Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Návod dodal a upravil : Ing. Miroslav Moucha, zdroj - internet
Poznámka : Spycraft je zcela netradiční adventura z prostředí špionáže
- představujete agenta CIA, který musí plnit ty nejzapeklitější úkoly a - jak
jinak - zachraňovat svět. Hra by si silně zasloužila český překlad, protože
hraní v angličtině může být někdy u takovéto hry dost obtížné. Proto jsem
pátral alespoň po českém návodu a nakonec jsem jeden kdesi na internetu
nalezl. Jméno autora nebylo, bohužel, uvedeno. Chtěl jsem ho použít, ale
protože mě připadalo, že hra Spycraft by si zasloužila přece jen trochu
podrobnější návod (jinak by se totiž mohla některým hráčům, kteří nejsou
v angličtině příliš zběhlí, zdát suchá a nezáživná), tak jsem jej nejprve
doplnil a upravil (a v některých částech zcela předělal :-) svými poznámkami.
Doufám, že se skutečný autor - pokud své dílo vůbec pozná - nebude zlobit.
1) Washington
Postup při zajišťování atentátu. Všechny aktivity se řídí základními interními
předpisy agentury, vyšetřující důstojník je vázán směrnicí 8697456/486 B ve
znění pozdějších předpisů. Připomínám, že všechny zprávy Interlinku je nutné
okamžitě přečíst a analyzovat bez dalších upozornění. Prohlížení mediálních
zpráv, připojování na WWW stránky a další vedlejší aktivity provádějte ve
volném čase. Mise má prioritu A I. Konec brífinku. Akce. Ohlášení výsledku se
vždy provádí tlačítkem REPORT na dolním okra ji obrazovky.
Na počátku budete kontaktován agenturou. Dostavte se neprodleně na
velitelství, Langley, Washington DC. Hlaste se na výcvikové farmě, kancelář
velícího důstojníka. Prohlédněte okolí a vyčkejte příchodu nadřízeného.
Absolvujte kurs obrazové identifikace. Nejprve máte zjistit značku hnědého
auta na fotografii. Lupou si auto přibližte a zaostřete tlačítkem AAA. Na
druhé fotografii máte zjistit počet běžících motorů. Opět použijte lupu
a dolním tlačítkem přepněte na infra. Správné odpovědi : 2GGX829, 6 tanků.
Konec identifikace. Výcvikové centrum, absolvujte kurs střelby, podruhé
lokalizujte bóji (bliká červeně na dolním okraji obrazovky s bednami). Konec
cvičení.
Hlaste se v Langley, kancelář důstojníka Sterlinga. Rozchod, odchod na úřad
vyšetřujícího důstojníka. Aktivovat terminál, použít K.A.T, vyměřit
trajektorii (proběhne automaticky), identifikovat podezřelého podle
přiloženého dokumentu (Attachment 1). Jeho tvář najdete po maximálním
přiblížení ve třetím okně zprava - částečně se ukrývá za záclonou. Stiskněte
MIXMATCH a pokuste se maximálně přesně sestavit jeho tvář. Potom stiskněte
SEARCH. Pokud jste vše udělali správně, měla by se objevit fotografie
hledaného. Stiskněte INFO a ohlaste nález (Thomas J. Phillips). Využít program
Pinpoint, prozkoumat fotografii vpravo nahoře, prozkoumat zbraň (ikona vedle
fotografie) a projektil Needle Pack (ze seznamu), ohlásit výsledek (Needle
Pack, PEG). Hlaste se v úřadu D. C. Sterlinga, po brífinku zpět do kanceláře.
