1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Spycraft: The Great Game - návod

Návod dodal a upravil : Ing. Miroslav Moucha, zdroj - internet



Poznámka  :  Spycraft  je  zcela  netradiční  adventura  z  prostředí špionáže

- představujete agenta CIA, který musí plnit  ty nejzapeklitější úkoly a - jak

jinak -  zachraňovat svět. Hra by  si silně zasloužila český  překlad, protože

hraní  v angličtině  může být  někdy u  takovéto hry  dost obtížné. Proto jsem

pátral  alespoň po  českém návodu  a  nakonec  jsem jeden  kdesi na  internetu

nalezl.  Jméno autora  nebylo, bohužel,   uvedeno. Chtěl  jsem ho  použít, ale

protože  mě připadalo,  že hra  Spycraft  by  si zasloužila  přece jen  trochu

podrobnější  návod (jinak  by se   totiž mohla  některým hráčům,  kteří nejsou

v angličtině  příliš zběhlí,  zdát suchá  a nezáživná),  tak jsem  jej nejprve

doplnil a upravil (a v některých  částech zcela předělal :-) svými poznámkami.

Doufám, že se skutečný autor - pokud své dílo vůbec pozná - nebude zlobit.



1) Washington


Postup při zajišťování atentátu. Všechny aktivity se řídí základními interními

předpisy agentury,  vyšetřující důstojník je  vázán směrnicí 8697456/486  B ve

znění pozdějších  předpisů. Připomínám, že všechny  zprávy Interlinku je nutné

okamžitě přečíst  a analyzovat bez  dalších upozornění. Prohlížení  mediálních

zpráv,  připojování na  WWW stránky  a další  vedlejší aktivity  provádějte ve

volném čase. Mise má prioritu A  I. Konec brífinku. Akce. Ohlášení výsledku se

vždy provádí tlačítkem REPORT na dolním okra ji obrazovky.


Na   počátku  budete   kontaktován  agenturou.   Dostavte  se   neprodleně  na

velitelství, Langley,  Washington DC. Hlaste  se na výcvikové  farmě, kancelář

velícího  důstojníka.  Prohlédněte  okolí  a  vyčkejte  příchodu  nadřízeného.

Absolvujte  kurs obrazové  identifikace. Nejprve  máte zjistit  značku hnědého

auta  na fotografii.  Lupou si  auto přibližte  a zaostřete  tlačítkem AAA. Na

druhé  fotografii  máte  zjistit  počet  běžících  motorů.  Opět použijte lupu

a dolním  tlačítkem přepněte  na infra.  Správné odpovědi  : 2GGX829, 6 tanků.

Konec  identifikace.  Výcvikové  centrum,  absolvujte  kurs  střelby,  podruhé

lokalizujte bóji (bliká  červeně na dolním okraji obrazovky  s bednami). Konec

cvičení.


Hlaste se  v Langley, kancelář  důstojníka Sterlinga. Rozchod,  odchod na úřad

vyšetřujícího   důstojníka.   Aktivovat   terminál,   použít   K.A.T,  vyměřit

trajektorii   (proběhne   automaticky),    identifikovat   podezřelého   podle

přiloženého  dokumentu  (Attachment  1).   Jeho  tvář  najdete  po  maximálním

přiblížení ve třetím  okně zprava - částečně se  ukrývá za záclonou. Stiskněte

MIXMATCH  a pokuste  se maximálně  přesně sestavit  jeho tvář. Potom stiskněte

SEARCH.  Pokud  jste  vše  udělali  správně,  měla  by  se  objevit fotografie

hledaného. Stiskněte INFO a ohlaste nález (Thomas J. Phillips). Využít program

Pinpoint, prozkoumat  fotografii vpravo nahoře, prozkoumat  zbraň (ikona vedle

fotografie)  a projektil  Needle Pack  (ze seznamu),  ohlásit výsledek (Needle

Pack, PEG). Hlaste se v úřadu D. C. Sterlinga, po brífinku zpět do kanceláře.


