1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Stíny nad Rivou
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Stíny nad Rivou - bohové, byliny, nemoci

A) Bohové, chrámy a zasvěcenci


V některých situacích nepomůže hrdinům nic než zázrak - a v Rivě jsou i zázraky v oblasti možného. O ty lze prosit v chrámech. Pokud se hrdinové vyznamenají bohulibým jednáním, bohové zázrak rádi učiní. Přízeň bohů se získává oběťmi. Avšak žádná starost, nebudete muset obětovat jednoho zhrdinů ke službě vchrámu. Zasvěcenci dobře vědí, na co jsou leckteří hrdinové nejcitlivější : na svůj měšec. Čím větší bude oběť, tím více se za Vás zasvěcenci chrámu budou modlit. Jelikož bohové nemohou a nechtějí pomoci každému, doporučuje se za zázrak utratit větší obnos peněz (sto dukátů a více). Je-li zázrak seslán, vyplatí se pro budoucnost projevit vděčnost ještě dalšími výdaji. I když neobětujete vůbec žádnou peněžní částku, je tu možnost, že se bohové smilují. Tedy i když budete prosbu o zázrak  jen často opakovat, něco se pravděpodobně stane. Ale chcete opravdu předstoupit před bohy jako žebráci ? Následující seznam Vám poskytne přehled, jaký druh božské moci dostanete vjednotlivých chrámech.


1) Efferdův chrám


Bůh Efferd propůjčí hrdinům dar najít vodu. Navíc poskytuje ochranu při cestách na moři a zlepšuje schopnost hrdinů v plavání.


2) Phexův chrám


Bůh zlodějů zlepšuje schopnosti hrdinů vtakových činnostech, jako jsou kapesní krádeže, otvírání zámků či smlouvání. Navíc může zázrakem zvýšit zručnost svých vyznavačů. Jako bůh obchodníků a zlodějů dbá Phex vysoce na to, aby mu byly přinášeny oběti. Řekneme-li to až kacířsky, lze si ho koupit. Hrdinové by měli objetovat nejméně 500 stříbrných.


3) Chrám bohyně Tsa


Bohyně života vrací hrdinům ztracenou životní energii, a v některých případech dokonce křísí zemřelé postavy.


4) Chrám Travie


Bohyně pohostinnosti Vaše hrdiny nasytí, vrátí jim ztracenou životní energii a postará se o to, aby neupadli do léčky.


5) Chrám bohyně Rahji


Bohyně lásky je schopna učinit zVašich hrdinů oslnivé tanečníky a zvýšit jejich charisma. Ptáte-li se na tomto místě, kčemu je dobré, aby se neohrabaný trpaslík zVaší družiny na tanečním parketu pohyboval selegancí primabaleríny, navštivte s ním tavernu a nechte ho bavit hosty (samozřejmě je lepší, aby byl božskou schopností obdařen nejlepší tanečník družiny, nikoli tedy trpaslík.)


Ve všech chrámech leží skryté vchody do kanálů. Zasvěcenci chrámu podporují cíle gildy. Bude-li alespoň jeden zVašich hrdinů nosit její náramek, zasvěcenci Vám tyto vchody ochotně ukáží.



B) Byliny a jedy (rostliny smrti a života)


Zde najdete přehled bylin a jedů, které lze během hry využít. Kromě účinku udávám u každé byliny či jedu ještě místa, kde je najdete.


Předmět

Váha

Účinek

Cena(S)

Naleziště

Mandragora

1

Potřebná pro recept

8

Riva, Belona Huisdorn

Jed strachu

10

CH -1, strach +2

250

Riva, Belona Huisdorn

Antihypnoticum

1

Ochrana před hypnozou elfích upírů

0,2

Krypta pod Boronovým polem

Elixír proti nemocem

10

Léčí všechny nemoci

100

Krypta pod Boronovým polem

Araxový jed

10

CH +1

350

Riva, Belona Huisdorn

Květ atmonu

1

Mrštnost pohybu

300

Riva, Belona Huisdorn

List belmartu

1

Posílení mysli

120

Riva, Belona Huisdorn

Elixír CH

10

+5 CH

400

Riva, Belona Huisdorn

Stonek donfu

1

Potřebný pro recept

200

Riva, Belona Huisdorn

Tableta

1

30 ZE

0

Finále, komnata královny

Vraní oko(čtyřlisté)

