1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Sin
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Sin - návod

A. Část první - Mancini


1) Bank


Úvod  hry  je  totožný  s  demoverzí.  Na  počátku  zdemolujete  střechu  (tři

ostřelovací děla), v  bance pak vyjedete po schodech nahoru,  dáte se do dveří

po vaší pravé  ruce a za chvíli už  máte klíč k uzavřené oblasti  banky. Ta se

nachází  za  obsluhovacími  pulty.  Po  chvíli  narazíte  na uzavřený vstup do

kanceláře  ochranky, kam  tedy vnikněte  rozbitým oknem.  Zde se nabourejte do

počítače,  odemkněte dveře,  vypněte ochranu  sejfu a  zapište si  kód. S jeho

použitím  pak otevřete  sejf a  ještě před  skokem do  podzemí vez měte tajnou

složku ze schránky v pravém dolním rohu.


2) Abandoned Buildings


Z nastražené pasti  unikněte odsunutím kamene  (tlačítko "use"), ve  squatu se

pokuste nalézt co nejvíce pytlů peněz (nezapomeňte na kontejner, do kterého se

dostanete ze střechy)  a pak rozstřílejte druhou podpěru  pod svinstvem, které

zahradilo únikovou cestu.  Po výbuchu plynu je vstup dále  volný. Zde pak není

žádný problém - opatrně stoupejte po římsách do dalšího levelu.


3) Construction Zone


Vylezte po žebřících  na střechu a přeskočte na  protější. Na staveništi jděte

do maringotky, získejte plány, použitím  buldozeru si uvolněte cestu do plotem

uzavřeného prostoru. Zde  vypněte generátor světla (bůhví k  čemu to je dobré)

a jděte dále k  potrubí, jež musíte nutně spustit, aby  vás voda pustila dále.

Uzávěr  je bohužel  zrezivělý, takže  si musíte  pomoci sestřelením traverz na

jeřábu nad vámi. U východu z kanálu  si dejte pozor, dva filutové se vás budou

snažit trefit kusem  betonu. Dobrodruzi se mohou dát  trochu složitější cestou

plotem doleva,  my ostatní rozmašírujeme buldozerem  dveře v rohu a  po chvíli

vstoupíme do dalšího levelu.


4) Abandoned Subway


Po  překvapivém  intru  s  proměnou  Manciniho  pokračujte  bez problémů dále,

Mancini vám uvolní  cestu dále, prvního vagónu metra  si nevšímejte, sveze vás

až  o  kus  dále  druhý.  Dostanete  se  do  civilizované  části podzemky, kde

definitivně porazíte Manciniho, který se však nebrání (zřejmě bug).



B. Část druhá - vzorek U4


1) SinTek Chemical Plant


V tomto levelu je třeba získat oprávnění  k použití výtahu od některého z mužů

se žlutou  kombinézou, což můžete  udělat i s  vyvoláním poplachu, následující

návod  je ovšem  "čistý" -  po vstupu  počkejte za  rohem, po  chvíli uslyšíte

sekretářku,  jak se  k vám  blíží (chce  upravit nástěnku,  chuděra). V  pravé

chvíli  ji  zneškodněte  (tím  vyřadíte  z  činnosti  kamery,  které  nemá kdo

kontrolovat). Dejte se chodbou rovně (pod  okny se musíte proplazit), na konci

pak  zneškodníte ochranku  a získáte  tlumič  na  pistoli. Vraťte  se k  první

pracovně, dejte se však doprava, výtah si jen zapamatujte a proplazte se podél

druhé  pracovny. Dejte  se doleva  a do  prvních dveří  vlevo. Zde zneškodněte

jednoho vědce a ze skříně si vezměte žlutý stejnokroj. Nyní opatrně likvidujte

jednoho po druhém, až získáte security kartu  (někdy ji má už ten první, jindy

musíte vymlátit kompletní patro), a hurá  do výtahu. Pokud chcete, můžete také

získat  jednu část  do super  zbraně, jejíž  části jsou  poskládané v  různých

levelech (ostatní části hlásit nebudu - kdo hledá, najde).


