1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Synnergist - návod

Autor návodu : Andrej Anastasov (ANDREW)


KAPITOLA I


Na samém  začátku hry se  ocitáte v kanceláři  šéfa novin New  Arhus Chronicle

jako  Tim  Machin,  nepříliš  úspěšný  novinář  bojující  o  bídné živobytí ve

velkoměstě New  Arhus roku 2010. Než  se do toho pustíte,  mějte na paměti, že

mnoho  předmětů  je  třeba  nejdříve  prozkoumat,  než  jimi  můžete  operovat

(používat je).  Ze stolku vpravo  dole seberte otvírač  dopisů a opusťte  toto

nepříjemné místo dveřmi  vlevo (to pro případ, že v  té hrozné slátanině barev

a tvarů nebudete moci rozpoznat dveře, to  se v této hře bohužel občas stává).

V kanceláři  si promluvte  s oběma  kolegy -  sekretářkou Hillary a redaktorem

Dougem, usedněte  ke stolu vlevo a  prohledáním bince na něm  vyhledejte Timův

poznámkový blok. Vstaňte,  otevřte šuple v levé části stolu  a vytáhněte z něj

lepicí pásku. Z  terče na stěně vytahejte několik  házecích šipek. Přečtěte si

noviny na nástěnce a v inventáři  prozkoumejte Timovu peněženku - najdete v ní

něco peněz  a řidičák. Dveřmi  vyjděte doprava před  redakci, promluvte si  se

zlodějem pokoušejícím  se dostat do šéfova  auta a odejděte doprava  do metra.


Jeďte  domů, odemkněte  dveře svého  bytu klíčky  a vstupte  dovnitř. Ze stolu

seberte  pager  (zařízení  k  dálkovému  netelefonnímu  styku)  a  ze  šuplete

vytáhněte  igelitový pytlík.  Vraťte se  do  metra  a jeďte  na místo  schůzky

označené  titulem Ambrose  Foundation. Na  místě určení  se nejdříve  seznamte

s kartónovou  bednou,  která   se  na  vás  usmívá  o   něco  více  vřele  než

digitalizovaná  sekretářka. Bednu  otevřte pomocí  otvírače dopisů,  vytáhněte

z ní  jeden lístek  na dobročinnou  bezplatnou porci  jídla, pak bednu zavřete

a zalepte svou lepicí páskou, aby  vaše šátrání nebylo odhaleno. Sekretářka je

evidentně  slepá, že  nic z  vašeho počínání  nepostřehla. Promluvte  si s  ní

a přesvědčte  ji,  že  máte  domluvenu  schůzku  s  panem  Victorem  Ambrosem.

V Ambrosově  kanceláři si  s Ambrosem  pořádně promluvte,  a pak  se vraťte do

redakce novin New Arhus Chronicle.


