Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Jak použít tento návod
První kratičkou částí návodu je souhrn několika rad a tipů, které jsou pro úspěšné hraní naprosto zásadní. Můžou vám pomoci vyřešit mnoho problémů, aniž byste museli nahlížet do podrobného průvodce. Ten tvoří druhou část návodu. Nadpis označuje kapitolu, hned pod ním najdete „Fated Hour“, tedy čas vaší smrti. Ten si bedlivě hlídejte (na obrazovce se určitě nedá přehlédnout), jinak vás game over nemine. Potom následuje samotný popis, jenž vám krok za krokem vysvětlí, jak kapitolu dohrát. Nakonec máme odstaveček nazvaný „K zisku více %“. Možná to víte, možná ještě ne, každopádně dokončení kapitoly neznamená, že jste udělali vše, co bylo možné. Na základě plnění subquestů a vyzkoušení všeho, co hra umožňuje, se vám počítá, na kolik procent jste kapitolu a nakonec i celou hru splnili. Pakliže budete postupovat přesně podle návodu, měli byste končit s celkovým hodnocením cca 97%.
Názvy věcí a míst uvádím obvykle jak v české, tak i v anglické podobě s výjimkou slov, jejichž překlad do češtiny mi připadal zbytečný či příliš prkenný. Originální názvy uvádím v uvozovkách (kromě Digipadu).
Několik tipů do začátku
Mějte vždy dostatek „energy units“. Jejich umístění je sice v každé době jiné, ale postupem hry se nemění. Jestliže tedy najdete v prologu jednu „energy unit“ před domem věštkyně, tak si můžete být jistí, že tam bude i v kapitole osmé. Samozřejmě není nutné mít stále maximální počet těchto jednotek, ale v pozdějších fázích hry budete cestovat opravdu hodně a měli byste na to být připraveni.
Mluvte s každým, koho uvidíte. Nejen že budete mít z celého příběhu více, ale často se dozvíte důležité informace, které vám mohou velmi pomoci, nemluvě o tom, že vám občas někdo naznačí nějaký ten subquest. Nezapomeňte že často nestačí promluvit s někým jednou a jít pryč. Proto každého zkuste vyzpovídat hned znovu a potom zase v další části kapitoly po nějaké významné události.
Čtěte Eikovy poznámky. Občas vám napoví, jak dál.
Cestujte časem. Hra vám většinou řekne, kam je dobré se přemístit, ale neuděláte chybu, když ji hned neposlechnete a vydáte se jinam. Jen tak je možné splnit velkou část subquestů. Navíc pokud nemůžete najít řešení nějakého problému, někdo v jiné éře vám může napovědět.
V každé kapitole navštivte věštkyni („Fortune Teller“) a to několikrát. Pokud ji budete moci navštívit i v přítomnosti, udělejte to.
Prolog
"Fated Hour": 2:30pm
Jakmile budete moct ovládat Eika, seberte Digipad. Řekněte Homunculovi, že rozumíte, jak přístroj ovládat. Pak vyjděte z „místnosti“. Až vyjdete z kavárny, jděte do „City Hall“ a do dveří na konci chodby. Promluvte si s ženou sedící za stolem a získáte starou mapu města (budete ji potřebovat později). Můžete si promluvit i s ostatními lidmi, když budete chtít. Jděte k „Fortune Teller“ (věštkyně ve „Former Alchemist House“). Po animaci začne Digipad blikat. Znamená to, že ho máte použít k cestě do minulosti.
Nyní musíte najít tři lidi - dítě, jeho matku a starou ženu. Dítě je obvykle poblíž kavárny (btw. nemluvte v kavárně sám se sebou, jinak zemřete a budete muset začít znovu). Jeho matka je někde u baru. Starou ženu můžete nalézt nedaleko od náměstí.
Poté, co si promluvíte se všemi těmito lidmi, začne Digipad opět blikat. Použijte ho k cestě zpátky do přítomnosti. Na náměstí by teď měl být klaun žonglující před třemi lidmi, které už znáte. Jděte ke skupince a začne další animace. Úspěšně jste zabránili své smrti. Aspoň prozatím…
K zisku více % :
Několikrát zemřete, řekněte jenom jedné nebo dvěma ženám, ať jdou na náměstí, pak se vraťte do přítomnosti a promluvte s nimi. Promluvte si s věštkyní znovu po tom, co vám řekne okamžik vaší smrti, a ještě i v minulosti.
