1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Skipper & Skeeto 2: Hledání pokladu - návod
Autor: Abecedaher

Celý návod není psán stylem postupného řešení, ale jde o popis místností a informací, kde se dá co najít a udělat. Postupný popis by totiž tuto hru úplně znehodnotil.


A) Pár rad pro začátek


1) Hru musíte zvládnout ve stanoveném čase a tak si hru často ukládejte.


2) Po uložení prozkoumejte další část a pak nahrajte poslední pozici a rychle proveďte, co jste našli a objevili a hru opět uložte.


3) Ve hře se dá najít na dosti místech ztracený čas a ten pak v inventáři využijte na posunutí času nazpátek.


4) Celou místnost prohlédněte lupou a tím se vám podaří najít 90% předmětů včetně ztraceného času


5) Přechod z místnosti do místnosti vás stojí čas


6) Co dělat v inventáři


- nalezené kousky papíru dávejte k sobě


- z krabičky zápalek pomocí lupy a následného prohlédnutí dostanete ven zápalku (asi

největší zákys hry)


- zápalku o krabičku zapálit


- spojit tělo a hlavu panenky


- rozdělit salám a protézu


- gumičku a větévku (tvar Y) spojte (prak)


- baterku dejte do plyšového králíka


- spojte 2 části zlomeného klíče


- spojte horní a spodní část kladívka


B) Popis místností


1) Hala


Dá se najít: zápalky, kamenný amulet, ztracený čas, papírek


2) Knihovna


Dá se najít: kniha symbolů, starobylý klíč, kousek papíru, ztracený čas


úkol: použijte pěkně vázanou knihu na knihovnu vpravo a otevře se průchod


3) Kuchyň


Dá se najít: lžíce, knot


úkoly: poklop v podlaze otevřeš pomocí páčidla

           když strčíte hlavu do kamen musíte následně napsat větu "Pomoc! Přichází duch"



4) Sklep


Otevření: poklop v kuchyni se dá otevřít páčidlem


Dá se najít: hlava panenky, papírek, ztracený čas


úkol: do 3 láhví se dá nabrat víno ze sudu a tím se sud otevře


5) Tajná místnost


Otevření: naplňte ve sklepě tři láhve ze sudu


Dá se najít: ztracený čas


úkol: klikněte na kočku

         kladívkem rozbijte zeď

         do díry ve zdi vložte nitroglicerín

         do díry pošlete králíka


6) Skleník


Dá se najít: ztracený čas, žlutou kytku, květinovou cibuli, bílou kytku


úkol: Prakem sestřelte rajče nad masožravou kytkou

         utrhněte žlutou kytku

         seberte květinovou cibuli

         zasaďte cibuli do květináče


7) Jídelna


Otevření: pomocí "dalšího klíče" z dětského pokoje


Dá se najít: ztracený čas, papírek, zlomený klíč


úkoly: když dáte v hrobce k Bertě lžičku duch Berty zmizí

           na Skipeera použij pružinu a tím se dostaneš na stůl

           do vázy dejte bílou kytku a získáte klíč


8) Na stole


Otevření: v jídelně použijte pružinu


Dá se najít: salám s protézou, láhev


9) Pod točivým schodištěm


Otevření: starobylým klíčem z knihovny


Dá se najít: papírek, ztracený čas, horní část kladívka


úkol: Do pilíře vlož kamenný amulet

         zatlačením na kamenný amulet se odsune a přisune schodiště


10) Točivé schodiště


Otevření: Kusem vyhlazeného dřívka z dětského pokoje


Dá se najít: baterka, ztracený čas


11) Dívčí pokoj


Dá se najít: tělo panenky, ztracený čas, papírek


úkol: na starou knihu básní použij gumu


12) Stroj hodin


Otevření: v dívčím pokoji vlez pod postel


Dá se najít: pružina, papírek, ztracený čas


13) Venku na věži


Otevření: okénkem ve stroji hodin


úkol: objeví se ti kniha se souhvězdím, které musíš najít. Za správné nalezení dostaneš                ztracený čas, ale při chybě ti ubude minuta. Toto se dá několikrát opakovat (9x)


14) 2 patro


Dá se najít: ztracený čas, část zlomeného klíče


15) Hvězdárna


Dá se najít: zlatý klíč, gumička, ztracený čas


úkol: sestav sluneční oblohu a za zdárné vytvoření dostaneš ztracený čas


16) Ložnice


Otevření: zlomeným klíčem


Dá se najít: ztracený čas, papírek, jemný malí klíček, jehla


úkol: klikáním na postel získáte malý klíček. Není moc jednoduché klíček najít a mohu                poradit, že je v levé části postele a přenese se vám ihned do inventáře

