Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Po animaci kterou shlédnete, zjistíte, že stroj času zmizel a stala se zněj mušle - Nautilus. Tu tedy seberte a vyjděte ztéhle uličky ven. Jděte ke stánku a promluvte 4x schlapcem a poté mu ukažte Nautilus. Pošle vás kpísečnému chrámu. Takže jděte až kvelkým hodinám na náměstí a odtam hlavní ulicí (vlevo) až k bráně. Spustí se animace, při které vás trefí časová bouře a vy se změníte v chlapce. Projděte bránou a uprostřed uvidíte písečný chrám. Nalevo vidíte deharmonizér (vypadá jak magnet), takže jej nejdříve nabijte a potom si jej vezměte. Pak se vydejte doprava, ke vchodu do písečného chrámu. Vejděte dovnitř a promluvte si s knězem. Pošle vás do kovové koule vmístnosti (vpravo). Vejděte dovnitř a prohoďte řeč s Lemurem. Dál v jeskyni můžete vidět zářící modré krystaly - těch se dotkněte - a naučíte se kouzla. Promluvte znovu na Lemura. Pak vyjděte ven zkoule a zase si promluvte s knězem. Potom vyjděte z chrámu a promluvte si s mnichem, který chodí pořád okolo chrámu. Poradí vám - protože potřebujete projít pouští, potřebujete také kompas, jinak se ztratíte. U další sochy u chrámu seberte ještě dřevěnou misku.
Vraťte se na náměstí a tam hledejte v zahradách muže, který vám dá Písečné byliny. Jak je vezmete, jděte zpět ke stánkaři, který bude mimochodem už starý a promluvte s ním. Dejte mu byliny a misku. Dostanete za to popelné hodiny a nůž. Hodiny jděte dát ženě u stánku vlevo od chrámu. Za to dostanete Vissahidské mazání - mast pro staré lidi. Mazání pak doneste stánkaři, od kterého dostanete vysněný kompas J. Teď můžete prohledat město, nebo jít k branám města (jsou v ulici ZA chrámem), což je asi lepší… Jak vejdete do této ulice, uvidíte v animaci jak stráž deharmonizuje malou dívku. Pomstěte se za ni strážím tím, že je deharmonizujete taky. Potom vylezte na trojnohé zvíře v ohradě, na Tripodona. Ten vás zaveze až ke klášteru v poušti. Ale ke vstupu musíte vyřešit hádanku. Před lávkami je cedule, která vám může pomoct, ale to byste asi museli umět jejich "písmo“. Před sebou uvidíte plošinky - teleporty. Když vstoupíte na plošinku, uslyšíte vždy jiný zvuk. Pomocí něj se dostanete až ke vchodu, kde ale bude stráž. Teleporty na lávkách vás přesunou na další teleporty, okolo kterých jsou cesty, po kterých se dostanete na další plošinky atd.
Protože jsou ty obrázky celkem nepochopitelné, mám návod : nejdříve vlezte na lávku, která hučí. Další zní jako gong, potom je rachocení a varhany. Tady použijte kouzlo neviditelnost nebo brnění a pak hurá na poslední, která zní zase jako hučení. Můžete zabít stráž, nebo ji obejít a vlézt do kláštera (zprava). Vevnitř jděte do místnosti se schody (přitom pozor na další stráže !). Na stole leží krystal černé soli, který mimochodem doplňuje Jad Garrul (magii), a pak jděte po dalších, bližších schodech a ze stolu seberte olejničku. Pak teprve jděte do místnosti s chronomancerem a železnou koulí. Promluvte s ním. Na jednom stolku vlevo leží písečný glóbus, tak jej vemte. V úplně levé části místnosti je pod schody kovový poklop, který promažte olejničkou, bude se vám později hodit. Ještě než vlezete do koule si všimněte písečných hodin !!! (vezměte je ;-)), a pak vlezte dovnitř. Promluvte s Lemurem. Na krystal na začátku se zatím vykašlete a jděte dál do jeskyně, kde jsou dva jiné krystaly. Jak se kouzla naučíte tak se vraťte k Lemurovi. Na něj použijte právě získané zastavení nepřítele a dotkněte se krystalu. A máte další kouzlo.
