1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Super Jazz Man - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


:: žánr :: adventura

:: výrobce x rok :: Herculean Effort x prosinec 2006

:: oficiální stránky ::  www.herculeaneffort.com

:: jazyk ::  angličtina


:: příběh :: Super Jazz Man je neuvěřitelně úspěšný saxofonista. Protože ale úspěch je věc, která se neodpouští. Rozhodne se mu jeho konkurent zavařit. Unese jeho kotě a SJM se musí vydat čičinu zachránit.


2) Návod :


Vždy vyčerpej všechny možnosti rozhovoru.

Hra má celkem nejméně čtyři různé konce. Je ale poměrně náročná ! To je nejspíš také důvod, proč čteš tento návod :-)

Některé lokace se nejrychleji opouští oblohou.


1) Energetický drink ve fitku + závaží


Zkus jít přemluvit svého manažera a pak si postěžuj Anne. Ani jedno nepomohlo, z práce se budeš muset dostat jinak. Pod jedním stolem je ubrousek, seber jej a flašku Merlota. Zašpiň ubrousek troškou nápoje. Ubrouskem převaž své oblečení, uděláš si tak prokrvavenou bandáž. Když navštívíš manažera, můžeš jít bez problémů domů. Protože se tam kotě určitě nikde neskrývá, dej si šlofíka. Ráno vyraz do parku. Vyptej se prodavače hot dogů na čičinu a jeho vlastní tvorbu. Měla by se ti otevřít nová lokace. V prodejně CDček seber své poslední CD (ukáže se jako prázdná krabička) a kapesní vysavač. Doma jsou tři ovladače. Jedním z nich spusť stereo. Druhý je od CD přehrávače. Přepni na CD z tvého koncertu (je to asi třetí v pořadí). Stačí mačkat switch a play. Až ukáže SJM hlášku, že je to to pravé CD, pak ho vyndej (eject). V inventáři ho opatrně přendej do obalu z shopu. CD dej prodavači párků. Poskytne ti dost důležitou stopu ke ztraceném číčátku.


Na ulici u Zanzibaru se povaluje poklice od auta, seber ji a promluv s Anne. Před tím než se rozloučíš od ní dostaneš papírek, který ti nechali kravaťáci z minulého večera. Mají tvé kotě. Jediná cesta jak ho dostat je najít cestu k sobce. Zkus se projít po pár cestičkách k hoře. Dokud ti SJM neřekne, že bys měl raději někomu zavolat. Použij telefon na telefon a zavolej Cadence. Otevře se ti lokace knihovny, vydej se tam. Unesou tě nějací drsňáci. Až si nebude ten jeden dávat pozor vykopni mu z ruky sprej, tak aby zasáhnul toho druhého. Chce si to vykoušet ten správný úhel natočení toho chlápka. Hned jak se o tom vypovídáš s Cadence. Jdi do knihovny. Ze sloupu strhni leták a přečti si ho. Můžeš zkusit vejít do knihovny, ale nemáš kartičku. Takže jdi do baru a pokecej s lidičkama.


Ve fitku promluv znovu s Cadence, seber jeden drink z pultu. Seber dvě pětilibrové závaží. Na jejich místo dej poklici od auta a na poklici vrať jedno závaží. Zůstalo ti tak jenom jedno, ale zato si ho můžeš nechat. V obchodě ukaž leták Donovi, dá ti tvůj podíl. V baru přivolej barmana svým saxofonem. Objednej si u něj všechny  drinky. A vypij je. Jeden z nich byl fakt silný. Ten si kup znovu, je to Caderencin oblíbený drink - Ježíše.


2) Knihovna + mapa k sopce


Doma se podívej na lednici a také POD lednici ! Onu záhadnou věc vysaj vysavačem. Dones ho Danovi, odejdi a přijdi. Z koše seber fotku číči a jukni na ni. V nové lokaci si kup hůlku, je vedle deštníku. Před knihovnou se podívej na okna jedno je nedozavřené, zkus jej otevřít. S pomocí hůlky se ti to určitě podaří. V knihovně zajdi do druhé uličky mezi regály. Najdeš tam po troše snahy mapu oblasti u sopky. Je v prostřední řadě, třetí polici, blízko okna a má žlutý obal. Vydej se k sopce a na cestičky použij mapu. Psa sejmi drinkem. Pak zkus projít po pěšince, ukáže se, že tam jsou nějaké miny. Vylez na strom a ze stromu pusť dolů závaží. Pak použij zaminovanou cestičku (přelétni ji) a vejdi do hangáru.


3) Bitka v sopce


Probojuješ se, pouze tehdy když se naučíš, jak bojuje nepřítel. Podívej se na to, jak je nascriptovaný. V tom je celý kumšt. Může to znít složitě, ale vše závisí na poloze nepřítele. Když do něj dvakrát bouchneš, odtáhne se dozadu. V tu chvíli chvilinku počkáš a znovu bouchneš, uděláš kombat. Když si takto budeš chvilku hrát, určitě ho přemůžeš. U mě zabralo do něj mlátit a chvilinku počkat u hitů 2, 8 a 10. Až ho přepereš, prozkoumej karty na stole. Z levého dolního rohu seber umělohmotnou kartu. Jdi na výtah. Strč kratu do slotu (špatně viditelný) na stěně. A zmáčkni tlačítko.


4) Různé konce


Teď už se musíš rozhodnout, jestli zemřeš jako hrdina, vzdáš se jako srab, nebo nastalou situaci zvládneš. Vyzkoušet můžeš jaký konec chceš, já radím ten poslední


a) srabský konec

Stačí jen přistoupit na vyděračovo podmínky. Odložit saxík a podepsat kontrakt.


b) mrtvý hrdina

Tady je způsobů víc. Můžeš odložit saxík a znovu si ho vzít. Tím se boss naštve a upustí kotě do sopky. Při jeho zachránění ti vystřelí mozek z hlavy. Podobně se to stane, když ho zkusíš přeprat nebo mu vyrvat kotě. Atd...


c) živé kotě i SJM

Toto je asi nejlepší konec :o) Polož saxík. Pak vezmi energetický drink a dej čičině pořádnou dávku. Začne se prát s únoscem. Ty seber saxík a únoscovi zahraj :)


existuje přý i další dobrý konec, ale ten se mi nepodařilo najít. Jestli víte jak na to, napište :o)


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.