Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Výrobce: Otmar Onderek
Typ hry: Textová adventura
Rok vydání: 2002
Pár slov úvodem …
Tato hra je výborná textová adventura. Ovládá se příkazy "Jdi“, "Prozkoumej“, "Vezmi“, "Otevři / Zavři", "Použij“ a "Mluv na“. Návod je vytvořen s použitím těchto příkazů nebo slov jim podobným. Nedivte se tedy, že některé věty mohou znít divně.
Vstupní test
Správné odpovědi:
D: Ten se s tím nesral, víc než 100
B: Zachránil unesenou dívku z rukou skřetů
C: Znásilnil jeptišku v klášteře
B: Stínové Údolí
A: Lenka Grošová
D: seřvala ho
D: Všichni, kdo hráli jedničku
Kapitola 1 - Uteč před průvodčím
Seber batoh a jdi ven na chodbu. Otevři batoh, získáš erotický časopis. Jdi k důchodcům, na které použij erotický časopis. Prozkoumej tašku. Získáš projímadlo a tabletky. Jdi ven na chodbu a do prázdného kupé. Seber závěs a prozkoumej koš. Získáš papír. Jdi ven na chodbu a na WC. Zde použij závěs na záchodovou mísu. Jdi ven na chodbu a do jídelního vozu. Použij papír na chlapečka a projímadlo na sklenici koly. Seber sklenici, jdi do svého vozu a na WC, kde použij sklenici na výkaly. Jdi ven na chodbu a do prázdného kupé, kde otevři okno. Použij sklenici plnou výkalů na okno. Jdi ven na chodbu a do kupé s průvodčím, kterého prozkoumej. Získáš svazek klíčů. Jdi ven na chodbu, do jídelního vozu a do zavazadlového vozu. Použij svazek klíčů na dveře a jdi do dveří. Prozkoumej krabice, seber kameru a televizi. Jdi ven na chodbu a do dalšího vozu.
Jdi dveřmi na schůdky a prozkoumej okénko. Použij kameru na sloup a televizi na kameru. Vezmi krabičku a jdi dál do vozu. Pokecej s pánem. Při boji třikrát hledej záchranu v krabičce poslední záchrany.
Kapitola 2 - Dostaň se domů z Hoenu
Prozkoumej fontánu a získáš 10 zlatých mincí. Sedmkrát prozkoumej tabuli pro zpřístupnění nových lokací. Jdi k mágovi a pokecej s ním o všem možném. Potřebuješ sehnat 5000 zlatých. Jdi na náměstí a k alchymistovi. Pokecej s ním a seber závaží. Jdi na náměstí, k popravišti a k věznici, kde pokecej s vězněm o všem možném. Jdi k popravišti a použij sadu závaží na kolo štěstí. Jdi kvěznici a zase pokecej s vězněm. Jdi na náměstí. K tvému kontu se přičte 1000 zlatých mincí. Potom jdi k alchymistovi a tak dlouho používej sadu závaží na váhy, dokud ti za navážení různých prášku nedá 100 zlatých mincí. Jdi na náměstí a k mágovi. Použij peníze na mága a kup si amulet blesku a amulet temnoty. Jdi na náměstí, k důchodcům a do domova důchodců. Seber zrcadlo a promluv si se ředitelkou o všem možném. Jdi ven, kde pokecej se stařenkou a s dědečkem o všem možném.
Od dědečka dostaneš zesilovač blesků. Použij zrcátko na holuby. Jdi na hřbitov a nahoru na lípu a použij zesilovač blesků na větve. Jdi dolů, kde použij amulet temnoty na hrob. Použij amulet blesku na lípu. Jdi zpátky před domov důchodců a prokecni stařenku na první téma. Získáš dalších 1000 zlatých mincí. Jdi na hřbitov, kde seber rýč. Jdi před domov důchodců, na náměstí, ke klášteru, přes most a do tiskárny, kde seber plechovku červené barvy. Jdi ven z tiskárny, přes most, na náměstí, k Tunelovi a k panu Tunelovi. Jdi na hřiště a k lesu, kde použij plechovku červené barvy na hlínu a potom na hlínu použij rýč. Nakonec použij větve. Jdi na hřiště a použij míč. Jdi k lesu a po červených stopách. Prozkoumej křoví a jdi do díry. Pokecej s dědečkem. Bude se chtít prát. Zlikviduj ho holýma rukama. Po dědkovi ti zbyde nůž.
