1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Soul Reaver 2 - návod

Než se dáme do samotného návodu, chtěl bych upřesnit pár pojmů. Hlavní hrdina Raziel (vy), má zbraň podobnou bodci, která mu trčí z ruky. Dovolil jsem si ji pojmenovat  "PAHEJL". Také se budete občas měnit na ducha a taky zpět. Tyto přeměny jsem pojmenoval (ne moc originálně) "SPECT" a "NOSPECT".



1) Sarafan stronghold


Po postrkovačce s Kainem se ocitáte v minulosti, kde vás přivítá Mobius. Ten vám řekne, že Kain je pěknej parchant a že on a jeden další šťastlivec přežili jatka která pořádal vampír Worodor. Pověří vás úkolem oba dva zabít. Vyjděte tedy z první místnosti a hned se můžete

vyřádit na prvním vojáčkovi. Vemte mu meč (to je podle mě nejlepší zbraň, kterou si můžete přivlastnit), jděte dál, projděte dveřmi a pak hned doprava, rovně a jste na nádvoří. Až pobijete tři maníky, zpřístupní se vám nová cesta. Vydejte se tudy a až narazíte na mříže,změňte se na spect. Projděte mřížemi a změňte se na nospect (modrý kruh na zemi). Jste v katedrále. Musíte se probít až k těm velkým vratům. Až tak učiníte, získáte svůj pahejl, který vám ovšem na oplátku sežere půlku života. Popovídejte si s Mobiem a vydejte se dveřmi nalevo. Tudy se dostanete do kulaté místnosti, kde se můžete kouknout, jak jstevypadali,  když jste byli ještě člověk. Vyjděte po schodech do dalšího patra, projděte dveřmi a chodbou se dostanete až ven z hradu.


2) Southern lake


Hop do vody. Doplavte ke břehu, který je naproti, otočte kolem a podplavte branou, která se otevřela. Doplavte ke břehu naproti a uložte si hru. Popojděte zpět, otočte se doleva, vyskočte nahoru a poté přeskočte na druhou stranu. Údolím se dostanete až k takovým divným sloupům, které někdo pojmenoval PILLARY. Až pillary umřou (nebo co se to s nima stane) a Kain domluví, změňte se na spect a jděte po nově vytvořených schodech.Tudy se dostanete až k vratům, které otevřete pahejlem. Cestou se nezapomeňte změnit na nospect.


3) Subterranean ruins


Projděte krátkou část, kde jsou jakási podivná stvoření, která vypadají jako bludičky obalené slizem, až se dostanete pod pillary, kde si popovídáte s panem chobotničkou. Skočte do vody, proplavte tunelem, vyjděte nahoru, skočte dolů a šup do vody. Nyní budete chvíli plavat. Cestu vám určí žluté krystaly.


4) Swamp


Až vyplavete, ocitnete se v oblasti, které říkám žumpa (teď mě napadá, proč mě Mobiovy vojáci chtějí zabít). Probrouzdejte se žumpou až k vratům, kde na vás zamrká Worodor a hnáni smradem se dostaňte k dalšímu udělátku,  u kterého si můžete uložit hru. Až tak učiníte, jděte dál (tentokrát už po souši) až se dostanete k jakési zdi. Přelezte ji a jděte rovně, až najdete vrata, která otevřete pahejlem.


5) Dark forge


Až budete vevnitř, budete muset zabít strážného a jeho štít vložit do dveří. Spect, projděte mříže, zatočte doprava, nospect a koukněte se na tác, který potřebujete. Nezkoušejte k němu skočit, nemá to cenu. Jděte zpět ke mřížím a po stěně vyšplhejte nahoru, vyjděte schůdky, přeskákejte na druhou stranu a skočte dolů. Přímo před vámi jevěcička, které budeme dále říkat TNS (talíř na stojanu). Otočte TNS tak, aby otevřel dveře na pravo. Jděte tudy, spect, projděte mřížemi a jděte až do mísnosti s plošinou uprostřed, nospect. Na tu se dostanete z plošinek, které jsou na bocích. Na plošině udělejte spect. Plošina se zvedne a vy můžete skočit do chodby za vámi. Nospect. Zabte maníka se štítem a jděte do místnosti se čtyřmy obelisky. Jediným posuvným obeliskem posuňte 3x. Měl by mířit na znak zatmění. TNS natočte na obelisk a vystřelte pahejlem na strop. Skočte do vytvořené roury z obelisku s ulomenou špičkou a dojděte si pro tác. Až se zmocníte tácu, vyjděte z místnůstky a projděte dveřmi, na kterých je stejný znak jako na tácu. Měly by se otevřít, až se k nim přiblížíte. Jděte na konec místnosti a dejte tác do stojanu. Nyní otočte TNS tak, aby otevřel dveře na levo. Spect. Projděte mřížemi a skočte dolů. Nospect. Vylezte zpět, otočte TNS tak, aby svítil do velké místnosti a posuňte obelisk u stěny. Tím se zpřístupní další TNS, se kterým otočte o 180 stupňů a vystřelte pahejlem na strop. Vlezte do díry a ručičku posuňte úplně doprava. Skočte dírou dolů a jděte směre ke dveřím. Až dostanete pahejl temnoty, který si můžete měnit ve svatyňkách, které jsou všude, můžete se směle a nebojácně vydat zpět k hradu, ke dveřím, na kterých je znaktemnoty (viděli jste je v animaci, když jste se dostali z hradu). Cestou si popovídáte s Worodorem a panem chobotničkou a nabydete dojmu, že Worodor ani Kain nejsou takový rošťáci jak vám je líčil Mobius.


