1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Simon the Sorcerer
K této hře bylo nalezeno více záznamů:
Simon the Sorcerer - návod

PLÁNEK HRY (1. část) :


                                                               


Na ledničce najdeš magnet a v šuplíku  ve stolku ostré nůžky. Nyní se vydej na

prohlídku  vesnice.  U  kováře  najdeš  kousek  provazu,  který hned použij na

magnet. Za kovářem na ponku leží železné jádro zvonu, seber ho a jdi dál. Před

chatrčí  místního Druida,  který momentálně  není doma,  najdeš žebřík, uvnitř

v chatrči si vezmi nádobu na lektvary  a lék proti nachlazení.


PLÁNEK HRY (2. část) :


    


Vpravo nahoře nad dračí jeskyní  (viz. šipka) je vchod do věže  čaroděje Sordida. Tam už se budeš

muset obejít bez mapy.


Zajdi  do  místní putyky  "U  zpitého  Druida",  promluv  si  se  "spanilými"

bojovnicemi , dále  s  hostinským, a  potom jdi doprava,  kde najdeš farmáře,

převlečené za čaroděje a dostaneš od  nich první úkol  - najít kouzelnou  hůl

a stát  se  kouzelníkem. Cestou ven  z  hospody seber zápalky, které leží  na

automatu  na  ovocnou  šťávu  ve  výčepu.  Nyní  nezbývá,  než  jít  do lesa.

Z obrazovky  s obchodem  jdi doleva a vyjdeš z vesnice ven.


Nejprve jdi  rovně a narazíš  na barbara.  Zbav  ho trnu, který  má zapíchnutý

v chodidile  a  získáš  píšťalku,  s  jejíž  pomocí  můžeš  bojovníka  kdykoli

přivolat. Od barbara jdi nahoru k moudré  sově. Získáš od ní mnoho dobrých rad

a hlavně z ní při druhém pohovoru vypadne pírko, které si nezapomeň vzít. Nyní

jdi dolů k pařezu  s červotoči. Promluv si s nimi a  slib jim, že jim přineseš

kus dobrého mahagonového dřeva. Podívej se k domečku zlé čarodějnice a vytáhni

ze studně vědro s vodou. Vem si ho,  ale do chatrče zatím nevstupuj !. Vrať se

k pařezu a jdi po cestě doprava až  k mostu, který hlídá nespokojený trol. Dej

se s ním do řeči, a mluv s ním  tak dlouho, až ti sebere píšťalku a zapíská na

ni. To  je vše. Cesta  je volná. Dojdi  až k obecnímu  idiotovi, promluv s ním

a vodou z  vědra zalij jeho  fazole. Problém je  v tom, žes  je trochu přelil,

takže odejdeš  do druhé obrazovky, ale  hned se vrať a  utopené fazole si vem.

Pokračuj dál na  rozcestí a potom dolů a  doprava k věži. Vlož jádro  do zvonu

a zazvoň.  Princezna ti  hodí svůj  cop, abys  po něm  vyšplhal nahoru.  Až se

z toho úderu vzpamatuješ, tak se vyšplhej  do okna, kde najdeš princeznu napůl

hezkou a napůl ošklivou. Polib ji a ona se změní v malé prasátko. Nyní se vrať

do vesnice. Pro rychlejší pohyb ve hře můžeš teď už používat cestovní mapu, na

které jsou vyznačené hlavní orientační body (viz. obrázek).


CESTOVNÍ MAPA :


 


Návrat na původní pozici je kliknutím na střed větrné růžice.


Ve  vesnici  jdi  nejprve  k  perníkové  chaloupce.  Prasátko  ti  vyžere díru

v čokoládových dveřích  a můžeš jít dovnitř.  Uvnitř chaloupky seber včelařský

klobouk a nástroj určený k vykuřování včel a jdi ven. Vlevo u chaloupky je úl.