Aktivovat terminál, aktivovat Security Model, otevřít složku Daren Cohen,
analyzovat zvukový záznam telefonu ze 2., čas 02:43:41. Nejprve lokalizujete
odkud se telefonovalo, v další obrazovce pak separujte stopu "Well, hello,
there Daren Cohen" (pomocí tlačítek IN, OUT), po chvíli hledání bude hlas
identifikován - patří podezřelé Chungwang Ying. Potom analyzujte záznam
telefonu z 22., 06:01:19, zde stačí už jen lokalizovat adresu. Analyzovat
fotografii z 24. (poslední ikonka ze tří v políčku), použít MIXMATCH podle
přílohy (Attachment 2), identifikovat podezřelého : Wayne Allen. Ohlásit
výsledek (Wayne Allen, Chungwang Ying, 2314 E, Rockland St, Washington DC
- pokud to nepůjde všechno zapsat z obrazovky Wayne Allena, vraťte se do
obrazovky Ying). Hlaste se v rezidenci Halifax, Virginia. Zpět do kanceláře.
Analyzovat dodané materiály, vložit nalezené kódy (kliknete papírem s kódy na
počítač) do počítače, nahrát EBMC, najít download a nahrát digitální podobu
obou knih. Spustit Cyphertool, analyzovat "Ying's Sticky code", dešifrovat
pomocí kódu Beale, oblast A-B, kniha Beowulf. Ohlaste "Ying stated she will be
in Moscow". Použít Photo-Doc, vytvořit koláž podle přiloženého dokumentu
(Attachment 3). Použít střední Turecké noviny (položit doprava, k lokti osoby
na fotce), zmenšené cigarety Emperor Filtress první zleva (položit na stůl
k ruce s cigaretou) a zmenšenou tvář první zleva dole (zmenšit tak, aby přesně
překryla obličej na fotce). Vytisknout výsledek.
Vyskákat ven do hlavního okna a stisknout červené tlačítko MOSCOW na dolním
okraji obrazovky.
2) Moscow
Hlaste se na stanici, přesuňte se do výslechové místnosti (Interrogation),
ukažte zadržené fotografii, správně vedeným rozhovorem ji přesvědčete ke
spolupráci, získejte informaci o organizaci Procat. Zásadně se vyhýbejte
odpovědím, ve kterých se vyskytuje slovo "Bullpen" (mučírna), při špatně
vedeném rozhovoru musíte z výslechové místnosti odejít a zase se do ní vrátit
a rozhovor opakovat znovu od začátku. Vybírejte postupně tyto odpovědi :
a) IF YOU DON'T COOPEARTE, I'LL KILL GRENDEL.
(Když nebudeš spolupracovat, zabiju Grendela.)
b) HERE'S THE DEAL. YOU'VE GOT SOME OPTIONS.
(To je osud. Máš několik možností.)
c) SPEAK UP. OR GRENDEL GOES TO A GULAG. FOR LIFE.
(Mluv. Jinak Grendel skončí v gulagu. Pro život.)
d) GRENDEL TELLING, RAVEN ....
(Grendel mluvil, Raven, ...)
e) IF YOU TELL ME TRUTH, GRENDEL JOINS YOU IN FREEDOM.
(Když mi řekneš pravdu, potkáš Grendela na svobodě.)
A poté už Raven změkne, takže vybírejte postupně všechny další možnosti
a vytáhněte z Raven všechno, co ví. Zejména získejte informace o organizaci
PROCAT. Odejděte z výslechové místnosti a prostudujte soubor Procat
v databázi. Navštivte velící úřednici Fosterovou, zjistěte číslo ruského
komisaře, zjistěte informace o kontaktu, krycí jméno Birdsong. Zaujměte
kancelář zesnulého důstojníka Pearsona. Zkontaktujte Yurije (233-4819),
zkontaktujte pracovníka MI-6 (01 1-44-171-555-0909). Nyní vyskákejte až do
úvodní moskevské obrazovky, kde jsou nyní zobrazeny tři lokace - Station,
Birdsong a Yasevno. Navštivte nejprve Yasevno a navažte spolupráci se SVR.
Potom vyhledejte agenta s krycím jménem Birdsong a přesvědčete ho k sjednání
schůzky s podsvětím. Volby :
a) BUT PRESIDENT BROOKS IS IN DANGER.
