1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Stone Prophet - návod

Autor návodu : Jan Eisler (ICE)



Při generování  postav si bezpodmínečně  vytvořte alespoň jednoho  kouzelníka,

pokud možno  s jediným povoláním, v  celé hře nebudete mít  možnost naverbovat

žádného  mága.  Druhá  postava  může  být  cokoli,  osobně doporučuji povolání

Cleric/Fighter,  ale výběr  je na   vás. Při  nabírání postav  buďte obezřetní

- i  když postavu  můžete po  propuštění ze  skupiny znovu  najít na  původním

místě,  měli byste  se držet   stejných postav,  které budete  trénovat. Vřele

doporučuji  naverbovat  vistani  zloděje  Pietra  (na  jihu  vesnice) - s jeho

páčidly  nebude pro  vás jediný  zámek problémem  ! Pouštní  troll (najdete ho

kousek severně od Sfingy) je vynikající  bojovník, když ho navlečete do brnění

z Burial Catacombs,  je to smrtící  nástroj, ale pozor  - nezískává zkušenosti

a nevyvíjí se. Lví  bojovník Hrak Tur (Severovýchodně od  Obelisku) je výborný

bojovník a navíc se vyvíjí jako každá jiná postava.


Hned na začátku seberte Vistani dagger.  který zbyl po mrtvé dívce. Vydejte se

na sever do osamoceného stanu němé ženy.  Promluvte s ní - pošle vás na východ

Vydejte se tedy východně od stanu  až dorazíte ke studni. Seberte teleportační

kámen (Village of Muhar Teleportation key) - s jeho pomocí se můžete odkudkoli

teleportovat  na místo  určení.  stejně  jako pomocí  ostatních teleportačních

kamenů,  které postupem  času najdete.  Sestupte do  studny a  hned na  okraji

bludiště  najdete vyčerpanou  dívku -  Sennef Vezměte  ji do  skupiny a pomocí

teleportačního  kamene se  teleportujte do  vesnice Muhar.  (Pokud budete  mít

u studny  problémy s  nemrtvými zombiemi  a máte  ve skupině klerika, použijte

jeho  schopnost  "Turn  undead"  a  je  po  starostech),  Ve vesnici promluvte

s hochem  na  severozápad  od   teleportačních  kamenů,  dostanete  mapu  země

Har'akir. Ve vesnici je také nutné udělat následující :


a) Promluvte s náčelníkem vesnice

b) Najděte  ženu, jejíž manžel  se vydal do  pouště, promluvte s  ní a hned se

vydejte najít  jejího manžela. Tohoto  nešťastníka najdete severně  od vesnice

a východně od Temple of Harvest v poušti. Dostanete od něho pytel se zásobami,

který donesete zpátky ženě (není to  samoúčelné, je to jeden z dobrých skutků,

který musíte vykonat).

c) Promluvte s  mužem, kterému umírá žena. Jeho dcerka  odběhne do pouště a vy

ji posléze přivedete zpátky (o tom se ještě zmíním v návodu).

d) Promluvte s žebrákem a potěšte ho

e)  Najděte vistani  muže, bratra  zemřelé dívky.  Dejte mu  její nůž (Vistani

Dagger) a pokud můžu radit, vezměte ho do skupiny.

f) Máte-li  chuť, vezměte do  skupiny i další  postavu (lví muž  je severně od

vesnice,  o trollovi  jsme už  mluvili a  další postava  je kousek  západně od

chrámu Seta).


Vydejte  se zpátky  do studny  a  sestupte  do ztracené  svatyně Nefretti.  Ve

svatyni  bezpodmínečně  najděte  teleportační  klíč,  dvě  magické  oči EYE OF

NEFRETTI, HELM OF  TELEPATHY a ANHKTEPOT SEAL QUARTER  (je v jihozápadní části

hlavní úrovně). Poslední zmíněný předmět je  jedním z osmi úlomků, které nutně

potřebujete k dohrání hry. Každé bludiště  (až na Ancient Sphinx) ukrývá jednu

čtvrtinu  jednoho z  amuletů -   bud'to Anhktepot  Seal nebo  Hieronphant Seal

- najděte a spojte všechny úlomky a vítězství je vaše, Nicméně až najdete výše

zmíněné předměty,  vydejte se zpátky  ke stanu slepé  a němé ženy,  nasaďte si

helmu (Telepathy)  a promluvte s  ženou. Dejte ji  magické oči, vezměte  ji do

skupiny, společně se  vydejte k Obelisku (bezpečně ho  najdete tak, že půjdete

přesně na  severovýchod od vesnice  Muhar), a sestupte  do podzemí. V  podzemí

obelisku  promluvte s  duchem strážce  (a případně  se vraťte pro propuštěného

člena  skupiny,  protože  Min  Deir  vás  tady  opustí).  V podzemí je spousta

zajímavých  věcí. Především  je to  osm částí  klíče k  proroctví -  roztrhaný

svitek.


