Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Pomůcky:
[F5] - přeskočí dlouhý rozhovor
[F10] - zvýrazní použitelné předměty
PRVNÍ ČÁST - MĚSTO
Jdi do obchodu Calypso. Vlevo najdeš baseballovou pálku a vpravo zelenou barvu
(funkce "vezmi" je obrázek magnetu s hřebíkem).Jdi ven a ke hradu (přes mapu).
Vyptej se stráží na měnové jednotky a jejich přepočty. Jdi od hradu do mapy a
k domku tří medvědů (3 Bear's Cottage). Otevři (obrázek bedny se šipkami) poš-
tovní schránku a vezmi dopis. Jdi na tržiště (Street of Traders). Promluv (2x)
s kovářem-trpaslíkem. Až se ho zeptáš, jak jdou obchody, řekne ti, abys mu po-
mohl s přepočtem peněz. Odpověz na tři otázky ( 15 dolarů = 1 zlatý Sovereign,
16 haléřů - groats = 1 dolar a 3 zlaté Sovereigny = 1 Královská Koruna-Royal
Crest). Kovář ti dá páčidlo. Jdi do obchodu se zvířaty (vlevo pod schody).
Promluv s majitelem a zkus sebrat elektrickou želvu vpravo. Až dostaneš ránu,
jdi ven a doleva do obchodu s žertovnými předměty (Joke Shop). Na pultě vezmi
knihu vtipů a podívej se (obrázek lupy) na nápis "Stinko Kit" nahoře. Promluv
s obchodníkem. Jdi ven z obchodu i s tržiště a jdi k lichváři (Loan Office).
Přede dveřmi dej (obrázek dárku) knihu vtipů Jesterovi, dostaneš od něj měchý-
řek. Použij (obrázek kladiva) páčidlo na kanál a vlez dovnitř. Vyleká tě velký
pavouk, vylezeš ven a nyní jdi do dveří lichvářské společnosti. Promluv si se
sekretářkou a vyber si nějakou půjčku (jedno jakou), potom vejdi do dveří kan-
celáře vedoucího. Až bude vedoucí hledat formulář, dej dopis od 3 medvědů do
schránky s poštou (in-tray). Jdi ven a ke třem medvědům (mezitím bude jejich
domek bombardován). Rozbitými dveřmi jdi do domku a dál doprava do kuchyně.
Vezmi gumové rukavice (rubber gloves) a otoč kohoutkem (tap) nad umyvadlem.
Tři medvědi přicházejí. Ukraješ se před nimi do komína a tam vyslechneš jejich
rozhovor. Potom budeš "teleportován" k fontáně.Tam se nezdržuj a odejdi vlevo.
Jdi do přístavu (Docks). Jdi doprava a promluv si s Um Bongem. Ztratili se mu
tanečníci. Jdi doleva k bedně s kraby a promluv si s Goldilockem, který se
schovává za jinou bednou. Dobře s ním všechno prober a potom použij páčidlo na
bednu (crate).Goldilock se schová v bedně a ty seber paruku (wig) a nafukovací
člun (rubber dinghy).Jdi z přístavu pryč a vrať se do domku 3 medvědů. Promluv
si s otcem medvědem, dej mu paruku a dostaneš od mámy medvědice misku ovesné
kaše (porridge). Jdi na náměstí (Town Square). Promluv s harmonikářem. Jednomu
z tanečníků chybí rekvizita. Dej harmonikáři baseballovou pálku a až bude K.O.
opusť náměstí a jdi k tetovači (Tatooist). Stáhni si žebřík a vylez po něm ke
dveřím, otevři je a jdi dovnitř. Promluv si s mužem - pánví (Frying Pan Man).
Rybí muž (Fish Man) ti dá blok na psaní, protože Frying Pan Man složil "slib
hluchoty". Použij tedy na něj blok.Dozvíš se, že zde ještě je místo pro "oblé-
kače ovesné kaše". Vezmi ovesnou kaši a "obleč" si ji (obrázkem kloboku). Do-
staneš pytel. Až vyjdeš ven, tak si ho prohlédni. Najdeš 100 dolarů, gumové
lano a klín. Jdi ven a do místní hamburgrárny (MucSwampling's). Promluv si s
maskotem, který drží balónky a dostaneš balónek a poukázku na slevu.Jdi doleva
a prohledej odpadky.Najdeš rybářský prut. Vrať se doprava a jdi dovnitř do bu-
dovy. Promluv s tetovačem (Tatooist) a Anorak Manem. Potom promluv s vrchním a
objednej si dětské jídlo (Kiddie Meal). Otevři ho a najdeš model Swamplingu,
"močálovou" žvýkačku a larvu.Také dostaneš močálový koktejl (Swamp Shake). Jdi
ven a jdi na tržiště (Street of Traders).Vezmi plakát a jdi dolů do obchodu se
zvířaty. Použij gumové rukavice, abys chytil želvu. Pak ji dej do pravé nádoby
stroje. Podívej se,jestli je červená páka vlevo a spusť stroj. Elektrická žel-
va se rozdělí na normální želvu a elektrické úhoře.Vyndej želvu z levé, dvoji-
té nádoby a místo ní tam dej zářící červy (najdeš je ve sklenici na polici).