Kapitola 1
"Fated Hour": 3:00pm
Na začátku jděte k baru Zum Ei. Nelekněte se, je celý v plamenech. S každým si promluvte, zvláště se sedícím chlapcem (dobře si ho zapamatujte;-). Řekne vám, že jeho dědeček je uvnitř a požádá vás o jeho záchranu. Odmítněte. Běžte na náměstí a promluvte si s klaunem. Dá vám podivnou ozdobu ve tvaru vajíčka („egg ornament“). Jděte zpět k baru a vejděte dovnitř. Zemřete, ale to je v pořádku - v této hře se to stává často…
Objevíte se na stejném místě, kde jste zemřeli, Digipad bliká. Přesuňte se zpět v čase a oběhněte bar, až uvidíte animaci, jak chlapec zažíhá požár. Bar je zachráněn! Cestujte zpět do přítomnosti.
Je tu i jiná možnost dokončení. Po zisku „egg ornament“ jděte do baru. Zkuste otevřít dveře a sejít po schodech. Přemístěte se zpět před požár. Teleportujte se tam a zpět, až skončíte v baru před požárem. Otevřete dveře, seběhněte po schodech a řekněte chlápkovi o ohni. Můžete mu také dát „egg ornament“ a na oplátku dostanete pánvičku („frying pan“).
K zisku více % :
Několikrát zemřete, udělejte kapitolu dvakrát, abyste docílili obou konců. Promluvte si s věštkyní znovu po tom, co vám řekne okamžik vaší smrti, a ještě i v minulosti. Každopádně na konci mějte jen jeden egg ornament.
Kapitola 2
"Fated Hour": 3:30pm
Po shlédnutí další ze svých smrtí začnete před kavárnou. Po rozmluvě s chlápkem opravujícím ceduli u vchodu zjistíte, že Dana (číšnice z kavárny) vás shání někde po náměstí. Utíkejte tedy tam. Uvidíte stejnou animaci jako před chvílí, ale tentokrát nezemřete. Digipad zase bliká. Přesuňte se do 16. století. Přesně na čas, abyste pomohli krásné Margarete z potíží. Jakmile získáte kontrolu nad Eikem, vytáhněte zapalovač („lighter“) nebo mobil („cell phone“) a použijte ho k vystrašení lidí kolem.
Margarete vás pozve k sobě domů. Následujte ji, dokud nezastaví před Alchymistovým domem. Vejděte. Po skončení animace vyjděte ven. Jděte k řezníkovi (Butcher's - podívejte se na starou mapu). Vezměte žebřík (opírá se o jednu ze stěn domu a navíc bliká, takže určitě nejde přehlédnout).
Jděte na náměstí a prokecněte chlápka sázejícího strom. Když si sním promluvíte ještě jednou, zjistíte, že musíte mít rozkaz místního šlechtice, aby se s vámi bavil. Můžete mu také ukázat „egg ornament“. Rovněž ukažte zapalovač a mobil všem koho uvidíte:-), není to ale nezbytně nutné. Tak a teď jděte k jižní bráně („South Gate“). A oslovte muže před ní. Ukažte mu mobil a zapalovač. Mluvte s ním, dokud vám neřekne, že vás dovnitř pustí za něco na oplátku (korupce hojně vzkvétala už ve středověku:-). Dejte mu pohlednici.
Jak budete uvnitř, použijte žebřík na medailon nad vchodem a budete si ho moct vzít. Ukažte ho chlápkovi, co sází strom a budete mít možnost vybrat, jestli místo stromu bude na náměstí socha nebo květiny. Je to v podstatě jedno. Medailon také můžete ukazovat lidem na ulici (opět není nezbytné). Vraťte se zpátky do přítomnosti.
K zisku více %:
Párkrát před Danou zemřete. Vrátíte se zpátky a vystrašíte ji… Promluvte si s věštkyní znovu po tom, co vám řekne okamžik vaší smrti. Udělejte tuto kapitolu dvakrát, abyste použili k vystrašení lidí na začátku jak telefon, tak i zapalovač a poručili chlápkovi udělat sochu i zahrádku.