Když najdete  všech osm částí,  můžete vesele luštit  proroctví až do  otupení

(není to ale k ničemu, jsou to jen stopy k řešení hry). Nezapomeňte najít část

amuletu  (HIEROPHANT   SEAL  QUARTER)  uprostřed  Lower   Level  3  a  OBELISK

TELEPORTATION KEY.  Až vyluštíte proroctví,  můžete bez obav  opustit bludiště

a vydat se do chrámu boha Seta. V Setově chrámu promluvte s nejvyšší kněží Isu

Rehkotep  (nebojte se,  už je  několik století  po smrti)  a vydejte se vstříc

hadům a dalším nestvůrám. Dveře v  tomto chrámu otevřete pomocí malých figurek

hadů (je  jich celkem devět),  ale až potom,  co použijete kouzlo  True Seeing

(uvidíte  oživlé sochy  hadů, které  klíče přijmou).  Až najdete  Helm of Trie

Seeing, budete mít po starostech. Ze Setova chrámu si odneste MAGICAL WATERING

URN  (za dveřmi  na jihovýchodě  Temple Grounds),  ANHKTEPOT SEAL  QUARTER (na

jihozápadě)  a  TEMPLE  OF  SET  TELEPORTATION  KEY (uprostřed hlavního sálu).

V žádném případě se  nepokoušejte zabít mumii Senmeta v podzemí  - je to zatím

ztráta  času. Až  se vyřádíte  na  hadech,  vydejte se  do Temple  of Harvest.

V první  úrovni Temple  of  Harvest  najdete kromě  obligátního teleportačního

klíče také  MASK OF HATHOR (v  jedovaté zóně v pravé  části bludiště), s jejíž

pomocí  přesvědčíte  kacířku  v  levé  části  bludiště,  aby vám přinesla klíč

(samozřejmě můžete použít také klerické  kouzlo "Speak With Animals", ale není

to ono).  V místnosti za  kočičkou najdete FELINE  FIGURINE. Ve středu  chrámu

promluvte  s  mnichem  a  dejte  mu  MAGICAL  WATERING  URH  -  dostanete klíč

k podzemí. Tady  také najdete holčičku,  která utekla z  vesnice - vezměte  ji

sebou a doveďte ji  k otci do vesnice - další dobrý skutek  je na světě Pak se

vraťte k  mnichovi do chrámu, z  hlavní místnosti seberte AIR  SPORES (je jich

tady deset) a vydejte se do podzemí. V podzemí použijte sošku kočky k otevření

prvních dveří (vlevo nahoře ve velkém  sále) a ostatní dveře otevřete použitím

dalších figurín. které  zde najdete. V tomto patře  také najdete svitek SECRET

OF THE  SPHINX, který si  bezpodmínečně přečtěte. Dále  seberte COFFER OF  RA,

LARGE CHAIN a SPECIAL SCROLL OF RETIREMENT. V otrávené místnosti dejte každému

členovi  skupiny jeden  AIR SPORE  a  použijte.  Na konci  zamořeného pole  je

Anhktepotův sluha  - použijte COFFER OF  RA a další část  amuletu je vaše! Nic

vám nebrání  vydat se na pohřebiště  V Burial Catacombs nezapomeňte  na to, že

dobrý Troll je  mrtvý Troll a proto, aby se  tahle dlouhoruká potvora odebrala

do  věčných lovišť  je potřeba   zabránit jeho  regeneraci -  nejlépe použitím

ohnivých  zbraní  (klerický  "Flame  Blade")  nebo  ohnivých  kouzel.  V tomto

dungeonu najdete TEKHEN, SLUTE, HIEROPHANT SEAL QUARTER, Trolí brnění a brnění

lvího  muže (VEMIC  ARMOR). V  severozápadní části  prvního patra, za průchozí

stěnou je podivná  bytost - nemrtvá bojovnice Gloriantha.  Vezměte ji do party

a nemusíte vyvolávat duchy. Nicméně.  Až projdete celé katakomby, teleportujte

se do "vyčištěného" chrámu Seta, sestupte do podzemí a zabijte Senmeta (raději

si  předtím připravte  kouzlo "cure  disease"). Jakmile  se mumie  rozpadne na

prach,  okamžitě použijte  SPECIAL SCROLL  OF RETIREMENT  - na  každého, i  na

nemrtvého Senmeta jednou dojde a Gloriantha vám bude vděčná (nemluvě o bodu za

dobrý skutek).  Vypravte se ke  Sfinze a pokud  jste si přečetli  výše uvedený

svitek  o jejím  tajemství, můžete  vstoupit. V  bludišti pod  Sfingou najdete

spoustu věcí  v hrncích a  také spoustu monster  tamtéž. Hrr na  ně. V Hall of

Insight najdete THOUGHT BOTTLE a ústa na zdi.


