1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Space Quest 6 - návod

Autora návodu ani zdroj bohužel neznáme.



1) POLYSORBATE LX.


Po  nepovedené  teleportaci  jste  zapadli  v  tomhle  podivném  městě do díry

v silnici. Abyste mohli  ven, počkejte, až půjde kolem  robot, klikněte na něj

rukou a  už se vytáhnete  z díry ven.  Ve stejné obrazovce  prohlédněte vpravo

rezavý bicykl a seberte z něj ID kartu. Jděte o jednu obrazovku nahoru, tam je

po levé straně budka na automatické fotografování. Klikněte na ni buckazoidem,

který  máte v  kapse, automaticky  proběhne fotografická  scénka i s následnou

humornou dohrávkou. V kapse pak klikněte  fotkou na ID, přibudou body a budete

tuto kartu ještě potřebovat.


Jenom  drobné upozornění,  popsaná lokace  není vždy  stejná, jednak  je různá

podle instalace  (jinak v DOS,  jinak ve Windows),  jednak záleží na  tom, jak

postupně jednotlivé  úlohy řešíte. Může se  proto stát, že na  některé postavy

nebo i výše uvedenou budku narazíte jinde, než bude v návodu popsáno.


Nyní procházejte  jednotlivými ulicemi, až  narazíte na Blaine  Rohmera, který

vás  požádá  o  pomoc  při  hledání  jeho  endodroida.  Slíbí  vám  za  něj 50

buckazoidů, dá vám datacorder, ten se bude ještě opakovaně hodit.


Jděte  do baru  Orions Belt.  Tam  jděte  nejprve o  jednu obrazovku  doprava,

výtahem vyjedete do  1.patra. Můžete získat další peníze,  když v nestřežených

okamžicích  budete  brát  servírce  její  diškrece.  Mimochodem lze tak získat

maximálně 19 buckazoidů, víc ani halíř.  Pak ukažte ID kartu chlápkům u stolu,

doslova vyšumí a  vy seberte ze stolu smotanou hadici.  V kapse (inventáři) na

ni klikněte  rukou, rozmotá se.  Pak pod stolem  klikněte na nádobu  s tekutým

dusíkem a připevněte  ji k ventilu vzadu. Jděte dolů  do baru, ID kartu ukažte

barmanovi, z jeho nabídky vyberte nápoj SPECIAL. Jakmile barman začne mixovat,

otevřete  ledničku a  seberte krabičku  na led.  Pak rukou  klikněte na  rouru

(třetí zleva)  za barem, podaří  se vám ji  ohnout. Spojte pak  hadici s touto

rourou a  s další, úplně vlevo  od baru. Nyní rychle  zpátky do prvního patra.

Pokud  by vám  barman hadice  rozpojil, ukažte  mu znova  ID kartu a objednete

znova nápoj. V prvním patře pak klikněte  na kohout u láhve s tekutým dusíkem,

sjedete výtahem  do přízemí, kopněte do  dveří vpravo (asi budete  muset kopat

vícekrát), vejděte do sklepa, hned pod schody seberte kovovou tyč a zmraženého

endodroida  praštíte  tyčí  po  hlavě.  Zbytky  zametete  lopatkou a smetáčkem

z kapsy  a pak  je uložíte  (ty zbytky)  do krabice  na led.  Vyjděte před bar

a opět vyhledejte chlapíka, který svého endodroida chce. Dá vám slíbené peníze

a vaše  dobrodružství  může  pokračovat.  Vejděte  v  první obrazovce do herny

a tady  s příšerou  v černém  si zahrajte  hru Stooge  Fighter 3. Pochopitelně

prohrajete, jděte opet na ulici, můžete navštívit hotel, kde se dozvíte, že za

nocleh  účtují 300  buckazoidů. Pak  najděte opilce,  který je  ochoten vám za

láhev alkoholu, název  vám řekne sám, prodat cheet na  bojovou hru. Zajděte do

krámu s  lihovinami a kupte žádanou  flašku likéru Coldsordian Brandy.  Pak ji

vyměníte  s  opilcem  za  cheet.  Ten  prostudujte,  jděte do herny, přemluvte

černorožce k další hře, tentokrát o  peníze, o nutných třista buckazoidů. Před

začátkem hry  prostudujte cheet a před  zahájením boje navolte na  konsole kod

: ABBACACA.  Pak už  jen stačí  patřičně  mačkat  tajný knoflík  a hru  snadno

vyhrajete. Po malém dohovoru dostanete slíbené peníze.