Písečné hodiny MŮŽETE dát Lemurovi, ale musí být nabité ! On vám za to dá kouzlo. Hodiny můžete dávat jakémukoliv Lemurovi v koulích. Každý má trochu jiná kouzla. Takže záleží jen na vás u kterého hodiny směníte. Každopádně hodin naleznete více. Jdou také použít jinak. Pokud je použijete na sebe, doplní vám kompletně život i Jad Garrul. Přidají vám dokonce jedno políčko navíc takže budete mít jeho větší zásobu. Speciální kouzla od Lemura nutně nepotřebujete, jen vám někdy pomůžou. Jak vyjdete ze sféry, spustí se celkem krátká animace, ve které přiběhne Tetradon a začne po vás střílet. Hned po té animaci rychle zmáčkněte modrý krystal, díky kterému vypustíte Lemura ven a ten začne s Tetradonem bojovat. Vy mezitím utečte do kovového poklopu a prolezte skrz něj. Až vylezete, vemte si černou sůl a vyběhněte po vyšších schodech k panelu s kolem. Zatočte s ním a naskočte pomocí mezerníku do vozíku za vámi. Venku vás dostane opět bouře, takže se teď stanete starcem… no a můžete se vrátit kTripodonovi.
Přijedete zpět do města - tak vejděte dovnitř, a promluvte se stařenkou. Ustájte Tripodona, vemte si kbelík, a jděte si znova promluvit se stařenkou. Ta vás pak zavede do města. Můžete znovu prohledat město. Nejdříve se vydejte na náměstí, za chlapcem, který si svámi chce zahrát Duhové Nautily. Kdo hrál Poldu 3, hraje se to jako "Volský oči“. A kdo Poldu nehrál, tak se to stejně rychle naučí. Hraje se to tak, že házíte Nautily co nejblíž ke středu. Chce to jenom trochu cviku. Pokud nad chlapcem zvítězíte, dostanete léčivé bylinky. Další úkol, který MŮŽETE splnit, je tento : jděte za plačící holčičkou, bydlí kousek od chrámu v uličce. V jejím domě seberte bylinky a nenabité popelné hodiny. Pak si promluvte s holčičkou. Pak vyjděte ven a pomocí nože uřízněte kaktusový plod. Vedle jejího domu napravo je zeď a u ní pár beden. Posuňte světlé bedny, abyste po nich mohli vylézt nahoru, na zeď. Z té seskočte na druhou stranu. Tripodonovi, který je v ohradě, dejte do žlabu plod kaktusu a pak seberte ze země jeho ohrady panenku. Doneste ji zpět holčičce a za to dostanete Effahidskou píšťalku.
Další úkol je docela zdlouhavý, ale to nevadí. Úkol vám dá stánkařka u chrámu. Poté odejde a vy jí můžete ze stánku rychle vzít bylinky, ale pozor na stráž. Teď k úkolu : musíte pochytat sedm pískohrabů, to je něco, jako malé, hnědé, poskakující myšky. V městě je jich celkem osm. Jsou na všech náměstích, ALE k chycení v uličce (kousek od holčičky, které jste vrátili panenku) pískohraba za plůtkem budete potřebovat rostlinu z vědra na náměstí s hodinami (v zahradách). Dejte mu jí a jak přijde blíž, tak ho vemte. Další pískohrab je u mycího stroje, ke kterému se dostanete po přisunutí bedny, kterou najdete poblíž. A toho, který je na náměstí, musíte nejprve zastavit kouzlem a pak ho můžete chytit. Všechny pak dejte stánkařce. Potom jděte na náměstí a ženě, která tesá do kamene, seberte dláto (vlevo u desky) a použijte ho na kamennou desku. Až žena přijde, promluvte si ní a dostanete krystal soli. Potom jděte na náměstí u vězení. Pamatujete si na začáteční uličku ? Tak jako byste vyšli z ní a vydali se doleva. Na náměstí pak osvoboďte muže, který je vlevo na mučícím stroji. Nejdřív si ale zapněte neviditelnost. Nejprve zatáhněte za páku vlevo. Pak zatočte doleva kolem (mezerník + šipka doleva), pak dvakrát za páky vpravo a jednou za poslední. Teď už končíme s vedlejšími úkoly a jdeme na hlavní : dostat se do paláce Vel Subeka.