Použij zápalky  z hospody na vykuřovací  přístroj a až včely  odlétnou, vyndej

z úlu kousek vosku.  Jdi opět do hospody a  spícímu trpaslíkovi vlevo ustřihni

nůžkami vousy.  U hospodského si objednej  panáka něčeho, a když  se sehne pod

stůl,  ucpi soudek  za jeho  zády voskem.  Získáš jednak  průkaz na jedno pivo

zdarma  a jednak  plný soudek  piva (ten  najdeš před  hospodou). Ještě  zajdi

k chaloupce, kde jsi začínal hrát.  Za chaloupkou najdeš výživný kompost. Tady

zasaď fazole a vyroste ti nádherný meloun  (!). Jdi do lesa, poraď se se sovou

a vydej  se za  trubačem. Zneškodníš   ho právě  pomocí melounu.  Jeho nástroj

získáš  tak, že  mu fikaně  slíbíš  jeho  opravu, na  kterou samozřejmě  nikdy

nedojde. Nyní jdi  do středi lesa, kde najdeš vchod  do trpasličích dolů. Před

vchodem seber  a prozkoumej kámen.  Je na něm  napsané heslo "pivo".  Nasaď si

vousy (maskování - povelem Wear) a  jdi do jeskyně. Strážci řekni heslo "pivo"

a můžeš jít dál.  Druhého strážného po chvíli uplatíš soudkem  piva. Jdi s ním

do sklípku,  spícího trpaslíka pošimrej  pírkem a až  se odvalí, rychle  seber

klíč. Vrať  se po schodech  nahoru a jdi  doleva, přímo do  dolu. Před zlatými

dveřmi seber  hák a dveře odemkni  klíčem. Hlídači pokladu dej  průkaz na pivo

zdarma a on se ti odmění krásným drahokamem.


S drahokamem se vrať  opět do vesnice a prodej ho  stánkaři na návsi. Smlouvej

až na  20 zlatých. Jdi  do obchodu  s  dvouhlavým prodavačem a  kup si kladivo

a láhev  ředidla. Nyní  jdi opět  do lesa  a sice  k domku dřevorubce. Promluv

s ním, slib mu  pomoc a dostaneš detektor kovů, abys  mohl najít speciální kov

na  kouzelné sekery  - Milrith.  Jdi  se  podívat na  sever do  bažin. Nejprve

navštív  jediného  obyvatele  bažin  v  domku  na  začátku bažiny, zkonzumoval

speciální  bahenní polévku,  druhý talíř  polévky vylej  do nádoby  z Druidovy

chaloupky.  Až konečně  polévka dojde  a zelený  kuchař odejde  do bažiny  pro

přísady na  novou polévku, odsuň  prázdnou bednu v  rohu, otevři padací  dveře

a po žebříku  slez dolů. Jdi po  lávce doprava, uvolněné prkno  sprav kladivem

a hřebíkem  a dojdeš  na ostrov.  Na vrcholu  ostrova -  lebky roste  kouzelná

bylina  - Frogsbane,  kterou si  natrhej a  jdi zpět.  Od kuchařova  domku jdi

doprava do hor.  U sochy zkamenělého kouzelníka použij  detektor kovů a najdeš

naleziště vzácného  kovu Milrith. Až  dojdeš ke spícímu  obrovi, zahraj mu  na

tubu,  obr  se  zavrtí  a  porazí  strom,  po  kterém přejdeš na druhou stranu

propasti. Nyní jsi před dračí jeskyní. Jdi dovnitř. Po několika pokusech se ti

jistě  povede  na  nemocného  draka  hodit  lék  proti  nachlazení  a potom si

v jeskyni v klidu vezmi hasící přístroj. Jdi  ven a použij hák od trpaslíků na

vystupující kámen nad jeskyní. Vyšplhej se nahoru a dírou spusť dolů magnet na

provazu. 3x se ti podaří vytáhnout nějaké peníze. Slez dolů před jeskyni a jdi

dál doprava, do  hor. Cestou seber kámen se  zkamenělinou uvnitř, přeskákej po

výstupcích a  dojdeš ke kouzelnému  stromu. Promluv s  ním a ředidlem  odstraň

dřevorubeckou  značku  z  jeho  kůry,  na  oplátku  se  naučíš několik mocných

kouzelných slov. Vrať se do vesnice.


U kováře  si  nech  rozbít  kámen  se  zkamenělinou  uvnitř.  Jdi opět do lesa

k místu,  kde jsou  paleontologické vykopávky  (těsně před  trpasličími doly).

