Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Poznámky autora :
1) Tento návod je pro obtížnost NORMAL. Nutno podotknout, že rozdíl mezi obtížnostmi je značný.
2) Nezáleží na tom, kam nepřátele trefíte, nejsou rozděleni na žádné bolestivé zóny.
3) Na Voyageru je spousta dveří, při jejichž USEnutí zazvoní zvonek, ale nečekejte že vám někdo otevře a pozve vás na kávu :-).
4) Ve většině misí vás doprovází vaši kolegové, kteří mají neblahou vlastnost plést se vám do cesty, zejména pak během boje. Dejte si pozor abyste do nich moc nestříleli, nebo se naštvou a půjdou po vás. Pokud byste kohokoliv z Voyageru, ať už schválně nebo omylem zabili, bude to znamenat reload level.
1) THE RESCUE (Borg1.bsp)
Začínáme hezky zlehka na Borgské krychli... Dokud nezaútočíte, tak se nepokusí vám ublížit, alespoň na začátku (i kdyby se o to pokusili, tak co na tom... :-).
Jděte doprava, rozstřelte distribution node u silového pole, jděte dopředu, zničte plasma filter na protější zdi a vlezte do místnůstky s dobíječkou střeliva. Potom jděte dál, na konci chodby rozstřelte další distribution node, pokračujte přes odstraněné silové pole, rovně až na konec chodby, kde je vpravo plasma filter a za ním dobíječ healthu, a vlevo plasma filter, po jehož rozstřelení vlezte do větrací šachty, vyšplhejte po žebříku, dojděte na konec, odstrčte rozbitou mříž, hupsněte dolů, sjeďte výtahem, seberte ze stolu I-mod a zmačkněte control panel, načež se vypořádejte s útočícími Borgy a jděte dál.
Pomožte kolegům, jestli potřebujete, tak si dojděte na konec chodby pro health a pak pokračujte průchodem napravo, odkud vyběhli vaši kamarádi.
U modrého silového pole sjeďte dolů výtahem, rozstřelte rozbitou mříž napravo, prolezte větračkou (bacha při skoku, zraní vás to, takže radši použijte žebřík) a na konci střelte do plasma filtru, načež se vraťte k modrému silovému poli, za ním pomocí control panelu odstraňte žluté pole a jděte do další mapy.
2) INCURSION (Borg2.bsp)
Hned u levé ruky máte automat na health a za rohem na střelivo. Na křižovatce se dejte doleva, v místnosti s výtahem USEněte panel, vyjeďte výtahem, pokecejte s kolegou, který vám se vší srdečností zničil cestu, a vyjeďte o patro výš na zelené věci pohybující se po kolejnici na zdi. Nahoře přejděte most, sjeďte stejným způsobem dolů a jděte dál.
Další místnost se zařízením, na němž jsou dva control panely, z toho jeden pro výtah který vás vyveze na druhý ochoz. Borgy střílejte už v regenerátorech, dojděte k pístovému výtahu, vyjeďte nahoru, dalším výtahem sjeďte dolů a hurá do další mapy.
3) TACTICAL DECISION (Holodeck.bsp)
Vpravo zničte distribution node a pak USEněte panel mezi silovými polemi.
4) CONDITION (Voy1.bsp)
Vychutnejte si nádherné a naprosto klasické intro.
5) HAZARD TEAM (Voy1.bsp)
Paráda ! Osobně na palubě Voyageru ! Nejsem sice žádný fanatický trekkie, ale Voyager prostě žeru.
Prohlédněte si to tu, pokecejte se členy posádky... to je prostě něco, osobně mluvit s kapitánem... ale nepřežeňte to. Dostal jste rozkaz jít pomoct B'Ellaně, takže nastupte do turbovýtahu, USEněte turbolift control panel, nebo prostě tlačítko, a už se žeňte na palubu 11. Pokud se na můstku zdržíte moc dlouho, tak vás zavřou pro insubordinaci.