Nyní jděte do hotelu a zaplatíte za  pokoj. Vezměte ze stolu klíč, až vyjedete

výtahem a najdete  svůj pokoj, čeká vás nemilé  překvapení : Budete přepadeni,

oloupeni a  připoutáni ke sloupu. Ale  proboha, nebojte se, pro  našeho hrdinu

ani tohle není  problémem. Nejprve klikněte rukou na  svazek klíčů, které visí

na  zdi, ty  spadnou na  zem, obluda  je pochopitelně  zase sebere,  ale vy ze

sloupu nad sebou seberete hřebík a tím  si klikněte na svá pouta a jste volný.

Celá  osvobozovací  akce  se  provádí  rukou,  ale Rogerovy kouzelnické pohyby

připomenou  Davida Coperfielda.  Nyní seberte  ze zdi  koberec, obraz má název

Pelvis, položte jej na zem, rukou na  něj klikněte a uvidíte rituální tanec ve

stylu  diskotéky. Nabijete  se tak  statickou elektřinou  a pak  už stačí  jen

kliknout na implantát, který má tlustý netvor na zátylku a s potvorou je ámen.

Došlo ke krátkému spojení a on na to dojel. Z opasku mu seberte klíč, na stole

najdete  svůj  datacorder,  vpravo  od  stolu  je na "dehumidifieru" platinový

modul,  který   seberte  rovněž.  Proberte   se  CD-ROMy  na   stole,  seberte

a v počítači  použijte druhý zprava  (jmenuje se Popular  Techtronics). Klíčem

(destičkou)  otevřete dveře  do další   místnosti. Druhý  hlídač vás  nechá na

pokoji,  prohlédněte  krabici  u  jeho  nohou,  najdete  další modul s nápisem

"Churlish moddie".  V inventáři zaměníte  nálepky modulů a  dejte svalovci ten

platinový, na kterém je nyní nápis  Churlish. Po tanci svateho Víta, který vám

předvede a také  zmizí, seberte jeho opasek, z něj  seberte vlasy a modulátor,

který použijte na  Rogera, abyste zrušili elektrické ochranné  pole ve dveřích

na balkón.  Nyní už jen zbývá  přivolat pomoc k odvozu  na váš vesmírný koráb.

K tomu použijete datacorder.  Návod sice pomocí nápovědy v  časopise, který je

ke hře  přiložen, můžete získat, ale  abyste se nepotili moc  dlouho, pomoc je

tady. Nejprve  datacorder otevřete, všechny moduly  vyndejte a položte vpravo.

Pak je následujícím způsobem vložíte zpátky :


Plocha.............Destička..............Chip.............Irks


A:....................RF..................SPN................9

B:....................TT..................DEN................7

C:....................PS..................FER................1

D:....................FC..................REP................5

E:....................SE..................DIM................3



Tak  a nyní  už jen  vyjděte na  balkón, zapněte  datacorder a  vychutnejte si

poměrně  dlouhou animovanou  sekvenci setkání  zasloužilého mistra  koštěte se

Stellar.  Až se  vypovídají, ještě  si prohlédněte  další sekvenci,  kterou je

rozhovor lva - kapitána lodi se starým admirálem a jeho ženou.



2) DEEPSHIT, pardon DEEPSHIP 86 A BURKILSON 5


Nejprve použijte  DNA sequencer, pak promluvte  opakovaně s Jabbou, což  je ta

housenka v laboratoři,  dovolí vám provést DNA analýzu.  Položte vlasy z kapsy

na přístroj,  zapněte SCAN, pak  IMPRINT TO CART.  Použijte terminál na  stěně

u dveří.  Tím se  dozvíte jen  jméno, Nigel.  Nyní se  transportujte do  svého

pokoje, vyslechněte si zprávu kapitána Kielbasy, zpět do transportéru a nechte

se  přenést do  Delta Burkilsonu  5. Stará  dáma vás  nejprve požádá  o úklid,

vezměte mop a vyhovte jí, na  další požádání spláchněte záchod, pak bude chtít

léky, jděte do koupelny a otevřete  skříňku na zdi. Jakmile začne unikat plyn,

musíte jednat poměrně  rychle. Musíte vyrvat z postele  hydraulický zvedák, je

to viditelná  silnější tyč v dolní  části lůžka, a pak  jej použijte na dveře.