Kapitola 3
"Fated Hour": 5:50pm
V této kapitole si dejte pozor na čas! Pokud nestihnete vše do "fated hour“ nastane nemilosrdný game over.
Tak jste znovu zemřeli… Utíkejte k baru Zum Ei. Jděte dolů a dejte chlápkovi „egg ornament“, pokud jste to ještě neudělali. Dostanete pánvičku. Tuto část můžete přeskočit, pokud už pánvičku máte, nebo chcete vajíčko použít později.
Můžete jít do kavárny a ukázat chlápkovi, co jí špagety, mobil. Běžte do pekárny ("Bakery“), dostanete koláček. Můžete také jít do kostela (je docela povedený). Pokud jste si zapomněli vzít dříve mapu, tak radnice ("City Hall“) už je zavřená, ale nalevo ode dveří je malá plechovka, kde si ji můžete vzít. Jestli máte čas, zajděte do antikvariátu ("Antique Shop“) a porozhlédněte se tam trošku. Když vám bude trvat dlouho dostat se do muzea, zavolá vám Eckart. Také si můžete pohovořit s filmovým producentem, který stojí před jižní branou.
Jděte do muzea. Když se teď pokusíte odejít, hra vás nepustí. Jděte dveřmi naproti těm, kterými jste přišli. Otočte se doleva, vyběhněte po schodech a vejděte do kanceláře pana Eckerta. Dá vám knihu s pentagramem na obálce. Můžete se porozhlédnout po obrazech kolem, jestli chcete. Potom jděte dolů. Potkáte Homuncula.
V dialogu vyberte možnost, že chcete důkaz jeho síly (něco jako „proof of power“). Neříkejte „Excuse me…“ pokud nebudete chtít zvýšit % svojí smrtí. Tak a teď vám nefunguje Digipad. Rychle se porozhlédněte po nějakých „energy units“, čas běží… Jinak můžete ještě pokecat s aktivním sportovcem, jenž běhá někde po ulicích. Vraťte se do přítomnosti a znovu si promluvte s panem Eckertem. Naštvete ho, tak jděte pryč.
K zisku více % :
Dvakrát zemřete v přítomnosti a řeknete Homunculovi „Excuse me…“. Také můžete přijít pozdě k panu Eckertovi (bude vám několikrát volat). Promluvte si s věštkyní znovu po tom, co vám řekne okamžik vaší smrti.
Kapitola 4
"Fated Hour": 8:00pm
(Poznámka : Tuto kapitolu můžete celou přeskočit. Nevěříte ? Použijte pánvičku hned, jakmile začne odpočet před smrtí. Hotovo. Ale nedostanete moc %. Pokud kapitolu nechcete přeskočit, nepotřebujete pánvičku.)
Honem rychle něco udělejte!!! Pozdě, jste mrtví. No nevadí, něco s tím uděláme. Nyní jste zpátky v přítomnosti. Můžete jít do antikvariátu, jestli jste tam nebyli v minulé kapitole. Jděte do kavárny a můžete znovu vystrašit chlápka se špagetami zapalovačem nebo mobilem. Můžete také navštívit kostel.
Pokud chcete projít touto kapitolou, musíte mít vajíčko („egg ornament“ - s tou věcičkou je snad víc srandy než s Kamenem Mudrců…). Jděte do baru Zum Ei (U Vajíčka?:-). Běžte dolů a dejte chlápkovi vajíčko - dostanete pánvičku. Jakmile vyjdete ven, spustí se odpočet. Rychle použijte pánvičku… a je to.