6) UNAVOYDABLE DELAYS (Voy2.bsp)
Porucha výtahu, takže přichází na řadu slavný Jeffriesův průlez. Jděte doleva, jedinou možnou cestou až k panelu před chodbou, odkud vyběhne splašený člen posádky. Než USEnete control panel pro zapnutí silového pole, tak můžete, ale nemusíte počkat, až se váš kolega dobelhá k vám.
Jděte chodbou až ke dveřím od výtahu, vlezte do menšího otvoru naproti nim a plazte se. Výbuch vám zatarasí cestu, ale také vyrazí dveře od výtahové šachty, takže tam vlezte, vyšplhejte po žebříku a plazte se tunelem, skočte do toho nižšího a dostaňte se do místnůstky s control panelem, USEněte ho, vraťte se na chodbu a jděte z výtahové šachty doleva.
Pomožte kolegům : až začnou panikařit, tak USEněte panel, načež dojděte na konec chodby, vejděte do místnosti nalevo a "projeffrisujte se" do dalšího levelu.
7) HAZARD DUTY (Voy3.bsp)
Přes rozbitý regál doskákejte na druhou stranu místnosti (tekutina na zemi zraňuje, ale ne moc), vylezte po žebříku a USEněte panel, načež hupsněte dolů, otevřete si dveře na chodbu a dojděte k B'Ellaně.
Až se vypne silové pole, tak vejděte do strojovny, všimněte si panelů nalevo, ten s červenou obrazovkou je potřeba USEnout, ale ne hned. Jděte doprava a za rohem použijte označený panel, pak udělejte to samé s tím, o němž jsem se již zmínil, načež vylezte po žebříku vedle warpového jádra a nahoře USEněte další, též červeně svítící panel. Jádro je zachráněno.
Vraťte se na chodbu, jděte doprava a do prvních dveří které potkáte - turbovýtah, který předtím nefungoval.
8) DEFENSE (oy4.bsp)
Jděte ke skupince kolegů, počkejte až se Foster vykecá a naběhněte do útoku. Doporučuji vběhnout přímo mezi nepřátele (připomínám, že je to návod pro obtížnost NORMAL :-) a používat Scavenger Rifle (pušku s červenými střelami). Využívejte sudů s výbušným obsahem.
Po chvilce boje jděte s Fosterem pomoct Tuvokovi do dalšího skladiště, opět chvíli bojujte a zažeňte ty šmejdy.
9) HAZARD OPS (Voy5. bsp)
Po briefingu jděte přes šatnu na chodbu, doprava, v Equipment room posbírejte zbraně a jestli chcete, tak si zajděte zastřílet na holopalubu (dveře na konci místnosti a za nimi control panel). Vybaveni jaksepatří se vraťte na chodbu, jděte doprava a za prvními dveřmi na teleportovací plošinu. Než se dočkáte ostatních členů, tak si klidně běžte pokecat do společenské místnosti...
10) DATA RETRIEVAL (Stasis1.bsp)
V prostředí Stasis se k vám nepřátelé teleportují, proto se snažte ničit teleporty (nebo spíše projektory).
Mezitím co Chell šaškuje s Trikodérem se porozhlédněte kolem a zapamatujte si jak vypadají strojky na health a střelivo, abych vám to nemusel pokaždé připomínat :-). Po chvilce na vás zaútočí "místní", tak jim ukažte zač je toho v Pardubicích perník a až se Chell vykecá a otevře dveře, tak jděte dál. Do teleportu.
O pár místností později vylezte po trojúhelníkovém žebříku, skočte na ochoz, dojděte k tlačítku a až se vysune obrazovka, tak ji USEněte, načež slezte zase dolů (skok vás zraní), jděte odemčenými dveřmi dál a v místnosti kde jste začínali použijte zpřístupněný teleport.
Projděte chodbou, otevřete dveře do místnosti, ale v žádném případě tam nelezte! Schovejte se, vykoukněte zpoza rohu a rozstřílejte všechny fluktuující spermiím podobné věci a hlavně zničte to, co po vás ze sloupu uprostřed střílí elektrické výboje. Až to zde vyčistíte, tak jděte po mostě nahoru (ten Quake 3 engine je prostě úžasný, v žádné jiné hře jsem nic takového neviděl...)
