1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Star Wars: Episode 1: Phantom Menace
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Star Wars: Episode 1: Phantom Menace - návod

Návod dodal : John C&C Zbořil - C.F.M.N+L Team



1) Trade Federation Battleship


Jste na začátku celé  hry. Pamatujte si, že všechno se vám  bude hodit a nikdy

nepohrdněte  povalujícím  se  granátem  či  náboji  do  blasteru, vše náležitě

využijete. Pochopitelně, ukládejte pravidelně svou pozici - způsobů jak zemřít

je příliš mnoho. Stejně tak nezapomínejte na to, že pomocí meče můžete odrážet

laserové paprsky  na vás letící. No  ale přejděme k věci.  Začínáte na válečné

lodi. Můžete si popovídat s robotem, ale  je to k ničemu, projděte tedy dveřmi

a zlikvidujte  tlupu  droidů.  Pokračujte  dlouhou  chodbou  dozadu,  kde  vás

Qui-Gon  nechá samostatně  přemýšlet. Dejte  se doleva  a zničte robota, jehož

úkolem  je vypouštění  bojových droidů  za účelem  vaší fyzické  likvidace. Na

opačném  konci chodby  najdete po  pravé straně  tlačítko otevírající místnost

s otevíracím panelem hlavních dveří. Stiskněte  jej. Dveře se otevřou a budete

moci  pokračovat dále.  Jelikož však  bude množství  nepřátel nad rámec vašeho

arzenálu, pokračujte  doprava a úzkou chodbou  dál. Propadnete se, neztrácejte

tedy hlavu a po eliminaci robotů najděte tlačítko, které otevírá první červené

dveře.  V  nich  je  medicína  na  druhé  dveře,  kterými  rafinovaně obejdete

ventilátor.   Dojdete  se   do  chodby,   kde  vlevo   najdete  několik  obětí

a health-pack,  vlevo se  pak propadnete.  Zničte co  se vám  pod meč dostane,

projděte pak ale  pravými dveřmi. Se starcem na  konci místnosti prohoďte řeč,

posléze zlikvidujte v kulaté místnosti pomocí meče generátor. Zpět na rozcestí

mezi  dveřmi  a  pokračujte  velkými  červenými  dveřmi. Ihned vyjeďte výtahem

nahoru, abyste zabránili kontaktu s vcelku složitě zvladatelnou stvůrou. Malým

průlezem na pravé  straně se pak dostanete do míst,  kde potkáte v chodbě (jak

vtipné,  pokud  jste  četli  recenzi)  Qui-Gona.  Jděte  tedy  rovně a nakonec

doprava.  Ucpávka se  odstraní pomocí  tlačítka v  tunelu. Stisknutím  dalšího

tlačítka  se  přesune  posunovací  část  a  na  jejím  konci je opět tlačítko.

Stiskněte jej  a vyčkejte. Přesunete se  a stisknete opět tlačítko.  Budete se

moci vrátit k výtahu, kde sjedete o  patro níž. Jděte rovnou doprava a posléze

se s  menšími pauzami dostanete až  k plošině s tlačítkem.  Tím pádem je tento

level ukončen.



2) The Swamps of Naboo


Ocitnete se  na ostrůvku. Z vyvýšené  pozice na vás bude  volat Jar Jar Binks.

Proplavte tedy na nejbližší pevninu s  roboty a po jejich anihilaci pokračujte

až  k  Jar  Jarovi.  Kvůli  útočníkům  ho  následujte  až  do paloučku s kmeny

a kameny. Zničte  hlídku v pravé  části a přesuňte  bednu tak, aby  bylo možné

doskočit za vaším průvodcem. Následujte ho tam, kam vás povede - tedy nejdříve

hromadou strážců,  poté roztomilých zvířátek, pro  které je smrt vysvobozením.

