1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Strife
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Strife - návod

Nedávno  jsem si  znovu pustil  starší  gamesu  Strife, a  protože jsem  nikde

nenašel na  tuhle hru návod,  tak jsem se  rozhodl jeden napsat.  Strife je 3D

akce, někdo by  mohl říct další klon Dooma,  ale má něco navíc, je  tak trochu

laděný do adventury. Mohl to být  docela zajímavý směr vývoje, kterým se mohly

adventury ubírat  místo toho, aby  splynuly s 3d  akčními hrami. Škoda,  že se

toho někdo další neujal.


Pár poznámek na úvod :


1) Nečekejte  podrobný  návod ve  stylu jdi  doprava, doleva  atd, ani  nebudu

detailně popisovat co se kde dá sebrat. Spíše zde najdete popis úkolů a způsob

jejich řešení a také upozornění na chyby, kterých se musíte vyvarovat.


2) Pokud  jste  ve  městě  (TOWN),  zásadně  nestřílejte. Jedinou  ranou totiž

spustíte  alarm  a  způsobíte  si  zbytečné  problémy.  Nejlepší  je  hned při

jakémkoliv příchodu do města vyměnit zbraň za nůž.


3) Jediné zbraně, které můžete ve  městě bezpečně použít, aniž byste způsobili

poplach jsou nůž a otrávené šípy (POISON BOLTS)


4) S kýmkoliv můžete hovořit. Stačí přijít k dotyčnému a stisknout mezerník.


A teď už vzhůru do dobrodružství.....



A. KE GUVERNÉROVI


1) Rowan a Beldin


Až se zbavíte dvou strážných a vyjdete ze dveří na ochoz, potřebujete ze všeho

nejdříve  pomoc. Tu  najdete hned  v místnosti  u ochozu,  kde už  na vás čeká

Rowan.  Promluvte  s  ním  a  dostanete  jednak  kuši  (kterou zase radši hned

schovejte, abyste  zbytečně neprovokovali strážné)  a jednak první  úkol. Máte

jít do  svatyně (SANCTUARIUM) a přinést  Rowanovi prsten od Beldina,  který je

tam vězněn. Vyjděte  opět nan ochoz, na jeho konci  jsou schody dolů k nádrži,

ale tam zatím nepůjdeme. Dejte se doleva  úzkým průchodem  a potom po schodech

dolů do  města. Hned po  levé ruce budete  mít dveře do  taverny, kterou zatím

necháme  být a  půjdeme dolů  k mostu.  Most nebudete  přecházet, ale  dáte se

doprava přímo ke svatyni. Přede dveřmi stojí voják, takže hupsněte dolů k řece

na plošinu,  odkud vede chodba do  svatyně. Nejdříve musíte jít  pomocí krátké

výtahové plošiny do pravé části, kde najdete jednak tlačítka, která zpřístupní

lávku  do  levé  části  svatyně  a  jednak  po  pravé ruce místnost s kalichem

(CHALICE),  jejíž  dveře  jsou  chráněny  silovým  polem. Později  najdete  ve

svatyni  tlačítko,  kterým  toto  silové  pole  zrušíte,  a mohli byste kalich

sebrat, ale předtím vás  důrazně varuji - je to cesta do  pekel ! Takže raději

pokračujte po lávce do levé části svatyně, kde ve dveřích po levé ruce najdete

Beldina.  Pokecejte s  ním, seberte  něco peněz  a pak  - nemáte jinou možnost

- Beldina  zabijte a  sebrte prsten,  který z  něho vypadne.  Zpět do města se

můžete  dostat  po  schodech,  které  jsou  ještě  kousek  za Beldinovou celou

a zpřístupní se tlačítkem na sloupu uprostřed místnosti.


Nejkratší cestou běžte odevzdat prsten Rowanovi, dostanete něco peněz a hlavně

komunikátor,   jehož  prostřednictvím   budete  dostávat   zprávy  od   agenta

s přezdívkou  Blackbird (Vrána).  Tyto  zprávy,  na které  budete upozorňováni

hláškou "INCOMING  MESSAGE" i popis  úkolů, které máte  právě plnit si  můžete

zobrazit klávesou "W".