Po animaci vezměte Stasis Weapon, což je velmi šikovná věcička a na místní nepřátele nejúčinnější, o čemž se hned přesvědčíte. Za dveřmi je další level.
11) DEEP ECHOES (Stasis2.bsp)
Jestli chcete, tak si zajděte chodbou vpravo pro munici, ale myslím, že ji tam stejně všechnu vystřílíte.
Držte se chodníku (jděte doleva), po animaci rozstřelte kouli která generuje fatální silové pole, teleportněte se, na konci ochozu USEněte panel, hupsněte dolů a hurá do dalšího teleportu.
Jste u jádra počítače. USEněte všechny čtyři panely okolo jádra, počkejte až Chell otevře dveře a jděte dál.
O několik místností později narazíte na další silové pole - pozabíjejte spermoidní nepřátele napravo na konci místnosti, potom použijte teleport nalevo, rozstřelte kouli generující podlahovou překážku a odejděte dveřmi.
Po chvilce chůze a střílení se dostanete do místnosti nad jádrem počítače, kde USEněte dva panely, shlédněte animaci a hurá do dalšího levelu.
12) ENCOUNTERS (Stasis3.bsp)
V jedné chodbě si všimněte poletujících růžových světélek - jsou to místní údržbáři. Zničte přístroje před vámi a oni se na ně hned vrhnou. Nalákejte je tak až do místnosti, kde Chell během bitvy omylem zničí teleport a oni ho okamžitě opraví.
V místnosti s dalším silovým polem na podlaze rozstřelte nejdřív přístroj nalevo, abyste zaměstnali opraváře, a pak teprve palte do generátoru uprostřed místnosti a rychle přeběhněte.
Po chvilce pomožte Fosterovi, jděte s ním ke generátoru, shlédněte překvapivou animaci a vraťte se na Voyager.
13) RENEWAL (Voy6.bsp)
Nechte se ošetřit Doktorem, vyjděte na chodbu, dejte se doprava a odjeďte výtahem do dalšího levelu.
14) UNION (Voy7.bsp)
Jděte na konec chodby, za dveřmi doprava, do společenské místnosti, chvíli se tam zdržte a jděte zpátky, vejděte do šatny a po chvilce bude briefing.
Po animaci vyjděte na chodbu, dejte se doprava, vejděte do EQUIPMENT ROOM, posbírejte zbraně, jestli chcete tak navštivte holopalubu a nakonec odjeďte turbovýtahem na palubu 10.
15) DEPARTURE (Voy8.bsp)
V hangáru už na vás čekají, jsou však nějaké problémy se startem. Na konci ochozu sjeďte výtahem, jděte doleva, v rohu na druhém konci místnosti projděte dveřmi a akčně proskočte rozbitým oknem vpravo, USEněte panel od kterého byl váš kolega odhozen výbuchem, otočte se, USEněte panel výtahu, vraťte se nahoru, znovu prolezte rozbitým oknem, tentokrát však přelezte po římse, proplazte se větrací šachtou, na druhé straně skočte dolů, USEněte další panel, za dveřmi napravo udělejte totéž a vraťte se k Deltaplánu.
16) THE VISIT (Scav1.bsp)
Animace. Toto je tzv. tichá mise, což znamená, že se budete plížit chodbami jako myš aby vás nikdo nedetekoval. Samozřejmě můžete preferovat způsob alá Rambo, ale to by tady nebylo tak zábavné.
Plížení spočívá v pomalé chůzi nebo v chůzi za skrčena. Budete potřebovat i vykukovat zpoza rohu, k čemuž je potřeba držet USE a směrovky.
17) DANGEROUS GROUND (Scav2.bsp)
Za dveřmi je spící Klingon - doplazte se k protějším dveřím, USEněte panel napravo a jděte dál. Na konci chodby pozor (Foster vás upozorní) na hlídku. Vykoukněte zpoza rohu a až k vám bude nepřítel otočen zády, proklouzněte za bedny a tímto způsobem se dostaňte na druhou stranu, kde jděte doprava a vlezte do skladiště.
