1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Stupid Invaders - návod
Autor: Bonusweb

Několik podstatných rad  na začátek : celá hra se  ovládá myší - levé tlačítko

identifikuje  objekty a  podle tvaru  ručičky s  nimi také  nakládá (tj. pokud

ručička chňape, lze daný objekt  opětovným stisknutím levého tlačítka uchopit,

pokud  se  objeví  v  ručičce  oko,  lze  si  tento  objekt pouze prohlédnout,

tříme-li  ručka páčku,  s objektem  lze něco  provést, pokud ručička naznačuje

tlachání, znamená to,  že lze s objektem mluvit),  pravé tlačítko funguje jako

přepínač mezi  těmito funkcemi (ale zdaleka  ne u všech objektů  je možné tyto

funkce  střídat) Sebrané  objekty se  ukládají do  inventáře, který  zobrazíme

stisknutím mezerníku - v inventáři lze některé věci i kombinovat, a to tak, že

se tažením myši přesune  jedna věc na druhou, pokud k sobe  patří, spojí se do

požadovaného výrobku;  některé objekty však  nejsou označeny ničím  jiným, než

pouze  nápisem (hintem)  - tyto  jsou většinou  potřebné k  nějaké akci, popř.

k připojení k  jinému objektu. Další funkční  klávesy jsou : F1  - pro nahrání

uložené pozice, F2 - pro uložení pozice (doporučuji velmi často používat), ESC

- odchod ze hry každou místnou lze prozkoumat  z několika úhlů a koutů - pozor

na to ! Hra jako taková je velmi pěkně zpracovaná a nápaditá a není ani příliš

složitá, proto  bych navrhoval, aby se  tento návod používal pouze  v krajních

případech, protože byste  tak mohli přijít o velmi  úsměvné situace a animace.

V podstatě  v  každém  případě,  kdy  něco  provedete  špatně,  projeví  se to

v nejbližší možné situaci - GAME OVER  - proto časté ukládání hry je podstatné

(uložit je  možno asi 27 pozic),  dále bych varoval před  příliš prudkými tahy

myší po obrazovce - velmi lehce tak přehlédnete podstatnou věc.


A. BUD


1) BUD - únik z toalety.


Doporučuji neotvírat  dveře, ale pokud  to chceš zkusit,  nejdřív ulož pozici.

Jdi  doleva a  vezmi vše,  co jde  - modrorůžový  toaletní papír /CANDY'S TP/,

zelený (maskovaný) toaletní papír /GOURGIOUS  TP/, zelenou lahev s prostředkem

na  čištění WC  /DRAIN EUGH/  (vedle modrorůžového  papíru) a  gumový zvon  na

odpady  /PLUNGER/,  pro  zajímavost  můžeš   použít  záchod,  zvon  na  záchod

a spláchnout.  V  inventáři  zkombinuj  zvon  s  maskovaným  toaletním papírem

- vytvoříš  vhodný  lezecký  materiál.  Pro  zajímavost  můžeš  nejdřív použít

modrorůžový toaletní papír. Postav se pod okno, které je až příliš vysoko, než

abys tam jen tak  vylezl, a použij zvon s papírem a vhoď  ho na okno (pokud ti

to  nejde, snaž  se najít  přesné místo,   kde to  půjde -  někdy jsou  to jen

milimetry) vylezl jsi na střechu ? GRATULUJI !!!


2) BUD - vniknout do domu, aby tě agent neobjevil


Jsi na střeše, mrkni se do komína,  odkud vychází prosebné volání o pomoc - je

to  SANTA  CLAUS  a  zasekl  se  v  komíně,  popovídej  si  s ním a pak použij

prostředek na  čištění záchodů, počkej až  se komín uvolní a  pak do něj vlez.