6) Light forge


Dovnitř se dostanete pahejlem temnoty. Jděte chodbou a skočte na plošinku uprostřed místnosti. Tam zabodněte pahejl do takovýho divnýho kruhu na zemi. Tím se zpřístupní brána, kterou projděte jako duch. Až budete opět ve své kůži, sáhněte vampírovi mezi nohy a on vám za odměnu otevře vrata.  Opět budete muset jako duch projít mřížemi naproti. Jděte pořád rovně. Nospect. Nyní vidíte největší sviňárnu ve hře. OKO. Moc se nepřibližujte, jinak jste kaput. Oko se dá oslepit pahejlem temnoty, jenže po stavu duch máte vždy jen modrej pahejl. Vraťte se k mřížím, kterými jste přišli. Napravo je TNS sekterým šoupněte úplně do prava. Jděte otevřenými dveřmi a na konci chodby si vybojujte tác, který vložíte nalevo od mříží. Jděte tam, kam svítí a TNS otáčejte dokud se vám neotevřou dveře. Projděte jimi, spect, projděte mřížemi. V místnosti jsou dva sloupy. Vyskočte na první, z něho na druhý a z něho na plošinu nad vámi. Z té plachtěte až na chodbu nahoře. Jděte na konec, nospect. Vraťte se do místnosti se sloupy. Zabte strážného svatyňky a změňte pahejl na temnotu a pod chodbou nahoře vysuňte kamenný blok. Díky němu se opět vydrápejte nahoru a na konci chodby zapíchněte pahejl do kruhu na zemi. Přejděte na druhou stranu, tam si vybojujte tác, skočte dolů a dejte tác do stojanu naproti. Otočte se, jděte zpět a TNS posuňte úplně do prava. Jděte zpátky a pahejlem otevřete dveře. Otevřete jím i dveře na druhé straně. Projděte jimi, zasuňte pahejl do sloupu v chodbě. TNS naproti otočte o 180 stupňů. Jděte k oku, oslepte ho, rychle si vemte hvězdu a utíkejte ji dát obří soše na hlavu. Jděte pod sochu a ponořte svůj pahejl do žlutého pramínku. GRATULUJI ! Máte pahejl světla. Nyní se musíte vrátit do hradu. Až půjdete zpět, animace ukáže na krystal nad dveřmi. Do něj musíte střelit pahejlem světla.


Až budete venku, musíte opět zatočit kolem, podplavte, uložte si hru a do krystalu nad vraty střelte pahejlem. Vplujte dovnitř. Nic jiného by vás určitě nenapadlo. Nyní není kam zabloudit. Až se dostanete do katedrály, musíte se opět prosekat k velkým vratům. Po pokecu s Kainem, kdy se skutečně dozvíte jeho cíle, mezi které se řadí i spása vampírů, se opět vydejte do dveří nalevo. Tentokrát v kruhové místnosti nechoďte nahoru, ale zatočte směrem na nádvoří a odtud zpět na úplný začátek hry. V  hale času vystřelte pahejlem světla do krystalu nade dveřmi a sledujte animaci, ve které vyhrožujete Mobioviznehodnocením jeho pohlavního orgánu vaším pahejlem, pokud vás nepošle do minulosti, abyste zachránili Janova, vládce vampírů. Dobrá. Nic znehodnocovat nechcete, ale zbytek je pravda  pravďoucí. Jenže zmetek Mobius vás poslal do budoucnosti. Trošku se to tu změnilo, ale vážně jenom trošku. Jenom se z hradu staly trosky a vyskytla se tu podivnástvoření. Vyjděte z haly času, 2x projděte rozbitými mřížemi až dojdete na nádvoří. Z nádvoří do místností s vaší sochou, potom do vrat nalevo. Uvidíte sochu Mobia, jak drží hlavu Worodora. Škoda. Worodor byl fešák. Zase jste v katedrále. Projděte velkými vraty a jděte rovně. Opět potkáte Mobia, ovšem jenom jako ducha. Kdyby byl v celku, tak byste ho jistojistě nakopali, ale jako ducha ho můžete tak leda sníst. Bránou napravo se dostanete až k jezeru. Nyní se musíte prosekat až k té zdi, kterou jste museli přelézt, abyste se dostali do Dark forge. Až u ní budete, všimněte si otvoru co se otevřel nalevo od ní. Vlezte do něj. Tady nemá cenu vás nějak navigovat. Ztratit se tu nedá. A jestli se tu ztratíte, máte extrémní talent na ztrácení se. Až dojdete k jakési bráně, vyskočte na ni a podržte páku, dokud se nezvednou mříže. Ocitli jste se ve městečku USCHTENHEIM, kde si v kostelíku můžete uložit hru. Projděte městečko a jděte dál dokud nenajdete Janovovo sídlo. Po rozhovoru s Kainem, který vám řekne pohádku o tom, jak se Janov stal vládcem vampírů, skočte do vody. Plavte doleva, vylezte až úplně nahoru a všechny zabte, změnte pahejl na temnotu, oslepte oko a nebojácně vejděte dovnitř.