Nelekněte se hnusu lezoucího před vámi, zůstaňte schovaní dokud oba Klingoni neodejdou, pak střelte do tyče připevněné ke stropu a až spadnou bedny, tak po nich vyskákejte na ochoz a USEněte panel vedle dveří, který otevře doory pod ochozem a vy budete moct jít dál.
Projděte dalšími dveřmi napravo, pozor na Klingona. Až bude zaměstnán, tak mu proklouzněte za zády, vylezte po žebříku, projděte dveřmi vpravo, na konci chodby opatrně přelezte nad hlavami obědvajících a diskutujících Klingonů a na druhé straně si dejte pozor na hlídku.
Chvíli ho pozorujte abyste zjistili jak chodí a jakmile to bude možné, tak rychle zalezte do místnosti na konci chodby vpravo, USEněte tam control panel a sledujte pozici hlídkujícího nepřítele. Jakmile bude bezpečno, vyjděte ven a doplazte se do dveří na opačném konci chodby, seberte Isodesium, USEněte další panel, opět sledujte pozici nepřítele a až bude pro vás výhodná, tak se dostaňte do nově otevřených dveří.
Skočte dírou dolů, pozor na chrápajícího Klingona, vyjděte na chodbu a dejte se jedinou možnou cestou dál. Ve skladišti, kde vás Telsia požádá o pomoc budete muset jednat rychle. Vylezte po žebříku nahoru, vylezte na bednu a čekejte dokud k vám Klingon nebude zády, potom hupsněte za nejvzdálenější bedny a jakmile bude hlídka zády k žebříku, tak vylezte nahoru (musíte hned napoprvé, jinak vás zmerčí zmetek ze shora), schovejte se za bedny, počkejte až odejde Klingon, dostaňte se k panelu na konci chodby odkud přišel, USEněte ho, chvíli počkejte a až jeden z nepřátel odejde a nechá otevřené dveře, tak ho následujte.
18) CONFLICTING VIEWS (Scav3.bsp)
Slezte po žebříku vpravo, otočte se doleva a jděte podél pravé stěny až k druhému vzorku Isodesium, seberte ho a odejděte dveřmi hned vedle.
Až vám kolega odemkne bezpečnostní doory, tak odstraňte mříž nalevo, slezte po žebříku a dejte se červeným tunelem plným hnusů (parazitů). Pokud to potřebujete, tak nejprve vylezte po žebříku vpravo-vzadu a najdete dobíječku střeliva.
Za dveřmi vylezte po prkně nalevo, dostaňte se k žebříku, nahoře odstraňte mříž, prolezte tunelem, vyskočte z něj, jděte doprava, vedle muničního krystalu USEněte control switch, až odejdou Malonové, tak USEněte panel u kterého stáli, čímž zvednete hladinu kyseliny a otevřete dveře.
Co na tom, že je to zabilo, hlavně že můžete přes bednu přeskočit na druhou stranu a vylézt po žebříku do dalšího kola.
19) CONFLICTING VIEWS - PT2 (Scav3b.bsp)
Skočte do rozbité roury napravo a místo abyste čekali jako hloupí Malonové, jednoduše se protáhněte rourou do širší roury, na jejím konci vyskočte na ochoz, vylezte po žebříku, prolezte větracím prostorem, skočte dolů a připravte si nabitou zbraň. Plíživá mise prozatím končí.
Za dveřmi na vás čekají Hirogeni, postřílejte je, projděte místností, dejte se doleva, sjeďte výtahem dolů, na druhém konci místnosti vyskočte do díry ve zdi (nebojte, ostnatá koule vám nic neudělá), dostaňte se k Odellovi, shlédněte animaci a jděte dál.
Až postřílíte Malony a lidi, tak vám Telsia umožní dostat se na druhou stranu, bude však polapena a je jen na vás, abyste jí zachránili.
