1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
The Infinity String - návod

Výrobce: Sektor 13

Typ hry: Adventura

Rok vydání: 2007



Po příletu na Antarktidu se vydejte směrem k jeskyni v pozadí. Vlezte do stanu vpravo, ze stolu seberte šroubovák a prohledejte batoh na zemi. Najdete v něm balík žvýkaček a čtečku pulzů. Opusťte stan a vlezte do toho naproti, kde z postele seberte pásek a z bot tkaničky. Vylezte ze stanu a pokračujte doleva a dál jeskyní, kde následuje rozhovor s vědcem. Poté běžte doleva a vejděte do podivného vchodu. Pokračujte dál chodbou až narazíte na dělníka, se kterým hoďte řeč o všem možném. Pak jděte doleva. Dáte mu vědět, jestli se mu povedlo otevřít dveře. Vraťte se k němu a proberte s ním všechna nová témata. Dáte mu také čtečku pulzů. Dostanete za něj přístupovou kartu do laboratoře. Jděte tedy vpravo, použijte kartu na čtečku karet vedle dveří a vejděte dovnitř. Opět následuje konverzace s vědcem. Seberte ze země dvě půlky květináče a v inventáři je zkombinujte.


Potom rozžvýkejte jednu žvýkačku (pravým tlačítkem) a použijte ji na rozbitý květináč, čímž ho slepíte. Dále na něj použijte tkaničky od bot pro zpevnění. Následně použijte tlačítko vedle skleněné stěny a shlédněte scénu. Opusťte laboratoř a vraťte se zpět až do místnosti z elektrickým generátorem. Prozkoumejte jeho motor a šroubovákem odmontujte kryt s červeným nápisem "danger". Získáte železný plát a čtyři šrouby. Dále se šroubovákem pohrabte v odkrytém prostoru motoru, čímž poškodíte chladící systém. Spusťte generátor tlačítky na jeho pravé straně. Začne z něho kapat voda, na kterou použijte květináč. Vypněte generátor, položte květináč s vodou vedle motoru a znovu zapněte generátor. Jděte do budovy a pokračujte pořád doleva, až dorazíte do jeskyně s dírou do země, kde seberte poškozený krumpáč. Vraťte se až ke generátoru a vypněte ho.


Použijte balík kapesníků na květináč s horkou vodou, čímž ho seberete. Jděte ven ke stanům a polijte s ním železnou tyč uprostřed. Tím ji dostanete z ledu a můžete ji sebrat. Musíte však postupovat rychle, neboť vám může voda vychladnout a pak je nutné znovu ji ohřát. Vraťte se do budovy a pokračujte stále doleva, až narazíte na chodbu s poškozenou podlahou a zdí. Rozžvýkejte další žvýkačku a připevněte ji na železnou tyč. Výsledek použijte na prasklinu v podlaze. Získáte další bezpečnostní kartu. Jděte doleva a použijte bezpečnostní kartu na čtečku karet vedle dveří a vejděte. Seberte prodlužovák ze síťové skříně a diplom ze zdi vedle velkého monitoru. Běžte do místnosti po levé straně, kde ze zdi seberte manuál. Vraťte se zpět na chodbu a pokračujte pořád vlevo až do místnosti, kde jste sebrali krumpáč. Použijte prodlužovák na zábradlí nad dírou a sešplhejte dolů.


Najdete zde dvě mrtvá těla. Po hození šavle prohledejte bližší tělo. Najdete u něj DVD. Pokračujte doleva a prozkoumejte věc na protější straně. Po shlédnutí scény zjistíte, že jsou uvnitř kosti a seberete náhrdelník. Vraťte se zpět, vyšplhejte nahoru a pokračujte pořád doprava, až narazíte na vědce, se kterým se dáte do hovoru a odejdete do laboratoře. Dostanete od něj také čtečku pulzů. Použijte diplom nebo bezpečnostní instrukce na tiskárnu. Vznikne potištěný papír, který seberte. Opusťte laboratoř a pokračujte pořád doleva, až narazíte na neznámého otrhaného muže. Zkuste s ním pokecat a on se rozloží (zhnije) přímo před vámi. Jděte doleva až k místnosti pro správu sítě a pomocí bezpečnostní karty vejděte dovnitř. Použijte DVD na DVD mechaniku. Ozve se výbuch ve vedlejší místnosti. Vraťte se na chodbu a pokračujte doleva.