V animované  sekvenci  vás  opět  Stellar  zachrání,  ale  sama zahyne, budete

svědkem jejího pohřbu, pronesete smuteční  nekrolog, který najdete v kapse. Až

se vše  skončí, ocitnete se  v holoprostoru. Na  stěně je ovládač,  vymačkejte

číslo 555-12-12 a naučíte se hmat na ochromení nepřítele. Nyní zpátky do svého

pokoje,  ze  zprávy  ComPostu  zjistíte,  že  Stellar  stále žije. Pokusíte se

přemluvit  kapitána, aby  koráb obrátil  (zajedete na  kapitánsky můstek), ale

bezvýsledně.  Nyní  pomocí  ComPostu  zajedete  do  Shuttle  Bay  (parkoviště)

a nacvičeným trikem se pokusíte zlikvidovat  menšího hlídače. Výsledek je opět

jasný, znovu se ocitnete ve vězení.



3) CESTA NA SVOBODU A ODLET ZA STELLAR


Počkejte,  až  vám  strážný  doveze  vozík  s  jídlem,  jídlo  seberte  a nyní

z jednotlivých   komponentů   vytvoříte   svého   "dvojníka".  Použijte  jídlo

v následujícím pořadí :  Yoda Ears - Bobbit Kabobs -  Rack of Orat - Baguettes

- Tubers  -  Melon  -  Gragh.   Takto  vzniklého  panáka  posadíte  na  postel

a krátkozraký  hlídač vám  přiveze vozík  znovu. Vlezte  si pod prostěradlo do

vozíku. Až budete venku, pomocí ComPostu  zajedete do Sickbay, tam seberete ze

skříňky, která  je v pravé  polovině obrazovky injekční  stříkačku s morphiem.

Musíte ji sebrat,  až se doktor bude koukat  do mikroskopu. Stříkačku použijte

na  koblihu a  zpátky do  haly před  parkovištěm kosmických  lodí. Tam položte

koblihu na  misku, ze které mohutný  svalovec stále něco ujídá,  až si koblihu

sní, vychutnejte si  jeho morphiový tanec (DROGY NE !  ), pak použijte ruku na

malého  strážce, naučeny  trik nyní  likvidaci plně  vykoná. Seberte  mu ještě

z opasku  klíč. Protože  nedokážete rozpažit  tak, abyste  mohli zmáčknout obě

tlačítka  do dveří,  pomocí ComPostu  se přeneste  do "8-Rear".  U stolu  sedí

Circuit Sidney. Pohovořte  s ním, po chvilce vám půjčí  svou ruku a jedno oko.

Zpátky do haly, použijte svoji ruku na jedno tlačítko, Circuitovu na druhé. Až

se  všechny  dveře  otevřou,  vejděte  do  haly  s kosmickými koráby. Použijte

klíček,  který  jste  sebrali  hlídači,  funguje  jako  centrální zamykání. Po

zmáčknutí tlačítka  na něm se  otevře jedna loď,  kterou vy použijete  pro své

záměry.


Než odstartujete,  musíte nastavit správný startovací  kód. Zmáčkněte tlačítko

ICD,  pak pokračujte  následovně :  tank 1  nastavte na  Lanthanum, tank  2 na

Sulphur, tank  3 na Silver,  katalyzátorem je Neon,  heslem je slovo  Lasagne.

Tlačítkem  IGNITION nahoďte  motor,  zmáčkněte  tlačítko optického  scaneru na

palubní  desce  a   něj  pak  klikněte  se  zapůjčeným   okem.  Budete  kladně

proscanováni a  hurá do vesmíru !  Během letu otevřete poklop  vpravo od sebe,

najdete tam tubu s lepidlem, lepenku, a ruční pumpu. Během letu dojde k poruše

motoru a budete muset opravovat. Bude  to dost vtipné a komplikované. Klikněte

na packy,  ktere otevírají nákladní  prostor i motorový  kryt (TRUNK a  HOOD),

vyjděte  ze sveho  kokpitu. Za  sedadlem vpravo  vyndejte manuál  k opravě, ze

skříně vpravo helmu a skafandr. Oblečte se do skafandru, helmu na hlavu a hurá

ven z  lodi. Nejprve z  nákladního prostoru vpravo  vyndejte ceduli s  nápisem

HELP  a spojovací  kabely. Pak  položte nápis  na vršek  lodi, z levého motoru

vyndejte  rybu.  Chvíli  čekejte,  objeví  se  další  vesmírný pomocník, až si

připojí kabely ke  své baterii, učiníte pomocí návodu  zpoza sedadla totéž. Až

se vrátíte do  lodi a svléknete skafandr, otevřte datacorder  a vyndejte z něj

maličký  zelený  krystal.  Ten  pokapte  lepidlem,  pak  vpravo  od skříňky na

skafandr  otevřete další  dvířka, najdete  zlomený krystal.  Pokapte jej  také

lepidlem  a přložte  už předem   připravený krystal.  Až usednete  do kokpitu,

zmáčkněte 2x  modrý knoflík, tím  aktivujete hologram, či-li  autopilota a ten

vás dovede na Deltu Bursilon 5.



