1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Soldier of Fortune
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Soldier of Fortune - návod

(zdroj : Doupě, www.doupe.cz)



Poznámka autora: Neznám jednodušší a přímočařejší  hru než je SOF a myslím, že

jen blbec  by v ní mohl  zakysnout (snad jsem nikoho  neurazil), nicméně cítím

jisté  nutkání sepsat  pro tuto  pařbu návod  jako pro  každou jinou doomovku,

kterou jsem s chutí dopařil.



A. Tipy


Když  zmačknete CTRL  a k  tomu šipku  doleva nebo  doprava, tak  se pan Rambo

Mullins nakloní a vykoukne zpoza rohu aniž by si ho nepřátelé všimli.


Jestliže  vám mrtvý  nepřítel nechá  zbraň kterou  budete potřebovat  a už  jí

nepoberete, tak vyhoďte jakoukoliv z těch co  máte, seberte tu novou a hned je

zase vyměňte. Pokud to neuděláte, tak inkriminovaná zbraň za chvíli zmizí, ale

když jí seberete a zahodíte, tak zůstane.



B. Návod


1) MISSION : RESCUE AND PROTECT (New York, map TSR1)


Na první křižovatce doleva a do místnosti, kde seberte nějaké zásoby a vyřiďte

si  to se  šmejdy co  vás  přišli  opruzovat. Pokud  chcete vědět,  jak vypadá

"nazi-punk fuck off", tak z místnosti jděte rovně a až to půjde, tak doleva na

dámský záchod.  Jednou ze dvou  zbývajících chodeb dojděte  k prodejně lístků,

kde  čeká několik  šmejdů co  by vám  radši dali  nějaké olovo.  Vychutnávková

taktika je rozstřelit sklo a hodit jim tam granát.


Jakmile bude čisto (jen trochu krve tu a tam), tak přes výčnělek u okna skočte

do  oné prodejny  lístků, pohněte  pákou vpravo  a pokud  byste snad měli málo

healthu kvůli těm nezdvořákům, tak USEněte lékárničku před vámi. Potom vyjděte

dveřmi jako každý slušný člověk a dejte  se chodbou která se otevřela, jež vás

dovede až na nástupiště.


Na kolejích sestřelte  blbečka napravo, dejte se doleva a  pokud vám jsou vaše

střeva milá,  tak za odbočkou vběhněte  do prvního výklenku který  potkáte. Po

průjezdu metra dojděte na další  zastávku, vyskočte na nástupiště a pokračujte

dál.


Pozor !  Toho pokérovaného chlápka nechte  být, to není Sabre,  ale váš parťák

Hawk (i  když z dálky vypadá  stejně), ať se vám  nestane to co mě  při prvním

paření...


Po  krátké animaci  přeskočte zábradlí  a hupsněte  na vlak,  který vás doveze

k poslední přestřelce a ke konci kola.



2) MISSION : NUKE RETRIEVAL (Soroti, Uganda, map TRN1)


Tato mise  je skutečně přímočará. Vaším  úkolem je dostat se  na začátek vlaku

a zneškodnit atomovku, takže vzhůru do toho.


Na vagónu  s bednami je  potřeba rozstřílet ty  co vám brání  v cestě. Ve voze

s uhlím se můžete schovat a sejmout vrtulník, ale není to nutné.


Na  posledním  vagónu  (nemyslím  lokomotivu)  otevřete  dveře  vlevo,  uvnitř

rozstřelte zámek a jděte směrem k bombě.



3) MISSION : "THE ARMOURY" (New York, map ARM1)


Toto je základna  organizace pro kterou pracujete, jež  má výstižný název "The

Shop". V průběhu hry se sem ještě několikrát vrátíte.


Dojděte k prodavači a pokecejte s  ním (USE), potom ho následujte do místnosti

kde čeká váš parťák Hawk, vyslechněte pokec a USEněte počítač.


Po odklepnutí  vašeho jména se  nalogujete do hlavního  menu, kde klikněte  na

položku vpravo-dole a  budete seznámeni s nastávající misí.  Vyberte si zbraně

a předměty (můžete jich zvolit omezený počet) a klikněte na "deploy".



4) MISSION : QUEEN BEE (Gracanica, Kosovo)


a) Level 1, map KOS1


Jděte  jedinou možnou  cestou až  k žebříku,  vylezte nahoru  a otočte  kolem,

skočte  dolů a  pokračujte dál.  Pokud jste  sledovali animaci,  tak víte kudy

tekla  voda a  tudíž i  kudy máte  jít. Zanedlouho  vylezte po dalším žebříku,

přejděte přes ochoz a skočte doleva dolů na cestu.


