Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.
1) POLYSORBATE LX.
Po nepovedené teleportaci jste zapadli v tomhle podivném městě do díry
v silnici. Abyste mohli ven, počkejte, až půjde kolem robot, klikněte na něj
rukou a už se vytáhnete z díry ven. Ve stejné obrazovce prohlédněte vpravo
rezavý bicykl a seberte z něj ID kartu. Jděte o jednu obrazovku nahoru, tam je
po levé straně budka na automatické fotografování. Klikněte na ni buckazoidem,
který máte v kapse, automaticky proběhne fotografická scénka i s následnou
humornou dohrávkou. V kapse pak klikněte fotkou na ID, přibudou body a budete
tuto kartu ještě potřebovat.
Jenom drobné upozornění, popsaná lokace není vždy stejná, jednak je různá
podle instalace (jinak v DOS, jinak ve Windows), jednak záleží na tom, jak
postupně jednotlivé úlohy řešíte. Může se proto stát, že na některé postavy
nebo i výše uvedenou budku narazíte jinde, než bude v návodu popsáno.
Nyní procházejte jednotlivými ulicemi, až narazíte na Blaine Rohmera, který
vás požádá o pomoc při hledání jeho endodroida. Slíbí vám za něj 50
buckazoidů, dá vám datacorder, ten se bude ještě opakovaně hodit.
Jděte do baru Orions Belt. Tam jděte nejprve o jednu obrazovku doprava,
výtahem vyjedete do 1.patra. Můžete získat další peníze, když v nestřežených
okamžicích budete brát servírce její diškrece. Mimochodem lze tak získat
maximálně 19 buckazoidů, víc ani halíř. Pak ukažte ID kartu chlápkům u stolu,
doslova vyšumí a vy seberte ze stolu smotanou hadici. V kapse (inventáři) na
ni klikněte rukou, rozmotá se. Pak pod stolem klikněte na nádobu s tekutým
dusíkem a připevněte ji k ventilu vzadu. Jděte dolů do baru, ID kartu ukažte
barmanovi, z jeho nabídky vyberte nápoj SPECIAL. Jakmile barman začne mixovat,
otevřete ledničku a seberte krabičku na led. Pak rukou klikněte na rouru
(třetí zleva) za barem, podaří se vám ji ohnout. Spojte pak hadici s touto
rourou a s další, úplně vlevo od baru. Nyní rychle zpátky do prvního patra.
Pokud by vám barman hadice rozpojil, ukažte mu znova ID kartu a objednete
znova nápoj. V prvním patře pak klikněte na kohout u láhve s tekutým dusíkem,
sjedete výtahem do přízemí, kopněte do dveří vpravo (asi budete muset kopat
vícekrát), vejděte do sklepa, hned pod schody seberte kovovou tyč a zmraženého
endodroida praštíte tyčí po hlavě. Zbytky zametete lopatkou a smetáčkem
z kapsy a pak je uložíte (ty zbytky) do krabice na led. Vyjděte před bar
a opět vyhledejte chlapíka, který svého endodroida chce. Dá vám slíbené peníze
a vaše dobrodružství může pokračovat. Vejděte v první obrazovce do herny
a tady s příšerou v černém si zahrajte hru Stooge Fighter 3. Pochopitelně
prohrajete, jděte opet na ulici, můžete navštívit hotel, kde se dozvíte, že za
nocleh účtují 300 buckazoidů. Pak najděte opilce, který je ochoten vám za
láhev alkoholu, název vám řekne sám, prodat cheet na bojovou hru. Zajděte do
krámu s lihovinami a kupte žádanou flašku likéru Coldsordian Brandy. Pak ji
vyměníte s opilcem za cheet. Ten prostudujte, jděte do herny, přemluvte
černorožce k další hře, tentokrát o peníze, o nutných třista buckazoidů. Před
začátkem hry prostudujte cheet a před zahájením boje navolte na konsole kod
: ABBACACA. Pak už jen stačí patřičně mačkat tajný knoflík a hru snadno
vyhrajete. Po malém dohovoru dostanete slíbené peníze.