Santu  se  nám  sice  zachránit  nepovedlo,   ale  dostali  jsme  se  do  domu

nepozorovaně, jen se  podívej cos Santovi provedl. Teď  se nacházíme v nějakém

sklepním  prostoru /BASEMENT/,  vezmi si  pikslu s  kyselinou /SULPHURIC  ACID

CAN/ (nalevo  od Santy -  naproti krbu), jdi  směrem k velké  pavučině naproti

a seber tam  páčidlo /CLAW/ a trychtýř  /FUNNEL/, vrať se zpět  k rozpuštěnému

Santovi  a od  něj pak  směrem k  sobě, dojdeš  k rakvi,  ta ti  ovšem jen tak

otevřít  nepůjde, takže  budeš muset  použít páčidlo,  víko odpadne  a v rakvi

uvidíš hnusnou  mrtvolu, která svírá v  rukou klíč, ten budeš  potřebovat, ale

jen tak ho  od mrtvoly nedostaneš - použij trychtýř  a zasuň ho nebožtíkovi do

úst,  pak do  něj nalij  kyselinu -  ta zombíka  trochu probere  a hned  na to

rozpustí, teď si  můžeš vzít klíč, který je po  třeba k odemknutí zámku, který

se nachází na dvířkách ústících do jiné  místnosti. Od rakve se vrať k Santovi

a odtud  k místu,  kde jsi  vzal trychtýř,  vpravo odsud  je nazelenalé světlo

a žebřík vedoucí k vrátkům zamčeným na zámek  - použij klíč na zámek a vlez do

místnosti /CELLAR/.  Zde je toho  k vidění  více,  ale jen málo  věcí k užitku

- vezmi si  pastičku na (hodně  velké) myši /MOUSE  TRAP/. Možná se  teď divíš

proč to nejde, že ručička ukazuje pouze oko, ale pokud zmačkneš pravé tlačítko

! Doporučuji hru uložit.  Dále je v místnosti vypínač,  kterým zhasneme světlo

(pak  se  ale  nehneme),  takže  světlo  necháme  ještě rozsvícené a použijeme

pastičku  na myši  na místo  pod schody  označené jako  /FRONT OF STAIRS/, pak

zhasneme a počkáme,  co se bude dít. Můžete  (vzhledem k tomu, že jste  si hru

před  chvílí uložili)  zkusit nechat  rozsvíceno a  jít na  schody nebo jít na

schody jen tak a pozorovat, co se stane.


3) BUD - využít zpacifikování agenta a hledat cestu na záchranu kamarádů


Koukněte se na agenta Boloka, jak dopadl. Vyběhni po schodech - dostaneš se do

chodby obytné  části domu - zvoní  telefon - zvedni ho  (volá nějaký úchyl pro

Candy), zvoní znovu telefon a zase je to ten úchyl


4) PŘÍZEMÍ


Máš na výběr několik možností, jít  dopředu ke dveřím naproti, jít po schodech

nahoru, jít směrem  k sobě. Zatím se budeme pohybovat  pouze v tomto poschodí,

pořádně si vše prohlížej , jdi směrem  k sobě, po levé ruce máš portrét Elvise

a jedny dveře, po pravé ruce máš druhé dveře, vstup do dveří vpravo, vstupuješ

do místnosti  s televizí a velkou  knihovnou, projdi si místnost,  pusť si TV,

mrkni  se na  knihy, a  ještě je   tam možné  si poslechnout  rádio, jinak  ni

užitečného. Vstup  do dveří nalevo, je  to místnost s velmi  barevným nábytkem

a velkými hodinami, uprostřed je velké ohniště, v levém koutě chrápe masožravá

rostlina a vpravo jsou varhany, vše si můžeš pěkně prohlédnout, ani květiny se

nemusíš  bát, když  tě lapne,  protože tě  zase vyplivne.  Až se  zde vyřádíš,

půjdeme jinam,  ale sem se  ještě vrátíme.  Vrať  se chodbou k  telefonu a pak

dojdi ke dveřím na konci haly, tudy  se jde do kuchyně, je plná kouře valícího

se z rozbitých  kamen. Jdi přes celou kuchyň do  kouta, kde je umyvadlo, vedle

jsou skříňky  a jedna má pár  šuplíků, tam najdeš zapalovač  /LIGHTER/, ten se

hodí, můžeš se po kuchyni ještě  rozhlédnout, v lednici najdeš dokonce něco na

zub, ale plynový sporák zřejmě zapomněl, jak má fungovat. Dveře vedle ledničky

vedou  na dvorek,  tam se  také můžeš  podívat, najdeš  tam květináč  v podobě

trpaslíka, sekačku na trávu - ta se  později šikne, latrínu plnou much a můžeš

si prohlédnout  dům ze všech  úhlů, ale dost  bylo procházky po  zahradě - teď

7musíme zachránit kamarády dřív, než se agent probere. Vrať se do kuchyně a pak

do chodby,  od dveří vedoucích  do kuchyně se  dá jít ještě  doprava - tam  je

garáž, kde  najdeš v krabici raketu  /ROCKET/ (sebereš ji, když  na ni klepneš

pravým  a  pak  levým  tlačítkem),  taky  si  tu  můžeš  hodit  šipkou na terč

a prohlédnout sexy  časopis o ufounských kráskách,  najdeš zde také nafukovací

balónek (když si přistavíš bednu k poličkám a pak na ni vylezeš). S raketou se

pak  vrátíme do  té místnosti  s masožravkou,  kde byl  uprostřed krb, do krbu

vložíš raketu  a podpálíš ji zapalovačem  - prima ohňostroj. Pro  jistotu ulož

hru. Vyjdi na chodbu a vydej se do prvního patra po schodech.


5) PRVNÍ PATRO


Jdi doleva,  vlevo jsou dveře  a vpravo  schody  nahoru, vejdi do  dveří - jsi

v pokojíku,  který patří  Candy (malé  zelené stvoření  s neurčitým pohlavím),

prohlédni si vše pozorně, ve skříni najdeš punčochy /CANDY'S PANTYHOSE/, seber

je, a prohlídni si toaletní stolek,  je tam šuplík, ale nejde otevřít, protože

nemáš klíč.  Ještě si můžeš  vyzkoušet sušák na  vlasy /HAIRDRYER/, pustit  CD

hozené pod přehrávačem  a sednout do křesílka, ale  dost odpočívání, jde přece

o život kamarádů,  jdeme hledat klíček od  zásuvky. Vyjdi na chodbu  a vrať se

k trofeji soba  a od něj  pak napravo, vpravo  jsou dveře vedoucí  do koupelny

patřící  také Candymu,  v pračce  najdeš  klíček,  s tím  se vrať  do pokojíku

a otevři zásuvku, najdeš v ní fén,  který ale opravdu nutně potřebuješ. Teď se

můžeš vydat po schodech do druhého patra.