2) Macil


Nyní máte najít šéfa vzbouřenců Macila,  který je v podzemí pod starou radnicí

(OLD  TOWN HALL).  Běžte dolů  do města,  přes most  a hned  vlevo máte starou

radnici s probořenými  dveřmi. Jděte dovnitř a najděte  jednookého muže jménem

Geoff. žekněte mu heslo  : "I NEED GOLD.", a on vám  otevře průchod do podzemí

k Macilovi.  Až ho  najdete (stačí  jít pořád  rovně), tak  si s ním promluvte

a přijměte jeho  úkol. V opačném  případě se totiž  změní ve vašeho  nepřítele

a začne po vás  ihned střílet. A v této  chvíli je na vás ještě  příliš silný,

věřte mi. Dostanete  nějaké klíče a peníze, se kterými  máte jít za zbrojířem,

který  se jmenuje  Irale. Když  vyjdete z  radnice, pustíte  se přímo rovně do

průchodu se  dvěma krámky. Hned za  průchodem vlevo jsou dveře,  za kterými na

vás čeká Irale. Za získané peníze si od  něj kupte novou zbraň a můžete jít za

starostou  (GOVERNOR). Musíte  zpátky přes   most a  hned doprava.  Ze vstupní

chodby  můžete jít  doleva a  dalšími dveřmi  dolů do  místnůstky, kde  můžete

posbírat  nějaké  věci  a  potom  doprava  k  výtahu,  který vás dopraví až ke

starostově kanceláři. Promlvte si s ním.


3) Starosta Mourel


Pokud jste mě v první části -  ve svatyni - neposlechli a sebrali jste kalich,

máte smůlu. Starosta vás obviní ze zlodějství a svatokrádeže dřív, než stačíte

vůbec  otevřít ústa.  Buď můžete  odejít a  toulat se  po městě  až do úplného

zblbnutí (žádné dveře se totiž pro vás  už neotevřou a vaše jediná možnost jak

sledovat tento návod,  bude použít čít ELVIS na procházení  zdí) a nebo vybrat

jednu ze dvou možných odpovědí :


a) IT SUCKS !

b) HARRIS PROMISED ME MONEY !  (Harris mi slíbil peníze !)


To je ovše  dost chabá obhajoba, takže starosta  okamžitě zavolá stráže, které

vaši hru rychle ukončí.


Pokud jste chybu neudělali a kalichu jste se nedotkli, tak vás starosta přijme

do svých služeb a zadá vám první úkol. Opět máte na výběr dvě odpovědi :


a) CALL ME THE CLEANER  (žíkejte mi Čistič)

b) IM NOT SQUEAMISH     (Nemám slabý žaludek)


Podle toho, jakou  odpověď zvolíte, bude vypadat další  pokračování hry. Pokud

zvolíte první  odpověď, Tak vás  starosta pošle nejprve  zničit přívod energie

v nádrži, po  druhé odpovědi půjdete hledat  Derwina do skladiště (WAREHOUSE),

které  je  v  elektrárně  (POWER  STATION).  Máte  ho  jenom  zabít  a přinést

starostovi  jeho  ucho.  To  je  vše.  Po  splnění  tohoto  prvního  úkolu již

pokračujete v obou případech stejně - do vězení (PRISON).



B. PO PRVNÍ ODPOVĚDI - McGuffin



Vyběhněte zpět  na ochoz, ale místo  k Rowanovi jděte nyní  doleva po schodech

dolů.  Tady najdete  McGuffina. Můžete  mu položit  jednu otázku,  v zásadě je

jedno kterou. Potom stiskněte páku na  zdi, hladina v nádrži poklesne a objeví

se  otvor  ve  zdi  na  protější  straně.  Přeběhněte tam, rozstřelte přístroj

a odpadlou část sberte. Chodbičkami na druhé straně se dostaňte zpět do města.

Zaběhněte  do staré  radnice za  Geoffem, kde  na vás  bude čekat  pár modrých

vojáků.  Ty  musíte  pobít  (nejlépe   otrávenými  šípy,  máte-li  je,  abyste

nespustili poplach) a pak už můžete předmět odnést starostovi. Dostanete další

úkol.  Máte jít  do vězení  (PRISON), najít  tam Wardena  Montaga a  osvobodit

všechny vězně.