2) SinTek Chemical Plant, Part 2


Hned  na počátku  se převléknete   do žlutého  stejnokroje, takže  pouhý pohyb

nevyvolá poplach. Ničeho  se ovšem nebojte a s klidem  všechny zničte. V další

místnosti  totiž  můžete  v  počítači  poplach  vypnout,  k průchodu ochranným

koridorem nemáte oprávnění,  takže to ani nezkoušejte, nejde  to - raději hned

v místnosti u výtahu  na computeru zapněte test větráků,  který na čas zastaví

větráky ve  třetí odbočce doleva  ve ventilační šachtě,  kam se dostanete  jen

malý kousek  od počítače (pospěšte  si, je to  o fous). Nyní  jste už na dosah

vytouženému vzorku  drogy U4. Vše  vymlaťte, na poplach  nehleďte, až spatříte

jednoho důležitého vědce, který pro  vás má security kartu (samozřejmě výměnou

za smrt). S  tou projděte velmi opatrně dalším  ochranným koridorem. Vyčistěte

další prostory,  až se dostanete k  počítači, který po vás  chce heslo jistého

pana  Skandera. To  si zjistěte  v počítači  v místnosti  pro ochranku, a jste

téměř u  cíle - v  původním počítači pak  zadejte kód a  otevřete přístup k U4

a aktivujte  výtah.  V  dolním  patře   pak  umístěte  vzorek  do  bioscanneru

a otestujte jej  přes počítač. Nyní už  stačí najít východ -  nachází se v oné

obrovské místnosti  s dvěma úrovněmi,  kde není vidět  "dno". Zde je  na jedné

straně kanál...



C. Část třetí - Cesta do nitra SinTeku


1) SinTek Warehouse, Part 1


Z kanálu vylezte po žebříku a odsuňte  kryt. Na korbě nákladního auta projeďte

první  ochrankou a  vejděte do  dveří. Využijte  počítač k  vypnutí případného

alarmu a  otevřete první a druhou  bránu. Dostanete se dál,  v dalším počítači

otevřete bránu třetí a šup do další části.


2) SinTek Warehouse, Part 2


V tomto levelu  nezapomeňte ničit bedny  s logem, není  to sice primární  úkol

a pokud se vám nepovede zničit všechny, nic se neděje, ale nic nehřeje u srdce

tak,  jako  dobře  udělaná  práce.  Po  startu  se  dejte  doleva,  sedněte na

vysokozdvižný  vozík a  zahrajte si  na Carmageddon.  Vedle pár členů ochranky

SinTeku rozbijte i bedny a jděte stále po levé ruce, až se dostanete k výtahu,

který  vyžaduje kartu  (zapamatujte si   místo). Postupujte  tedy dále,  až se

dostanete ke žlutým strojům, jež nakládají do beden proviant. U druhého stroje

nastavte počítač tak, aby namísto zbraní nakl ádal neškodné čistící stroje (to

bude  překvapeníčko;-)  a  větrací  šachtou  se  dostaňte  nad  kancelář,  kde

vyslechnete důležitý  rozhovor. Zneškodněte "šéfa", a  získáte kartu. Jděte do

místnosti se  sejfem, na netlink  připojte vysílač a  pomocí počítače otevřete

trezor a seberte obálku. Nyní se už můžete vrátit k oněm dveřím, které jste si

zapamatovali  -  díky  kartě  od  "šéfa"  máte  vstup  volný. Postupujte dále,

v počítači  můžete  vypnout  ostřelovací  děla  a  výtahem  sjeďte  hluboko do

továrny.