Ignorujte žebřík  a jděte do chodby,  kterou vlevo blokuje auto  a vám nezbývá

než  proskočit dírou  vpravo, prolézt  kanálem a  na druhé  straně po  žebříku

vylézt do  skladiště. Neschopný řidič  to nezvládne, auto  se vybourá, na  vás

vyběhne nějaký ten  zmetek a život jde dál, takže  vylezte po dlouhém žebříku,

otočte kolem a  vraťte se dolů, jděte uvolněnou cestou  (doprava) a vylezte po

žebříku, který jste předtím ignorovali.


Skočte na spadlou  trubku, přelezte přes ní a jděte  dál. Za zatáčkou v tunelu

vřele  doporučuji použít  snajprovku a  až z  něj vylezete,  tak bacha  na dva

Miloševičovi příznivce, kteří vás budou chtít vykuchat.


U  ucházející  páry střelte  do roury,  vlezte do  ní a  protáhněte se k další

díře, kde skočte do tunelu před  vámi, jděte dál, využijte okének k postřílení

kosováků, na konci vylezte po žebříku a zneškodněte zbytek.


b) Level 2, map KOS2


Rozstřelte bednu a máte sluneční... pardon, tepelné brýle.


Vylezte po  žebříku, vklouzněte do  tunelu vlevo a  na druhém konci  se chvíli

pozastavte,  jelikož proběhne  výbuch auta.  Na prostranství  bacha, vlevo  je

sniper.  Projděte kostelem,  cestou za  ním i  dalším prostranstvím (majzla na

schované  střelce -  jeden je  vepředu vpravo  a druhý  nad vámi když vylezete

z průchodu).


Ve  skladišti projděte  dveřmi, zabte  snipera  vlevo  a jděte  tam kde  stál,

přeskočte na druhou římsu a za dveřmi dojděte k žebříku, vylezte nahoru a hurá

k druhým doorům.


Až vyjdete ven, tak běžte doleva, schovejte se pod otevřená okna, zabte zmetky

a jděte pomalu dál. Po chvíli vyjede tank  a udělá díru do plotu, takže budete

moct skočit na kus roury vyčnívající ze zdi a prolézt skrz ní.


O  kus  dál, tam  kde vybouchne  náklaďák, projděte  dveřmi (bacha  na snipera

vpravo), skočte dolů  a až vybouchne kus zdi, tak  prolezte, za dveřmi napravo

seberte  nějaké dobrůtky  a další  dírou ve  zdi vylezte  na trámy, rozstřelte

okénko, skočte ven a pozabíjejte zbytek šmejdů.


c) Level 3, map KOS3


Vylezte  z  kanálu,  zmačkněte  tlačítko  a  vlezte  do  díry  na druhém konci

prostranství,  projděte  dalším  kanálem  a  až  budete  venku,  tak  jděte do

skladiště nalevo od kabiny s hlídkou (bacha na páku, spouští alarm). Na druhém

konci  skladu  se  dejte  doprava,  projděte  menšími  dveřmi  a  za  nimi  si

zapamatujte ty vpravo. Jděte však doleva, projděte prvními doory které potkáte

a po shlédnutí animace  v další místnosti zmačkněte tlačítko,  načež se vraťte

a projděte dveřmi které jste si měli zapamatovat, za nimiž hurá chodbou vlevo.


O  kus dál v  místnosti s přístroji USEněte čudlík a  až se přesune bedna, tak

rozstřelte mříž a prolezte dírou, vyskočte a jděte ke dveřím vlevo.


V  další místnosti se  dejte opět doleva a dojdete  na prostranství. Vlezte do

dveří  vpravo, projděte  chodbou, vylezte  po schodech  a dejte  se po  ochozu

doleva. Za dveřmi  vykoste pár šmejdů, shlédněte animaci a  vraťte se pod širé

nebe, jděte dveřmi před vámi a vejděte do baráčku uprostřed velké haly, kde už

stačí jen vykosit zbývající zmetky.



5) MISSION : NEST EGG (Uedineniya, Siberia)


a) Level 1, map SIB1


První rada zní : bez snajprovky sem vůbec nelezte !