Promluv si s paleontologem Von Jonesem, dej mu zkamenělinu a namluv mu, žes ji

našel  v horách,  na místě,  kde jsi  zanechal detektor  kovů. Když  tam potom

zajdeš, najdeš ve  vykopané hlíně i kouzelnou železnou  rudu. Kovář ve vesnici

ti z ní na počkání vyrobí sekeru. Odnes ji dřevorubci a až odejde, jdi do jeho

domku.  Vezmi si  tam železný  kolík do  skály, hasicím  přístrojem uhas  oheň

v krbu a otoč hákem nad ohništěm. Výtahem sjedeš do skladiště, kde na policích

najdeš  různé druhy  dřeva. Vyber  si  mahagonové  a jdi  k pařezu  červotočů.

Promluv s  nimi a nech  je naskákat  do  klobouku na dřevo.  Jdi k princeznině

věži,  vyšplhej nahoru  a v  místnosti vypusť  červotoče na podlahu. Červotoči

podlahu důkladně prožerou, takže se propadneš  o patro níž, ale na druhý otvor

budeš  muset  použít  žebřík.  Otevři  kamenný  sarkofág čaroděje Neflina.Tady

nalezl rakev, o které se s  určitostí domníval, že patří Naflinovi. Nejprve se

vylekáš a  utečeš, ale vrať  se zpět a  popadni mumii za  uvolněný konec fáče,

který za ní vlaje. Tím ji vyřídíš a získáš Naflinovu kouzelnou hůl.


Od věže jdi na rozcestí a odtud  na sever k propasti. Pohledem zjistíš, že tam

dole někdo rybaří. Sešplhej dolů po  šlahounech psího vína vlevo dole a najdeš

tam  Gluma  (zasvěceným  tolkienistům  není  třeba  tuto figurku představovat,

ostatním  velmi doporučuji  přečíst Tolkienovy  příběhy -  Hobit a Pán prstenů

- jinak o hodně přijdete ! Jinak ovšem  ke hře samotné není znalost knih nijak

zvlášť potřebná). Promluv s Glumem a dej  mu bahno z močálu. Glum odejde, zkus

místo  něj  chvíli  rybařit  a  vylovíš  kouzelný  Prsten neviditelnosti (opět

rekvizita z  Tolkienových příběhů). S prstenem  se nyní můžeš vydat  ke skřetí

pevnosti (od středu lesa na sever).  Pod kamenem tady najdeš skřetí objednávku

zeleniny. Seber ji a odnes do  vesnice dvouhlavému obchodníkovi. Pak se projdi

po  vesnici a  až se  vrátíš,  bude  před obchodem  stát krabice  s objednaným

zbožím. Otevři ji, vlez dovnitř a nasaď si prsten (opět Wear). Až se octneš ve

skřetím  skladu,  vylez  z  krabice  ven,  prohledej  hromadu prázdných krabic

a najdeš  svoji kouzelnou  knihu. Prohlédni  ji, najdeš  kus papíru  a ze země

potom  seber krysí  kost. Papírem  podsuň  pode  dveře a  krysí kostí  šťourej

v zámku až klíč vypadne z druhé strany  na zem. Seber papír a máš klíč, kterým

si -  kupodivu - dveře odemkneš.  Za dveřmi seber se  země kýbl s dírou  a jdi

okolo  hlídajícího   skřeta  po  schodech   dolů.  Seber  osvěžující   bonbóny

a rozžhavené železo  a promluv si s  připoutaným Druidem, který tě  ovšem bude

mít za neviditelného ďáblova pomocníka a nebude se chtít s tebou bavit.