Na konci  vyskákejte nahoru za Jar  Jarem. Dostáváte se do  lesíku, kde musíte

dávat pozor na hlídky a létající nepřátele. Dojděte na místo, kde bude Jar Jar

stát o jednu  úroveň nad vámi. Zamiřte k tůni  s velkými rybami. Pomocí malých

ostrůvků přeskákejte  na opačný konec a  přes kámen poté nahoru.  Přeskočte na

ostrůvek  s  Jar  Jarem  a  promluvte  s  ním,  slíbí  vám,  že  vás dovede za

Qui-Gonem.  Buďto  pomocí  liány  přeručkujte  na  druhou stranu nebo proveďte

dvojitý skok  za běhu (běh+dvakrát  skok). Následujte Jar  Jara až k  propasti

a bedně. Je možné bednu shodit do propasti a následnou manipulací ji přistavit

k protější  stěně. Vyskočte  na liánu  a přeručkujte  na druhý  konec. Dojděte

k Jar Jarovi  a poté se  zmocněte automatu vlevo  od místa, kudy  jste přišli.

Nezapomínejte při likvidaci nepřátel, že  tato zbraň se zaměřuje i vertikálně.

Až poslední Droidi padnou k  zemi, pokračujte průrvou vpravo. Najdete Qui-Gona

a animace vás zavede do třetího levelu.



3) Otoh Gunga


Promluvte  s Qui-Gonem  a vraťte  se  do  místnosti s  akváriem. Pokecejte  se

stvořením u něj a jděte chodbou  do přepravní bubliny, kde stiskněte tlačítko.

Dostanete se do další místnosti. Pomocí  Síly se dostanete přes stráže (i když

meč  či  blaster  vykonají  tutéž  službu  stejně  -  jen  s  větším efektem).

Pokračujte až do  místnosti s Gunganem, kdyz po rozhovoru  s ním získáte kartu

na vstup do  mnoha dveří. Cesta povede dále ke  skákacímu puzzle - přeskákejte

na druhou  stranu přes dva sloupy.  Další transportní b ublina  vás dostane ke

složitějšímu  skákacímu puzzle  - zde  se jednotlivé  sloupy zasunují, je tedy

třeba i přemýšlet rychle a zvážit, má-li cenu se pro blaster na nejvyšší sloup

snažit dostat. Ale dál... najděte transportní bublinu na konci chodby a svezte

se.  Ve velké  bublině stiskněte  tlačítko a  rychle utíkejte  nahoru, než  se

spojující článek  opět vrátí zpět  a znemožní vám  tím cestu. Pokud  spadnete,

přisuňte bednu k okraji a vyšplhejte. Strážci u dveří řekněte fialově napsanou

zprávu (Síla)  a nechá vás projít.  Dostanete se do bubliny  s červeným zámkem

napravo a chodbou  vlevo. Tam jděte. Přisuňte bednu  k tlačítku, stiskněte ho.

Stejný postup zopakujte ještě třikrát. Odkryje se podlaha a budete moci skočit

dolů. Stoupněte  na bednu a  vylezte ven. Zámek  bude již odemknutý.  Na konci

chodby najdete další puzzle - jde o to přisunout bednu pod tlačítko, stisknout

ho, vyskočit nahoru,  přeskočit na protilehlý výstupek a to  vše dříve, než se

dveře  zavřou. Popovídejte  si s  tvorem u  ovládacích panelů,  pomůže vám dál

- jděte tedy do  transportní bubliny na konci chodby. Až  se bude cesta větvit

doleva a doprava, jděte doleva a po rozhovoru s otvíračem cel (zvláštní název)

zajděte pro Jar  Jara. zavede vás do druhé transportní  bubliny - tedy možnost

napravo. Ta vede přímo k Bongo, které vám Boss Nass zapůjčil. Level 4 je tady.



