1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
State of War
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
State of War - průvodce

1) Příběh hry


Po staletích nekonečných bojů, válek a zmatků se lidstvo konečně spojilo a založilo UFSC - United Federation of Seven Continents (Spojenou federaci sedmi kontinentů). Bylo rozhodnuto, každý člen Federace poskytne své ozbrojené síly k vybudování jednotné armády, která bude mít za cíl chránit Zemi a urovnávat případné konflikty. Zájmy jednotlivých skupin od té doby nebylo možné prosazovat vojenskou cestou.


Během několika let Federace vybudovala globální obrannou síť známou jako OVERMIND. Jádrem sítě byl inteligentní superpočítač - jedinečné dílo stovek nejnadanějších vědců na planetě. Počítač byl řízen umělou inteligencí a celý systém OVERMIND sestával z 22 vojenských základen umístěných po celém světě daleko od obydlených oblastí a připravených zasáhnout v případě ozbrojeného konfliktu. Systém se rozhodoval samostatně, ale k jeho aktivaci byl nutný formální souhlas každého představitele UFSC.


Globální společnost však musela nést těžké břímě. Lidé strádající duchovní prázdnotou hledali útočiště v organizacích, které jim nabízely spasení. Nejvlivnější mezi nimi byla sekta BEHO-SUNNS.


Charismatičtí vůdci kultu využívali svého osobního šarmu a řečnické obratnosti k tomu, aby lákali stále více a více lidí. Jejich publikum zahrnovalo všechny sociální skupiny od dělníků, vědců nebo právníků až po elitní politiky. Za tím vším byl vychytralý plán ovládnout OVERMIND. Nikdo z příznivců BEHO-SUNNS netušil, že během jejich meditačních sezení získával kult všechny informace z jejich mozků. Během let vůdci sekty objevili mnohé o fungování systému OVERMIND a byli schopni spustit svůj plán.


A tak se stalo. Vůdci BEHO-SUNNS se pokusili prolomit OVERMIND, ovšem kvůli rozsáhlé ochraně systému se svým záměrem neuspěli. Následky byly tragické. Globální obranný systém byl vyřazen z provozu a poškozen. Lidé z BEHO-SUNNS se rychle vzpamatovali z neúspěchu a začali okupovat bezbranné vojenské základny. Jejich běsnění musí být zastaveno - UFSC vyhlásilo Válečný stav (STATE OF WAR).


2) Ovládání myší


Levé tlačítko myši:


* Výběr jednotek:

- kliknutím na jednotku nebo hromadnou selekcí jednotek

* Pohyb:

- kliknutím na místo na mapě po výběru jednotek

* Útok:

- kliknutím na nepřátelskou jednotku

* Vynucený útok:

- kliknutím na nepřátelskou jednotku s držením klávesy CTRL nebo ALT

* Přidání jednotky

do skupiny: - kliknutím na jednotku s držením klávesy SHIFT

* Infobox:

- kliknutím na budovu nebo věž


Pravé tlačítko myši:


* Zrušení výběru: - kliknutím zrušíte výběr všech jednotek (včetně výběru budov, věží a infoboxů)

* Rychlý posun po mapě:

- současným držením tlačítka a pohybem myši


3) Klávesy ve hře


Šipky - posun po mapě

[H], (num) [+] - výběr PVT (PVT - průzkumný velitelský talíř)

(num) [Enter] - skok k označeným jednotkám

Space, (num) [0] - skok k místu poslední zprávy

[Backspace] - skok k velitelství

[Tab] - skok k jednotce pod palbou

(num) [*] - výběr všech jednotek na obrazovce

(num) [/] - výběr všech protivzdušných jednotek na obrazovce

(num) [-] - výběr všech pozemních jednotek na obrazovce

[Esc] - možnosti a nastavení

(num) 1-9 - skok na uloženou pozici

[Shift] + (num) 1-9 - uložit pozici na mapě

[R] - “výstupní bod” (nastavení místa formování jednotek)

[X] - rozptýlení jednotek

[Ctrl], [Alt] - mód vynuceného útoku

1-5 - umístění věže

[Shift] - přidat jednotku do skupiny

[F5] - rychlé uložení aktuálního stavu hry

[Shift] + [F5[ - rychlé obnovení uloženého stavu hry

[P] - pauza

[F1] - zobrazení popisu kláves ve hře

[F2] - zobrazení instruktáže

[F12] - rychlé ukončení hry

[Enter] - chat (pouze v síťové hře)


4) Hlavní nabídka


NOVÁ HRA

Spouští hru pro jednoho hráče. Na výběr je postupně 22 misí a závěrečná mise dobytí Overmindu. Po úspěšném splnění mise se automaticky rozšíří nabídka dalších. Jednotky hráče jsou modré a protivníkovy zelené.