Jestli ale chcete víc % (nebo nemáte vajíčko) :
Použijte Digipad a odcestujte do minulosti. Černobílá městu sluší, nicht wahr? Jestli chcete, jděte k řezníkovi - dostanete maso („scrap meat“). Také můžete zajít do baru Zum Ei na kafe. A čím zaplatíte? No nic, budeme to muset cvaknout později… Zajděte do „Photo Shop“ a promluvte si s Franssenem. Zkuste srazit ceduli. Nejde to? Nevadí. Jděte k šlechtickému sídlu a promluvte si s chlapíkem před ním. Uvidíte dlouhou animaci o historii místa a potkáte Sybillu a tak. Jak získáte zpět kontrolu, stane se pár věcí…
Pakliže nemáte vajíčko, budete v kostýmu a v inventáři budete mít žonglovací balónky. Vezměte vajíčko ze židle a uvidíte animačku. Půjdete zpátky v čase na náměstí, 2:00. Projděte se kolem, mluvte s lidmi. Použijte žonglovací balónky na náměstí - hodíte tak Eikovi vajíčko. Až se vrátíte k Sybille, zjistíte, že máte pánvičku.
Pokud jste pánvičku dříve nedostali, jděte k „Photo Shop“. Vezměte si ceduli. Pak se vraťte k Sybille.
Pokud máte pánvičku nebo ceduli, vraťte se do přítomnosti. Bude te mít cca 5s na to, abyste jedno nebo druhé použili. Potom nezemřete.
K zisku více % :
Jako obvykle několikrát zemřete, a to i když budete mít pánvičku. Ujistěte se, že jste jednou kapitolu přeskočili (přidá vám to nějaká %). Rovněž se ujistěte, že jste aspoň jednou použili ceduli u „Photo Shop“. Promluvte si s věštkyní znovu po tom, co vám řekne okamžik vaší smrti.
Kapitola 5
"Fated Hour": 10:30pm
Můžete si promluvit s lidmi ve městě ale rozhodně jděte k baru Zum Ei. Musíte se najíst. Pokud jste kapitolu 1 dokončili alternativním způsobem, dostanete jídlo zdarma a další animace vám přidá nějaká %. Všimněte si, že jakási slečna vám přidala do jídla speciální koření. Počkat! Udělal to bílý rukáv a ne růžový! To je ale zatím jedno. Přeji dobrou chuť. Nevěřte tomu, že to byl jed… I když, není vám nějak špatně? Ze smrti si nic nedělejte, už jste si mohli zvyknout, ne ?
Jakmile znovu získáte kontrolu, jděte do baru a promluvte si s chlápkem. Jděte do muzea a oslovte Eckerta. Knihovna nebo Muzeum umění? Možná je to to, co Homunculus myslel. Odcestujte do období krátce po roku 1900. Řekněte Alfredu Brumovi, že knihovna bude lepší. Znovu si promluvte se Sybillou. Chce kočičku… Nenabízel vám náhodou někdo dříve jednu ?
Nyní máte dvě možnosti :
1. Vraťte se do přítomnosti a zajděte do knihovny. V místnosti nalevo bliká kniha - přečtěte si ji. Ignorujte blikající Digipad a navštivte pana Eckerta, zeptejte se na kočičku a pak si sním promluvte ještě jednou. Vraťte se k Sybille a dejte jí kočičku. Pokud chcete, můžete ji obdarovat až v další kapitole.
Můžete také navštívit bar Zum Ei a promluvit s chlapíkem. Dá vám kafe, za které můžete později zaplati hodinkami ve tvaru vajíčka ("egg clock“ - taky už se vám v noci zdá o vajíčkách ?). Plynule pokračujte bodem 2.
2. Odcestujte do času Margarite. Jděte k řezníkovi, abyste měli maso („scrap meat“), pokud ho již nemáte. Jděte do radnice („City Hall“) a ukažte zapalovač a mobil chlapíkovi v zadní místnosti. Nyní běžte k Margaretinu domu a dejte psovi maso. Vejděte dovnitř. Co se stalo? Jenom si vezměte klíč od laboratoře („lab key“) a vraťte se o týden zpět.
Jděte doprostřed náměstí a uvidíte animaci, jak si dvě děti dělají legraci z Huga. Můžete jít také na radnici a promluvit si z lakomým chlápkem (ukažte mu zapalovač a mobil). Další možnost je zajít do ateliéru a pozdravit Frenssena. Zeptá se vás, co namalovat. Vraťte se do domu Margarete a jděte do laboratoře. Oslovte dr. Wagnera. Pokud jste už četli knihu z knihovny, tak jak budete odcházet, spustí se dlouhá animace, ve které dostanete protijed („antidote“) a projdete se s Margarete. Kontrolu nad Eikem získáte ve chvíli, kdy zahlédnete Danu (pamatujete si ji ještě?). Utíkejte do Alchymistova domu a dvakrát promluvte s dr. Wagnerem. Pak se vraťte k Margaret (je před šlechtickým sídlem).