1

+1W6 ZE

7

Riva, Belona Huisdorn

Vraní oko(čtyřlisté, sušené)

1

-2W6 ZE, špatné

7

Riva, opuštěný dům

Expurgicum

60

5-25 bodů zranění

100

Větrná nevěsta, paluba

Elixír ZR

10

+5 ZR

400

Riva, Belona Huisdorn

Elixír ZR(anti)

10

-7 ZR

400

Večernice, potopený koráb

Semenáček finagy

1

Použitelný pro recept

80

Riva, Belona Huisdorn

Elixír OB

10

+5 OB

400

Riva, Belona Huisdorn

Elixír OB(anti)

10

-7 OB

400

Večernice, potopený koráb

Protijed

10

Neutralizuje všechny jedy

160

Krypta pod Boronovým polem

Zlatý klih

10

Způsobuje hrdinm otravy

300

Riva, Belona Huisdorn

List gulmondu

1

+2 SL

60

Riva, Belona Huisdorn

Léčivá houba

1

10 ZE

0

Finále, stavba královny

Léčivý lektvar

10

10 ZE

100

Riva, Belona Huisdorn

Léčivý lektvar, vynikající

60

40 ZE

500

Riva, Belona Huisdorn

Léčivý lektvar, silný

60

10+1W20 ZE

240

Riva, Belona Huisdorn

Hylajský oheň

10

10-25 bodů zranění

100

Větrná nevěsta, druhé podpalubí

List ilmenu

1

Potřebný pro recept

110

Riva, Belona Huisdorn

Elixír IN

10

+5 IN

400

Riva, Belona Huisdorn

Kořen jogury

1

Potřebný pro recept

180

Riva, Belona Huisdorn

Kairanový klas

1

Potřebný pro recept

15

Riva, Belona Huisdorn

Elixír SL

10

+5 SL

400

Riva, Belona Huisdorn

Elixír SL(anti)

10

-7 SL

400

Večernice, potopený koráb

Elixír MO

10

+5 MO

400

Riva, Belona Huisdorn

Ropuší stolička

1

Potřebná pro recept

150

Riva, Belona Huisdorn

Jed zropuší stoličky

10

Způsobuje otravy předmětům a hrdinům

150

Riva, Belona Huisdorn

Kukris

10

20-99 bodů zranění

900

Riva, Quenya Sternenstaub

Květ lotosu

1


200

Riva, Quenya Sternenstaub

Lotosový jed

10

10-40 bodů zranění

100

Čarodějova věž, 4.poschodí

Kaktus menchal

1

Posílení mysli

200

Riva, Belona Huisdorn

Miastmaticum

10

-6 ZE

100

Kanalizace, 3.úroveň

Elixír OD

10

+5 OD

400

Riva, Belona Huisdorn

Elixír OD(anti)

10

-7 OD

400

Večernice, potopený koráb

Kořen olginu

1


20

Riva, Belona Huisdorn

Omamná okurka

1

Potřebná pro recept

150

Riva, Belona Huisdorn

Uspávací jed

10

Opět upadne do bezesného spánku

350

Riva, Belona Huisdorn

Uspávací lektvar

10

Způsobuje celodenní spánek

60

Krypta pod Boronovým polem

Plod šurinu

1

Potřebný pro recept

80

Riva, Belona Huisdorn

Jed zplodu šurinu

10

SL -8, CM -8

700

Riva, Belona Huisdorn

Tarnela

1

Po 8 hodin lepší regenerace

5

Riva, Belona Huisdorn

Květ thonnysu

1

Umožňuje čarodějnicím, elfům a druidům meditovat

350

Riva, Belona Huisdorn

Jitrocel

1

+10 ZE

70

Riva, Belona Huisdorn

Jitrocel(sušený)

