Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
A. Část první - Mancini
1) Bank
Úvod hry je totožný s demoverzí. Na počátku zdemolujete střechu (tři
ostřelovací děla), v bance pak vyjedete po schodech nahoru, dáte se do dveří
po vaší pravé ruce a za chvíli už máte klíč k uzavřené oblasti banky. Ta se
nachází za obsluhovacími pulty. Po chvíli narazíte na uzavřený vstup do
kanceláře ochranky, kam tedy vnikněte rozbitým oknem. Zde se nabourejte do
počítače, odemkněte dveře, vypněte ochranu sejfu a zapište si kód. S jeho
použitím pak otevřete sejf a ještě před skokem do podzemí vez měte tajnou
složku ze schránky v pravém dolním rohu.
2) Abandoned Buildings
Z nastražené pasti unikněte odsunutím kamene (tlačítko "use"), ve squatu se
pokuste nalézt co nejvíce pytlů peněz (nezapomeňte na kontejner, do kterého se
dostanete ze střechy) a pak rozstřílejte druhou podpěru pod svinstvem, které
zahradilo únikovou cestu. Po výbuchu plynu je vstup dále volný. Zde pak není
žádný problém - opatrně stoupejte po římsách do dalšího levelu.
3) Construction Zone
Vylezte po žebřících na střechu a přeskočte na protější. Na staveništi jděte
do maringotky, získejte plány, použitím buldozeru si uvolněte cestu do plotem
uzavřeného prostoru. Zde vypněte generátor světla (bůhví k čemu to je dobré)
a jděte dále k potrubí, jež musíte nutně spustit, aby vás voda pustila dále.
Uzávěr je bohužel zrezivělý, takže si musíte pomoci sestřelením traverz na
jeřábu nad vámi. U východu z kanálu si dejte pozor, dva filutové se vás budou
snažit trefit kusem betonu. Dobrodruzi se mohou dát trochu složitější cestou
plotem doleva, my ostatní rozmašírujeme buldozerem dveře v rohu a po chvíli
vstoupíme do dalšího levelu.
4) Abandoned Subway
Po překvapivém intru s proměnou Manciniho pokračujte bez problémů dále,
Mancini vám uvolní cestu dále, prvního vagónu metra si nevšímejte, sveze vás
až o kus dále druhý. Dostanete se do civilizované části podzemky, kde
definitivně porazíte Manciniho, který se však nebrání (zřejmě bug).
B. Část druhá - vzorek U4
1) SinTek Chemical Plant
V tomto levelu je třeba získat oprávnění k použití výtahu od některého z mužů
se žlutou kombinézou, což můžete udělat i s vyvoláním poplachu, následující
návod je ovšem "čistý" - po vstupu počkejte za rohem, po chvíli uslyšíte
sekretářku, jak se k vám blíží (chce upravit nástěnku, chuděra). V pravé
chvíli ji zneškodněte (tím vyřadíte z činnosti kamery, které nemá kdo
kontrolovat). Dejte se chodbou rovně (pod okny se musíte proplazit), na konci
pak zneškodníte ochranku a získáte tlumič na pistoli. Vraťte se k první
pracovně, dejte se však doprava, výtah si jen zapamatujte a proplazte se podél
druhé pracovny. Dejte se doleva a do prvních dveří vlevo. Zde zneškodněte
jednoho vědce a ze skříně si vezměte žlutý stejnokroj. Nyní opatrně likvidujte
jednoho po druhém, až získáte security kartu (někdy ji má už ten první, jindy
musíte vymlátit kompletní patro), a hurá do výtahu. Pokud chcete, můžete také
získat jednu část do super zbraně, jejíž části jsou poskládané v různých
levelech (ostatní části hlásit nebudu - kdo hledá, najde).
