Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.
1) O hře :
Adventura pocházející od Jeffersona Stewarta, je fanouškovským předělávkou -nebo lépe řečeno přidělávkou - slavné sierrácké šňůry her o hrdinovi Wilcovi. Domovské stránky s downloadem jsou na adrese : http://wiw.org/~jess/replicated.html.
Na hře je zajímavé, to že některé situace se dají řešit i více způsoby. Kdo hledá, najde pár odkazů na některé slavné hry a filmy jako třeba LOTR, StarWars nebo Matrix. Adventura je příjemná, vtipná a hratelná, jediné co se jí dá vytknout je na dnešní dobu už dost zastaralá a "hranatá" grafika a celkem předpotopní text input.
2) Příběh :
Do hry se dostáváš ve velmi podivném a napjatém okamžiku. Tělo člena posádky ležící bezvládně na zemi v kaluži zelené krve a podivně vyhlížející osobu, která utíká výtahem do jiných částí rozsáhlé lodi, se totiž jen tak nevidí. Jsi zaměstnanec jedné vesmírné lodi, jmenuješ se Roger Wilco a tahle nová situace se ti vůbec ale vůbec nelíbí. V hlavě se ti táhnou myšlenky typu : kdo byla ta modrá dívka, proč je celá loď vyvražděná, co s tebou teď bude... A protože jsi muž činu, rozhodneš se na své otázky najít uspokojující odpovědi.
3) Rady :
- Když chceš zjistit, co vše užitečného je v místnosti, kde se nacházíš, stačí napsat LOOK, to určitě udělej v každé nové lokaci, aby ti neutekly nějaké důležité věci. Na to nebudu v návodu upozorňovat.
- Vřele doporučuju hojné ukládání, protože autor si po nocích zřejmě čítává z knihy Smrt na 1000 + 1 způsob...
- Jinak ve hře je i pár eggů. Když napíšeš pár světově profláklých slůvek, budeš se možná divit...
- V některých částech hry jako třeba u jedovatých rostlin, vystřelujících oštěpů, v jeskyni nebo v útrobách stroje je užitečné používat místo šipek číselník na klávesnici pro přesnější pohyb...
4) Návod :
1, Mateřská loď
1. a 2. patro
Ze všeho nejdřív prohledej muže EXPLORE MAN a vezmi si jeho kartu TAKE KEYCARD. Potom zaběhni do dveří, které se sami otvírají a z temného rohu vezmi krumpáč TAKE CORWBAR. Zajdi k poblikávajícímu panelu a stiskni jeho zelené tlačítko USE GREEN BUTTON. Od palubního počítače se dozvíš celkem nudné info. Zajdi k výtahu na panel použij svou kartu USE KEYCARD a vejdi do otevřených dveří. Zkusmo stiskni nějaké tlačítko USE BUTTON, dozvíš se, že loď má tři poschodí a z toho druhé je nedostupné. Zajeď do třetího PRESS THREE.
Jdi doprava a vejdi do dveří na palubní můstek. Vypadá to tu hrozně, nějaký maniak pozabíjel snad celou posádku. Prozkoumej mrtvé tělo muže v bílém SEARCH MAN a vezmi jeho mikročip TAKE MICROCHIP. Jdi k levému navigačnímu křeslu a podívej se na jeho monitor USE PANEL. V prostředku místnosti u středového počítače se podívej na monitor LOOK MONITOR. Dozvíš se pár zajímavostí, které se ti budou určitě hodit, takže by sis měl barevné kódy zapamatovat. V místnosti už nic nesvedeš, proto jdi ven a pokračuj dál vpravo.
