1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
The Mutation Of Johny Burger - návod

1. ČÁST - ZEMĚ



Nejprve si v maringotce přečti nápis  na stěně a prohledej šuplíky, najdeš tam magnet a  šroubovák. Jdi ven  a doprava  na  ulici. Nyní jdi  k domu profesora Foogla. Ze schránky  vytáhni noviny a kus papíru, jdi  do domu a výtahem vyjeď do prvního patra (použij výtah). Jdi do dveří vpravo. Seber rukavice na stolku a zkumavku na polici  vzadu u zdi. Naplň  zkumavku  kyselinou  ze žlutého sudu v  popředí. Ze  zdi  seber  mapu  a sjeď  výtahem opět  dolů a vyjdi před dům. Jdi  kolem domu  doleva ke  kůlně  s  pancéřovými dveřmi.  Promluv se  starcem sedícím na stoličce. Sedí tu už  třicet let, takže má určitě nějaké informace. Zeptej se ho na Fishera. Pak jdi doleva  dozadu za dílnu a pokecej si se dvěma

klukama, co si tam hrajou s myší. Jdi  opět na ulici a potom k Fisherovu domu. Vpravo od domu  najdeš velkou mechanickou rybu. Vlez  dovnitř, tlačítkem vypni zavírač oka, šroubovák použij na dva malé  šroubky a zavírač oka je tvůj. Vrať se ke hlavním dveřím  do domu a zazvoň. Promluv si s  Fisherem a podívej se na krátkou animaci. Tady se už nic nedá dělat.  Vrať se na ulici a jdi k řece. Na zemi  najdeš  malé  kamínky  a  velký  balvan.  Kamínky  seber a balvan použij - najdeš  pod ním  žížalku. Zpět  na ulici  a ke  kotelně. Tady  prohledej keř napravo a najdeš  kus novin. Po ulici jdi nyní  dolů k obchodům. Seber vývěsní ceduli Fredova bazaru  a jdi dovnitř. Po animaci si  promluv s Fredem, jdi ven

a dozadu  k dalším  obchodům. Přečti  si  plakát  na zdi  (na mapce  se objeví cirkus),  a  jdi  opět  na  ulici.  Následuje  návštěva  cirkusu. Popovídej si s pokladní,  jestli by  tě nepustila  dovnitř zadarmo.  Vpravo vedle  pokladny najdeš minci. Vrať  se k obchodům, kde je  automat na pivo, vhoď do  něj minci a po chvíli, kupodivu, dostaneš pivo.


Jdi  do  Fooglova  domu,  vyjeď  výtahem  do  patra  a jdi doprava. V poslední mistnosti použij gumové rukavice na drát a  až ho získáš, sjeď výtahem zpět do přízemí a  jdi doprava do místnosti  s akváriem. Odšoupni (použij)  bednu před skříní, otevři skříň,  jeden konec drátu použij na stroj  a druhý na akvárium. Čistý zisk - jeden mrtvý piloun. Jdi ke kůlně s pancéřovými dveřmi a otevři je otvíračem oka.  Uvnitř si přečti návod  k použití stroje (visí  nad strojem na zdi). Ve Fredově bazaru si objednej nějakou ocel. Zastav  se ještě u kůlny, na háčky vedle dveří pověš ceduli z Fredova bazaru a jdi do Burgerovy maringotky. Na okno použij  mapu a jdi si do postele  zdřímnout. Mezitím přivezou ke kůlně

ocel. Až vstaneš, jdi  tam, otevři krabici a ocel si vezmi.  V kůlně najdeš na stroji  tlačítko,  kterým  otevřeš  malá  dvířka.  Vlož  dovnitř  ocel, dvířka tlačítkem zavři a použij páku. Až se stroj zastaví, vyndej z dvířek páčidlo.


Teď si  to můžeš jít vyřídit  s Fisherem. Jdi k  hlavním dveřím, seber rohožku a páčidlem odstraň  mříž pod rohožkou. Vrať rohožku zpátky a zazvoň na zvonek. Pak už stačí jenom mříž vrátit zpátky a cesta do domu je volná.Jdi po schodech nahoru a do dveří vlevo. Vezmi kýbl a modrou udici vpravo.Je špatně vidět, ale je tam. Hned na ní můžeš  napíchnout žížalu. Žlutý klíč nahoře na háčku získáš pomocí magnetu a můžeš jít  doprava do  pokoje s počítačem. Nejdřív se podívej pod koberec, kde najdeš lístek  s klíčem. Potom  použij  počítač. Zadej  heslo 1122345678 . Podle lístku  zjistíš, kterému  číslu  jaký  znak  na  klávesnici odpovídá.  Přečti si Fisherův deník  a stiskni klávesu se symbolem skříně. Tím