2) SinTek Chemical Plant, Part 2
Hned na počátku se převléknete do žlutého stejnokroje, takže pouhý pohyb
nevyvolá poplach. Ničeho se ovšem nebojte a s klidem všechny zničte. V další
místnosti totiž můžete v počítači poplach vypnout, k průchodu ochranným
koridorem nemáte oprávnění, takže to ani nezkoušejte, nejde to - raději hned
v místnosti u výtahu na computeru zapněte test větráků, který na čas zastaví
větráky ve třetí odbočce doleva ve ventilační šachtě, kam se dostanete jen
malý kousek od počítače (pospěšte si, je to o fous). Nyní jste už na dosah
vytouženému vzorku drogy U4. Vše vymlaťte, na poplach nehleďte, až spatříte
jednoho důležitého vědce, který pro vás má security kartu (samozřejmě výměnou
za smrt). S tou projděte velmi opatrně dalším ochranným koridorem. Vyčistěte
další prostory, až se dostanete k počítači, který po vás chce heslo jistého
pana Skandera. To si zjistěte v počítači v místnosti pro ochranku, a jste
téměř u cíle - v původním počítači pak zadejte kód a otevřete přístup k U4
a aktivujte výtah. V dolním patře pak umístěte vzorek do bioscanneru
a otestujte jej přes počítač. Nyní už stačí najít východ - nachází se v oné
obrovské místnosti s dvěma úrovněmi, kde není vidět "dno". Zde je na jedné
straně kanál...
C. Část třetí - Cesta do nitra SinTeku
1) SinTek Warehouse, Part 1
Z kanálu vylezte po žebříku a odsuňte kryt. Na korbě nákladního auta projeďte
první ochrankou a vejděte do dveří. Využijte počítač k vypnutí případného
alarmu a otevřete první a druhou bránu. Dostanete se dál, v dalším počítači
otevřete bránu třetí a šup do další části.
2) SinTek Warehouse, Part 2
V tomto levelu nezapomeňte ničit bedny s logem, není to sice primární úkol
a pokud se vám nepovede zničit všechny, nic se neděje, ale nic nehřeje u srdce
tak, jako dobře udělaná práce. Po startu se dejte doleva, sedněte na
vysokozdvižný vozík a zahrajte si na Carmageddon. Vedle pár členů ochranky
SinTeku rozbijte i bedny a jděte stále po levé ruce, až se dostanete k výtahu,
který vyžaduje kartu (zapamatujte si místo). Postupujte tedy dále, až se
dostanete ke žlutým strojům, jež nakládají do beden proviant. U druhého stroje
nastavte počítač tak, aby namísto zbraní nakl ádal neškodné čistící stroje (to
bude překvapeníčko;-) a větrací šachtou se dostaňte nad kancelář, kde
vyslechnete důležitý rozhovor. Zneškodněte "šéfa", a získáte kartu. Jděte do
místnosti se sejfem, na netlink připojte vysílač a pomocí počítače otevřete
trezor a seberte obálku. Nyní se už můžete vrátit k oněm dveřím, které jste si
zapamatovali - díky kartě od "šéfa" máte vstup volný. Postupujte dále,
v počítači můžete vypnout ostřelovací děla a výtahem sjeďte hluboko do
továrny.
3) Biomech Factory, Part 1
Po likvidaci několika členů ochranky, vnikněte rozbitím skla do kontrolní
místnosti před uzamčenými vraty a ukořistěte zde modrou security kartu, která
vám otevře cestu dále. To vám moc nepomůže, stejně jste tu uvězněni, nicméně
je tu úniková cesta větrací šachtou. Žlutou kartu pro otevření dveří po pravé
ruce zatím nemáte, takže běžte po schodech nahoru do místnosti s velkou
ochranou. Rychle rozstřílejte dvě desky u země pod sklem na pravé straně,
a můžete jít dál. Zde je sice opět vyžadována žlutá karta, větrací šachta však
poslouží i bez ní. Dále narazíte na počítač, k de otevřete uzamčené dveře
a vypnete automatickou ochranu. Postupujte dále (výtah nepoužívejte, vrátil by
vás na začátek levelu), až se dostanete pancéřovým dveřím do dalšího levelu.