Obnovení proudu + útěk z lodi
Dostáváš se do -zatím- nedostavěné části lodi. Mrkni na divně plápolající paprsky LOOK POWER. Zjistíš, že se nejspíš něco stalo s přívodem energie do celé lodi. Jdi k panelu na stěně a zandej do něj svůj chip USE CHIP. Přívod energie se ustálí a vše už pracuje správně. Jdi až k výtahu. Můžeš se povídat na probíjející díru v trupu lodi LOOK GAP a pak pokračuj dál vlevo. Naskytne se ti pohled na možnou pachatelku té paseky, co se stala na lodi. Bohužel -nebo bohudík s ohledem na tvé bojové zkušenosti- není dáma v povídavé náladě, takže si tě ani nevšimne a nastoupí do jedné z únikových záchranných lodí.
Na téhle základně tě už stejně žádné štěstí nečeká, takže jdi před druhý člun otevři jeho dveře a vstup OPEN DOOR, ENTER. Místnůstku si pořádně prohlédni. Otoč startovacím klíčkem a dej tomu krámu šťávu PRESS POWER. Podívej na monitor, vypadá to, že na disketě je nějaký vir, proto ji raději vyndej TAKE DISK. Stiskni plynovou páku USE THROTTLE LEVER a vydej se do hlubin vesmíru. Jejda ! Zdá se, že něco na stroji nefunguje správně. Teď přišel okamžik, kdy můžeš využít vědomosti, které sis přečet z monitoru na můstku. Stiskni oranžové tlačítko PRESS ORANGE BUTTON. Ve zbývajícím čase, který ti pomalu ubýhá, než budeš nucen nouzově přistát na planetě, vřele doporučuji uložit hru ! Bude to třeba.
2, PLANETA
Na pevninu
Teď musíš jednat rychle, zřítil ses přímo do nějakého jezera, a kyslíku je tak málo. Doplav na dno a vezmi bílý batůžek, který vypadl z tvé lodě TAKE KIT. Otevři ho OPEN KIT a navleč si vzduchovou masku USE MASK. Teď už máš o kyslík vystaráno, ale jak se dostat na zdravý vzdoušek ? Plav doprava, kam taky jinam, že ?
Musí se ti podařit dostat se kolem jedovatých a zákeřných rostlin, které si o tvé proteiny chtějí obohatit jídelníček. Není to nic těžkého. Stačí se vždy přiblížit na bezpečnou vzdálenost a šikovně se protáhnout. Jinak pohyb -plavání- můžeš zastavit dvoj klikem na šipku směru pohybu. Někdy je lepší používat i klávesy 1, 3, 7, 9 pro šikmý pohyb a 5 pro zastavení. A další rada save, save, save jakmile překonáš jakoukoliv rostlinu, mám to prozkoušené :o) Jediná cesta, která vede k přežití a vyplavání je ta, že proplouváš pod kostrou ne nad ní. Víc poradit nemůžu. Až se ti podaří projít kolem tohoto nebezpečí, zamiř do míst, které prosvětluje světlo z povrchu. Ještě než se vydáš nahoru, natrhej nějaké rostliny ze dna TAKE PLANT, sice je nebudeš potřebovat, ale každej bod dobrej, ne? No a teď vyplavej.
Tajná chodba
Zajdi do další lokace vpravo. Za padlým stromem je křoví, na kterém roste jistý druh ovoce s velkou pravděpodobností víno, které by sis mě určitě vzít TAKE FRUIT. Ze stromu si vezmi větev, která pokrouceně visí dolů TAKE BRANCH. A teď se nabízí 2 způsoby jak vyřešit nečekanou situaci s oživlým stromem :
a) Co je mi po stromu ?
O protestující strom se nezajímej a jdi dál vpravo. Nachází se tu takové podivné bungalov. O něj se opírá kus dřeva, který seber TAKE BOARD. Potom vstup do příbytku. Ochutnej polévku TASTE SOUP. Lepidlo ze stolku přemísti do svých kapes TAKE GLUE a přečti si listiny, co se povalují na stejném místě READ PAPERS a promluv si s chlapíkem TAKE MAN. Někde ztratil svou berli, takže nemůže jít na sjednanou schůzku. Dej mu proto utrhnutou větev GIVE STICK TO MAN a znovu si s ním mluv tak dlouho, než ti řekne o totemu. Teď zaskoč do místa, kde jsi vyplaval a pak se znovu vrať do chaty. Místní domorodec zatím někam odešel, což se ti celkem hodí. Otevři truhličku u vchodu OPEN BOX, podívej se do ní LOOK IN BOX a seber drahokam TAKE ORIUM.
b) Jsem dobrá duše...