NAČÍST HRU - nahraje uložený mezistav.


SEMINÁŘ O HŘE

Jednoduchá cesta jak se naučit základy hry “State of War”. Doporučujeme všem hráčům k seznámení s jedinečnými prvky hry.


SÍŤOVÁ HRA

Spouští síťovou hru mezi dvěmi hráči. První hráč plní úlohu serveru (modrý), druhý (zelený) se k němu může připojit. V okamžiku, kdy je navázáno spojení, modrý hráč vybírá v levém okně misi. Oba hráči mohou nastavit základní parametry mise (množství kreditů, výzkumných bodů nebo sílu vzdušných jednotek).


MOŽNOSTI

Nastavení parametrů zvuku a obrazu (zde je možné vypnout animování mraků v případě méně výkonného počítače).


UKONČIT HRU - ukončí hru.


HERNÍ OBRAZOVKA


1 - Kredity: ukazatel počtu kreditů. Kredity lze získat těžbou ve Zlatých dolech. Kredity jsou potřeba k stavbě obranných věží.


1 - Výzkumné body: ukazatel počtu výzkumných bodů vyprodukovaných v Laboratoři. Tyto body umožňují zvýšení technické úrovně továren ve hře.


2 - Ikony leteckých jednotek: ukazatele typu a počtu vzdušných jednotek, které jsou k dispozici.


3 - Zrávy:  místo, kde se objevují hlášení.


4 - Ikony věží: ukazatele dostupných obranných věží.


5 - Ikony jednotek: ikony jednotek, které produkuje vybraná budova. Technickou úroveň vyráběných jednotek lze zvýšit, pokud je k dispozici dostatečný počet výzkumných bodů


6 - Radar, Infobox: infoboxy informují o vybrané jednotce nebo budově. V případě, že není vybrána žádná jednotka nebo budova, je na tomto místě radar. Pravým tlačítkem myši lze přepínat mezi radarem s mapou a radarem s černým pozadím pro lepší navigaci.


7 - Zbývající čas: odpočet času do provedení speciální akce (konec mise, přílet posil, apod.). Pouze v několika misích.


5) Tipy a triky


Výstupní bod:

Pokud máte vybranou továrnu, stiskněte klávesu [R] (nebo klikněte na nápis nad ikonou továrny) a určete výstupní bod. Na tomto místě se budou automaticky formovat všechny jednotky, které daná továrna vyrobí.


Globání výběr jednotek:

Naučte se jej používat, hra vám půjde lépe.

(num) [/] - výběr všech protivzdušných jednotek na obrazovce

(num) [*] - výběr všech jednotek na obrazovce

(num) [-] - výběr všech pozemní jednotek na obrazovce

(num) [Enter] - skok k označeným jednotkám


PVT:

Pévétéčko (průzkumný velitelský talíř) je nejdůležitější jednotkou ve hře, její efektivní navigace by měla být vaší prioritou.

(num) + [-] - okamžitý výběr PVT

(num) + a klik levého tlačítka myši - okamžitý příkaz pro PVT

(num) + a (num) [Enter] - vycentrování obrazovky podle PVT


Definování strategických míst:

Pomocí kláves [SHIFT] + (num) 1-9 můžete nastavit 9 strategických míst na mapě a rychle mezi nimi přepínat numerickými klávesami.


Skok na místo poslední zprávy:

Tato funkce je velmi užitečná. Naučte se ji používat! Příklad použití: Pokud vám počítač oznámí “Budova ztracena”, můžete stiskem mezerníku nebo (num) 0 vycentrovat pohled na místo, kde k události došlo.


Palebná síla na velké vzdálenosti:

Některé jednotky, jako Artilerie nebo robot Rotačák, jsou velmi efektivní na likvidování věží a jednotek na velké vzdálenosti.


Stíhací bombardér:

Jediná vzdušná jednotka, která nemůže být zničena protivzdušnou obranou. Proto je dobré jeho nasazení v první vlně útoků proti protivzdušné obraně nepřítele.