4) Biomech Factory, Part 2
Jděte do dveří nalevo a promluvte si s vědcem. Prohlédněte si nástěnku, kterou
odhalí. Tato akce vám zpřístupní následující level, pokud vědce zabijete nebo
si jej nebudete všímat, level Missile Silo přeskočíte. Jděte do dveří přímo
před vámi a do počítače s pomocí J.C. nahrajte virus. To vám umožní (stále ve
stejném počítači) otevřít uzamčené dveře. Nyní se dejte do dveří, které byly
po vstupu do levelu po vaší pravé ruce, a po chvíli narazíte na místnost
s velkým červeným tlačítkem, které pochopitelně stiskněte. To je ovšem jen
začátek, dále stiskněte další dvě tlačítka - a vzhůru do útrob za pancéřovými
dveřmi. Zde se poprvé setkáte s Elexis, která na vás pošle svou smečku
zmutovaných bojovníků (pojmou hodně munice, ale jinak nic těžkého). Ta-ta,
výtahem vyjeďte nahoru, ze stolu seberte zelenou kartu, na křižovatce se dejte
doprava a rovně a výtahem vzhůru k vrtulníku, kde vám právě uniká Elexis. Od
jednoho člena ochranky získejte kód a na počítači otevřete dveře.
5) Missile Silo
Zlikvidujte všechny strážné, seberte raketomet a ve věži ostřelovačku
- nezapomeňte na žlutou security kartu, která vám otevře přístup dovnitř.
Sjeďte výtahem dolů a běžte chodbou. Dostanete se do strojovny, kde je nutné
rozstřílet (z odstupu) dva stroje dole v rozích. Tím se otevřou dveře, které
byly předtím zavřeny (jděte zpět, budou po vaší levé ruce). Dejte se doleva
a zachraňte rukojmí, od kterých dostanete velmi důležité heslo. Vraťte se,
nyní doprava a do dveří po levé ruce. Vodou proplavte d o další chodby, kde
jsou čtyři různé dveře. Vydejte se do těch označených jedničkou, vlezte do
ovládací místnosti a na počítači zrušte start a otevřete všechna sila. Nyní
jděte do "dvojky", kde opět zrušte start. Nyní je třeba zrušit hlavní hlavici,
na což je ovšem potřeba heslo - to máte od zachráněných rukojmích (pokud ne,
můžete tam dojít nyní čtvrtou chodbou neoznačenou číslem - mimochodem, heslo
je "lithium707"). Hotovo? Jedeme dále...
D. Část čtvrtá - Voda, voda, samá voda
1) Freeport Sewers, Part 1
Výstřelem rozbijte klíč na poklopu a otevřete jej. Po chvíli naleznete
uzamčené dveře a jedinou cestou dál jsou tedy trubky, které však musíte
nejdříve vypustit. To uděláte otočením kruhového uzávěru "1" a "2" (v tomto
pořadí, při opačném se utopíte). Dalším poklopem vlezte a skočte do vody.
Vyskočte na ochoz. Postupujte dveřmi až na konec, kde skočte do víru. Zde
rozstřílejte žebřík, vylezte nahoru a skočte do červené trubky.
2) Freeport Aqueduct
Po chvíli vám někdo otevře cestu ven z trubky (v bedně nahoře po schodech je
brnění), jděte dveřmi dále, kde nějaký zoufalec zničí kliku u dveří, takže
musíte vystřelit do onoho žlutého stroje. Nechejte se unášet vodou, vylezte na
první žebřík, po chvíli rozstřílejte okno, a než stoupne voda, musíte najít
správnou kombinaci na čtyřech vypínačích (já měl dole, nahoře, dole, dole, ale
nevylučuji, že se kód generuje). Skočte opět do vody, po dopadu do nové úrovně
se vyhněte bednám a vylezte na žebřík. Postupujte dále, až se dostanete do
místnosti s počítačem ovládajícím akvaduk t. Protože se potřebujete dostat
zpět do "Sewers", nastavte vodu odtékající z City do Sewers, rozbijte okno
a skočte do vody. Najděte si křídlo s nápisem Sewers a co nejrychleji se
potopte do vody (pokud jste vodu zapomněli správně namířit, můžete to udělat
ručně nyní) a zamiřte do něj. Po žebříku vylezte nahoru a vstupte do dalšího
levelu.
3) Freeport Sewers, Part 2
Dostaňte se na světlo a postupujte dále - v následujících místnostech si
dávejte pozor na ostřelovače, resp. ostřelovačky, je jich tu hned několik,
stejné pravidlo platí i v několika dalších levelech.
4) Freeport City Dam
Dostáváme se k přehradě - za chvíli vás navštíví vrtulník, který zničte.