Nyní vás čeká první zásadní rozhodnutí.
Pokud řeknete Margarete, že si myslíte, že je váš vzdálený předek ("ancestress“), budete moci hru dokončit konci A, B nebo C.
Pokud jí neřeknete nic, dostanete se ke konci D nebo E.
Potom, co opustíte dům, vejděte zpět dovnitř a dejte Margarete koláček. Pak se vraťte do přítomnosti a pokud jste ještě nečetli knihu (v knihovně), udělejte to (viz výše popsaná možnost 1) a pak se vraťte k Margarete pro protijed. Odcestujte zpět do přítomnosti a použijte protijed, než vám vyprší čas.
K zisku více % :
Ujistěte se, že jste aspoň jednou přeskočili kapitolu 4, abyste viděli všechny animace s A. Brumem a Sybillou. Také se ujistěte, že jste si aspoň jednou koupili v baru kafe „na sekeru“. Vezměte si maso od řezníka. Několikrát zemřete v přítomnosti, i pokud máte protijed. Promluvte si s věštkyní znovu po tom, co vám řekne okamžik vaší smrti. Možná zvyšuje %, když využijete všech možností, jak odpovědět Margarete (pokud A=„myslím, že je předek“ a N=„nic neříkat“, tak to znamená odpovídat A/A, A/N, N/A, N/N).
Kapitola 6
"Fated Hour": 11:30pm
Jakmile získáte kontrolu nad Eikem, můžete si doběhnout pro „energy unit“ u jižní brány, než zemřete. Odcestujte do roku 1980 („Cold Day“). Oleg se vás zeptá na námět k filmu. Odpovězte :
1. "Time Travel“
2. "Cause of Death“
3. je jedno, co zvolíte
Za odměnu dostanete "egg clock“.
Jděte do pekařství ("Bakery“) a oslovte slečnu za pultem. Copak vám to dala? Můžete se vrátit k Margarete a předat jí to:-). Když už tam budete, můžete si promluvit s Frenssenem a dát mu další tip na to, co namalovat. Potom jděte do roku 1902 a řekněte Alfredovi, aby nakonec zřídil muzeum, abyste si mohli prohlédnout Frenssenovy práce. Pokud jste ještě nedali Sybille kočičku, udělejte to nyní. Potom se vraťte do studeného dne (1980).
Běžte krytým průchodem poblíž muzea nebo přes Haupt Str. k jižní bráně. Uvidíte animaci Homuncula s dítětem! Po výstřelech jděte k bráně - další animace. Vraťte se v čase před výstřely. Je jedno, co řeknete dítěti, stejně se nechá zastřelit. Běžte k ní a budete obviněni z její smrti. Promluvte s každým okolo.
Teď se vraťte do přítomnosti. Máte opět dvě možnosti. Můžete se hned vrátit před výstřely a zachránit Miriam nebo můžete jen tak pobíhat kolem. Pokud chcete děvčátko zachránit, odcestujte do roku 1980. Animace. Potom uvidíte Miriam běžet, tak běžte za ní a neztraťte ji. Dostihnete ji právě včas. Běžte zpátky a promluvte si s Eckertem, Miriam a tlustým chlapíkem. Vraťte se do přítomnosti.
K zisku více % :
Ujistěte se, že jste zařídili natočení všech možných filmů. Zemřete v přítomnosti. Aspoň jednou zachraňte Miriam. K zisku více % v kapitole 7 ji jednou zachraňte dvakrát (jednou řekněte Margarete o tom, že je váš předek, podruhé neříkejte nic) a podruhé ji nezachraňte dvakrát (opět platí předchozí závorka).
Kapitola 7
"Fated Hour": 1:30am
Zavolá vám Eckart a dá si s vámi schůzku ve věži (vedle muzea). Vyjděte po schodech a zatím si nevšímejte provazu. Vyjděte po žebříku a… no, co šlo nahoru, musí také dolů, ne?