Postupujte  pomalu   a  opatrně,  rusky   mluvící  zmetky  nejlépe   dostanete

ostřelovačkou. Až dojdete k druhému kulometnému hnízdu a uslyšíte zvuk motoru,

tak buďte obzvlášť  pozorní. Vykoukněte zpoza rohu, zaměřte  kulomet na střeše

tanku a zlikvidujte ho, načež pokračujte dál  až k vratům na konci tunelu a za

nimi  se  dejte  dveřmi  vlevo,  vylezte  o  patro  výš  a za dveřmi zmačkněte

tlačítko. Po shlédnutí animace máte 45 vteřin na to, abyste po žebříku vylezli

až  nahoru, čudlíkem  otevřeli vrata,  naběhli k  poklopu vpravo  a skočili do

roury, kde je zapotřebí dojít na konec a rozstřelit prasklou stěnu.


Vyskočte ven a pokračujte až k propasti  přes kterou vedou dvě trubky, z nichž

jedna rozbitá. Víte co máte dělat.


Až otevřete dveře, tak si dejte bacha na ostřelovače vpravo a nad vámi, vlezte

do roury za tankem a skočte dolů.


b) Level 2, map SIB2


Vylezte po žebříku nahoru, USEněte mříž a jste v základně.


Za jedinými  dveřmi v této  místnosti pokračujte jedinou  možnou cestou až  do

místnosti s  velkou plošinou na podlaze  (ovládá se čudlíkem u  monitoru), ale

než se vydáte po schodech dolů, hoďte tam granát (automatický kulomet) a pokud

nemáte, tak vám nezbývá než střelit do držáku žebříku nad schodištěm a prolézt

větrací šachtou. V  další místnosti rozstřelte mříž na  podlaze ochozu, skočte

do díry a pokračujte dál.


Až dorazíte do širší chodby, tak  se dejte doleva (dveře vpravo vedou zpátky),

na  další křižovatce  znova a  o několik  desítek mrtvých  rusáků dál dorazíte

k vratům, které  nejdou otevřít. Skočte dolů  z mostu, projděte dveřmi  a opět

jedinou  možnou  cestou  pokračujte  až  do  tmavé  místnosti, kde pomocí dvou

osvětlených tlačítek nahoďte generátor a jděte druhým východem dál.


Za dveřmi na čudlík se dejte doprava  a již známou cestou k vratům, co předtím

nešly otevřít.


c) Level 3, map SIB3


Otevřete dveře  a rozpoutejte peklo  na zemi. V  místnosti za sklem  zmačkněte

tlačítko mezi  monitory, projděte dveřmi  co se otevřou  a pak těmi  nalevo do

dekontaminační místnosti, kde chvíli počkejte a až se otevřou druhé dveře, tak

pokračujte.


Po očistci jděte do menších dveří před vámi, u okna zmačkněte tlačítko, vraťte

se na  chodbu a jděte  do proskleného tunelu,  kde rozbijte okno,  skočte dolů

a odejděte  dveřmi  které  jdou  otevřít.  Za  dalšími doory doprava, otevřete

výtahovou šachtu a skočte dolů.


Za velkou  místností se skleněnými dveřmi  jděte rovně, u trubek  vlevo otočte

kolem a běžte do chodby kterou  jste před chvílí minuli, vyskákejte po bednách

do větrací šachty a plazte se stále dál, dokud se nepropadnete.


Nyní by vás ti rusky mluvící šmejdi málem dostali, nebýt hodného vědce.


Až  použijete otevřený  výtah a  dojdete do  kulaté místnosti  s raketou,  tak

budete mít minutu  na to, abyste došli k výtahu  naproti, o patro výš otevřeli

hnědé dveře a  použili páku pro zrušení sekvence. Jakmile  to bude hotovo, tak

použijte  výtah na  druhé straně  ochozu, sjeďte  dolů a  zlikvidujte poslední

blbečky.



6) MISSION : LIGHTFOOT (Baghdad Outskirts, Iraq)


a) Level 1, map IRQ1A


Dříve  než se  ukážete na  veřejnosti, vykoukněte  zpoza dveří  doleva a zabte

hajzla  s raketometem  (má very  strong armor,  ale magnumka  ho bez  problémů

prostřelí).


Projděte  budovou za  cisternou, vyskočte  z okna  a dojděte  na konec uličky,

zahněte doleva (nebo doprava, podle toho  které okno jste použili), vylezte po

žebříku,  po stříšce  přejděte na  druhou budovu,  skočte z  výstupku na římsu

a oknem  pronikněte  dovnitř.  Druhou  úmyslně  vytvořenou  dírou  ve zdi zase

vylezte a skočte do kulaté díry, vyjděte  ven a vlezte do domku před vámi, kde

se setkáte s Hawkem.


Pokud po animaci nevytáhnete zbraň, tak si vás nikdo nebude všímat.