Nyní jděte do hotelu a zaplatíte za pokoj. Vezměte ze stolu klíč, až vyjedete
výtahem a najdete svůj pokoj, čeká vás nemilé překvapení : Budete přepadeni,
oloupeni a připoutáni ke sloupu. Ale proboha, nebojte se, pro našeho hrdinu
ani tohle není problémem. Nejprve klikněte rukou na svazek klíčů, které visí
na zdi, ty spadnou na zem, obluda je pochopitelně zase sebere, ale vy ze
sloupu nad sebou seberete hřebík a tím si klikněte na svá pouta a jste volný.
Celá osvobozovací akce se provádí rukou, ale Rogerovy kouzelnické pohyby
připomenou Davida Coperfielda. Nyní seberte ze zdi koberec, obraz má název
Pelvis, položte jej na zem, rukou na něj klikněte a uvidíte rituální tanec ve
stylu diskotéky. Nabijete se tak statickou elektřinou a pak už stačí jen
kliknout na implantát, který má tlustý netvor na zátylku a s potvorou je ámen.
Došlo ke krátkému spojení a on na to dojel. Z opasku mu seberte klíč, na stole
najdete svůj datacorder, vpravo od stolu je na "dehumidifieru" platinový
modul, který seberte rovněž. Proberte se CD-ROMy na stole, seberte
a v počítači použijte druhý zprava (jmenuje se Popular Techtronics). Klíčem
(destičkou) otevřete dveře do další místnosti. Druhý hlídač vás nechá na
pokoji, prohlédněte krabici u jeho nohou, najdete další modul s nápisem
"Churlish moddie". V inventáři zaměníte nálepky modulů a dejte svalovci ten
platinový, na kterém je nyní nápis Churlish. Po tanci svateho Víta, který vám
předvede a také zmizí, seberte jeho opasek, z něj seberte vlasy a modulátor,
který použijte na Rogera, abyste zrušili elektrické ochranné pole ve dveřích
na balkón. Nyní už jen zbývá přivolat pomoc k odvozu na váš vesmírný koráb.
K tomu použijete datacorder. Návod sice pomocí nápovědy v časopise, který je
ke hře přiložen, můžete získat, ale abyste se nepotili moc dlouho, pomoc je
tady. Nejprve datacorder otevřete, všechny moduly vyndejte a položte vpravo.
Pak je následujícím způsobem vložíte zpátky :
Plocha.............Destička..............Chip.............Irks
A:....................RF..................SPN................9
B:....................TT..................DEN................7
C:....................PS..................FER................1
D:....................FC..................REP................5
E:....................SE..................DIM................3
Tak a nyní už jen vyjděte na balkón, zapněte datacorder a vychutnejte si
poměrně dlouhou animovanou sekvenci setkání zasloužilého mistra koštěte se
Stellar. Až se vypovídají, ještě si prohlédněte další sekvenci, kterou je
rozhovor lva - kapitána lodi se starým admirálem a jeho ženou.
2) DEEPSHIT, pardon DEEPSHIP 86 A BURKILSON 5
Nejprve použijte DNA sequencer, pak promluvte opakovaně s Jabbou, což je ta
housenka v laboratoři, dovolí vám provést DNA analýzu. Položte vlasy z kapsy
na přístroj, zapněte SCAN, pak IMPRINT TO CART. Použijte terminál na stěně
u dveří. Tím se dozvíte jen jméno, Nigel. Nyní se transportujte do svého
pokoje, vyslechněte si zprávu kapitána Kielbasy, zpět do transportéru a nechte
se přenést do Delta Burkilsonu 5. Stará dáma vás nejprve požádá o úklid,
vezměte mop a vyhovte jí, na další požádání spláchněte záchod, pak bude chtít
léky, jděte do koupelny a otevřete skříňku na zdi. Jakmile začne unikat plyn,
musíte jednat poměrně rychle. Musíte vyrvat z postele hydraulický zvedák, je
to viditelná silnější tyč v dolní části lůžka, a pak jej použijte na dveře.