K tomu ale budete potřebovat jeho pečeť. Tu mají dvě sestry Hamiata a Ataima. Nejdřív jděte k Hamiatě (její dům je za dveřmi u stánkaře, kterému jste dali mast) do jejího domku a promluvte s ní. Za recept vám dá první klíč od skřínky s pečetí. Jděte na náměstí do zahrad pro bylinku ve vědru. Pak jděte k mučícímu stroji u věznice, kde vzadu prodávají něco jako pečené kaštany (?). Přidejte k nim bylinku a počkejte až zhnědne. Pak si ji opět vezměte. Pak dojděte pro další kaktusový plod (na náměstí u mycího stroje), který odřízněte nožem. Vraťte se k Hamiatě a do hrnce vhoďte bylinku a pak i kaktusový plod - za to vám dá klíč. Pak jděte za Ataimou. To je ta stařenka vedle mycího stroje. Kbelík, který jste vzali, než jste přišli do města, dejte stánkaři a získaný lék doneste Ataimě. Pak s ní promluvte. U přístroje leží francouzák. Tak ho vemte. Zatáhněte za páku na stroji a zatočte jednou kolem na boku stroje. Vylezte nahoru na bednu a použijte francouzák na místo, kde uniká pára. Pak znovu zatočte kolem, ale jenom jednou na stejnou stanu a odsuňte tu bližší bednu. Opět opravte rozbité potrubí za bednou. Pak si promluvte s Ataimou a dostanete druhý klíč. V jejich domku (vlastně u Hamiaty) odemkněte skřínku na okně a vemte z ní pečeť.
Teď jděte do chrámu, vlezte do koule, promluvte s Lemurem a vemte si od něj falešnou mušli, kterou pak dejte mnichovi v chrámu (nebo si ji nechte, můžete ji použít, ale Lemur vám pak už nedá kouzla). Tím ho zabavíte na později. Pak seberte krystal soli ze stolu. Nato se vydejte uličkou naproti vchodu ke vstupu do chrámu k Vel Subekovi. Strážci ukažte pečeť. Pak mu buď něco darujte (třeba bylinky), nebo jej deharmonizujte. Projděte dveřmi, a proběhněte do chrámu k Vel Subekovi. Promluvte s ním, ukažte mu váš Nautilus a znovu s ním promluvte. Poté přečtěte všechny 4 svitky (dozvíte se pár věcí). Posuvné schody ale nejprve promažte olejničkou. Jděte do koule a promluvte si s Lemurem. U něj napravo jsou čtyři krystaly. Tak je zkuste. Ale jenom jeden je opravdový. Je to ten nejvíc nalevo. V zadní části jeskyně je ještě kouzlo ochraňující váš Jad Garrul. Vyjděte, a nechte se uvěznit :-). Promluvte si s Ashamirou, vůdkyní rebelů. Pak se přežene bouře a strážce si odběhne pro sůl, jinak by omládl. Potom rychle vezměte klíč a utečte z cely. Vydejte se doprava. Utečte až do další místnosti (ne úplně vpravo, ale do osvětleného průchodu trošinku více vlevo) a tam počkejte, než se vrátí strážný (v animaci). Doběhněte k cele a strážce tam zamkněte.
Teď běžte dál doleva a odemkněte druhou celu zprava. Klukovi v ní dejte krystal černé soli. Vzpomene si a za to zazvoní na zvon. Počkejte schovaní dokud nepřeběhnou všechny stráže. Pak otevřete celu a rychle utečte doprava až do velké síně. Z ní se dejte dřevěnými dveřmi napravo od východu bez dveří. Dostanete se na dvorek. Uložte (radši) hru. Z dvorku se musíte dostat po střechách. K tomu ale potřebujete bednu z části, kde se teď nacházíte, přesunout do části druhé. Během přesouvání raději buďte neviditelní, protože jsou u průchodu strážní věže. Pozor ! Neviditelnost se po chvílích vypíná ! Bednu dotlačte až k ostatním bednám vzadu, tak abyste na ně mohli vylézt. Pořád pozor na stráže, mohou přiběhnout ! Pak po bednách vylezte nahoru. Ze střechy přeskočte na výtah. Odsud skočte na další střechu, vemte prkno, co leží na zemi, a přehoďte ho přes střechy. Vraťte se kousek zpět ke svázaným bednám a přeřízněte nožem lano. Bednu pak přesuňte přes dřevo až dalším bednám v zadní části druhé střechy. Po nich vylezte nahoru. Na konci této střechy je další prkno. Zase jej vemte a dejte na okraj střechy. Pak na jeho konec posuňte bedny, abyste jej zatížily. Vylezte na něj a přeskočte na další střechu. Na této střeše zatočte kolem uprostřed střechy. Tím přivezete výtahem Ashamiru. Vlezte na tento výtah a ona vás pro změnu zase spustí dolů. Teď budete muset dostat zpět tu bednu, kterou jste před tím odtáhli na druhé náměstí. Pozor na stráže. Opět zapněte neviditelnost a dostaňte tuto bednu na výtah, kterým jste sjeli dolů. Bednu nahoře přesuňte na střechu. Zatočte kolem a na kámen, který vyjede na druhém konci střechy, dostrkejte bednu a na kámen vlezte. Sjedete dolů až k vašemu Tripodonovi. A protože má žízeň, u pumpy mu napumpujte do kbelíku vodu a nalijte ji do koryta. Až se napije, tak na něj nasedněte a odjeďte do tábora rebelů.