3) ZNOVU NA DELTA BURKSILON 5


Nejprve sjedete výtahem  do laboratoře A. Tam mluvte  s doktorem, pohádate se,

ale  doktor vypadne  z laboratoře.  Pohrabte se  v krabici  vlevo u  počítače,

seberte  platinový  modul   a  zpátky  do  lodi.  Tam   musíte  provést  další

fotografickou operaci. Aktivujte PTS systém  před sebou, pak zmáčkněte knoflík

označený  PTS  nad  obrazovkou.  Tohle  udělejte  dvakrát  a  pokaždé  seberte

fotografii,  která vyjede  ze slotu.   V inventáři  pak oddělte  fotografie od

negativu  a  položením  na  malou  obrazovku  spojte  negativ první fotografie

s pozitivem druhé  fotografie. Nyní už  můžete nastartovat motor  a navolit na

obrazovce další cíl  cesty, město Polysorbate LX. Před  přistáním promluvte na

svého holografického  kopilota, dá vám  do ruky signalizátor  a přentrasferuje

vás  do města.  Jděte do  obchodu "Implant  Sttuff", promluvte  si s  odporným

majitelem a ten  vám platinový modul vymění za "Cyber  Space Jack". Vrátíte se

přesně  na místo,  kam jste  dopadli, použijete  signalizátor na  sebe a  jste

zpátky v lodi. Opět známým manévrem  nastartujte, navolte Delta Burksilon a po

přistání  výtahem sjedete  do laboratoře  A. Sednete  si k počítači, naládujte

cyberspacový  software  a  připojte  Cyber  Space  Jack.  Náhle se ocitnete ve

virtuální  realitě. Pochodujte  stále vpřed,  nikde se  nenechte vyvést z míry

podivnými cestami a  chůzí po hlavě. Dojdete k  trochu podivné kanceláři. Před

kanceláří seberte  na zemi šroubovák,  vejděte dovnitř a  vezměte si číslo  na

zdi, vlastně obrazovce Windows. Protože se se slečnou v okénku nedomluvíte (to

je jak na  obecním úřadě, či pasovém oddělení !),  použijte šroubovák na měnič

čísel  a pak  svoje číslo,  které  se  na ukazateli  objeví, ukažte  té buchtě

v okénku. Pustí vás do místnosti s  archivem. Tady potřebujete najít složky se

jmény : Rancid,  Belaux, Sharpei, Santiago a "  Project Immortality ". Nejprve

jděte do řady, kde je písmeno P, otevřete nejdolejší šuplík v šesté řadě a pak

postupně o řadu dál o jedno výše. Dostanete se tak k zásuvce, ze které vyndáte

složku Rancida.  Pak do řady  s písmenem  S,  v druhé obrazovce  ve druhé řadě

otevřete druhé  šuple odzdola a vyberte  složku Santiago. V páté  řadě písmene

S opět otevírejte od zdola šuplíky šikmo nahoru doprava. Najdete další složku,

komentátorovými  poznámkami  se  nenechte  odradit.  Další  sloha je ve druhém

šuplíku zdola v první řadě písmene B. Nyní k písmenu P, od prvního dolního "O"

opět vytvořte schody a poslední  složku najdete v nejhořejším šuplíku. Vyjděte

z archivu ven, nejprve  si všechny složky pročtěte, pak  je postupně vložte do

tiskárny  v   menu  obrazovky.  Opět  vás   bude  komentátor  strašit,  vesele

pokračujte.  Až  budete  mít  vše  vytištěno,  ale  nic  z  toho v ruce, jděte

z kanceláře ven a seberte prkno  vpravo. Pokračujte doleva, abyste si zkrátili

cestu z virtuální  reality, položte na zborcený most prkno,  a velmi rychle se

vrátíte do  laboratoře k počítači.  Na stole už  najdete vytištěné složky.  Ty

ukažte  doktorovi,   který  sice  chvíli   zapírá,  ale  pak   se  k  programu

nesmrtelnosti,  do   kterého  zapojil  i  Stellar   přizná.  Slíbí  vám  pomoc

a v  animované  sekvenci   sledujte,  jak  bude  vaši  vesmírnou   loď  i  vás

miniaturizovat. A pak už doletíte do trávicího traktu.



