1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Silent Hill 2
Silent Hill 2 - CZ

A. Začátek


Na začátku si volíte obtížnost akce a hádanky. Tato hra je sice primárně pro adventuristy, avšak určité dovednosti a hbitosti v prstech z oblasti 3D her (Doom, Half life) jsou velmi prospěšné.


Rozdíly mezi obtížnostmi : pokud hrajete Action level na hard, pak vás budou nepřátelé více zraňovat a vy spotřebujete víc munice. U Riddle level, pokud je nastaveno na hard, tak dostáváte méně indicii a obecně jsou hádanky těžší.


a) Pokud jste čistí adventuristé, pak doporučuji :


Action level : Easy a Riddle level : Hard


b) Pro akční hráče, kteří nechtějí moc přemýšlet :


Action level : Hard a Riddle level : Easy


c) Pro ty, co si myslí, že jsou největší drsňáci a v hlavě jim také pulzuje mozek :


Action level : Hard a Riddle level : Hard


d) Jinak normální lidi si nastaví obojí na Normal.


Pokud vám nic neříkají pojmy jako Doom nebo Half Life a při pomyšlení na počítač se vám zvedá žaludek a v hlavě vám nic nepulzuje, pak tato hra není pro vás J.



B. Ovládání a obecné rady


Hru ovládáte jak myši tak i klávesnici.


[Shift] - umožňuje běhat

[Mezerník] (Spacebar) - je action button (střílíte, lezete do děr atd.)

[S] - vám umožňuje porozhlédnout se po místnosti

[R] - nabíjíte zbraň, aniž byste šli do inventáře

[I] - inventář

[M] - mapa

[H] - doplní se zdraví, pokud máte u sebe lékárničku

[F5] - Quicksave

[F9] - Quickload


V této hře se nemůžete ztratit, neboť máte vždy u sebe mapu (jedna z nejpřehlednějších map jaký jsem kdy viděl). Pokud se dostanete na neznámé místo, tak to prozkoumejte a hlavně sbírejte munice a léčiva. Většinu monster nemůžete sejmout na první ránu, oni většinou lehnou na zem, pak se cukají, tehdy běžte k nim a šlápněte na ně, šetří to munici a je to velmi účinné.


C. Vlastní návod :


1) Hra začíná


Důležitá místa : restroom, jezero Toluca a hřbitov


Hra začíná v restroomu, poblíž jezera. Běžte ven, kde proběhne mini úvod do hry, zde se dozvíte důvod vaši návštěvy tohoto města. Z auta si vemte mapu a pak běžte po schodech dolu. Cestou  podél jezera se dostanete do altánku se studnou, uvnitř je save letter (umožňuje SAVEování hry, samozřejmě můžete i [F5]), pokračujte až se dostanete na hřbitov. Popovídejte si s Angel, která vám řekne, že hledá svou matku, ví že je někde ve městě, a také je tam strašlivé zlo. Běžte směrem k městu, cestou po pravé straně byste měli vidět i slyšet motorovou pilu, která je ve stromě, seberte ji, bude se hodit. Zanedlouho již se dostanete do města.


2) Silent Hill


Důležitá místa : Neely´s bar, Wood Side Apartment, Martin street

Město je opuštěné, nikde ani živáčka a ještě ta strašlivá mlha. Nyní se dostaňte na Vachss road, měli byste narazit na stopy krve na silnici, proběhne animace, kde uvidíte tajemnou postavu, následujte ji, držte se stopy krve, za chvílí se dostanete k brance, běžte až nakonec, kde uvidíte zátarasy, prolezte dírou mezi nimi. Zde najdete mrtvolu, tyč, monstrum a rádio. Zabte monstrum, seberte vše potřebné a hlavně rádio, které začne šumět, když je poblíž nepřítel. Vraťte se zpátky a běžte do Neely´s bar, kde uvnitř naleznete mapu a je na ní označeno několik míst a mezi nimi i Martin street a Wood side apartment.  Dalším směrem je Martin street, kde na konci ulice najdete mrtvolu a u ni klíč k Wood side apartment. Běžte směrem ke Katz street, pořád se držte směrem k apartment, zanedlouho vás kamera upozorní na branku, do které pasuje klíč od mrtvoly. Vejděte dovnitř.  