C. PO DRUHÉ ODPOVĚDI - Derwin


Elektrárnu (POWER STATION) najdete ve městě, kousek od Irelova krámku. Hned na

první  křižovatce  jděte  doprava  ke   skladišti.  Po  obou  stranách  panelu

s postranními  nápisy WAREHOUSE  najdete  malé  místnosti s  modrými tlačítky.

Stiskněte je a  v hlavní chodbě se otevřou vchody  do skladiště. Běžte dovnitř

a najděte Derwina. Můžete s ním pokecat,  ale potom ho stejně musíte odpravit,

sebrat jeho ucho  a odnést je starostovi Mourelovi, který  vám za to dá průkaz

pro návštěvu vězení.



D. DALŠÍ POKRAČOVÁNÍ


1) Warden Montag


Vězení je  na druhé straně řeky.  Od mostu půjdete rovně  a po schodech nahoru

a jste u  něj. Uvnitř nejprve  pobijte vojáky, z  jednoho vypadne Id  karta se

kterou se  dostanete dál. Než  půjdete po schodech  dolů do vězení  zajděte do

dveří vpravo, kde najdete Wardena Montaga. Pokecejte s ním a pak ho zastřelte,

abyste  z něj  dostali klíč  od  vězení.  Běžte dál  do vězení,  mačkejte páky

v chodbách kolem hlavního  nádvoří až se vám otevře vchod  ke kobkám v podzemí

a k  hlavní  kontrolní  místnosti  (MAIN  CONTROL).  Od  ní  se  dejte  doleva

k vězeňské  kapli a  po schodech  nahoru dojdete  do soukromého apartmá soudce

Wolenicka.  Odpráskněte toho  arogantního hajzla  a vemte  si jeho ruku. Běžte

zpět ke  dveřím MAIN CONTROL  a dovnitř. Oběhněte  všechna tlačítka s  otiskem

ruky a vězňové  jsou volní. Vraťte se kousek zpět  do místnosti, ze které vede

chdba s  celami po obou  stranách. Proběhněte mezi  celami a po  schodech dolů

k teleportu. Tím se dostanete k Macilovi, který má pro vás nový úkol. Máte jít

do elektrárny  (POWER STATION), kde ve  skladišti (WAREHOUSE) najdete Wornera,

agenta rebelů a v elektrárně máte zničit enrgetický krystal (POWER CRYSTAL).


2) Worner a elektrárna


Elektrárnu (POWER STATION)  najdete ve městě, kousek od  Irelova krámku. Pokud

už v  té době byl  ve městě spuštěn  poplach, bude město  plné vojáků a  vy se

budete  muset k  elektrárně doslova   probít. Hned  na první  křižovatce jděte

doprava ke skladišti.  Po obou stranách panelu s  postranními nápisy WAREHOUSE

najdete malé místnosti  s modrými tlačítky. Stiskněte je a  v hlavní chodbě se

otevřou vchody do skladiště. Běžte dovnitř  a najděte Wornera. Pokecejte s ním

a můžete jít do elektrárny. Hned  za dveřmi navštivte malou místnůstku vpravo.

Jednak tady  z mrtvého vojáka  vypadne další klíč  a jednak zde  získáte novou

zbraň.  Pak  vás  čeká  dlouhá  cesta  chodbami  a  místnostmi  elektrárny. Po

stisknutí spousty pák  a tlačítek se dostanete konečně  do místnosti s jakýmsi

sloupem  uprostřed.  Oběhněte  ho  po  plošinkách  a  výtahem  vyjeďte nahoru.

Promluvte s obsluhou,  která vám dá Id kartu,  abyste mohli stisknout tlačítko

na  stěně. Ve  sloupu uprostřed  místnosti se  objeví žlutý  krystal. Nyní  ho

můžete v pohodě rozstřelit a vyběhnout ven z místnosti hlavními dveřmi. Vráťte

se do města.


V  komunikátoru se  vám objeví zpráva, abyste  se stavili u Irela.  Má pro vás

zprávu, že může předělat plamenomet vojáků  tak, aby byl použitelný i pro vás,

ale musíte mu ho přinést. Pak se  ještě stavte u medika (dveře na druhé straně

průchodu s krámky),  kde si můžete doplnit zdraví. Potom  už na vás čeká další

zpráva, že  se máte vydat  do stok (SEWERS),  kde budete mít  za úkol vyhledat

Werana, který si říká RAT KING, Krysí král.


