1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Starlancer - rady a tipy

Rady a tipy


Název hry: Starlancer

Výrobce/Distributor: Digital Anvil/Microsoft

Rok vydání: 2000

Žánr hry: Vesmírný simulátor


1) První a zásadní rada je : BUĎTE NEUSTÁLE VPOHYBU !! Sice si asi řeknete, že to je samozřejmé, ale dám vám příklad : původní rychlost vaší stíhačky je třeba 20km/s (což je velmi málo), poté zaměříte nepřítele, srovnáte s ním rychlost (to bude třeba 250km/s, a to je hodně) a zničíte jej. Rychlost stíhačky ale nebude 250km/s, ale opět 20km/s, což je rychlost, při níž vás sestřelí i vaše slepá babička:o) ! To tedy znamená, že musíte vždy mít rychlost alespoň 150km/s.


2) Vybírejte si stíhačky, které disponují technologii Blind Fire. To vám totiž v soubojích neskutečně pomůže - stačí se totiž zaměřit na nepřítele a pokud je ve středu vašeho HUDu, zaměřovač se na něj automaticky zaměří. Později berte také něco se Spectral Shield nebo Cloaking. Vůbec se ale nevyplatí používat technologii letu vzad Reverse Thrust, protože spotřebová Afterburners a nenajdete příliš možností k jejich využití.


3) V prvních misích létejte s Predatorem a jenom pokud bude potřeba něco s lepším pancířem, berte Grendel. Naginata je slabě obrněná a zbytek lodí pomalých.


4) Volte loď ne podle toho, jak silný má štít, ale jak silný má pancíř (tj. jestli je to třída Light, Medium nebo Heavy). Třídu Light využijte, pokud raději preferujete rychlost, Medium je pro vyrovnaný poměr rychlost/výdrž, a Heavy vám zajistí obranu snad i před atomovkou:o). Pro vysvětlení : štít je žlutý kruh kolem vaší lodi a může se obnovovat, kdežto pancíř je vnitřní obrana (plechy), má červenou barvu a je NEOBNOVITELNÝ ! Na lodi existují čtyři pancéřované sekce, a pokud je jedna zničena - konec.


5) I když vám to možná nepřipadne důležité v prvních misích, později používejte Countermeasures (klávesou [H]), pokud začne blikat ikona, která signalizuje, že na loď byla vypuštěna raketa. Po vypuštění Countermeasure se raketa místo na vaši loď zaměří na něj, a je vystaráno :o). Výhodná je také funkce ECM (Elecronic Countermeasures), která dočasně znesnadní zaměření lodi nepřítelem (klávesa [L]).


6) Při ničení mateřských lodí by bylo sice logické nejdříve zničit Shield Generator, vy se ale po přečtení tohoto tipu :o) budete soustředit nejprve na ničení motorů, protože pokud mateřská loď nemá motory, nemůže nikam odletět. To poznáte už v jedné z prvních pěti misí, protože tam pokud mateřská loď odletí, mise pro vás končí. A to dokáže - vzhledem k tomu, že ji ničíte až v samém závěru úkolu (a nemůžete ukládat) - pěkně potěšit :o). A vřelé doporučení - při boji s mateřskou lodí zapněte ECM !


7) Co se raket týče, u mířených se opravdu vyplatí počkat až na bílý rotující kruh kolem nepřátelské lodě, protože pokud tam není, nemáte nejmenší šanci zasáhnout. Nezapomeňte, že různé rakety mají různě dlouhou dobu zaměřování ! Typy raket jsou různé, vy se však vyvarujte těch, které vyřadí z provozu elektroniku nepřítele (je to napsáno v popisu). To sice zní skvěle, ale pokud zasáhnete, začne se nepřátelská loď nekontrolovatelně otáčet kolem své osy, a vy nemáte ŽÁDNOU šanci zničit ji.


8) Pokud dumáte nad tím, co že je ten červený čtvereček s úsečkou zobrazený u nepřátel při pohybu, vězte že je to ukazatel, který v každém okamžiku počítá předpokládanou dráhu z aktuální rychlosti, četnosti jejich poškození a mnoha dalších faktorů. Na ten se také musíte také zaměřit, pokud chcete něco trefit :o).