3) Biomech Factory, Part 1


Po  likvidaci několika  členů ochranky,  vnikněte rozbitím  skla do  kontrolní

místnosti před uzamčenými vraty a  ukořistěte zde modrou security kartu, která

vám otevře cestu  dále. To vám moc nepomůže, stejně  jste tu uvězněni, nicméně

je tu úniková cesta větrací šachtou.  Žlutou kartu pro otevření dveří po pravé

ruce  zatím nemáte,  takže běžte  po  schodech  nahoru do  místnosti s  velkou

ochranou.  Rychle rozstřílejte  dvě desky  u země  pod sklem  na pravé straně,

a můžete jít dál. Zde je sice opět vyžadována žlutá karta, větrací šachta však

poslouží  i bez  ní. Dále  narazíte na  počítač, k  de otevřete uzamčené dveře

a vypnete automatickou ochranu. Postupujte dále (výtah nepoužívejte, vrátil by

vás na začátek levelu), až se dostanete pancéřovým dveřím do dalšího levelu.


4) Biomech Factory, Part 2


Jděte do dveří nalevo a promluvte si s vědcem. Prohlédněte si nástěnku, kterou

odhalí. Tato akce vám zpřístupní  následující level, pokud vědce zabijete nebo

si jej  nebudete všímat, level Missile  Silo přeskočíte. Jděte do  dveří přímo

před vámi a do počítače s pomocí  J.C. nahrajte virus. To vám umožní (stále ve

stejném počítači) otevřít  uzamčené dveře. Nyní se dejte  do dveří, které byly

po  vstupu do  levelu po  vaší pravé  ruce, a  po chvíli  narazíte na místnost

s velkým  červeným tlačítkem,  které pochopitelně  stiskněte. To  je ovšem jen

začátek, dále stiskněte další dvě tlačítka  - a vzhůru do útrob za pancéřovými

dveřmi.  Zde  se  poprvé  setkáte  s  Elexis,  která  na vás pošle svou smečku

zmutovaných  bojovníků (pojmou  hodně munice,  ale jinak  nic těžkého). Ta-ta,

výtahem vyjeďte nahoru, ze stolu seberte zelenou kartu, na křižovatce se dejte

doprava a rovně  a výtahem vzhůru k vrtulníku, kde  vám právě uniká Elexis. Od

jednoho člena ochranky získejte kód a na počítači otevřete dveře.


5) Missile Silo


Zlikvidujte  všechny  strážné,  seberte   raketomet  a  ve  věži  ostřelovačku

- nezapomeňte  na žlutou  security kartu,  která vám  otevře přístup  dovnitř.

Sjeďte výtahem dolů  a běžte chodbou. Dostanete se do  strojovny, kde je nutné

rozstřílet (z odstupu)  dva stroje dole v rozích. Tím  se otevřou dveře, které

byly předtím  zavřeny (jděte zpět, budou  po vaší levé ruce).  Dejte se doleva

a zachraňte  rukojmí, od  kterých dostanete  velmi důležité  heslo. Vraťte se,

nyní doprava a  do dveří po levé ruce.  Vodou proplavte d o další  chodby, kde

jsou čtyři  různé dveře. Vydejte  se do těch  označených jedničkou, vlezte  do

ovládací místnosti  a na počítači zrušte  start a otevřete všechna  sila. Nyní

jděte do "dvojky", kde opět zrušte start. Nyní je třeba zrušit hlavní hlavici,

na což je  ovšem potřeba heslo - to máte  od zachráněných rukojmích (pokud ne,

můžete tam dojít  nyní čtvrtou chodbou neoznačenou číslem  - mimochodem, heslo

je "lithium707"). Hotovo? Jedeme dále...



D. Část čtvrtá - Voda, voda, samá voda


1) Freeport Sewers, Part 1


Výstřelem  rozbijte  klíč  na  poklopu  a  otevřete  jej.  Po chvíli naleznete

uzamčené  dveře a  jedinou cestou  dál  jsou  tedy trubky,  které však  musíte

nejdříve vypustit.  To uděláte otočením kruhového  uzávěru "1" a "2"  (v tomto

pořadí,  při opačném  se utopíte).  Dalším poklopem  vlezte a  skočte do vody.