V animované sekvenci vás opět Stellar zachrání, ale sama zahyne, budete
svědkem jejího pohřbu, pronesete smuteční nekrolog, který najdete v kapse. Až
se vše skončí, ocitnete se v holoprostoru. Na stěně je ovládač, vymačkejte
číslo 555-12-12 a naučíte se hmat na ochromení nepřítele. Nyní zpátky do svého
pokoje, ze zprávy ComPostu zjistíte, že Stellar stále žije. Pokusíte se
přemluvit kapitána, aby koráb obrátil (zajedete na kapitánsky můstek), ale
bezvýsledně. Nyní pomocí ComPostu zajedete do Shuttle Bay (parkoviště)
a nacvičeným trikem se pokusíte zlikvidovat menšího hlídače. Výsledek je opět
jasný, znovu se ocitnete ve vězení.
3) CESTA NA SVOBODU A ODLET ZA STELLAR
Počkejte, až vám strážný doveze vozík s jídlem, jídlo seberte a nyní
z jednotlivých komponentů vytvoříte svého "dvojníka". Použijte jídlo
v následujícím pořadí : Yoda Ears - Bobbit Kabobs - Rack of Orat - Baguettes
- Tubers - Melon - Gragh. Takto vzniklého panáka posadíte na postel
a krátkozraký hlídač vám přiveze vozík znovu. Vlezte si pod prostěradlo do
vozíku. Až budete venku, pomocí ComPostu zajedete do Sickbay, tam seberete ze
skříňky, která je v pravé polovině obrazovky injekční stříkačku s morphiem.
Musíte ji sebrat, až se doktor bude koukat do mikroskopu. Stříkačku použijte
na koblihu a zpátky do haly před parkovištěm kosmických lodí. Tam položte
koblihu na misku, ze které mohutný svalovec stále něco ujídá, až si koblihu
sní, vychutnejte si jeho morphiový tanec (DROGY NE ! ), pak použijte ruku na
malého strážce, naučeny trik nyní likvidaci plně vykoná. Seberte mu ještě
z opasku klíč. Protože nedokážete rozpažit tak, abyste mohli zmáčknout obě
tlačítka do dveří, pomocí ComPostu se přeneste do "8-Rear". U stolu sedí
Circuit Sidney. Pohovořte s ním, po chvilce vám půjčí svou ruku a jedno oko.
Zpátky do haly, použijte svoji ruku na jedno tlačítko, Circuitovu na druhé. Až
se všechny dveře otevřou, vejděte do haly s kosmickými koráby. Použijte
klíček, který jste sebrali hlídači, funguje jako centrální zamykání. Po
zmáčknutí tlačítka na něm se otevře jedna loď, kterou vy použijete pro své
záměry.
Než odstartujete, musíte nastavit správný startovací kód. Zmáčkněte tlačítko
ICD, pak pokračujte následovně : tank 1 nastavte na Lanthanum, tank 2 na
Sulphur, tank 3 na Silver, katalyzátorem je Neon, heslem je slovo Lasagne.
Tlačítkem IGNITION nahoďte motor, zmáčkněte tlačítko optického scaneru na
palubní desce a něj pak klikněte se zapůjčeným okem. Budete kladně
proscanováni a hurá do vesmíru ! Během letu otevřete poklop vpravo od sebe,
najdete tam tubu s lepidlem, lepenku, a ruční pumpu. Během letu dojde k poruše
motoru a budete muset opravovat. Bude to dost vtipné a komplikované. Klikněte
na packy, ktere otevírají nákladní prostor i motorový kryt (TRUNK a HOOD),
vyjděte ze sveho kokpitu. Za sedadlem vpravo vyndejte manuál k opravě, ze
skříně vpravo helmu a skafandr. Oblečte se do skafandru, helmu na hlavu a hurá
ven z lodi. Nejprve z nákladního prostoru vpravo vyndejte ceduli s nápisem
HELP a spojovací kabely. Pak položte nápis na vršek lodi, z levého motoru
vyndejte rybu. Chvíli čekejte, objeví se další vesmírný pomocník, až si
připojí kabely ke své baterii, učiníte pomocí návodu zpoza sedadla totéž. Až
se vrátíte do lodi a svléknete skafandr, otevřte datacorder a vyndejte z něj
maličký zelený krystal. Ten pokapte lepidlem, pak vpravo od skříňky na
skafandr otevřete další dvířka, najdete zlomený krystal. Pokapte jej také
lepidlem a přložte už předem připravený krystal. Až usednete do kokpitu,
zmáčkněte 2x modrý knoflík, tím aktivujete hologram, či-li autopilota a ten
vás dovede na Deltu Bursilon 5.