Aktivovat  terminál, aktivovat  Security  Model,  otevřít složku  Daren Cohen,

analyzovat zvukový  záznam telefonu ze 2.,  čas 02:43:41. Nejprve lokalizujete

odkud  se telefonovalo,  v další  obrazovce pak  separujte stopu "Well, hello,

there  Daren Cohen"  (pomocí tlačítek  IN, OUT),  po chvíli  hledání bude hlas

identifikován  -  patří  podezřelé  Chungwang  Ying.  Potom  analyzujte záznam

telefonu  z 22.,  06:01:19, zde  stačí už  jen lokalizovat  adresu. Analyzovat

fotografii z  24. (poslední ikonka  ze tří v  políčku), použít MIXMATCH  podle

přílohy  (Attachment  2),  identifikovat  podezřelého  :  Wayne Allen. Ohlásit

výsledek  (Wayne Allen,  Chungwang Ying,  2314 E,  Rockland  St, Washington DC

- pokud  to nepůjde  všechno zapsat  z obrazovky  Wayne Allena,  vraťte se  do

obrazovky Ying). Hlaste se v rezidenci Halifax, Virginia. Zpět do kanceláře.


Analyzovat dodané materiály, vložit nalezené  kódy (kliknete papírem s kódy na

počítač) do  počítače, nahrát EBMC,  najít download a  nahrát digitální podobu

obou  knih. Spustit  Cyphertool, analyzovat  "Ying's Sticky  code", dešifrovat

pomocí kódu Beale, oblast A-B, kniha Beowulf. Ohlaste "Ying stated she will be

in  Moscow".  Použít  Photo-Doc,  vytvořit  koláž  podle přiloženého dokumentu

(Attachment 3). Použít střední Turecké  noviny (položit doprava, k lokti osoby

na  fotce), zmenšené  cigarety Emperor  Filtress první  zleva (položit na stůl

k ruce s cigaretou) a zmenšenou tvář první zleva dole (zmenšit tak, aby přesně

překryla obličej na fotce). Vytisknout výsledek.


Vyskákat ven  do hlavního okna a  stisknout červené tlačítko MOSCOW  na dolním

okraji obrazovky.



2) Moscow


Hlaste  se na  stanici, přesuňte  se do  výslechové místnosti (Interrogation),

ukažte  zadržené  fotografii,  správně  vedeným  rozhovorem  ji přesvědčete ke

spolupráci,  získejte  informaci  o  organizaci  Procat.  Zásadně se vyhýbejte

odpovědím,  ve  kterých  se  vyskytuje  slovo  "Bullpen" (mučírna), při špatně

vedeném rozhovoru musíte z výslechové místnosti  odejít a zase se do ní vrátit

a rozhovor opakovat znovu od začátku. Vybírejte postupně tyto odpovědi :


a) IF YOU DON'T COOPEARTE, I'LL KILL GRENDEL.

   (Když nebudeš spolupracovat, zabiju Grendela.)

b) HERE'S THE DEAL. YOU'VE GOT SOME OPTIONS.

   (To je osud. Máš několik možností.)

c) SPEAK UP. OR GRENDEL GOES TO A GULAG. FOR LIFE.

   (Mluv. Jinak Grendel skončí v gulagu. Pro život.)

d) GRENDEL TELLING, RAVEN ....

   (Grendel mluvil, Raven, ...)

e) IF YOU TELL ME TRUTH, GRENDEL JOINS YOU IN FREEDOM.

   (Když mi řekneš pravdu, potkáš Grendela na svobodě.)


A poté  už  Raven  změkne,  takže  vybírejte  postupně  všechny další možnosti

a vytáhněte z  Raven všechno, co  ví. Zejména získejte  informace o organizaci

PROCAT.  Odejděte   z  výslechové  místnosti   a  prostudujte  soubor   Procat

v databázi.  Navštivte  velící  úřednici  Fosterovou,  zjistěte  číslo ruského

komisaře,  zjistěte  informace  o  kontaktu,  krycí  jméno  Birdsong. Zaujměte

kancelář  zesnulého  důstojníka   Pearsona.  Zkontaktujte  Yurije  (233-4819),

zkontaktujte  pracovníka MI-6  (01 1-44-171-555-0909).  Nyní vyskákejte  až do

úvodní  moskevské obrazovky,  kde jsou  nyní zobrazeny  tři lokace  - Station,

Birdsong  a Yasevno.  Navštivte nejprve  Yasevno a  navažte spolupráci se SVR.

Potom vyhledejte agenta  s krycím jménem Birdsong a  přesvědčete ho k sjednání

schůzky s podsvětím. Volby :


a) BUT PRESIDENT BROOKS IS IN DANGER.

