1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Shivers 2 - návod

Autor návodu : Radek Lukáš



Po  příchodu do  motelu si  promluv  s  recepčním. Než  mu zaplatíš  za pokoj,

prohlídni si  papírek ležící na stole  vedle pálky. Seber drobné  a jakmile se

ocitneš  ve  svém  pokoji  (č.5),  ihned  se  do  recepce  vrať.  Na  pultu je

v popelníku  žvýkačka. Seber  ji a  zazvoň na  zvonek vlevo.  Objeví se  soška

držící v  ruce předmět nazývající se  bahos. Seber ho a  povšimni si kresby na

podstavci  sochy.  Jakmile  odstoupíš  od  pultu,  dostaneš  radu,  ať s bahos

pospícháš do kaňonu (viz mapa) a položíš  ho k oltáři. Před odchodem ale ještě

prozkoumej místnost, Povšimni  si automatu a televize v  rohu. Červený bod nad

obrazovkou zalep žvýkačkou a pusť televizi.  Pak běž za pult, přečti si zprávu

z boxu C.6 a telefonní číslo zde uvedené (555-632I) vytoč z telefonu na pultu.

Poslechni si  zprávu na záznamníku vpravo  od telefonu a přečti  dopis nalevo.

Pod pultem jsou čtyři zásuvky. V jedné z  nich je břitva a v další kus plechu.

Seber ho a prostuduj  i bibli, která je v další zásuvce.  Nezapomeň při tom na

papír vložený  dovnitř. Pak vyjdi  ven a  cestou  podle mapy jdi  až ke kaňonu

(Devils Mouth Canyon).  Na jeho začátku je obrovská  cedule s nápisem WARNING.

Pokračuj  dále. Nejprve  musíš mezi  malbami na  zdi najít  tu, která  byla na

podstavci  sošky v  recepci motelu.  Kliknutím na  ni se  objeví prvá hádanka,

a sice  skládačka. Po  vyřešení choď  bludištěm tak  dlouho, dokud  nenalezneš

modrý žebřík. Vylez po něm nahoru a tam najdi dřevěný panel s dvanácti symboly

ve tvaru kružnice  (bahos je celkem 12 a každý  budeš muset donést do kaňonu).

Pod panelem je lebka, kliknutím na ni  se otevřou dveře ve zdi (jen pokud před

tím byla vyřešena  hádanka!). Projdi jimi a v bludišti  najdi oltář s dvanácti

symboly. Zasuň bahos na správné místo (páté  zleva) a vrať se do motelu. Vejdi

nejprve  do vedlejšího  pokoje (č.6).  U postele  prozkoumej rádio  a telefon,

v koši  fotografii  (horní  část  otoč).  Seber  ze  země páčidlo, povšimni si

rozbité  televize a  peněženky na  prádelníku. Uvnitř  jsou dvě  karty a jedna

fotografie. I tu  otoč a přečti si, co  je na ní napsáno. Ani  v jedné zásuvce

prádelníku zatím  nic není, vrať  se tedy do  svého pokoje. I  zde si povšimni

rádia  u postele,  na rozdíl   od předchozího  hraje, takže  vyzkoušej všechny

stanice. Klíčkem si  odemkni truhlu. Seber z ni  videokazetu a prozkoumej vše,

co v ní je. V některých  písemnostech najdeš místo podpisu kód 1-9-18-8-3, což

znamená WENDY (I =W,2=X,3=Y,4=Z, S=A atd...). Ani zde v prádelnících zatím nic

není.  Přehraj  si  videokazetu  a  povšimni  si,  že  i  v klipu jsou i jména

ostatních členů skupiny  zakódována podobně jako slovo WENDY.  Jdi k pekařství

(BAKERY),  otevři dveře  nastavením kruhu  uprostřed a  vejdi dovnitř.  Tam si

poslechni  zprávy  na  záznamníku.  Za  telefonem  je  hrací skříňka. Seber ji

a použitím na oko v inventáři prozkoumej.  Prohlédni si i fotografii visící na

zdi a v  televizi vyslechni další klipy (i tady  musíš nejprve zalepit červené

světýlko žvýkačkou).  Za pozornost stojí  i tabule v  protějším rohu místnosti

a pec s  pákou vzadu. Zatáhni  za ni  a  pec otevři. Uvnitř  je další hádanka.