Usedněte k  počítači a napište  poznámky z interview.  Hned nato si  přehrajte

zprávy na záznamníku. Timův kamarád Nick  se nechává slyšet, že přišel na něco

moc a  moc zajímavého. Jeďte  za ním na  schůzku do Heisenbergského  parku. Je

tam, ale  v porcovaném balení. Prozkoumejte  ho, a pak rychle  vylovte spratka

schovávajícího  se v  křovinách vlevo.  Po kratší  konverzaci spratek  odevzdá

Timovi  Nickovu peněženku  a zmizí.  Peněženku prohledejte.  Najdete podezřelý

modrý prášek, falešný odznak FBI a  sirky. Prozkoumáním sirek odhalíte na mapě

novou  lokaci  -  Last  Chance  Bar.  Jeďte  tam,  sejděte  po  schůdcích dolů

a zabouchejte  na okénko  ve dveřích.  Vyhazovač vás  nepustí dovnitř, protože

neznáte heslo. Promluvte si s chudákem probírajícím popelnice a zeptejte se ho

zdalipak  neví, jak  se dostat   do baru.  Budete-li znít  dostatečně ochotně,

navrhne směnu informace za kus žvance. Nabídněte mu lístek na bezplatnou porci

jídla a  získáte heslo. Znovu zabouchejte  na okénko ve dveřích  baru, řekněte

vyhazovači  heslo a  dejte mu  nějaké peníze,  aby vás  pustil dál.  V baru si

nejprve promluvte s chlápkem (nebo spíš  shlukem červené barvy) sedícím v levé

části  barového pultu.  Až se  Tim dodívá  na televizi,  promluvte s  chlápkem

znova.  Ťuknutím pravou  myší na  terč na  stěně vyzvěte  na souboj  v šipkách

podezřele  vyzírajícího  maníka  a  použitím  svých  vlastních šťastných šipek

("I'll use my lucky darts"), které máte ze své kanceláře, ho poražte. Až s ním

bude  Tim hotov,  promluvte si  s  rudovláskou  Jessicou. I  když se  vám bude

nabízet,  nesmíte  souhlasit,  že  půjdete  k  ní  domů.  Autoři této hry měli

pravděpodobně něco proti sexu, takže by  vaše choutky zalaškovat si s Jessicou

potrestali smrtí.  Konverzaci s Jessikou  tedy nějak taktně  přerušte a raději

prokecněte plechového  barmana, kupte si od  něj pivo a odejděte  z baru. Něco

nevábných animovaných sekvencí vás uvede do druhé kapitoly.


KAPITOLA II


Úvodní konverzace s Jessikou by  měla dostat speciální ocenění za nejnaivnější

a nejtrapnější konverzaci  v počítačové hře  všech dob, však  uvidíte sami. Až

rudovlasá  kurvička poodhalí  svou romantickou  duši (kterou  teď jako správní

hrdinové musíte  očistit od vší  té špíny, co  se na ní  za ta léta prostituce

nabalila), vpadne do pokoje její pasák a bude se vás snažit rozpoltit mačetou.

Vyskočte  ven oknem  a jeďte  metrem na  policejní stanici.  Vstupte do budovy

a černošskému recepčnímu se představte jako přítel komisaře Barberelliho. Poté

se odeberte doleva  do Barbarelliho kanceláře, prozkoumejte fax  a přečtěte si

čerstvě přišlou  zprávu. U koše vlevo  od stolu leží na  zemi maličké ústřižky

papírků, na které použijte lepicí pásku  a přečtěte si slepený dopis. Jeďte na

místo vraždy policistky a hlídkujícímu  policajtovi ukažte falešný odznak FBI,

aby  vás pustil  do postranní  uličky, kde  se vražda  stala. Tam si promluvte

s ženou  zkoumající místo  činu. Řekne  vám o  márnici kam  bylo tělo odvezeno

a kam se ihned vydejte. Ve foyer  márnici si zkuste promluvit s uklízečem, ale

uvidíte, že  je mimo. Přečtěte si  tedy jeho deník ležící  na čistícím stroji,

pak vyjděte  ven před márnici a  dvakrát prohledejte hromadu odpadků  vlevo od

vchodu. Nalezené foto odneste uklízeči a  počkejte, až přijde zpět a pošle vás

do  budovy.  Jděte  tam  a  promluvte  si  s  ohledavačem  mrtvol.  Zavede vás

k ozfašírkovanému  tělu  policistky,  ale  dlouho  si  s  vámi povídat nebude,

protože  bude  sám  rozfašírkován.  Až  se  tak  stane,  seberte  ze země jeho

ultrafialové brýle (UV Goggles), vyjděte ven  před márnici a brýle si nasaďte.


Prohledejte  podezřelé skvrny  okolo kanálu.  Jeďte do  redakce novin, ukliďte

Timův  stůl,  a  pak  kurzorem  pečlivě  projezděte  dolní hranu Timova stolu.

Najdete  maličkou žvýkačku,  a když  jí seberete,  získáte náhradní  klíček od

Timova bytu. Tento problém je  opravdu maximálně nelogický a zmatený, ukončení

kapitoly závisí na nalezení žvýkačky přilepené pod Timovým stolem !