4) The Gardens of Theed


Poté,  co  Qui-Gon  a  Jar  Jar  Binks  zmizí  neznámo  kde,  pokračujte  dolů

a přeskočte do  horní nádrže. Pozor  na velké dravé  ryby ! Po  přeskočení tří

vodopádků střílejte  na zařízení vedle mostu,  vysune se tak. Přejděte  po něm

a až se dostanete ke stráženému mostu,  střílejte do páky po jeho levé straně,

zbytek přebroďte. Nyní bude následovat velice  náročná část hry - krátké intro

vám totiž předvede plnou sílu droidů a  bitevních tanků a dalších - všechny je

musíte zničit. Dejte se doleva. Rafinovaně  kombinujte zbraně a bojujte - není

možné  určit strategii  či fintu.  Mně osobně  se vyplatila  metoda uskakování

bokem  a kombinace  omračující granát  + následný  meč. V  půli zahrady,  když

budete  rychlí, najdete  umírajícího obránce  hradu. Poví  vám heslo, pokud je

však již  mrtev, je možnost  jak toto obejít.  Prostřílejte se následně  až ke

vstupní bráně, kde buď povězte vojákovi heslo  (v mém případě J154) nebo mu ho

nepovíte  a  on  vám  ukáže  jiný  vchod  do  areálu - stisknete velké červené

tlačítko v místě,  kam vás dovede. Dostanete se tak  do paláce. Jděte na konec

nádvoří  a stiskněte  nahoře na  schodech červené  tlačítko. Nádrž  se napustí

vodou a vy  můžete přeplavat za druhým červeným  tlačítkem. jehož stisk odhalí

třetí, které bylo pod vodou. To pro jistotu vysouvá most. Budete-li pokračovat

od mostu rovně,  naleznete raketomet, když dosunete oltář (nebo  co to je) pod

okno,  stisknete tlačítko  a vyskočíte   do pravého  balkónku. Vraťte  se zpět

k vysunutému mostu  a vystřelte na mechanismus  vpravo od mostu a  přejděte po

něm. Nyní nastává nejsložitější část celé  úrovně. Bojový tank hlídá bránu, je

tedy potřeba ji otevřít. Vyskákejte na  levé bloky kamene a vystřelte na páku.

Na opačné straně  je třeba vysk očit a na  vrcholu skoku vystřelit nebo použít

Sílu na druhou páku. Projděte bránou.



5) Escape from Theed


Najdete  opět  Qui-Gona   a  Jar  Jara,  kromě  toho   také  královnu.  Budete

zablokováni, následujte  tedy královnu až  do zahrady. Zatlačte/vysuňte  sochu

a pokračujte dále. V  místě se dveřmi přeskočte na druhou  stranu, o patro níž

je možné najít  raketomet. Otevřete zevnitř a sejděte  pár schodů. Královna se

zde zastaví a nebude pokračovat, dokud ji neujistíte, že je vše v pořádku. Čas

od času  se sem vraťte, droidi  se budou snažit ji  zabít. Můžete si popovídat

s matkou  a  o  kousek  dál  (v  levé  ulici)  najít  syna,  ale  nebude nijak

ohodnoceni, stejně jako  o pár okamžiků později, když  donesete vojákovi láhev

s vodou.  Dejte se  tedy pravou  cestou a  dostanete se  na náměstí  s bojovým

tankem a zamčenými pravými dveřmi. Tlačítko na dveře je, jak jinak, za tankem.

Vyjděte doleva nahoru na most, kde je již zmiňovaný voják.Přes most pokračujte

dál a  pak se dejte  doleva. Projdete několika  místnostmi až se  dostanete do

zadní části tanku. Donuťte ho se pohnout  a poté stiskně te tlačítko - otevřou

se vrata. Můžete zajít do vězení a  za osvobození dostat granát. Vraťte se pro

královnu a  spolu s ní  projděte otevřenými vraty.  Nyní nastane složitá  část

- je třeba se dostat k zamčeným dveřím  a nepřátel je mnoho, jako dobrá metoda

mi  ale  přijde  cesta  po  schodech  nahoru.  Zlikvidujte  všechny  nepřátele

a dojděte k bráně. Královna zde počká, než se vám podaří ji otevřít (bránu, ne

královnu). Jděte tedy  po nejbližších schodech nalevo nahoru  a popovídejte si

se ženou. Vyskočte oknem a projděte dozadu - pomocí lana přeručkujte na druhou

stranu. Najděte tlačítko  otevírající bránu a dole pak  dveře. Pokračujte dále

až dojdete  k mostu. Skočte  do lodi,  prohoďte  pár slov a  jděte po schodech

nahoru, z balkónku  střelte na páku v protějším okně.  Vraťte se pro královnu.

