte za nimi  a držte se ve

stínu, aby vás neviděli. Na konci  sledovačky vyplynou na světlo světa finální

úkoly.


Sledovat vrahy... hotovo

Vloupat se do Ramirezova panství a omráčit ho

Ukrást 2000 peněz

Najít a ukrást jeho stříbrný pohrabáč

Vypadnout ven

Nikoho nezabít


Nyní již jistě  stojíte před branou do Ramirézova panství.  Vstupte a na první

křižovatce se stočte doleva, projděte potichu k prvnímu rohu jeho panství (kde

se nachází vstup na ochoz), za kterým pokračujte k dalším dveřím. Vejděte a po

žebříku vylezte nahoru,  odkud již můžete v klidu  skočit na protější stříšku.

Vlezte  na balkón,  odemkněte si  paklíči a  vstupte dovnitř.  V krbu zhasněte

oheň, vlezte  do něj a zatáhněte  za páčku. Vlezte do  právě otevřeného otvoru

a ve  stěně napravo  seberte stříbrný   pohrabáč. Jeden  z úkolů  splněn. Nyní

vylezte  ven  z  krbu  a  opusťte  místnost  jediným,  do té chvíle nepoužitým

východem. Na  křižovatce doleva, na konci  chodby po schodech dolů,  co to jde

(opravdu až úplně dolů). Jděte dál chodbou, neodbočujte do žádných postranních

místností, až dojdete na křižovatku. Otočte se doprava a sejděte ke dveřím. Za

nimi se dejte  doleva a na první odbočce opět  doleva, kde klepněte přítomného

Ramiréze. Vraťte se ke schodům do sklepení  (tam, kde jste měli jít opravdu až

dolů) a  vystupte do druhého patra.  Dejte se rovně až  k dalším schodům dolů,

stočte  se  doprava  a  jděte  k  první  křižovatce,  na které odbočte doleva.

Projděte dveřmi naproti  vám, čímž se ocitnete v knihovně.  Pokud máte s sebou

již 2000 peněz, můžete opustit  panství dvojitými dveřmi v knihovně, následným

seskokem  do vodního  příkopu a  odplaváním kanalizační  propojkou. Zde se vám

pravděpodobně přidá nový úkol. Musíte  se dostat do bezpečí vašeho sousedství,

tzn. na úplný začátek.


5) MISE PÁTÁ


Úkoly :


Najít a zajistit meč

Využít příležitosti k dalším krádežím

Nikoho nezabít

Zjistit maximum o Constantinovi

Opustit panství s mečem


Ze začátku  jděte až dozadu  za roh.  Namiřte  šíp s lanem  nahoru na dřevěnou

stříšku a  vystřelte. Vylezte nahoru a  přeskočte na balkón. Jděte  dál dveřmi

vpravo, slezte  dolů po žebříku  a opatrně vstupte  do další místnosti.  Stále

opatrně otevřete  dveře do hlavní  chodby. Hlídá tu  několik stráží. Dejte  se

doleva  a hned  prvními dveřmi  vpravo.  Jděte  k zadnímu  sloupu a  šperhákem

otevřete sejf. Zpět  na chodbu, doleva a dejte se  průchodem vlevo a nahoru po

schodech. Chybí tu kus podlahy a tak přeskočte do chodby vedoucí vpravo. Jděte

za roh a prvními dveřmi vpravo. Podívejte  se pod divnou zeď vzadu v místnosti

a otevřete  dveře  nalevo  (pozor  na  past).  V následující místnosti seberte

cennosti ze stolu a vraťte se  zpět (nezapomeňte za sebou zavřít dveře). Jděte

až na chodbu.  Dejte se dalšími dveřmi doprava a  otevřete si dvě truhly. Zpět

do chodby a vpravo.  Jděte na konec a za rohem prvními  dveřmi nalevo. Po levé

straně postele se nachází velmi důležitý  malý klíček. Zpět na chodbu. Prvními

dvojitými dveřmi  napravo slezte do  prvního patra, kde  kolemjdoucím strážným

seberte alespoň jeden  klíček. Vraťte se do druhého patra  a dejte se doprava.

Hned následující dvojité dveře otevřete právě ukradeným klíčem. Po schodech se

vydejte do  třetího patra. Jděte  vlevo a za  roh, přímo do  tunelu před vámi.

Pokračujte stále dál,  dokud nedojdete na křižovatku, odkud  byste se měli dát

mírně  vpravo. Vstupte  do éterické  místnosti, kde  se na  podlaze válejí dva

cenné  butry. Přeskočte  na druhou  plošinu, opusťte  místnost a  proplazte se

vlevo. Jděte  tunelem nahoru. V  místě, kde tunel  končí, budete nad  chodbou,

kterou  hlídá stráž.  Pomocí lana  visícího ze  stropu seskočte  do protějšího

tunelu. Tím  se dejte až  na jeho  konec.  Zde se pohybují  tři strážní, které

musíte  jed noho  po druhém  klepnout  a  zatáhnout do  tunelu (doporučuji  na

dlaždice před ústí  tunelu použít MOSS ARROW - vytvoří  se tichá poduška). Pak

vstupte na okraj šachty, kde se  ve vzduchu vznáší Constantinův meč. Skrčte se

a střelte šíp  s lanem do  zelenkavého stropu. Potom  již jen stačí  skočit na

provaz  a slézt  si pro  meč. Vraťte  se stejnou  cestou až  k místu, kde jste

vystoupili  po schodech  do třetího  patra. Schody  sestupte do  patra prvního

(poznáte ho  podle sudů na  zemi). Vstupte  do  chodby proti sudům  a dejte se

doprava. Měli  byste se nacházet v  zahradě s velkým stromem.  Zatočte doprava

a hned vzápětí opět doprava. V  místnosti s pětihrannou pestrobarevnou skalkou

se dejte východem vlevo a dále rovně až do jakého si skleníku s nádrží v pravé

části  a se  schody vzadu  pod oken.   Po schodech  se dejte  dolů a  dveře si

otevřete klíčkem  z ložnice. Labyrintem se  propleťte až do pracovny  se dvěma

stolky.  Seberte  papír  válející  se  na  zemi  (informace  o Constantinovi).

Posbírejte potřebné  množství peněz a  stejnou cestou jako  dovnitř se vydejte

pryč z tohoto hrozivého bydlení.