Až budete znovu naživu, vraťte se do předešlé noci. Zkuste otevřít dveře do věže. Zamčeno. Skočte do baru Zum Ei a promluvte s Olegem, „…“chlápkem a majitelem. Pak jděte do „museum or library? era“. Zaběhněte do obýváku a vezměte si klíč („Tower key“). Nezmiňovala se o tom Sybilla kdysi? Skončíte v malé zahrádce, takže se nesetkáte sami se sebou. Zkuste dveře a schody a pak projděte zpět dvoukřídlými dveřmi. Jestli jste to ještě neudělali, tak dejte Sybille koťátko. Pak jděte z domu.
Jděte do věže a vezměte si nový provaz („new rope“). Je pevnější, než ten starý v přítomnosti. Hlavně neuvazujte provaz v této éře! Jestli chcete, ukažte „egg clock“ Frenssenovi. Máte dvě možnosti, co s tímto předmětem udělat. Buď si ho schováte do kapitoly 8, kde si o něm promluvíte s Eckertem, nebo můžete jít do baru Zum Ei a dát ho chlápkovi tam (vypadá, že taky sbírá vajíčka). Když to uděláte obojí (při dalším hraní této kapitoly), tak vám to asi přidá nějaká %. Potom se vraťte zpět do noci před přítomností a uvažte provaz na zábradlí na vrcholku věže.
Tak. Jděte do přítomnosti. Vyběhněte schody, vylezte po žebříku. Máte několik sekund na uchopení lana. Znovu vás shodí (někdo s bílými rukávy…), ale tentokrát nezemřete. Promluvte si s Eckertem. Tato animace se mění v závislosti na tom, co jste řekli Margarete ohledně vašeho potencionálního příbuzenského vztahu a také na tom, jestli jste zachránili Miriam.
K zisku více % :
Ujistěte se, že jste udělali vše, co jsem říkal ohledně zachraňování/nezachraňování Miriam v kapitole 6. Zkuste použít i staré lano. Také několikrát zemřete v přítomnosti. Zemřete bez toho, že byste před tím uvázali nějaké lano. „Egg clock“ aspoň jednou dejte chlapíkovi v baru a aspoň jednou si je nechejte.
Kapitola 8
"Fated Hour": 4:30am
Jděte zpátky k eckertovi a promluvte si s ním. Pokud ještě máte „egg clock“, tak si s ním promluvte i o nich. Můžete se také rozhlédnout po muzeu a prohlédnout si všechny obrazy, které jste poradily Frenssenovi, aby je namaloval. Ještě můžete posbírat nějaké „energy units“ a promluvit si s věštkyní a s opilci u aut. Jděte do roku 1900 a dejte „egg clock“ chlapíkovi u baru, jestli jste to ještě neudělali.
Tak a teď už docela potřebujete Kámen Mudrců, že ? Můžete jít nejdřív k dr. Wagnerovi nebo jděte rovnou k ateliéru. A kohopak to tu nemáme. Dobrý den, slečno Dano.
A tady je další veledůležitá část příběhu :
1) Pokud jste řekli Margarete, že myslíte, že je váš předek, můžete se zeptat Dany, jestli se chce s vámi vrátit do své doby. Dostanete se tak ke konci A.
2) Pokud jste Margarete neřekli nic, máte na výběr. Pokud řeknete Daně, aby zůstala, dostanete se ke konci č. Pokud jí řeknete, aby se vrátila, znamená to konec E.
Pokud po návrhu, aby se Dana vrátila, pocestujete do přítomnosti, najdete pod dveřmi od kavárny poznámku. S ní se vraťte do středověku a na levé straně radnice oslovte Danu. Dejte jí poznámku a vraťte se sní do přítomnosti. Pak odcestujte do středověku.
Můžete skočit k Frenssenovi a navrhnout mu další obrazy, pokud chcete. Pak jděte k Alchymistovi a dejte kámen dr. Wagnerovi. Řekne vám, abyste se vrátili o týden později. Vyjděte k dětem a řekněte jim, aby na pár dnů odjely. Následně pomocí Digipadu nechte uběhnout týden a jděte do sklepa Alchymistova domu. Pokud jste řekli Daně, aby zůstala, nebo pokud jste řekli Margarete o příbuzenství, nikdo dole nebude. Pokud jste Daně řekli, aby šla s vámi, dole bude Margarete a bude hledat Huga.