Ze zdi se k vám prokope zombík, který vás omráčí. Vlezte do díry, co po něm zbyla a vypněte terminál. Opusťte místnost a pokračujte stále doleva, kde znovu seberte prodlužovák. Vraťte se k místnosti pro správu sítě a pomocí bezpečnostní karty vejděte dovnitř. Pokračujte do levé místnosti a seberte trubku čouhající ze skleněné komory. použijte železnou tyč na poškozený krumpáč, čímž ho zbavíte zlomené rukojeti. Poté ho nasaďte na trubku a výsledek omotejte páskem. Vznikne funkční krumpáč. Jděte na chodbu a pokračujte ke generátoru. Přečtěte si PR manuál (pravým tlačítkem) a použijte čtečku pulzů (opět pravým tlačítkem) o lokaci vpravo. Objevíte cosi v levé stěně. Použijte na to krumpáč. Narazíte na kov. Jděte pořád doleva až narazíte na dělníka Wilsona. Požádejte ho o pomoc. Oba dorazíte k vašemu objevu.


Wilson má nástroj, ale potřebuje energii. Běžte tedy ke generátoru, zapojte do něj prodlužovák a natáhněte ho k Wilsonovi. Nakonec zapněte generátor a jděte k Wilsonovi. Řekněte mu, že pro něho máte energii. Jděte před vchod do budovy a vraťte se k Wilsonovi. Zbyde tam z něj jen rozcáklá trocha krve. Vyndejte ze zdi napájecí jednotku, kterou vložte do náhrdelníku. Pokračujte ke stanům. Čeká tam na vás zombík. Použijte náhrdelník (pravým tlačítkem). Po shlédnutí scény budete znovu sestaveni atom po atomu a objevíte se v jakési lodi. Seberte červený kabel a vylezte ven z lodi. Jděte pořád vlevo, kde pokecejte s raněným vojákem. Potom vlezte do díry. Prohledejte mrtvé tělo a najdete u něho nábojnici. Jděte pořád doprava a vejděte do dveří před strážným. Použijte čtečku pulzů na kousek kovu na podlaze. Vraťte se a zkuste projít okolo strážného.


Po krátkém rozhovoru vám dovolí projít do zadní místnosti. Uvnitř vezměte světlo a použijte ho na odtok před neznámým zařízením. Světlo tak na něj spadne. Opusťte místnost a pokračujte pořád doleva. Strážný vás ještě prohledá (a při každé další cestě ze zadní místnosti). Vejděte do dveří za dřevěnou lávkou. Dole prohledejte kovový vrak. Získáte baterii. Vylezte zpět nahoru a jděte znovu do zadní místnosti za strážným. Zvedněte světlo a prohledejte krabici vedle stolu s laptopem. Získáte malý kousek kovu a klíček. Tyto dva předměty hoďte do odtoku. Jděte zpět do místnosti zatopené vodou. Prozkoumejte díru na zemi a kousek kovu a klíček je opět váš. Vylezte zpět na povrch a pokračujte pořád doleva kolem lodi a přes řeku. Krumpáčem odsuňte hlavu sochy. Odkryjete tak mříž. Stáhněte liánu a připevněte na ní hodinky nebo šroub. Vezměte liánu a umístěte ji do mříže.


Potom si pomocí malého klíčku odemkněte dvířka a vejděte dovnitř. pokračujte tunelem až k liáně. Použijte na ni čtečku pulzů, čímž ji přitáhnete. Prozkoumejte mrtvolu na zemi. Najdete zapalovač a kus kovu. Pomocí čtečky pulzů se přehoupněte zpět a vylezte ven na povrch. Vraťte se do lodi, z podlahy oddělejte plát a do nalezeného panelu vložte baterii. Aktivujete tak loď. Zkombinujte oba malé kousky kovu s kouskem kovu. Výsledek použijte na zámek vedle dveří. Ty se otevřou. Vejděte dovnitř, prohledejte tělo a získáte další malý kousek kovu. Odkryjte panel ze zdi a získáte červený a modrý datový zásobník. zkombinujte třetí kousek kovu s předchozími. Opusťte loď, jděte vpravo a vlezte do díry. Pokračujte doleva až ke kovovým dveřím. Použijte zkombinované kusy kovu na zámek vedle dveří a vejděte. Aktivujte teleport pomocí kontrolní konsole a vstupte do něj.