7) Air forge


Vyjděte nahoru, změňte pahejl na světlo, stoupněte si na znak světla na plošince a střelte do znaku světla naproti vám, který otevře dveře, kterými projděte jako duch. Až projdete jděte doprava. Nospect. Jděte dál a štítem strážného si otevřete. Skočte dolů. Neměňte pahejl a hned vylezte po stěně se znakem meče. Otevřete si pahejlem dveře, štítem strážce další dveře. Spect. Vylezte po stěně. Nospect. Změňte pahejl na temnotu, zatáhněte za dva kruhy a přeleťte na druhou stranu. Oslepte oko, proběhněte pod ním a do kruhu zapíchněte pahejl. Jděte po vytvořené uličce a skočte ke svatyňce světla. Změňte pahejl, zatáhněte za kruhy, přeleťte na druhou stranu, otevřete si dveře pahejlem, jděte po uličce a v temnémístnůstce vystřelte pahejlem do krystalu. Získáte tím modré srdce, které musíte donést chudákovi dolů, na konec uličky označené modrými krystaly. Nyní vylezte po zdi označené znakem světla. Pahejlem otevřete dveře, štítem další. Spect. Vylezte nahoru, přeleťte na druhou stranu. Nospect. Změňte na pahejl temnoty, vraťte se na druhou stranu, pahejlem si udělejte cestičku, změňte na pahejl světla, přejděte uličku, vylezte nahoru, přeleťte na druhou stranu, střelte do krystalu, vemte srdce a doneste jej tam, kam patří. Nyní si vezměte pahejl temnoty a vylezte po zbývající zdi. Otevřete první dveře, potom druhé. Až vejdete do místnosti, otočí se na vás oko. Oslepte ho, vyskočte na plošinku napravo, udělejte pahejlem lávku a na jejím konci vytáhněte kamenný blok. Posuňte ho tak, abyste mohli odemknout dveře ke svatyňce světla. Až tak učiníte, musíte v rychlosti oslepit oko, změnit pahejl a podběhnout pod okem. Pokud se vám to podaří, vylezte ve výklenku nahoru, přeleťte a dál už to znáte. Až budou všechna srdce tam kde mají být, jděte ke sloupu uprostřed a vyleťte nahoru. Nahoře jsou dvě hlavy. Pahejlem světla vystřelte do tlamy se znakem světla, skočte dolů, změňte si pahejl na temnotu, vyleťte nahoru a tu samou lumpárnu proveďte i druhé tlamě. Pak už jen stačí skočit na hada uprostřed a vzít si pahejl vzduchu. Teď se to chce odtud dostat. Před dveřmi jsou na zemi nějaké kruhy. Díky těmto blbůstkám vyletíte hodně vysoko. Měli byste to hned vyzkoušet. Zapíchněte do toho svůj pahejl a leťte. Musíte přeletět ty dveře. Já vím, snadno se to řekne, ale jde to. Musíte kroužit. Až přeletíte, jděte zpátky ke dveřím. No jo. Ale ono s nima nejde hnout. Průser. Koho by napadlo, že se do nich musí střelit pahejlem vzduchu. Je to silná hračka.