odemkneš skříň  ve vedlejší místnosti. Vrať se tam, skříň otevři a vezmi z  ní Fisherovu masku. Jdi na  chodbu a přejdi  ke dveřím vpravo  (koupelna). Použij Fisherovu  masku a jdi dovnitř. Seber ručník, dvakrát si promluv  s Fisherovou ženou Marshou  a  použij na ní ručník. Nyní jdi z domu ven a doleva do garáže. Páčidlem otevři kufr auta a vyber z něho baterii. Doplň ji kyselinou ze zkumavky.


Projdi se k řece a zkus rybařit.  Za chvíli určitě něco chytíš. Ještě si naber vodu do kýble, mrkni na animaci a  jdi ke kotelně. Kocourovi hoď rybu a použij dřevěnou tyč vlevo od kocoura. Až bude nadobro omráčenej vajíčkem, jdi k němu, smeť ho z popelnice dolů a důkladně popelnici prozkoumej. Najdeš v ní kus sýra a nějaké bonbóny.  Jdi do Burgerovy  maringotky a do  ohřívače vody pod  oknem nalej vodu  z kýble. Dojdi  si k řece  pro další vodu,  vrať se do  maringotky a použij žlutý lístek ze schránky na ohřívač vody. Na lístku se objevíá zpráva o nejstarším  stromě  ve  městě.  Lístek  vrať  do  schránky  u  Fooglova domu a o stromě si  popovídej se stařečkem u kůlny. Strom  se objeví na mapě, takže

se  k němu  jdi podívat.  Pilounem uřízni  malou větev  vlevo, načež se objeví strážce  stromu -  tak rychle,  že dokonce  zapomene použít  výtah. Až odejde, přivolej tlačítkem  výtah a vyjeď  nahoru. Seber sádru  a použij ji  na kbelík s vodou. Zaskoč  za klukama, kteří si  za dílnou u Fooglova  domu hrají s myší a tomu, který drží myš, dej bonbóny. Dostaneš myš a nyní se přesuň k Fisherovu domu.


Před hlavními  dveřmi najdeš otisk  ruky, který tam  zanechal padající Fisher. Použij na  otisk kbelík se  sádrou a potom  seber odlitek ruky.  Odlitek odnes majiteli bazaru, Fredovi.  Dostaneš klíč od dveří vpravo  od automatu na pivo. Jdi  se tam  podívat a  získáš kus  kůže. Kůži  odnes opět  Fredovi a dostaneš speciální rukavici. S touhle výbavou se  můžeš vrátit do Fisherova domu a hned v přízemí použít žlutý klíč na pancéřové  dveře. Zatáhni za ruku sochy medvěda (či co to  je) a rychle použij rukavici  na obrys ruky u dveří.  Vstup dovnitř a promluv  s  Fisherovým  vězněm,  který  ti  dá  průkazku  do GB - klubu. Jdi k obchodům  a  po  krátké  animaci  vstup  do  květinářství  (obchod napravo).

Prohlédni  si rostliny  a vezmi  si  Solanaceos  Ruteros. Jako  přívažek k  ní dostaneš  lepidlo.  Odnes  rostlinu  Fisherovu  vězňovi  a dostaneš zmenšovací přístroj.

Po animaci  z planety Ladea  zajdi za  strážcem  stromu a pokus  se vzít lano, které je  vedle něj. Budeš  přistižen, a tak  zkus strážce uplatit  plechovkou piva. Problém je v tom, že je poněkud teplé, takže musíš odejít s nepořízenou. Další práce  tě čeká opět  ve Fisherově domě.  Jdi do patra,  na ručník použij lepidlo, nasaď si Fisherovu masku a jdi  do koupelny za Marshou. Dej jí ručník - konečně bude od ní klid - a seber kalhoty. Použij je a získáš kvalitní gumu. Hned ji použij na větev a získáš  dobrý prak. Nyní jdi do Fooglova domu, vyjeď výtahem  nahoru a  jdi až  do poslední  místnosti vpravo,  kde je  IQ - stroj. Použij zmenšovací přístroj  na myší díru vpravo a vejdi  dovnitř. Na udici dej jako  návnadu  kus  sýra  a  použij  ji  na  myš.  Vlez  do díry za myší a jsi v kuchyni. Až se  zase zvětšíš do normální velikosti,  seber ze stolu vidličku a z police  vlevo sklenici feferonek.  Do lednice dej  vychladit pivo a  potom můžeš jít  dveřmi na chodbu. Přes  dveře si promluv s  elektrikářem na záchodě a podívej se  do dveří vzadu  v chodbě. Najdeš  místnost s mechanickou  kočkou a s  tajnými dveřmi  (SECRET). Jdi  ven a  po animaci  zajdi opět  za strážcem stromu. Dej mu pivo - tentokrát vychlazené - a vezmi si lano.