6) DRUHÉ PATRO


V místnosti, kde ses  najednou ocitl, je několik věcí,  především trofeje, ale

pouze k vidění, takže až se vynadíváš,  následuj mě do další místnosti. Zde si

můžeš  osprchovat hlavu,  prohlédnout lví  kůži, ale  důležitější jsou dřevěné

dveře  mezi nočním  stolkem a  krejčovskou figurínou,  vejdi do  nich a  dávej

veliký pozor -  právě se probral agent a je  trochu pokroucený, ale bohužel je

živý a  chystá se nám  znemožnit další postup.  Ulož hru. V  místnosti je tma,

jsme na půdě,  jdi směrem k oknu, v  rámu okna objevíš otvor /HOLE/,  asi bude

k něčemu dobrý. Když se vrátíš od okna zpět,  ale ne až ke dveřím, ale asi tak

do poloviny půdy, máš možnost jít  ještě do takového tmavého kouta, vypadá to,

že tu nic  není, ale je to mýlka,  na zemi nahmatej vypínač a  rozsviť, je tam

bedna  kterou  když  zavřeš,  můžeš  na  ni  vylézt  a dosáhneš tak na rukojeť

/CRANK/. Vrať se zpátky do místnosti se lví kůží a odtud pak do modrých dveří.

Jsi  ve velkém  obývacím pokoji,  který  má  uprostřed TV  a haldu  plechovek,

televize ti pustit nejde, protože nemáš  ovládání, to najdeš v kulatém akvárku

u rybičky, ale ani tak se TV nedá pustit, takže letí ovladač skrz zavřené okno

pryč. Nevadí,  stejně nemáme čas, takže  si všimni, že za  televizí je na zemi

kabel /EXTENSION CORD/,  seber ho, ještě se v této  místnosti můžeš podívat do

skříně, která  skrývá překvápko, dveře v  pozadí jdou otevřít, ale  je za nimi

zeď.  Ulož  hru.  Vydej  se  do  dveří  okolo  akvárka, kde jsi našel ovladač,

dostaneš  se do  chodby a  vyplašíš spoustu  švábů, vlevo  jsou dveře do další

chodby se  zamčenými dveřmi, klidně jí  projdi a jestli jsi  zvědavý, co je za

dveřmi, stejně se to nedovíš. Další dveře vedou do místnosti s vesmírnou lodí,

mají v sobě  díru, projít jimi jde, ale  nejdřív bych si uložil hru,  čeká tam

totiž agent  zavřený ve skříni  a hned  jak  tam vlezeš, zmrazí  tě. Pokud jsi

zkusil vlézt  do této místnosti a  uložil sis hru, jak  jsem napsal, nahraj si

pozici a pokračuj dál, pokud sis ji neuložil, zopakuj si posledních pár kroků.


7) BUD - záchrana kamarádů


Nyní máš v inventáři fén, kabel, punčochy  a rukojeť - to vše budeš potřebovat

za chvíli,  teď se musíš  dostat zpět na  půdu, kde jsi  našel rukojeť a otvor

v okně (cestu zvládneš, moc možností tam není). Zasuň rukojeť do otvoru v rámu

okna  a otevři  okno,  nic  se neboj  a vyskoč  z okna,   je tam  římsa, nikam

nespadneš, jestli nevěříš,  ulož předtím hru. Po římse  jdi doprava, až dojdeš

k prknu,  které použiješ  jako lávku   na druhou  římsu naproti,  přejdi lávku

a vylez po žebříku na střechu a pak  komínem zase do domu. Tento komín vede do

místnosti s lodí, a protože už víme, že ve skříni je agent, použijeme na skříň

punčochy. Teď, když je skříň svázána, můžeme zase po žebříku vylézt na střechu

a z ní  pak zpět na  půdu a dolů  až do přízemí,  do kuchyně a  na zahradu. Na

zahradě vedle sekačky  visí konec punčochy, kterou je  skříň zajištěna, použij

tento konec a přivaž ho k sekačce a pak ji pusť - uvidíš, co se stane. Vyběhni

zpátky do spaceroomu, najdeš tam kamarády  zmrazené do ledové kostky, musíš je

rozmrazit a na to použiješ fén - vedle vchodu do této místnosti je zásuvka, do

té připoj kabel a k tomu pak fén,  rozmraz led - GRATULUJI, MÁŠ PRVNÍ ČÁST HRY

ZA SEBOU !!!