1

10-18 ZE

70

Čarodějova věž, 4.poschodí

Zázračný lék

10

Vyléčí všechny obtíže

600

Čarodějova věž, 2.poschodí

Kouzelný lektvar

10

10 ME

100

Riva, Belona Huisdorn

Kouzelný lektvar, silný

10

30 ME

400

Riva, Belona Huisdorn

Kouzelný lektvar, vynikající

10

50 ME

600

Čarodějova věž, 3.poschodí



C) Léčení otrav


Otráví-li se jeden z vašich hrdinů, je to nebezpečná věc, proti které je ihned třeba něco podniknout. Nejjednodušší pomocí je sáhnout po lahvičce - ta ovšem musí obsahovat protijed. Většinou, ovšem ne vždy, prokáže dostatečnou službu „zázračný lék“. Jindy pomůže kouzlo „jasný a čistý“, oblíbené především čarodějnicemi. Jedna zpostav může také použít vlohy „léčení jedů“. Ktomu je potřeba mít po ruce odpovídající prostředek, jejichž seznam uvádím níže vtabulce.


Jed

Redukuje neutralizační prostředek

Při použití talentu

Plod šurinu

SL

Belmart, menchal, zázračný lék

Uspávací jed


Belmart, menchal, zázračný lék

Ropuší stolička

SL

Menchal, zázračný lék

Arax

SL

Belmart, menchal, zázračný lék

Zlatý klih

SL

Belmart, menchal, zázračný lék

Jed strachu

SL

Belmart, menchal, zázračný lék

Kukris

SL

Menchal, jasný a čistý

Lotos

SL

Menchal, zázračný lék

Kouzelný prach

ME

Menchal, jasný a čistý

Expurgicum

SL

Menchal, jasný a čistý

Vomicum

SL

Nemožné



D) Recepty na lektvary a jedy


Během dobrodružství ukořistí vaše družina různé recepty na lektvary a jedy. Hrdina, jemuž svěříte úlohu recept použít, nechť si kromě svitku sreceptem opatří všechny potřebné přísady a alchymistickou soupravu. Má-li kromě toho dostatečné vlohy pro alchymii, je tu velká šance, že jed či lektvar úspěšně namícháte. Alchymistické pokusy lze provádět např. v hostincích.


Recept na

Přísady

Naleziště

Antihypnoticum

1 mandragora,1 hnisavá ropuší stolička,1 kořalka,1 menchal,1 list ilmenu

Krypta pod Boronovým polem

Elixír SL

1 kořalka, 1 finaga, 1 mandragora, 2 gulmond


Elixír OD

1 kořalka, 1 finaga,1 donf, 1 list ilmenu


Elixír OD (anti)

1 kořalka, 1 finaga,1 jed strachu

Čarodějova věž, 3.poschodí

Expurgicum

1 bronzová láhev,1 lékořice,2 plody šurinu,2 mandragora

Loď,druhé podpalubí

Protijed

1 kořalka,2 menchal,1 plod šurinu,1 mandragora

Krypta pod Boronovým polem

Sráč peněz

1 měděný kotlík,1 dřevěné uhlí,1 hrouda rudy,1 jazyk baziliška,1 křišťálová koule,1 střelný prach


Léčivý lektvar

1 kořalka,1 vraní oko čtyřlisté,1 tarnela

Krypta pod Boronovým polem

Léčivý lektvar, silný

1 kořalka,2 jitrocel,1 tarnela,1 mandragora,1 bronzová láhev

Loď,paluba

Hylajský oheň

2 kořalka,1 lékořice,2 olej

Loď,2.podpalubí

Miastmaticum

1 kořalka,1 kairan,1 list ilmenu,1 plod šurinu,1 mandragora


Uspávací lektvar

1 víno,1 gulmond,1 tarnela

Kanalizace,3.úroveň

Vomicum

1 olej,1 plod šurinu,1 mandragora


Zázračný lék

1 kořalka,2 jitrocel,1 donf,1 belmart,1 mandragora,1 jogura


Kouzelný lektvar

1 kořalka,2 mandragora,2 kairan,1 thonnys

Krypta pod Boronovým polem

Kouzelný lektvar,silný

1 kořalka,3 mandragora,2 kairan,1 thonnys




E) A k čemu je vlastně to, co vznikne ?