6) MISE ŠESTÁ


Úkoly :


Najít katedrálu

Dostat se dovnitř a ukrást Oko

Sebrat minimálně 2000 peněz

Najít a ukrást HadovitýTorc

Položit několik peněz no Strážcově hrobě

Opustit ruiny


Hned  na začátku  bych vás  rád  upozornil,  že sebrat  2000 peněz  je "pěknej

voser". Na  začátku se nacházíme  v jihozápadním rohu  mapy. Vydejte se  rovně

přes kopec a zatočte doleva. Dejte  se první doleva a pokračujte kolem pravého

rohu  rovně, dokud  nenarazíte na  světlo na  zemi. Jděte  doprava a hned zase

doleva, měli byste vidět velkou rampu vedoucí vzhůru. Za ní se nachází několik

zombů,  proto buďte  rychlí a  vydejte  se  rovně až  ke zdi.  Zatočte doprava

a projděte průchodem,  který se vám  otevře. Jděte dál  rovně, dokud neuvidíte

burrika a nebudete v ulici De Perrin Street. Proběhněte kolem zvířete a skočte

jedním z  průchodů do vody.  Plavte vpravo, dolů  skrz tunel, zahněte  vpravo,

potom vlevo. Vydejte se opět vpravo  do dlouhého tunelu. Na jeho konci zatočte

doleva a vyplavte na hladinu. Vylezte  na malý ostrůvek uprostřed a ustřílejte

rohatce k  smrti. Potom skočte na  břeh (budete k tomu  potřebovat pevné nervy

a trochu  umu.  skákejte  na  ostrý  roh-ten  je nejblíže). Dojděte doprostřed

místnosti  a vzhlédněte.  Střelte provaz  na dřevo,  které spojuje rámy (blíže

k jednomu z  nich), a vylezte na  něj. Přeskočte na trám  a vlezte na plošinu.

Vydejte se skrz rozbořený dům ke dveřím na opačné straně. Odemkněte je paklíči

a vyjděte ven. Zde  budou mraky zombů, které můžete zabít,  nebo mezi nimi jen

proběhnout.  Poběžíte pořád  rovně po  Market Street,  až narazíte  na burriky

a kopec po vaší levé ruce. Proběhněte kolem nich, přes most a dál rovně, co to

jde. Zahněte doleva  a projděte skrz pobořené stavby  k ceduli označující směr

ke  katedrále. Uslyšíte  divně znějící  slova a  velice temnou  hudbu. Zatočte

doleva  a po  rampě se  vydejte nahoru,  dokud nenarazíte  na katedrálu. Jděte

podél  pravé  stěny  až  na  konec  a  vyšplhejte  po  stěnách  úplně  nahoru.

Vyslechněte si  pokyny Oka. Tím  se vám změní  úkoly. Vraťte se  tedy ke dvěma

mostům a zahněte doleva. Uvidíte v  dálce sochu a uprostřed podstavec. Střelte

lano na jedno žebro na střeše a přeskočte na podstavec. Střelte zápalný šíp na

sochu. Měly  by se vám  otevřít dveře po  vaší levé ruce.  Projděte tedy jimi.

Dojdete ke dveřím pojištěným mřížemi.  Na jeden z podstavců položte rozmlácené

části sochy. Otevřou se vám bud' dveře  nebo mříže. Stoupněte si tedy na druhý

podstavec  a otevře  se vám  zbývající část.  Rychle proběhněte.  Jděte rovně,

doprava až ke  dveřím, které rychle vypočte, nebo  vás rozmáčkne pohybující se

stěna  za vašimi  zády (nemáte  pocit,  že  jste Indiana  Jones?). Vstupte  do

místnosti a  otevřete dveře nalevo. Seberte  oba klíče a pomocí  zlatého klíče

odemkněte dveře  ve velké místnosti napravo.  Přečtěte si knihu. Změní  se vám

úkoly. Nyní jděte na hlavní silnici (to  je ta, kde se potlouká spousta milých

zombíků),  odkud se  vydejte jednou  z ulic  napravo, až  dojdete k sklápěcímu

mostu (poznáte jej  podle toho, že v jeho blízkostí  se nacházejí dva butony).

Spusťte  ho dolů  a jděte  na druhou  stranu. Z  této strany  lukem střelte do

horního  tlačítka o  rychle vběhněte  na právě  se zvedající  most. Vlezte  do

otvoru  napravo a  otevřete dveře.  Projděte následující  lokací až  ke dveřím

domu, ve  kterém se nachází kýžený  Serpentile Torc (ve druhém  patře v truhle

vedle postele). Vraťte  se na hlavní třídu, kde chodí  spousta zombů, dejte se

přes  lávku a  hned prvním  průchodem naproti  vám do  baráku. Prolezte  krbem

a podél levé stěny  ke schodům, po kterých se vydejte  nahoru na jejich konec.

Střelte šíp  s lanem, vylezte nahoru  a přeskočte na ochoz  na protější straně

ulice. Vlezte  do dveří. Na konci  se pod vámi rozprostře  pohled na Strážcovu

hrobku. Stačí zde jen položit peníze.


7) MISE SEDMÁ


Úkoly :