Jak vystoupíte, jděte k rebelovi, který stojí u nedalekého stolku a čistí zbraně, promluvte s ním, a pak nabijte zbraň na stole. Opět si s mužem promluvte. Získáte magickou hůl. Potom jděte k dítěti, které stojí u hlavního stanu. Ukažte mu vaše nenabité písečné hodiny a dostanete nabité. U stanů pak najdete kaktus, z kterého můžete získat plod. Ten můžete dát Tripodonům (nic se nestane) nebo jejich chovateli, který vám zato dá napít nějakého pití. Teď už jděte do hlavního stanu, kde si promluvte s Ashamirou a z její skřínky vemte dva krystaly soli. Přejděte doprostřed místnosti na kruh před magickou bránou a použijte kouzlo pro průchod obloukem. Pak do něj vejděte. Budete teleportováni na poušť. Při přechodu pouště používejte hůl. Ta prozkoumá vždy dva metry před vámi, jestli tam není pohyblivý písek. Až narazíte na skálu a průchod v ní, můžete schovat klacík a jít již bez obav. Za chvilku narazíte na skálu. U země je průchod takže se proplazte dál. Teď bych velmi doporučil uložit hru a také si doplnit alespoň kus života. Kousek dál totiž číhají Lemuři, které jste mohli vidět přes skálu. Prvního Lemura můžete celkem snadno zlikvidovat střelbou z malé dálky. Ovšem snazší je běžet k lemurovi a na okraji skály rychle zapískat na píšťalku, kterou jste získali od holčičky v městě. Lemury tento zvuk na docela dost dlouhou dobu zastaví a nebudou na vás útočit. Nesmíte na ně však zaútočit, jinak se jejich "zmrazení" zruší. Píšťalka působí asi na sedm metrů. Pak přeskočte propast a vylezte na skálu nalevo. Tam je další Lemur. Toho také rychle zmrazte, ale to jen proto, abyste měli čas připravit si taktiku boje. Bohužel se nemáte za co schovat a tak si budete muset nahodit štít a začít střílet do Lemura.
Na spotřebu Jad Garrul se nemusíte příliš ohlížet, za chvíli vás totiž opět dostihne časová vlna. Přeskákejte po kusech skal dál. Hned za nimi jděte do jeskyně. V ní není nic, krom tří Lemurů. Ale když jdete dál, dostanete se k propasti. U té použijte kouzlo zrušení iluzí a přejděte si pro krystal. Lemury v jeskyni opět můžete zmrazit píšťalkou. Vyjděte z jeskyně a pokračujete dál, přeskočte na další kus skály a pak na další trochu výš, na kterém leží Ulmorethova láhev; tu seberte a pokračujte dál, doleva. Pospěšte si, protože kousek dál je další Lemur, kterého opět zmrazte. Pokračujte a pak slezte na pláž. Přilétnou mořské panny, jedna z nich přistane na kamenném sloupu nalevo a začne po vás střílet. Utečte k ní a ukažte jí Ulmorethovu láhev. Pak s ní promluvte. Dá vám kouzelný roh, díky kterému můžete…však uvidíte. Seberte jej a odjeďte i s rebely do Hodinového města. Použijete roh… hezké ne ? Stráže, které nezasáhla vlna, po vás budou okamžitě střílet. Takže bacha na ně. Nezdržujte se s nimi a utečte jim. Jděte přes náměstí, až do chrámu. Zde po vás začne střílet Shekandar, takže si stoupněte trochu za stůl a střílejte (on vás netrefí). Pak promluvte s klukem u sochy a vemte si od něj klíč od červených dveří (k Vel Subekovi), pak ze stolu krystal černé soli a novou zbraň.