Pokračujte  až k  místu, kde  bude pár  dobrých vojáků  - kousek  před nimi se

nachází  v  místnosti  člověk,  který  vám  velice pomůže. Zlikvidujte všechno

nepřátelské a vlevo najdete vchod do hangáru.



6) Mos Espa


Budete hrát za Qui-Gona. Se skupinkou  Jar Jar a královninou komornou Padmé se

vydáte  do města.  Kromě pár  písečných lidí  si ničeho  ani nevšímejte. Až se

dostanete  do města,  všimněte si  jeho uspořádání,  hlavní bulvár  je červená

ulice, po pravé straně jsou černá a modrá ulice a vlevo je pak oranžová ulice.

V lokále se dozvíte od závodníka, že by vám mohl pomoci Anakin. Jděte do modré

ulice a v  rohu uslyšíte prodejce, promluvte s  ním a užijte Sílu -  poví vám,

kde najít Anakina. Pokračujte dále, najdete Padmé. Odtud zamiřte dolů do města

do čtvrtě  otroků. Na úplném  konci najdete Shmi,  Anakinovu matku, která  vás

k němu zavede.  Ten pro změnu zavede  vás k Wattovi, který  by T-14ku měl mít.

Cesta  povede  přes  skládku,  kde  bude  třeba  především skákat. Až dorazíte

k Wattovi, vyměňte cívku z Naboo za  dva palivové výměníky. Na T-14 bude třeba

peněz, které nemáte. Popovídejte si ještě s Anakinem a poté s Padmé. Promluvte

si i s modrými sestrami, které vám  poví o půjčce. Jděte odtud do modré ulice,

kde u kšeftaře (slashing prices  pořád vykřikuje) vyměňte palivové výměníky za

mass  coupler.  Odtud  se  dejte  do  míst,  kde  jste  potkali posledně Padmé

a vejděte do  dveří vedle zelené potvory  - najdete Jar Jara.  Vyjděte druhými

dveřmi a popovídejte si p osléze s dámou (ehm) v červených šatech - bude chtít

zachránit syna  Tomo. Vraťte se k  Wattovu obchodu a naproti  němu jsou v rohu

schody  nahoru. Vyjděte  po nich,  protáhněte se  bytem, přeručkujte  a dalším

bytem  se  dostanete  až  k  druhému  lanu.  Přeručkujte  po něm (pokud budete

sestřeleni,  zabijte  útočníka,  příště  již  budete  mít pokoj) a zlikvidujte

všechno v  místnosti (dávejte pozor  na vysunující se  blastery). Když vyjdete

ven, uvidíte velkou stvůru - zabijte  ji. Mně se osvědčila metoda stoupnout si

na bednu  vedle schodů a  sekat kolem  sebe  mečem - dříve  či později příšera

zhyne. V oné bedně najdete Tomo. Povede  vás ven a po cestě ještě zlikvidujete

generátor, který otevře dveře. Syn půjde k matce a vy získáte repulse booster.

Pokračujte  do  modré  ulice,  kde  pomozte  lamentujícímu chlápkovi od chátry

v jeho  bytě. Proskočte  dolů a  zničte oba  vetřelce. Obchodník  se vám za to

odvděčí držákem  na motor. Jděte nyní  do černé ulice, kde  se nachází hospoda

a v ní Sebulba - vyměníte zde držák  motoru a repulse booster za servo control

system. To doneste spolu s mass couplerem Anakinovi.



7) The Mos Espa Arena


Dojděte  za  modrým  stvořením,  které  vám  povědělo  o  penězích  a Jabbovi,

a nechejte  se jí  zavést kam  až to   půjde. Sami  pak pokračujte  dál až  do

propasti.  Povídání s  Jabbou je  vcelku neplodné,  stejně jde  jen o to zabít

Jabbova šampióna za 50 peggatů. Až se tak stane, pokračujte vytvořeným otvorem

do baru. Jděte před kapelu a promluvte  s chlápkem - je ožralý. Promluvte tedy

na barmana  a objednejte juri juice.  Doneste ho chlápkovi a  poté ještě jeden

jeho kamarádovi. Tento vás zavede k  Wattovi (neposlouche jte ho a stále jděte

za ním). U Watta  na balkónku vložte sázku a vraťte se  do baru. Podél Jabbova

trůnu se dostanete na tribunu a po  mostku až k Podracerům. Jděte k Anakinovi,

kterému ale někdo  ukradne ignition capacitor. Pronásledujte ho  - přivede vás

po  schodech do  budovy na  kopci. Uvnitř  vás čeká  lítá bitva,  při které si

budete kromě  nepřítele muset dávat pozor  i na děla (jsou  tam dvě nebo tři).