Najít vstup do města

Sebrat 2000 peněz včetně 500 gemů

Najít ztracené medailony

Získat talisman ohně

Získat talisman vody

Opustit město


Doporučujeme hned na  začátku si nakoupit hodně vodních  šípů, budete je hojně

používat. Ze začátku jděte rovně, za roh a skočte po hlavě do vody. Ve vodě je

na stěně  deska z bílého  kamene, do které  je potřeba hodit  kamenný klíč. Po

levé straně se otevře vchod do Lost  City. Proplavte otvorem a na druhé straně

se  nadýchněte. Pokračujte  dál tunelem,  přičemž v  okamžiku, kdy  se průplav

stáčí  dolů,  uvidíte  malinký  otvor  plný  vzduchu.  Nadýchněte  se.  Plavte

střemhlav dolů až do velké jeskyně a jediným průplavem dál. Jakmile bude možné

se  vynořit, učiňte  tak a  ihned vyplavte  na břeh  po vaší pravici. Obejděte

"sloup"  vlevo  o  přeskočte  vodopád.  Dávejte  si  pozor  na ty malý pavoučí

hajzlíky : Projděte proláklinou a seskočte na nižší výstupek, odkud pokračujte

dolů na další  z nich a vydejte se  jeskyní vlevo. Na T křižovatce  vlevo přes

ohnivou past.  Pokračujte. Časem dorazíte na  střechu budovy (knihovna). Jděte

po střeše mírně  vlevo, až narazíte na díru dolů.  Tak tedy seskočte a vydejte

se prostředními dveřmi. Projděte jednou místností rovně do další, odkud jedním

z oken vyskočte bungee jumping. Vyjděte ven velkým průchodem, vydejte se vlevo

a potom u obelisku vpravo. Jděte dál rovně  ke zdi, u které se stočte doprava,

dál  rovně, dokud  to jde.  Dostanete se  do jakéhosi  městečka, které je plné

burriků. Pozor na ně. Jděte doprava,  na konci ulice doleva, postupujte rovně,

dokud se nebude ulice mírně stáčet doleva. Před vámi se otevře pohled na další

obelisk o na  několik ohnivých elementů, které zhasněte  vodními šípy. Vydejte

se průchodem  napravo, za ním opět  doprava, dál až ke  schodům. Nahoru. Nikde

nevyskakujte z baráků a jděte jedinou  možnou cestou dál. Měli byste se dostat

do  jeskynního průchodu.  Pokračujte dál  až k  dalšímu obelisku  (poznáte jej

podle třech  klasů a puňti).  Vydejte se podél  levé stěny (nikam  neskákejte,

držte  se   při  zemi)  k  dalšímu   obelisku.  Jsou  na  něm   vytesány  váhy

spravedlnosti.  Vstupte  do  místnosti  před  vámi  se  otevřevší  s  několika

elementály  (na  stěnách  jsou  modré  gemy-mimochodem  dají se sebrat). Jděte

prvním  průchodem napravo  a po  schodech nahoru.  Opusťte místnost  průchodem

taktéž vpravo  a na následující  křižovatce odbočte doleva  (nedělám si prdel,

ale už je nám blbý furt psát  vpravo, tak.) a jděte pořád dál koridorem, dokud

nedojdete  k velkému  křivému obelisku.  Vyskočte na  jednu ze  střech a po ní

pokračujte  přes lávu  až na  nižší střechy.  Pokračujte a  seskočte na pevnou

půdu. Narazíte  na kemp, kde  odpočívá jedna expedice.  Promluvte si s  jejími

členy.  Jeden z  nich vám  zanechá jeden  ze ztracených  medailonů. Až  s nimi

vyhandlujete, co  se dá, pokračujte  do velké krypty.  Vydejte se po  schodech

dolů k díře  v zemi. Vystřelte lano do  trámu na stropě o přeskočte  na druhou

stranu. V  malé místnůstce se  sloupy slezte v  levém zadním rohu  po žebříčku

dolů.  Skrčte se  a vydejte  se  koridorem  dolů vpřed.  Pokračujte a  v další

místnosti se dejte posledními dveřmi vlevo před schody. Z podstavce si vezměte

páku, vraťte se  do hlavní místnosti a jděte po  schodech dolů. Skočte do vody

a doplavte si pro talisman vody. Tak. Teď chvíli sami, vraťte se až k obelisku

s váhami spravedlnosti.  Pokračujeme talismanem ohně.  U obelisku jděte  rovně

a držte se levé stěny.  Nahoře na kopečku je chodba a tou  se dejte. Jděte, co

to dá, a časem narazíte na uzounký  mostek přes lávu. Okolo místnosti je rantl

a na něm poměrně cenné vodní šípy. Za můstkem pokračujte až k balvanům v lávě.

Zahrajte si  na žabáka Huga a  přeskákejte no druhou stranu.  Jděte do budovy,

pak po schodech nahoru a doleva.  Pokračujte rovně, až dojdete na prostranství

s pevninou tvaru podkovy v lávě. Jděte do jediných dveří a v labyrintu najděte

místnost  s jakýmsi  strojem. Je  u něj  slot na  páku. Tam  se hodí přesně ta

z krypty od vodního  talismanu. Až tam bude, dejte ji  do horní polohy. Vraťte

se  nahoru  k  podkově  a  přes  most  se  na  ní dostaňte (labyrint je docela

jednoduchej a nedá  se tam zabloudit.). Za podkovou  pokračujte jedinou možnou

cestou  až k  místu, odkud  po jednom  malém krůčku  vpřed spadnete na malinký

výstupek  pod vámi.  Dejte se  doleva po  rantlu, nahoru  a potom  po schodech

vpravo zase dolů.  Po chvíli narazíte na další  skupinku dobrodruhů, kterým se

daří o něco lépe  než již známé expedici. Prohod'te pár slov  a vymamte z nich

druhý medailon. Jděte pořád dál a dojdete  k zvrácené soše v lávě. Po výstupku

na stěně  za ní jděte  nahoru. Proskákejte skrz  bývalé první patro  obou domů

a v tom druhém seskočte dolů.  Vyjdete na velké prostranství, kde doporučujeme

exterminovat pár elementálů.  Pak vlezte do velké věže a  po schodech se dejte

až do patra s věcmi (výš už to po schodech nejde). Vylezte ven oknem na římsu,

jděte doleva a  za třemi rohy nad vámi  bude okno a nad ním  vykukuje trám. Do

něj  si upevněte  lano a  vylezte do  okna. Po  zbytcích schodiště  vyjděte do

místnosti  s talismanem  ohně a  vezměte si  jej. Pokud  ještě nemáte dostatek

peněz  a gemů,  vydejte se  sbírat. Ve  finále už  jen zbývá  jít po vlastních

stopách až skoro na začátek k vodopádu.


8) MISE OSMÁ


Úkoly :


Dostat se do Hammer Temple

Získat talismany vzduchu a země

Získat First Hammer

Přemístit 2400 peněz mimo Temple

Nikoho nezabít

Opustit Temple ve zdraví


Vydejte se ulicemi  klidného města podél pravé stěny,  dokud v dálce neuvidíte

světélko. To  baba jaga si  na vás brousí  svoji lopatu. Přistupte  ke strážím

blíže, až se  jim budete dívat zpříma do očí.  Ukažte jim svitek, který nosíte

v levé náprsní kapsičce. Stráž vám umožní  vstoupit. Po Templu se můžete volně

pohybovat vyjma dveře a průchody označené obráceným červeným kladivem. Vy však

můžete ukrást, co se vám zlíbí, ale  nesmí vás při tom nikdo vidět! Vstupte do

chrámu,  obejděte sochu  kladiva a   otevřete dveře  naproti bráně  do Templu.

V následující místnosti je široké  schodiště. Jděte nejbližšími dveřmi vpravo.

Přímo proti vám v další místnosti je na stole kniha a svitek (ten si vezměte).