Jednotlivými kolečky lze skákat jen přes dvě a úkolem je vytvořit pět hromádek

po dvou  kolečkách. Jedním z řešení  je dát čtvrté na  první, šesté na deváté,

osmé  na třetí,  druhé na  páté a  desáté na  sedmé. Za  odměnu získáš  bahos.

Symbolem, který  musíš najít na skále  v kaňonu, je šipka,  kterou můžeš vidět

nad pátým kolečkem.  Po vyřešení další skládačky zasuň bahos  do oltáře a vrať

se do města k holiči (viz mapa  - Barber Shop). Prozkoumej otáčející se válec,

hlavně  jeho spodní  část, objevíš  složený papír,  na který  se později můžeš

podívat volbou FLASHBACK. Dovnitř se  dostaneš po vyřešení podobného problému,

jaký byl před pekařstvím. Panel s ním se nachází vlevo od rotujícího válce.


V holičství si  prohlédni panely a fotografie  na zdi, poslechni si  zprávy ze

záznamníku a za pomoci žvýkačky si  poslechni další klipy. Vedle telefonu leží

na  ručníku holičské  nástroje, prohlédni  si je  zblízka, stejně  jako lístek

ležící na pultě v rohu místnosti. Zaregistruj zelenou sochu za paravánem, před

ní leží na zemi mince a  knoflík. Po prozkoumání klikni na křeslo, zaregistruj

kresbu  pavouka potřebnou  později v  kaňonu a  přejdi k  umyvadlu. Pusť  vodu

a v umyvadle  se musíš dostat z  jedné strany na druhou.  Jedna z možných cest

vede těmito body:  modrý můstek, červený vlevo, zelené  tlačítko, žlutý můstek

na  přímce spojující  start a  cíl, modrý  můstek blíže  k cíli, rovný červený

můstek,  červené tlačítko,  žlutý můstek,  modrý, červený  nejbližší k modrému

tlačítku,  žlutý  (přes  který  už  jsi  šel),  modrý  blíže  ke startu, modré

tlačítko,  červený můstek,  žlutý,  červené  tlačítko, modrý  můstek, červený,

žlutý, žluté tlačítko  a modrý můstek. Seber bahos,  běž s ním do kaňonu  a po

vyřešení skládačky polož bahos na oltář. Další zastávkou ve městě bude kavárna

(Cyclone Café).


Ihned  po  vstupu  prozkoumej  fotografie  na  zdi  vlevo.  Jednu  z nich otoč

- v pravém dolním rohu nalezneš kresbu. Z pultu na stole vezmi jídelní lístek,

uvnitř je disketa,  kterou si vezmi. Nezapomeň si  vzít i květinu z vázy  a za

pomoci žvýkačky  si přehrát další  klipy v televizi.  Povšimni si i  panelu na

stěně a svíčky  na jednom ze stolů. V další  místnosti věnuj pozornost krabici

pod policí,  klíčům visícím vedle dveří,  kterými jsi sem vstoupil,  a papíru,

který leží na  sporáku. Klíče i papír seber a  pokračuj do poslední místnosti.

Zde kromě zpráv na záznamníku najdeš i  knihu, uvnitř které je na lístku vzkaz

od Burta.  V obou zásuvkách  stolu najdeš listiny  a dopisy, které  si přečti.

Protože  zde byly  vzkazy od  Burta, zajdi  k jeho  trajleru (Burts  trailer).

Klikni  napravo  od  dveří  (pod  kohoutkem)  a  box  otevři za pomoci páčidla

z pokoje  č.6 motelu.  Uvnitř je  krabice s  klíčem. Ten  seber a  jdi dovnitř

trajleru.  Neotvírej  skříň,  přišel  bys   o  trochu  energie.  Prohlédni  si

fotografii  na zdi  připevněnou šipkami.  Na zemi  za dveřmi  leží pošta.. Vše

důkladně  prostuduj. Další  dopis leží  na kuchyňské  lince, i  ten si přečti.