       

        klíčkem otevřete noční stolky


17) Schodiště


Dá se najít: ztracený čas


úkol: jestliže je v pokladnici stále duch Edvard bude po vás házet lebky


18) Nad schodištěm


Dá se najít: ztracený čas


úkol: namačkejte na dveřích postupně symboly podle knihy symbolů z knihovny


19) Pokladnice


Dá se najít: prázdná láhev, ztracený čas


úkol:když dáte v hrobce k Edvardovi desetník, duch Edvarda zmizí

       bednu otevřete heslem, které je napsané na složených papírcích


20) Obývací pokoj


Dá se najít: láhev, guma, ztracený čas


úkol: když dáte v hrobce k Hubertovi starou loveckou trubku, duch Huberta zmizí

         můžete projít dál do pokoje


21) Malá dvířka


Otevření: projít obývacím pokojem


Dá se najít: králík, ztracený čas, desetník


úkol: zaklepat na dveře

         předat chrup a dostanete desetník


22) Pokoj pro hosty


Dá se najít: pěkně vázanou knihu, papírek, rukojeť kladívka, ztracený čas


úkol: otevřít okno


23) Dětský pokoj


Dá se najít: menší klíč, další klíč, kus vyhlazeného dřeva, kus dřevy ve tvaru Y, papírek,                       ztracený čas

úkol: zahraj si šipky a jakmile hodíš 50 bodů, terč spadne a objeví se menší klíč

         menším klíčem otevřeš trezor


24) V trezoru


Dá se najít: malá lovecká trubka, ztracený čas, papírek


úkol: když dáte v hrobce k Agnes panenku, duch Agnes zmizí


25) Půda


Otevření: v trezoru jděte doleva


Dá se najít: ztracený čas, papírek


úkol: Postavte na sebe bedny podle atomového čísla chemického prvku na bedně. Nejvyšší           číslo musí být až dole atd. Při každém vstupu se prvky na bednách stále mění a tak na         pomoc použijte počítač.


26) Střecha


Otevření: po bednách na půdě.


Dá se najít: ztracený čas


úkol: dojděte k ztracenému času (8 minut), ale každý pád vás naopak minutu stojí


27) Hrobka


Otevření: stlačením tlačítka pod točivým schodištěm


Dá se najít: ztracený čas


úkol: knot umístit do lampy (je úplně vpravo)

         zapálit lampu

         k Bertě položit lžíci

         k Agnes položit panenku

         k Hubertovi položit starou loveckou trubku

         k Edvardovi položit desetník

         k Olze položit jehlu



28) Laboratoř


Otevření: pěkně vázanou knihou v knihovně


Dá se najít: ztracený čas, nitroglicerín


úkol: zapalte kahan


29) Rozcestí


Otevření: v tajné místnosti použijte kladivo, nitroglicerín a králíka


Dá se najít: ztracený čas


úkol: když dáte v hrobce k Olze jehlu, duch Olgy zmizí


30) Chodby vlevo


nevstupujte, jinak je konec hry


31) Stoka


úkol: zlatým klíčkem spustíte žebřík


32) Kostlivec


Otevření: v stoce zlatým klíčkem spustíte žebřík


úkol: klikněte na kostlivce nebo na truhlu


Když se průlez zavře, klikněte na žlutý a zelený kámen. Tím, že je změníte na světlé, průchod se otevře.


33) Chodby


V této části, která není klasickým bludištěm, si pamatujte, že když se dáte doleva a ihned doprava, nemusíte být ve stejné místnosti. Bludiště má totiž něco jako teleport a nebo víceúrovňové podlahy.


Když z jakéhokoliv místa půjdete stále dolu, dostanete se vždy do bodu 1.


Místnost označená jako 2 má tu vlastnost, že vlevo i vpravo se dá jít dvěma způsoby. Je zde totiž východ víc na kraji a pak i uprostřed. Vydáte-li se tedy vlevo, úplně na kraji dojdete k modrému klíči a vlevo uprostřed vás pak dovede ke dveřím, na které platí modrý klíč


Doporučuji následující postup

modrý klíč

zelený klíč

stříbrný klíč

červený klíč

zlatý klíč


Jestli si myslíte, že to je konec, pak tedy věřte, že ne. Za zlatými dveřmi vás totiž čeká druhá část bludiště a ta má navíc díry v zemi na které použijete nalezené kameny.


Nevím proč v této části neumožnil výrobce aspoň hru uložit, ale nedá se nic dělat a pokračujte dál podle dalšího plánku. Během této cesty najdete další lebky a ty použijte až vyjdete konečně ven na kostlivce.



Ten se bude lebkám snažit uhnout, ale naštěstí jich máte dost a nemělo by se stát, že celé podzemí budete muset projít znova. Poté, co kostlivce pětkrát zasáhnete, je vlastně konec hry a tak si vychutnejte šťastný


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.