3) Wood Side Apartment

Jedinými dveřmi se dostanete dovnitř. Na levé straně naleznete mapu hotelu, bude se hodit. Běžte po schodech do prvního patra.



4) První patro


Důležitá místa : pokoj 202, 205, 208 a 210, prádelna s šachtou


Prozkoumejte to tu, běžte do místnosti 205, zde naleznete užitečnou věc na figuríně, baterku a vzápětí vás napadne obluda s nohami. Další místnosti je pokoj 210, kde najdete munici do pistoli a monstrum. V pokoji 208 naleznete hodiny, poblíž stěny jsou indicie k této hádance, zatím si toho nevšímejte, ještě nemáte klíč od těch hodin. Pokoj 202 se zatím nedá otevřít. Měli byste najít také prádelnu a hlavně si všimněte ucpané šachty. Zatím je to vše a běžte do 2. patra. 

   
5) Druhé patro


Důležitá místa : pokoj 301


V tomto patře se nachází mříže a za nimi uvidíte klíč. Pokuste se ho vytáhnout avšak přijde holčička, odkopne ho a ještě vám šlápne na ruku (no není ona horší než ty potvory ?). Jediné dveře, které se dají otevřít, naleznete v 301, je tam pistole. Zpátky do 1. patra.


6) První patro 

Vraťte se do místnosti 208, uvnitř přibyla mrtvola a klíče od pokoje 202 ve stejné místnosti s vytaženým šuplíkem na skříni. V apartmánu 202 se nebojte motýlů, ale běžte k zeleným světlům, strčte do otvoru ruku, a hle - máme klíček od hodin z pokoje 208 ! Pomocí něj otevřeme hodiny a nastavíme pomocí indicií na zdi zhruba 9:09, prostě musíte uslyšet cvaknutí. Odtlačte hodiny stranou a jste v 209, vyjděte z pokoje a jste na druhé straně mříží. Běžte ke schodištím, pak nahoru  



7) Druhé patro zdruhé strany


Důležitá místa : pokoj 307

Vstupte do pokoje 307, kde se schováte do skříně a uvidíte souboj monster. Po uklidnění situaci seberte z poličky klíč od Courtyard. Běžte ke mřížím, kde vám holčička odkopla klíč (Fire escape key), v klidu si ho seberte. Vydejte se po chodbě na východ, na jejím konci naleznete dveře k dalšímu schodišti. Jděte po nich dolů až do přízemí.


8) Přízemí 

V přízemí se nacházejí jedny dveře, které vás povedou do severní chodby. Na jejím konci seberte balíček džusu. Otevřete hlavní dveře a vyjděte ven. Nyní se nacházíte opět venku před budovou, jen u druhých dveří, než ke kterým jste předtím našli klíč. Zpátky ke dveřím, kde poblíž byla popelnicová šachta a před vámi jsou zamčené dveře, na které se použije klíč od Courtyard.


9) Courtyard

Běžte k bazénu uprostřed dvora, kde naleznete kočárek a uvnitř je mince. Nyní vstupte do dveří, které jsou nalevo od vchodu. Jste v přízemí, běžte do místnosti 101, uvidíte zvracejícího Eddiho, pokecejte s nim, pak běžte do místnosti 104, zde naleznete munici. Poblíž 104 je schodiště do 1. patra.



10) První patro


Nyní běžte přes pokoje 209 a 208 do prádelny s ucpanou šachtou, vhoďte tam balíček džusu, pak běžte ven z hotelu a poblíž dveří se nachází popelnicová šachta. Naleznete zde další minci. Zpět do prvního patra ke dveřím v západní chodbě, které byly předtím zamčené. Použijte Fire Escape Key a otevřete je. Dostali jste  se do další část budovy.


11) Západní budova


Důležitá místa : pokoj 203, 209


Jste vmístnosti 203, na záchodě (v míse) naleznete peněženku s kombinaci na otevření sejfu, pokaždé je to jiné, takže vám tady nepomohu. Jinak uvnitř jsou stejné náboje, takže to vás nemusí tolik trápit. Běžte do haly, směrem k nápisu EXIT. Vstupte do nich, za nimi naleznete mapu tohoto objektu, po schodech dolů.