Teď se vydejte k náměstí s hodinami, ale zjistíte, že vstup na něj je zahrazen strojem generující časové pole. Se strojem vám pomůže Vel Subek. Klíč od červených dveří, co jste dostali, použijte na červené dveře, které vedou na náměstí k němu, které jsou nyní uzavřeny. Jděte tedy k červeným dveřím v uličce u chrámu (na začátku uličky použijte neviditelnost), rychle je otevřete a vejděte dovnitř. Rychle proběhněte až k Vel Subekovi. Na polici se svitky můžete po přisunutí schůdků získat zmrazovač, který na okamžik zastaví nepřátele. Vemte si jej tedy a promluvte s Vel Subekem. S ním pak jděte k přístroji na náměstí. Vel Subek vyřadí přístroj z provozu a vy pak ten přístroj trochu upravte kleštěmi. Pak stiskněte mezerník a stroj vybuchne. Tím uvolníte cestu i Ashamiru. Ona poběží k vstupu do paláce. Jděte za ní a počkejte, až zlikviduje stráže. Pak vyběhněte po schodech a přistupte k páce napravo. Jak Ashamira napočítá do tří, zatáhněte za páku. Vejděte dovnitř. Čeká na vás boj s Hierarchou. Je dobré si stoupnout vedle Ashamiry - má kolem sebe "brnění“, které ji chrání před střelami, a střílet s ní do Hierarchy. V místnosti si pak najděte krystal soli. Pak vejděte do koule a vemte si do ruky Ulmorethovu lahvičku s vodou z moře věčnosti.
Lemur vám dá pokoj a vy tak můžete sebrat obě kouzla vevnitř. Jedno je úplně vzadu v jeskyni. Vylezte ven. K otevření tajných dveří vedoucích k vezněnému Ulmorethovy musíte otočit přesýpací hodiny u čtyřech soch ve výklencích v místnosti v následujícím pořadí : Adhamid, Vissahid, Effahid a Shekandar (dospělý - stařec - dítě - Shekandar). Vstupte do místnosti za tajným vchodem a promluvte si s králem Ulmorethem. Během animace se vrátíte zpět před Shakendarský klášter v poušti. Jděte po schodech dolů až k dveřím. Ty otevřete klíčem, který jste dostali. Shekandara zničte zpoza rohu a jděte k ovládacím pultům. Pak stiskněte prostřední páku. Zprovozníte tím důlní vozíky, ale jeden se zasekne. Tak stiskněte zadní panel - tím získáte kontrolu nad robotem. Odjeďte s ním z mostu a pak stiskněte přední páku a tím otevřete most. Vraťte se k prostřednímu panelu, použijte ho a s robotem jeďte po mostě tak dlouho, dokud nespadne. Most pak spojte pomocí přední páky. Přeběhněte most a dojděte až kvýtahu, do kterého nastupte a pak stiskněte tlačítko na pravém sloupci vzadu výtahu, tím pádem sjedete dolů. Vyjděte ven z výtahu a z trosek robota vytáhněte rušičku. Teď zpět do výtahu a stiskněte 2x levé tlačítko - vyjeďte o dvě patra vzhůru. Tam překáží další robot. Takže je to jasné - použijte na něj rušičku a on uhne stranou. Jděte dál až k ovládacímu panelu. S robotem zajeďte do výtahu, do kterého taky nastupte a sjeďte o patro níž.
Vylezte z výtahu a jděte doleva, až k nákladnímu výtahu. Počkejte si až se zastaví a mezerníkem na něj skočte. Až výtah zastaví v dalším patře, rychle z něj vyskočte (zase mezerníkem). Pak jděte k panelu, kterým ovládáte robota o patro níž, a s robotem vyjeďte z výtahu. Zajeďte s ním za zaseklý důlní vozík a tlačte. Vagónek tím uvolníte. Přejděte zas k normálnímu výtahu a stiskněte tlačítko před ním. Přijede výtah, se kterým sjeďte o patro níž. Vylezte a jděte zas k nákladnímu výtahu. Teď budete muset skočit na výtah, rychle se otočit směrem k důlnímu vozíku (doleva) a znovu skočit. Tím byste se měli dostat do onoho vozíku. A tím přejedete do místnosti v klášteře, kam jste se schovali při útoku Tetradona. Rychle vyskočte z vozíku a zastřelte Shekandara. Potom jděte do světle modrých dveří s obličejem a tam zlikvidujte dalšího Shekandara. Tam zatáhněte za páčku, čímž deaktivujete ochranné pole a umožníte Ashamiře a Ulmorethovi dostat se do kláštera. Vraťte se do předchozí místnosti a dál ven až do hlavního sálu. Odtud do místnosti s koulí (Tetradonův boj). Cestou si možná všimnete, jak Ashamira bojuje s důlním robotem.