Paní  pokladní u  cirkusu ti  otevře  sklenici  s feferonkami  a v  kuchyni ve Foohlově domě použij mixér, aby jsi  je rozmixoval na prášek. Na dveře záchodu použij  noviny a  dostaneš od   elektrikáře vysílačku.  V místnosti  s tajnými dveřmi seber zrcadlo  a prozkoumej mechanickou kočku. Otevři  dvířka na jejích zádecha podívej  se do otvoru.  Do zásuvky píchni  vidličku a jdi  do cirkusu. Tady se ti budou hodit rozemleté feferonky. Jdi dovnitř a vhoď  je do sklenice s limonádou, kterou  má v ruce muž  se zelenou maskou vlevo.  Seber jeho masku a vrať  se do  Fooglova domu  k mechanické  kočce. Jeden  konec lana přivaž ke kočce  a druhý  konec k  pancéřovým dveřím.   Jdi k  obchodům a  vlez opět  do květinářství. Prakem rozbij velkou žárovku a jdi ven. Pověs zrcadlo na kovovou konstrukci na  zdi bazaru, vlez do  prázdného květinářství a z  magnetofonu na polici vyber baterie. Utíkej do Fooglova domu.


Baterie vlož  do otvoru v  zádech mechanické kočky  a potom na  ni použij myš. Kočka  se  za  myší  rozeběhne,  čímž  vytrhne  pancéřové  dveře.  Jdi dovnitř a vypínačem otevři střechu. Otevři taky trezor a najdeš v něm modrou a zelenou knihu. Obě knihy prozkoumej a potom vysílačkou zavolej elektrikáře Rakeše. Dej mu modrou knihu. Až podle ní postaví raketu, dej mu ještě autobaterii a raketa je připravená  ke startu. Nasaď  si masku, vlez  do rakety a  spolu se Skeptem (Fisherův vězeň) odleť na planetu Ladea. 


2. ČÁST - LADEA


Vezmi náhrobní kámen vlevo. Použij ho jako lopatu  na hrob a vykopeš krabici s nářadím. V ní najdeš kleště. Jdi  na cestu k domkům.  Použij kleště na drátěný plot vlevo  a  získáš kus drátu. Použij  ho  na spínač u dveří  vpravo a dveře otevři.Až tě vyhoděj ven, vrať se zase ke kosmické lodi, kde se pomalu probírá Skepto. Jdi  za  ním ke dveřím  a vlez dovnitř. Po  krátkém rozhovoru dostaneš pojistky  a  ohřívač. Vyjdi  ven a  použij ohřívač  na  kus  ledu vlevo  vedle teleportu.  Objeví  se  dvířka, do  kterých  vlož pojistky  a aktivuj teleport spínačem. Dobrá věc  se podařila. Jdi zpět do dveří vpravo oznámit to Skeptovi a potom použij teleport. Na druhé straně si promluv s mimozemským sanktusákem, dozvíš se, že má  mapu a  vymění ji  za jídlo.   Vrať se  teleportem, vlez  do dveří  vpravo  a  utrhni  tam  rostlinu. Znovu  použij  teleport, rostlinu dej sanktusákovi a mapa je tvoje.Do mapy se dostaneš, když půjdeš k dolnímu okraji obrazovky (na ulici).



Jdi se  podívat ke Xernově pevnosti (vpravo nahoře). Počkej, až ptáček způsobí alarm, dostaneš se  do mapy a potom se  znovu vrať k pevnosti a  podívej se na plakát na zdi Dozvíš se, kde je filmové studio (objeví se na mapě). Vrať se do centra  a jdi  doleva. Promluv  si 3x  se sprejerem  a vlez  do aerobiku. Spoj rozpojené dráty  na  zemi (použij kabel  s kabelem)  a  z  CD přehrávače seber CDčko. Vrať  se  na  mapu a zajdi do filmového studia. CDčko  tady použij s CD nahrávačem,  čímž  si  nahraješ  úryvek   dialogu  z  filmu.  Jdi  k  aerobiku a k telefonu vlevo. Zavolá ti Skepto a poví ti, kde je hospoda Earthquake. Jdi ještě  jednou do  aerobiku, otevři  tlačítkem dvířka  přehrávače, vlož do nich nahrané  CDčko  a  dvířka  opět  zavři.  Potom  použij přehrávač. Sprejer před aerobikem se poleká  a uteče. Seber sprej, který  tam po něm zůstane a  jdi do hospody Earthquake (na mapě obr. vpravo).