   (Ale president Brooks je v nebezpečí.)

b) JUST TRY TO SET A MEETING WITH YOUR CONTACT. PLEASE.

   (Jen mi zkuste sjednat schůzku se svým kontaktem. Prosím.)


Potom se přesuňte do Londýna.



3) London


Kontaktujte  důstojníka  MI-6  Blakea  (jediná  lokace),  až poodejde, tak vše

prohledejte a nakonec získejte potřebné informace a složku Procat.



4) Washington


Prohledejte  tři  prázdné  kanceláře  označené  jmény  Thorn,  Holt  a Seaton.

Důkladně, nic nevynechat, nikdo není mimo podezření.



5) Moscow


Zaujměte místo v  Pearsonově kanceláři. Seznamte se s  fotografií, kterou máte

v kufříku  a přehrajte  si vzkazy  na záznamníku  na stole.  Vyzvedněte vzkazy

v počítači a  jděte ven. Objeví se  nová lokace Vilnjus. Podívejte  se tam. Po

delší  filmové  sekvenci  se  vraťte  zpátky  do  kanceláře. Prostudujte žluté

origamo, které  leží na stole,  otevřete šuplík vedle  stolu a vyberte  složku

NUKES. Vezměte z ní disketu a použijte ji do počítače na stole. Prohlédněte si

obsah a prostudujte  si především zprávy nadepsané "  Gog and Magog". Použijte

volby na  spodní liště "View header  ?" a následně "Launch  the Cyber Tool ?".

Potom  zprávy  dešifrujte  pomocí  klíče  Beale  -  Other  - Rabid Hound. Nyní

použijte Intelink a přes  volby Data link - CIA - Archived  Acces - Casefile :

Onyx, prostudujte složku ONYX a zejména v adresáři Travel-Tech složku nazvanou

Sanjay Bulsara včetně letových řádů.


Zapněte  nástroj  Sound  Analysis.  Analyzujte  telefonní  rozhovor  s agentem

Birdsongem a izolujte 3 klíčové zvuky  : uzbecká horská vlaštovka (Uzbeki Mtn.

Sparrow), tramvaj (#34  Electric  Tram,  Dzerzinsky   Ltd.)  a  letadlo (1L176

Passenger  Aircraft).  Použijte  tlačítko  vpravo  dole  (na liště se objevuje

k němu popis  "Import data into mapping  tool"), čímž se objeví  mapa. Zapněte

možné  výskyty všech  tří izolovaných  zvuků a  klikněte na město Novosibirsk.

Nyní  už můžete  ohlásit výsledek  pátrání (Novosibirsk,  Nichal as  Suvorov's

Residence).


Opusťte stanici, vyzvedněte dokumenty v průchodu (Alley), navštivte byt agenta

Birdsonga,  vnikněte do  bytu (použijte  páčidlo LCKPCK  FA-5864989, procedura

8464  ze standardní  výbavy -  v  podstatě  jenom z  kufříku vyberete  pouzdro

s nástroji a  kliknete jím na  zámek dveří) a  vyšetřete interiér. Jakmile  se

objeví vetřelec,  tak se s ním  vůbec nezkoušejte bavit, ale  rovnou střílejte

(volba SHOOT). Pak  už bez dlouhého otálení vypadněte ven  a jděte do Yasevna,

kde obdržíte  dokumenty. Prostudujte je a  v databázi  CASEFILE  : ONYX se vám

pod složkou  Travel-Tech objeví nová  složka C.E.F.T. Prostudujte  ji a můžete

ohlásit další výsledek svého pátrání (Heidelberg, Hotel Schlumphen).



6) Germany


Infiltrujte  hotel, použijte  kompromitující informace  (využijte kontaktů  na

město Jammu), znehybněte podezřelého větou :


FREEZE. I'M GONNA HAVE A LOOK AROUND.


Ve skříni vlevo najděte náramky a použijte je na "zmrazeného" chlapa. Odeberte

se do  označené továrny (lokace Sch„rfenstahl)  a zvolte akční řešení  - volba

SHOOT (volba TALK končí v podstatě vaší smrtí). Najděte a postřílejte všechno,

co se hýbe a přesuňte se opět do Moskvy.