3) ZNOVU NA DELTA BURKSILON 5
Nejprve sjedete výtahem do laboratoře A. Tam mluvte s doktorem, pohádate se,
ale doktor vypadne z laboratoře. Pohrabte se v krabici vlevo u počítače,
seberte platinový modul a zpátky do lodi. Tam musíte provést další
fotografickou operaci. Aktivujte PTS systém před sebou, pak zmáčkněte knoflík
označený PTS nad obrazovkou. Tohle udělejte dvakrát a pokaždé seberte
fotografii, která vyjede ze slotu. V inventáři pak oddělte fotografie od
negativu a položením na malou obrazovku spojte negativ první fotografie
s pozitivem druhé fotografie. Nyní už můžete nastartovat motor a navolit na
obrazovce další cíl cesty, město Polysorbate LX. Před přistáním promluvte na
svého holografického kopilota, dá vám do ruky signalizátor a přentrasferuje
vás do města. Jděte do obchodu "Implant Sttuff", promluvte si s odporným
majitelem a ten vám platinový modul vymění za "Cyber Space Jack". Vrátíte se
přesně na místo, kam jste dopadli, použijete signalizátor na sebe a jste
zpátky v lodi. Opět známým manévrem nastartujte, navolte Delta Burksilon a po
přistání výtahem sjedete do laboratoře A. Sednete si k počítači, naládujte
cyberspacový software a připojte Cyber Space Jack. Náhle se ocitnete ve
virtuální realitě. Pochodujte stále vpřed, nikde se nenechte vyvést z míry
podivnými cestami a chůzí po hlavě. Dojdete k trochu podivné kanceláři. Před
kanceláří seberte na zemi šroubovák, vejděte dovnitř a vezměte si číslo na
zdi, vlastně obrazovce Windows. Protože se se slečnou v okénku nedomluvíte (to
je jak na obecním úřadě, či pasovém oddělení !), použijte šroubovák na měnič
čísel a pak svoje číslo, které se na ukazateli objeví, ukažte té buchtě
v okénku. Pustí vás do místnosti s archivem. Tady potřebujete najít složky se
jmény : Rancid, Belaux, Sharpei, Santiago a " Project Immortality ". Nejprve
jděte do řady, kde je písmeno P, otevřete nejdolejší šuplík v šesté řadě a pak
postupně o řadu dál o jedno výše. Dostanete se tak k zásuvce, ze které vyndáte
složku Rancida. Pak do řady s písmenem S, v druhé obrazovce ve druhé řadě
otevřete druhé šuple odzdola a vyberte složku Santiago. V páté řadě písmene
S opět otevírejte od zdola šuplíky šikmo nahoru doprava. Najdete další složku,
komentátorovými poznámkami se nenechte odradit. Další sloha je ve druhém
šuplíku zdola v první řadě písmene B. Nyní k písmenu P, od prvního dolního "O"
opět vytvořte schody a poslední složku najdete v nejhořejším šuplíku. Vyjděte
z archivu ven, nejprve si všechny složky pročtěte, pak je postupně vložte do
tiskárny v menu obrazovky. Opět vás bude komentátor strašit, vesele
pokračujte. Až budete mít vše vytištěno, ale nic z toho v ruce, jděte
z kanceláře ven a seberte prkno vpravo. Pokračujte doleva, abyste si zkrátili
cestu z virtuální reality, položte na zborcený most prkno, a velmi rychle se
vrátíte do laboratoře k počítači. Na stole už najdete vytištěné složky. Ty
ukažte doktorovi, který sice chvíli zapírá, ale pak se k programu
nesmrtelnosti, do kterého zapojil i Stellar přizná. Slíbí vám pomoc
a v animované sekvenci sledujte, jak bude vaši vesmírnou loď i vás
miniaturizovat. A pak už doletíte do trávicího traktu.