12) Přízemí západní budovy


Důležitá místa : pokoj 105 a 109


Vstupte do pokoje 109, zde naleznete Angelu, po animaci seberte nůž a 3. minci. S mincemi běžte do 105, kde naleznete zvláštní skříň se 5 otvory. Mince jsou pojmenované : Snake, Old man a Prisoner. Řešení této hádanky závisí na obtížnosti této hry, takže :


Riddle Level

1. otvor

2. otvor

3. otvor

4. otvor

5. otvor

Easy

Old man

     -

Snake

    -

Prisoner

Normal

     -

Old man

Prisoner

    -

Snake

Hard

     -

Old man

     -

   Snake

Prisoner


Seberte ze skříně klíč a vraťte se do 1. patra. Otevřete sní pokoj 209, pak projděte balkónem do vedlejšího pokoje, kde z postele seberte Apartment Stairway Key.


Vyjděte z 209 zpět na chodbu a dejte se na sever až k posledním dveřím. Použijte Apartment Stairway Key a otevře je. Uvnitř je obluda s obrovským počtem nožek, která je pomalejší než šnek, stačí jí uhýbat, po chvilce toho má plné zuby a vleze do vody a zpřístupní se vám cesta ven. Dejte se ulicí, cestou narazíte opět na holčičku, která dokonce vyslovila jméno Mary, pokračujte až dorazíte do  Rosewater Parku.


13) Rosewater Park


V parku je hodně munice a léčiv, takže to tu pořádně prozkoumejte, vašim úkolem je dostat se na nejsevernější část parku, kde potkáte Marii, uvědomíte si, že je zde ještě jedno speciální místo - Lakeview Hotel. Maria s vámi půjde. Běžte směrem, kam vám ukazovala Maria, dokud nedorazíte do Texxom Gas, kde si doplňte munici a z kapoty auta si vemte tyč, kousek odtud je Bowl-O-Rama.


14) Bowl-O-Rama


Vstupte dovnitř, kde potkáte Eddie a holčičku, běžte za ni až ven, Maria vám řekne, že ji utekla, tak běžte za ni až k brance. Za nimi se nachází vysoká zeď, Maria vám však ukáže dveře a sama je otevře.

15) Heaven's Night

A jste v Heaven's Night. Vystupte schody nahoru a otevřete v chodbě zelené dveře, vedoucí do hlavní místnosti s podiem a barem. Seberte First Aid Kit a vyjděte protějšími dveřmi ven, pak po Carol street na jih.


16) Brookhaven Hospital


Přízemí


Důležitá místa : Reception Office, Examination Room s kódem



Z nástěnky seberte mapu nemocnice, běžte do Reception Office, kde naleznete Purple Bull Key .



První patro


Důležitá místa : Examination room, Women's Locker Room, Men's Locker Room, M2, M3


Běžte do Examination room v tomto patře, zde naleznete kód v psacím stroji, pokaždé je to jiné, takže si to někam zapište. Další zajímavou místnosti je Men's Locker Room, kde z doktorského pláště získáte klíč od Examination room v přízemí, rozhodně nezapomeňte na Women's Locker Room, kde je brokovnice a v medvídkovi je Bent Needle. V M2 získáte Lapis Eye Key, pak běžte do M3, kde si doplňte munici a zdraví, vraťte se do přízemí, pak do Examination room, ve vedlejší místnosti se nachází kód ke dveřím ve 3. patře. Kód je ukrytý v písmenkách, např. písmeno T, znamená na klávesnici 1, 2, 3, 5 a 8, ale můžete naťukat pouze 4, takže nastupuje kombinace. Čísla nemusí jít popořadě !


Druhé patro



Důležitá místa : S3, S11, S14, Shower Room


První zastávkou je místnost S3, zde si Maria odpočine, ze stolku seberte Roof Key. V místnosti S11 si doplňte zdraví, Shower Room je otvor a v něm něco, zatím to ještě nemůžete vyprostit. Rozhodně však navštivte S14, Lapis Key otevřete visací zámek, na číselné klávesnici vyťukáte kód z Examination room v prvním patře (z psacího stroje), zbývá už jenom válec s číselným kódem a zámek (to až později).