Přehoď páku na pravou stranu a spusť stroj. Napravo ti ze stroje vypadnou su-
perčervi. Až ti majitel obchodu poděkuje , můžeš jít ven a doleva do obchodu s
žertovnými předměty. Mluv s majitelem a zptej se ho, jestli ti udělá masku
(Swampling costume). žekne ti, že potřebuje něco zeleného. Jdi ven, doprava a
promluv si s Nefahpaypupem. Souhlas s jeho podmínkami a on tě dovede k jeskyni
s lampou. Jdi až úplně doprava a tam z hromady lamp najdi tu pravou. Vrať se
zpět a zavolej do otvoru z jeskyně ven, aby ti arab hodil dovnitř žebřík. Po
žebříku se dostaneš ven z jeskyně. Arab ti dá za odměnu bílou látku. Jdi do-
leva a přivaž balónek na zábradlí. Jdi k fontáně (Fountain).Vhoď do ní barvivo
a bílou látku dej do koše na prádlo. Opusť fontánu a jdi do MucSwampling's.Vy-
žádej si od maskota další balónek , vrať se k fontáně a seber zelenou látku.
Jdi na tržiště,druhý balónek přivaž na zábradlí a jdi do obchodu se žertovnými
předměty . Dej zelenou látku majiteli a on ti udělá převlek Swampling Costume.
Jdi ven a znovu k Muc Swamplings. žekni si o třetí balónek, ale zatím ho ještě
nepřivazuj k zábradlí! Jdi dovnitř do budovy, obleč si Swampling Costume a mů-
žeš nyní projít do dveří za pultem. Z kuchyně jdi po schodech nahoru do Swamp-
lingovy kanceláře. Pozdrav ho a optej se jestli udělá svou specialitu Swamp
Stew. Potřebuje na to bahno z močálu a dá ti na něj kýbl.Jdi ven a do přístavu
(Docks). Najdi Um Bonga a dej mu plakát. Um Bongo odejde a ty jdi za ním na
náměstí (Town Square). Tady s ním znovu promluv, dej mu měchýřek od Jestera na
vyspravení bubnu a on se svými tanečníky přivolá parádní bouřku,která spláchne
všechny pavouky z kanálů. Jdi do Loan Office. Vlez do kanálu a jdi doleva kam
až to jde. Pak použij sklenici se zářícími superčervy a jdi dál.Na konci vylez
po žebříku do močálu. Jdi doprava na zbořený most. Použij lano na zábradlí a
potom kýbl na bahno pod mostem. Jdi doleva k jezeru (Lake), použij na něj ry-
bářský prut a chyť rybu. Vrať se přes kanál a Loan Office zpět do mapy a jdi
do MucSwampling's. Obleč si opět masku a jdi nahoru ke Swamplingovi. Dej mu
kýbl s bahnem a on ti dá sklenici svého výtvoru. Jdi ven a na tržiště. Majitel
obchodu se žertovnými předměty ti ze Swamplingova sajrajtu (Swamp Stew) udělá
perfektní plynovou bombu (Stink Bomb).Jdi ven a pokračuj přes mapu soutěž kou-
zelníků (Magic Competition).Zaregistruj se u úředníka a vstup do stanu. Použij
Stink Bomb a poté znovu vstup do stanu.Zbyl tam už jenom jeden starý mág, pro-
tože má rýmu. Seber vpravo ze židličky magickou knihu a na mága použij koktejl
Swamp Shake, čímž ho vyřídíš úplně. Jako jediný uchazeč nemůžeš nezískat titul
Královského čaroděje a příslušnou identifikační kartu ID. Jdi rovnou do zámku,
strážím zaplať a u brány se prokaž ID.Promluv s princem na nádvoří a jdi dole-
va. Projdi kolem dvojích dveří a jdi stále doleva až k trůnu.Pohovoř s králem,