KAPITOLA III


Jakmile se Tim  probudí, zaktivujte vidphone a promluvte  si s Jessicou. Pozve

vás na večeři do luxusní restaurace  Skyline, o které sama nedávno tvrdila, že

si tam nemůže objednat ani zákusek. Venku před bytem si promluvte s prodavačem

párků. Pak znovu jeďte na místo vraždy,  jděte do uličky, kde se vražda stala,

nasaďte si  UV brýle a naberte  do igelitového sáčku organickou  hmotu, kterou

díky  brýlím  uvidíte  ležet  na  zemi.  S  tímto  úlovkem jeďte na policii za

komisařem Barberellim. Pokuste  se ho po dobrém přesvědčit,  aby vás pustil do

chemické  laboratoře a  když si  nedá říci,  ukažte mu  slepený dopis  od jeho

manželky.  Vraťte se  do místnosti  s frontou  čekajících lidí  a odbočte z ní

nahoru do  laboratoře. Z poličky  vpravo vezměte sloučeninu  Hydrochloric Acid

a z pultíku pod poličkami lahvičku  s kyselinou sírovou. Použitím zápisníku na

dveře  (!) napište  vzkaz laborantovi  a přilepte  ho ke  dveřím pomocí lepicí

pásky. Vraťte se do redakce novin, usedněte k počítači a zkuste Tima přinutit,

aby dokončil interview s Victorem  Ambrosem. Bohužel si nebude moci vzpomenout

na  některé informace  o Ambrosových  charitativních akcích  a začne trucovat.


Jeďte tedy  k Last Chance baru  a prohledejte odpadkový koš.  Najdete zmačkaný

použitý lístek opravňující k jednomu jídlu zdarma, který jste v této místnosti

dali žebrákovi v první kapitole. Posilněni potřebnými informacemi odveďte Tima

zpátky k  počítači a nechte ho  dopsat interview. Až poté  vyjdete před budovu

novin, rozezvučí se  pager. Jeďte na policejní stanici  do chemické laboratoře

a promluvte  si s  chemikem Jimem.  Dejte mu  k rozboru  nalezenou biologickou

tkáň. Vyjděte z místnosti a pager  se opět rozezvučí. Tentokrát je to Jessica,

která  vám pouze  připomíná domluvenou  večeři. Když  se pokusíte jet kamkoliv

metrem, objevíte se ve vestibulu, kde  Tim koupí něco dopravních tiketů a bude

svědkem  jakéhosi násilného  činu. Prozkoumejte   oběť ležící  na zemi.  Až se

proberete z  blouznění, jeďte do  restaurace Skyline a  podívejte se na  další

oběť válející se na podlaze. Aha, Jessica ! To se dalo čekat.


KAPITOLA IV


Čtvrtý den začíná  rovnou na policii. Promluvte si s  chemikem Jimem, jděte za

ním do laboratoře, ze stolku s umyvadlem zvedněte zprávu s rozborem biologické

tkáně a  přečtěte si ji.  Promluvte si s  Jimem, a pak  se podívejte na velkou

obrazovku v pravém dolním rohu místnosti.  Dozvíte se, že v Skyline restauraci

byl včera zabit také jakýsi pan Malthus a postřelen samotný Viktor Ambrose. Na

Malthuse  se zeptejte  Jima a  dozvíte se  o farmaceutické společnosti Primax,

které  byl  Malthus  představitelem.   Před  policejní  stanicí  si  promluvte

s rozzuřenými lidmi a hlídkujícím strážníkem a  jeďte na novou adresu do firmy

Primax.   Opraváře  nahlížejícího   do  kanálu   přesvědčte,  že   se  vyznáte

v elektromechanice. Požádá vás,  abyste mu z dodávky podali  kabelu s nářadím.


Otevřte dodávku, z pláště visícího na stěně ukradněte ID kartu, vezměte kabelu

s nářadím a podejte  ji opraváři. Ženské hlídkující vchod  do budovy ukažte ID

kartu a vstupte  do Malthusovy kanceláře. Zpod klubka  drátu seberte štípačky.

Prozkoumejte  stůl  a  malou  pyramidu  na  něm.  Pyramidu otevřte a stiskněte

tlačítko  v  ní  ukryté  -  zmizí  hologram  akvária.  Potom  se  podívejte na

memorandum na stole. Spolu s ním se vám vyobrazí i telefon. Memo je adresované

majiteli  této  kanceláře,  panu  Feldenovi  Malthusovi.  FELDEN  je  kupodivu

i klíčem k  otevření sejfu, ale  až po přiložení  odpovídajících písmen tohoto

jména  k  číselníku  na  telefonu.  Na  sejf  se podívejte, vzniklou kombinací

335336 ho odblokujte  a stiskněte páku. A může se  rabovat. Nebo spíš zkoumat.

Prozkoumejte  hlavně dopis  uložený v  obálce a  červenou knížku. Po nasáknutí

informacemi se  objeví JoeTV a nabídne  se k pokecu. Prokecněte  ho a jeďte na

novou adresu - do společnosti Noxytech.


