Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Tutu freewarovou adventuru vytvořil Adam Hay a jeho Screen 7. Je volně k stáhnutí na různých herních serverech www.plnehry.cz nebo www.hernisvet.cz . Od roku 2001, kdy byla vydána, vzniklo pár dalších vylepšených verzí, takže si hlídejte, abyste stahovali tu nejnovější.
Ovládání je velmi nezvyklé a ze začátku může zaskočit. Když s něčím chceš něco dělat, musíš dlouze přidržet levou myš, a pak si vybrat z nabídky. Jinak s klidným svědomím můžu tuhle adventurku doporučit.
2) Příběh
Jsi Derek a celkem zvláštním způsobem ses dostal na absolutně neznámou planetu. Přenesl tě sem tajemný kouzelník s choutkami na ovládnutí světa, který si tě nejspíš s někým spletl. Nedá se říct, že by se s tebou zrovna nějak mazlil. Lupně tě do basy, ani se nestačíš rozkoukat. A tvým jediným úkolem, z kterého se prostě nevykroutíš, je vrátit se z5 za Zem. A žít si šťastně, až do dalšího únosu :-)
3) Návod :
Pryč z vězení
Cela + 2. patro
Nejprve musíš z postele sebrat vykukující pružinu a polštář. Prozkoumej puklinu ve zdi, objevíš dalšího vězně. Zkus s ním promluvit, zdá se že není zas tak úplně při smyslech. Jdi na jih, a pokecej s hlídačem. Dozvíš se nové informace ohledně halucinogenní kytky a navíc dostaneš jídlo, které si vezmi. Jídelním nožíkem odmontuj matičku na posteli a vezmi uvolněnou nohu. Z vězně za zdí vyloudi kytku a přidej ji do polévky. Vylepšenou polívčičku přelij do kanystku, z kterého hlídač upíjí nějaký místní mok. Po pár lokích to s ním sekne. Smontuj pružinu s dřevem. Dostaneš dřevěný hák, kterým si přitáhni svazek klíčů a těmi odemkni mříže.
Pořádně se podívej na hlídače a prohledej ho. Tu parádní kudlu, kterou nosí po kapsách si určitě vezmi. Dál je nad ním taková dřevěná destička, kterou ber také. Na ní v inventáři namontuj matičku. Jdi vlevo. Na lebku nad mohutnými dveřmi použij hák. Otevře se ti tajná chodba, do které se vydej. Jsou tu další dvířka, a za nimi na místní podmínky nečekaně vyhlížející pračka. Její dvířka vylom kudlou a vyber z ní prádlo. Pak ještě seber další prádlo z poličky. Máš teď dvě dostatečně dlouhé kupy špinavých spodků, které v inventáři spleť. V předsíni namontuj na chatrnou zeď (weak wall) dřevěný panel a na něj přivaž lano z hadrů. Pak už jen slanuj do nižšího patra místní věznice.
1. patro
Jsi v dalším patře, které už má o dost víc místností, než předešlé. Vejdi do místnosti se schody a pak doleva. Seber koš, sirky a kytku. Ta je v nějakém skleněném obalu, proto ji vyhoď z okna. Jdi zpět k provazu, od něj na jih, a pak do chodby (passage). Stojí tu malý domeček hlídačů. Ze zdi vezmi zelenou hadici a v klíčové dirce omrkni situaci v domku. Pak zkus otevřít zadní dveře. Spustí se poplach, který alarmuje hlídače, naštěstí se ti podařilo utéct. V místnosti, z které jsi vcházel do chodby k domku hlídačů zamiř doleva ven.
Projdi sešikmeným vchodem, dostaneš se na střechu hlídačského domku. Seber svou kytičku. Pak znovu vyšplehej po provaze do 2. patra. Dřevěhou lžící nasbírej trošku hořlavé kapaliny do plastového koše. Zaskoč do místnosti s krbem. Suché dřevo trošku polij tekutinou z koše. Krb podpal zápalkou a skoč na střechu. Na kouřící komín dej zahradní hadici. Vezmi její profukující konec (přemístí se ti do inventáře) a pak ho přendej na díru ve střeše. Rychle přeběhni ke krbu a vhoď do něj halucinogenní kytku. Tím se ti podařilo zneškodnit další dva hlídače.
Venku
Teď už můžeš směle otevřít dveře, na kterých je nainstalovaný alarm, nemá koho by přivolal. Podařilo se ti dostat ven z vězení, vydej se směrem na jih. Odposlechneš rozhovor chlapíka, který může za to, že ses ocitl na této nehostinné planetě. Jak to tak vypadá, jde po tobě. Projdi bránou, pak se vydej přes malou lávku úplně dolů. Stiskni záhadné tlačítko u lešení. Ve skále je malá jeskyně, do které vstup. Dostaneš se do loděnice, odvaž jednu loďku a vydej se na cestu.
Ostrov
Jak ti řekne menší video, čaroděj po tobě stále jde. Po delší době se ti podařilo dopíglovat na neznámý ostrov. Čapni kolík, který držel loďku a zamiř na náměstí. Ze sudu vezmi jedno přezrálé rajče a pokecej s prodejcem. Vrať se do podloubí (vpravo) a vyšplhej nahoru. V inventáři smontuj kolík a dřevěný hák. Z výšky se podívej dolů (stačí dát volbu použít). Tak, kdo jest bez viny, nechť první hodí po prodavači rajčetem. Pok vytáhni hákem kameru a sešívačku.
V policejní stanici všechno vyklop polísmenovi. Dostaneš od něj kartu, kterou ukaž námořníkovi v doku. Řekne, že zásilka pro policajta už dorazila a je pro jistotu je schovaná v tajné skrýši pod vodopády. Jdi do stanice a přetlumoč to poldovi. Bohužel je ve službě, takže se na ni nemůže jít podívat. Vrať se tedy na mapu a zamiř na jih. Dostaneš se k vodopádům, je tam taková jeskyně, která se schovává pod padající vodou. Foťákem vyblejskni krabici a fotku dones cajtovi. Ten přeci jen odejde. Konečně můžeš prohledat stůl. Nalezenými klíčky si odemkni skříňku, která je v místnosti na severu. Nalezený střelný prach nasypej na protivného námořníka.
Jdi na moderní střelnici, to je z náměstí 2x doprava. Když se chlápka přeptáš, nechá tě zastřílet a dostaneš i výhru. V inventáři už si nejspíš skonbinoval vyhranou strunu a sešívačku. Takže to pověs na skobu -peg-, která je na konstrukci střelnice. Znovu popros chlapíka o free zdarma, střel do tácu. Námořník si někam odletěl, takže si můžeš v klidu a míru zaskočit na loď. A nechat se unášet do dalšího - zatím slibovaného - dílu.
KONEC.