4) TRACTUS GASTROINTESTINALIS


Pro  začátek trochu  latiny :  text znamená  česky zažívací  trakt, a  vy nyní

budete v  téhle anatomické lahůdce pokračovat.  Nejprve si oblékněte skafandr,

seberte přilbu  a vyjděte z lodi.  Najděte na křídle svazeček  kapilár, stejně

jako něco alveolů (plicní sklípky). V dolním rohu obrazovky je žaludeční vřed,

kterým prolezete dolů, pokračujte stále dolů, až na žaludeční dno. Tam seberte

bonbón,  pírko,  vlákno  z  celeru,  ze  stěny  vyndejte sponku. Spojte sponku

s celerovým  vláknem, vylezte  po zdi  až k  otvoru, použijte  lano se  skobou

k hození na jícnový otvor. Pak slezte po stěně dolů, a po visícím laně vylezte

až  do jícnu.  Při cestě  jícnem  vypáčíte  kapsli, která  spadne do  žaludku.

Polechtejte  jícen  pírkem,  přečkejte  v  klidu  animovanou  sekvenci.  Tímto

manévrem jste vyhubili  kyselé potvůrky na žaludečním dně.  Až slezete opět na

dno žaludku, nic nebrání tomu, abyste  vlezli otvorem ve stěně do dvanáctníku.

Nyní polezete dále, dolů a doprava, až se dostanete do žlučníku. Neznámo proč,

je  jezírko žluči  modré. Ale  tím se  nenechte rušit.  Slepte kapiláry lepicí

páskou a připojte je  k ruční pumpě, tento aparát použijte na  žluč a do helmy

načerpáte několik litrů žluči. Vrátíte se  zpátky k větvení žlučovodu a vlezte

do vývodu  pankreatického. V místě  zúžení použijte alveoly,  které nafoukněte

ústy.  Cesta  do  slinivky  je  volná.   Do  helmy  se  žlučí  nechte  kápnout

pankreatický enzym,  po cestě zpátky  se na vás  bude řítit žlučníkový  kámen.

Opět automatická sekvence  vašeho úprku, až se kámen  rozbije, seberte úlomky.

Pochodujte zpátky do  žaludku, obsah helmy vylejte na  kapsli, tím se rozpustí

obal, seberte granule, které z něj vypadnou. Pak pokračujte přes dvanáctník do

tenkého  střeva. Naleznete  tam odporného  parazitujícího červa.  Dejte mu  do

tlamy granule,  stane se přítulným. Pak  už jen na něj  klikněte rukou a další

dopravní  prostředek je  na světě.  Doveze vás  až do  slepého střeva.  Tam má

Stellar  přímo  ukázkovou  sbírku  spolykaných  předmětů.  Vy  seberete kousek

stříbra z  plomby, sponku a nehet.  Opět pomocí červa se  dostanete do tenkého

střeva a pak pěšky až k vašemu vesmírnému korábu. Abyste mohli odletět, musíte

vložit do blikající části motoru stříbro z  kapsy. Pak v lodi vložte CD-ROM do

drivu, zapněte navigační systém a odletíte do mozku.



5) CEREBRUM


Opět latina, jsme v mozku a současně i ve finiši. Nejprve si vezměte skafandr,

helma  není nutná.  Venku použijte  na membránu  (měkká plena  mozková) nehet,

slezte  dolů do  mozkových závitů.  Pochodujte doleva,  přes brázdu mezi oběma

polovinami  mozku se  dostanete trojím  kliknutím na  chůzi. Oba roboty, kteří

brání vstupu do  výtahu zlikvidujete úlomky žlučového kamene.  Stoupněte si na

místo  v  zadní  části  obrazovky  (párkrát  budete  to  správné místo hledat)

a nejprve hodíte kámen na jednoho robota, pak  na druhého a do třetice opět na

toho prvního.  Roboti se navzájem  ubijí a cesta  do výtahu je  volná. Sjedete

nejprve až na  dno, cestou můžete zastavovat a číst  si vtipné cedulky. Na dně

objevíte barikádu, přes kterou se nemůžete dostat. Výtahem se vrátíte k centru

kašle, sponkou z kapsy podráždíte závity za sebou, kašlem se barikáda zhroutí.

Prolezete  jí kliknutím  rukou. Robota  v poslední  místnosti zničíte  tak, že

sponkou  kliknete  na  nervová  vlákna  v  pravé  polovině obrazovky, vzniklým

elektromagnetem  robot zhyne  bídnou smrtí.  Přestože se  Roger už  vychloubá,

zbývá poslední nepřítel - Sharpei. Až  vás uchopí do svých chapadel, počkejte,

a jak to bude možné, vyndejte z kapsy  smradlavou rybu a položte ji Sharpei na

mozek.  A potom  už klidně  sledujte dlouhou  závěrečnou animaci.  Happyend to

zcela není, ale asi je to již příprava na další zábavu od Sierry.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.