1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
The Quest To Zooloo - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


Freewarová adventura z roku 2005 od výtvarníka a umělce z Francie, jehož jméno je  Yotam Elal. K stáhnutí na jeho oficiálních stránkách na www.yotamelal.com nebo na www.bigbluecup.com nebo i jinde :o)


Narazit na některé předměty je opravdu umění, takže si dávej pozor při prohledávání okolí. Jsou zde věcičky velikosti pixel na pixel. Aby ses dostal do inventáře, musíš mít vybraný povel ruky.


2) Návod :


Do hradu + modrý diamant


Z levého dolního rohu seber kámen. Nůžkami z inventáře ušmikni lano, které visí ze stromu. Jeden jeho konec přivaž na hák nad bránou a ten druhý navaž na skobu ve stromu. Kamenem hoď po mašině. Díky krásným fyzickým zákonům si můžeš vzít uvolněnou skobu. Vedle padací mříže je malé červené tlačítko, zmáčkni jej. Brána vyjede nahoru a lano dolů, takže si ho znovu vezmi. Opět čapni kámen a navaž ho na lano.


U brány probíhá malá kolona mravenečků, jeden exemplář si vezmi. A pořádně se na ně  podívej, svůj oběv -modrý diamant- si vezmi. Pak pořádně omrkni dveře. V dolním rohu je malilinkatá dirka. Vraz do ní skobu. Super, brána se otevřela. Vstup do hradu.


Cesta k čarodějnici


Otoč obraz ve vstupní hale, objevíš kód 1:6019. Dál vylov jednu penny. Z poličky seber zrcadlo, a obě knížky, pak si ještě seber kbelík. Knihy si v inventáři pročti. Lanem s kamenem si přitáhni žebřík.


Vyšplhej do vyššího patra. Prozkoumej si spícího prince. Pak vypni světlo, rozsvítí se kód 2:9303. Můžeš opět rozsvítit a vlézt na trampolínu. Lano s kamenem připevni na hák. Pak na lano vyskoč a přelez na půdu. Ze zásuvky vytáhni prodlužovák v místnosti se slepicemi udělej to samé. Měl bys získat prodloužovák. Pak ještě strhni kus tapety.


Jeden konec prodlužováku strč do zásuvky u slepic a ten druhý vyhoď z okna. Pak se vydej oknem dolů.


Úkoly od čarodějnice


Na pobřeží si všimni malinké světlé věci, která je hned u břehu. Je to blesk. Vevnitř pokecej s čaroděnicí. Ztratila kočku a nemůže najít kotlík. Prolez oknem dál do prava. Mrkni na malou čmáranici na jejím domku a pak seber kámen u kmene stromu. Pak vylez nahoru na střechu a chytni si jednu mouchu. Vydrápej se až na úplný vrchol baráčku ke komínu. Odkopni kus špalku, odkutálej ho až k vodě a přeplav se na zámek. Ze stěny sloupni botky na suchý zip. Díky jim vylez až na střechu hradu. Tam seber mýdlo, tím namydli získaný kámen.  Pod nánosem špíny se schovávala lupa.


Pokračuj dál vlevo, získej lopatu a penny. Lopatou vykopej značku STOP. Pod ní se skrýval nejspíš čarodějčin kotlík. Pak se znovu dostaň na ostrůvek.


Za chýší si přečti přes lupu nápis. Pak vykopej lopatou vrtačku (v místech, kde je špína). V chýši čarodějky vlez na půdu. Rozsviť si a seber další už třetí penny. A mrkni na puzzle. Pak dej čarodějce kotlík a na oplátku dostaneš jablko. Z rohu místnosti seber její vlas.


V hradě seber u slepic prodlužovák. V princovo pokoji dej jeden jeho konec do zásuvky a druhým nastav kabel od automatu na mléko. Do slotu naházej všechny své tři penny. Vypadlé mléko seber. Zamiř k čarodějnici. Pročti si knížku o sýrech a vstup do chýše. Měla by ti dát lektvar na sýry.


Vysvobození prince + červený a fialový diamant


Pak vylez ke komínu a nalij do něj mléko i lektvar. Zajdi si k čarodějnici pro sýr. Odejdi a vrať se. Až popojde ukradni ji GAB kartu, kterou upuslita. Sýrek vylákej myšku z její díry (ve vstupní místnosti hradu). A na myšku dostaneš dolu ze stromu  kočku a jako bonus se ti podaří najít krásný malý klíček. Číču dones čarodějnici a za odměnu si vezmi hlavu koštěte. Do prázdné nádoby od lektavru nalij trošku vody z jezera. Hlavu koštětě nandej na dlouhou tyč.


Opět seber prodlužovák a dej ho na jeho původní místo. Tzn. jeden konec do zásuvky vedle slepic a druhý do zásuvky u slepic. Naženeš tím elektřinu do magického přístroje nahoře na střeše. Jdi se na něj podívat. Do přihrádky na knihy vsuň svou prázdnou magickou knihu a do dolního slotu strč ukradenou GAB kartu. Pak stiskni tlačítko. Magickou knihu si znovu vezmi a pročti si ji. Obsahuje nové kouzlo.


Jablko sněz, dostaneš po něm sílu. Odšoupni kámen na střeše paláce, získáš klíč. Zlatým klíčem si odemkni dveře z místnosti vedle slepic. Odchytni žábu. Zajdi s ní k princovi. Jestli spí, lehce ho probuď vypnutím a zapnutím televize ovladačem, pak mu dej políbit žabku. Seber mu jeho brýle.