V hospodě najdeš  na zemi malé kamínky,  které seber a promluv  si s barmanem. Jdi ke Xernově pevnosti a hoď  kamínky na zeď. Způsobíš poplach, takže stráže, které  se předtím  poflakovaly v  hospodě, jsou  nuceny odejít.  Jdi si  znovu promluvit s  barmanem a on tě  nyní pustí do tajné  místnosti, kde jsou ukryti spiklenci. Po rozhovoru  se na mapě objeví nové  místo - stanoviště nákladních vozů  (vlevo  nahoře).  Jdi  tam  a  promluv   si   s  hlídačem. Odejdi doleva k pancéřovým  dveřím.  Prohledej  krabici  u  dveří  a  vezmi  si  z ní soudek s tekutým  dusíkem. Vrať  se k  hlídačovi a  použij tekutý  dusík na  podlahu. Prázdný  soudek hoď  do stroje  vlevo, čímž  ho rozbiješ.  Upozorni na rozbitý stroj  hlídače.  Půjde  se  podívat,  co  se  stalo,  šlápne do dusíku, zmrzne a rozsype  se. Zvenku  prohledej hlídačovu  budku a  najdeš šablonu  se slovem XERNO. Použij ji  na auto. Po krátké animaci se  dostaneš před hlavní vchod do pevnosti.


Jdi do vchodu, na chodbě před výtahem  seber nádobku s olejem a jdi zase ven.. Jdi doprava k vězení. Na (poněkud  zvláštní) sochu před vchodem použij kleště, prozkoumej zbytky a získáš hák. Otevři  pancéřové dveře za sochou a proklouzni dovnitř za zády strážného. Tlačítkem zastav  stroj, použij na něj olej a znovu ho tlačítkem spusť. Jdi do dveří vlevo a poslouchej rozhovor. Vrať se do první místnosti a přes okno vlevo si promluv  se strážným (mluv do okna). Vrať se do vězení  a tlačítkem  vpravo vypni  ochranné pole.  Od vězně dostaneš stříkačku s růstovým hormonem. Jdi  ven a k hlavnímu vchodu  do pevnosti. Výtahem uvnitř vyjeď do  prvního patra a  vlez do  dveří  vlevo - laboratoř.  Na stole najdeš stříkačku. První stříkačku s růstovým hormonem použij na rostlinu v květináči.

Až z ní bude malý stromek, otrhej z ní pár listů, prázdnou stříkačku použij do otvoru odšťavňovače  v popředí vlevo  a listy vhoď  do odšťavňovače. Vezmi  si stříkačku s  jedem a jdi  do chodby.  Vpravo  vedle výtahu plandá  na zdi guma a pod ní je hák. Použij gumu na  hák a na takto důmyslně zhotovený prak použij stříkačku  s  jedem.  Dojdi  k  mrtvole  mimozemšťana  a  dvakrát  ji pošoupni (použij).  Stiskni  tlačítko  poplachu  nad  mrtvolou.  Až krátkozraký strážce odejde, vrať  se k mrtvole,  znovu stiskni  tlačítko  a odejdi k  X na podlaze vlevo  vedle mrtvoly.  Není vidět,  ale bude  se ti  hlásit. Až  bude i  druhý strážce mimo  hru, jdi po  schodech nahoru a  potom do dveří  s nápisem Foogl. V krátké  animaci  budeš  paralyzován  a  dopraven  do  tajné místnosti v baru  Earthquake. V další části hry budeš hrát se Skeptem.