Jdi ven, na kraj lesa, na hřiště, zpátky na ulici a k panu Tunelovi. Dostaneš dalších 2000 zlatých mincí. Jdi na náměstí a k mágovi, použij na něj peníze a kup si lektvar regenerace. Jdi na náměstí a k Rychlým šípům. Pokecej s pátým teploušem o všem možném. Až ho budeš mít možnost urazit, udělej to. Následuje bitka. Napij se lektvaru regenerace a bojuj pomocí dlouhého nože. Po vítězství ti dá buzík odznak. Jdi na náměstí, ke klášteru a pod most. Dvakrát pokecej se žebrákem o práci. Chce se prát. Bojuj s ním pomocí dlouhého nože (v nouzi se napij lektvaru regenerace). Jdi nahoru na most. Použij sochu medvěda tak, aby se dívala na východ. Použij sochu vlka tak, aby se dívala na jih. Jdi přes most a použij sochu jelena tak, aby se dívala na západ. Použij sochu zajíce tak, aby se dívala na jih. Jdi přes most a pod most.
Prozkoumej skrýš, získáš další 4000 zlatých mincí, dlouhý meč a helmu. Jdi nahoru na most, na náměstí a k mágovi.
Kapitola 3 - Najdi stopu po Edysynovi
Jdi branou na zahradu. Použij červené, žluté, modré a zelené tlačítko. Potom použij kohoutek. Jdi dveřmi do domu a po schodech do sklepa, kde vezmi hřebíky, drát a ebonitovou tyč. Jdi nahoru a do kuchyně, kde seber paličku na maso. Jdi ven na chodbu a do laboratoře, kde vezmi láhev jedu a mechanickou vlaštovku. Jdi ven na chodbu, otevři okno, jdi po schodech nahoru a nahoru na půdu. Vezmi prádelní šňůru a otevři truhlici. Získáš myš na klíček. Jdi dolů, po schodech dolů, dveřmi ven a do parku. Použij paličku na maso na kočku. Seber větev. Jdi na zahradu, dveřmi do domu, po schodech nahoru a nahoru na půdu, kde použij větev na okénko. Použij prádelní šňůru na okénko a jdi po šňůře na střechu. Zde použij okap a na něj následně použij myš na klíček. Jdi zpátky na půdu, dolů, po schodech dolů, dveřmi ven a do parku, kde seber klíček.
Jdi na zahradu, dveřmi do domu a do obývacího pokoje. Použij koberec, a potom použij koberec na dvířka. Seber raketku. Jdi ven na chodbu, dveřmi ven a do parku. Použij raketku na kočku. Vezmi trávu, jdi na zahradu, ke chlévu a do chléva. Seber řetěz a použij trávu na krávu. Získáš misku mléka, na kterou použij láhev jedu. Jdi ven, prozkoumej kompost a získáš dýku. Jdi na zahradu a do parku, kde použij misku mléka na kočku. Vezmi ocas a použij ho na ebonitovou tyč. Použij na kočku drát a na drát ebonitovou tyč. Vezmi trubičku a použij na ni hřebíky. Seber oči, jdi na zahradu, dveřmi do domu a do kuchyně. Použij oči na mixér. Získáš rozmixované oči. Jdi ven na chodbu a do obývacího pokoje, kde použij rozmixované oči na skládanku. Měl bys ji složit tak, aby všechny poloviny útvarů byly spojeny. Tady je výsledek:
Po úspěšném vyřešení skládačky seber zlatý prsten. Jdi ven na chodbu, dveřmi ven a do parku. Použij zlatý prsten na kočku. Použij mechanickou vlaštovku na listí. Následuje souboj s kočkou. Bojuj sní pomocí dýky. Až ji odděláš, získáš pojistku. Jdi do severního parku, kde seber švestky. Jdi do jižního parku, na zahradu, dveřmi do domu a do laboratoře, kde použij švestky na destilační přístroj. Získáš láhev slivovice. Jdi ven na chodbu, po schodech nahoru a dveřmi do pokoje. Zde použij řetěz na motor a použij řetěz. Potom použij pojistku na otvor a láhev slivovice na motor. Jdi ven na chodbu, po schodech dolů, dveřmi ven, ke chlévu a ke studni, kde použij řetěz. Jdi ke chlévu, na zahradu, dveřmi do domu, po schodech nahoru a dveřmi do pokoje, kde použij páčku. Jdi ven na chodbu, po schodech dolů, dveřmi ven, ke chlévu a ke studni, kde prozkoumej Keeda. Jdi ke chlévu, na zahradu a branou ven. Pokecej s velitelem.