Lektvar/jed

Použití

Účinek

Expurgicum

Jed & jed na zbraně

5-25 bodů zranění

Protijed

Pití

Neutralizuje všechny jedy

Sráč peněz

Ve zvláštním přístroji

Uvede příliš důvěřivé hrdiny zpět do reality

Léčivý lektvar

Pití

10 bodů životní energie

Hylajský oheň

Kontaktní jed

10-25 bodů zranění

Elixír SL

Pití

Zvýší sílu na určitý čas o 5 stupňů

Miastmaticum

Kontaktní jed

5-10 bodů zranění

Elixír OD

Pití

Zvýší odvahu na určitý čas o 5 stupňů

Uspávací lektvar

Kontaktní jed

Jeho oběť upadne do spánku, při kterém se jí zvýší regenerace

Silný léčivý lektvar

Pití

11-30 bodů životní energie

Silný kouzelný lektvar

Pití

30 bodů magenergie

Vomicum

Jed & jed na zbraně

3-8 bodů zranění

Zázračný lék

Pití

Léčí nemoci a otravy

Kouzelný lektvar

Pití

10 bodů magenergie



E) Nemoci


Vaši hrdinové mohou být postiženi šesti různými chorobami. U některých znich je možné, aby si je postavy vyléčily sami. Ktomu slouží vloha „léčení nemocí“. Je nutné, aby „ranhojič“ předem nasbíral bylinky potřebné kléčení nemoci, se kterou se družina potýká. Nepokládejte nemoci jen za podružnosti! Některé zuvedených nemocí jsou nakažlivé a mohou se přenést zjedné postavy na celou družinu. Jiné skončí smrtí, pokud se proti nim včas nepodniknou protiopatření. Dalšími možnostmi, jak se zbavit nemocí, jsou léčivé elixíry či návštěva ranhojiče zručného ve svém řemesle. Poslední záchranou mohou být také bohové. Zcela bez naděje na úspěch jsou pokusy uzdravit se pomocí kouzel. Ta, pokud jsou úspěšná, jen nakrátko prodlouží život.


Nemoc

Postihuje

Nakažlivá?

Léčení pomocí talentu

Použité byliny

Potřebná kvalita ranhojiče

Tupolebost

OB, Sl

Ano

Jednoduché

Belmart, donf, finaga, jogura, tarnela, menchal, kořen olginu, vraní oko, jitrocel, dvě posledně jmenované rostliny též sušené

Podaří se každému

Modrý kašel

OB, SL

Ano

Nemožné


Jen ti nejlepší

Paralýza

OB, SL

Ne

Možné, ale velmi těžko

Donf

Jen dobří

Horečka zbojiště

SL

Ano

Možné, ale těžko

Jogura, gulmond

Jen ti nejlepší

Vzteklina

SL

Ano

Možné, ale velmi těžko

Jogura

Podaří se téměř každému

Horečka ze zranění

SL

Ano

Nemožné


Jen ti nejlepší


a) Tupolebost


Nejvíce ohrožení jsou hrdinové, kteří se promočí, tedy například poté, co vstoupí do vody. Postižení se cítí, jako by měl hlavu zabalenou ve vatě. Je unavený a cítí se mdle.


b) Modrý kašel


Může se vyvinout z tupolebosti, pokud tato není řádně léčena. Nemocný trpí bolestmi hrudního koše a zvyšující se horečkou. Modrý kašel vede svysokou pravděpodobností k smrti.


c) Paralýza


Paralýza přepadá postavy při pohledu na příliš silného nepřítele a při pobytu v nepříjemném prostředí, například v močálech a jeskyních. Vede k omezení pohybu, až k naprosté strnulosti.


d) Horečka z bojiště


Horečka z bojiště postihuje hrdiny po boji. Nemocný trpí horečkou a bolestmi celého těla, jeho rty se zbarví do žluta. U elfů má horečka zbojiště podstatně těžší průběh než u příslušníků jiných národů.


e) Vzteklina


Vzteklina ohrožuje hrdiny po bojích se zvířaty, neboť se přenáší kousnutím. Projevuje se zmateným pohledem, pěnou kolem úst a vpokročilém stádiu záchvaty zuřivosti.


f) Horečka ze zranění


I mimo boje si mohou hrdinové přivodit nebezpečné rány - například při vnikání do truhel a dveří. Rána se zanítí a začne hnisat.


Zdroj : Stíny nad Rivou - Kniha řešení


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.