Vylezte po žebříku uprostřed propasti, skočte na pohyblivou plošinu, z ní hupsněte na balkón, seberte Isodesium, jumpněte na lidskou stranu propasti, jestli chcete, tak vyskákejte po bednách napravo od vyhořelé raketky, odstrčte mříž a doplňte si health, pak jděte žlutými dveřmi, za nimi těmi červenými, USEněte jednu z pák ve výtahu a hurá do dalšího levelu.
20) DISORDER (Scav4.bsp)
Plíživá mise opět začíná a doporučuji, aby plíživou zůstala. Potichoučku projděte mezi spícími lidmi, na křižovatce jděte doprava, otevřete modré dveře naproti silovému poli a jděte hned zpátky. Na rozcestí opět doprava, u stolu kde dva lidé hráli jakousi logickou hru znovu tímto směrem, vklouzněte do pracovny spojené s ložnicí, USEněte control switch, počkejte až nepřátelé odejdou a dejte se zase doprava, projděte modrými dveřmi, silové pole je vypnuté, takže jděte do místnosti za ním, projděte větrací šachtou do další části, v případě potřeby na konci klingonské chodby použijte dobíječku na health a potom zajděte za žluté dveře.
Vylezte po žebříku, poslechněte si co místní obyvatelé povídají a až odejdou, tak slezte dolů, proklouzněte strojovnou, vylezte po schůdkách na druhé straně, za dveřmi vlevo rozstřelte mříž a větrací šachtou plnou hnusů se dostaňte do dalšího kola.
21) INFILTRATION (Scav5.bsp)
Vyjděte na chodbu, projděte místnostmi nalevo do tmavé chodby, jděte doprava, dejte bacha abyste neotevřeli modré dveře, až proti vám půjde nepřítel, tak rychle vklouzněte do místnosti za šedými dveřmi, zmačkněte tlačítko v rohu (nevím přesně co, ale něco vybouchne a odpoutá to jejich pozornost), vraťte se na chodbu, ujistěte se, že je vzduch čistý a odbočte doleva, za červenými dveřmi se převlékněte a pokud si nebudete nikoho všímat, nikdo si nebude všímat vás.
Vyjděte dveřmi vedle zrcadla, po žebříku dolů, najděte ošetřovnu (první dveře, které půjdou otevřít, červené), až vám doktor přikáže abyste mu přinesli nějaký lék, tak zajděte do jeho pracovny (dveře nalevo), seberte žlutou injekci a bodněte jí zlému doktorovi do...
Po animaci jděte za Telsiou, bohužel trik se zajatkyní nebude fungovat, takže budete muset zmetky postřílet, včetně kapitána. Až bude klid, tak USEněte tlačítko na křesle, jděte otevřenými dveřmi dál, vystřílejte další skupinu nepřátel a v poslední místnosti tohoto levelu USEněte tlačítko u výtahu.
22) THE HUNTER (Scavboss.bsp)
Drzý Hirogen vás bude chtít ulovit, to se mu však nepodaří. Schovejte se za nějakou bednu, vykoukněte a střílejte po něm (nejlépe granáty) ve chvíli, kdy si na chvilku vypne štít. Až bude mrtvý, tak mu seberte zbraň a použijte jí abyste se prostříleli hromadou Klingonů, kteří vám stojí v cestě zpět na Voyager.
23) FALLOUT (Voy9.bsp)
Po animaci (ten Tuvok někdy dokáže podráždit nervy že? :-) se projděte po palubě, pokecejte s ostatními a až vás šéf bezpečnosti zavolá, tak jděte k turbovýtahu.
24) PROVING GROUND (Borg3.bsp)
Rozstřelte distribution node v rohu, dojděte do místnosti s modrým silovým polem, až ho kolega vyhodí do luftu, tak na vás zaútočí Borgové, kterým bez milosti nakopejte jejich mechanické řitě a jděte dál.
U žlutých silových polí počkejte až zmizí žluté silové pole, vezměte si příklad z Borga, vylezte na "Frankensteinův operační stůl" opodál, zmačkněte tlačítko, vyjeďte nahoru, prolezte k dalšímu stolu, sjeďte dolů, zmačkněte tlačítko a jděte dál. Foster už není mezi námi.