Vylezte  z kumbálu,  jděte doprava,   za barákem  použijte žebřík,  ze střechy

skočte  na  balkon  vpravo  a   projděte  jedinými  dveřmi  co  jdou  otevřít.

Nepřeskakujte  žádné zábradlí  a jděte   jedinou možnou  cestou až  k otravným

vojákům co chtějí vidět vaše dokumenty. Ukažte jim je.


Rozstřílejte  bedny  nalevo,  protáhněte  se  škvírou  a jedinou možnou cestou

dojděte  k  hromadě  beden,  vylezte  okénkem  ven  a  pokračujte  po schodech

a chodbou dál.


Tam kde spadne žebřík jděte doleva, uvnitř budovy najděte jiný, dostaňte se na

ochoz  a dojděte  k vrátnici,  kde stačí  zmačknout tlačítko  dole v místnosti

a projít otevřenými vraty.


b) Level 2, map IRQ2A


Vkročte do  budovy, na plošině zmačkněte  tlačítko vlevo a už  se vezete. Dole

projděte chodbou a otočte dvěma koly po stranách trubky, dejte pozor na výbuch

a skočte do  díry pod rourou. Prolezte  větračkou, na konci jděte  po schodech

naproti vám a ve skladišti se žlutou ještěrkou najdete dva žebříky. Vylezte po

tom levém  ven, u rozbourané  zdi si dejte  bacha, za ní  je věžička kde  číhá

zmetek s raketometem a další se snajprovkou. Dojděte tam, otočte kolem a malým

okénkem uvidíte jak se otevírají vrata. Až se otevřou úplně, tak proběhněte na

druhou stranu a pokračujte vesele dál.


Na konci  ulice vejděte do budovy,  zmačkněte čudlík a vyjeďte  nahoru, poblíž

tahače  slezte dolů  a dojděte  k  díře,  kde na  vás vpravo-dole  mluví Hawk.

Zastřelte  šmejda  naproti,  počkejte  až  vám  váš  kolega  pošle nahoru most

a přejděte  přes něj.  Pokračujte až  k lékárničce  na zdi,  naproti které  je

tlačítko. USEněte ho, shlédněte animaci, skočte dolů a pokračujte dál.


Vlezte do  větrací šachty, na  křižovatce rovně (doprava = vrátit  se  zpátky)

a až  vylezete,  tak  nebuďte  tak  hloupí  jako  arab  v  animaci a jednoduše

přeskočte na druhou stranu ochozu, načež vlezte do další větračky a pokračujte

dokud nedojdete k Hawkovi.


c) Level 3, map IRQ3A


Vyjděte  z budovy,  u stojícího  náklaďáku vejděte  do skladu, projděte dveřmi

nalevo a než  vylezete z uličky, tak se zbavte  snipera vlevo. Sejděte dolů do

tunelu (bacha na kontejner za vámi) a  za dveřmi na konci jděte doleva, skočte

dolů, vylezte po žebříku nalevo, zmačkněte tlačítko a svezte se na plošině.


Až dojedete, tak  skočte dolů, vylezte po žebříku, projděte  dveřmi a v dalším

skladu vlezte  do kanceláře, odejděte druhými  dveřmi a dostaňte se  na ochoz,

kde rozstřelte  zámek u drátěných dveří,  za nimi dvakrát pohněte  pákou, čímž

pomocí zavěšeného motoru rozrazíte vrata, kterými samozřejmě projděte, za nimi

pak dveřmi vlevo a budete zase venku.


Zabte zmetka  s raketometem, bude  se vám  velmi  hodit na tank,  který sem co

nevidět přijede. Schovejte  se za bedny, zničte ho a  odejděte uličkou v rohu,

tam kde hoří oheň.


Na druhé  straně vběhněte do letadla,  kde už čeká Hawk  a snaží se zneškodnit

bombu. Bude potřebovat abyste ho kryli, takže na sebe upozorněte šmejdy venku,

v letadle se  schovejte za rohem a  čekejte, oni si budou  chodit pro smrt. Až

jich zabijete požadované množství, tak letadlo odstartuje.



7) MISSION : "THE ARMOURY" (New York, map ARM2)


Jste opět na vaší  základně, kde musíte znovu oslovit Sama za  pultem a jít za

ním do tajné místnosti, nalogovat se, ozbrojit a jít do akce.



8) MISSION : SABRE (New York, New York)


a) Level 1, map NYC1


Prolezte kontejnerem, vejděte do budovy a  vyskočte na regál v pravém rohu (až

nahoru), z něj pak na ten druhý, přes  trámy se dostaňte za plot a vyjděte ven

z baráku. Na  druhém konci ulice odpalte  červený sud, po výbuchu  přelezte po

spadlém trámu a postupujte až do místnosti kde se odehraje animace.