Vyskočte  na ochoz.  Postupujte dveřmi  až na  konec, kde  skočte do víru. Zde

rozstřílejte žebřík, vylezte nahoru a skočte do červené trubky.


2) Freeport Aqueduct


Po chvíli vám někdo  otevře cestu ven z trubky (v bedně  nahoře po schodech je

brnění), jděte  dveřmi dále, kde  nějaký zoufalec zničí  kliku u dveří,  takže

musíte vystřelit do onoho žlutého stroje. Nechejte se unášet vodou, vylezte na

první žebřík,  po chvíli rozstřílejte okno,  a než stoupne voda,  musíte najít

správnou kombinaci na čtyřech vypínačích (já měl dole, nahoře, dole, dole, ale

nevylučuji, že se kód generuje). Skočte opět do vody, po dopadu do nové úrovně

se vyhněte  bednám a vylezte  na žebřík. Postupujte  dále, až se  dostanete do

místnosti  s počítačem  ovládajícím akvaduk  t. Protože  se potřebujete dostat

zpět do  "Sewers", nastavte vodu  odtékající z City  do Sewers, rozbijte  okno

a skočte  do vody.  Najděte si  křídlo s  nápisem Sewers  a co  nejrychleji se

potopte do vody  (pokud jste vodu zapomněli správně  namířit, můžete to udělat

ručně nyní) a  zamiřte do něj. Po žebříku vylezte  nahoru a vstupte do dalšího

levelu.


3) Freeport Sewers, Part 2


Dostaňte  se na  světlo a  postupujte dále  - v  následujících místnostech  si

dávejte  pozor na  ostřelovače, resp.  ostřelovačky, je  jich tu hned několik,

stejné pravidlo platí i v několika dalších levelech.


4) Freeport City Dam


Dostáváme  se k  přehradě -  za chvíli  vás navštíví  vrtulník, který  zničte.

Neschovávejte se  za dveřmi (naváděné střely  nepřirozeně zatáčejí), ale jděte

přímo  proti  němu  s  kulometem  a  jednotlivé  rakety  vždy  zničte, než vás

dostihnout.  Po  zničení  sejděte  do  kruhové  stavby pod vrtulníkem, vejděte

dovnitř, seberte modrou kartu a poté jí použijte na dveře u schodů při výstupu

zpět.  Zde u  prvních dveří  rozstřílejte zámek,  osvoboďte rukojmí  a seberte

zelenou  kartu pasující  do dveří  o kousek  dále. Za  chvíli se  dostanete do

security místnosti,  kde na počítači  aktivujte Tram-systém a  otevřete dveře.

Jděte ven a postupujte dále dveřmi  vedle velkých vrat (pokud jste někde našli

klíček, můžete jít i do samotné přehrady, dveřmi napravo a výtahem dolů, mě se

to  nepodařilo), kde  po destrukci  vlezte do  "tramvaje" a  vstupte do  další

úrovně.


5) Freeport Water Works, Part 1


V čističce se dejte na parkovišti hned  doprava, kde za pár dveřmi po usmrcení

tyrana  v  bílém  plášti  získáte  důležitý  klíč.  Nyní  se  vraťte do areálu

čističky,  kde je  nutné vypnout  modrý,  červený  a žlutý  mechanismus, a  to

nejprve v  počítači a pak otočením  kola na samotném přístroji  (tím vypustíte

z nádrží  vodu).  Navíc  je  třeba  vypnout  filtry.  Nyní  pokračujte dále do

pumpovací  stanice  (k  tomu  potřebujete  klíč,  který  jsme vzali na počátku

levelu) a ještě než  otočíte kruhy, které si o to přímo  říkají, tak učiňte na

pravé straně každé ze tří trubek. Pokud jste vše splnili, postupujete dále.