Postupujte řadami padajících Borgů a o několik místností dál kryjte Sedmou, která bude pracovat na zrušení modrého silového pole. Zaútočí na vás hodně nepřátel, ale dá se to v pohodě zvládnout (připomínám, že návod je pro obtížnost NORMAL :-).
25) INFORMATION (Borg4.bsp)
Pokud na první křižovatce půjdete doleva, tak na té následující jděte rovně.
Pokud na první křižovatce půjdete rovně, tak na té následující jděte doprava.
Obě možnosti vás zavedou na stejnou křižovatku, za kterou se dejte doleva, dírou ve zdi vlezte do tunelu, na jeho konci skrz mříž zničte distribution node napravo, vraťte se a projděte průchodem, který nyní neblokuje silové pole.
Sjeďte výtahem, připravte se na masivní útok, sjeďte dalším výtahem, zabte ještě pár Borgů a jděte dál.
Nalevo od silového pole je mříž a za ní distribution node: abyste ho zničili, musíte tam hodit granát, a to škvírou mezi levým koncem mříže a zdí, o kterou se střela odrazí. Dojděte do dalšího levelu.
26) COVENANT (Borg5.bsp)
Prostřílejte si cestu k výtahu, sjeďte o patro níž, dojděte k dalšímu výtahu, sjeďte s ostatními až dolů, počkejte až slezou z plošiny, potom střelte do plasma filtru v šachtě, jeďte nahoru a vlezte do díry za právě odstraněnou mříží, rozstřelte distribution node pro odstranění silového pole, vraťte se dolů a jděte dál, shlédněte překvapivou animaci a dojděte na konec kola.
27) INFESTATION (Borg6.bsp)
Postupujte jedinou možnou cestou, v místnosti za mostem zajděte nejdřív doprava, podlezte slizovou stěnu a dobijte si energii, pak se vraťte a odejděte východem na opačném konci místnosti.
Následuje krásný úsek, ve kterém nemůžete zabloudit a tudíž mi nezbývá, než říct: jděte jedinou možnou cestou dál :-). Doporučuji na 8472 použít zbraň ukořistěnou po souboji s Hirogenem, je velmi účinná.
28) R & R (Voy13.bsp)
Tuvok vás konečně pochválí... Na chodbě se dejte doleva, vejděte do Equipment Room, vezměte si od kolegy novou zbraň Photon Burst a vyzkoušejte si jí na holopalubě. Zmačknutím tlačítka na místě kde jste se objevili se vraťte "na Voyager", na chodbě se dejte doleva a odjeďte turbovýtahem do nového levelu.
29) VISUAL CONFIRMATION (Voy14.bsp)
Nalevo je váš byt, ale nemusíte tam chodit. Kam naopak musíte, to je jídelna, kde pokecejte s Telsiou, Neelixem a ostatními a shlédněte animaci.
30) OFFENSE (Voy15.bsp)
Vyjděte z konferenční místnosti, v šatně si vezměte přilbu (kdybyste nevěděli, která je vaše skříňka, tak si přečtěte jméno :-), v Equipment Room posbírejte zbraně a jděte do teleportovací místnosti.
Doporučuji doprovodit vaše kolegy pro zbraně a do transportní místnosti, protože jinak byste se jich taky nemuseli dočkat...
31) THE BREACH (DN1.bsp)
Otočte se doleva, vyskočte na modře svítící tunel, přeskočte z něj na schodovitý ochoz a dostaňte se na plošinu s raketkou, USEněte control panel, sjeďte výtahem dolů (pozor! Gravitace je již normální) a jděte dál.
Vyjeďte výtahem nahoru, v místnosti vpravo rozstřílejte nahnědlé bedny (ty šedivé nejdou zničit), čímž zpřístupníte větrací šachtu a budete se moct protáhnout na ošetřovnu.