V levé skříňce  je krabice na  recepty. Uvnitř najdeš  mřížku. Z levé  skříňky

seber kus lanyi (viz jeden z klipu)  ležící na horní poličce. Vzadu za kuchyní

je  obrazárna. Jeden  z obrazů  otoč a  seber zápalky  zastrčené za  rámem. Na

stolku leží  další dopis. Přečti si  ho a před odchodem  ven ještě zaregistruj

další  fotografii na  zdi. Se  zápalkami se  vrať do  kavárny, zapal svíčku na

stole  a přidrž  u ní  papírek nalezený  u sporáku.  Objeví se telefonní číslo

(555-9547). Ihned  ho vytoč a  dozvíš se, že  další bahos je  pod ptákem Nohem

(griffin). Jeho obraz byl v tvém pokoji v motelu. V jedné ze zásuvek pod tímto

obrazem najdeš bahos. Jdi s ním do kaňonu a po vyřešení odpovídající skládačky

ho polož na oltář. Pak se vra(  do m4sta. Na hřbitově (cementary) si prohlédni

dva  náhrobky a  jdi dozadu  k mauzoleu.  Z panelu  zde sestav  obrázek, který

namalovala Olivia a  který jsi našel pod fotografií v  kavárně. Tím se otevřou

dveře hrobky pod mauzoleem. Uvnitř zatím  můžeš jen přečíst nápis na náhrobku.

Potom na  hřbitově najdi sochu  s křídly a  podle jednoho z  klipu na ni polož

květinu z  kavárny. Prozkoumej blíže nohy  této sochy a mačkej  všech 10 prstů

zleva  doprava. Pokud  se nic  nestane, jdi  k nějaké  televizi a prohlédni si

klipy, které jsi  ještě neviděl. Jinak se otevře  podstavec sochy. Seber tyčku

a prohlédni si  obal cédéčka. Na mapě  najdi skladiště (warehouse) a  vydej se

k němu.  Do  dveří  zastrč  chybějící  tyčku  a  na zbývajících čtyřech nastav

symboly podle obalu cédéčka ze hřbitova. Tím se dveře otevřou. Napravo u sochy

s vidlemi jsou miniaturní nástroje.


Mezi činely  je schovaná kazeta. Seber  ji a vejdi do  rotundy vlevo od sochy.

Pod jedním  ze stolků je taška.  Prohlédni si Oliviin deník,  který je uvnitř,

zejména věnuj pozornost  obrázku šachovnice. Potom běž k  dodávce a podívej se

na místo řidiče. Pak otevři levou bednu - je v ní další z hádanek. Máš 38 tahů

na to,  aby barvy kuliček  a podkladu souhlasily.  Označíme-li políčka podobně

jako v  křížovce (sloupce 1-7, řádky  A- G), pak jednotlivé  tahy jsou: g6-g3,

f1-c1, a2-a5,  f1-g7-g6, b7-f7,e6-e7-b7, c2-d2-d1-f1,  d5-e5-e7, b2-d2, b3-c3,

b5-b2-a2,  f5-b5-b2,  c4-b4,  f3-f5,  f6-d6-d5,  c6-e6,  c3-c6,  d3-b3, d2-d3,

e2-c2, e4-f4,  e6-e1, c6-f6, b6-e6-e4,  b4-b6, a5-b5, c2-c6,  f2-c2-c4, f4-f2,

c1-c2, e1-e2, g3-f3, e7-e6. Ve vedlejší bedně seber bahos a všimni si symbolu.

V kaňonu slož  skládačku a polož  bahos na oltář.  Tvým dalším cílem  ve městě

bude dům Pearl (Pearl Larsons house). Odemkni  si klíčky z kavárny a v kuchyni

ve  sporáku najdeš  Wendyho deník.  Pomoci něho  můžeš rozkódovat  zprávu spod

kužele  u  holičova  domu  -  LYLES  CYMBALES.  V  ložnici najdeš v prádelníku

fotografii a dopis.  Povšimni si rovněž tukana stojícího  na prádelníku, budeš

se  k němu  později vracet.  Sejdi  po  schodech dolů,  v modrém  kufru najdeš

přehrávač. Strč tedy do něj kazetu, nicméně budeš muset do něj sehnat baterie.

Na jednom  ze stolků si prohlédni  fotografii a konečně v  rohu vyřeš netopýří

problém  (jedním  tahem  se  dostat  zleva  doprava  a  projít všemi uzly). Po

vyřešení získáš další  bahos, najdi tedy v kaňonu  odpovídající symbol a polož

bahos na  oltář. Vrať se  do města. Zajdi  do Philova obchodu  (Phils Market).