“PVT nečinný”:

Tato zpráva vás informuje o ukončení činnosti PVT. Pamatujte: PVT může vaše věže opravovat a protivníkovy ničit. Nenechte tuto jednotku zahálet.


Satelitení ochrana:

Některé budovy nebo věže mají satelitní ochranu proti PVT. Nelze je tedy touto jednotkou zničit.


Vynucený útok:

Všechny pozemní jednotky si vybírají cíle v následujícím pořadí: jednotky, věže, budovy. Pokud chcete, aby jednotky útočily na některý cíl bez ohledu na situaci, tak použijte klávesu [CTRL] nebo [ALT] během výběru cíle


6) Jak nakonfigurovat hru, aby běžela plynuleji


- Vypněte všechny ostatní programy a utility než spustíte hru State of War.

- Pokud máte méně výkonný počítač nebo pomalejší 2D kartu, zakažte animování mraků         (hlavní nabídka hry - nastavení).

- Pokud Windows používají virtuální paměť (swap) během hry, zvolte nízké detaily                (startovní nabítka) . Doporučeno v případě, že máte méně než 64 MB paměti RAM.


7) Jak hrát síťovou hru


V první řadě zkontrolujte číslo verze programu (na obrazovce hlavní nabídky vpravo dole). Oba hráči musí mít shodnou verzi programu. Síťová hra funguje snadno na lokálních sítích (LAN-IPX). První hráč (server) založí hru a čeká, až se druhý hráč (klient) připojí.


Pokud chcete hrát hru přes Internet (TCP/IP), musíte znát IP adresu prvního hráče (server), který hru zakládá. Tuto adresu musí zadat druhý hráč (klient). Pro plynulou hru přes Internet je potřeba kvalitní spojení a rychlý procesor (Pentium II 300 MHz nebo lepší) a minimálně 64 MB paměti RAM.


Během síťové hry není možné hru ukládat.


Mise pro síťovou hru:


01 - First Spark: tato mise je určena začátečníkům. Obsahuje pouze několik malých továren. Je vhodná k osvojení základních principů síťové hry. Zn.: Zkuste ji!


02 - Ice Blizzard: tato mise je určena pro mírně pokročilé hráče. Mise obsahuje středně těžké jednotky, několik vzdušných jednotek a věží. Zn.: Skvělá zábava.


03 - Gold Rush: tato mise je určena pro pokročilé hráče. Množství zlatých dolů a několik středních továren a leteckých jednotek. Zn.: Velmi pěkné!


04 - Great Crush: tato mise je určena zkušeným hráčům této hry. Středně těžké jednotky, věže, roboti a NAB (nosiče atomových bomb) dělají z této mise velmi ohnivou bitvu. Zn.: Zatají se vám dech!


05 - Nuclear Devastation: na obou stranách jsou k dispozici středně těžké jednotky, věže, roboti a opět jednotky NAB. Pouze pro zkušené hráče. Zn.: Velké detonace podmínkou!


06 - Meteor Swarm: v této misi máte velmi těžký úkol. Těžkoobrněnci jsou k dispozici. Buďte připraveni na velké množství pozemních jednotek. Meteoritické bouře budou měnit celé oblasti v prach. Zn.: Na co ještě čekáte?


07 - Cross of Fire: tato mise bude vaší noční můrou. Obě strany mají dvě velení a dvě PVT jednotky. Jste připraveni na záplavu těžkých jednotek, robotů, věží a množství továren? Velmi členitá mapa. Zn.: Pouze pro experty.


08 - Island of Fate: Kdyby tuto bitvu viděl Napoleon, tak by se červenal. Na velké mapě se bude hemžit velké množství jednotek. Ostrov v pravém dolním rohu má největší prioritu. Zn.: Obraťte to vzhůru nohama!


8) Popis jednotek a budov


PVT (průzkumný velitelský talíř):

Tato jednotka je ve hře asi nejdůležitější. PVT pracuje ze vzduchu, takže ho terénní překážky nijak nelimitují. Jednotka je schopná ovládnout, opravovat a posilovat budovy. PVT může také opravovat nebo ničit věže.


Budovy:

Na rozdíl od jiných RTS strategií nemá State Of War žádný management budov. Všechny struktury jsou pevně zasazeny do mapy spolu se svými jedinečnými rysy.