Takže tvému dobrému srdíčku se stromu zželelo a jeho ruku mu vrátíš RETURN BRANCH. Na oplátku od něj dostaneš velký kus drahého kamenu. Zaskoč do chaty k chlápkovi, ochutnej polévku TASTE SOUP, vezmi lepidlo TAKE GLUE, přečti si papíry READ PAPERS a v neposlední řadě několikrát promluv s chlapíkem TALK MAN.
Tak a teď už se cesty návodu na chvíli opět schází pro všechny. Zamiř k totemu nachází se na sever od vody, kdes vyplaval. Jak už ti stařík řekl, kamenný totem má nejraději ovoce. Celý proces krmení má ale jeden háček, když mu dáš ovoce, tak se ti nepodaří otevřít dveře. Takže stačí, když na ovoce naliješ trošku lepidla USE GLUE WITH FRUIT a dáš je do úst -totemu ne sobě- USE FRUIT. Tak a otevírá se před tebou komplex podzemích místnůstek.
3, JESKYNĚ
Doporučuji ukládat průběžně !
Podzemí
Teda kdo by to byl do takové hry řekl, že ? Tak protože jsi už celkem vyprahlý z dlouhého cestování po vesmíru a honění neznámé dámy, trošku se občerstvi vodou ze bazénu DRINK WATER. Tak znovu se ti trošku rozrostlo bodové skóre a můžeme pokračovat dál. Ale jak se dostat přes tu propast ? No stačí si pomoci tím prknem, které bylo u domku. Opatrně se přibliž k okraji propasti na severu a dej tam prkno USE BOARD. Až přejdeš na druhý konec prkno si zase vezmi TAKE BOARD. A teď na další pastičky. Na podlaze jsou nainstalované výstřelné ostny, když se k nim neobratně přiblížíš, tak tě zabijí. Takže trošku trpělivosti a vezmi to mezi těmi 2 ostny, které jsou nejblíž místu, kde bylo prkno.
Uff... a je to za námi. Teď jdi do tajemně vyhlížejících dveří. Joj, copak to tou máme ? Zajímavě vypadající jeskyně se spoustou romantických vodopádů. Jenže jsou romantické až do té doby, než zjistíš jak snadno se v nich lze utopit. Takže znovu stejná technika jako před chvílí. Pomalinku a polehounku našlapuj a dávej pozor, abys nespadl do vody. Na můstku ve středu obrazovky buď hóódně opatrný je velmi úzký a proklatě kluzký. Po jeho zdolání by už neměl být problém dojít až do tunelu.
Laboratoř
No začíná to tu být opravdu zajímavé... Projdi moderní chodbou a vejdi do laboratoře. Ale tohle mi už opravdu něco připomíná :-) Takže po popisu místnosti už víš, že bys měl sebrat malou bílou kartu na zemi před panelem TAKE CARD. Na panelu stiskni červeně poblikávající tlačítko PRESS BUTTON. Přečteš si pár zápisků nějakého šíleného vědce. Pak mrkni na polici LOOK SHELF a vezmi si zkumavku TAKE BEAKER. Zastav se ještě před zelenou potvůrku, která se prohání v malém "skleníku" a vezmi si ho TAKE DEVIL - musíš stát u nádoby ze severu.