Vlevo se podívej na  tabuli a všimni si, že za automatem  na kolu leží na zemi

pětadvaceticentová mince. Přidej  ji k deseti, které už  máš, tvá hotovost tak

bude činit $2.75. Na pultu si  v televizi (po patřičné úpravě) vyslechni další

klipy. Zajímavý je rovněž vzkaz na záznamníku.  Pak běž k oknu a všimni si, že

jeho římsu  tvoří malé čtvercové kachličky.  Klikni na třetí zleva,  je pod ní

známka  do  automatu.  Použij  ji  tedy  do  automatu  s kolou a stiskni jedno

z tlačítek. Místo plechovky  vypadne dekodér. Seber ho a  všimni si akvária na

pultu. Pokud je  v něm chřestýš, nemůžeš nic dělat.  Většinou ale stačí odejít

z místnosti a zase přijít. Had bude pryč. Nahlédni tedy dovnitř, spatříš žlutý

disk. Bližším prozkoumáním zjistíš, že je na něm kód k otevření pokladny. Učiň

tak a z přihrádky  vpravo vyndej ocelový plát ve tvaru písmene  S. Nyní už jen

zbývá  otevřít levou  ledničku, kliknout  dovnitř a  vyřešit vajíčkový problém

(vejce se objeví po kliknutí na zařízení vlevo nahoře).


Ůkolem  je dopravit  vejce do  protějšího rohu,  z každého  pole lze jít všemi

čtyřmi směry,  vždy ale o  tolik políček, kolik  je na něm  bodů. K cíli  vede

například tato  cesta: J,V,V,S,Z,V,V,J,J,Z,S;S,V J,Z,V,J.  Získáš další bahos,

co s ním,  je jasné (kaňon, skládačka, oltář).  Pak se vrať do motelu,  jdi do

recepce a zde vhoď do automatu všechny  své drobné. Kup si baterie, vlož je do

magnetofonu  a přehraj  si Chantovu  řeč. Zatím  ale z  ní moc moudrý nebudeš,

nicméně kdoví později...  Hned vedle motelu je čerpací  stanice (gas station).

Uvnitř si  prohlédni kostru Indiána včetně  nápisu na zdi. Vpravo  u zdi je ve

stolku šachovnice. Z papíru visícího na zdi  nad ním se dozvíš, že budeš muset

najít čtyři figurky a postavit je  na šachovnici na správné místo. V místnosti

ještě prozkoumej panel na zdi za pultem, poslechni si vzkaz na záznamníku a ve

vedlejší místnosti si  povšimni aut a kompresoru, kterým  se auto dá zvednout.

To ale do vyřešení šachového problému  nefunguje, takže nezbývá než jít hledat

figurky.  Jedna z  nich je  v pokoji  č.6 motelu,  a sice  v jedné  ze zásuvek

(i když  tam dříve nebyla  - objeví se  teprve po přečtení  papíru v benzinové

stanici). Figurku  si prohlédni blíže  pomocí oka v  inventáři, objevíš na  ni

označení políčka.  Protože počet věcí v  inventáři je omezen, běž  k benzinové

stanici a postav figurku na správné políčko (a 1). Pro druhou figurku si zajdi

do  Pearlina domu  - je  v zobáku  tukana, který  stojí na  prádelníku. I tuto

figurku si  prohlédni zblízka a běž  ji postavit na šachovnici  (na c2). Třetí

figurka je v šerifově kanceláři (sheriffs department). Prohledej vše, co se dá

- rozbité rádio na stole, skříň se čtyřmi pořadači (v pořadači G-M je protokol

o nehodě), vývěsku  vlevo na zdi  (s dvěma zprávami)  a pracovní stůl.  V koši

jsou  dvě  hlášení  o  pohřešovaných  osobách,  k  jedné  z  nich je připojena

fotografie.  Poslechni si  vzkaz na  záznamníku a  prohledej všechny 4 zásuvky

stolu. Jedna nejde  otevřít a ve zbylých nic  není. I zde si v  televizi můžeš

prohlédnout klipy. Pak  jdi doprava do karetní místnosti.  Ve zvířecí lebce na

zdi je ukryt klíček. Seber ho, vrať se ke stolu a odemkni si zamčenou zásuvku.

Uvnitř je kniha - pročti si ji, jdi  ke dveřím cely a nastav na nich kombinaci

podle knihy.  Číslo uvnitř kruhu  určuje, kterou stranu  knihy použít. V  cele

seber  ze stolu  šachovou figurku.  Za pozornost  stojí rovněž  vedro, časopis

ležící  na posteli  a čmáranice  od Burta  na zdi  vzadu vlevo (Burt 6-13-97).