7) Moscow


Kontaktujte velícího  důstojníka, agenta Fosterovou  (jděte do její  kanceláře

a ona se vám ozve přes počítač). Navrhněte jí nabídnout agentu Birdsongovi dům

v Montaně.  Zpět  do  kanceláře,  kliněte  na  kameru  na  stole a použijte na

počítač, analyzujte záznam, zaostřete a nechte vyhodnotit. Prostudujte v poště

záznamy Parkerova  diáře (tlačítko Parker,  záložka Humint) a  najděte adresu.

Ohlaste  výsledek  pátrán(  (Rajiv  "Kneecaps"  Jalabad,  No.l9.  Leningradský

Prospekt).


Jděte do  nové lokace KNEECAPS,  tlačítkem spusťte skener  a navigujte vojáčky

nejprve  na schodiště  po stranách  plánku a  poté do  druhého patra (tlačítka

vpravo) a  do místnosti uprostřed  nahoře, kde je  uvězněn Birdsong. Osvoboďte

ho. Po  rozhovoru se vraťte zpět  do kanceláře. Použijte EBMC,  nahrajte novou

knihu (Croak ! Goeth The Raven) a v dekodéru dešifrujte dvě nové zprávy pomocí

klíče Beale-Other-Croak! Goeth The Raven).



8) Tunisia


Od  této  chvíle  se  bude  aktivovat  funkce  autosave  před  každou operací.

V závorce  uvádím název,  pod kterým  v případě  neúspěchu naleznete  poslední

pozici.  Přesuňte  se  do  Tunisie (autosave  Tunisia)  Přistaňte  do prostoru

operace. Eliminujte ozbrojený odpor (známé střelecké cvičení) a pak vyhledejte

střed mýtiny. Odhoďte zbraň, vzápětí  (až se objeví nepřátelský agent) seberte

zbraň a sejměte toho hajzla -  nejlepší řešení. Zajistěte notebook, vstupte na

palubu vrtulníku (autosave Chopper). Udělejte  čelem vzad, vytáhněte  notebook

a  položte  ho  na  sedadlo,  otevřete  (v  tu  chvíli  začne  běžet  odpočet)

a bleskové  začněte přenos  dat. Někde  kolem 30%  přenos  stopněte a notebook

odstraňte  z paluby  vrtulníku  (nejlépe  dveřmi  vlevo).  Aktivujte Intelink,

najděte  a  pošlete  neodeslanou  zprávu  do  Finska  a všechny ostatní zprávy

přečtěte  a  dekódujte  pomocí  klíče  Beale-Other-Croak!  Goeth  The  Raven).

Přesuňte se na Rudé náměstí (autosave Target Harmonica).



9) Red Square


Aktivujte PDA.  Aktivujte postranní funkce (tlačítka  vlevo dole). Lokalizovat

vysokofrekvenční  oscilaci (blikající  červený bod)  v prostoru  agenta Volpe.

Přesuňte se k  němu šipkami (jste agent Thorn, tzn.  ten zelený kroužek vpravo

dole), zavřete PDA a ihned zmáčkněte volbu SHOOT. Tím je  exagent CIA s krycím

jménem Harmonica eliminován.



10) Crimea


Jděte do jediné  lokace nazvané DACHA. Infiltrujte budovu,  až vstoupí dvojitý

agent, odhoďte zbraň. POZOR ! Volba DROP GUN se objeví až po nějaké chvíli, až

odhodí  svoji zbraň  váš spolupracovník  Yuri. Do  té doby  svítí pouze  volba

SHOOT, ale to  v  žádném  případě nezkoušejte !  Po odhození  zbraně následuje

rozhovor.  Nejprve použijte  prostřední odpověď  (HERE'S A  NEWSFLASH -  BLAKE

FINGERED YOU. YOU'RE DONE.) a potom  protahujte konverzaci jak dlouho to půjde

(nepoužívejte větu  s frází "SO THAT'S  WHY ...", ani  se  nepokoušejte sebrat

zbraň). Počkejte  si až na  aktivaci paralyzujícího zařízení,  potom se rychle

zmocněte  zbraně a  zastřelte  dvojitého  agenta. Poslední  rozhodnutí (jestli

zastřelit  agenta Yuriho,  nebo ne)  je ponecháno  na iniciativě vyšetřujícího

důstojníka  -  tedy  na  vás.  Já  osobně  doporučuju  zastřelit  :-). Hotovo,

dobojováno. Dobojováno ??


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.