Ta znají heslo k této lahvi. Až.budete znát heslo, můžete se podívat na hezkou

animaci,  která je  v láhvi  ukryta. V  dalším patře,  Labyrinth of  the Magi,

otevírejte  dveře známými  soškami zvířátek  - na  konci bludiště najdete GOLD

WHISTLE. Vraťte  se do vesnice  Muhar a dejte  se na sever.  Po chvíli uvidíte

v dálce  ducha.  Než  se  přiblížíte,  zahrajte  na  TEKHEN'S  LUTE,  potom se

přibližte a vyslechněte si píseň -  dozvíte se důležité heslo. Jděte na východ

země,  k obrovské  soše. Použijte  na ni  LARGE CHAIN  a vyslovte jméno TEKHEN

- otevře  se  vám  cesta  do  podzemí.  V  ROYAL  BURIAL HALL poslechněte rady

moudrých úst  na zdi a postupujte  podle uvedené rady (vstupujte  do teleportů

v pořadí sever,  jih, západ, východ). Na  konci této úrovně budete  souzeni za

svoje dobré  skutky a pokud uspějete  (jako že ano), můžete  vstoupit do Brány

mrtvých - dozvíte  se lokaci SCROLL OF RETURN.  Nezapomeňte také na HIEROPHANT

SEAL QUARTER,  který je za východním  teleportem, za tajnou stěnou.  Až budete

hotovi s osudem, vydejte se hledat pohřbený  Chrám boha Ra. Najdete ho tak, že

půjdete od vztyčených rukou na východě země  na jih k prvnímu kamenu, potom na

východ k dalšímu a potom pár kroků na jih - přímo do hlubin země, (mapu k výše

uvedenému  najdete  v  hlubinách  Sphinx).  Chrám  Ra  skýtá mnohá překvapení,

z nichž největší je odporný Pyre Elemental.


Naštěstí to  ale není nic  s čím by  si "Lightning Bolt"  zkušeného kouzelníka

neporadil. Nicméně, vašim  úkolem bude nalezení osmi slz TEARS  OF RA. Když je

umístíte do  otvorů v sakrální  místnosti, dostanete poslední  část HIEROPHANT

SEAL. Složený amulet umístěte do podstavce  v místnosti, ve které odpočívá sám

Hierophant. Teď  jste připraveni vydat  se přímo do  vosího hnízda. Vzhůru  do

PHARAO'S REST.  Pokud jste v Temple  of Ra našli PHARAOH'S  REST TELEPORTATION

KEY.  budete tam  v mžiku.  Překonejte všechny  nástrahy bludiště  (na počátku

musíte dvakrát stoupnout na každý ze  sedmi nášlapných spínačů aby se otevřela

cesta dál, ale to jen tak na okraj),  až se ocitnete před obrazem muže s orlem

(ve druhém  patře), třikrát zapískejte  na GOLD WHISTLE  a pokud máte  HELM OF

HATHOR (nebo  "Speak with animals"),  orel vám přinese  ztracené HERO'S HEART.

V úrovni Crypt of the Hight Priest byste měli najít MALLET. Když potom vložíte

srdce do otvoru ve dveřích před  faraónovou hrobkou a uvnitř udeříte palicí na

gong, Anhktepota máte před sebou! Než ale udeříte do gongu, nezapomeňte sebrat

poslední část amuletu, složit i druhý SEAL  a vložit jej do podstavce jižně od

faraónovy hrobky - aktivujete tak teleport přímo do svatyně Hierophanta. Až se

Anhktepot probudí z  dlouhého snu, nečekejte až vás  zabije (což pravděpodobně

několikrát  stejně udělá)  a vylákejte  ho až  k teleportu  (pokud budete  mít

problémy  s otevíráním  dveří bez  zámků, zkuste  kouzelnické kouzlo  "Knock".

Proběhněte teleportem a  nechejte dva odvěké soky -  Anhktepota a Hierophanta,

ať  se  vypořádají  sami  se  sebou.  Rychle  se  pomocí teleportačního kamene

teleportujte před Temple of Ra a dejte se  na východ - tam, když vás už nebude

spalovat  smrtící  stěna  ohně  najdete  SCROLL  OF  RETURN.  Nezbývá,  než se

naposledy rozhlédnout po zemi Har'Akir, použít SCROLL OF RETURN a blahopřát si

k dokončení téhle báječné hry. žíkal jsem, že to bude jen pár hodin.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.