Neschovávejte se za dveřmi (naváděné střely nepřirozeně zatáčejí), ale jděte
přímo proti němu s kulometem a jednotlivé rakety vždy zničte, než vás
dostihnout. Po zničení sejděte do kruhové stavby pod vrtulníkem, vejděte
dovnitř, seberte modrou kartu a poté jí použijte na dveře u schodů při výstupu
zpět. Zde u prvních dveří rozstřílejte zámek, osvoboďte rukojmí a seberte
zelenou kartu pasující do dveří o kousek dále. Za chvíli se dostanete do
security místnosti, kde na počítači aktivujte Tram-systém a otevřete dveře.
Jděte ven a postupujte dále dveřmi vedle velkých vrat (pokud jste někde našli
klíček, můžete jít i do samotné přehrady, dveřmi napravo a výtahem dolů, mě se
to nepodařilo), kde po destrukci vlezte do "tramvaje" a vstupte do další
úrovně.
5) Freeport Water Works, Part 1
V čističce se dejte na parkovišti hned doprava, kde za pár dveřmi po usmrcení
tyrana v bílém plášti získáte důležitý klíč. Nyní se vraťte do areálu
čističky, kde je nutné vypnout modrý, červený a žlutý mechanismus, a to
nejprve v počítači a pak otočením kola na samotném přístroji (tím vypustíte
z nádrží vodu). Navíc je třeba vypnout filtry. Nyní pokračujte dále do
pumpovací stanice (k tomu potřebujete klíč, který jsme vzali na počátku
levelu) a ještě než otočíte kruhy, které si o to přímo říkají, tak učiňte na
pravé straně každé ze tří trubek. Pokud jste vše splnili, postupujete dále.
6) Freeport Water Works, Part 2
Na řadě je první boss, naštěstí díky jisté slabině nijak těžký. Hned na startu
se po rozbití beden ozbrojte a jděte dále až do rozlehlé místnosti. Ještě než
se pustíme do onoho monstra, je třeba vypnout tři kontaminace, které postupně
způsobují alarm (je třeba vypnout vždy dva uzávěry). Poté se pusťte do
příšery. Pokud je příliš tuhá, je tu malý zlepšováček - schovejte se za jeden
z uzávěrů na suchu a vždy vykoukněte jen kvůli výstřelu. Potvora po pár
zásazích začne vypouštět slizké flusance, s ochranou se však není čeho bát.
E. Část pátá - Těžební věž, aneb ještě více vody
1) SinTek Oilrig
Poté co se dozvíte, že celé vodní dobrodružství bylo k ničemu, se přesunujete
na těžební věž. Ve člunu nejprve objíždíte kolem a ostřelovačkou sestřelujete
ochranku na ochozu. Pak automaticky přistanete a vzhůru do boje. Vylezte po
žebříku, otevřete dveře a postupujte dále. První problém by mohl nastat až
v místě, kde jsou dva hořící kotle. Musíte proběhnout pod bucharem, rychle
vyskákat nahoru a skočit do plotem ohrazeného prostoru, kam předtím nebyl
přístup. Nyní už jistě bez problémů dokončíte úroveň - vzhůru výtahem až na
nejhořejší plošinu, dveřmi ven a hned vedle dveřmi dovnitř.
2) Underwater Pass, Part 1
Cílem je najít dýchací přístroj a poté vypnout podvodní ochranu. Projděte na
druhý konec haly, vlezte do levých dveří a v počítači disablujte obě komory
(v této místnosti je také další část super-zbraně). Vraťte se, v počítači
z úvodní haly pak otevřete kryt a spusťte "cargo system". Vlezte do vody,
plavte do modře osvětlených dveří a ihned doprava. Nyní proplavte (dýchat
můžete díky bublinám) až k zavřeným dveřím. Za nimi jsou další a za nimi
místnost s dýchacím přístrojem. Nezapomeňte sebrat také dvě brnění a hlavně
modrou kartu, díky níž se dostanete dveřmi zpět. Opět skočte do vody
a počkejte, až se podvodní transport přiblíží k uzamčeným vratům. Ty se
otevřou a vy můžete plavat dále. Totéž ještě jednou opakujte, třetí dveře už
jsou chráněné, takže proplavte normálním otvorem a dvěma dveřmi na povrch. Zde
si opět vezměte dvojí brnění a dveřmi postupujte dále (pokud chcete misi
pokazit, vystřelte do žluté trubky;-), kde po chvíli na počítači konečně
vypněte podvodní ochranu. Tím si, jak je vidět skrz okno, uvolníte ony dříve
chráněné dveře, takže se k nim vraťte, opět vyčkejte přiblížení karga a dále
již nic nebrání vstupu do dalšího levelu.