Sundej tedy  svůj prsten (Remove)  a mluv do  Druida tak dlouho,  až uzná svůj

omyl. Řekne ti  o své schopnosti proměnit se v  žábu, ovšem pouze za měsíčního

úplňku. Musíš  mu ho tedy vyrobit.  Naraž mu na hlavu  kýbl s dírou a  do díry

posviť rozžhaveným železem. Druid v podobě žáby odskáče a ty se zatím ukryj do

železné panny. Až přijde, vylez ven a vezmi si od něj pilku na železo a prořež

se  mříží na  svobodu. Jdi  za  Druidem  do vesnice.  Protože má  ještě trochu

problémy se svojí žabí podobou,  musíš mu pomoci kouzelnou rostlinou Frogsbane

a za to pak dostaneš kouzelný elixír. Zajdi do hospody za farmáři převlečenými

za kouzelníky. Dej jim Naflinovu hůl  a po zaplacení poplatku 30 zlatých budeš

přijat  do  organizace  mladých  kouzelníků  a  obdržíš  základní kouzelnickou

výbavu. Teď už  ti nic nebrání vydat se za  čarodějnicí do její chatrče. Pokus

se  sebrat její  koště, čarodějnice  se objeví  a budeš  s ní muset podstoupit

menší souboj. Jedná se o souboj v  kouzlení na principu známé hry kámen -nůžky

- papír.  Používej  kouzla  Alakazam,  Hocus  Pocus  a  Sausages  a  budeš  se

proměňovat  v různá  zvířata. Až  se  ti  podaří vyhrát,  seber rychle  koště,

čarodějnice  se promění  v draka,  použij kouzlo  Abracadabra, čímž  se změníš

v myš  a rychle  uteč  myší  dírou ve  zdi v  pozadí. Teď   už můžeš  ke skále

s horolezeckými stupy za dračí jeskyní, do díry upevni chybějící kolík a vylez

nahoru. U hlídacího sněhuláka pojez  něco peprmintových bonbónů, dýchni na něj

a je to. Poslední  překážkou před Sordidovou věží je  propast, kterou přeletíč

na koštěti. Před branou do věže vypij  kouzelný elixír od Druida a puklinou ve

zdi prolez dovnitř.


Tady  tě najde  pes, který tě odnese do Sordidovy  zahrady. Nejprve seber list

a kámen a projdi se  vědrem, ve kterém najdeš zápalku. Jdi doleva  a u vody si

přitáhni  plovoucí list  (Pick up)  zápalku  použij  jako stěžeň  a list  jako

plachtu. Pluj doleva  a seber tam semínka z  trávy nad vodou a kamenem  z nich

vymačkej  olej. Vylez  nahoru na  kohoutek a  promaž ho  olejem. Pomocí  psího

chlupu potom kohoutkem otoč a po  zvýšené hladině vody propluj bezpečně doleva

na druhý  břeh. Nejprve prozkoumej  vodu u břehu  a seber malého  pulce. Velké

žábě ho pak stačí jenom ukázat a pohrozit  jí, co se stane, když tu bude ještě

dále prudit - a žába zmizí. Seber houby  a sněz je a konečně se ti vrátí tvoje

velikost. Ze  stromu ulom větev a  dveřmi vpravo vstup opět  do věže. Napoprvé

sice utečeš  před zdivočelou truhlou, ale  vrať se zpátky a  narvi ji do tlamy

větev  a bude  klid. Ze  zdi seber  kopí a  o sloup  opřený štít a po točitých

schodech uprostřed  jdi dolů. Pomocí  kopí shoď a  seber lidskou lebku,  potom

vezmi  zamčenou truhlu  vpravo, stiskni  páku na  mechanismu uprostřed,  polož

truhlu na  kámen a znovu  stiskni páku. Druhý  kámen spadne a  rozdrtí truhlu.

Opět jej  pákou zvedni a  z rozbité truhly  si vezmi svíčky.  Teď můžeš jít po

schodech až do prvního patra. Tady  najdi a posbírej následující věci: pytlík,

ponožku,  kouzelnou  hůlku  a  knížku.  Knížku  si  přečti  a  dozvíš  se něco

o magických hůlkách.  Vlož Sordidovu ponožku  do pytlíku a  použil ho na  myší

díru, a  po chvíli tímto  způsobem chytíš myš.  Jdi po schodech  do nejvyššího

patra. Promluvil s  dvěma démony, jejichž jediným přáním je  dostat se zpět do

pekla. Také zde  najdeš chemikálie, kterými vyleštíš štít a  pověsíš ho na hák

na stole  proti oběma démonům.  Na polici  u  zdi najdeš knihu  s návodem, jak

odeslat démony zpět  do pekla. Vrať se o  patro níže a promluv si  s kouzelným

zrcadlem  na zdi.  Požádej ho,  ať ti  ukáže, co  se děje  o patro výš. Tak se

dozvíš pravá jména  obou démonů. Jdi opět nahoru  za nimi a řekni jim,  že jim

pomůžeš.  Mluv s  nimi a  až ti  dají křídu,  můžeš nakreslit  na zemi obrazec

a provést obřad, kterým je pošleš tam,  kam patří. Na oplátku ti prozradí, jak

se používá teleportér,  takže ho, samozřejmě, použiješ a  necháš se přenést do

Pekla Rondorů.