6) Freeport Water Works, Part 2


Na řadě je první boss, naštěstí díky jisté slabině nijak těžký. Hned na startu

se po rozbití beden ozbrojte a jděte  dále až do rozlehlé místnosti. Ještě než

se pustíme do onoho monstra, je  třeba vypnout tři kontaminace, které postupně

způsobují  alarm  (je  třeba  vypnout  vždy  dva  uzávěry).  Poté se pusťte do

příšery. Pokud je příliš tuhá, je tu  malý zlepšováček - schovejte se za jeden

z uzávěrů  na suchu  a vždy  vykoukněte  jen  kvůli výstřelu.  Potvora po  pár

zásazích začne vypouštět slizké flusance, s ochranou se však není čeho bát.



E. Část pátá - Těžební věž, aneb ještě více vody


1) SinTek Oilrig


Poté co se dozvíte, že celé  vodní dobrodružství bylo k ničemu, se přesunujete

na těžební věž. Ve člunu  nejprve objíždíte kolem a ostřelovačkou sestřelujete

ochranku na  ochozu. Pak automaticky přistanete  a vzhůru do boje.  Vylezte po

žebříku, otevřete  dveře a postupujte  dále. První problém  by mohl nastat  až

v místě,  kde jsou  dva hořící  kotle. Musíte  proběhnout pod bucharem, rychle

vyskákat  nahoru a  skočit do  plotem ohrazeného  prostoru, kam  předtím nebyl

přístup. Nyní  už jistě bez problémů  dokončíte úroveň - vzhůru  výtahem až na

nejhořejší plošinu, dveřmi ven a hned vedle dveřmi dovnitř.


2) Underwater Pass, Part 1


Cílem je najít  dýchací přístroj a poté vypnout  podvodní ochranu. Projděte na

druhý konec  haly, vlezte do levých  dveří a v počítači  disablujte obě komory

(v  této místnosti  je také  další část  super-zbraně). Vraťte  se, v počítači

z úvodní  haly pak  otevřete kryt  a spusťte  "cargo system".  Vlezte do vody,

plavte  do modře  osvětlených dveří  a ihned  doprava. Nyní  proplavte (dýchat

můžete  díky bublinám)  až k  zavřeným dveřím.  Za nimi  jsou další  a za nimi

místnost s  dýchacím přístrojem. Nezapomeňte  sebrat také dvě  brnění a hlavně

modrou  kartu,  díky  níž  se  dostanete  dveřmi  zpět.  Opět  skočte  do vody

a počkejte,  až  se  podvodní  transport  přiblíží  k  uzamčeným vratům. Ty se

otevřou a vy  můžete plavat dále. Totéž ještě jednou  opakujte, třetí dveře už

jsou chráněné, takže proplavte normálním otvorem a dvěma dveřmi na povrch. Zde

si  opět vezměte  dvojí brnění  a dveřmi  postupujte dále  (pokud chcete  misi

pokazit,  vystřelte do  žluté trubky;-),   kde po  chvíli na  počítači konečně

vypněte podvodní ochranu.  Tím si, jak je vidět skrz  okno, uvolníte ony dříve

chráněné dveře, takže  se k nim vraťte, opět vyčkejte  přiblížení karga a dále

již nic nebrání vstupu do dalšího levelu.


3) Underwater Pass, Part 2


Celá tato  úroveň se odehrává  hluboko na dně  oceánu, není zde  žádný logický

problém, jen je třeba postupovat vždy od jedné bubliny k další. Dejte si pozor

na potápěče a agresivní ryby, ale i  na padající kameny. Musíte se dostat opět

do trasy karga,  které vám pak uvolní cestu  dveřmi do exitu - v  okamžiku kdy

plujete s kargem, dejte pozor na proud vody mířící špatným směrem.


4) Hidden Docks, Part 1


Tento  level je  sice poměrně  malý, ale  komplikovaný, takže se koncentrujte.