Podívejte se na skříňku s bezpečnostním  zařízením vpravo od dveří. Polijte ji

kyselinou Hydrochloridc Acid. Štípačkami  přeštípněte odhalené drátky v pořadí

červený, žlutý,  zelený, modrý. Teď dejte  žebrákovi u popelnic pivo  a teprve

poté vstupte do  dveří. Ze sudu vpravo vezměte  samospouštěcí injekci s drogou

a promluvte  si  s  mužem  v  plášti.  Kromě  mnoha  jiných  věcí  se  dozvíte

o psychiatrické  léčebně, ve  které Victor  Ambrose dělá  pokusy na lidech. Do

léčebny se vydejte.  Jakmile se tam objevíte, pokuste  se promluvit s doktorem

postávajícím u vchodu. Až upadne do  bezvědomí, seberte mu jeho plášť a rovnou

plášť prozkoumejte, najdete klíče a  zápisník. Zápisník si přečtěte a všimněte

si  číselného kódu  poznamenaného v  jeho levém  dolním rohu. Klíčem odemkněte

poklop vedoucí do  sklepa a slezte dolů. Prozkoumejte a  otevřte panel v pravé

části  místnosti, do  jeho číselníku  zadejte kód  ze zápisníku  313. Projděte

otevřivším se  tajným vchodem. V tajné  laboratoři nejdříve popadněte uspávací

pušku (Tranquilizer Gun), pak si  oblečte laboratorní plášť (použitím na Tima)

a přejděte přes místnost ke dveřím v protější stěně. V pokoji s uvězněným Joem

prozkoumejte  květinu v  levém rohu,  ukradněte jí  květináč a  použijte ho na

téměř neviditelnou kaluž vody na podlaze. Zatímco bude voda ze stropu kapat do

květináče, prozkoumejte  malou schránku na  stěně vpravo od  lůžka, vypačte ji

otevíračem dopisů a  spalte její obvody pomocí sirek (tohle  je orgas!). Až to

uděláte, popadněte kýbl  s nakapanou vodou a vychrstněte  ho na lasery bránící

v přístupu k Joeovi. Nakonec přeštípejte Joeova pouta štípačkami.


KAPITOLA V


Prozkoumejte dveřní otvor a seberte  páčidlo. Promluvte si s řidičem. Řekněte,

že vás posílá JoeTV, budete odvezeni ke Skylight restauraci. Ze země popadněte

kámen. Vstupte  do restaurace a  projděte maličkými dvířky  vpravo, které byly

doposud zamčené. Prozkoumejte uvolněnou dlažku v podlaze, vylomte ji páčidlem,

a pak ji odsuňte stranou. Páčidlem pak vylomte ještě ventilační šachtu u stěny

a ovládací pult  vlevo. Na rozbitý  ovládací pult použijte  štípačky a nakonec

z něj pomocí laboratorního pláště (!)  vytáhněte drátek. Představte si, že jak

ventilační šachta, tak  uvolněná podlaha jsou slepé uličky!  Vraťte se do haly

a podívejte se  zblízka na počítač u  výtahu. Prozkoumejte drát a  rozbijte ho

kamenem! Do rozbitého místa pak vmontujte  drátek, přilepte ho k obvodu pásku,

pokuste se odejít ven vstupními dveřmi  (šílené), a pak teprve odjeďte výtahem

nahoru  do restaurace.  Vypačte stojan   "podium" a  přisuňte ho  ke kamennému

oblouku. Na oblouk (Stone Archway)  vylezte, prozkoumejte a pokuste se otevřít

poklop ve stropě. Použijte na něj brýle  Goggles, ale Tim zjistí, že nemá nic,

čím by oba objekty propojil. Vraťte  se tedy do přízemní haly, zasekněte dveře

výtahu  kamenem  nebo  zápisníkem  a  vezměte  si  zpět  drátek,  kterým  jste

zkratovali počítač.  Drátek nahoře v  restauraci použijte na  poklop ve stropě

a vylezte na střechu.


Tlusťochy rychle  picněte uspávací puškou.  Prozkoumejte bednu a  seberte z ní

šroubovák. Prozkoumejte  vysílače (Emitters) a štípačkami  jim přerušte přívod

energie. Nakonec vlezte do centrálního  válce (Hub), odšroubujte všechny čtyři

šrouby  a vykopněte  dvířka. Smrt  Victora Ambrose  je pak  už velice  blízko.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.