Podle mapy jděte  do Reliquary, kde si všimněte  tří podstavců. Na prostředním

z nich  se  nachází  First  Hammer  (ještě  jej  neberte).  Zato však neviděni

stiskněte  páčku  za  podstavcem  v  rohu  místnosti.  Jděte  k výše zmíněnému

širokému schodišti a  jděte dolů. Zahněte vpravo do úzké  uličky a vstupte (až

nebudete v  dohledu žádné ze stráží)  do prvních dveří napravo  (jsou to jedny

z červeně ocejchovaných  dveří). Uvnitř je  jeden "very angry  priest" kterého

slušně požádejte,  aby nastavil hlavu,  do které jej  posléze picněte obuškem.

Prozkoumejte místnost, vezměte hlavně klíček  na jeho stole (je to univerzální

klíč od  všech beden, srdcí  a dveří v  této misi) a  kladivo na malém oltáři.

Vraťte  se  do  horního  patra.  Jděte  do  Reliquary  a vystupte dveřmi blíže

k podstavcům.  Jděte pořád  rovně skrz   všechny dveře,  až narazíte  na jedny

ocejchovaný   a  zamčený.   Odemkněte  je   univerzálem  (nezapomeňte  všechny

ocejchovaný dveře za sebou zavírat) a otevřete truhlu, ze které najdete svitek

popisující místo, kde se nacházejí  talismany. OK. Nyní je zapotřebí zatáhnout

za zbývající čtyři  páčky (do polohy OFF). Jedna se  nachází v Zahradě, jakoby

naproti balkónu zespodu pod ochozem. Další je na hřbitově (architektonicky dle

baráku  naproti  zahradě)  v  předposlední  kryptě.  Počkejte,  až  se  stráže

vypovídají, nechte  je odejít a vlezte  do krypty. Podívejte se  nahoru. Cvok.

Mezi  hřbitovem a  Zahradou je  tréninkový  plac.  Vzadu v  této místnosti  se

nachází průchod dolů do podzemí. Zde  jděte podél levé stěny, dokud nenarazíte

na  schodiště (z  šedých kamenů)  vedoucí vzhůru.  Vystupte nahoru  a místnost

opusťte  východem  vpravo.  Dostanete  se  do  chodby,  která dokola obklopuje

místnost uzavřenou  ocejchovanými dveřmi. Vlezte neviděni  dovnitř a vyrabujte

ji. Mimochodem  se zde nachází další  páčka (je za rozbitou  zdi. Vraťte se do

chodby   obklopující  tuto   místnost  a   dojděte  k   průchodu  vedoucím  do

inkvizitorovy pracovny  (poznáte ji podle  koberečku spojujícím oba  východy).

Přepližte se přes ni (pozor, ať nevzbudíte inkvizitora) a v následující lokaci

zahněte vpravo  k mučícímu stroji. Za  ním se nachází poslední  páčka. Nyní si

seberte 2400  peněz a vraťte  do Reliquary, kde  klepněte strážného a  seberte

First Hammer. POZOR.  Následující pasáž si pozorně přečtěte  a naučte se cestu

nazpaměť. Od širokého schodiště se vydejte  směrem dolů, zatočte vlevo a jděte

až  na konec  chodby. Zatočte   doprava, doleva,  doleva. Hned  prvním vchodem

napravo byste  se měli dostat do  místnosti, kde v dálce  uvidíte dvoje mříže.

Vstupte na okraj.  Měl by se vám vysunout můstek  (pokud máte kladivo z malého

oltáře). Pokud  jste všechny páčky dali  do polohy OFF, měla  by být levá mříž

otevřená. Zatáhněte  tedy za páčku  v kumbálku, čímž  si otevřete mříž  druhou

a zároveň se za vámi stáhne most, což činí cestu zpět kapánek komplikovanější.

Před talismany  přečtěte svítek zvaný  "Papyrus". Zmizí silové  pole, které je

chrání před dotyky.  Teď již jen stačí sebrat (aktivuje  se alarm) o vypadnout

co nejrychleji z Templu ven.


9) MISE DEVÁTÁ


Úkoly :


Získat Oko

Opustit oblast


Položte talismany na odpovídající sochy a  vstupte do dveří. Otočte se vpravo,

projděte dveřmi a pak v malé místnosti dalšími dveřmi. Jděte dopředu do dlouhé

úzké  místnosti a  šperhákem otevřete  dveře napravo.  Seberte si  cennosti na

stole a  vraťte se ke vchodu  do katedrály. Vyhněte se  dvojitým dveřím vpravo

a otevřete naproti  vám. Znovu jděte  do druhými dveřmi  a do úzké  místnosti.

Vyháčkujte  zámek nalevo  a seberte  si  lup.  Vraťte se  do dlouhé  místnosti

a jděte  ke  dveřím  vlevo.  Připravte  si  flash  bomby  a  opatrně  vstupte.

V místnosti je několik hauntů a zombíků. Upoutejte pozornost haunta uprostřed.

Měli by si vás všimnout všichni a jít po vás. Až se přiblíží, zabijte je třemi

bombami.  Až bude  po všem,  běžte nahoru  (nad vámi  je Oka)  a jděte  dveřmi

vpravo. Z fontány  si vezměte vodní šípy a z  rohu pak svěcenou vodu. Otevřete

dveře  zpátky  do  předchozí  lokace  a  postřílejte  zombíky  svěcenou vodou.

Z místnosti s fontánou se dejte okolo oltáře a otevřete dveře na druhé straně.

Vběhněte dovnitř oběhněte kolem přízraku a otevřete dveře. Jděte do nejvyššího

patra,  otevřete  dveře  a  v  následující  místnosti  jděte do dveří napravo.

Projděte  po římse  na protější  stranu. Pokračujte  následujícími místnostmi,

následujícími  římsami, až  k zamčeným  dveřím. Odemkněte  je a  toto místo si

zapamatujte jako  Hrob. Vezměte hořlavé  šípy, vraťte se  na římsu a  seskočte

dolů do nižšího mezipatra. Vypočte dveře  a jděte k výstupku. Odtud byste měli

vidět na Oko.  Skočte na podstavec a seberte ho.  Seskočte dolů a vstupte opět

do  místnosti, kde  jste předtím   míjeli přízrak.  Vylezte druhými  dveřmi do

zahrady.  Před vámi  bude stát  duch, který  vypadá trochu  jinak. Je  to duch

Muruse. Přivítá vás a nabídne vám  pomoc, pokud mu pomůžete. Za ním pokračujte

první  odbočkou  vpravo.  Tím  se  dostanete  k  rozbořeným  dveřím.  Seskočte

a promluvte  si s  Murusem. Jako  první úkol  vám zadá,  abyste mu  našli jeho

růženec  (rosary).  Po  skončení  rozhovoru  se  vydejte  vlevo do St. Yora's.