4) TRACTUS GASTROINTESTINALIS
Pro začátek trochu latiny : text znamená česky zažívací trakt, a vy nyní
budete v téhle anatomické lahůdce pokračovat. Nejprve si oblékněte skafandr,
seberte přilbu a vyjděte z lodi. Najděte na křídle svazeček kapilár, stejně
jako něco alveolů (plicní sklípky). V dolním rohu obrazovky je žaludeční vřed,
kterým prolezete dolů, pokračujte stále dolů, až na žaludeční dno. Tam seberte
bonbón, pírko, vlákno z celeru, ze stěny vyndejte sponku. Spojte sponku
s celerovým vláknem, vylezte po zdi až k otvoru, použijte lano se skobou
k hození na jícnový otvor. Pak slezte po stěně dolů, a po visícím laně vylezte
až do jícnu. Při cestě jícnem vypáčíte kapsli, která spadne do žaludku.
Polechtejte jícen pírkem, přečkejte v klidu animovanou sekvenci. Tímto
manévrem jste vyhubili kyselé potvůrky na žaludečním dně. Až slezete opět na
dno žaludku, nic nebrání tomu, abyste vlezli otvorem ve stěně do dvanáctníku.
Nyní polezete dále, dolů a doprava, až se dostanete do žlučníku. Neznámo proč,
je jezírko žluči modré. Ale tím se nenechte rušit. Slepte kapiláry lepicí
páskou a připojte je k ruční pumpě, tento aparát použijte na žluč a do helmy
načerpáte několik litrů žluči. Vrátíte se zpátky k větvení žlučovodu a vlezte
do vývodu pankreatického. V místě zúžení použijte alveoly, které nafoukněte
ústy. Cesta do slinivky je volná. Do helmy se žlučí nechte kápnout
pankreatický enzym, po cestě zpátky se na vás bude řítit žlučníkový kámen.
Opět automatická sekvence vašeho úprku, až se kámen rozbije, seberte úlomky.
Pochodujte zpátky do žaludku, obsah helmy vylejte na kapsli, tím se rozpustí
obal, seberte granule, které z něj vypadnou. Pak pokračujte přes dvanáctník do
tenkého střeva. Naleznete tam odporného parazitujícího červa. Dejte mu do
tlamy granule, stane se přítulným. Pak už jen na něj klikněte rukou a další
dopravní prostředek je na světě. Doveze vás až do slepého střeva. Tam má
Stellar přímo ukázkovou sbírku spolykaných předmětů. Vy seberete kousek
stříbra z plomby, sponku a nehet. Opět pomocí červa se dostanete do tenkého
střeva a pak pěšky až k vašemu vesmírnému korábu. Abyste mohli odletět, musíte
vložit do blikající části motoru stříbro z kapsy. Pak v lodi vložte CD-ROM do
drivu, zapněte navigační systém a odletíte do mozku.
5) CEREBRUM
Opět latina, jsme v mozku a současně i ve finiši. Nejprve si vezměte skafandr,
helma není nutná. Venku použijte na membránu (měkká plena mozková) nehet,
slezte dolů do mozkových závitů. Pochodujte doleva, přes brázdu mezi oběma
polovinami mozku se dostanete trojím kliknutím na chůzi. Oba roboty, kteří
brání vstupu do výtahu zlikvidujete úlomky žlučového kamene. Stoupněte si na
místo v zadní části obrazovky (párkrát budete to správné místo hledat)
a nejprve hodíte kámen na jednoho robota, pak na druhého a do třetice opět na
toho prvního. Roboti se navzájem ubijí a cesta do výtahu je volná. Sjedete
nejprve až na dno, cestou můžete zastavovat a číst si vtipné cedulky. Na dně
objevíte barikádu, přes kterou se nemůžete dostat. Výtahem se vrátíte k centru
kašle, sponkou z kapsy podráždíte závity za sebou, kašlem se barikáda zhroutí.
Prolezete jí kliknutím rukou. Robota v poslední místnosti zničíte tak, že
sponkou kliknete na nervová vlákna v pravé polovině obrazovky, vzniklým
elektromagnetem robot zhyne bídnou smrtí. Přestože se Roger už vychloubá,
zbývá poslední nepřítel - Sharpei. Až vás uchopí do svých chapadel, počkejte,
a jak to bude možné, vyndejte z kapsy smradlavou rybu a položte ji Sharpei na
mozek. A potom už klidně sledujte dlouhou závěrečnou animaci. Happyend to
zcela není, ale asi je to již příprava na další zábavu od Sierry.
KONEC.