Potom se  vrať do karetní  místnosti a  klikni  nejprve na obrazovku  a pak na

zelený bod vlevo od ní. Vezmi devět  karet a poskládej je na stůl. Pak některé

z karet  budou   měnit  svá  místa.   Nakonec  musíš  určit   správnou  pozici

jednotlivých karet.  Máš-li slabou paměť,  doporučuji pořídit si  karty a hrát

spolu s počítačem. Za odměnu získáš  další bahos. Jeho symbol vidíš napravo od

obrazovky.  Po obvyklé  proceduře v  kaňonu budeš  Noiiným duchem vyzván, abys

určil svého protivníka.  Dedukcí, případně metodou uložení hry  zjistíš, že se

jedná o  Maxe Whartona, jehož  symbol se podobá  otevřené knize. Vyslechni  si

pozorně  instrukce, které  od Nory  dostaneš. V  benzinové stanici polož další

figurku na  své místo (c1)  a zajdi do  knihovny (museum/library). V  jedné ze

zásuvek katalogu (0-P)  najdeš poslední čtvrtou figurku. Protože  se jedná již

o poslední figurku, zatím se na knihovnu  vykašli a spěchej k benzinové pumpě.

Po správném nastavení  figurek na šachovnici se otevře  spodní zásuvka. Vyndej

z ní šroubovák  a přečti si  lístek. Pak jdi  k pultu. Pod  pokladnou jsou dvě

zásuvky. Ve spodní si prohlédni kalendář a z horní za pomoci šroubováku vyndej

kanystr. Pak běž  vedle do dílny, pusť kompresor a  pomocí kola nastav tlak na

230 (kliknutím  na pravou část  se tlak zvyšuje  a na levou  snižuje). Naproti

zatáhni za páku a auto by mělo  vyjet nahoru. Ze spodní části karoserie vyndej

Davův deník,  uvnitř najdeš klíček.  Zatím ho nech  na místě. Před  vchodem do

budovy naplň kanystr  a jdi s ním do  dolu (na mapě Mine Entrance).  Do motoru

u výtahu nalej  benzín z kanystru  a pákou vedle  uveď motor do  chodu. Uvnitř

výtahu najdeš  další bahos. Sjeď s  výtahem dolů a bludištěm  choď tak dlouho,

dokud  nenajdeš  zhasnutou  pochodeň.  Bahos  odnes  do  kaňonu  (symbolem pro

skládačku  jsou  tentokrát  dva  trojúhelníky  dotýkající  se  jedním  bodem).

S pochodní jdi do Burtova trajleru, zapal ji a otevři skříň.


Vyženeš  tak vosy  a budeš  moci vyřešit  další z  problémů. Při každém posunu

kostky  se  střídají  dva  symboly.  Ůkol  je  jednoduchý  - nastavit na všech

kostkách ten  opačný. Po vyřešení získáš  další, už desátý bahos.  Odnes ho do

kaňonu (symbol je  na víku ve skříni -  čtverec postavený na vrchol) a  dej na

oltář. Pak se  vrať k benzinové pumpě, seber  klíč. z deníku a jdi  do kostela

(community church). Kasička na příspěvky  vlevo od vchodu je uzamčená, nicméně

klíček z deníku ji otevře. Papírek, který  je uvnitř, se ti bude hodit později

v knihovně. Kliknutím na kazatelnu se podívej  na film s Dark Cloudem. V zadní

místnosti se podívej na střevíce u stolu - v levém najdeš dvanáctku. Poslechni

si vzkaz  na záznamníku a  podívej se do  zásuvek stolu. V  jednom je dynamit,

v druhém šeková knížka a ve třetím ocelový  kříž. Ten si vezmi s sebou. Máš-li

chuť na klipy, pusť si televizi.  Nezapomeň se ale podívat na fotografii vlevo

od televize. K  získání předposledního bahos vyřeš bingo  hádanku - jednotlivé

kuličky musí být seřazeny zleva doprava podle velikosti (od I do 8). Na zdi za

figurkou můžeš vidět symbol tohoto bahos. Jakmile odneseš bahos do kaňonu. jdi

k další z  budov, kde jsi zatím  nebyl - Safari Savings  and Loans. K otevření

dveří je  třeba zadat tři trojice  čísel. Podle jednoho z  klipů (Move without

Thought) musí být  součet první trojice 11, druhé 12  a třetí 13. Zadávej tedy

postupně číslice 1-2-8,  0- 5-7 a 3-4-6. Napravo za  dveřmi čeká další hádanka

- převést  obraz z  levé poloviny  na pravou  tak, aby  byl barevný.  Po jejím

vyřešení  vezmi  kladívko,  jdi  k  recepci  a  rozbij  jím figurku napravo od

počítače. Poslední bahos je zde. Odnes ho  do kaňonu. Po jeho uložení na oltář

budeš  duchem  vyzván  k  vyslovení  zaklínadla.  Použij  magnetofon s kazetou

a dostaneš instrukce  co dále. Po  návratu zpět do  Safari Savings and  Loans.