B. ETNO


ETNO - získat přístup do sejfu, kde je uložen celý Etnův výzkum


Ulož hru. V této části je  nutné postupovat velmi opatrně, především proto, že

počítač, který ovládá dveře od sejfu,  je velmi citlivý. Rozhodně ale stojí za

to se  po této laboratoři  porozhlédnout. Od záchodu,  kterým jsi přijel,  jdi

doprava  - teď  vidíš téměř  celou místnost.  Můžeš si prohlédnout dalekohled,

zahýbat  páčkami na  přístroji vedle   dalekohledu -  všimni si  zásuvky vedle

tohoto přístroje, bude se hodit. Jdi si promluvit s počítačem, bude se ptát na

svého  oblíbence  Maurice  a  hlavně  se  bude  chtít  dostat do vesmírné lodě

s tebou, ale  není už pro něj  místo, takže se mu  snaž velmi šetrným způsobem

vysvětlit, že se pro něj třeba vrátíš,  hlavně žádná ostrá slova (např. I need

you to open  safe. Lovely day for a  game of cricket. Okay, it's  true. But of

course.  But of  course. I'm  going to   make two  trips.). V  případě, že  ho

rozčílíš - končíš. Až s tebou domluví,  jdi okolo sejfu, najdeš na zemi modrou

krabičku /SUITCASE/, použij ji, objeví se před tebou jeden z Etnových vynálezů

/SMTV/, ale  když ho použiješ,  nefunguje, bude to  tím, že baterie,  která je

vedle, je  vybitá, odmontuj tedy baterii  a běž ji nabít  k zásuvce, na kterou

jsem  výše upozornil  (vedle přístroje  s pákami),  s nabitou  baterií se vrať

k SMTV sedadlu  a připoj ji, pak  sedadlo použij - změníš  se v myšáka Maurice

a půjdeš k počítači,  který ti takto otevře trezor. Jdi  do trezoru a vezmi si

knihu  ležící  na  stole  a  odejdi  z  trezoru.  Čeká  tu  na tebe agent, ale

pronásleduje  ho  sekačka,  přejede  ho,  ale  jeho  zbraň ještě stihne udělat

spoustu škody, přesto se návštěvníkům povede uniknout GRATULUJI, DRUHÁ ČÁST JE

ZA TEBOU !!! Ulož hru.



C. GORGIOUS A CANDY


Třetí  část se  odehrává v  továrně na  hnůj, střídají  se tu  ve hře GORGIOUS

a CANDY, tito dva  se vydali najít něco, čím by  si mohli pomoci ke vzlétnutí,

ale Candy byl  uloven čímsi, co žije ve stoce.  Za tebou stojí armáda kuřátek,

jsou malá a roztomilá, tak si jedno vezmi do ruky a jdi k továrně, když zvolíš

cestu  vpravo nebo  vlevo, pouze  obejdeš továrnu,  jestli ses  pozorně díval,

ještě je tu  jedna cesta /GO THIS WAY/,  která vede k nějakému otvoru  v zemi.

Jdi tudy, pokus se otevřít poklop,  pak odejdi zpět, odkud jsi přišel, zastaví

tě příchozí  obrovitý kohout (nebo  co to je),  prohlédni si ho  a pak na  něj

ještě jednou  klepni pravým a levým  tlačítkem, aby sis s  ním mohl promluvit.

Poklop je  otevřen, vlez do něj,  přidá se k tobě  Candy, kterého ten živočich

asi nemohl strávit, tak ho vyplivl. Candy  jde dál a dál trubkou, až spadne do

jámy, jsou tu dveře, poprvé na ně jen zaklepeš, podruhé do nich vstoupíš. Užij

si  animaci. Gorgious  projde rourou   a vyleze  po žebříku,  seber pneumatiku

a poklop, pak  jdi naproti do výtahu  a zmačkni tlačítko /SWITCH/,  zatímco tě

výtah  přiveze  do  věže,  kde  se  vyrábí  hnůj,  můžeš se kochat pohledem na

Candyho, jak  si užívá svého nového  kamaráda. Přejdi lávku a  vyjdi ven, před

tebou je výtah a tlačítko a můžeš jít vlevo nebo vpravo, nech výtah před sebou

výtahem  a vydej  se vlevo,  je tam  další výtah,  tak ho  použij, vyjedeš  do

vyššího patra,  přejdi lávku a dostaneš  se do místnosti s  velkým kotlem /BIG

POT/. Pokus se  s ním hnout, ale nepůjde  to, je příliš těžký, v  něm je ještě

velká naběračka /LADLE/, vezmi ji a dej  si pár naběraček toho roztoku v kotli

- dobrou chuť ! Pak zkus hnout s kotlem znovu, teď už to snad půjde, projdi do

další místnosti a  prohlédni si díla vytvořená z  moderního hnoje, pak vyběhni

po schodech. Ulož hru.


Na pódiu  je vystavena velká  palice /HAMMER/ z  hnoje, tu budeme  potřebovat,

jenže si ji zkus vzít jen tak, nebo  radši ne, nasaď si kotel na hlavu a vezmi

palici, přiběhne  užvaněná slepice a bude  si vyskakovat, tak jí  dej po hlavě

a bude klid, vyjdi odtud ven a vrať se zpět před vchod, od kterého jsi přišel.