3) Weran


Jděte kolem staré  radnice a pořád dál podle řeky.  Dojdete ke vchodu do stok.

Stiskněte tlačítko, vlevo za vámi se otevřou velké dveře a vám už nezbývá, než

skočit  dolů.  V  první  větší  místnosti  se  dvěma  zavřenými dveřmi nejprve

proběhněte vodou na druhou stranu. Po  schodech nahoru a tam najdete tlačítko,

které  otevře  ony  dvoje  dveře.  Běžte  k  nim  a  vejděte do pravých dveří.

Proběhněte chodbou a dojdete do prostory,  kde jsou dva zamřížované vchody, za

nimiž jsou ukryté výtahy. Jděte nejprve  do výtahu vlevo. Až se opět dostanete

do vody, tak  se držte neustále vpravo až dojdete  do velké podzemní místnosti

s tmavě červenou  podlahou. Na jejím konci  jsou dveře - doupě  Krysího krále.

Pošle  vás pro  uniformu strážce.  Musíte se  vrátit až  k výtahům a tentokrát

použijete pravý. Cestou stisknete jedno tlačítko a doběhnete až zpět do lokace

TOWN.  Tam  je  přede  dveřmi  strážce.  Toho  zabijte,  seberte jeho uniformu

a odneste ji  Weranovi. Za to  dostanete nefunkční plamenomet.  Jděte do města

k Iralovi  a on  vám ho  spraví. S  touto zbraní  se již  nemusíte bát žádného

poplachu.  Takže si  můžete jít  sebrat i  kalich do  SANCTUARIA, ale  bohužel

opravdu nevím, k čemu vám bude. Jedině jeho pomocí múžete objevit jednu tajnou

místnost. Můžete totiž kalich odnést Harrisovi do TAVERNY, ale pozor ! NESMÍTE

mu ho dát !! V rozhovoru s ním vyberte odpověď, kterou se sháníte po slíbených

penězích. Ty vám Harris nedá, takže vy  mu nedáte kalich a zabijete ho. Tím se

zpřístupní  tlačítko  na  zdi,  kterým  otevřete  tajnou  místnost,  kde se dá

posbírat pár užitečných věcí. Pokud nechcete,  aby po vás potom všechny stráže

střílely, tak vám doporučuju zanechat zde kalich a jít dál bez něho.


Nyní  se vraťe  do Weranova  podzemí s  červenou podlahou.  Weran vám  otevřel

tajnou chodbu (červené schody dolů). Dole přeskočte stoku a z protější plošiny

nahoru. Proběhněte dlouhou chodbou až na křižovatku. Naproti vám za rohem jsou

troje  dveře, ale  všechny zamčené.  Doleva je  tajný vchod  do stok  ze hradu

(CASTLE)  a po  levé ruce  máte malou  místnůstku s  tlačítkem a teleportem za

mřížemi. Stiskněte tlačítko a jděte do vchodu do hradu. Po schodech dojděte až

ven k velké  nádrži. Obejděte ji na druhou stranu.  Po levé ruce uvidíte zatím

zahrazený vstup  do opravářské nádrže  (RECLAMATION TANK). Za  dveřmi na druhé

straně  velké nádrže  je tlačítko,   které tento  vchod uvolní.  Běžte dovnitř

a otočte kolem vpravo. Hladina v nádrži  klesne a vy skočte dovnitř. Jste opět

ve stokách,  jen v jiné  části. Zde musíte  najít řídící panel,  který zničíte

několika ranami. Brána do hradu z města  je otevřená. Nyní se vraťe k Macilovi

a podejte  mu hlášení.  Než se  vydáte za  plněním nového  úkolu, projděte  se

trochu a najděte střelnici (TRAINING  WEAPON) a místního lékaře (MEDIC), který

vám doplní staminu a zdraví.


4) Hrad a programátoři


Dalším úkolem je doručit zprávu  programátorům, kteří jsou uvnitř hradu. Vchod

do hradu najdete, když půjdete kolem taverny nahoru po schodech a pořád rovně.