Okamžitě, jak se dostanete na hladinu,  po vás začnou štěkat ostřelovací věže,

takže  se  přesuňte  na  levou  stranu,  kde  vylezte  na  ochoz  a  po zabití

kolemjdoucích chodců rychle proběhněte pod  dělem na druhou stranu. Vylezte po

žebříku  nahoru,  seberte  security  kartu  a  vypněte  alespoň  na chvíli ono

ostřelovací zařízení na startu (nezapomeňte se také podívat do skříněk, je tam

energie). Vraťte  se na místo,  kde jste  vylezli  z vody a  díky kartě můžete

projít  dveřmi. Zde  opět vypněte  ostřelovací dělo  a projděte dalšími dveřmi

(pokud si vzpomínám,  můžete také vodou někam proplavat),  kde se nalézá modrá

karta, která poslouží pro otevření dveří  kousek od žebříku, napravo od startu

(brali jsme tam žlutou security kartu). A jdeme dále...


5) Hidden Docks, Part 2


Dejte  se doleva,  seberte raketomet,  vypněte guncam  a dveřmi dále. Rozbijte

sklo  na podlaze,  proskočte dolů  a dejte  se malými  dveřmi. Projděte  dále,

vypněte guncam (připomínám, že jakékoli vypnutí je časově omezené, takže sebou

hoďte)  a  vyjeďte  výtahem  nahoru.  Projděte  dveřmi  a  dveře  na  kartu si

zapamatujte.  Vyjděte  po  schodech  nahoru  a  v  další  místnosti sejděte po

schodech dolů (dáte-li se v těchto  místech jinudy, můžete jako již několikrát

pokračovat úplně  jiným způsobem, který  vede do jiného  místa dalšího levelu,

konkrétní  postup si  bohužel nepamatuji,  tuším  že  to mělo  n ěco  dělat se

security  kartou na  dveře, které  jste si  předtím měli  zapamatovat), kde je

někde ve skříni  dýchací přístroj. Skočte do vody a  proplavte podél trubek do

dalšího levelu.



F. Část šestá - Hluboká džungle


1) Jungle Pass, Part 1


Vylezte po  schodech nahoru, skočte do  vody (máte-li málo energie,  pod vodou

lze na jednom místě rozbít kameny, za nimiž je padesátka) a vylezte po žebříku

na ochoz. Dejte se po schodech nahoru do dalších pater a po stisknutí tlačítka

"OK" s dostanete do džungle (ještě  předtím ve skříni zabavte brnění). Zde vás

hned na začátku  přivítají dva Manciniodi, dejte se  rovně, stiskněte tlačítko

a vylezte po vysunuvších  se schodech. Skočte zpět dolů,  pokračujte dále a po

úzké cestě  opatrně projděte dále (spadnete-li  do vody, nevadí -  vraťte se).

Zde už opět pozor na ostřelovače. Dveř mi skrze prostor, kde to vypadá jako po

zemětřesení, pokračujte dále do další úrovně.


2) Mountain Gorge


Hned  na  začátku  sedněte  na  buginu   a  vyrazte  po  cestě  vstříc  dalším

dobrodružstvím. Případné  překážky rozstřílejte nebo rozjeďte.  Až na samotném

konci je budova s kontrolním osvětlením.  Uvnitř, ať jsem dělal co jsem dělal,

nejde nic jiného, než záměrně padnout do zajetí a nechat se Elexis proměnit do

Mancinioda.  Pokud se  vám podařilo  najít jinou  cestu, blahopřeji, ale další

část  návodu asi  nebude pro  vás to,  co chcete  slyšet... Ale  zpět k zajetí

- dovnitř je jediná cesta, vylezte po  schodech vzhůru a pak doleva. Po chvíli

jste zajati.