Pozor, jakmile  skončí, tak po  vás okamžitě půjdou,  takže jim uštědřete  pár

granátů a seberte  novou krásnou zbraň - těžký kulomet.  S ním je život hnedka

snazší !


Vylezte ven a dejte si pozor na spoustu zmetků číhajících v záludných koutech,

projděte  uličkou na  druhém konci  kol  jeřábu,  držte se  stále vpravo  a až

zabijete zmetka co  se usmaží o elektrický plot, tak  se otočte, držte se opět

po pravé straně a jděte k otevřeným vratům.


b) Level 2, map NYC2A


Jsme v kanále...


Vlezte do roury,  na druhém konci jděte doleva, na  křižovatce rovně, za rohem

odpalte sud  a pokračujte jednoduchou  cestou až do  funkční části metra,  kde

přeskočte na druhou  stranu (hlavně nespadněte na koleje,  nebo se rozeserete)

a dojděte  na konec  kola, kde  stačí  postřílet  větší množství  zmetků a  je

vymalováno... krví...


c) Level 3, map NYC3


Zde není moc  co vysvětlovat, prostě postupujte kupředu  a snažte se nezabíjet

rukojmí.


Až  dojdete ke  druhému schodišti,  tak sejděte  o patro  níž, rozbijte  okno,

vylezte na  balkón, vyjděte nahoru,  vyskočte na zábradlí,  stoupněte si přímo

proti menší díře v protější zdi, malinko se rozeběhněte a skočte do ní. V díře

se  zastavte, popojděte  malinko dopředu   a přes  výčnělek vlevo  hupsněte na

plošinu před vámi.


Za dveřmi  se propadnete a nezbude  vám nic jiného než  jít jedinými dveřmi co

jdou otevřít, na konci chodby si to zopakovat, v další části vylézt po žebříku

v šachtě napravo a přelézt po prkně na druhou stranu.


Za  dveřmi si  dejte pozor  na  mříže  vlevo (číhají  tam zmetci),  dojděte do

poslední místnosti a vylezte po trámu nahoru.



9) MISSION : DRAGONFIRE (Kordofan, Sudan)


a) Level 1, map SUD1


Vyjděte ven z budovy, vlevo zabte plamenotmetníka a seberte mu zbraň (ujišťuji

vás že je  opravdu účinná), potom jděte opačným směrem,  hned jak to půjde tak

vlezte do  dalšího baráku, vyjděte do  druhého patra, přejděte přes  most a za

dveřmi buď  sejděte dolů pro munici,  běžte rovnou do místnosti  s mechanickou

rukou, kterou dvakrát aktivujte tlačítkem na  panelu a pak skočte do díry dole

v podlaze.


Nyní se můžete šedivou chodbou vrátit,  nebo jít druhou cestou dál, skrz klece

pro dobytek  až na další  prostranství, kde stačí  vylézt po žebříku  v pravém

rohu (vedle verandy) a dojít k oknu.


b) Level 2, map SUD2


Na  první  křižovatce  jděte  rovně,  vyskákejte  po bednách, prolezte trubkou

a jděte chodbou vpravo. Dojděte na  konec, rozbijte okno, vyskočte na střechu,

rozbijte druhé okno  a v místnosti za nim zmačkněte  čudlík, načež skočte dolů

ze střechy a koridorem napravo jděte doprava.


Na  konci přeskočte  zídku, vlezte  do budovy  a pohněte  pákou vlevo,  než se

vrátíte ven, tak zajděte nahoru do muničního skladu.


Venku je otevřen  další vchod, kde přeskočte hnědé vrátka  a vstupte do JATEK.

Bacha  ať vás  nedostane pan  Volt  ani  pan Ampér,  hupsněte za  zídku, jděte

doprava a na  konci chodby pohněte pákou, pak se  vraťte na křižovatku a jděte

zbývající cestou, za dveřmi skočte dolů a pokračujte dál. Cestou otočte kolem,

prolezte tunelem,  nahoře jděte do mrazáku  a protáhněte se rourou  nalevo, na

jejímž konci skočte do díry, projděte kanálem (určitě velmi vonným) a hupsněte

do poslední díry.


c) Level 3, map SUD3


U  jezdícího pásu je tunel - protáhněte se jím, cestou pokecejte s Hawkem, pak

vyskočte do větrací šachty a na jejím konci pokračujte vpřed.