3) Underwater Pass, Part 2
Celá tato úroveň se odehrává hluboko na dně oceánu, není zde žádný logický
problém, jen je třeba postupovat vždy od jedné bubliny k další. Dejte si pozor
na potápěče a agresivní ryby, ale i na padající kameny. Musíte se dostat opět
do trasy karga, které vám pak uvolní cestu dveřmi do exitu - v okamžiku kdy
plujete s kargem, dejte pozor na proud vody mířící špatným směrem.
4) Hidden Docks, Part 1
Tento level je sice poměrně malý, ale komplikovaný, takže se koncentrujte.
Okamžitě, jak se dostanete na hladinu, po vás začnou štěkat ostřelovací věže,
takže se přesuňte na levou stranu, kde vylezte na ochoz a po zabití
kolemjdoucích chodců rychle proběhněte pod dělem na druhou stranu. Vylezte po
žebříku nahoru, seberte security kartu a vypněte alespoň na chvíli ono
ostřelovací zařízení na startu (nezapomeňte se také podívat do skříněk, je tam
energie). Vraťte se na místo, kde jste vylezli z vody a díky kartě můžete
projít dveřmi. Zde opět vypněte ostřelovací dělo a projděte dalšími dveřmi
(pokud si vzpomínám, můžete také vodou někam proplavat), kde se nalézá modrá
karta, která poslouží pro otevření dveří kousek od žebříku, napravo od startu
(brali jsme tam žlutou security kartu). A jdeme dále...
5) Hidden Docks, Part 2
Dejte se doleva, seberte raketomet, vypněte guncam a dveřmi dále. Rozbijte
sklo na podlaze, proskočte dolů a dejte se malými dveřmi. Projděte dále,
vypněte guncam (připomínám, že jakékoli vypnutí je časově omezené, takže sebou
hoďte) a vyjeďte výtahem nahoru. Projděte dveřmi a dveře na kartu si
zapamatujte. Vyjděte po schodech nahoru a v další místnosti sejděte po
schodech dolů (dáte-li se v těchto místech jinudy, můžete jako již několikrát
pokračovat úplně jiným způsobem, který vede do jiného místa dalšího levelu,
konkrétní postup si bohužel nepamatuji, tuším že to mělo n ěco dělat se
security kartou na dveře, které jste si předtím měli zapamatovat), kde je
někde ve skříni dýchací přístroj. Skočte do vody a proplavte podél trubek do
dalšího levelu.
F. Část šestá - Hluboká džungle
1) Jungle Pass, Part 1
Vylezte po schodech nahoru, skočte do vody (máte-li málo energie, pod vodou
lze na jednom místě rozbít kameny, za nimiž je padesátka) a vylezte po žebříku
na ochoz. Dejte se po schodech nahoru do dalších pater a po stisknutí tlačítka
"OK" s dostanete do džungle (ještě předtím ve skříni zabavte brnění). Zde vás
hned na začátku přivítají dva Manciniodi, dejte se rovně, stiskněte tlačítko
a vylezte po vysunuvších se schodech. Skočte zpět dolů, pokračujte dále a po
úzké cestě opatrně projděte dále (spadnete-li do vody, nevadí - vraťte se).
Zde už opět pozor na ostřelovače. Dveř mi skrze prostor, kde to vypadá jako po
zemětřesení, pokračujte dále do další úrovně.
2) Mountain Gorge
Hned na začátku sedněte na buginu a vyrazte po cestě vstříc dalším
dobrodružstvím. Případné překážky rozstřílejte nebo rozjeďte. Až na samotném
konci je budova s kontrolním osvětlením. Uvnitř, ať jsem dělal co jsem dělal,
nejde nic jiného, než záměrně padnout do zajetí a nechat se Elexis proměnit do
Mancinioda. Pokud se vám podařilo najít jinou cestu, blahopřeji, ale další
část návodu asi nebude pro vás to, co chcete slyšet... Ale zpět k zajetí
- dovnitř je jediná cesta, vylezte po schodech vzhůru a pak doleva. Po chvíli
jste zajati.