Jdi před břeh jezera a nasaď si je. Pak skoč do vody. Seber kouzelné semínka a podívej se na zadeček chytré rybky. Je na něm napsaný kód 3:4717. Máš tedy všechny tři potřebné kódy. Vyraz na čarodějčinu půdu. A na počítadlu zadej kód 6019, 9303 a 4717. Po každém kódu se rozsvítí jedno tlačítko a až je budeš mít zadané všechny získáš fialový diamant.


Za chatou čarodějky vykopej lopatou malou krabičku. Odemkni ji klíčkem je v ní červený diamant.



Křídla + bílý diamant



Pověs zrdcadlo na hřebík v místnosti pod princovo pokojem. Vrtačkou vyvrtej díru do praskliny nad dveřmi ve vstupní místnosti. Otevři bednu s pojistkami a aktivuj druhou lampičku, před tím je nutné mít vyplou tu první, pak druhou rozsviť. Pověs zrdcadlo  na hřebík v druhé hradní místnosti a polož květináč na vrchol stolku, hoď do něj semínka a zalij ho vodou. Odejdi a vrať se, pak už jen natrhej pár lístků z uspávacího stromku. Přečti si kus tapety a pak dones lístky slepicím. Až usnou, jednu z nich oškubej. Získané peří nandej na koště. Pak si znovu přečti tapetu. Měl bys získat křídla. Navlíkni si je v lokaci, kde jsi našel křídla a své tři diamanty zasaď do stroje na obláčku. Ještě ti tři diamanty chybí.


Pak jdi provrtat nádrž na sůl na střeše hradu, udělej to tolikrát kolikrát to půjde. Sůl začne stýkat dolů po hradbách a osolí vodu. Nůžkami udělej do kaktusu ve vstupní místnoti díru a naber si trošku kaktusové tekutiny do láhve (jestli v ní máš vodu, stačí ji vypít).


Vrať se na komín čarodějky a vylij do něj kaktusovou šťávu, jeden vlast a trošku vody (pro tu si dojdi k jezeru). Vejdi do chýše, dá ti lektvar pro oživení mrtvých věcí. V hradě ji nalij na mrtvou lidskou nohu. Seber pavouka a motýla. V lektvaru ještě pár kapek zbylo, nalij je na motýla. Dostaneš bílý diamant, zanes ho na obláček k ostatním. Na obláčku najdeš modrou GAB kartu, proto ještě jednou zopakuj proces s magickou knihou a kouzlenou tabulí na střeše. Ze své knížky si přečti další nové kouzlo.



Pod vodou + ryba + další 2 diamanty



Jde o kouzlo pro změnu velikosti. Opět se dostaň ke komínu a naházej do něj mravence, mouchu a pavouka. Čarodějka ti dá uvařený lektvar. Vlez do vody. Pořádně se podívej na levý konec obrazovky. Je tam kus skály a nad ním nějaká betonová zídka a mezi nimi malá prasklinka. Rozevři ji skobičkou. Napij se svého lektvaru a vstup do odpadní roury. V místnosti seber další dva blesky, jeden je normálně na zemi a na druhý se musíš zvětšit, je nad svítící tabulí. Pak jdi do té největší části místnosti jak jsou obrysy na blesky.


Tady je kanál, přibliž se k němu, tak abys přešel do další KUREVSKY!!!!!!!!!!!! zamaskované místnosti. Tady se podívej dolů na ty čárky, zvěč si je. Nakresli si je. U mě to bylo tak, že byly kódy, které jsou níže. Pak se ještě mrkni v té samé místnosti na malou dirku, která je lehce napravo od prostředka. Je to malá černá tečka s bílou tečkou. Pak zaběhni za rybou. Zvěč se a až bude plavat kolem tebe, chytni ji tak, abys dostal přes celou obrazovku její obličej. Její zuby uprav podle V a P, které jsem napsala nahoře. Bude to tedy vypadat takto :


1 - normál = nechat; 0 - vytouct = pryč


0 1 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1


A ještě jednou pro jistotu:


normální zub : 2, 5, 7, 8, 10, 12, 15

prázdný zub : 1, 3, 4, 6, 9, 11, 13, 14.


ryba otevře tlamu a ty si vezmi kliku. Tu zastrč do malé dirky v místnosti za kanálem. A otoč jí, odteče veškerá voda. V rohu se skrývá další blesk a zelený drahokam. Oba seber. Vyjdi z kanálu do větší místnosti. Máš 5 blesků nandej je podle velikosti do obrysů. Než zandáš poslední, ulož si hru. Až dáš poslední blesk do obrysu objeví se takové strašidlo. To po tobě hází blesky, ty po něm musíš stihnout hodit alespoň tři blesky v časovém limitu. Jestli ti to nejde, a on tě porazí, načti hru znovu. Máš možnost snížit rychlost celé hry (přes horní panel, ovládání a ty nožičky). Časem se ti to podaří a můžeš sebrat svůj zasloužený červenou kartu. Tu strč do stroje na střeše společně s kouzelnou knížkou. 


Nové kouzlo si z knížky přečti.  Zaleť na hrad, pod lokaci s přístrojem, do kterého  strkáš diamanty. Přečti si knížku znova. Uhodí do tebe blesk. Pak se vydej na cestu k čarodějnici. Má poslední žlutý diamant. Dá ti ho za tři věci, předej jí potápěčské brýle, ovladač, a otevřenou truhlu. Podle dohody dostaneš žlutý diamant. Dones ho do stroje a dej do něj i všechny ostatní. Měly by být všechny. Znovu jdi na místo jako předtím a nech do sebe uhodit blesk (kouzlo z knížky). Vykouzlí ti astronautský oblek. Ty pak můžeš odletět na svou planetku. Stačí jít pořád vpravo a nastoupit na planetu :o)


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.