Seberte posléze kapacitor a doneste ho Anakinovi.



8) Encounters in the Desert


Tento  level je  velice rychlý,  a i  když ne  příliš snadný,  jeho splnění je

otázkou dvou  nebo tří minut.  Jděte z města  ven a zničte  létající nesmysly.

Když se  budete snažit projít  kaňonem, Darth Maul  ho zatarasí. Budete  s ním

tedy muset bojovat.  Po chvilce boje uteče. Jděte k  sesuvu, odtlačte kámen ve

druhé řadě  a prosmýkněte se na  druhou stranu. Druhá část  boje s Maulem bude

to, co vás  nyní bude zajímat. Darth Maul nesmí  zabít ani jednoho člena týmu,

stejně jako zničit generátor. Doporučuji kombinovat metodu šavlování a použití

Síly, podaří se  vám tak Maula na nějakou dobu  zdržet, zatímco zbytek skupiny

dorazí k  lodi. Až budete  mít dojem, že  se tak již  stalo (asi minuta boje),

vydejte se k lodi, level skončí.



9) Coruscant


Vtělte  se  do  fyzické  schrány  kapitána  Panaky,  bude teď vaším svěřencem.

Posbírejte  tedy všechny  zbraně, jděte  k taxi,  které bude ale zlikvidováno.

Bleskurychle přeběhněte naproti a sjeďte do cestovní kanceláře.Projděte dveřmi

až na  nástupní platformu, kde jsou  dva lidé. Člověk vpravo  nabízí lístky za

100 kreditů,  které získáte prodejem dalekohledu  druhé osobě. Prodejce lístků

sice cenu bude šroubovat nahoru, ale dohodnete se. Odtud rovnou k odbavovacímu

robotovi, kterému dejte lístky. Bohužel, loď  b ude zničena a tak budete muset

řešit  puzzle  s  bednami.  V  celé  nádrži  jsou  celkem  dvě pohyblivé bedny

- v  diagonále v  rozích, jedna  je však  v modrém  silovém poli. Posuňte tedy

jednu  bednu  k  rozbitému  zábradlí  a  stiskněte  první  páku. Zruší se pole

a vysune se  výtah. Až indikátor zezelená,  stiskněte páku opět a  výtah sjede

dolů. Nyní na  něj můžete natlačit druhou bednu a  pomocí páky výtah zvednout.

První bednu posléze přisuňte k výtahu a vyšplhejte nahoru. Cesta dál nevede po

zemi, proto dosuňte  bednu na úroveň čáry u další  páky a stiskněte právě toto

tlačítko. Z  bedny se pak  dostanete na pojízdnou  plošinu. Chvilku skoro  nic

neuvidíte, ale posléze se objevíte na  křižovatce. Zabijte nepřátele a z dálky

třetí  zbraní   sestřílejte  všechny  ucpávky  na   zdi.  Přeskočte  na  římsu

a stiskněte vevnitř zelené tlačítko. Pokračujte  až do posledního okna, kde je

sklad. Je  možné odsunout dvě bedny  a získat bonusy. Jděte  dál a v obchodním

centru jděte  po schodech nahoru.  Sjeďte levým výtahem  dolů. Pozor na  hordu

nepřátel,  až  se  jich  zbaví  te,  v  rohu  místnosti se objeví další výtah.