Vstupte do dveří a vydejte se po  schodech vpravo vzhůru. V místnosti s velkým

sarkofágem  si  můžete  sebrat  vodní  střely,  ale  hlavně  se vydejte druhým

průchodem do malé  místnůstky, odkud vyjděte dveřmi. Jděte  podél pravé stěny,

dokud nenarazíte na  modrou truhlu. Otevřete ji a seberte  z ní růženec. S ním

se pak  vydejte na místo, kde  jste naposledy mluvili s  Murusem. Promluvte si

s ním. Pogratuluje  vám a zadá  vám další úkol.  Máte mu přinést  svatý symbol

(haly symbol). Jděte tedy průlezem pod  rozbořeným schodištěm a za ním zahněte

nalevo. Vstupte do  prvních dveří taktéž nalevo. Podél  levé stěny se dopravte

do "mašinérie "  kterou vám Murus popsal. Seberte spodní  pravou formu a dejte

ji na podstavec mezi dvěmi pákami. Zatáhněte  za levou a pak za pravou z nich.

Až bude dílo hotovo, otevřete formu a  vezměte si Holy symbol. Opět podél levé

stěny  se dostaňte  do druhého  patra (v  téže budově)  a přeskočte  na druhou

stranu.  Po  skluzavce  sjeďte  do  malé  zahrádky.  Na  boudu si střelte lano

a vylezte na  ní. Vezměte svíčku a  vraťte se do budovy.  Opusťte tuto budovu.

Nyní se dostaňte do St. Vale's. Půjdete skrz mříž v pravém zadním rohu a podél

levé stěny až  na roh, kde se budou  cesty rozbíhat. Po pravé ruce  budete mít

obří dveře. Vstupte do dvojitých dveří  po vaší levici (vzadu). Střelte si šíp

do římsy nalevo a vyšplhejte na ni  (šíp si zase za sebou samozřejmě vezměte).

Nalezněte knihu a  vezměte ji s sebou. Odeberte se  na místo, kde jste mluvili

s Murusem, a  opět si s  ním promluvte. žekne  vám, že již  máte vše potřebné.

Naneštěstí  to není  pravda. Jděte  tedy do  St. Jenel's.  Je to  nalevo od té

mříže.  Vstupte dovnitř  a jděte  dál rovně,  dokud nespadnete dolů. Spadněte,

vyškrábejte  se do  druhého otvoru   v prvním  patře. V  následující místnosti

otevřete  modrou truhlu  a vezměte  si klíč  od hřbitova.  Spadněte opět  dolů

a jděte rovně  a za levým  rohem vypáčte dveře.  Vystupte do nejvyššího  patra

a do bazénku  hoďte "hnuly Kladivo". Vezměte  si jej. Opusťte St.  Janel's. Na

malém  náměstíčku se  vydejte skrz  mříž vpravo  vzadu. Jděte  pořád rovně  až

k mřížím  od  hřbitova.  Pomocí  klíče   mříže  otevřete  a  vstupte  dovnitř.

Prozkoumejte  okolí a  zastavte se  až u  Muruse, který  na vás již netrpělivě

čeká.  žekne vám  přesně, co  máte dělat.  Nejdříve se  dotkněte jeho náhrobku

růžencem, potom  na něj postavte svíčku  a přečtěte knihu (získali  jste ji na

jednom ochozu). Nakonec se ho dotkněte  "hnuly Kladivem", zadá vám další úkol.

Jděte  do  katedrály  a  na  schodišti,  po  kterém  jste  kdysi šli nahoru do

nejvyššího patra, se  nyní dejte úplně dolů. Otevřete dveře  a dostanete se do

podzemních chodeb s vodou. Podél levé stěny  se dostaňte až ke dveřím. Za nimi

se  na zemi  válí mrtvola.  Hod'te si  ji na  záda a  jděte zpátky na hřbitov.

Najděte  Muruse a  hoďte mrtvolu  do vyhloubené  jámy. Zadá  vám, abyste našli

další mrtvolu. Nyní jděte na místo,  které jsem vám předtím označil jako Hrob.

Seberte druhou  mrtvolu a opět  s ní jděte  na hřbitov k  Murusovi. Pokud jste

zabili  všechny haunty,  dá vám  Murus klíč,  pokud ne,  vyzve vás, abyste tak

ihned učinili. Vy tedy budete muset projít celou lokaci a vybít všechny maníky

s mečem (cinkají, jako by měli zavěšeny  u pasu řetězy). Doporučuji je zabíjet

zezadu tvrdou ranou mečem. Až tak učiníte, dostanete výše zmiňovaný klíč. Nyní

se vydejte  na naše známé točité  schodiště v katedrále a  jděte do nejvyššího

patra. Zde otevřete dveře a v následující místnosti klíčem od Muruse odemkněte

dveře  nalevo. V  místnosti si  seberte výbušninu  a ohnivý  šíp. Vraťte se na

místo s rozbořeným  schodištěm a seskočte dolů. Podél  pravé stěny se dostaňte

k opravdu velkým  dvojitým dveřím. Zde položte  na zem výbušninu o  z dálky ji

odpalte ohnivým šípem. Vypadněte z tohoto prokletého místa pryč.


10) MISE DESÁTÁ


Úkoly :


Zjistit, jaké plány má Constantine s Okem

Dostat se z jeho sídla živý


Ůvodem poznámku : v této misi je  nedostatek všeho. Šetřete, jak se dá, hlavně

šípy  s  lanem.  A  ted'  už  jedem.  Jděte  k  oltáři  a  seberte si dva šípy

s provazem,  tři šípy  na hluk  a obušek.  Jděte dveřmi,  které byly  při vaší

poslední návštěvě zavřené.  Dejte se doleva dolů po schodech  a pak vlevo nebo

vpravo na balkónek. Dole hlídá halda potvor. Opatrně se dívejte dolů a až bude

vlevo volno,  seberte si ohnivý šíp  z plamene na zábradlí  a rychle se vraťte

nahoru  tak, aby  vás nikdo  nespatřil. Naproti  balkónu je  výklenek. Střelte

provazošíp  do stropu  hodně blízko  výklenku. Potvory  si ho nevšimnou. Vlevo

o kousek  dál je  výklenek se  světlem,  vpravo  pak cesta  vedoucí jakoby  za

výklenek proti vám. Střelte bzučící šíp  "noisemaker" do výklenku vlevo a hned

vzápětí co nejdál  do chodby vpravo. Až potvory  půjdou zkoumat kravál, skočte

na lano a do výklenku. Posbírejte, co  se dá, a vrhneme se na potvory. Nejlépe

se zabíjejí ve výklenku (ted') vpravo dole. Okoukněte si jejich trasu a pomocí

plynových (gas) a třebas ještě jedné obyčejné bomby. Až budou mrtví, skočte na

provaz a seberte si  ze stropu šíp. Na zemi se otočte  vpravo a dejte se okolo

severní rampy balkónu  (jů, poprvé jsem použil světové  strany, víte vůbec, že

máte v inventáři  kompas ?). Dejte se znovu vpravo.  První tmavá díra vlevo je

výklenek, do kterého  se dá dobře schovat. Napravo odtud  je vchod do jeskyně,

kde  bliká světlo,  a odtud  tři východy.  Nalevo je  kruhový vchod do tunelu.