G. Část sedmá - Vzhůru na Elexis...


1) Containment Area 51


Nyní  nastává zajímavá  situace, Elexis  vás totiž  nechá proměnit  ve stejnou

potvoru  jako  předtím  Manciniho.  Okamžitě  po  vzpouře  si vezměte dávku U4

uloženou  v polici.  Pronikejte postupně  ochrannými zónami  a dejte si pozor,

abyste nezranili bachaře  - ti jediní vás totiž pustí  do tří lokací, jež mají

slouží na  testování oněch zmutovaných  monster (vždy "use"  na počítač u  oné

velké hnědé trubky,  bachař již vše zajistí). Po  úspěšném absolvování třetího

testu se pak nechejte změnit zpět na Blada. Nyní už můžete bez výčitek svědomí

zabít  bachaře hlídajícího  dveře, kde   změna proběhla,  a díky  klíči, který

dostanete,  můžete   postoupit  do  další  úrovně   (dveře  opět  v  místnosti

s transformací).


2) Xenomorphic Laboratory, Part 1


Vylezte po žebříku,  vejděte do dveří za vašimi zády  a postupujte stále dále.

Výtahem se  dostanete do laboratoře, kde  ze stolu seberte adrenalin  a dveřmi

vstupte do druhé části...


3) Xenomorphic Studies Laboratory, Part 2


Zde běžte na první křižovatce rovně,  seberte security kartu a použijte výtah.

Nyní stále rovnou za nosem a po pár mrtvolách jste v dalším levelu.


4) Estate Sinclaire, Part 1


Poslední  levely docela  nuda, co  ??  Teď  se sice  dostáváme přímo  do sídla

Elexis, které je  prvotřídně zabezpečeno, přesto to však  až na ostřelovače za

každým rohem moc velká bžunda není.  Na červené detektory pohybu neberte velký

ohled - rozhodně  vás nezabijí, většinou jen aktivují  nějakou neškodnou past.

Hned ze  začátku je třeba  vypnout ochranu  -  po vstupu do  pevnosti jděte po

schodech  nahoru a  dveřmi doprava,  poklopem dolů  a dveřmi  k počítači,  kde

vypněte všechny tři  typy ochrany. Nyní se vraťte ke  vchodu do vily a vydejte

se podél  chodů dále (v místnosti  se dvěma police mi  knih jedna ukrývá tajný

prostor) až do další části.


5) Estate Sinclair, Part 2


Vejděte,  opatrně  přes  nastraženou  past  (koberec)  a nezapomeňte se zasmát

báječnému akváriu po  pravé straně. Nahoře se pokochejte  ložnicí a koupelnou,

ještě  předtím však  vyskočte z  okna obýváku  a nalevo  najdete místnost  pro

ochranku, kde můžete opět vypnout dvě položky. V ložnici stiskněte tlačítko na

zábradlí (tak  na tohle jsem přišel  až po hodině zoufalého  hledání), čímž se

vám otevře komunikační centrum a vstup do další úrovně.


6) Munt Phoenix


Cílem tohoto levelu  je stručné - "najít Elexis Sinclair",  takže to vypadá že

jde do tuhého.  Jděte na místo, kde se  vystřeluje raketa, zabijte robopavouka

a jednoho člena ochranky, který vám dá security kartu. Tou otevřete hned první

dveře po levé straně, zde se pořádně obrňte a vzhůru po schodech do posledního

patra do boje. Tedy, do boje, ehm.  Zde vyrušíte Elexis v přednášce a opět vám

uteče, následujte ji zpět do nejnižšího  patra, kde vám opět unikne, resp. vás

podruhé uvězní...


7) Thrall's pit


Tedy, uvězní. Ehm, čeká vás  finální potvora, na jednoduchou obtížnost doslova

a do písmene jednoduchá, na střední a těžkou už to je o něco horší, ale přesto

pro  profíky žádný  problém. Nejdříve  se nabalte  municí rozházenou  po aréně

a pak vyrušte finálního  bosse ze spánku. K souboji  doporučuji využít sloupu.

Po zabití Thralla vás čeká nádherná animace se zajímavým rozuzlením.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.