Tak v laboratoři se toho zatím nic moc jiného dělat nedá, takže jdi na chodbu a do prvních dveří u vchodu do laboratoře použij svou ukořistěnou kartu USE CARD. Hmm... A člověk by si myslel, že už je po těch všech nechutnostech a vraždách... No nedá se nic dělat. Prozkoumej doktorovo tělo a vezmi si hadr TAKE TOWEL. Vlez na přístroj pro udržování kondičky a zapni ho PRESS BUTTON. Až ti hra oznámí, že jsi zpocený, slez a naber trošku svého potu do zkumavky USE BEAKER a jdi se vysprchovat USE SHOWER. U knihovny se postav na její pravý konec a mrkni na ni LOOK SHLEF, až se ti ukáže, že tě zaujala zelená kazeta o klonování vezmi ji TAKE GREEN. Potom zajdi zhruba tak do poloviny knihovny a vezmi si modrý slot TAKE BLUE. Pořádně se podívej do útrob gauče EXPLORE COUCH, najdeš nějaký malý lísteček, tak si ho přečti READ PAPER.
Zneškodnění hlídače
V laboratoři dej zkumavku na jeden z černých počítačů USE BEAKER a svůj pot pořádně zanalyzuj. Na vzorku zkrystalizovalo trošku soli, takže sis obohatil inventář zas o jednu věcičku. Stoupni si k panelu a na zelené dveře použij doktorovo kartu USE PASSCARD. Otevřely se a ty se dostáváš do strojovny. Jeden modrý stoj má odmontovaný kryt, takže je do něj krásně vidět a ty si z něj můžeš v pohodě vzít svítivou součástku TAKE ACTUATOR a rychle se zaběhnout schovat za roh stoje.
Hlídka se bude po chvilkách vracet, takže ho musíš nějak zneškodnit. Celá akce spočívá z 2 kroků. Až bude pryč rychle doběhni a schovej se do stínu toho červeného sloupu. Ulož :-) A pak běž do rohu u schodů, napiš si USE CROWBAR a až tu bude nic netušící hlídač, zaútoč na něj krumpáčem. No na to, že jsi obyčejný uklízeč dobrá akce. Mrtvému hlídači seber zbraň TAKE RIFLE a uniformu TAKE ARMOR. Brr... pohled na nahé tělo mrtvého zeleného strážce nemusí snést každý, takže na sebe hoď jeho uniformu WEAR ARMOR a radši pokračuj nahoru.
4, Vesmírné letiště
Hmm... kam takový kamenný totem může vést, co ? Pořádně se tu porozhlídni a přeptej se pokuřujícího chlapíka na to jak to tady chodí TALK MAN. Jdi mezi motorové trysky ohromné lodi a odpoj bílou hadici PULL LINE. Na pravé straně lodi použij svého tvorečka na přistávací lyži :-) USE DEVIL ON BOOT. Zkus použít výtah USE ELEVATOR, nejde...
Potom jdi doleva do další lokace. Pokecej s policajtem TALK MAN, který ti dá v domnění, že jsi jeho přítel pár peněz, abys mu přinesl pivko z báru. Ve strojovně dej akumulátor tam, kdes ho prve sebral USE ACTUATOR. Tím se zprovoznil výtah, kterým se vyvez do 2. patra PRESS TWO. Dostaneš se do -prý- nejdůležitější části tohoto letiště. Promluv si s tou mordou potvorou, co tom pořád lítá sem a tam TALK. U keříku stojí tvoje stará známá : dívka z lodě. Nenápadně se přibliž ke keříku a odposlechni jejich rozhovor LISTEN. A vida, dozvíš se spooousty informací o dívce a jejích plánech. Potom oba rebelové odejdou a ty můžeš pokračovat ve svém úkolu. Tak jdi do části, kde je vystavené zboží na prodej a prohledej krabici SEARCH BOX. Povalují se tam 2 důležité a užitečné součástky, které určitě sbal TAKE PARTS.