Velitelství: To je vaše centrála. Nejdůležitější jednotku (PVT) produkuje právě tato budova. Velitelství musí být chráněno všemi prostředky.


Malá továrna: Tato továrna vyrábí velmi rychlé, ale slabé jednotky. K urychlení výroby jednotek budete potřebovat energii, která je vyráběna Větrnou elektrárnou.


Střední továrna: Jednotky vyráběné v této továrně mají lepší palebnou sílu a silnější pancéřování, ale k jejich výrobě potřebujete výzkumné body, které produkují Laboratoře.


Velká továrna: I když jsou těžké jednotky z této továrny velmi pomalé, jejich velmi silné pancéřování a síla jejich zbraní nemohou být zastaveny žádnou překážkou. Těžké jednotky slouží k ničení budov nepřítele.


Továrna na roboty: Tato továrna vyrábí roboty, kteří mají velmi silné zbraně a dobré pancéřování. Roboti jsou velmi účinní proti těžkým jednotkám a budovám, jsou to špičkové válečné stroje.


Radar: Tato budova zajišťuje vojenskou vzdušnou podporu a umožňuje navigovat vzdušné síly k útoku na jakékoli místo na mapě.


Zlatý důl: Získané zlato se mění na kredity, které se používají na stavbu věží. Věže chrání budovy proti náporu nepřátelských jednotek.


Laboratoř: Výzkumné body produkuje tato budova. Jsou nezbytné pro Střední a Velké továrny, neboť zlepšují jejich technickou úroveň. Žádné středně těžké nebo těžké jednotky se nemohou vyrábět bez výzkumných bodů.


Větrná elektrárna: Tato budova je významnou strategickou jednotkou. Dodatečně vyráběná energie z těchto elektráren urychluje výrobu ve všech továrnách.


Pozemní jednotky:

State Of War rozlišuje 5 základních typů pozemních jednotek: lehké, středně těžké, těžké, roboty a nosič s atomovou bombou (NAB). Každý typ (kromě NAB) se dále dělí na 5 jednotek se stejnou výzbrojí. Ve většině RTS strategií se akce soustřeďuje především na pozemní jednotky. V naší hře to tak není, neboť máme další útočnou techniku jako jsou věže, vzdušné síly a PVT.


Lehká protivzdušná jednotka:

Hlavní funkcí této jednotky je chránit strategické budovy před pévétéčkem. Vystřeluje dvojici silných raket země-vzduch, ale protože má slabé pancéřování, doporučuje se znásobený útok.


Středně těžká protivzdušná jednotka:

Středně těžká protivzdušná jednotka vystřeluje čtyři rakety země-vzduch. Má silnější ochranný štít než lehká protivzdušná jednotka. Je schopna vyřadit pévétéčko i malé skupině středně těžkých protivzdušných jednotek.


Těžká protivzdušná jednotka:

Silný ochranný štít a schopnost vystřelit šest raket země-vzduch činí z této jednotky ideální bojovou kombinaci proti vzdušným silám. Dokonce, když útočí sama, je schopna PVT značně poškodit.


Lehká artilerie:

Tato jednotka je určena především pro bitvu na dálku. Je velmi účinná proti statickým objektům, jako jsou věže, ale nevhodná proti rychlým jednotkám kvůli dlouhé zaměřovací době.


Středně těžká artilerie:

Středně těžká artilerie má větší dostřel a ráži. Tato jednotka je velmi účinnou zbraní na dlouhé vzdálenosti.


Těžká artilerie:

Těžká artilerie má k dispozici dvě zbraně, které mohou být použity ke střelbě na velmi velké vzdálenosti. Je to nejlepší jednotka k ničení věží, ale nemůže střílet na blízké cíle.


Lehký tank:

Standardní lehký tank vybavený lehkými zbraněmi. Lehké tanky patří mezi nejrychlejší jednotky ve hře.


Středně těžký tank:

Lépe vyzbrojený model s otočnou věží, která má dvě děla. I když je pomalejší, je výkonnější než lehký tank.


Těžký tank:

Model vybavený otočnou věží, třemi děly a silným ochranným štítem. Výborný k útoku i k obraně.


Lehký plamenomet:

Tato jednotka je určena hlavně k boji zblízka kvůli krátkému dosahu plamene. To je kompenzováno jeho vysokou rychlostí.


Středně těžký plamenomet:

Tento model je pomalejší než Lehký plamenomet, ale na druhou stranu je vybaven výkonnějším dělem a odolnějším ochranným štítem.