Střecha a S14


Po schodištích nahoru, kde si přečtěte deník, zkuste otevřít dveře, ale bohužel se zde objeví monstrum, které vás shodí do Special Treatment Room, v jedné z cel naleznete krví napsána 4 čísla, bohužel rozmazaně a pokaždé je to jiné, u mě to byla 7835. Vraťte se zpátky do S14, kód zadejte na válec, pak použíte Purple Bull Key, uvnitř je vlas, který zkombinujte s Bent Needle. Běžte s tímto vynálezem do Shower room, kde si z otvoru vytáhněte Elevator key. Pomocí výtahu se dostanete do 1. patra z jiné části.



Přízemí s místnosti C


Důležitá místa : místnost C1,C2, C3


Běžte nejdříve do C3 pro munici, pak do C2, proběhne animace a vaše uvěznění s monstry, zabte je. Zpátky v místnosti s C. Běžte opět do C1, C2 a C3 pro munici, nakonec do výtahu do prvního patra.


První patro s místnostmi M


Důležitá místa : M4, M6 a Day room


V M4 jsou munice a léčiva, v M6 naleznete v otvoru Dry Cell battery a Basement Storeroom Key. Běžte do Day Room, kde uprostřed místnosti je lednice, zatím se nedá otevřít. Pomocí výtahu běžte do 2. patra.



Druhé patro a První patro s obrazem


Důležitá místa : S11 a S3


V S11 je munice, S3 je místnost, ve které odpočívá Marie, ta však někam odběhla. Běžte do místnosti Store Room, kde si doplňte munici, pak po schodech dolů, kde se dostanete do sklepa, odsuňte skříň, najdete zde Marii, slezte po žebříku, kde naleznete prsten. Běžte zpátky k výtahu, ve výtahu uslyšíte rádiovou soutěž, pak běžte do 2. patra do Store room, kde u truhly na barevném panelu vyťukáte 313, čímž získáte spoustu munice a léčiv. Vaším hlavním úkolem je lednice v 1. patře. Takže běžte tam. Zpátky do Day room, kde pomocí Marie otevřete ledničku, uvnitř je další prsten. Oba prsteny odneste do 2. patra, kde poblíž výtahu je obraz ženy, navlékněte prsteny, čímž se otevřou dveře. Stále po schodech dolů, pak rychle utíkejte, za vámi se objeví monstrum, bohužel Maria to nestihne.  Běžte však do directory room, kde si seberte klíč a otevřete hlavní dveře.


17) Silent Hill


Vaším úkolem je dostat se do Sanders a Lindsey street, takže běžte do Rendel street, pak zahněte do Saul street, přes tunel a mříže  se dostanete ke karavanu, cestou narazíte na spoustu munice a léčiv, monster si nevšímejte, jenom vás zdržují. Až dojdete k těmto ulicím, tak poblíž Mexické restaurace najdete dům, před nímž by měl být francouzák a dopis. Podle instrukce v dopisu se dostaňte do Rosewater park, kde je socha modlící se ženy, obejděte jí a začněte kopat, až vyhrábnete truhlu, pak použijte francouzák, čímž získáte klíč. Stímto klíčem konečně otevřete dveře do Silent Hill Historical Society. 

18) Silent Hill Historical Society



Prohlédněte si obrazy, kde uvidíte naše známe červené monstrum. V jedné z místnosti najdete trhlinu, tou projděte, čeká vás dlouhá cesta, takže nebuďte netrpěliví. Až budete dole, tak to tady prohledejte, měli byste najít hlubokou díru v zemi, skočte dovnitř. Prohledejte zdi, až najdete určitý rozdíl, tak si vemte tyč a mlaťte do zdi, čímž se vám odhalí dveře. V další místnosti najdete na zemi klíč Spiral-writing Key. Bohužel vám tady baterka zhasne, takźe si vyměňte baterie, a hle broučkové, použijte klávesnici u dveří. Další hádanka, na klávesnici svítí 3 nebo 2 klávesy, správný kód se skládá z nich, přičemž musíte stisknout 3 místný kód. Není to těžké, stačí chvilku kombinovat, pokračujte v cestě až do místa, kde jsou mříže na podlaze, použijte klíč a opět skočte do jámy lvové.