Programátoři  jsou celkem  tři. Jeden  je v  počítačové místnosti  - od hlavní

brány doleva  až na konec  k velkým dveřím,  za nimi po  schodech nahoru a  do

malých  dveří ve  stěně. Druhý  programátor je  v místnosti  za trůnním  sálem

(AUDIENCING ROOM),  která je ve  druhé části hradu  za vodním příkopem.  Až od

prvního programátora vyběhnete zase na nádvoří,  jděte doleva a držte se pořád

vlevo. Určitě neminete příkop ani most. Za mostem po levé straně je Audiencing

Room. Ten třetí je v podzemních  patrech hradu, kam se dostanete, když půjdete

zpět přes  most přes vodní  příkop a potom  směrem doprava a  vběhněte hned do

prvního otvoru vlevo  (po několika schodech). Postupujte chodbou  až k výtahu,

který vás  dopraví do podzemí  (TRAINING FACILITY). Na  konci chodby vlevo  je

programátor.


Nyní by se měl otevřít přístup  do sídla programátorů (PROGRAMMER KEEP). To se

nalézá ve druhé části hradu za mostem - stačí jít pořád rovně až ke dveřím. Za

dveřmi už dostanete další zprávu -  vyhledat hlavního programátora a zabít ho.

ZA  druhými dveřmi  jděte doprava  a v  trojúhelníkovém sále  skočte na  oltář

uprostřed.  Před vámi  se otevřou  další dveře.  Nyní jste  v komplexu, kde se

skrývá hlavní programátor. Najdete ho někde v posledním sále, jak se vznáší ve

vzduchu. Boj s  ním bude dost tuhý, ale neklesejte  na mysli. Odměnou vám bude

nejen další ukončená část hry Strife, ale také první část ultimátní zbraně.



E. ORACLE


1) Oracle


Dalším  úkolem je  najít Oracle  v BORDERLANDS.  Nejdříve ovšem pokonzultujete

s Macilem, který se přesunul sem do hradu. Pak vyjděte z hradu ven (jako byste

chtěli  jít  do  města  a  hned  po  pravé  ruce  budete mít otevřený vchod do

Borderlands. Dojděte na  velké nádvoří s kamennou stavbou  uprostřed. Dobře si

toto místo zapamatujte, budete se sem ještě vracet. Odtud jděte doleva chodbou

do místnosti s  hnědým blokem uprostřed. Někde v  boční místnosti získáte klíč

k velkým dveřím a  v následujícím komplexu chodeb a  místností musíte najít na

stěnách  tři trojúhelníky  s červenou  tečkou uprostřed.  Jejich stisknutím se

otevře vchod k  Oraclovi. Popovídejte si s ním a  dostanete další úkol - zabít

temného  biskupa v  obsidiánové věži,  který má  další část  ultimátní zbraně.

Skočte do teleportu  vedle Oracla a od výše zmíněného  kamnného bloku jděte na

nádvoří s  kamennou stavbou (v  ní se nyní  objeví další teleport  k Macilovi)

a pokračujte dále na opačnou stranu, k budově nazvané COMMONS. V ní je klíčník

(KEY MASTER), od kterého dostanete klíč ke dveřím hned vedle kamenného bloku.


Poznámka :  v budově COMMONS jsou  velké dveře na klíč  BRASS KEY, který byste

měli dostat od  Macila. Jimi se dostanete do města  (lokace COMMONS), kde jsou

všechny známé instituce  - medic, zbrojíř, kovář nabízející  brnění a taverna.

V budově vedle vodopádu naleznete šéfa téhle lokace - Richtera. Opět platí to,

co pro město na začátku hry -  nestřílet, jinak spustíte poplach. Sice už máte

Podstatnou  část ultimátní  zbraně, takže  by  pro  vás neměl  být problém  se

ubránit, ale proč si zbytečně přidělávat problémy, že ?