Bazar + alkohol
Jdi doleva. Bambi je ale kočka, co ? Prodej jí zbraň SELL RIFLE a drahokam od stromu nebo chlapíka, podle toho jak jsi postupoval SELL ORIUM. Vyděláš si 200 peněz pro opuštění jejího obchůdku se suvenýry napis LEAVE. Teď jsi znova ve "dvojce" jdi doprava do baru. Je to tu celkem divočina. U barmana si kup nějaký chlast BUY BRANDY, za chvilku ti ho přinese, tak si ho vezmi TAKE BRANDY. Teď si objednej pivo BUY BEER a vezmi si ho TAKE BEER. Jestli ti nejde pivo objednat vrať se do sprchy a znovu se osprchuj. Až budeš mít pivo dones ho policajtovi GIVE BEER MAN. Pivo ho doslova dostalo do kolen, takže prohledej jeho tělíčko EXPLORE MAN a vezmi si klíče TAKE KEY.
Loď a první let
Zajdi do laboratoře, automaticky se ti tak svlékne uniforma. A v bazaru ji prodej SELL ARMOR. Tak a máš konečně dost peněz pro koupi droida u poletujícího chlapíka BUY DROID. Potom dojdi k zelené plechovce, kterou sis právě za ty nehorázný prachy koupit a aktivuj si ji TAKE DROID. Jeď do přízemí a nastup do velké lodi do dveří vpravo vzadu. Potom se usaď na pravou sedačku a vesmíre třes se, jedeme !
No i když jedeme... Nejdřív to chce lehkou přípravu. Do lodi pusť proud - stiskni Shift + 2. Potom zapni navigační systém Shift +1. Pak 3 a 7. Potom skenuj tak dlouho, dokud nenajdeš planetu M. Burger. Nastav si její kurz 2 a jeď na ni 5. Až tam budeš stiskni 4 pro přistání a pak 6 pro opuštění řízení lodě. Ze své vesmírné kocábky vyjdi dveřmi vlevo.
5, Vesmírný bufet
Přicházíš do bufíku, projdi jeho první částí a od chlapíka za barem si objednat něco k jídlu BUY SOMETHING. Až dáš prodejcovi 10 peněz, můžeš si své jídlo klidně otevřít OPEN BOX. Jako bonus navíc si dostal zlatý prstýnek, a to se teda vyplatí. V inventáři se na něj podívej a pak si ho nasaď WEAR RING. TEDA ! Za takovej pakatel se dostat k prstenu, o kterým se zdá i samotném Frodovi, tomu říkám machrovina. V první části bufetu mezitím tam přibyla modrá kamarádka, která se s tebou dá do hovoru. Nejprve nemůže uvěřit, že ses jako jediný dostal ze své lodi živý, a potom tě požádá o pomoc, kterou bys určitě neměl odmítnout. Pak kamsi odběhne a už se nevrátí. Ty už ale víš, kam se teď pojede, takže jdi do svého vesmírného korábu.
6, Planeta Ortega
Sedni si za navigační monitor SIT a zapoj sílu 2, zapni navigační systém 1, nastartuj loď 3, zapni radar 7 a skenuj 1 prostor tak dlouho, až se ti nabídne planeta Ortega, pak na ní nastav kurz 2 a jeď 5. Nastav světelnou rychlost, až o chvilku později doletíš k planetě přistaň 4 a vypni nabídku letu 6.
Ortega je celkem nehostinná planeta. Na její povrch se musíš transformovat ze své lodi. Stoupni si doprostřed transformačního přístroje ve své lodi a jdi na věc TRANSPORT. O pár chvilek později se zhmotníš na povrchu rozžhavené planety. Tvé tělo není zrovna nejlépe připravené na to vedro, takže přistup k propasti a hoď do ní ten proklatý prsten THROW RING. Potom jdi na sever a přenes se do své útulné loďky.
Jako vždy zasedni k můstku a postupuj stejně jako v předešlých letech, jen teď nastav jako cíl své cesty planetu Andromeda.