Je  tam také  výtah a  tlačítko, použij  ho, vyveze  tě někam  nahoru, když se

půjdeš mrknout doprava, potkáš tam růžového  a strašně vzteklého psa, můžeš mu

hodit kovadlinu a prkno s hřebíkem, které  leží v místnosti a uvidíš, co s tím

udělá, ale nepřibližuj se k němu bez uložení hry, scéna, která následuje, když

se přiblížíš,  je fakt brutální.  Když se vydáš  od výtahu nahoru  po točitých

schodech,  vylezeš  na  střechu  továrny,  odtud  máš  zase  dvě cesty, doleva

a doprava, vlevo je lávka, na které je  televize, klidně si ji pusť, vpravo je

opravář, který dává dohromady reklamní nápis na střeše továrny. Ulož hru.


Pak si promluv  s opravářem, řekne ti, že ti  plynovou nádobu /GAS TANK/ nedá,

protože  nemáš oprávnění,  pokud si  ji vezmeš  i přes  jeho varování,  buď si

jistý, že nepřežiješ, pokud ho ovšem  nejdřív vezmeš po hlavě palicí, můžeš si

nádobu  vzít.  Sám  pak  se  vrať  do  místnosti  se psem, kterému tuto nádobu

předhoď, plyn ho  nafoukne a ty se budeš moci  dostat do dveří, které střežil,

vezmi si  s sebou ještě  jeho boudu  jako  schůdky /KENNEL/ a  posilni se jeho

kostí, jestli máš chuť, pak jdi do dveří nacházíš se ve skladišti, seber prkno

opřené o  bednu, zjistíš, že jde  o SKATE BOARD, a  pokračuj dále do místnosti

přes  tlustý provaz,  přistav schůdky  k bedně  a vyskákej  nahoru, kde  seber

naviják  /WINCH/, pak  jdi k  výtahu a  použij znovu  tlačítko. Jsi  zpět před

vchodem, teď si popovídej s kravičkami,  které visí ze stěny napravo, na jednu

z nich  použij naviják  a pak  skateboard, až  bude pojízdná,  odstrkej ji  do

výtahu napravo, dostrkej krávu po lávce mezi rourami až ke dveřím, které vedou

do  další místnosti,  kde je  pouze veliký  naviják a  lano s  hákem na konci,

dostrkej krávu až sem a použij hák /HOOK/ a pak páku vedle navijáku /LEVER/.


Candy teď  kouká jak zmizet.  Pozorně prohledej byt  "růžového zajíčka", začni

třeba v koupelně, která je vpravo  za závěsem, seber lahvičku s tělovým olejem

/BODY OIL/,  v šuplíku najdeš  ještě žiletku /RAZOR  BLADE/, ta se  hodí taky,

můžeš si k tomu  pustit i rádio, které je před koupelnou,  pak se projdi okolo

rádia doprava a  pusť si k tomu třeba  i TV, ale půjdeš-li ještě  víc doprava,

dojdeš ke dveřím a odtud pak doleva, dostaneš se do kuchyně, kde si můžeš vzít

nafukovací sedačku /INFLATABLE  CUSHION/. Teď máme vše potřebné  a můžeme jít,

k odchodu použijeme dveře.  Ale, ale, co se nám to  stalo, snad se nám zajíček

neprobudil  ? Tak  jinak, vše,  co jsme  předtím nasbírali  máme, takže  znovu

půjdeme  ke dveřím,  ale tentokrát,  než je  otevřeme, namažeme tělovým olejem

pant  /HINGE/ a  pak můžeme  bez vrzání  odejít. Půjdeme  stále doleva, mineme

hromadu odpadků, doleva,  dojdeme na plácek, na který  dáme nafukovací sedačku

/ON THE GROUND/,  pak na ni vyskočíme a prořízneme  ji žiletkou. Ulož hru. Teď

jsi přede  dveřmi, otevři je, vejdeš  do místnosti, kde je  ukrutný nepořádek,

jdi chodbou doprava a vezmi hadici  z vysavače /VACUUM CLEANER/, teď je vidět,

že ta  odporná pohybující se zelená  masa je vlastně velké  akvárko, klidně se

můžeš  podívat po  žebříku nahoru,  pak se  dozvíš, že  do něj  Candy nevleze,

protože na to nemá plavky, takže seženeme plavky od vysavače. Projdi dveřmi do

kuchyně, uvidíš skafandr  /DIVING SUIT/, vlez si do něj,  animace tě donese až

do akvária, teď dojdi ke žluté ponorce a vlez do ní. Ulož hru.



Doleva dojdeš  k malému akváriu s  rybičkou, která si prozpěvuje  /FUGU FISH/,

podívej se na ni, vylez na schůdky a  vezmi si ji, vrať se k východu z ponorky

a zmáčkni červené  tlačítko na stěně,  vysune se periskop  a můžeš se  podívat

okolo  ponorky,  vpravo  dojdeš  k  ovládacímu  panelu  ponorky,  uložení bylo

záměrné, protože ať hneš jakoukoli  pákou, skončíš, jen animace jsou rozdílné.