Nejprve si  promluv se zřízencem  a dostaneš balík  letáků převázaný gumičkou.

Seber větvičku a  kamínek u vchodu. Z větvičky a  gumičky udělej prak a použij

ho na zvonek, čímž způsobíš požární  poplach. Zřízenec uteče a ty můžeš sebrat

z pultu  krabičku zápalek  a nerušeně  projít doprava.  Za můstkem najdeš kýbl

s voskem na  podlahu a jdi  dál doprava za  Sordidem. Rychle použij  kouzelnou

hůlku a proměň ho v sochu Ještě se musíš zbavit kouzelné hůlky. Použij zápalky

na lávu  a až bude  opět žhavá hoď  do ní hůlku.  To by mohl  být konec, jenže

Sordidova magie  je opravdu mocná.  Ještě jednou obživne  a shodí tě  do jámy.

Naštěstí se ti povede  se z ní vyhrabat a vrátit se  k Sordidovi. Teď už zbývá

jenom  na  padoucha  použít  kýbl  s  voskem,  pak  do  něho  jenom tak trochu

šťouchnout a je vystaráno. Hurá do druhého dílu ! KONEC.



Vstupní kódy pro hru SIMON THE SORCERER 1 :


prsten    koště      měšec             pentagram   truhla   rakev

slunce      1        pařátek           prsten        16     čepec

svíčka   prašivka    kočka             kalich      hůlka    měsíc



koště       R.I.P.      lebka          koště       čepec     hmoždíř

hmoždíř      2          pařátek        měsíc         17      pentagram

pavouk     prašivka     hvězdy         hůlka       prsten    prašivka



svíčka      žába        kniha          láhev       kalamář   pařátek

panák        3          slunce         panák         18      náhrdelník

svitek      dráp        kočka          hvězdy      kameny    prsten



truhla     kalich       prsten         R.I.P.      lebka     kniha

měsíc        4          rakev          kalich        19      prsten

tyčka    pentagram      čepec          pavouk     pentagram  kočka



koště     pařátek       dráp           koště        rakev    truhla

hmoždíř      5          panák          hmoždíř       20      žába

pavouk    hůlka         kočka          svitek      kalamář   hvězdy



koule     kameny        přesýpačky     svíčka      měšec     prsten

žába         6          slunce         hmoždíř       21      pařátek

hmoždíř  kalamář        čepec          hůlka     prašivka    kočka



netopýr    panák        lebka          kočka       pavouk    přesýpačky

žába         7          kniha          žezlo         22      tyčka

svitek     hůlka        hvězdy         lebka       R.I.P.    pařátek



truhla     hvězdy       žezlo          hůlka        dráp     čepec

měsíc        8          rakev          hmoždíř       23      hvězdy

hůlka     pentagram     čepec          poklad       pero     prsten



koště      hůlka        kniha          netopýr   pentagram   láhev

panák        9          pero           svíce         24      kameny

pavouk     dráp         hvězdy         svitek    lebka       čepec



kočka     svíčka        kameny         prašivka   svitek     lebka

žezlo       10          svitek         měsíc         25      netopýr

kniha     netopýr       kalamář        kniha      R.I.P.     pavouk



čepec     muchomůrka    hůlka          rakev      měsíc      panák

hvězdy      11          hmoždíř        tyčka         26      pařátek

prsten    pentagram     poklad         pentagram  koule      hvězdy



pavouk    koule         měšec          kniha       slunce    hůlka

rakev       12          měsíc          přesýpačky    27      kočka

hůlka     kalich        čepec          pavouk    pentagram   čepec



lebka      láhev        hůlka          kalamář   hmoždíř     žába

pero        13          pařátek        lebka         28      hvězdy

koště      dráp         hvězdy         kameny    svitek      panák



hmoždíř   netopýr       kniha          svíčka      kniha     panák

pentagram   14          pařátek        koště         29      prašivka

hůlka     láhev         kočka          svitek      pavouk    dráp



lebka    přesýpačky     koště          váček     prsten      slunce

láhev       15          hvězdy         měsíc         30      kalamář

svitek     dráp         kočka          kočka       žába      kniha

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.