Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Výrobce: Sektor 13
Typ hry: Adventura
Rok vydání: 2005
P3X-677
Prozkoumejte pochodeň na sloupu a pokecejte si o ní se Sam. Dostanete od ní zapalovač, kterým zapalte pochodeň. Potom zmačkněte vypouklinu. Zkuste pohnout se dveřmi. Teal'C je rozstřílí tyčovou zbraní. Projděte chodbou a v místnosti seberte železný drát opřený o zeď. Dále prozkoumejte lebku, ve které najdete energetický zdroj. Jděte ven, dále po cestě a až ke kamennému stolu. Prozkoumjte ho a pokecejte o něm s Teal'Cem. Vraťte se až na dvorek a vejděte do místnosti. Prozkoumejte symbol na zdi a potom na něj použijte železný drát. Seberte ze zěmě součástku a spojte ji s energetickým zdrojem. Dále prozkoumejte nápis na zdi. Nějak si zapamatujte symboly na desce, vraťte se ke kamennému stolu, vložte do něj zdroj a zadejte tam symboly z desky. Vraťte se na dvorek, kdy vyjelo zařízení. Následuje automatická část příběhu.
Potom jděte do tajné místnosti za Danielem. Dojděte k bráně pro Sam a na dvorek pro Teal'Ca. Pošlete je do tajné místnosti s hologramem.
Země - SGC
Vejděte do výtahu a jeďte na 25 do Living Quar. Jděte do chodby a dále severní chodbou. pokračujte vlevo až ke dveřím, u nichž leží kousek chleba. Seberte ho a vraťte se do výtahu. Jeďte na 18 do Lab 1. Jděte nalevo a z bedny seberte modrý pohár. Vraťte se do výtahu a jeďte na 9 do Power Gen. Po rozhovoru s podivným stvořením střelte pistolí do světla v energetickém štítu. Projděte dveřmi k rozvodné skříni a vyhoďte hlavní pojistky. Stvoření vás uvězní u rozvodé skříně. Vyhoďte znovu pojistky, seberte elektrické vedení vedle skříně, otevřete elektrickou skříň a použijte na ni vedení. Jack připojí druhý konec ke dveřím. Nahoďte pojistky a dveře se uvolní. Vraťte se k výtahu a jeďte na 16 do Monitoringu. Jděte pořád vlevo. Následuje rozhovor se stvořením. Vraťte se do výtahu a jeďte na 28 do Stargate R. jděte do řídící místnosti a vydejte se na Chulak.
Chulak
U kamene v levém dolním rohu seberte plastovou lahev. Jděte do města. pomocí P90 sestřelte ze stromu klec a seberte ji. Jděte dále do města. Z nádržky na zdi naberte do láhve vodu a pokračujte na tržiště. U prvního stánku prodejte energetický modul. Dostanete za něj 6 mincí. U druhého stánku kupte provaz a roh. U třetího stánku prodejte rozbitou klec a modrý pohárek. získáte 3 mince. Jděte dál doleva do Teal'Cova domu. Pod balkónem 3 krát seberte ovoce. Zaklepejte na dveře a kupte si mapu Chulaku. Vraťte se až na předměstí a vydejte se do divočiny. Prohlédněte si mapu a jděte k ruinám. Prozkoumejte Danielův batoh. Najdete tam kartáč, baterku a medailon. Přivažte provaz na pilíř přes díru, uchopte druhý konec a použijte ho na starý strom ze ruinami. Jack se pokusí pilíř odstranit, ale je to příliž těžké.
Použijte železný drát na pilíř. Ten se rozpůlí. Znovu zkuste zatáhnout za provaz. Menší část pilíře je odstraněna. Vezměte provaz a přivažte ho na větší část pilíře. Daniel a Teal'C mohou vyšplhat nahoru. Slezte dolů. Prozkoumejte kamenné bloky. Můžete si o nich promluvit s Danielem. Pomocí barevných tlačítek poskládejte bloky tak, aby propojily drážky na zdi. Otevře se díra, do které nalijte vodu z lahve. otevřou se tajné dveře. Vejděte dovnitř. Po rozhovoru s hologramem seberte artefakt vedle dveří. Prozkoumejte Shill Harm. Vraťte se zpět na začátek města a znovu tam naberte vodu. Jděte zpět do tajné místnosti a uhaste pochodeň poblíž dveří. Do díry na pochodni nasaďte roh. Získáte přístup k Shill Harmu. vylezte až nahoru k Teal'Covi. Přenesou vás Asghardi a dají vám instrukce.
Anubisova vulkanická planeta
Jděte do jeskyně a z beden seberte 3 granáty. Aktivujte transportní kruhy a vlezte si do nich. Z krabice seberte malý kousek kovu a přesuňte se pomocí kruhů zpátky. Hoďte granát do trubky, z níž vychází pára. Po chvíli přijde jafa, kterého zastřelte pomocí P90. Vejděte do chodby, která byla předtím chráněna silovým polem. Jděte pořád dál doleva a projděte dveřmi. Jděte do laboratoře a skrz ní do laboratoře 2. Ze země seberte rozbité sklo. Koukněte se do díry, ze které čouhá kabel. Seberte tam červený krystal. Projděte dál do laboratoře 3 a ze stolu nalevo od mechanického ramene seberte velký železný předmět. Položte železný drát na stůl uprostřed a použijte panel napravo. Laser poškodí drát. Z toho pak vznikne páčidlo. Seberte ho a vraťte se až ke transportním kruhům. Cestou potkáte podivné stvoření.
Nejde zastřelit a tak počkejte, až přijde ke dvojici trubek vycházejících ze stěny a použijte páku vedle vás. Usmažíte ho párou. Zbyde po něm středně velký železný objekt, který vezměte. Otevřete bedny páčidlem a seberte C4. Vraťte se před vchod do laboratoří a použijte C4 na velké dveře. Odejděte do laboratoře a počkejte, až nálož exploduje. Vraťte se na chodbu a vejděte do odpálených dveří. Podívejte se na rytiny u dveří na druhé straně místnosti. Vložte malý, střední a velký kousek kovu do symbolů, které mají stejný tvar. Otevřou se dveře, do kterých vejděte. Pokračujte pořád doleva. Čeká vás souboj s Anubisem. Než ale vejdete do oné místnosti, vyndejte krystal Shill Harm z tabulky. Vejděte do místnosti a po rozhovoru pravým tlačítkem klikněte na krystal. To vám dodá velkou sílu a porazíte tak Anubise.
KONEC.