19) Vězení



Hned jak se vzpamatujete, seberte The Gluttonous Pig. Na jednom ze stolku na chodbě se nalézá mapa tohoto komplexu a v jedné z místnosti můžete nalézt pušku. V tomto vězení se nedá ztratit, jenom je tady mnoho cel, vašim úkolem je najít : 3 desky (jednu už máte), zapalovač, voskovou panenku a podkovu.


Až najdete všechny 3 desky, pak se podívejte na mapu, kde uvidíte největší místnost, je to výběh pro vězně, uprostřed je šibenice, do které dáte 3 desky, uslyšíte křik. Rychle se rozběhněte ke dveřím, kde na klice najdete podkovu. Až získáte vše potřebné, tak se podívejte  na mapu, kde uvidíte zakreslené schody, tam se vydejte přes mříže, kde na zemi uvidíte poklop, kombinací vosku, zapalovače a podkovy získáte kliku, otevřete poklop a opět do díry, opět do díry atd. Až nakonec dopadnete na výtah s munici a léčivem. 


20) Labyrint


Nejdříve musíte najít žebřík (měly by tam být 2 naproti sobě, ne blízko sebe), který vede do místnosti s mřížemi na podlaze, v jedné z místnosti je obrovský nůž. Nyní se vraťte po chodbě zpátky a jakmile to bude možné, zabočte doleva. V podlaze je proláklina s žebříky na obou koncích. Slezte jedním dolů a druhým vylezte. Dostanete se do místnosti s kvádrem s vyobrazenými hlavy. Řešení je, že musíte otočit hlavu se zelenýma očima k sobě, pak otočit hlavu tak, aby oči byly k Východu a brada k Západu. Pokračujte nově otevřenou místnosti, kde na konci najdete Marii. Vraťte se k hlavám, poblíž žebříku jsou kleště. Vraťte se do místa, kde vchod byl zablokován dráty, nyní je přestřihněte kleštěmi.  



Jakmile se octnete dole, zamiřte k prvnímu žebříku po pravé straně. Vylezte nahoru, projděte chodbu a slezte zase dolů. Jděte dál až narazíte na další žebřík. Opět nahoru a dolů. Držte se tunelu a dalším žebříkem nahoru. Tuto chodbu poznáte také podle mříže. Opět slezte druhým koncem dolů. Další žebřík vede nahoru do chodbičky. Projděte chodbičku a slezte dolů. Nejbližším žebříkem naposledy nahoru. Jste v malé místnůstce, kde na zemi leží noviny.


Projděte chodbou, kde najednou uslyšíte křik, proběhne animace, kde se seznámíte s monstrem, nejlépe na něj platí brokovnice, zabte ho a pokecejte s Angelou, otevřete dveře a vyjděte zas na chodbu. Na jejím konci jsou další dveře a další chodba. Jděte po ní až nakonec, projděte dveřmi až k mříži, jejíž otáčecí kolo je zabezpečené pouty. Poblíž této místnosti jsou dveře, které vedou do jiné místnosti se 6 oprátkami. Vraťte se zpět do chodby a otevřete první dveře vedoucí nyní z vašeho pohledu nalevo. Ocitnete se v místnosti s šesti těly. Zde si přečtěte na jejich hlavách popisky, pak do místnosti s oprátkami. Doufám, že jste si zapamatovali pozice, těchto zločinců. Pokud ano, tak zatáhněte za správnou oprátku :


Riddle Level

Zločinci

Easy

Kinapper

Normal

Arsonist

Hard

Counterfeiter


Pak se vraťte do místnosti s těly, kde na zemi již leží klíče od pout. Dostanete se tak do místa s hroby, kde jsou 3 vykopané, jeden je pro vás určený a dokonce s vašim jménem, skočte tam.



Na konci vás čeká Eddie, zabte ho, pak běžte k velkým dveřím, čímž se dostanete do Shipping dock. Naskočte na loď, pak natočte loď směrem k Lakeview Hotel (tedy ke světlu v dálce), pak už jen pádlovat.