(Ale president Brooks je v nebezpečí.)
b) JUST TRY TO SET A MEETING WITH YOUR CONTACT. PLEASE.
(Jen mi zkuste sjednat schůzku se svým kontaktem. Prosím.)
Potom se přesuňte do Londýna.
3) London
Kontaktujte důstojníka MI-6 Blakea (jediná lokace), až poodejde, tak vše
prohledejte a nakonec získejte potřebné informace a složku Procat.
4) Washington
Prohledejte tři prázdné kanceláře označené jmény Thorn, Holt a Seaton.
Důkladně, nic nevynechat, nikdo není mimo podezření.
5) Moscow
Zaujměte místo v Pearsonově kanceláři. Seznamte se s fotografií, kterou máte
v kufříku a přehrajte si vzkazy na záznamníku na stole. Vyzvedněte vzkazy
v počítači a jděte ven. Objeví se nová lokace Vilnjus. Podívejte se tam. Po
delší filmové sekvenci se vraťte zpátky do kanceláře. Prostudujte žluté
origamo, které leží na stole, otevřete šuplík vedle stolu a vyberte složku
NUKES. Vezměte z ní disketu a použijte ji do počítače na stole. Prohlédněte si
obsah a prostudujte si především zprávy nadepsané " Gog and Magog". Použijte
volby na spodní liště "View header ?" a následně "Launch the Cyber Tool ?".
Potom zprávy dešifrujte pomocí klíče Beale - Other - Rabid Hound. Nyní
použijte Intelink a přes volby Data link - CIA - Archived Acces - Casefile :
Onyx, prostudujte složku ONYX a zejména v adresáři Travel-Tech složku nazvanou
Sanjay Bulsara včetně letových řádů.
Zapněte nástroj Sound Analysis. Analyzujte telefonní rozhovor s agentem
Birdsongem a izolujte 3 klíčové zvuky : uzbecká horská vlaštovka (Uzbeki Mtn.
Sparrow), tramvaj (#34 Electric Tram, Dzerzinsky Ltd.) a letadlo (1L176
Passenger Aircraft). Použijte tlačítko vpravo dole (na liště se objevuje
k němu popis "Import data into mapping tool"), čímž se objeví mapa. Zapněte
možné výskyty všech tří izolovaných zvuků a klikněte na město Novosibirsk.
Nyní už můžete ohlásit výsledek pátrání (Novosibirsk, Nichal as Suvorov's
Residence).
Opusťte stanici, vyzvedněte dokumenty v průchodu (Alley), navštivte byt agenta
Birdsonga, vnikněte do bytu (použijte páčidlo LCKPCK FA-5864989, procedura
8464 ze standardní výbavy - v podstatě jenom z kufříku vyberete pouzdro
s nástroji a kliknete jím na zámek dveří) a vyšetřete interiér. Jakmile se
objeví vetřelec, tak se s ním vůbec nezkoušejte bavit, ale rovnou střílejte
(volba SHOOT). Pak už bez dlouhého otálení vypadněte ven a jděte do Yasevna,
kde obdržíte dokumenty. Prostudujte je a v databázi CASEFILE : ONYX se vám
pod složkou Travel-Tech objeví nová složka C.E.F.T. Prostudujte ji a můžete
ohlásit další výsledek svého pátrání (Heidelberg, Hotel Schlumphen).
6) Germany
Infiltrujte hotel, použijte kompromitující informace (využijte kontaktů na
město Jammu), znehybněte podezřelého větou :
FREEZE. I'M GONNA HAVE A LOOK AROUND.
Ve skříni vlevo najděte náramky a použijte je na "zmrazeného" chlapa. Odeberte
se do označené továrny (lokace Sch„rfenstahl) a zvolte akční řešení - volba
SHOOT (volba TALK končí v podstatě vaší smrtí). Najděte a postřílejte všechno,
co se hýbe a přesuňte se opět do Moskvy.