Nyní vás čeká cesta do žumpy. Když jste do ní poprvé vstoupili, jistě jste si všimli vrat se znakem nekonečnosti. Toť váší cesty cíl. Skvělé je, že když máte pahejl vzduchu, tak vás ta kejda na zemi nebrzdí. Až dorazíte na místo, rozstřelte pahejlem dveře, vejděte, přeleťte na druhou stranu a utíkejte dolů. Jestli něco opravdu chcete, zařiďte si to sami. Nyní se díky stroji času konečně dostanete do minulosti. Ocitli jste se v době, kdy jste byli ještě člověk. Teď se musíte dostat k Janovovu sídlu. Až se sem dostanete, skočte do díry v ledu. Před vámi by měl být znak ducha. Spect. Projděte dírou. Nospect. Vyplavtenahoru. Potřěbujete džbán, který je pod okem, abyste do něj mohli nabrat krev, která je kousek před džbánem. Vyběhněte nahoru. Naproti díře ve stěně je ulice. Jděte do ní, přeskočte na plošinu, změňte pahejl na vzduch a jděte do díry. Na jejím konci rozstřelte stěnu a vyjděte

ven. Nalevo byste měli vidět dva vojáky. Zabte je, vyleťte nahoru, změňte pahejl na temnotu a jděte k oku. Až ho oslepíte, vemte džbán, naberte do něj krev, a vylijte ji do mísy v druhém patře. Jděte po nově vytvořených schodech. Projděte chodbou, v další hale změňte pahejl na světlo, vyběhněte do druhého patra, jděte doprava, přeskočte, jděte doleva. Měli byste vidět dva znaky světla. Střelte do nich pahejlem tak, abyste je prostřelili oba najednou. Novou cestou se dostanete ke strážnému. Jeho štítem si otevřete dveře. Nyní nic nebrání tomu, abyste v témže patře vzali džbán, naplnili ho příslušnoutekutinou a vylili ji tam, kde chybí. Nalevo změňte na pahejl vzduchu a rozstřelte dveře, ke kterým se vytvořili schody. Vyjděte po nich, jděte doprava a rozstřelte další dveře. Nyní potřebujete pahejl temnoty. Skočte dolů pro pahejl světla, vyjděte do druhého patra a opět střelte do dvou znaků světla. Dojděte si pro džbán, naplňte ho krví, jděte po nové cestě ve druhém patře a naplňte prázdnou mísu. Změňte pahejl na temnotu. Strážného ustřílejte a až bude kaput, oslepte oko, vemte štít a otevřete si dveře napravo před okem. Jistě víte, co s mísou před vámi. Vše co potřebujete, je k dostání ve druhém patře.


Směle vejděte do třetího patra. Jděte doprava, skočte ke strážnému, zabte ho, štítem si otevřete. Nyní potřebujete pahejl vzduchu (1.patro). Až ho budete mít, rozstřelte ve třetím patře zlatý tác zavěšený ve vzduchu. Tím se zpřístupní opět dva znaky světla, které opět prostřelte. Nyní se vraťte ke schodům do třetího patra. Jděte směrem k zamčeným dveřím, před nimi skočte doleva na věž a z té skočte doprava. Ocitnete se na druhé straně dveří, kde jistě velice rádi rozpůlíte strážného a jeho štítem si otevřete. Teď naplňte krví mísu nalevo od schodů, prostřelte dva znaky světla. První se houpá. Naplňte krví poslední mísu a konečně si promluvte s Janovem.


8) Fire forge


Poté co rytíři vtrhli do Janova domečku, ocitl jste se ve svatyni ohně. Kdyby vás sem Janov nepřenesl, určitě byste umřel. Myslete si co chcete, ale tyhle rytíře byste určitě nezabil. Uložte si hru. Skočte dolů, vezměte si louč, zapalte ji a co nejrychleji vyskákejte pozvedajících se plošinách ke kotlíku na druhé straně a zapalte ho. Teď si doplavte pro pahejl světla a vystřelte do krystalu, který visí nad vámi. Až se krev vypustí, rychle si změňte pahejl na vzduchu. Až se krev opět napustí, vlezte na sloupek a zabodněte do něj pahejl. Ze sloupků by měl foukat vítr. Vemte louč, zapalte ji, pomocí sloupků přeleťte nadruhou stranu a zapalte kotlík. Nyní si opět doplavte pro pahejl světla a vraťte se ke kotlíku. Teď musíte v rychlosti vystřelit pahejlem do krystalu, vzít louč, zapálit ji a opět se pomocí sloupků dostat na druhou stranu. Nyní stačí strčit louč do země před sochourytíře, kde si poté vyzvednete pahejl ohně. Novým pahejlem si otevřete dveře a shlédněte dojemnou scénku.


Teď jste se hodně naštval a jako každý naštvaný vampír máte chuť se mstít. Věřte tomu nebo ne, ale vaše pomsta se opět nachází v hradu, do kterého se opět dostanete těmi velkými vraty. Před nimi však musíte ohnivý pahejl strčit do kruhu, vpravo pod vraty. Až budete vevnitř, zabte pár posledních ubožáčků, vemte meč Reaver a vězte, že teď začíná ta pravá sranda, protože jste NESMRTELNÍ. Teď jen stačí zabít sarafanské rytíře a propíchnout Raziela (tedy sám sebe) v krvavém duelu.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.