Následujte jej,  v prostředí žebráků poznáte,  co je to nouze.  Bez výčitek je

zabijte.  Jelikož  se  zdá,  že  již  cesta  nikam  nevede, stiskněte tlačítko

a stoupněte si na zasunovací zeď, dostanete se o patro výše.Jděte do místnosti

se  dvěma panely  a stiskněte  nejdříve  pravý  a pak  levý panel.  Proběhněte

doprava a na  další křižovatce rovně. Shoďte bednu na  vrcholu a najdete bílou

kartu. Spusťte blokovací zeď a jděte doprava. Použijte bílou kartu. Z mrtvolky

seberte vypadnuvší červenou  kartu a dejte pozor na  královnu. Nyní dojděte ke

dveřím s červeným terminálem, vsuňte  kartu a sjeďte dolů. Následuje martýrium

s mostem.  Stiskněte pravou  páku, poté  levou, přejděte  po mostě,  stiskněte

levou  páku a  následně pravou.  Zablokuje se  východ, ale  budete moct přejít

k úplně  první páce.  Stiskněte ji  a poté  zatlačte i  na druhou pravou páku.

Bloky se odsunou  a dveře budou otevřené. Posléze  se ocitnete u zaheslovaných

dveří  -  řekněte,  že  „Coruscant  has  lovely  sunsets.“  a budete vpuštěni.

Následuje další boss. Kdyby Panaka nebyl  panák, dalo by se bojovat na úrovni,

takto však bute bojovat jako zbabělec  a sice metodou úprku se střelbou zbraní

číslo 2 do zdí  tak, aby se paprsky odrazily do nepřítele,  pro přímý boj není

bohužel Panaka přírodou obdařen a brzy by zahynul, nehledě na to, že lasery na

bosse  směřující  bez  problémů  nepřítel  vykrývá.  Až  boží  bojovník zhyne,

pokračujte dál až k plošince. Zatáhněte za páku.



10) Assault on Theed


V této úrovni  budete hrát jak za  Obi-Wana, tak za královnu  Amidalu. Dojděte

tedy do  hangáru, kde najdete Darth  Maula. Budete přepnuti do  těla královny.

Vybavte se čím můžete a v  postranní levé uličce popovídejte s chlápkem, který

také  leccos přidá  do vašeho  arzenálu. Vydejte  se nyní  stále rovně. Panaka

řekne,  že  je  zde  podezřele  ticho  -  nařiďte  mu,  ať  počká,  zatímco se

porozhlédnete. Do davu droidů navrhuji vhodit  granát. Přejděte přes most a za

neustále likvidace  nepřátel dojděte k  vratům. Opět bud  ete Obi-Wan. Bojujte

s Darth Maulem  a když mu  uberete asi polovinu  života, uteče. Jděte  za ním.

Přepnete  se  však  mezitím  opět  na  královnu.  Brána  je otevřená, proto jí

proběhněte až  ke schodům a  z okna poté  kryjte Panaku. Poté  s ním promluvte

a jděte  zadem. Ve  skříňce najdete  lékárničku, která  se pravděpodobně  bude

hodit.  Po mostě  přejděte a   zničte droidy,  dojdete ke  zraněnému vojákovi.

Promluvte s  ním a posléze  s R2, otevře  vám dveře, ve  kterých můžete zničit

generátor. Na nádvoří můžete jít do věze ní, pokud vám to stojí za to. žekněte

kapitánovi ať se postará o generátor se  silovým polem a sami jděte co nejdál.

Posléze následujte  kapitána až do zahrad  a na balkónek. A  opět jste Obi-Wan

a Druhá část boje s Darth Maulem je tu. Dejte pozor na to, aby nikdo nespadnul

dolů. Až bude Maul vyčerpán, uteče. Pronásledujte ho, propadne se vám pod nohy

cesta.  Jděte tedy  do druhé  kruhové oblasti  a vlevo  jsou dveře  vedoucí do

dalšího levelu.