21) Lakeview Hotel



Běžte směrem k hotelu, u jedné z fontánek naleznete Little Mermaid Music Box. Pokračujte až k hlavnímu vchodu hotelu.


První patro


Důležitá místa : recepce, restaurace


Hned za dveřmi seberte mapu. Běžte pomocí mapy do restaurace, kde na talíři je klíč Fish Key, popovídejte s Laurou, pak běžte do hlavního vestibulu. Přečtěte si vzkaz na recepci,  kde se dozvíte o své kazetě, pak z poličky na klíče seberte klíč od pokoje 312, také se mrkněte na podivné hodiny uprostřed. Vraťte se zpátky do chodby a sejděte po schodech dolů. Najděte otevřený výtah s Thinner. Vraťte se zpátky do přízemí a vyšlapejte ještě o patro výš.


Druhé patro


Důležitá místa : pokoji 202, 204, Cloak room


Běžte nejdříve do Cloak room, kde se napakujte a otevřete pomocí Fish key kufr, uvnitř jsou klíče k pokoji 204. V 204 naleznete Employee Elevator Key a díru, která vás zavede do 202, prozkoumejte fotografie, pak použijte na tu s X Thinner, získaný kód z fotky zadejte do toho kufru, co leží na zemi, čímž získáte Cinderella Music Box. S klíčem Employee Elevator Key běžte do místnosti s označením E, poblíž je další místnost, která je šedě zabarvená, tam použijte klíč. Všechny své věci si uložte do skříně, pak nastupte na výtah a zmáčkněte číslo 1.


Výtahem dolů


Důležitá místa : Pantry, Office, Employee Lounge a Boiler Room


Nejdříve zamíříme do Pantry, kde sebereme Snow White Music Box, v Employee Lounge je Rifle Shells a nakonec v Office je sejf s videokazetou a otvíračem na plechovky. V této sekci jsou schodiště, za nimi na vás čeká monstrum a ví, že máte pouze holý zadek, takže zdrháme do Boiler Room. Tam získáme klíč od baru. Běžte do Kitchen, je tam plechovku, otevřete ji a získáte žárovku, pak se dostanete do baru.


V baru namontujte žárovku na lampu poblíž jukeboxu, lampa osvítí dveře a pomocí klíče se dostanete ven. Seberte si svoje krámy, pak se dejte k poslednímu puzzlu s hudebními skříňkami. Opět toto puzzle je proměnlivé, takže máte skříňku s jménem Popelka, Sněhurka a Malá mořská víla, před každým otvorem je nápis popisující danou figurku, pokud ani toto vám nepomůže, pak stará metoda kombinace. Pokud zkombinujete správně, pak získáte Stairway Key. Běžte do 3. patra do pokoje 312, zde si pusťte kazetu. Vyjděte z pokoje ven, najednou zjistíte, že hotel zestárl, běžte do pokoje 202, čímž se ocitnete v pokoji 219, nyní naskočte na výtah, poblíž jsou 2 lahvičky na léčení. Vstupte do výtahu a zmáčkněte B jako (basement tedy přízemí). Opět v baru, pak přes kuchyni. Vyjděte ven ke schodům vedle Store Room. Schody hoří a mezi nimi je Angela, po animaci opusťte prostor, pak se sem zase vraťte, máme nové schody, běžte po nich  nahoru a potom k Security Office. Poblíž Security jsou dveře.


22) Rozuzlení



Pokračujte chodbou až k místu, kde je na zdi 9 save letterů, poblíž jsou dveře, vstupte do nich. Proběhne souboj mezi vámi a 2 známými monstry, připravte si velký nůž a sekejte je. Po jejich vybití získáte od těch dvou vajíčka, které umísťte do dveří. Projděte dlouhou chodbou ven, pak běžte po schodech nahoru, kde na vás čeká finální souboj s Bossem, to vám neřeknu kdo to je. Připravte si pušku a střílejte, nesmí se to dostat k vám, jinak vás to uškrtí. Po porážce následuje několik konců.


Mně se povedl Leave ending.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.