O  notný  kus cesty  dál dorazíte  k panelu,  na němž  je tlačítko  aktivující

buchary poblíž - použijte ho a prolezte  pod nimi. Na konci jezdícího pásu vám

Hawk opět zničí cestu, takže rozstřelte  sudy napravo, slezte po schodech a až

k vám pošle barely,  tak na ně z okna  skočte a z nich pak  hupsněte na druhou

stranu.


Po  animaci  jděte  dál,  svezte  se  vagónem,  skočte  dolů, prolezte tunelem

a pokračujte po  dalších kolejích, ale  bacha, protože až  budete nad propastí

tak  proti vám  pošlou vagón,  takže skočte  na výčnělek  a až  bude relativně

bezpečno, tak dojděte k výtahu a svezte se nahoru.


Jděte doprava, pak  doleva a dostaňte se až k  žebříku, po kterém slezte dolů,

pohněte  dvěma pákami,  vylezte zas  nahoru, proskočte  oknem, na druhé straně

bacha na  výbuchy, hupsněte dolů, v  další místnosti zmačkněte čudlík  a jděte

zpátky k výtahu.


Smůla, zablokované dveře, musíte tedy po  trubce vlézt do větračky nalevo a na

jejím  konci vylézt  porouchaným výtahem.  V chodbě  jděte cestou  kterou jste

předtím  ignorovali,  na  konci  si  dejte  bacha  na  blbečka  s novou zbraní

"slug-throwerem" a vlezte do dveří za ním.



10) MISSION : "THE ARMOURY" (New York, map ARM3)


Oznamte Samovi špatnou zprávu a udělejte to co obvykle.



11) MISSION : JESSICA SIX (Tokyo, Japan)


a) Level 1, map JPN1


Dojděte na konec ulice, vlezte do  kuchyně a použijte žebřík vpravo. Nahoře je

větrací šachta, ale moc daleko se stejně nedostanete - je to past. Až spadnete

dolů, tak utíkejte do vchodu před vámi  a buď skočte za kasu napravo, odkud se

můžete docela  dobře bránit, nebo  rovnou zdrhněte ven  z budovy a  pokračujte

dál.


Dojděte na konec  další ulice a u náklaďáku projděte  dveřmi, dejte se doleva,

v místnosti u  vybouraného auta zmačkněte čudlík  a jděte do garáže,  která je

nyní otevřená.


Sejděte po schodech až dolů, vkročte do temné chodby, za prvními dveřmi vpravo

naberte nějakou munici a energii a dojděte ke dveřím na konci chodby, za nimiž

je generátor, který spustíte tlačítkem na druhé straně. Budiž světlo.


Vraťte se  do chodby, v  místnosti ze které  na vás vyběhne  Yakůzák vlezte do

větračky,  rozstřelte  mříž  na  konci,  vylezte  po  žebříku a prolezte další

větračkou,  která  vede  zpět  do  garáže.  Vyjděte  po  schodech  o patro výš

a použijte výtah v rohu.


b) Level 2, map JPN2


Běžte  doleva a  na "dámském"  zachraňte rukojmího,  který vám  dá kód.  Potom

projděte dveřmi naproti  výtahu, držte se po pravé straně  a v tmavé místnosti

jděte  do dveří  v protilehlém  rohu (bacha  na zmetka  s mikrovlnkou  - novou

obzvlášť brutální zbraní).


Za  oknem kanceláře  sjede výtah  - skočte  na něj,  otočte se  čelem k budově

a lezte po římse doleva. O kus dál narazíte na další okno, za kterým zabte pár

Yakůzáků a  pokecejte s rukojmímí, načež  se dveřmi vraťte do  tmavé místnosti

a projděte doory na druhé straně.


Najděte kovové  dveře, použijte panýlek  vedle nich, za  nimi se držte  vlevo,

projděte dalšími dveřmi,  vylezte na ochoz a pokračujte  jedinou možnou cestou

dál, až  do místnosti za  množstvím oken,  kde  stačí popojít a  animace už to

vyřeší za vás.


Vyjděte zpět  na chodbu a hurá  do místnosti vlevo, rozstřelte  mříž, prolezte

větračkou a  dostaňte se zpátky  do žluté chodby,  kde stačí jít  pořád doleva

a použít výtah.


c) Level 3, map JPN3


Až vybouchne výtah, tak vylezte po žebříku za vybouchlou stěnou, nahoře skočte

do místnosti, projděte dveřmi před vámi-vlevo a vběhněte do baráčku na střeše,

kde  kromě jiných  věcí najdete  raketomet  a  nekonečno raket  (po chvíli  se

respawnují). Seberte  zmíněnou zbraň, otevřete dveře  (ale nevylejzejte, to je

zbytečné) a zničte vrtulník (secondary fire, 4 rakety najednou).