Kapitola 4 - Najdi zajatého Edysyna
Jdi na západ, kde použij hromadu kamenů. Následuje přemisťování kamenů. S postavou hýbej následovně: doleva, nahoru, nahoru, nahoru, doprava, nahoru a nahoru. Jdi otvorem do jeskyní, na východ a do severní jeskyně. Zde prozkoumej hromadu hadrů. Získáš šátek. Jdi ven z jeskyně a rovnou do jižní jeskyně. Zde si promluv s kapelou a pochval jejich hudbu. Získáš trumpetu. Jdi ven z jeskyně, ven z jeskyní, na jih a na strom, kde seber vajíčka a ptačí hnízdo. Jdi dolů, na sever, na západ a nahoru na skály, kde použij ptačí hnízdo na díru. Jdi dolů, na východ a na východ, kde použij šátek na studánku. Jdi na západ, na západ, otvorem do jeskyní, na východ, východní chodbou a severní chodbou. Vezmi vědro. Jdi ven z jeskyně a jižní chodbou. Použij vědro na dva mladé gobliny a potom trumpetu na sperma. Jdi ven z jeskyně a východní chodbou, kde použij trumpetu na stráž.
Jdi mříží do trůnního sálu. Použij rubín, smaragd, perlu a páku. Vezmi dýku a jdi na trůnu do sálu. Použij achát, safír, smaragd a páku. Vezmi kalich a jdi na trůnu do sálu. Použij safír, rubín, achát a páku. Na gobliního krále použij dýku a na krev kalich. Získáš kalich gobliní krve. Vezmi korunu a jdi na trůnu do sálu. Použij safír, achát, perlu a páku. Použij kalich gobliní krve na větev a následně použij větev. Získáš zlatý kříž. Jdi na trůnu do sálu. Použij achát, safír, smaragd a páku. Použij zlatý kříž na gobliního kněze. Jdi na trůnu do sálu. Použij rubín, achát, smaragd a páku. Promluv si s vousatým mužem.
Kapitola 5 - Vyhraj Gobliniádu
Takže, pravidla hry jsou následující: Sedíš v goblinomobilu a řítíš se obrovskou rychlostí po městě, přičemž musíš za 80 kroků srazit tolik lidí, aby výsledný počet bodů byl více než 60. Zní to jednoduše, ale přitom nesmíš spadnout do řeky a nabourat do okolních baráků. Vzhledem k tomu, že Strýček Andrej 2 je textovka, je to docela masakr. Mě osobně to tak naštvalo, že jsem ho přestal hrát a vrátil se kněmu až po čase. Bodové ohodnocení lidí: muž - 1 bod, žena - 2 body, dítě - 3 body, stařeček - 4 body, stařenka - 5 bodů, těhotná žena - 6 bodů. Ale dost keců, to nikoho nezajímá. Zde je jeden z možných postupů:
Doprava, rovně, rovně, doprava, doleva, rovně, rovně, rovně, rovně, doleva, doprava, rovně, doprava, rovně, rovně, rovně, rovně, rovně, rovně, rovně, rovně, rovně, doprava, rovně, doprava, rovně, doleva, rovně, doleva, rovně, doprava, rovně, rovně, rovně, rovně, rovně, doprava, rovně, rovně, rovně, doprava, rovně, rovně, rovně, doleva, doprava, rovně, doprava, doleva, rovně, doleva, rovně, rovně, rovně, rovně, doleva, rovně, doleva, rovně, doprava, rovně, doleva, rovně, rovně, doprava, rovně, doprava, rovně, rovně, rovně, doprava, doleva, rovně, doleva, rovně, rovně, doleva, rovně, doleva, rovně.
Kapitola 6 - Vyhraj hru Survivór
Vezmi kámen a jdi do lesa, kde seber liánu. Jdi na pláž a po pláži na jih, kde použij liánu na vrak. Jdi po liáně do vraku a odtud na stožár, kde vezmi plachtu. Jdi dolů a do první kajuty. Seber zde kosti a použij kámen na zrcadlo. Získáš střep. Jdi ven z kajuty a potom do druhé kajuty. Otevři prkna a získáš deník. Jdi ven z kajuty a do třetí kajuty, kde vezmi láhev. Jdi ven z kajuty, po liáně dolů a zpátky po pláži. Zde použij láhev na písek. Získáš láhev písku. Jdi do lesa, na louku a k bažině. Použij střep na dědka a potom použij kládu. Získáš brýle. Jdi na louku, zpátky do lesa, na pláž a po pláži na sever. Tady použij brýle na lehátko. Prozkoumej pejska a získáš zvoneček. Jdi zpátky po pláži, do lesa, k vodopádu a podél potůčku. Zde použij kosti na kamennou desku. Potom třikrát po sobě prozkoumej díru a získáš medvídka. Otevři medvídka a získáš pytlík prášku.