7) Moscow
Kontaktujte velícího důstojníka, agenta Fosterovou (jděte do její kanceláře
a ona se vám ozve přes počítač). Navrhněte jí nabídnout agentu Birdsongovi dům
v Montaně. Zpět do kanceláře, kliněte na kameru na stole a použijte na
počítač, analyzujte záznam, zaostřete a nechte vyhodnotit. Prostudujte v poště
záznamy Parkerova diáře (tlačítko Parker, záložka Humint) a najděte adresu.
Ohlaste výsledek pátrán( (Rajiv "Kneecaps" Jalabad, No.l9. Leningradský
Prospekt).
Jděte do nové lokace KNEECAPS, tlačítkem spusťte skener a navigujte vojáčky
nejprve na schodiště po stranách plánku a poté do druhého patra (tlačítka
vpravo) a do místnosti uprostřed nahoře, kde je uvězněn Birdsong. Osvoboďte
ho. Po rozhovoru se vraťte zpět do kanceláře. Použijte EBMC, nahrajte novou
knihu (Croak ! Goeth The Raven) a v dekodéru dešifrujte dvě nové zprávy pomocí
klíče Beale-Other-Croak! Goeth The Raven).
8) Tunisia
Od této chvíle se bude aktivovat funkce autosave před každou operací.
V závorce uvádím název, pod kterým v případě neúspěchu naleznete poslední
pozici. Přesuňte se do Tunisie (autosave Tunisia) Přistaňte do prostoru
operace. Eliminujte ozbrojený odpor (známé střelecké cvičení) a pak vyhledejte
střed mýtiny. Odhoďte zbraň, vzápětí (až se objeví nepřátelský agent) seberte
zbraň a sejměte toho hajzla - nejlepší řešení. Zajistěte notebook, vstupte na
palubu vrtulníku (autosave Chopper). Udělejte čelem vzad, vytáhněte notebook
a položte ho na sedadlo, otevřete (v tu chvíli začne běžet odpočet)
a bleskové začněte přenos dat. Někde kolem 30% přenos stopněte a notebook
odstraňte z paluby vrtulníku (nejlépe dveřmi vlevo). Aktivujte Intelink,
najděte a pošlete neodeslanou zprávu do Finska a všechny ostatní zprávy
přečtěte a dekódujte pomocí klíče Beale-Other-Croak! Goeth The Raven).
Přesuňte se na Rudé náměstí (autosave Target Harmonica).
9) Red Square
Aktivujte PDA. Aktivujte postranní funkce (tlačítka vlevo dole). Lokalizovat
vysokofrekvenční oscilaci (blikající červený bod) v prostoru agenta Volpe.
Přesuňte se k němu šipkami (jste agent Thorn, tzn. ten zelený kroužek vpravo
dole), zavřete PDA a ihned zmáčkněte volbu SHOOT. Tím je exagent CIA s krycím
jménem Harmonica eliminován.
10) Crimea
Jděte do jediné lokace nazvané DACHA. Infiltrujte budovu, až vstoupí dvojitý
agent, odhoďte zbraň. POZOR ! Volba DROP GUN se objeví až po nějaké chvíli, až
odhodí svoji zbraň váš spolupracovník Yuri. Do té doby svítí pouze volba
SHOOT, ale to v žádném případě nezkoušejte ! Po odhození zbraně následuje
rozhovor. Nejprve použijte prostřední odpověď (HERE'S A NEWSFLASH - BLAKE
FINGERED YOU. YOU'RE DONE.) a potom protahujte konverzaci jak dlouho to půjde
(nepoužívejte větu s frází "SO THAT'S WHY ...", ani se nepokoušejte sebrat
zbraň). Počkejte si až na aktivaci paralyzujícího zařízení, potom se rychle
zmocněte zbraně a zastřelte dvojitého agenta. Poslední rozhodnutí (jestli
zastřelit agenta Yuriho, nebo ne) je ponecháno na iniciativě vyšetřujícího
důstojníka - tedy na vás. Já osobně doporučuju zastřelit :-). Hotovo,
dobojováno. Dobojováno ??
KONEC.