Vylez z ponorky a jdi se podívat  za potápěčem, kterého jsi viděl v periskopu,

popovídej si s  ním, vrať se do kuchyně  a vrať skafandr na místo  jdi dále do

kuchyně  a otevři  skříňku /SMALL  CUPBOARD/, najdeš  tam plynovou  bombu /GAS

CYLINDER/, na kterou nasaď hadici z vysavače, a pusť plyn, hadice je připojená

i ke  sporáku, teď  dej na  hromadu ryb,  kterou má  připravenou kuchař, rybku

z akvária  (fugu fish)  a sleduj,  co se  stane. Až  padne na  stůl, vezmi  ze

sporáku ohřátou plechovku a jdi k  lednici, můžeš ji otevřít, vedle lednice je

položený kyblík /BUCKET/,  vezmi ho a jdi ke  dveřím, zmáčkni tlačítko, otevře

se  výtah. Ulož  hru. Jde  o to,  vybrat správné  tlačítko na  panelu, "pí" tě

vyhodí z továrny  ven tak vysoko, že se cestou  málem srazíš s letadlem (proto

uložení), "1" a "symbol telefonu" tě  nechají na místě, "symbol hlásné trouby"

tě vyhodí také  ven z továrny, tentokrát hlásnou  troubou, správné tlačítko je

tedy  "2". Vystoupíš  z výtahu  a vydáš  se po  lávce doleva,  lávka za  tebou

spadne, jdi  pořád po lávce  dál, až dojdeš  k železné roletě  /IRON CURTAIN/,

zvednout ti  nepůjde, tak jdi  po lávce  doprava  a dál, až  dojdeš ke dveřím,

otevři je  a vstup do  místnosti, na jejím  konci je čudlík,  zmáčkni ho. Tato

místnost nepatrně  upravila tvou fazónu  tak, že teď  bez potíží prolezeš  pod

železnou  roletou, vrať  se tedy  k roletě   a podlez  ji. Dostal  ses teď  do

skladiště, jdi doleva, potkáš dělníka opravujícího traktor, když použiješ páku

vedle něj,  zbavíš se ho,  pak jdi ke  žlutým dveřím a  odstraň tyč /IRON BAR/

a vejdi, jsi zpět v kuchyni, tam už máme vše hotovo, takže se dveřmi vrať zpět

do skladiště a jdi ke žlutým dveřím  vedle výtahu, kterým jsi přišel, vedou do

místnosti, kde již čeká  Gorgious s krávou, dej jí plechovku s  chili a pak na

ní použij kyblík , ona ti dá, cos potřeboval GRATULUJI ZVLÁDLI JSTE DALŠÍ ČÁST

HRY !!!  V další části  byla celá posádka  zajata agentem Bulockem  a donucena

přistát v obávané AREA 52 - střídají se zde všechny postavičky.


D. STEREO A OSTATNÍ


STEREO - dostat se z AREA 52 a odletět ze Země


Rozhlédni se po místnosti, jsou zde i jiní mimozemšťané, vedle jednoho z nich,

který vypadá jako cihla s okem  na stopce /SPACE BRICK/, je elektronický panel

- zachovej ho v  paměti, pak se vydej směrem k  dolnímu okraji obrazovky, jsou

tam dveře, opusť tuto vězeňskou místnost a  vydej se po lávce k přístupu č. 1,

pak dál do č. 3 a dál do č. 5, až dojdeš do výtahu, vol "1". Ulož hru. Dojedeš

do místnosti, na jejímž konci jsou dveře,  otevři je vydej se ke dveřím vlevo,

vedou  do místnosti,  kde se  plní  plyn,  je tam  několik kohoutků,  každý je

označen obrázkem,  na druhém konci místnosti  jsou nádoby na plyn  /GAS TANK/,

vezmi tu zelenou a  dej do ní chechtací plyn. Jak který  plyn působí, si můžeš

také vyzkoušet. Odejdi  z místnosti a dej se ke  dveřím napravo, dojdi na levý

konec té římsy  a vyhrň roletu, je tam kohoutek,  na který dáš plynovou nádobu

s plynem, ten se tak pustí do celé místnosti a vyřadí vědce, kteří se chystají

ublížit  Candymu,  pak  sjeď  výtahem  na  druhém  konci  římsy  dolů a utrhni

profesoru  Igorovi nohu  (povede se  to  až  napodruhé), pak  ho ještě  jednou

prohledej  a seber  mu identifikační  kartu, pak  vyjeď zpět  výtahem na římsu

a odtud pak odejdi zpátky do výtahu, kterým  jsi na toto patro přijel. Vol "2"

a vrať se do cely, kde jsi byl uvězněn, a použij Igorovu kartu na elektronický

panel vedle SPACE BRICK, tím ji uvolníš, seber ji a jdi zpátky do výtahu a vol

"3". Na konci chodby, kde tě výtah vysadí, je malý zdvihač, který tě vyveze ke

dveřím, pak použij Igorovu botu na panel /FOOTCHECKER/ a vstup do dveří.


Chudák Candy je teď v ohavné a smrduté  jámě a potřebuje se dostat ven. Je tam

ještě velká  moucha, promluv si  s ní a  nedej se mást  tím, že jí  nerozumíš,

Candy jí rozumí a  nakonec se s ní domluví, takže pořád  s ní komunikuj, dokud

tě neodnese  z jámy nahoru.  Slíbíš mouše, že  jí zaplatíš, takže  budeš muset

sehnat peníze, jdi směrem k dolnímu okraji obrazovky a pak doprava po schodech

nahoru, je  zde domek a  vpravo smetiště s  nějakým haraburdím. Jdi  navštívit

obyvatele domku, je to robot, ale vyhodí  tě, jdi tedy na smetiště vedle domku

a převlékni  se  za  robotí  slečnu  a  zkus  štěstí  znovu,  teď  už tě robot

neodmítne, spíš naopak.