Těžký plamenomet:

Toto je velmi ničivá jednotka pro boj zblízka. Má masivní pancéřování a otočnou věž se dvěma silnými plamenomety.


Lehký speciál:

Tato jednotka je velmi dobrou kombinací rychlosti a palebné síly. Má relativně rychlý podvozek a možnost laserové střelby na velkou vzdálenost.


Středně těžký speciál:

Středně těžký model má silnější pancéřování a jeho dělo vystřeluje velmi ničivé částice typu fusion-lambda, které nemohou být zastaveny žádnou překážkou.


Těžký speciál:

Vrhač těžkých gravitronových částic je jednou z nejsilnějších známých zbraní, navíc s obrovskou palebnou silou podpořenou silným pancéřováním. Je však postaven na pomalém a těžkém podvozku.


Kodiak:

Je vybaven dvojitým plazmovým dělem. Je dostatečně účinný proti bojovým jednotkám, věžím a budovám. Dostřel jeho plazmového děla je veliký.


Jaguár:

Tento typ robota je vybaven čtyřmi děly, která chrlí velkou rychlostí plazmu.


Rotačák:

Tento typ robota je velmi efektivní v boji na velké vzdálenosti. Vzhledem k jeho dvěma rotačním kulometům je ideálním robotem na likvidování protivníkových věží.


Mstitel:

Mstitel vysílá čtyři rakety typu země-vzduch. Je ale bezbranný při boji proti pozemním jednotkám.


Achilles:

Robot, který nemůže střílet, ale je velmi ničivý při kontaktu s protivníkem. Pomocí mohutných klepet dokáže zničit prakticky všechny typy pozemních jednotek během okamžiku.


NAB (nosič s atomovou bombou):

Tato jednotka je vybavena velmi účinnou atomovou bombou. Je velmi nebezpečnou sabotážní jednotkou, protože dokáže “vyčistit” velkou část nepřátelského území.


Věže:

Výroba věží je závislá na počtu kreditů získaných ve Zlatých dolech. Věže můžou být postaveny pouze v blízkosti vlastních budov nebo jiných věží.


Obrané dělo: Tato levná věž je konstruována na obranu proti lehkým jednotkám. Navzdory krátkému dostřelu děl mohou ve větším počtu likvidovat i středně těžké jednotky.


Protivzdušná obrana: Tato věž vysílá čtyři rakety země-vzduch. Je určena pro boj proti PVT a vzdušným silám nepřítele. Tato věž je bezmocná proti pozemním jednotkám.


Plazmové dělo: Věž je vybavena plazmovým dělem, které je velmi efektivní proti lehkým jednotkám. Plazmové dělo má větší dostřel než obranné dělo.


Rotační kanón: Vysoká palebná rychlost rotačních kulometů této věže je společně s masivním pancéřováním ideální kombinací proti středně těžkým jednotkám nepřítele.


Defragmentátor: Velmi silné pancéřování a vichřice explozivních granátů tvoří ideální obrannou věž i proti těžkým jednotkám. Vzhledem k vysoké explozivitě vrhaných granátů nemůže být nasazena proti velmi blízkým cílům.


Vzdušné síly:

Vzdušné síly otevírají nové horizonty strategické hry. Tyto jednotky jsou velmi flexibilní a jejich prostřednictvím lze prakticky okamžitě útočit i na velmi vzdálená místa.


Těžký bombardér: Tento bombardér provádí kobercový nálet a je schopen “pokrýt” velkou část území. Vzhledem k jeho nízké rychlosti se může stát snadnou obětí kvalitní protivzdušné obrany.


Výsadek: Tento nákladní letoun je schopen přinést několik jednotek na libovolné místo na mapě. Vhledem k hmotnosti a rozměrům je velmi pomalý a může být, podobně jako těžký bombardér, snadno sestřelen.


Stíhací bombardér: Tento stíhací bombardér má mnohem menší destruktivní sílu než těžký, ale vzhledem ke jeho vysoké rychlosti jej není možné sestřelit.


Trojan: Trojan sesílá sadu pulzně-magnetických kruhů s velmi ničivým efektem. Je pomalý a zranitelný.


Meteoritická bouře: Velmi nebezpečná smršť meteoritů, která dokáže zničit velké území. Nelze ji přesně zacílit.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2025 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.