7, Planeta Andromeda
Po dlouhé době milá změna klimatu. Planetka působí příjemným a pohodovým dojmem. Vstup do výtahu a vyjeď do druhého patra PRESS TWO. Přistup ke Xavi a promluv si s ní TALK GIRL. Xavi se ti přizná, že sice zavirovala tvůj záchranný modul a ještě se trošku vyřádila i v jiných věcičkách, ale posádku lodi rozhodně nepozabíjela. Myslí si o tobě, že jsi velmi schopný a talentovaný, takže tě požádá o pomoc. Potřebuje nějakého dobrovolníka, který by se nepozorovnaně připlížil do jisté klonovací továrny a tam jistému Aelovi trošku nakopat sedací svaly. Rozhodně to nebude lehké, ale ty se rozhodneš do toho jít. Vstup do výtahu a zajeď dolů PRESS ONE. Xavi se hezky nakejbuje do tvé lodi, takže jí následuj. Nastav jako cíl cesty planetu Mitos 15.
8, Planeta Mitos 15
Vstup do továrny
Tak tahle planeta bude celkem ostrá. Jediná možnost jak se na ni dostat, je přes teleportační přístroj TRANSPORT. Podle Xaviiních instrukcí je tvým jediným úkolem zničit jistý generátor, takže jdeme na to. Vezmi si vzorek té velké srandovní houby TAKE MUSHROOM a jdi na východ. Shlédneš trik, který dozajista neumí ani Kaprfíld. Takhle se vypařit... Zkus jít k místu, kde byl chlapík naposled spatřen. A jejda, je tu nějaké silové pole, které tě k jeho rádiu nechce pustit. Tak se vrať zpět k rybníčku. Zkus nakrmit podivně vypadající kámen u břehu FEED STONE. A ejhle ! Ona to velryba. Mrkni do arény se silovým polem, něco se tu přihodilo a pak jdi do rybníčku. Velrybě se podařilo odsud dostat, z toho logicky vyplívá, že se to musí podařit i tobě... Kytovec jako savec, ne ?
A máme tu další lekci potápění : nasadit masku USE MASK a pak dolů, doprava a nahoru. Fajn, nádech. Konec lekce děkuji za pozornost, vaše členské poplatky můžete bezhotovostně zasílat na můj účet :o) Z hromady kamenů si jeden malý vezmi TAKE STONE. A jak se dostat na světlo boží ? Jednoduše po horolezecku CLIMB STONE. Vezmi si rádio TAKE RADIO a jdi doprava. Nachází se tu dva celkem nabroušení strážní, kteří rozhodně nevypadají přátelsky. A jak odlákat jejich pozornost a nepozorovaně vklouznout do základny ? Satačí když hodíš kamenem do křoví USE STONE. Jednoho ses zabavil a druhého odlákáš svým rozhovorem do rádia USE RADIO. Teď můžeš vejít do velkých vrat.
V továrně
Továrna působí celkem promakaným dojmem. Vydej se otevíracími dveřmi doprava. Vstoupíš do lidské líhně. U počítače v prostředku místnosti se na chvilku zastav. Vezmi si červenou krabičku TAKE CARTRIDGE, která se posléze ukáže jako kazeta, velmi podobná té, kterou si sebral v doktorově pokoji. Co by se asi stalo, kdybys tam dal tu modrou, kterou stále nosíš po kapsách ? No za pokus to stojí INSERT BLUE CARTRIDGE. Přístroj začne zpracovávat nové informace a ty se vydej do první místnosti. A jéje, vypadá to, že se stráže vracejí, protože slyšíš nějaké kroky.
Fofrem se schovej za velký panel. Voják tě naštěstí neuvidí. Až odejde dveřmi, kterými přišel, nějak si nevšimne, že je za sebou zapomněl zavřít dvířka od řídící místnůstky. Ty toho hezky zneužij a do místnosti vejdi. Jako zkušený profík se vrhni na počítač, který se tu před tebou tyčí USE PANEL. Z disketovky vezmi jejich disketu TAKE DISK a na oplátku do ní dej svou poctivě zavirovanou INSERT VIRUS DISK. Tím si dosáhl toho, že se jim zhroutilo veškeré zabezpečení. Takže silové pole, které chránili vstup do hlubin továrny už ti vrásky na čele nedělají. No tak se tedy vydej do tunelu.