3. ČÁST - LADEA : pokračování se Skeptem



Na mapě  se ti nyní  objeví obrázek bazénu  (dole) a smetiště  (vlevo). Jdi se Skeptem  k bazénu.  Dej řeč  se  starším  ufounem a  dostaneš ovladač.  Jdi se podívat i na  smetiště, prohledej ho a najdeš tam  kleště. Doprav se do centra k teleportu a  použij ho. Jdi  k dvířkům  s  pojistkami, vyber je  a použij do ovladače.  Použij  ovladač  a  octneš  se zpět  u bazénu.  Od staršího  ufouna dostaneš přenosný  teleport. Hoď ho do  bazénu a kohoutem vzadu  vpravo vypusť bazén. Po žebříku slez dolů a vezmi si teleport i ovladač. Nyní jdi ke Xernově pevnosti. Přehoď teleport přes zeď na druhou stranu a použij ovladač. Na druhé straně pak  pákou vypni silové  pole. Jdi doprava  k hlavním dveřím  a výtahem nahoru. Tam v chodbě čeká Skeptův bratr Skuret. Promluv s ním a dojdi k bazénu pro kohout. Opět  si promluv s bratrem, vyzkoušej  tlačítko, ovládající padací dveře a  řekni bratrovi ať ti  ho zmáčkne, abys mohl  projít na druhou stranu. U alarmu seber  hasicí přístroj a  jdi po schodech  nahoru. Jdi do  posledních dveří v chodbě, úplně vpravo. Nasaď kohout na skříňku v místnosti a použij ho. Vrať  se  do  chodby  a  přeštípni  kleštěmi  hadici  u  dveří  nalevo. Použij přeštípnutou hadici na  dveře a potom na ně použij  ještě hasicí přístroj. Teď můžeš dveře otevřít a ze stolku vpravo  sebrat zbraň. na chodbu a na vodovodní hadici  použij  kleště.  Použij  utrženou  hadici  na  dveře.  Použij na dveře s hadicí hasicí přístroj. Otevř  dveře  a  seber  ze stolu zbraň X. Vrať se do Earthquake.  Tady  bude  pomocí  zbraně  opět  přiveden  Johny Burger k životu a poslední část hry odehraješ opět s ním.


4. ČÁST - LADEA : závěr opět s Johny Burgerem


Na  mapě  se  ti  objeví  nová  ikonka  vládce  planety.  Také  dostaneš zbraň X a stetoskop. Jdi k vládci a promluv si s ním. Pak se opět podívej do Xernovy pevnosti.  Jdi  doprava  k  vězení  a  pokračuj  nyní otevřenou bránou vpravo. V další obrazovce seber  plastickou trhavinu, motorovou pilu a  hůl. Holí shoď na  zem lepící  pásku a  seber ji.  Podívej se  do rozbitého kosmického korábu vpravo.   Použij  tlačítko  vpravo  a  venku  začne  z  nádrže  vytékat  olej. Prohledej  skříňku  vlevo od dveří a najdeš v ní rozbušku. Použij lepící pásku na hůl  a pak k tomu  ještě přidělej hák. Sedni  si do pilotního křesla  a hůl s hákem použij  na páku po  pravé ruce. Budeš  vymrštěn katapultem na  terasu.



Tady nejprve  seber oranžový trychtýř a  použij stroj na vysunutí  žebříku (na kraji  terasy). Slez  po žebříku  dolů. ke  kosmické lodi,  použij trychtýř na motorovou pilu a  naplň jí olejem vytékajícím z nádrže.  Vylez po žebříku zpět nahoru na  terasu a promluv si  s frektodonem (to je  ten zelenej hromotluk za mřížema).  Motorovou pilou  uřízni dřevěný  sloup vpravo.  Zkompletuj rozbušku s plastickou trhavinou  a celek vlož  do  zámku frektodonovy cely. Vrať  se až k soše před vězením.  Na zemi tady najdeš dlouhý  drát. Seber ho a vrať  se na terasu  k frektodonově  cele. Použij nalezený drát  na zámek  a druhý konec na nabitou  autobaterii.   Až  bude  frektodon   venku,  použij  uříznuté   prkno a frektodon tě vyhodí do druhého patra.


Použij žebřík  a vylez do  místnosti. Jdi do  dveří vlevo a  potom v chodbě do levých dveří, které předtím Skepto vyrazil. Prozkoumej obraz na stěně a najdeš pod ním trezor. Použij na něj stetoskop  a až ho otevřeš, najdeš v něm zelenou Xernovu knihu. Seber ji, jdi ven, sjeď  výtahem dolů a jdi ven z pevnosti. Jdi naposledy  do vládcova  paláce a  ukaž vládcovi  zelenou knihu. Pozorně sleduj delší  animaci. Jakmile  to bude  možné, použij  na Xerna  zbraň X  - a je to.


Sláva, závěrečná animace a KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.