Jděte tam a na rozdvojce se dejte  rovně červeným tunelem. V divném bazénku si

seberte dva vodní šípy a vraťte se na křižovatku. Šedivým tunelem se dejte dál

(východně) a kousek od pochodně nalevo  si seberte další vodní šíp. Pokračujte

na křižovatku.  Vlevo pavouk hlídá  jeden tlumící "moss"  šíp a vpravo  vodní.

Vraťte se až k  balkonu a jděte do jeskyně na druhé  straně. Najdete tam vodní

šíp. Blízko něj je průchod. Projděte jím a dejte se po rampě dolů, kde sejměte

vodním šípem louči vysoko na levé stěně.  Jděte dál dopředu a než se dostanete

ke  křižovatce, podívejte  se doleva  nahoru. Je  tam krysák  a napravo  velká

jeskyně. Sejměte ho jedním normálním šípem, vyhoupněte se na rampu, seberte si

šíp o ovoce. Napravo je tunel. U kostry tam najdete šíp tlumič a ve vodě ještě

nějaké vodní. Vraťte se k mrtvému krysákovi a dejte se po rampě směrem k velké

jeskyni. Naproti pravé stěně je jakýsi domeček a na vzdálené straně je východ,

kterým  proudí elementálové  a nějaké   další svinstvo.  V místnosti  jsou dvě

pochodně. Zhasněte je šípy. Jakmile bude tmo, vyhoupněte se na výstupek vpravo

od domku. Vystřelte  si lano do dřevěného rantlu a  vylezte nahoru. Vezměte si

šíp a vlezte dovnitř  domku. Je tu halda věcí, tok si  je posbírejte a vylezte

zpátky  ven.  Podívejte  se  doprava  skrz  krátký  tunel  do další místnosti.

Počkejte si, až bude všechna ta havěť  v druhé místnosti, a hoďte tam plynovou

bombu. Elementály případně sundejte vodou. Zabijte jich teď co nejvíc, alespoň

pak v těžších  chvílích bude klid. Až ten krutý  čin vykonáte, seskočte zpátky

na zem.  Naproti je u  stěny gem za  250, což za  těch pár kroků  stojí. Jděte

k místu  s černou  zemí a  mrtvým krysákem.  Na černé  cestě se  dejte tunelem

doprava  okolo kostry  a bazénku.  Jděte pořád  dál, až  se dostanete na římsu

v místnosti s oltářem.  Někde se tu fláká zbývající  elementál. Vjednom z ohňů

u oltáře  je  šíp.  Na  malé  plošině   na  severu  jsou  nějaké  vodní  šípy.

Podíváte-li se  ke stropu, uvidíte šedivý  kouřící objekt. To je  plynový šíp.

Střelte si  lano do stropu  a seberte  si  oba, plynový i  svůj provazový šíp.

Z místnosti vyjděte východem na jihu a  dejte se levým tunelem. První odbočkou

vpravo  a  sebrat  vodní  šíp.  O  kousek  dál  je  ještě  gem.  Jděte  zpátky

a pokračujte cestou, kterou jste šli - k domku. Zůstaňte ve stinném místě před

jeskyní  s domkem  a vyčíhejte  si, jak  potvory hlídají.  Musíte se dostat do

domku (pomocí  lana). Uvnitř si posbírejte,  co se dá, a  přečtěte si poznámky

u židle  (jsou to  nějaké Constantinovy  poznámky o  nějakém temném  projektu,

nicméně na  splnění úkolu to  nestač. Jděte ven  z domu a  pak tunelem, kterým

jste  přišli. Ve  velké místnosti  před  tou  s oltářem  se dejte  mírně vlevo

a tunelem za prvním domkem. Jděte nahoru po rampě s červenou podlahou (tam byl

krysák), nahoře  se otočte vlevo  a jděte do  místnosti s blikajícím  světlem.