bude chtít,abys tišil jeho plačícího potomka. Jdi doprava, lachtana nalákej na
rybu, jdi ke dvojím dveřím a vstup do těch vpravo.Klínem (wedge) zastav kolíb-
ku (cradle) a z mechanismu nad kolíbkou vezmi kolečko (cog). Jdi ven z hradu a
do MucSwampling's. Převlékni se do masky a jdi do kuchyně. Vlož kolečko (cog)
do hodin, jdi ven ak tetovači (Tatooist). Tentokrát nechoď nahoru po žebříku,
ale jdi do obchodu dole pod žebříkem. Tetování ovšem stojí nechutně moc peněz,
vem si jenom brožurku a jdi pryč.Jdi opět do MucSwamplng's a dej brožurku Ano-
rak Manovi. Pak se vrať k tetovači. Jako tisící zaákazník budeš mít teď teto-
vání zdarma. Vyber si drahokamy vykládané meče (Jewel-encrusted Swords). Jdi
z obchodu ven a do močálu (Swamp). Jdi doleva až na ostrůvek. Z vody vyleze
Paní jezera Lady of the Lake. Promluv si s ní a ukaž jí lachtana. Dáma svlékne
kyslíkové bomby a neoprén (týýý vole !!!), a odejde.Všechno posbírej a kyslík-
ové bomby použij na nafouknutí gumového člunu (rubber dinghy). Použij nafouk-
nutý člun a dopluješ k Ostrůvku Meče. Tam jdi kousek doprava a vytáhni meč z
kamene.Člunem se vrať zpět,kanálem projdi do Loan Office a přes mapu do zámku.
Dej meč princovi na nádvoří a dostaneš od něho trubičku a hrášek.Jdi ke dvojím
dveřím a vstup do těch nalevo.Použij hrášek na matrace, čímž vzbudíš princeznu
a zeptej se jí, čím utišit mimino. Hodí ti lízátko , kterým ovšem ještě mimino
neutišíš. Můžeš si to zkusit. Jdi ven, pokud jsi dal lízátko miminu, tak ho
seber na nádvoří a jdi ještě jednou do MucSwampling's. Opět se převlékni a jdi
nahoru za Swamplingem. Ti crittersáci v dětské ohrádce jsou malí Swamplingové.
Jednomu z nich dej lízátko a dostaneš láhev s mlékem. Rychle se vrať do zámku,
dej láhev s mlékem miminu a je vyhráno ! Ale ne celá hra. Jdi do trůnní míst-
nosti a do dveří vlevo od krále, kterými jsou vidět schody. Po schodech dojdeš
k pentagramu.Použij na něj močálový koktejl (Swamp Shake). Objeví se dva démo-
ni, ale beznadějně uvíznou.Jdi ven ze zámku, na tržiště a přidej třetí balónek
k těm dvěma na zábradlí. Poletíš přímo do okna ve věži. Jdi doleva k sarkofágu
a padacími dveřmi propadneš rovnou do pokladnice. Vezmi si "Mucusade". Jdi do-
prava do místnosti se sarkofágem a prolez oknem ven k balónkům. Díky debilnímu
ptákovi dopadneš trochu tvrdě na zem před zámkem.
Jdi na začátek hry (Calypso's.). Dva piráti tě unesou na svoji loď a tím končí
první část hry.
DRUHÁ ČÁST - PIRÁTSKÁ LOĎ
Až kapitán domluví, použij kouzelnickou knihu, aby ses zbavil pout (chains).
Z lebky na zemi si vezmi klips na oko (Eye Patch) a zkus odejít.Po delším roz-
hovoru s kapitánem se octneš v jeho kajutě. Vezmi vpravo vycpaného papouška
(Stuffed Parrot). Prohlédni si diář na stole (Diary) a najdeš v něm pohlednici
z Kalimari. Levou stranou opustíš kabinu.Dej klips na oko pirátovi, který smo-
tává provaz. Dostaneš brýle proti slunci. Po žebříku vpravo vyjdi ke kormidlu.