Prohlédni si  oba papíry ležící  na zemi. Pak  v recepci vyndej  z koše útržky

a sestav z nich  původní dopis. Po vyslechnutí vzkazu na  záznamníku se dej do

prohlížení obrazu  se zvířaty. Zjistíš, že  na pěti obrazech je  celkem 5 hyen

a zeber, 4 sloni, 1 tygr a 3 antilopy. Za zarámovaným článkem z novin je sejf.

Nastav  zde počty  zvířat z  obrazu. Otisky  nohou patří  shora dolu  tygrovi,

hyeně, slonovi, antilopě a zebře. Správný kód  je tedy 15435. V sejfu je další

kus železa, dopis  a kniha s kombinacemi čísel a  písmen. Železo seber a vydej

se  do knihovny.  Vyjdi nahoru  do sekce  napravo (naproti  katalogu). Zde  si

prohlédni maketu městečka,  tři exponáty na zdi s  popisem a konečně prostuduj

novinové zprávy (jedna  je na zemi, dvě na  stole a jedna visí na  zdi). Knihy

jsou důležité dvě  - jedna je v druhé poličce  odshora a pojednává o symbolech

a maskách. Druhá je přibližně uprostřed  a je o faktech amerického jihozápadu.

To je v této sekci vše. Sejdi dvakrát  dolů po schodech a dostaneš se do další

sekce (je na stejné straně jako katalog). Vejdi mezi knihovny a sáhni po knize

vpravo  nahoře. Knihy  na tebe  spadnou. Seber  tu, která  leží přímo u schodů

a prostu-  duj ji,  je o  kamenu lanyi.  Pak jdi  do poslední  zadní sekce  ke

knihovnám s  dveřmi. Jdi nejprve  doprava až k  malému otvoru ve  stěně (je ve

stínu přibližně  ve středu obrazovky) a  podívej se dovnitř. Potom  se vrať ke

dveřím a  dej na své  místo čtyři  kousky  železa, které jsi  našel v kostele,

Philově  obchodu, recepci  motelu a  v  Safari  Saving and  Loan. Druhy  zámek

otevřeš pomocí  kresby, která byla  v kasičce v  kostele. Uvnitř leží  na zemi

další klíček od Burtova sejfu. Seber ho a nezapomeň prozkoumat i koš u schodů,

směnky ležící na stolku a portrét  vzadu v místnosti. Uvidíš otvor, kterým jsi

sem před chvílí  nakukoval. Po návratu do Safari tě  čeká další úkol - otevřít

sejf. Budeš  k tomu potřebovat  knihu s kombinacemi  z trezoru za  zarámovaným

novinovým článkem  a mřížku nalezenou  v Burtově trajleru.  Nejprve si všimni,

jak je sejf  nastaven - nad ciferníkem by měla  být číslice a písmeno. Číslice

udává,  kterou stranu  z knihy  s  kombinacemi  použít a  písmeno směr,  jakým

nastavit  mřížku,  přesněji  řečeno,  na  kterou  stranu  má  být nastaven zub

uprostřed jedné strany mřížky. Jdi tedy k malému trezoru, podívej se do knihy,

nasaď na ni  mřížku, případně s ní otoč (kliknutím  do jednoho z rohů). Dozvíš

se tak kombinaci. V  trezoru najdi sejf 32B (je to napsáno  na jednom z klíčů)

a otevři ho  za pomocí obou  klíčů (jeden byl  pod Burtovým trajlerem  a druhý

v zamčené místnosti  v knihovně). Vezmi  láhev s pískem,  přečti si zprávu  na

žlutém papíře a videokazetu si odejdi  přehrát do svého pokoje v motelu. Potom

se vrať  do Safari, jdi  k počítači na  pultu recepce a  zastrč do něj disketu

z kavárny.  Budeš požádán  o jméno  a heslo.  Odpověď najdeš  v jednom z klipů

- Spell  it  out.  Jméno  je  LYLE  (je  několikrát  v  klipu naznačováno a je

sestaveno z  těl muzikantů v  závěru klipu) a  heslo AIVILO (to  se několikrát

v klipu zobrazí přímo).