9) Některé stíhače, které budete ničit, patří do letek. To je zobrazeno v prvním řádku popisu letounu (příklad popisu stíhače : Dark Sun - letka, 5k - vaše vzdálenost od stroje v kilometrech, 200kps - rychlost v kilometrech za sekundu). PŘEDNOSTNĚ ničte stroje z letek Black Guard a Dark Sun. Ty totiž mnohem lépe míří a také mají účinnější zbraně (je to obdoba hrdinů třeba z Warcraftu III), protože jsou to elitní koaliční jednotky.


10) Rada, kterou musíte umět nazpaměť - VŽDY, když se objeví letka nepřítele, mačkejte (a potom třeba i během boje) klávesu [T]. Ta totiž označuje přítomnost torpédových nosičů na bojišti, a říkám vám to (a určitě nejsem sám, kdo hrál Starlancer, tak to ví) proto, že torpéda jsou nebezpečná od první do poslední mise - jak pro vás, tak hlavně pro jejich cíl (obvykle ten, který musíte bránit).


11) Taktika ničení torpéd je jasná - pokud se objeví, zapnout Afterburners a pokud možno zničit nosič ještě předtím, než vypustí nějaké to sladké překvapení :o). Pokud už ale nějaké vypustil, nepanikařte a rozhodně pokračujte v ničení NOSIČE !! Protože nováčci se obvykle ihned rozletí za vystřeleným torpédem a zapomínají na to, že nosič má VŽDY ještě dvě torpéda v zásobě. Co je lepší - zbavit se dvou torpéd najednou a pak v pohodě zničit jedno, nebo ničit tři - každé zvlášť ? V drtivé většině také nosiče přilétají dva, takže si počet torpéd vynásobte dvěma. Stihnete sestřelit šest torpéd, nebo je libo jen dvě :o) ? Na tohle pamatujte hlavně v sedmé misi !


12) Při ničení vystřelených torpéd jim NIKDY nevlétněte do dráhy letu (viz bod 8). Znamená to totiž okamžitý Eject a neúspěch mise. Nepokoušejte se také srovnávat s nimi rychlost, protože ta se pohybuje tak kolem 40-50km/s, což je na nic. Jak to tedy provést ? Určitě ho ničte zezadu (protože zepředu je možnost, že vy posloužíte jako jeho konečná stanice :o)) při rychlosti kolem 150km/s. Stačí jen pár střel a torpédo se odporoučí krásným plošným výbuchem.


13) Používejte k vyhledávání blízkých nepřátel klávesu [R] místo [E], protože "erko" vám zaměří nejbližší nepřátelskou stíhačku, kdežto "éčko" cykluje mezi všemi stroji na bojišti, což je zbytečně zdlouhavé.


14) Při boji využívejte tento postup : nechte nepřítele přiletět asi na vzdálenost 50km a pak jej teprve zaměřte a ničte. Ano, lze jej sice zaměřit už na vzdálenost 99km, ale pokud toto uděláte, za prvé bude nepřítel mnohem více manévrovat, aby vás setřásl, a za druhé - co trefíte na 99km :o) ?


15) Jednou z důležitých funkci je Power Ball - je to nástroj na rozdělení energie do zbraní, motorů, nebo štítů. Pokud tedy máte štíty na nule, dejte do nich více "šťávy" a budou se obnovovat rychleji, pokud se chcete rychle někam dostat, dejte něco více motorům atd. Nepodceňovat !


16) Nelezou vám ty rady ještě na nervy ? Tak něco pro ty, kteří si to přečetli všechno až sem (nebo pro ty, kteří scrollovali až sem bez čtení :o)) - i když se doporučuje i začátečníkům vždy hrát alespoň na Medium obtížnost (na Easy jsou většinou nepřátelé s mířením hodně zaostalí), tady to naopak není dobrý nápad - hodně totiž přituhuje a už se ze všech soubojů nedostanete ani s čistým, ani s nepoškozeným štítem - doslova :o). Na Hard začněte myslet až po získání reflexů a rychlosti týden nenažraného jaguára :o).


To je vše přátelé, děkuji za (ne)pozornost :o) a pokud máte ještě nějaký dotaz nebo připomínku ohledně této skvělé hry, prosím napište mi na můj e-mail uvedený na začátku těchto Rad a tipů.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.