11) The Final Battle


Jděte  doprava a  promluvte se  strážcem. V  zadních pravých dveřích popadněte

bednu a dotlačte ji do levé místnosti přímo pod zelené tlačítko. Otevře se tak

průlez do  místnosti, kde jsou  drženi zajatci. Promluvte  s nimi a  dostanete

bílou  kartu.  Prostřední  dveře  na  chodbě  nechejte  raději zavřené, to, co

obsahují, je příliš na to, jaké máte zbraně a hlavně kolik munice. Přesuňte se

proto k velkým vratům a vlevo od nich  je v rohu čtečka. Poté bude možné bránu

otevřít a projít  jí. Ale pozor, ani Obi-Wan na  tom není nejlépe. Musí projít

dveřmi a protáhnout  se celým tím spletencem cestiček a  kruhů. Jděte tedy kam

až to půjde a vyjeďte nahoru. Přeskočte  na kruh se silovým polem a vejděte do

dveří.  Na  konci  najdete  tlačítko  dezaktivující  pole kolemtlačítko zhruba

vprostřed cesty.  Stiskněte jej a  vysune se rampa.  Pomocí toho je  již možné

přeskočit na druhou stranu. Ve dveřích najdete mnoho nepřátel a vedle tlačítka

i health-pack.  A už  jsme opět  královnou. Nyní  nastane velice  obtížná část

- probojovat se všemi  nepřáteli. Pomocí může být raketomet  v prvních dveřích

(otevírají  se  tlačítkem  po  levé  straně  na  hlavní  chodbě) či pár zbraní

v místnosti rovněž na levé straně. Až  se probijete na druhou stranu a získáte

modrou kartu,  projeďte ji v č  tečce a otevřete modrou  bránu. Objevíte halu.

V druhých modrých dveřích najdete jednu bednu. Dotlačte ji až k výtahu. Druhou

bednu natlačte přímo  na výtah zhruba doprostřed zadní  řady. Horní bednu poté

shoďte na tu dolní a výsledek dotlačte k druhému sloupe vpravo, kde se nachází

červená karta. Šup s ní do čtečky  a hurá, další brána je otevřená, takže nyní

je  na řadě  opět Obi.  Sjeďte výtahem  do prostředního  patra a  připravte se

k vrcholnému výkonu  - skoku na  kruh pod kruhem  s droidem. Až  se tak stane,

jděte kam až  to jde a opět přeskočte  na další kruh před a  pod vámi. Je lépe

skákat  pokud je  výtah zrovna  dole. Každopádně,  projděte dveřmi a stiskněte

tlačítko  u  výtah.  Ten  vyjede  nahoru.  Odtud  dvojitým skokem Přeskočte na

plošinku vpravo  a uvolněte tlačítko.  nahoře naložte nově  objevenou bednu na

výtah a dolů s ní. Do strkejte ji na konec bludiště, kam máte přístup a pomocí

ní vyskočte  nahoru. Jste v  ovládací místnosti. Nastavte  ciferníky do těchto

poloh (zleva doprava) : 9:00, 9:30,  3:00. Druhá sada má nastavení 9:30, 3:00,

9:30, 3:00,  9:30. Až toto nastavení  provedete, vraťte se dolů  a uvidíte, že

prostředkem povede čistá cesta. Projděte jí  a na druhém konci výtahem vyjeďte

nahoru  a  opusťte  dveřmi  místnost.  Královna  má  slovo. Zničte velký nápor

nepřátel pomocí kanónu a jděte po  schodech nahoru. Levými dveřmi se vytáhněte

na   římsu,  po   které  dojděte   do  pravé   místnosti.  Přistupte  k  trůnu

a zlikvidujte, co  se dá. Než  se dáte do  řeči s Viceroyem,  otevřete i dveře

vedoucí k Panakovi.  Teprve poté se dejte do debaty.  Výsledkem bude 6 mrtvých

droidů a  Viceroyova kapitulace. Poslední změna  na Obi-Wana - TEĎ.  Vpravo od

vás je výtah, na  který musíte naskočit. Dá to práci, ale  ne zase tak velkou.

V prostředním  patře vystupte  a jděte  přes  dva  kruhy se  silovým polem  až

k dalšímu výtahu. Vyjeďte  jedno patro a budete těsně u  místa, kde Darth Maul

a Qui-Gon bojovali.  Najdete je v levých  dveřích za sérií silových  polí. Jde

o to Darth Maula zabít nebo shodit do díry. V momentě, kdy se vám toto podaří,

promluvte na Qui-Gona a budete mít další hru za sebou.


KONEC

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.