Přečti si dopis, na jeho konci najdeš podivnou kombinaci písmen: KOJDSQTAWULL-

POBSCLKMMCTE.  Pomocí  dekodéru  z  pokladny  Philova  obchodu  zjistíš, že to

znamená DAY OF  HER ACCIDENT REYERSED, tedy česky  datum její nehody obráceně.

Z šerifovy  zprávy, případně  z náhrobku  na hřbitově  je jasné,  že se  jedná

o 22.8. l992. Najdi na  mapě Maxovu jeskyni (Max cave) a vydej  se tam. Jak ti

poradila dříve  Nora. klíč je  pod kamenem. A  skutečně jeden z  nich je jinak

zbarvený. Prozkoumej  ho a vyndej  z něj klíč.  Tím si odemkni  vchod. Hned za

branou čekají  další dveře se specifickým  zámkem. Podle zprávy z  dekodéru je

třeba  nastavit pozpátku  datum Nořiny  nehody. Jsme  ale v  Americe, takže je

třeba  nastavit  2-9-9-  I-2-2-8.  Uvnitř  si  v  knihovně prohlédni tituly na

poličce vedle lebky. Pak jdi doleva a  všimni si cesty vedoucí dolů do sklepa.

Zatím  ale nemáš  klíč od  dveří, takže  pokračuj stále  rovně až do místnosti

s počítačem. Všechny  fotografie, diplomy a  dopisy na zdi  i kameny na  stole

důkladně prozkoumej.  Pak se podívej  blíže na počítač  a polož hrací  skříňku

z pekařství na stůl vpravo od klávesnice. Ještě jednou na skříňku klikni a pak

napiš  na klávesnici  zprávu od  Nory Maxovi.  Jdi rychle  na hřbitov, Nora ti

řekne, ať jdeš do mauzolea.


V hrobce  za dveřmi  vpravo leží  klíč. Seber  ho, vrať  se do  Maxovy jeskyně

a klíčem si odemkni dveře do sklepa. Prohlédni  si vše. co se dá (obraz na zdi

a věci na stole) a  vezmi si úlomek lanyi. Ten je na  rozdíl od toho z Burtova

trajleru pravý. Při cestě k oltáři v kaňonu zjistíš, že lebka je rozbitá. Nora

ti poradí  zkusit to jít  do dolu a  dostat se tam  podzemím. Poradí ti rovněž

čtyři symboly -  hvězda (star), pavouk (spider), dech  (breath) a dešťový mrak

(rain cloud).  Jdi tedy do dolu,  sjeď výtahem dolů a  v podzemí najdi stanici

lanovky.  Podle knihy  symbolů (můžeš  si ji  zobrazit přes Flashback) zmáčkni

čtyři symboly pro hvězdu, pavouka, dech  a mrak. Za pomoci lanovky se dostaneš

až k oltáři. Zde se postav doprostřed kruhu a hru si ulož. Kdykoliv později to

již nebude možné. Klikni magnetofonem na  kruhový otvor v zemi. Po výzvě ducha

použij láhev s pískem na kruhovou kresbu na zemi. Jakmile tak uCin8. objeví se

Max a Nora.  Nyní máš tři možnosti jak  hru dokončit. První spočívá v  tom dát

úlomek lanyi Maxovi,  druhá dát ho Noře. Vyzkoušej obě  možnosti, jedna z nich

vede k  záchraně všech obyvatel, nicméně  ty zahyneš. Nezbývá tedy  než zkusit

třetí možnost.  Dej na své  místo v oltáři  nepravý úlomek lanyi  (je bez bílé

tečky), Max  přidá svůj. Jakmile  bude Max hovořit  s duchem, vyměň  úlomek za

pravý.  Nyní  zbývá  už  jen  vyřešit  lanyi  problém  (bude ti při tom ubývat

energie,  tak  se  to  snaž  udělat  co  nejrychleji,  případně v dolech můžeš

kliknouc na speciální  symboly - spirály - k zisku  další energie) a obyvatelé

včetně tebe budou volní.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.