Gorgious,  ten pro  změnu dopadl  do jakéhosi  kompostu ze  zbytků těl  jiných

mimozemšťanů. Ulož hru.  Seber střeva z mimozemšťana /ALIEN  GUTS/ a lebku, do

radioaktivní stoky  ale jen tak nesahej,  použij lebku a naber  vodu ze stoky,

pak jdi na konec místnosti a vezmi ještě malou kost /SMALL ALIEN BONE/, pak se

po římse vydej se podél zdi, v inventáři dej dohromady střeva s kostí a hoď to

na zamřížovaný  otvor, sešplháš do otvoru  pod tím, teď vyndej  dřevěný klínek

/WOODEN  WEDGE/,  vylez  do  dalšího  otvoru  a  proveď  to samé, použij lebku

s kyselinou  na mříže  a rozleptej  je, vylez  do otvoru.  Dostal ses do úplně

zamrzlé místnosti, projdi  ji celou až k žebříku, po  kterém vylez na jednu ze

zamrzlých trubek, projdi se po ní a  najdi železný hák /IRON HOOK/, který visí

mezi  zmrzlými  kokony,  slez  po  žebříku  dolů  a  jdi  zpět  na druhý konec

místnosti,  použij hák  na rouru  s plynem  /GAS PIPE/.  Na mříže  na zemi jde

použít také, ale bez výsledku. Jdi zpět  přes celou místnost k žebříku a pokus

se otevřít železné dveře vedle něj, pak to zkus pomocí háku a výbuch je otevře

za  tebe. Jsi  v jídelně,  v levém  horním rohu  obrazovky je  červená skříňka

s požární sekyrou  /FIRE AXE/, dojdi  k ní a  použij malé kladivo,  které visí

vedle  krabičky, pak  jdi na  druhý konec  jídelny ke  dveřím, zastoupí  ti je

několik kusů  kuchyňského nábytku, použij  sekeru na nejmenší  z nich, pak  se

leknou a pustí tě do dveří. Tato místnost je plná kreaturek v nádobách, použij

všechna  tři zelená  tlačítka na  panelu a  pak opusť  místnost dveřmi.  Vlevo

zmáčkni  tlačítko před  nádobou s  ufounem a  odejdi dveřmi  vlevo - jsi téměř

v cíli.


Candy,  až bude  robot unaven  a usne,  vyleze z  převleku. Prohledej místnost

a v gauči najdeš peníze, které potřebuješ na splacení dluhu, vem je a běž ven,

vrať se zpět ke schodům, kde na tebe  čeká moucha. Dej jí peníze, odnese tě do

jiné roury, přejdi lávku a vejdi  do dveří. Jsi v místnosti plné transportních

kabin, musíš přijít na kombinaci, která tě  dovede, kam potřebuješ, to je - do

jiné místnosti. Chvíli mi to trvalo, než jsem přišel na princip. Vlez do první

kabiny č. "1" - ta tě transportuje do  "2" = 1+2=3, další kabinou tedy je "3",

vlez  do "3"  - vyhodí  tě v  "5"  =  3+5=8, další  je tedy  "8", vlez  do "8"

- objevíš se v "13" = 8+13=21, poslední kabinou je "21", ta tě odvede tam, kam

potřebuješ - téměř v cíli.


Stereo je  ve velmi zajímavé  místnosti zaměřené na  vesmírné záležitosti. Jdi

dvakrát doleva,  je tam velká  mapa se  skrytými  dveřmi, je třeba  se do nich

dostat, ještě  jednou doleva a  pak dvakrát  doprava,  na zemi je  kruh, je to

teleport, stoupni na teleport, odnese  tě na výstupek uprostřed místnosti, jdi

doprava, při zemi  je sešlapávací spínač. Šlápni na něj  a otevře se kryt, kde

je ještě jeden spínač, na něj polož  SPACE BRICK a běž zpět na teleport, který

tě donese dolů, vrať se k mapě a vstup do dveří , které jsou teď otevřené, jdi

k panelu  na  konci  místnosti,  jsou  na  něm  4  barevná  pole. Teď se musíš

soustředit, protože  ta pole začnou blikat  a ty musíš zmáčknout  barevná pole

přesně tak,  jak zablikala. Hru  jsem hrál 2x  a pokaždé to  bylo jinak, takže

nemůžu postup přesně popsat  - je to na tobě. Jediné, co  můžu poradit, je to,

že  nejdřív blikne  jedno pole,  pak k  němu přibude  druhé, přičemž  první je

stejné jako  poprvé, pak k  těm dvěma přijde  třetí, přičemž první  a druhé se

zopakují a tak to pokračuje až panel blikne 10x (je to jako ta slovní hra, při

které jeden hráč  řekne slovo, dalšího zopakuje a  přidá další, další zopakuje

slova v přesném  pořadí,jak je slyšel, a přidá další  atd.). Když to zvládneš,

otevřou se dveře na druhé straně  vesmírné místnosti, to je prozatím tvůj cíl,

je to vlastně řídící místnost celého objektu.