Po shlédnutí scény odmontuje pomocí šroubováku panel vedle dveří. Potom vyšplhejte na bednu a šroubovákem rozbijte světlo nad vámi. Použijte kabel na zdroj energie v rozbitém světle. Dodáte tak energii do dveří, kterými odejděte z místnosti. Pokračujte doprava, kde narazíte na robota. Hned utíkejte zpět doleva, schovejte se za krabice a počkejte, až přijede přd vás. Shoďte na něj těžký objekt. Zneškodníte ho tak. Když to vše neuděláte včas, robot vám dá šok a vy utečete do místnosti, kterou jste přišli. Prozkoumejte jeho zbytek a najdete baterii. Krumpáčem otevřete dveře za krabicemi. Uvnitř seberte modrý krystal a vraťte se na chodbu. pokračujte do místnosti s teleportem, aktivujte ho kontrolní konsolí a teleportujte se zpět do jeskyní. Opusťte místnost a pokračujte pořád doprava až do místnosti za strážným.


Zde použijte baterii a modrý zásobník na mimozemský programátor. Použijte laptop, naprogramujete tak zásobník. Seberte baterii a zásobník z programátoru a teleportem se vraťte na mimozemskou loď. Odejděte z místnosti s teleportem a pokračujte vpravo. Šroubovákem odmontujte panel vedle dveří bez energie a vložte dovnitř baterii. Vejděte do místnosti za dveřmi a modrý zásobník použijte na kontrolní stanici robotů. Zvedněte druhý panel zleva na podlaze a vlezte do šachty. Na druhé straně vložte červený zásobník do kontrolní stanice štítu. Resetují se tak lodní systémy a vypne se štít. Nyní máte dvě možnosti, jak dokončit hru. Musíte si zvolit jednu z nich.



První možnost: Zničit loď a náhrdelník


Z kontrolní stanice nad šachtou seberte kamennou destičku. Vraťte se do místnosti s teleportem a přesuňte se do jeskyní. Opusťte místnost, jděte doprava a do zadního vchodu, kde slezte dolů po provazovém žebříku. Dole zapněte kohoutem vodu, abyste zjistili, kde je protržená trubka. Vypněte kohout a použijte železný plát na trubku. Potom na něj položte krumpáč, čímž ho zatížíte. Zapněte kohout a vraťte se na povrch k bráně. Zde vložte kamennou destičku do slotu vedle brány a vejděte. Na stěně poblíž zamřížovaných dveří je díra, do které vložte modrý krystal. Otevře se tajný vchod, kterým se vydejte. Jděte doprava, kde pokecáte s kapitánem. Použijte šroubovák na nábojnici, čímž získáte střelný prach a prázdnou nábojnici. Na prázdnou nábojnici použijte železnou tyč. Na výsledek použijte střelný prach a k tomu přidejte šrouby.


Získáte tak střelnou zbraň, se kterou sejměte kapitána. Vemte od něj přístupovou kartu. Jděte dvakrát doleva a pomocí karty otevřete vojenskou bednu. Najdete v ní řezací hořák. Vraťte se do místnosti, kde jste oddělali kapitána a hořákem přeřízněte kabel na zemi. Vyřadíte tak ochranu řídící místnosti. Pokračujte dál a použijte ovládání kanónu. Sestřelíte tak mimozemskou loď a zbývá jen shlédnout závěrečnou scénu.



Druhá možnost: Použít loď a splnit svůj úkol


Najednou se začnete měnit v zombíka a ocitnete se u přistávací plochy v Antakrtidě. Pokračujte cestou ke skalám. Od tábora pokračujte dál do jeskyní. Nakonec zjistíte, že onen záhadný zombík, který vraždil personál antarktické základny, jste byli vy. Shlédněte závěrečnou scénu a můžete mít radost z dohrání této kvalitní adventury.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.