Každopádně jděte do přítomnosti a obdržíte hovor. Známý hlásek, že ? Potom jděte na náměstí. Hugo po vás chce Homuncula a máte na to 20 minut. Také můžete vrátit Eckartovi knihu, pokud si sním promluvíte po tom, co Hugo vezme Margarete jako rukojmí.
Je několik možností, jak dál :
1) Pokud jste řekli Margarete o příbuzenství :
konec A : Jděte do roku 1980 a najděte Homuncula (jděte po schodech jižně od náměstí a kolem budovy, stvoření sedí vedle stromu). Po animaci jděte do přítomnosti a promluvte si s věštkyní. KONEC.
konec B : Konce B jsou dva.
B1 : Promluvte si s věštkyní a pak s Hugem. KONEC.
B2 : Najděte Homuncula v roce 1980 (viz konec A) a pak jděte přímo za Hugem. Nemluvte s věštkyní. KONEC.
konec C : Cestujte do středověku do sklepa Alchemystova domu. KONEC.
2) Pokud jste Margarete neřekli nic :
konec D : Jděte do středověku do sklepa Alchymistova domu a spalte poznámky o výzkumu. Vraťte se do přítomnosti na náměstí. KONEC.
konec E : Jděte do středověku do sklepa Alchymistova domu a promluvte si s Margaret. Chce, abyste ji vzali s sebou. Tak ji vezměte. KONEC.
K zisku více % :
Dokončete hru všemi možnými konci. Udělejte s každou věcí všechno, co je možné.
Extra konce
"Fated Hour": 2:30pm
Po dokončení všech pěti konců (jeden z B stačí) restartujte hru z poslední uložené pozice. Zemřete, stejně jako normálně (eh?), ale když se setkáte s Homunculem, budete mít více možností, co říct.
Jak tedy na extra konce ?
Řekněte "Am I dead?“ a "Oh, Homunculus“ nebo "Am I dead again ?“ a "Oh Homunculus“ pro extra konec.
Řekněte "Am I dead ?“ a "Who's there ?“ nebo "Am I dead again ?“ a "Who's there ?“ pro normální hru.
Teď, stejně jako v běžné hře, vezměte Digipad a řekněte, že rozumíte. Pak vyjděte ven. Animace (ale odlišná, než na začátku). Běžte k věštkyni. Hm, další změna. Odejděte na náměstí. Promluvte si s klaunem a s kýmkoli jiným, jestli chcete. Utíkejte k baru Zum Ei. Zase hoří. Promluvte s každým, hlavně se sedícím starým známým. Řekněte mu, že je to příliš nebezpečné a vraťte se na náměstí. Oslovte klauna. Dostanete vajíčko, v němž ale tentokrát je psáno něco jiného. Jděte si pro své věci do kavárny.
Jděte do baru, avšak teď nezemřete. Nicméně nemůžete jít do stejného času jako předtím. Před cestou do středověku můžete zkusit otevřít dveře a sejít po schodech. Až tam budete, uvidíte stejnou animaci jako před tím. Zkuste odejít, ale nepustí vás. Znovu je vystrašte zapalovačem nebo mobilem.
Nyní máte opět možnost volby:
extra konec 1 : Vraťte se s Margaret do jejího domu. KONEC.
extra konec 2 : Místo cesty do středověku prostě zemřete i s Kamenem Mudrců. Nebo místo následování Margaret ihned vraťte do přítomnosti. KONEC
K zisku více % :
Ujisti se, že jste vyzkoušeli všechny možnosti, které vám hra nabízí (zvláště v dialozích, ale i ve strašení lidí zapalovačem i mobilem atp.).
Tak a Shadow of Destiny je úspěšně za vámi. A stálo to zato, viďte. Tahle hra je prostě jasným příkladem toho, že jen první pohled nestačí. A i když ji jde nějak dohrát cca za čtyři hodinky čistého času, tak pokud si ji chcete náležitě užít, vystačí vám na mnoho hodin kvalitní zábavy. Nu, a já se těším na shledanou zase u nějaké jiné adventurky.
KONEC.