V místnosti s koulí na vás čeká další Shekandar, proti kterému ale nejdou použít zbraně, jen kouzla. Takže si dejte brnění a střílejte po něm kouzlem s názvem Kronosovo sevření. Toto kouzlo použijte a pak se utečte schovat. Jak kouzlo pomine, znovu jej použijte a to jej pomalu deharmonizuje. Dlouho nevydrží. Střílet do něj má cenu jen pokud nemá štít, musíte ho tedy zasáhnout ještě před tím, než ho vykouzlí. Až ho zabijete, tak si vemte písečný globus a krystal černé soli. Vyjděte po schodech vlevo. Za dveřmi je ovládací pult, kterým se zmocníte kontroly nad robotem v místnosti. Jeďte s ním až k východu z kláštera, kde je druhý robot, ke kterému se přibližte, a roboti se pak navzájem zničí. Vy teď vlastně stojíte na balkónku a koukáte do velkého sálu u východu z kláštera. Otočte se kousek doprava a začněte střílet. Tím zlikvidujete stráže u dveří v hale. Jděte do haly a pak dveřmi, u kterých stojí vaši společníci Ashamira a Ulmoreth. Za nimi ale zajme dementní Tetradon Ulmoretha a potom i Ashamiru. Teď se musíte rychle zbavit létajícího robota. Běžte dopředu a tam se dostaňte na ochoz okolo místnosti, který vás dovede až k malé místnosti. Ještě než do ní vlezete, zastřelte shekandara v ní. V každém rohu místnosti je vždy jedna páka, za kterou musíte rychle zatáhnout. Mělo by se vám to povést dříve než robot přiletí.
Teď běžte zpět a v pravé části místnosti musíte osvobodit vězně. Točte koly na stranách cely několikrát doleva až klec sjede celá dolů. Toto by se vám mělo podařit zase dříve, než dorazí Tetradon. Tertadon po osvobození vězňů uteče pryč tajným vchodem. Jděte do místnosti s varhanami. Během animace s útěkem Tetradona je možné postřehnout "kód" k otevření tajných dveří. Celou scénu si můžete zopakovat u zařízení ve velké místnosti, které vypadá jako hlava medúzy. Dveře otevřete takto : zatáhněte za páku 1 a 2. A zahrajte na klávesy varhan na pozicích 3, 4, pak dvakrát na pětce a následně v místě 6. Ocitnete se v místnosti s portálem uprostřed a několika sochami okolo. Nad každou sochou je krystal. Dotkněte se všech kromě tří. Kterých se nedotknout, to zjistíte díky Nautilu. Až bude zářit všech dvanáct krystalů na oblouku, jděte před něj a použijte kouzlo k probuzení oblouku. Obloukem pak tedy projděte. Dostane vás to na pláž, kde si promluvte s mořskou pannou na kamenném sloupu a pak projděte modře zářící branou vlevo od vás.
V hrozné jeskyni, kde se objevíte, seberte ze země za vámi mušli a jděte dopředu až k zářícím krystalům. Objeví se zase Tetradon. Utečte ke krystalům a zase zjistěte Nautilem, kterého se dotknout (začne zářit víc) klíčem z mořské pěny. Pokud vyberete ten správný, přenesete se do vaší laboratoře. Jděte k modrému sloupu v místě, kde dřív byl stroj času. Po chvíli se objeví Tertadon. Toho zlikvidujte - použijte na něj klidně vše co máte. Znovu jděte k modrému sloupu, dotkněte se ho a objeví se sám Kronos. Dozvíte se celý příběh (je to fakt dost hrubé J). Kronose pak na jeho prosbu zastřelte. Znovu se přibližte ke sloupu, dotkněte se jej a nastává konec hry.
KONEC.