Hmm... tak to nevypadá zrovna jednoduše. Jak se živ a zdráv dostat přes ty ohromné provazy ? Tak co to máme po kapsách ? Kotvu a lano ? No s tím by se něco dělat dalo, ne ? No jasně, tak je spolu spojíme a uvidí se USE ROPE WITH HANGER. Tak a vznikl ti závěsný hák. Opatrně se přibliž k prasklině na zemi a použij ho USE HOOK. Pak se na laně zhoupni SWAY a ve správný okamžik skoč na pevnou půdu JUMP. Pak už by neměl být problém dostat se k otevíracím dveřím a vstoupit do nich.
V zajetí kabelů
Vypadá to, že ses konečně dostal ke generátoru. No ale po prohledání přístroje LOOK GENERATOR, se tvé nadšení asi trošku zchladí. Ne to ještě není on. Jak se ale dostat až k tomu pravému ? Zajdi k odkryté stěně, z které trčí kabely a zkus po nich kousek vyšplhat USE CABLES. A já si vždycky myslela, že mám problémy s tou kupou kabelů vod mýho kompu... Po prozkoumání místnosti LOOK se dozvíš o tom, že je nejlepší držet se silnějších kabelů a vyhýbat se probíjecím místem. Ve spleti kabelů jsou také umístěny vypínače. Tvým úkolem bude je všechny povypínat, aby přestala proudit elektrika a vyšplhat až nahoru.
Jako první vypni ten úplně nahoře vpravo k němu se dostaneš po tlustém zeleném USE SWITCH .
Jako druhý vypni ten pod prvním vpravo dole. Dostaneš se k němu po tenčím červeném USE SWITCH.
Jako třetí na tebe čeká ten prostřední mezi dvěma v levém rohu. Dostaneš se k němu tak, že z toho na kterém jsi se vydáš na tlustý zelený a po něm kousek dolů a doprava po světle fialovém USE SWITCH.
Takže jsi na světle fialovém, takže toho využij a vrhni se na vypínač úlně vlevo v rohu. USE SWITCH.
Dalším bude ten úplně nahoře vlevo. Dostaneš se k němu ze světle fialového přes zelený, z toho přelezeš na červený a USE SWITCH. Doufám, že nemusím říkat, že když zelený jiskří, tak máš stát a jít až bude v klidu ?
Tak a zbyl nám tu už jenom jeden kousek. Já k němu šla přes zelený na tmavě červený, pak dolů na ten tlustý, světle modrý, který je přerušený světle fialovým. Zhruba v těch místech, kde se kříží USE SWITCH. Pak vylez po drátech až úplně nahoru do další lokace. Můžeš se tu porozhlídnout. Ha ! A my hráči už víme, kde si Čechy nechávají vyrábět své úředníky. Vlevo pod můstkem si vesele pracuje generátor, který musíš nějak zničit. Chtělo by to nějakou výbušninu. Tak zkus v inventáři ponořit hadr do brandy USE TOWEL WITH BRANDY. Zajdi doprostřed lávky ručník podpal zapalovačem ale pouze tehdy, když fouká vítr LIGHT TOWEL. Ten odnese zapálenou láhev na místo, kam patří a tím se ti otevře cesta.
Cesta přímo k hlavnímu záporákovi této hry tajemnému Aelovi. Po krátkém rozhovoru tě vyzve na zápas se světelnými meči. Neměl by pro tebe být větší problém ho převálcovat. Stačí si zjistit tu správnou techniku boje. Pak už jen vyjdi ven dveřmi vlevo a sleduj závěrečné akční a lehce romantické titulky.
KONEC.