V protilehlém rohu jsou čtyři panely, díky kterým lze ovládat gama nůž. Použijte první zleva k nasměrování lejzru naproti dveřím, potom druhým zleva (se šipkou nahoru) namiřte přímo na židli blokující dveře a control panelem v kukani nalevo od vás pusťte do paprsku proud.
Až bude židle odstraněna, tak dojděte pro ostatní, projděte ošetřovnou, počkejte až Chell hackne výtah a zmačkněte tlačítko uvnitř.
32) COMMAND (DN2.bsp)
Postřílejte scavengery a až Chell otevře dveře, tak vejděte do řídící místnosti a shlédněte animaci.
Stává se, že během této enginové animace se hra zasekne, zpravidla potom, co Tuvok domluví, takže si to uložte.
33) PRIMARY ENCOUNTER (DN3.bsp)
Místní automatická obrana není příliš odolná. Skoro na konci chodby jsou napravo dveře a za nimi výtah. Na mřížovém můstku, tak jděte rovně, na konci šlápněte na plošinu před výtahem, sjeďte dolů, dojděte na křižovatku, USEněte panel nalevo, vraťte se nahoru, na křižovatce doleva, cesta je nyní volná. Vyjeďte dvěma výtahy do dalšího kola.
34) THE SKIRMISH (DN4.bsp)
Za dveřmi nalevo je pár automatů na health a střelivo. Za dveřmi na konci chodby je rádoby drsný robot, který bude chvíli machrovat, ale bez problémů ho sundáte a výtahem kterým přijel nahoru budete moct jít do dalšího levelu.
35) DEFENSIVE MEASURES (DN5.bsp)
V první místnosti najdete novou zbraň, Dreadnought Weapon. Projděte chodbou, ale než vejdete do další místnosti, tak zneškodněte věžičky. Jedna je na protější stěně (nalevo) a druhá napravo od vás, o něco výš. USEněte panel na robotovi vlevo, on popojede (robot, ne panel :-) a umožní vám jít dál.
36) ATTUNEMENT (DN6.bsp)
Vlezte na výtahovou plošinu a skočte z ní do roury vpravo, prolezte do místnosti se třemi přístroji, zničte je, vraťte se ke kolegům a jděte dál.
O něco dál je vpravo místnost s plasmovým paprskem. Řekněte Tuvokovi co se stalo, vraťte se na chodbu a jděte dál.
V místnosti se sníženou gravitací vyskákejte po plošinkách nahoru, přeskočte na druhou stranu, USEněte elevátor switch a až vaši kolegové vlezou na plošinu, tak si je přivolejte nahoru. Kolega vyhodí dveře do luftu a budete moct jít dál.
Dojděte do místnosti s plasmovým paprskem, USEněte control panel a jděte uvolněnými dveřmi do dalšího kola.
37) ARRAY (DN8.bsp)
V cestě vám stojí překážka, kterou je nutno odstranit. Použijte několik výtahů, dostaňte se k tlačítku, které ovládá zmíněnou překážku. Až ho USEnete, tak naběhne pár robotů, které můžete znovuUSEnutím usmažit. Až zde budete hotovi,tak se vraťte k bývalé překážce a jděte dál. O několik mrtvých robotů dál k vám znovu promluví Tuvok. USEněte control panel uprostřed místnosti a odjeďte výtahem dolů. V následující části musíte zničit všechny věžičky aby zmizela modrá silová pole.
38) INVASION (Voy16.bsp)
Jděte s ostatními do Equipment Room, potřebujete-li to, nechte se ošetřit doktorem, doplňte střelivo, vraťte se na chodbu, jděte doprava, na konci pozabíjejte hejno přerostlých švábů a vydejte se na lov jejich kolegů zmetků.
Ve velkém skladišti nechoďte dopředu, protože most spadne. Postřílejte nejdřív všechny zmetky pod vámi. Až bude čisto, tak hupsněte dolů, vyjeďte výtahem napravo, projděte chodbou (rovně) a vychutnejte si dlouhou animaci.