Jdi zpátky k vodopádu, zpátky do lesa a na louku. Použij zvoneček na hada a použij kotlík. Pytlík prášku použij na kotlík a následně seber meč. Jdi zpátky do lesa, k vodopádu a dál na ostrov. Vezmi bambus, použij balvan a jdi na střechu chatrče. Na střeše prozkoumávej díru tak dlouho (je to náhodné), dokud Gerdan nebude procvičovat kouzlo větru. Potom použij láhev písku na díru. Jdi dolů a do chatrče, kde použij meč na Gerdana a vezmi knihu kouzel. Jdi ven, zpátky k vodopádu, zpátky do lesa a na mýtinu. Použij knihu kouzel na plachtu, získáš balón. Použij bambus na balón a získáš balón na bambusu, který použij na Buzibuze. Jdi na strom a skoč dolů na balón. Seber slovník elfštiny a použij ho na deník. Jdi zpátky do lesa a k vodopádu, kde použij kameny. Prozkoumej tmu a jdi chodbou. Prozkoumej stěny a jdi dál chodbou.
Kapitola 7 - Přistaň s létajícím talířem
Prozkoumej Aštara Šerana a získáš přístupovou kartu. Vezmi prázdnou láhev. Jdi na chodbu a do pracovny, kde seber hromadu papírů. Jdi na chodbu a do kotelny, vezmi zde kus uhlí a použij ho na topiče. Na topiče potom použij hromadu papírů a získáš papír s otiskem. Jdi na chodbu, použij kus uhlí na Semjase a pak na něj použij hromadu papírů. Získáš další papír s otiskem. Jdi do jídelny, použij kus uhlí na Aštara Šerana a pak na něj použij hromadu papírů. Získáš další papír s otiskem. Jdi na chodbu a do ložnice, kde vezmi polštář a peřinu. Jdi na chodbu a do chlívku, kde použij přístupovou kartu na dvířka. Vezmi kozí bobky, jdi na chodbu, do jídelny a do kuchyně, kde použij kozí bobky na mixér. Potom použij prázdnou láhev na šťávu, získáš láhev šťávy. Jdi do jídelny, na chodbu, do kotelny a do strojovny, kde použij peřinu na díru.
Jdi dál do strojovny, prozkoumej Buzibuze a najdeš vibrátor. Jdi zpátky do strojovny, do kotelny, na chodbu a do ložnice. Zde použij vibrátor na obraz Stvořitele. Jdi na chodbu, do kotelny, do strojovny a dál do strojovny. Tady použij láhev šťávy na ventil a použij ho. Jdi do centra a promluv si s počítačem, co všechno umí. Jdi do skladiště, kde seber krystal a glóbus. Otevři trezor a získáš klíček. Jdi do centra a použij ho na scanner. Poté jdi k řídícímu pultu a použij ho na dírku. Použij glóbus na klávesnici, jdi do centra, do strojovny, zpátky strojovnou, do kotelny, na chodbu a do koupelny. Tady použij krystal na vanu. Získáš malý krystal, který použij na kohoutek. Jdi na chodbu, do kotelny, do strojovny, dál do strojovny a dveřmi. Použij kus uhlí na Ptaáha a následně na něj použij hromadu papírů. Získáš další papír s otiskem.
Jdi do strojovny a do centra, kde všechny čtyři papíry s otiskem použij na scanner.
Kapitola 8 - Odleť na drakovi do Mordoru
Jdi na východ a použij balvan. Jdi na východ a na východ, použij balvan a jdi na jih, na jih, na jih, na východ, na jih a na jih. Použij balvany, kládu a balvan. Jdi na západ, na západ a použij balvan. Jdi na sever, na sever, na východ, na východ a použij balvan. Jdi na západ, na západ, na sever a do jeskyně. Prozkoumej kostru a najdeš u ní lano. Jdi ven, na jih, na západ, na západ, na západ a použij balvan. Jdi na východ, na sever a použij balvan. Jdi na jih a seber drahokam. Jdi na západ, na jih, na východ a do jezera. Použij lano na větev. Jdi chodbou a promluv si s dívkou. Až si přečteš outro, naskočí poslední otázka, jejíž správná odpověď je D.
KONEC.