Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Obsah :
1) O hře
2) Příběh
3) Návod
1) O hře :
Tuto skvělou freewarovou adventuru nám přichystali lidičky z Oasis games 2004. Jedná se o strhující adventuru, která už svým nekonečným ;o) dějem chytne a nepustí. Autoři se pěkně vytáhli s báječnou grafikou a přirozeným dabingem hlavní postavy Luboše Tmavého. Jejich oficiální web je: http://oasisgames.wz.cz , hru si můžeš stáhnout i na jiných herních serverech.
2) Příběh :
Nějakou náhodou se ti podaří ztroskotat na ostrově, který ale rozhodně nepatří do skupiny "pustých". Přežívají na něm nejen místní domorodci, 400-ta letý Robin-Zone Kruzó se svým Čtvrtkem, ale i spousta nebezpečné zvěře a jiné havěti. Úkol je tedy snad dostatečně jasný, opustit ostrov a dostat se okamžitě pryč - kamkoliv. A jak na to?
3) Návod :
a) Pryč z ostrova
Po srážce s letadlem v nebeských výšin se dostáváš na ostrůvek. Na pláži seber mořskou mušli a ruku s nerozbitelnými hodinkami Timeks, které v inventáři sundej z ohlodané ruky. U umírajícího trosečníka vezmi kámen a promluv si s raněným. Svěří se ti se svým velkým problémem, a protože jsi hodný hráč, s radostí mu propůjčíš okousanou ruku. Ták, trosečník se "hezky" podrbal. Pacholek jeden, ti dal úkol. Najít na tomhle zatraceném ostrově léčivou kytku, aby se mohl uzdravit a postavit vor, kterým se dostanete domů, do teplíčka... možná.
V džungli seber jednu malou kůstku z psí kostry. V inventáři ji obrus o kámen, dostaneš provizorní paklíč, kterým si můžeš otevřít jeden kufřík na pláži, hezky ho prozkoumej. No vida, tvůj inventářek se rozrostl a pokračujeme dál. Nožem odřízni kousek liány nad kostrou. Sbal domorodcům misku, která se krčí v malé chýši vlevo. Do misky naber obsah kotle, v kterém si místní pravděpodobně vaří polévku. Tak teď ty sračky chlístni na mršku dikobraze a šup s ním do kapsy.
Spoj šutr s liánou, dostaneš jednu z nejstarších zbraní lidstva - prak. Nejsi sice žádný barbar, ale ten dikobraz se na olympiádu stejně nedostane, takže ho pošli do věčných lovišť svou novou hračkou. Zamaskuj stopy po svém krutém činu. Přihoď dikobrazíka do inventáře a nožem ho stáhni z kůže . Misku naplň vodou z řeky, která si poklidně teče za vesničkou domorodců.
Hodinky použij k nalákání rudocha, který se schovává v křoví u trosečníka. Jenže ten neřád je stihne popadnout dřív, než stačíš cokoliv udělat. No nevadí. Jdi třeba na pláž a za chvilku se vrať. Á, vidíš to samé, co já? Prozkoumej chcíplého domorodce. Ano není pochyb, udusil se na starých, dobrých Timekskách. Ale to je ostatně jeho problém, že? Zánovní luk se určitě bude hodit, on už ho očividně potřebovat nebude.
Pokecej si s Robin-Zonem Kruzém sídlícím v nedaleké jeskyni. Nezapomeň se ho přeptat, po léčivé rostlině. Robin-Zon ví moc dobře, kde ji najít. Jenže si na tebe vymyslel 3 úkoly. První tedy předat mu nějakou zprávu, o tom jak se daří Čtvrtkovi, není zas takový problém. Stačí když Robovi ukážeš luk. No vida, a další úkol na světě. Nasytit nenažraného Roba.
Naštěstí to není takový problém. Přelij čistou vodu do křováckého kotle, oheň zapal sirkou z krabičky a do vařící vody vhoď masíčko. Až se dikobraz opeče, dones ho jeskynnímu obyvateli. V důvěrném rozhovoru se ti svěří, že má problémy s otravnými mouchami. Jako mucholapku mu můžeš nabídnout svého spolehlivého chameleóna. Paráda, úkoly vyřešeny. Dostáváš instrukce, jak se zmocnit léčivky. Řiď se jimi. U řeky prozraď tamějšímu VB tajné heslo. Předá ti květinu, ta se u tebe ale dlouho neohřeje. Dej ji zraněnému trosečníkovi. V meziinfu, které teď přichází, se dozvídáš celkem zajímavou zprávu, že se ti právě podařilo utéct z ráje... ups... No dobře, to se stává i v těch lepších rodinách...
b) Pekelníci, třeste se
Tvá drzá opovážlivost, se neobešla bez trestu. Nebeský Big Boss tě poslal do pekla. Jo, je tu sice teplíčko, ale také pěkná tma. Zapni spínač na žárovku, je zhruba tak uprostřed, vlevo, na okraji... Tak se nám pěkně svítí, lopatou odstraň trošku omítky z pukliny vpravo. Vypadne z ní pěkný prak, který hned za chvíli použiješ.
Za dveřmi jsou 4 pekelníci, musíš je v akční mezihře postřílet. Nepodaří se to možná na první pokus, hra se ale chová velmi inteligentně, takže když tě čerti dostanou dřív, než ty je, skončíš jenom v pekelné předsíňce. Až je sprovodíš ze světa, tak tě v další části pekla čeká mistr Lucifer. Na jeho zabití je času ještě míň, ale zvládnout to jde. Tak, dejme tomu, že je pekelník zničen. Z jeho koruny vydloubni červený diamant a vlož ho do obrysu u výtahu. Automaticky se tak dostáváš do výtahového prostoru a teď už jen velký jump do Paradajzu. A je tu kon- počkat, tady něco nehraje... Áááá, tak proto těch Periodických v názvu...
KONEC.