2) Bishop


Ode dveří jděte  dopředu až do členité místnosti s  vodou. Musíte se dostat na

centrální plošinu s  podivným strojem, vedle něhož je  zelené tlačítko. Tím si

otevřete  vchody k  velkým dveřím  naproti  tlačítku.  Běžte tam  a skočte  do

dalšího  teleportu.  Až  vyjdete  opět  na  volné  prostranství,  dostanete do

komunikátoru  další zprávu  - máte  se nejprve  stavit v  nemocnici (HOSPITAL)

a potom  najít místo,  kde se  skrývá BISHOP.  Dojděte tedy  do nemocnice - je

skoro  přesně  naproti  vám.  Promluvte  s  doktorem  a  jděte ven. Výtahem se

dostaňte na plošinu vedle místa, kudy jste do této lokace přišli a oběhněte po

plošině na  druhou stranu. V malé  místnosti najdete páku, která  zruší silové

pole před  velkými dveřmi a  můžete jít dovnitř.  Nyní jděte do  dveří hned za

vámi  - WAREHOUSE  - tedy  opět nějaké  skladiště. Musíte  je proběhnout celé,

nejprve prvním  výtahem nahoru a  pak po schodech  dolů k velkým  dveřím. Tady

musíte oběhnout celé  skladiště a dostat se do nižšího  podlaží. Až budete mít

všechno prozkoumáno, vraťte se do města a jděte do dveří hned naproti skladiši

- SECURITY. I  tento objekt musíte  projít celý křížem  krážem. Pak teprve  se

zpřístupní  věž  biskupa  (BISHOP´S  TOWER),  která  je  na  druhé  straně  za

nemocnicí. Tady už  nezbývá, než najít tajemného biskupa  a načechrat mu peří.

Další kousek ultimátní zbraně je váš  a můžete co nejkratší cestou utíkat zpět

k Oraclovi. Tam  se dozvíte, že další  kus skládačky má kupodivu  váš někdejší

spojenec  MACIL.  Pomocí  dvou  teleportů   se  snadno  dostanete  až  k  němu

a zlikvidujete ho. Další úkol splněn a znovu rychle k Oraclovi pro další úkol.


3) Lorrimaster Surgeon


Další díl zbranmě má Surgeon, ke  kterému se máte dostat teleportem, který pro

vás Oracle otevřel  po vaší levé ruce. Hurá do  něj. Libovolným výtahem sjeďte

dolů.  Naproti  je   další  výtahová  plošina,  která  vás   zaveze  ke  dvěma

zamřížovaným  vchodům. Vaše  další bloudění  ovšem započne  u výtahu na opačné

straně.  Musíte  projít  systémem  teleportů  a  postiskávat všechna tlačítka,

abyste  se  dostali  do  výše  zmíněných  zamřížovaných  vchodů. Tady vás čeká

pokračování, abyste se  dostali k dalšímu teleportu, který  je ukrytý v budově

naproti vám  a je zpočátku  nepřístupný. Za dveřmi  této budovy uvidíte  dvoje

schodiště  a troje  dveře. Musíte  se dát  schodištěm vpravo,  abyste došli ke

zmíněnému teleportu. Jím se dostanete přímo  k doupěti dalšího bosse a po jeho

zničení obdržíte  další kousek ultimátní  zbraně. Vraťte se  k Oraclovi abyste

zjistili, že  i on je  zakukleným ufounem a  zničte ho také.  Tím je ultimátní

zbraň kompletní. Zároveň  obdržíte další pokyn do komunikátoru,  abyste se šli

podívat, co ochraňoval a skrýval předposlední boss Lorrimaster Surgeon.


4) Vesmírná loď


Známým teleportem  a již jednou  absolvovanou cestou se  vraťte do místa,  kde

jste před chvílí  zabili Lorrimastera Surgeona. Dojděte k  oltáři před zelenou

stěnou  a mezerníkem  ho aktivujte.  Otevře se  vám vstup  do lodi. Nejprve se

musíte vypořádat s  e čtyřmi menšími roboty, potom v  další místnosti s jedním

velkým robotem a  potom skočte do šedivého vchodu  na opačném konci místnosti,

než jste přišli. Dojdete do kruhové  místnosti, jejíž podlaha jen vlastně celá

jedna výtahová plošina.  Nahoře je místnost, kde můžete  ještě posbírat nějaké

věci a pak už se dopravte plošinou dolů do velké místnosti, na jejímž konci už

jsou  dveře  do  vlastního  doupěte  Entity  -  závěrečného  bosse  celé  hry.

Zlikvidujte ho a máte vystaráno.


Tak  to by  byla celá  hra Strife   v kostce.  Nejsem si  jist, jestli  pořadí

uvedených úkolů je vždy stejné, ale jejich řešení určitě.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.