12) MISSION : WHITE RABBIT (Basra, Iraq)


a) Level 1, map IRQ1B


Za mostem zahněte vpravo a vyjděte nahoru, přejděte přes něj a na druhé straně

odpalte sud, čímž si uvolníte cestu.


Dojděte  do muničního  skladu, na  jeho konci  rozstřelte závoru  na vrátkách,

jděte doprava, vlezte  do kontejneru a vyskákejte po bednách  na střechu, z té

pak  na střechu  skladu a  zde rozbijte   okno vlevo,  za nímž  se přes  bedny

dostaňte  na druhou  stranu (neskákejte   přes díry,  náš Mullins  to přejde).

Skočte dolů a jděte průchodem dál.


O hodně rozstřelených hlav  dál se ocitnete na terase  ve druhém patře budovy,

kde  budete muset  přeskočit zábradlí,  jít po  stříšce doprava  a hupsnout na

další  terasu.  Po  chvíli  dorazíte  ke  schodišti,  sejděte  tedy  dolů,  na

prostranství, v rohu vepředu-vpravo, zničte pár beden a vyskákejte po paletách

a bednách  na stříšku  a z  ní na   další terasu,  odkud je  to jen  kousek na

uzavřenou  střechu, kde  je nutno  slézt  malou  dírou dolů  a dojít  na větší

prostranství. Zde už stačí jen vykosit pár zmetků a vlézt do chodby naproti té

kterou jste přišli.


b) Level 2, map IRQ2B


Dojděte do  budovy, vyskákejte po bednách  v rohu, rozstřelte mříž  a prolezte

větračkou. Pod  tankem jsou nějaké  granáty a armor.  Projděte dveřmi, vykoste

zmetky  na prostranství,  vylezte na  věž a  zmačkněte tlačítko,  které otevře

vrátka dole. Slezte a pokračujte v krvavé cestě.


Za příštími dveřmi vás čeká překvapení  - tank. Zničit ho je velmi jednoduché,

stačí vykouknout zpoza  dveří a rozstřílet ho, třeba  kulometem (miřte vždy na

věžičku). Pokud si to chcete zkomplikovat, tak v protilehlém rohu prostranství

je raketomet.


Až bude  čisto, tak pokračujte v  cestě a v budově  se zaparkovaným náklaďákem

vylezte po žebříku k tlačítku, zmačkněte ho a až přijedou sudy, tak z bezpečné

vzdálenosti střelte do toho spodního, který výbuchem uvolní cestu dál.


Nyní  už je  to jen  pár kroků  do Saddámova  paláce, kde  stačí jít pořád dál

a střílet. Akorát v knihovně je napravo za jednou policí místnost se zásobami.

Po animaci  odejděte dveřmi nalevo  (pokud k nim  stojíte čelem) a  co nevidět

jste na konci.


c) Level 3, map IRQ3B


Otočte se o 180' a jděte doleva.  Zapamatujte si místnost s výtahem, budete se

sem vracet. Za plotem je první ze čtyř kol, kterými musíte otočit.


Otočte jím tedy  a jděte do chodby, na konci  zahněte doprava a USEněte panel,

čímž  zapnete výtahy,  potom se  vraťte do  chodby kterou  jste přišli a jděte

doleva,  ovšem držte  se stále  na pravé  straně, cestou  otočte druhým kolem,

jděte dál  a až budete venku,  tak projděte plotem, ten  druhý zatím ignorujte

a jděte rovně. Za dvěma sily je čtyřhranný "počítač", na jehož druhé straně je

třetí kolo k otočení.


Až to uděláte,  tak projděte plotem který jste před  chvílí ignorovali a dejte

se  doprava.  Jste  opět  na  začátku  kola,  jděte  k  výtahu  který  předtím

nefungoval,  vyjeďte  nahoru  (USEněte  panýlek  na  zadní  stěně výtahu) a na

křižovatce doprava.  Za mostem se  držte stále u  pravé stěny, za  ochozem pak

pokračujte podél té  levé a za chvíli dorazíte do  prosklené místnosti, kde je

poslední kolo k otočení.



13) MISSION : ENDGAME (Hanover, Germany)


a) Level 1, map GER1


Až dorazíte k  zamčené mříži, tak střelte do  modrého tlačítka za ní a  ona se

otevře.