Z místnosti  vyjděte východem  v rohu  a jděte  na křižovatku.  Rovně byste se

dostali  k prvnímu  kolmému bazénku,  vy se  však dejte  doprava tunelem okolo

koster. Na odbočce se dejte doleva a ihned ještě jednou. Pokračujte tunelem do

další "domkové"  jeskyně. Dvě potvory  doporučuji zabít plynovým  šípem a tomu

malému hmyzu se dá utéct, Nicméně ve  vraždění vám nic nebrání. Až zabijete ty

dva, jděte  do levé částí  jeskyně a střelte  si šíp do  domku. Vylezte nahoru

a jděte dovnitř. U židle je zase kniha  a tentokráte již by se vám po přečtení

měl  úkol označit  jako splněný.  Zbývá  se  dostat ven  a přežít  to. Vyjděte

z domku a  jděte zpět po  svých vlastních stopách  až k domku,  kde byla první

zmínka o temných  plánech Constantina. Od něj jděte  západním tunelem po černé

podlaze na křižovatku.  Vpravo jsou nějaké věci. Jděte  doleva až k vyvýšenině

mezi sloupy.  Vypozorujte si pohyb potvor  a ať už přes  mrtvé nebo živé jděte

místností skrz  krátký tunel do chodby.  Otočte se vpravo a  jděte až na konec

haly. Jděte doprava, dopředu ke stěně,  pak doprava a ihned doleva. Sejděte na

kovovou  podlahu  a  dejte  se  první  odbočkou  doleva.  Vyjděte  po rampě do

místnosti s barely. Jděte k pravé části  velkého barelu a zatlačte na něj. Tím

se otevře malá  chodbička s kovovou podlahou. Pomůže  vám vyhnout se osvětlené

chodbě na druhé straně dveří. Jděte po ní až na konec a buďte opatrní. Hlídají

tam nějací  hajzlíci. Dostaňte je a  pak se dejte opatrně  po rampě dál. Hlídá

tam pavouk,  takže opatrně. Nahoře  jděte doprava, pak  druhou odbočkou doleva

a nahoru po rampě.  Za ní jděte dvakrát vpravo a  jděte až ke dveřím. Otevřete

je a vydejte  se nahoru po schodech. Nahoře jsou  dva krysáci za křovím, Dejte

se  doprava  a  v  chodbě  doleva.  Jděte  k  další  křižovatce (bude nalevo),

neodbočujte a jděte dál a dveřmi doleva. Měli  byste být v baru. Je tu dost ke

sbírání. V další  místnosti je nějaký bugman či dva  a nějací krysáci. Všechny

pozabíjejte. Jděte  tam, co původně  stál bugman, a  seberte si vak.  A teď už

opravdu ven: Vyjděte ze dveří jídelny a otočte se doleva. Budete pravděpodobně

stát  tváří v  tvář tomu  hmyzu. Zastřelte  ho. Dejte  se chodbou  až no konec

a otočte  se doleva.  Zabíjejte, budili   to nutné,  nebo se  vyhýbejte zbylým

sviním. Utíkejte, co to dá, a dejte se první odbočkou vpravo ven z toho pekla.


11) MISE JEDENÁCTÁ


Úkoly :


Proplížit se do Templu, najít Nejvyššího kněze a varovat ho

Okouknout situaci a najít Kladivouny

Najít Nevyššího kněze

Vrátit Nejvyššího kněze na posvátné místo

Získat stavitelův majzlík, který je pro celý řad Kladivounů

Nikoho z nich nezabít

Odkrouhnout všechny hmyzáky


Ze začátku jděte pořád podél pravé stěny,  až se nalevo od vás objeví vchod do

Templu. U  stráže si seberte  šípy a vstupte  dovnitř. V krajních  místnostech

nalevo a  napravo posbírejte další šípy.  Pak jděte ze vstupní  haly ke dveřím

naproti vchodu.  Otevřete je a  dávejte si pozor  na nepřátele. Projděte  skrz

chodbičku do  hlavního foyer se schodištěm.  Obyčejným šípem zastřelte pavouka

a hmyzáka sejměte  pomocí gas arrow.  Tento šíp ho  nezabije- budete ho  muset

dorubat mečem. Jednoduše k němu jděte a túrujte ho tak dlouho, dokud je slyšet

mlaskání  masa.  Otočte  se  zpátky  a  spojovací  chodbičkou se dejte doleva.

V místnosti posbírejte šípy a pokračujte dál přes balkón do relikviáře. Cestou

sbírejte,  co se  dá. Odejděte  druhým východem  a vyšperhákujte dveře naproti

vám. V kapli  proti vám si seberte šíp,  jděte do dveří naproti a  projděte do

knihovny. Pokračujte rovně a znovu posbírejte,  co se dá. Přes knihovnu vpravo

do  dveří na  druhém konci  a přes  balkón jděte  dál a  v další  místnosti si

vezměte  Healing potion  a Flash  bomb. Vraťte  se do  kaple, jděte ke zbytkům

oltáře a  slezte dolů po  žebříku. U žebříku  se otočte čelem  vzad a dejte se

mírně  vlevo průchodem  do další   místnosti. Opatrně  se podívejte  do chodby

naproti  -chodí  tam  několik  krysáků.  Touto  chodbou  se musíte dát doleva.

Dojdete do  velké místnosti s  hmyzem. Za hmyzem  jsou dvě místnosti.  Vchodem

vpravo vejděte do místnosti se  sloupem uprostřed. Druhým východem z místnosti

uvidíte v dálce oheň.  Jděte k ohni a seberte si z  něj ohnivý šíp (tato cesta

se  vám napoprvé  nejspíš nepodaří  můžete si  pomoct vodním  šípem a zhasnout

oheň).  Pokračujte dál  podél zábradlí   schodiště. U  stěny se  otočte vpravo

a jděte k tunelu.  V tunelu se držte vlevo. Minete  odbočku vpravo a před vámi

bude  místnost. Jsou  v ní  dva pavouci  a hlídají  malý majzlík. Zelenošedého

sejměte  obyčejnými šípy  a na   červeného se  radši vykašlete,  uložte pozici

a zkoušejte malý  majzlík ukrást. Před  pavoukem utečte zpátky  ke schodům. Po

nich dolů,  do místnosti s  dírou uprostřed. Nakoukněte  do díry a  ratmana na

chodníčcích  zabijte šípem  a hmyzáka  o patro  níž plynovým  šípem. Jděte  na

protější  stranu místnosti  s dírou  a tam  tunelem do  nižšího patra. Ve dvou

místnostech tam jsou ohnivé a tlumící šípy. Další východ vede na rampu v díře.

Odtud sejměte  zbylého krysáka a  východem na severu  jděte po schodech  dolů.

Dole dobijte hmyzáka mečem. Jděte zpátky nahoru ke dvěma místnostem a východem

dolů  k dalším  dvěma místnostem.  Místnost vpravo  je variací kolmého bazénku

z minulého  levelu.  Uprostřed  místnosti  je  suché  místo  s osmi šípy. Levá

místnost  je  podobná  magické  místnosti  v  Constantinově  panství.  Je v ní

neviditelná podlaha, takže si můžete dojít pro plynový šíp. Východ z místnosti

vede na dlouhé  úzké točité schodiště. Dole je jeden  kladivoun za dírou tvaru

kladiva.  Promluvte s  ním a  on vám  dá klíč  a svitek.  Změní se definitivně

úkoly, takže  vypadají tak, jak  je uvedeno nahoře.  Vraťte se stejnou  cestou

nahoru  no vrchol  díry a  získaným klíčem  si otevřete  dveře. Přes  místnost

projděte  do  další  a  otočte  se   doleva.  V  první  místnosti  napravo  je

hmyzák-toho zabte  (gas arrow + meč  udělá svoje). Potom pokračujte  dal halou

a vyhýbejte se strážím  (louče si klidně zhasínejte vodou  - nebudete ji jinde

potřebovat).  No samém  konci budete  mít po  levé straně  rampu, tou se dejte

dolů,  do místnosti  s hořícím  ohněm. Jsou  zde dva  východy. Jděte tím vlevo

a připravte se na ultrapekelné plížení. V  této místnosti je pár ratmanů okolo

ohně.  Jsou k  vám zády,  a tak  se propližte  okolo levé  stěny do východu na

druhém  konci místnosti.  V další  místnosti máme  další hrstku ratmanů. Avšak

tentokráte se musíme  dostat hned vpravo do místnosti  s oblakem hmyzu. Hnedle

v sousední místnosti je  hmyzák a stojí si klidně u  ohně. Proceduru už znáte.