Teď je řada na  Budovi, nachází se v místnosti plné toalet,  jdi dopředu a pak

klikni  na tu  největší a  nejširší toaletu  vlevo, tou  se dostaneš nahoru na

trubky, po kterých pak doprava do jiné místnosti, v té jsou dveře, těmi projdi

a uvidíš  něco  děsivého.  Tak  tohle  bludiště  budeš muset projít. výtahovou

deskou se svezeš dolů a můžeš začít - hodně úspěchů ! Naštěstí to ale není tak

složité, jak to  vypadá, a navíc se nemusí dojít  až úplně nakonec, protože až

se vymotáš na  okraj bludiště, přiřítí se hlemýžď a  na konec tě doveze (pokud

by se  snad někomu zdálo, že  to trvá příliš dlouho,  lze to zrychlit klávesou

ESC, tím  se přeruší animace).  Na konci bludiště,  které je zároveň  golfovým

hřištěm, skoč do poslední jamky,  vpadneš do nádoby plné zelených fujtajblíků,

jednoho si  vezmi. Teď jsi  ve ventilaci, u  mříže stojí robot  a pracuje, hoď

s ním řeč a  pochval mu boty, pak se  ho také zeptej, jestli nechce  masáž, on

sundá  boty, odletí  a zarazí  větrák, takže  budeš moci  projít, Až  budeš za

větrákem, vyprosti robota a vrtule tě odfoukne do pouště. Ulož hru.


Teď  to bude  náročné, pokud  půjdeš příliš  daleko, umřeš  žízní (což  vypadá

mimochodem  taky  legračně),  potřebuješ  zde  najít  pár věcí : naslouchátko,

lebku,  a hadici.  Naslouchátko -  jdi od  otvoru, kterým  jsi přišel, doprava

a pak  2x nahoru  k velké  hoře. U  velké hory  je naslouchátko,  dojdi k němu

a promluv, probudíš Sterea.


Etno má asi tři sekundy na to,  dostat se ven z topinkovače, hned jak domluví,

běž do spodního  okraje obrazovky a vyskoč co nejrychleji  na křeslo, které tě

katapultuje, když to nestihneš, bude z tebe topinka. Použij teleport, který je

před tebou (klikni  na spodní okraj obrazovky). Jsi  v místnosti plné nějakých

konstrukcí,  přesně naproti  teleportu (v  pravé části  obrazovky) je  plošina

/MOVING PLATFORM/, použij  ji, pak vylez po žebříku,  jdi doprava, po schodech

nahoru, obejít  ozubená kola a  na další plošinu,  doprava, doprava, na  další

plošinu,  doleva,  po  sešikmené  ploše  a  po  žebříku  nahoru, vytáhni krysu

zaseknutou v ozubených kolech a vrať se úplně dolů k teleportu. Dole se postav

na malou plošinu /SMALL PLATFORM/ a zmáčkni zelený spínač, opusť plošinu a jdi

směrem  k spodnímu  okraji obrazovky,   před tebou  jsou dveře,  které otevřeš

stisknutím spínače - jsi téměř v cíli.


Stereem se  projdi po kanceláři,  vpravo uvidíš tabule  s obrázky mimozemšťanů

a vlevo je průchod do další místnosti, jdi tam - jsi téměř v cíli.


Budem  pokračuj  v  hledání  lebky  a  hadice.  Lebka  - od naslouchátka dolů,

doprava, východ, 2x jih, odsuň kámen z  prkna, vezmi lebku. Hadice - od otvoru

jednou  dolu a  3x západně  (doleva),  odmontuj  hadici od  otvoru -  dolů, 3x

východ, 1x  sever, 1x západ, 1x  doprava - dojdeš k  trubce, na kterou napojíš

hadici a pak na to použiješ lebku.  Po hadici se dostaneš dolů do skály, pokud

použiješ  dveře uprostřed  kulaté plochy,   někdo ti  tam nabančí,  jdi raději

dozadu k běžícímu pásu a použij ho, vyveze tě na chodbu, jejíž jedna část vede

k vesmírné lodi, tam zatím nejdeme a druhá se větví do dvou dveří, použít jdou

však  jen jedny.  Použij je,  vejdi  do  místnosti, kde  už netrpělivě  čekají

kamarádi, projdi místnost a zaktivuj kontrolní panel /CONTROL PAD/.


Teď  všechno závisí  na Candym.  Slez po  žebříku do  nižšího patra rakety, po

dalším žebříku zase do nižšího patra,  velkého kola si zatím nevšímej, otvorem

v podlaze vyskoč z rakety, použij výtah, jdi doprava a seber velký barel. Vrať

se do  výtahu, připoj hadici  na barel a  vrať se zpět  do rakety, otoč  kolem

a vylez po žebříku  do vyššího patra, kde pohni s  červenou pákou, a pak ještě

výše a  zmáčkni červený čudlík  - to je  poslední krok této  hry. Vychutnej si

poslední animaci. GRATULUJI, právě jsi dohrál(a ) hru !!!



KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.