39) DECISIONS (Voy17.bsp)
Animace
40) EXTERNAL STIMULI (Forge1.bsp)
A je to tu. To na co jistě každý pařan čekal : jste uvnitř Forge. Projděte chodbou, na druhé straně vysnajprujte pracující Harvestery, opatrně přelezte po hadici na ostrůvek, dojděte na konec, hupsněte o patro níž, jestli chcete, tak po další hadici dojděte k dobíječce střeliva, a potom přeskočte na další ostrůvek, hupsněte o patro níž a USEněte control panel. Až kolega odstraní silové pole, tak skočte do díry za ním.
41) MATRIX (Forge2.bsp)
Dojděte do místnosti s panely uprostřed, USEněte jediný, který se nechá, čímž vypnete silové pole a budete moct dojít na ochoz nahoře, kde Chell udělá co je zapotřebí a vy se budete moct vrátit dolů a jít dál.
42) ONSLAUGHT (Forge3.bsp)
Dojděte na místo, kde cestují předměty z Voyageru a dejte se stejným směrem. Tlačte se na silové pole a ve chvíli kdy je na chvilku vypnuto kvůli zrovna procházejícímu předmětu, projděte. Na druhé straně USEněte panel aby mohli projít i ostatní.
Dojděte do místnosti kde vás zmetci zamknou, jděte doleva, počkejte až vypnou silové pole, postřílejte je, USEněte panel a vyjeďte výtahem nahoru.
Nyní na vás bude podniknut masivní útok, ale když vydržíte, nebudete litovat. To byla ale užitečná rada, což ? :-). Po pokecu s Tuvokem sjeďte dolů a jděte do otevřených vrat.
43) VISUAL MAGNITUDE (Forge4.bsp)
Nový druh zmetka, ale ne o moc nebezpečnější než ti ostatní. Jedinou možnou cestou se dostaňte ke kruhovému mostu přes jámu, sjeďte výtahem na druhé straně dolů. Přes propast vede neviditelné silové pole, které zviditelníte střelami, takže popadněte Phaser a do toho. Cesta napravo od vaší současné pozice.
44) DISSOLUTON (Forge5.bsp)
Za dveřmi k propasti jděte po můstku, USEněte panel a počkejte až se přistaví lávka přes propast, přejděte přes ní, posbírejte dobrůtky, skočte dolů a pokračujte.
Zbytek tohoto levelu je nadmíru jednoduchý a není co radit. Prostě se prokousávejte patro po patru až ke generátoru tvořícímu zlé silové pole, které drží všechny lodě v zajetí.
Až budete v cíli, tak rozstřelte čtyři desky, z nichž vycházejí žluté paprsky a až se otevřou dveře, tak jděte dál. Po animaci posbírejte krystaly a vyjeďte výtahem nahoru.
Konečně sám !!! Není to nádhera ? Žádní blbí boti se vám nepletou do cesty ani před zaměřovač... a jste to jen vy, kdo zachrání svět... vlastně nejenom svět, ale celý vesmír !!! Ehm... pardon, zase jsem se nechal unést :-).
Dojděte do místnosti s velkou dobíječkou munice, USEněte jí a budete překvapeni :-)... Potom vyjeďte výtahem v rohu.
45) COMMAND DECISION (Forgeboss.bsp)
Vejděte do velké místnosti, po animaci se chvilku handrkujte s teleportujícími se zmetky a po chvilce vám přijdou na pomoc Ethereansové, kteří zničí Vorsothovo semeno (takové bych nechtěl mít... :-)), on se naštve, vypne silové pole a naběhne na vás osobně. Není nijak těžký, stačí do něj nepřetržitě pálit, být stále v pohybu a vyvarovat se jeho plynových... ehm... výbuchů... (prostě nestoupejte na plošinky kde to jiskří).
Na obtížnost NORMAL jsem do něj napálil plnou dávku z Hirogenské zbraně a skoro celou dávku Photon Burstu. Nemá žádné zranitelné zóny, takže nemusíte mířit na žádné konkrétní místo.
46) EPILOGUE (Voy20.bsp)
Klasické Voyagerovské outro, dobrou chuť a nashledanou u nějaké další skvělé (a mnohem delší) pařby.
KONEC.