V  hale s mříží co tvrdí že se  musí otevřít jinde (OPENS ELSEWHERE) skočte do

vody a rozstřelte mříž na konci kanálu a prolezte na druhou stranu.


V  místnosti  s točitými  schody na  jejichž konci  jsou zamčené  dveře je pod

schodištěm  roura -  vlezte do  ní, doplazte  se k  díře napravo  a střelte do

jejího  bezprostředního okolí,  pak vyskočte  ven, vylezte  po žebříku nahoru,

zničte bedny nalevo a vlezte do další trubky, kde je napravo díra vedoucí dál.


Spadněte dolů, skrčte se a jděte doleva, k jediným dveřím na ochozu které jdou

otevřít. Vyjděte  ven z budovy, zahněte  doprava, dojděte na nádvoří  s velkou

branou (číhají zde raketometníci) a vlezte do chodby nalevo od ní.


Na konci USEněte  kolo a malým okénkem uvidíte jak  se na druhé straně nádvoří

otevírá mříž - počkejte až se otevře úplně a hned k ní utíkejte.


Za  mříží dojděte  do stáje,   vylezte po  žebříku nahoru,  zmačkněte tlačítko

a podle animace už poznáte kam máte jít.


b) Level 2, map GER2


UPOZORNĚNÍ : v tomto levelu nikdy  neotvírejte dveře nad kterými bliká červená

kontrolka nebo spustíte alarm.


První dveře otevřete pákou nalevo od nich a jděte dál.


Až dojdete  do chodby s  malými zelenými dlaždicemi  na podlaze, tak  se dejte

doleva, projděte kuchyní a knihovnou a v další chodbě jděte opět doleva, držte

se u  levé zdi a  opodál projděte dveřmi  nalevo, dojděte do  místnosti kde se

odehraje animace a po skončení udělejte to, co udělal voják (USEněte zrcadlo).

V kontrolní  místnosti zmačkněte  modré tlačítko,  vraťte se  na chodbu, jděte

doleva,  projděte dveřmi  nad kterými  bliká zelená  kontrolka, za nimi doleva

a v sále USEněte knihovnu u schodiště a dojděte k výtahu.


c) Level 3, map GER3


Na  konci chodby  vejděte do  jediných dveří  které jdou  otevřít, vyjděte  po

schodech, na druhém konci ochozu vyskočte na bedny,  pak na ty v rohu a z nich

na žlutou  traverzu, dojděte do  protilehlého rohu místnosti,  rozstřelte mříž

a vlezte do větrací šachty. V místnosti  na druhém konci zmačkněte tlačítko na

panelu, vyjděte na chodbu a jděte nově otevřenými dveřmi dál.


Lasery stačí přeskočit  nebo podlézt a ve dvou  kancelářích na konci schodiště

je potřeba  zmačknout celkem dva modré  čudlíky pro otevření dveří.  Na druhém

konci chodby je čudlík napravo.


Po  přejití ochozu  začne odpočet,  což pro  vás znamená,  že si musíte trochu

máknout. Projděte chodbami  a v místnosti kde na vás  střílejí z ochozu zničte

modrý  "počítač" nalevo.  O dvě  chodby dál  jděte za  skleněnou stěnu a vzadu

zničte  druhý "počítač".  Poslední kousek   čeká ve  velkém sále,  vedle dveří

kterými po zrušení sekvence odejděte.


Cesta dál je jednoduchá (až na ty zmetky), žádné křižovatky a každé dveře mají

svůj čudlík. V místnosti za ochozem  je třeba vyjet výtahem napravo, přejít na

druhou stranu, zmačknout a skočit dolů, kde už bude volná cesta.


Na střelnici se nezapomeňte skrčit, aby  po  vás terče nestříleli  a  za ní už

je výtah do dalšího kola.


d) Level 4, map GER4 (DEKKER !!!)


Dojděte  ke dveřím,  otevřete je  tlačítkem  a  jděte na  věc. Nejdřív  na vás

naběhne pár  zmetků, nejlepší taktika  je držet se  poblíž dveří kterými  jste

přišli a smažit je mikrovlnkou už z dálky.


Až  naběhne sám  obrzmetek, tak  se schovejte  za bednu  u nábojů  (též poblíž

dveří),  vykoukněte  zpoza  ní  a  palte  do  něj.  Ideální  je  těžký kulomet

a "secondary attack" (granáty s kyselinou či co to je) nebo mikrovlnka.


A  to je  vše přátelé... myslím že  většina lidí se obešla  bez tohoto návodu,

ale určitě se najde někdo kdo dokáže zakysnout i v této hře, blahopřeji.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.