G. Část sedmá - Vzhůru na Elexis...
1) Containment Area 51
Nyní nastává zajímavá situace, Elexis vás totiž nechá proměnit ve stejnou
potvoru jako předtím Manciniho. Okamžitě po vzpouře si vezměte dávku U4
uloženou v polici. Pronikejte postupně ochrannými zónami a dejte si pozor,
abyste nezranili bachaře - ti jediní vás totiž pustí do tří lokací, jež mají
slouží na testování oněch zmutovaných monster (vždy "use" na počítač u oné
velké hnědé trubky, bachař již vše zajistí). Po úspěšném absolvování třetího
testu se pak nechejte změnit zpět na Blada. Nyní už můžete bez výčitek svědomí
zabít bachaře hlídajícího dveře, kde změna proběhla, a díky klíči, který
dostanete, můžete postoupit do další úrovně (dveře opět v místnosti
s transformací).
2) Xenomorphic Laboratory, Part 1
Vylezte po žebříku, vejděte do dveří za vašimi zády a postupujte stále dále.
Výtahem se dostanete do laboratoře, kde ze stolu seberte adrenalin a dveřmi
vstupte do druhé části...
3) Xenomorphic Studies Laboratory, Part 2
Zde běžte na první křižovatce rovně, seberte security kartu a použijte výtah.
Nyní stále rovnou za nosem a po pár mrtvolách jste v dalším levelu.
4) Estate Sinclaire, Part 1
Poslední levely docela nuda, co ?? Teď se sice dostáváme přímo do sídla
Elexis, které je prvotřídně zabezpečeno, přesto to však až na ostřelovače za
každým rohem moc velká bžunda není. Na červené detektory pohybu neberte velký
ohled - rozhodně vás nezabijí, většinou jen aktivují nějakou neškodnou past.
Hned ze začátku je třeba vypnout ochranu - po vstupu do pevnosti jděte po
schodech nahoru a dveřmi doprava, poklopem dolů a dveřmi k počítači, kde
vypněte všechny tři typy ochrany. Nyní se vraťte ke vchodu do vily a vydejte
se podél chodů dále (v místnosti se dvěma police mi knih jedna ukrývá tajný
prostor) až do další části.
5) Estate Sinclair, Part 2
Vejděte, opatrně přes nastraženou past (koberec) a nezapomeňte se zasmát
báječnému akváriu po pravé straně. Nahoře se pokochejte ložnicí a koupelnou,
ještě předtím však vyskočte z okna obýváku a nalevo najdete místnost pro
ochranku, kde můžete opět vypnout dvě položky. V ložnici stiskněte tlačítko na
zábradlí (tak na tohle jsem přišel až po hodině zoufalého hledání), čímž se
vám otevře komunikační centrum a vstup do další úrovně.
6) Munt Phoenix
Cílem tohoto levelu je stručné - "najít Elexis Sinclair", takže to vypadá že
jde do tuhého. Jděte na místo, kde se vystřeluje raketa, zabijte robopavouka
a jednoho člena ochranky, který vám dá security kartu. Tou otevřete hned první
dveře po levé straně, zde se pořádně obrňte a vzhůru po schodech do posledního
patra do boje. Tedy, do boje, ehm. Zde vyrušíte Elexis v přednášce a opět vám
uteče, následujte ji zpět do nejnižšího patra, kde vám opět unikne, resp. vás
podruhé uvězní...
7) Thrall's pit
Tedy, uvězní. Ehm, čeká vás finální potvora, na jednoduchou obtížnost doslova
a do písmene jednoduchá, na střední a těžkou už to je o něco horší, ale přesto
pro profíky žádný problém. Nejdříve se nabalte municí rozházenou po aréně
a pak vyrušte finálního bosse ze spánku. K souboji doporučuji využít sloupu.
Po zabití Thralla vás čeká nádherná animace se zajímavým rozuzlením.
KONEC.