Použij vycpaného papouška, abys získal živého na bidýlku. Po rozhovoru s pirá-
tem použij žvýkačku (Swamp Gum), abys papouška pořádně upevnil. Odejdi doleva
na palubu a zdřímni si. Až se probudíš, zjistíš, že loď stále ještě není v
přístavu. Vrať se ke kormidlu a promluv s Bosunem. Jdi zpět na palubu, dál do-
leva a po lanoví (Rigging) se vyšplhej do strážního koše. Použij pohlednici na
dalekohled a sešplhej zpět na palubu.Vrať se ke kormidlu a otoč papouška tváří
k pirátovi (obrázkem Simona se šipkami). Jdi zpět na palubu, jdi stále doleva
a otevři dveře na konci paluby. Uvnitř si promluv s Mr.T a zepej se ho na sva-
řovací lampu (Welding Torch). Až ti ji dá,jdi na palubu a postav se za piráta,
který spravuje zábradlí. Opět obrázkem Simona ho hoď přes palubu a posbírej
prkénko, kladivo a hřebíky (Plank, Hammer and Nails). Jdi doprava. Na druhém
konci paluby jsou dvoje dveře.Jdi do těch vpravo. Seber nůž (ve sloupu) a pou-
žij ho na visuté lůžko (Hammock). Nahoře nad spadlým lůžkem seber křesadlo a
jdi ven na palubu. Zkus použít svařovací lampu na řetěz od poklopu uprostřed
paluby. Přeruší tě kapitán.Až odejde, zkus to podruhé. Kapitán se objeví znovu
a odejde do své kajuty. Použij prkénko na dveře kapitánovy kajuty, aby nemohl
ven a napotřetí se ti povede řetěz přepálit. Otevři poklop a jdi dolů. Seber
Mucusade a jdi nahoru, aby sis ještě trochu zdřímnul. Jenže loď je napadena !
Za chvíli se octneš na břehu ostrova bez inventáře.
TŘETÍ ČÁST - OSTROV
Seber lopatu. Jdi doprava a potkáš domorodce. Potom seber ručník a jdi do
džungle. Dej dítěti balónek (obrázkem balíčku) a dostaneš mušli.Vezmi dřevěnou
tyč vpravo a zkompletuj lopatu.Jdi zpět na pláž. Použij lopatu. Na díru použij
ručník a na ručník mušli.Jdi doprava a promluv s domorodcem.Půjde si pro mušli
a až zahučí do díry, seber Mucusade. Jjdi znovu do džungle. Dej se levou horní
cestou ke kavárně. Na cestě seber psa a uvnitř kavárny si promluv s číšnicí.
Objednej si šálek kávy. Až se probudíš, objednej si ještě jeden, na později.
Jdi ven a jdi doprava. Místo na pláž jdi horní cestou doprava do jeskyně. Zkus
vzít láhev. Objeví se džin. Spíš whiskin. Požádej o tři přání (three wishes) a
přej si, aby tě dopravil ke Calypso's. Na první pokus to nevyjde, to dělá ta
whiska. Jdi ven z jeskyně a dej se doleva tentokrát spodní cestou, až dojdeš k
dealerovi. Promluv s ním. Rád používá a poslouchá slovíčko "word". Nabídne ti
kofeinové tablety,ovšem za 3 Bungas.Nemáš ani jeden.Seber psí píšťalku (Whist-
le) a jdi od dealera nalevo nahoru kolem mučedníka až ke generátoru.Použij psa
na generátor. Jdi doprava k mučícímu stroji (Torture Machine) a přehoď páku na
"ON".Jdi k dealerovi a od něj spodní levou cestou k soutěži v podlézání tyčky.
Promluv s rozhodčím (Judge) a přihlaš se do soutěže. Použij psí píšťalku, čímž
odvedeš pozornost rozhodčího a snadno vyhraješ 3 Bungas.Jdi k dealerovi a pro-
mluv s ním, aby ti prodal kofeinové tablety. Použij je na šálek kávy a jdi do
jeskyně. Použij kávu na láhev a znovu ji zkus vzít. Až se džin objeví, přej si
znovu, aby tě dopravil ke Calypso's. Tentokrát se to povede. Vstup do obchodu
a po dlouhé animované scéně se octneš ve vězení v Sordidově Věži v Ůdolí
Zhouby.
ČTVRTÁ ČÁST - ÚDOLÍ ZHOUBY
Zkus otevřít dveře vpravo. Jsou špatně vidět, ale jsou tam. Alix ti dá sponku
do vlasů, abys otevřel zámek. Až projdeš dveřmi, budeš teleportován ven, před
tábor goblinů (Goblin's Camp).Jdi doprava a z mapy potom do Temného lesa (Dark
Woods). Promluv si s dítětem a zjistíš, že má hlad. Jdi doprava a promluv si s
červotoči (Woodworms). Jdi dál doprava až do jeskyně čarodějnic. Promluv s ni-
mi. Aby ti mohli udělat kouzelný nápoj, musíš jim pomoci.Jdi ven z jeskyně i z
lesa a jdi do Chatrče na samotě (Secluded Hut). Po rozhovoru otevři dveře,
které se vlastně zavřou a tím uvězní kočku v chatrči. Jdi směrem k láhvím se
sodovkou, vyplašíš kočku, která se pokusí utéct - a máš ji.Seber kočku, 3 láh-
ve se sodovkou a kapesník (Hanky). Jdi ven z chatrče a jdi na okraj kráteru
(Volcano Rim). Seber spray a knihu (Plant Spotter's Guide Book). Použij brčko
na sodu a získáš prázdnou láhev. Použij kočku na masožravou rostlinu (Carnivo-
rous Plant). Potom naber její sliny d o prázdné láhve a jdi do Goblin's Camp.