Na levé straně,  napravo od světla, projděte dveřmi a  měli byste se dostat do

místnosti  s kostrou.  Jděte dál  a v  další místnosti  okolo ratmanů se dejte

doprava. V  této místnosti se na  levé straně nachází Nejvyšší  kněz. Držte se

tedy  levé stěny,  až narazíte  n jeho  tělo mezi  sloupy. Až  se nikdo nebude

dívat, seberte ho a  vraťte se stejnou cestou až k místnosti  s hmyzem. Z této

místnosti jděte  do další. Držte se  levé stěny až do  další místnosti, kde se

pro  změnu držte  vpravo. Měli  byste se  dostat do  místa, kudy  jste předtím

vstoupili.  Avšak neodcházejte.  Místo toho  se propližte  ke dveřím,  položte

tělo, otevřete si klíčem dveře a pak s tělem projděte dál. Tunelem se dostaňte

k dalším dveřím. Opět si je otevřete (klíčem) a přes jeskyni jděte k prohlubni

tvaru  kladiva. Tam  položte kněze.  Jestliže jste  správně vykuchali  všechny

hmyzáky a máte majzlík, je vyhráno.


12) MISE DVANÁCTÁ


Úkoly :


Sestoupit labyrintem a najít Constantina

Vyměnit pravé Oko za repliku od kladivounů


Zničit portál, kterým přicházejí příšery, než Constantine dokončí rituál Jděte

do  červeného tunelu  a vyhýbejte  se všem  příšerám. Jakmile  se dostanete na

žlutobílou mramorovou  podlahu, dejte se  vpravo do. purpurového  tunelu. Hned

u vchodu je plynový  šíp. Žlutá cesta vede dolů k  místu, kde bubliny vysazují

své pasažéry. Purpurové tunely jdou křížem krážem žlutou cestou a jsou sem tam

plynové  šípy.  Jednoduše  jimi  jděte  dolů.  Když  půjde do tuhého, použijte

plynové šípy. Až  budete blízko, poznáte to, protože se  bude podlaha měnit do

zelenošeda a  povede do čtvercového  vchodu. Za ním  je rantl a  vlevo pod ním

láva (už jste někdy slyšeli ratmana v lávě?). Jděte dál ke schodům, které jdou

dolů  do dveří.  Místnost má  dva  východy.  V pravém  se můžete  podívat, jak

všechna  ta hovět  lítá v  bublinách. Avšak  my půjdeme  dál tím  levým. Hned,

jakmile vejdete, se chodba stáčí nejprve  doleva a pak doprava. Vy budete stát

na  výstupku vpravo  a nalevo  od vás  bude láva.  Podíváte-li se  tím směrem,

najdete druhý výstupek.  Slezte na něj a jděte dál  úzkým tunelem a přes rantl

do dalšího tunelu s modrými krystaly na zemi. Dotknete-li se modrého krystalu,

ubere  vám to  život. Vtip  je v  tom, že  jakmile vstoupíte  a projdete  mezi

prvními dvěma krystaly, podlaha se změní v  led. Navíc je tunel z kopce, takže

budete pořád  klouzat dolů. Cílem je  se tam dostat a  neztratit život. Než se

dáte dolů  první sjezdovkou, podívejte se  doleva dolů a vezměte  si dva vodní

šípy.  Vydejte se  napospas krystalovému  slalomu až  k mostu,  kde číhají tři

elementálové.  Sundejte je  vodními šípy  a jděte  dál. Na  druhé straně mostu

jděte doleva podél  kraje lávového jezírka. Zhruba uprostřed  jsou na výstupku

tři šípy.  Pokračujte doprava ke  dvěma krystalům proti  zdi. Hned za  nimi je

puklina ve zdi  a za ní rampa vedoucí  dolů. Jděte tam a dole  se dejte vlevo.

Cestou jděte k příkré rampě s ledem.  Překonejte ji a dole najdete modrý válec

s ostny plný vody. Za ním je vodopád  tekoucí nahoru. Vaším cílem je nechat se

unést  proudem nahoru,  různě se  v něm  mlít, neutopit  se a  nějak se dostat

dovnitř modrého válce (teče nad ním stejná voda, do které se dostanete, jen se

nechte unášet proudem). Spadnete do další vody. Vynořte se, jak nejrychleji to

půjde,  a vylezte  nahoru. Tunelem  jděte do  místnosti se  stromem. Pližte se

okolo  pravé zdi,  až uvidíte  v  základně  stromu vchod.  Pozor, uvnitř  jsou

pavouci.  Jděte napravo  od rampy  k něčemu,  co vypadá  jako sloup jiskřících

světel. Jděte blízko k tomu sloupu a vylezte po něm jako po žebříku. Nahoře se

otočte  doleva a  skočte na  rantl. Jděte  na jeho  konec a  tam vyšplhejte do

otvoru. Jděte cestou  nahoru po obří větvi stromu a  mezi dva ledové krystaly.

Pokračujte  dál do  místnosti s  vyvýšeným středem,  plné pavouků. Běžte kolem

levé stěny  a vyšplhejte po  malých ploškách. Vyhněte  se pavoukům a  místnost

opusťte  východem vzadu.  Přijdete do  dlouhé chodby  s purpurovými světly. Za

chodbou  je  místnost  s  velkých  lávovým  bazénkem  uprostřed.  Projděte  ji

a východem na druhé straně, skrz strmý tunel, se dostanete do další místnosti.

Jděte doleva  podél okraje a přeskočte  na další rantl. Skákaje  pokračujte na

křižovatku. Jděte doprava a za zatáčkou je portál, odkud vylétají bubliny. Ten

je potřeba  vypnout. Na bílou kouli  vystřelte "moss arrow," na  modrou ohnivý

"fire arrow," na zelenou střelte plynový  šíp "gas arrow" a na oranžovou vodní

šíp "water arrow." Až bude vše hotovo, pokračujte cestou až na konec. Tam visí

tři liány.  Po jedné z  nich vylezte a  skočte na římsu.  Pak skočte na  další

liánu  a  slezte  na  druhou  stranu.  Nacházíte  se  na  konci tunelu, kde je

Constantine. Nyní nadchází velké finále. Constantine provádí rituál s Okem. Je

potřeba získat  pravé oko z podstavce  uprostřed sedmicípé hvězdy. Constantine

by měl chodit  od podstavce k podstavci. Až  se nebude dívat, nebo k  vám bude

zády,  vyměňte  pravé  Oko  za  kopii  a  schovejte  se  do stínu. Jak se bude

Constantine divit, až dokončí rituál...


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.