Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Jde samozřejmě o freewarovou adventuru, která je k sehnání na všelijakých herních serverech. A o co v ní vlastně jde ? Jsi zaměstnanec jedné velké firmy. Je to práce velmi unavující, proto se nikdo nemůže divit, že si chceš na chvíli dát oddych a vyrazit do světa. Třeba na takovou dovolenou. Sehnání lístku je opravdu jen taková trivialitka, horší už je opuštění samotného pracoviště...
2) Návod :
a) Zbavit se práce
Nacházíš se v hale budovy a dostat se ven je celou náplní této hry. Takže jak na to ? Nejdřív se to chce zbavit své týdenní práce. Takže :
Tvůj kancl + skladiště
Podívej se do inventáře - tašky. Prozkoumej peněženku, najdeš kreditku. Potom zkusmo otevři ty červené devře na konci chodby. Dobře, to bylo opravdu jen zkusmo...
Vstup do kanceláře, nad kterou se honosí jméno J. Schuss. Veškeré tvé akce a pracovní snahy tu sleduje kamera... Otevři šuplík ze svého stolku a prohledej ho. Najdeš lepidlo a pár tužek. Ze stolku taky odeber čtvrtku papíru. Počmárej jí tužkami. Brnkni služebním telefonem do cestovky. Tvůj zájezd je oficiálně potvrzený. Na koberci je kousek téměř neviditlené černé pásky, která fixuje nějaké kabely, nepozorovaně ji sbal. Z malé, dřevěné almary vezmi tu haldu papírů = práce.
Venku zamiř do dalších dveří po levé straně. Rozsviť lampičku. Jde o jakési skladiště. Vypůjči si smeták, kbelík a parohy ?? Vyžkoušej kohoutek. Dobře nebudeme tedy plýtvat vodou zbytečně. Na kohoutek přilož kyblík, tím pádem načepuješ trošku vody do kyblíku. Smeták si důkladně prohlédni, tím jsi ho rozmontuješ na dvě části : hard a tyčku.
Hlídač
Zaskoč do místnosti SECURITY, kde sídlí místní vrátný - hlídač. Promluv s ním úplně o všem. Z velké skříně vezmi : 2. police odzdola colorant (tj. plechovka s černou barvou) a ze 4. police - zvonek. Prozkoumej celý panel. Pak se zaměř na část, kde je alarmové světlo a deska. Je to zhruba tak 2. oddíl panelu zleva. Destičku z alarmu odendejza pomoci kreditky. Černou páskou zalep hodní část panelu tj. na světílko. Kbelík plný vody nalij do spodní části tj. do části bez destičky - mluvítka. Pak použij nahrávací zařízení (reccording control), po malém videu se přemísti na chodbu. Zamiř chodbičkou do druhé (spodní) části budovy. Přečti si plakát, je to jakýsi vnitří řád podniku, celkem kruté. Nikdo už se asi nediví, proč se náš hrdina snaží alespoň na chviličku dostat ven.
Na pravé straně zdi jsou různé alarmy a jiné věcičky. Všechny je důkladně prozkoumej a použij. Na větší červený alarm pro únikové cesty namontuj zvonek z inventáře. Pak zkus znovu fintu s červenými dveřmi (projdi jimi). Po scénce, ve které vidíš, že uletěl tebou přidělaný zvonek, k němu zaskoč a seber ho. Opět ho nandej do alarmu. Tentokrát ho ale přetáhni silnou vrstvičkou lepidla. O5 se pokus projít červenými dveřmi. Po scénce zjistíš, že zvonek už tě trápit nebude, protože dočista shořel.
Miltonovo kancelář
Vpluj do dveří s názvem DEPOSIT. Pokecej s Miltonem. Je to takový ten týpek workoholika, co se doma neukáže celý týden a na prověření počestnosti své ženy najímá soukromé očko. Při pokecu se mu zkus předat svou týdenní práci. Nalži mu, že je to abnormálně zábavná prácička. No dobře, tohle selhalo. Zkus vzít ten velký štos papírů z brašny a narvat mu ho. Dobře, ani to... Na jeho stole je také dost objemný štos papírů. Vykukuje z nich i jistý papírek s poznámkami (note), určitě ho vezmi a prozkoumej. Tento papírek použij na papír, který jsi si pokresil už dříve. Tím se ti přenese podpis a listina nabývá platnosti. Předej ji Miltonovi, hodně ho to rozhodí. Už se nebude bránit, když mu předáš veškerou svou týdenní práci = tu kupu papírů.
b) Konečně ven
Pokus se projít červenými dveřmi, dobře je tu ještě nějaká prácička. Chce to vytvořit nějakou náhradu - atrapu, která by seděla v kanclu, zatím co ty už budeš pryč. Takže : Z rozmontovaného koštěte použij první část - tedy hadr. Pomoř ho do kbelíku s vodou, aby se nasákl. Zbytek vody vylij do nádrže - umyvadla v skladišti. Kbelík je prázdný. Ve své kanceláři nabodni tyčku z koštěte do své pracovní židle. Na násadu přendej kyblík. Přes ten přehoď mokrý hadr a načerni ho barvou z kyblíku. Na kbelík nakresli tužkami nějaký veselý ksichtík. Prohlédni černou kštici nebo jakoukoliv jinou část svého panáka. Chtělo by to jisté zlidštění. To je rozhodně pravda. Na tyčku nanes trošku lepidla. Na to pak nalep parohy (podivně vypadající větev). Tak a máme ruce. A co dál ? Už opravdu nic. Stačí jen naposledy (a poprvé úspěšně) zaútočit na červené dveře. A vychutnávat si autorův podivný smysl pro humor.
KONEC.