Nalej sliny do pohárů (goblet),které mají podřimující stráže před sebou a zkus
projít branou.Stráže se probudí, napijí se a tvrdě usnou. Seber na bráně pově-
šený roh z mušle a můžeš projít bránou do tábora. Promluv se zajatým elfem. Dá
ti lahvičku na parfém. Použij na ní sodovku a jdi do velkého černého stanu.
Uvnitř, vlevo od tabule vezmi dávku jídla (Food Rations) a pepř (Pepper). Jdi
k elfovi a použij na něj pepř. Dokud kýchá, dej mu kapesník a potom lahvičku
s "parfémem". Za odměnu ti dá kousek dřeva. Jdi doleva, kde dva goblini hrají
kostky.Použij třetí láhev sodovky na oheň a rychle seber goblinovi vlevo něja-
ké peníze. Pokud nebudeš dost rychlý, musíš si dojít do Secluded Hut pro další
sodovku. Až se goblini začnou prát, vypadnou jednomu z nich z kapsy cinknuté
kostky (Dice).Seber je a jdi ven z tábora.Jdi do Secluded Hut a vezmi si další
dvě láhve se sodovkou.Nyní jdi do Dark Woods, dej dítěti dávku jídla a sodovku
a seber lupu, která mu upadne. Jdi doprava, dej červotočům kus dřeva a oni ti
z něj vyrobí zubní protézu. Jdi do jeskyně čarodějnic a bezzubé dej protézu,
hluché roh z mušle a slepé lupu. Nyní mohou dodělat kouzelný nápoj. Vypij brč-
kem sodovku a do láhve si naber trochu nápoje z kotle. Jdi z lesa ven a do Se-
cluded Hut. použij na krajního hráče nápoj a on se změní v beagla. Seber ho a
zaujmi jeho místo. Až na tebe přijde řada, musíš říct, že chceš házet s vlast-
ními kostkami (my own dice). Hodíš 2 x 12 a vyhraješ katalog tapet (interior
decorator's wallpaper catalogue). Jdi ven a do Goblin's Camp. Jdi stále doleva
až dojdeš ke vchodu do Sordidovy věže. Vejdi dovnitř a promluv se strážnými
prasaty. řekni, že máš důležitý úkol (important business) a ukaž jim katalog
tapet. Pustí tě dál, do věže. Na zdi vpravo seber nástěnný koberec a jdi do
strašidelné chodby (eerie passage). Za rohem narazíš na hlídací monstrum. Pro-
tože tě dál nepustí, musíš se vrátit do chodby, kde jsi vzal nástěnný koberec
a jít doleva po schodech (stairway). U goblina v čerpadle použij koberec na
louži potu (pool of sweat) před ním. Potom použij napuštěný koberec na sprej
- tím ho naplníš goblinovým potem. Nyní přehoď páku (lever) na generátoru a
další část hry bude potmě : vrať se do strašidelné chodby. U monstra použij
spray, abys zamaskoval svůj vlastní pach, potom použij psa (kloboukem), abys z
něho udělal měkké přezůvky (Fuzzy Slipers).Ty si obuj (kloboukem) a jdi doleva
do další obrazovky. Tady už bude opět světlo . Přejdi po můstku přes lávu a
vstup do Sordidovy místnosti. Jdi doprava mezi nářadím najdi a vezmi šroubovák
(screwdriver) a použij ho na odmontování Sordidovy ruky (ještě více vpravo).
Vrať se ke stroji a použij Sordidovu ruku na obrys ruky na panelu. Sejf se o-
tevře a můžeš si vzít větvičku času (Time Stick).Nyní zkus odejít doleva, Runt
(Zakrslík) tě zastaví a můžeš se podívat na dlouhou finálovou sekvenci.
KONÉÉÉC !!!
Poznámka: Pokud chceš vidět všechno až do konce a pochopit, jak to dopadlo,
musíš nechat proběhnout závěrečné titulky až do konce. Závěrečná
animace je totiž rozdělena na několik částí, které se střídají s
probíhajícími titulky. Hurá na Simona Sorcerera III.