Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Obsah :
1. Úvod
2. Karty Osudů
3. Lokace karet
4. Kouzelné kombinace
5. Rady na závěr
1. ÚVOD
Septerra Core vás zavede do podivného světa, v němž tradiční přírodní zákony fungují na trošku jiné bázi. Sedm unikátních kontinentů v něm obíhá kolem centrálního počítače, který si říká Core. Svět, ve kterém živý počítač dohlíží na správnost funknosti svých výtvorů a raduje se ze svých úspěchů. Naproti tomu existuje skupinka Vyvolených, kteří se vyznačují extravagntním způsobem života a konzumují obrovské množství energie. Tito Vyvolení si myslí, že jejich smysl bytí leží vsamotném jádru, a posílají k němu své bitevní lodě. Vy jakožto dívka stok Maya jste vrženi doprostřed hrozící války a se svými až osmi pomocníky se pouštíte do boje o záchranu zkaženého světa. Přitom rozvíjíte jako v každém správném RPGčku schopnosti svých postaviček a hledáte odpovědi na mnohé otázky.
2. KARTY OSUDŮ
Karty Osudů jsou klíčem k magii. Pokud se dobře zkombinují se speciálními schopnosti charakterů a Core silou, mohou se stát nejmocnějším nástrojem destrukce ve hře. Něco jako Síla rytířů Jedi. Core je klíčová pro magické operace a je součástí všech živých bytostí. Její porozumění a ovládnutí je velmi důležité a motá se kolem něj celá zápletka hry. Zatímco je ale tato síla podstatou všech živých bytostí, Karty Osudů jsou nástrojem k aplikaci magie. Jsou rozházeny po celém světě (viz tabulka níže), a dokud máte dostatek Core síly, můžete je používat do skonání světa. Septerra Core se od všech standartních RPGček liší v tom, že magická síla je společná pro celou skupinku. Vyčerpáte-li tedy s jednou vaší postavičkou všechnu energii, ostatní členové týmu zůstanou na suchu.
3. LOKACE KARET
Water získáte od Azziz po první lekci
Heal po souboji s Holy Guardem
Rock po boji s Draxxovou sochou u Graveyardu ve třetím Shellu
Barrier po boji se Selinou v Armstrongu
Air ve skladištním cylindru v Ankarské základně
Summon jako ocenění od Gunnara
Fire po boji s Lava Bossem
Cure dar od Underlost Cheifa sedmém Shellu
Ressurec na hřbitově v Bowman (v katakombách)
Bless po boji s Connor
Law po boji s prvním Magi
Slow po boji s druhým Magi
Mirror po boji s bohem pekla
All po boji s Balcaam
Achille's Heel rovněž po boji s Balcaam
Chaos po boji s Doomsday Brainem
Speed na severovýchodě, poblíž padlého mostu v Chosen Temple Area 1
Cloak v Chosen Templu Area 3 naleznete spolu s talismanem Chosen Talisman
Curse v truhle vjihovýchodní části katakomb Area 3
Joker po boji s Alisou
4. KOUZELNÉ KOMBINACE
Kombinace Cena Efekt
Heal 10 vyléčí jednoho spojence
Heal + Mirror 30 zraní jeden cíl
Cure 10 odstraní jed z cíle
Cure + Mirror 30 otráví cíl
Bless 25 zvýší statistiky jednoho charakteru o 1/4
Bless + Mirror 45 sníží statistiky cíle o 1/4
Ressurect 18 probere zbezvědomí jeden charakter
Ressurect + Mirror 38 způsobí jednomu cíli mega zranění
Cloak 25 zakryje jeden cíl a zvýší mu evade
Cloak + Mirror 45 odstraní cloak z cíle
Joker 25 začaruje Berserk, Curse, Stun, Slow a Poison
Slow 25 zpomalí jeden cíl
Slow + Mirror 40 zrychlí jeden cíl
Speed 25 zrychlí jeden cíl
Speed + Mirror 40 zpomalí jeden cíl
Air 12 způsobí jednomu cíli vzdušné poškození
Chaos 25 zberserkuje jeden cíl
Chaos + Mirror 45 zruší všechna negativní kouzla
Chaos + Law 50 způsobí chaotické poškození
Chaos + Law + Mirror 70 způsobí velké poškození
Curse 25 sníží statistiky cíle o 1/4
Curse + Mirror 40 požehná cíli
Fire 15 ohnivé poškození
Earth 9 zemní poškození
Water 6 vodní poškození
Vampyre 20 vysaje životy z jednoho cíle
Achylle's Heel 15 uvidíte protivníkovy statistiky (vyjma bossů)
Barrier 15 sníží nepřátelská poškození o polovinu
Barrier + Mirror 35 odstraní bariéru z jednoho cíle
Barrier + Air 27 vzdušná bariéra, ruší vzdušná kouzla
Barrier + Chaos 30 bariéra rušící efekty Berserkeru
Barrier + Curse 35 bariéra rušící Curse efekty
Barrier + Fire 30 ohnivá bariéra rušící ohnivá kouzla
Barrier + Law 40 bariéra rušící negativní efekty
Barrier + Resurrect 33 světská bariéra rušící nemrtvé efekty
Barrier + Earth 24 zemní bariéra rušící útoky elementu země
Barrier + Slow 35 bariéra rušící zpomalující efekty
Barrier + Water 21 vodní bariéra rušící vodní útoky
Law 25 zruší všechny negativní efekty cíle
Law + Mirror 45 zberserkuje cíl
Summon 20 vyvolá Bowmana
Summon + Air 32 vyvolá Simurgha
Summon + Chaos 45 vyvolá silného Gemma
Summon + Fire 35 vyvolá Ouroborose
Summon + Heal 30 vyvolá Kyru
Summon + Joker 45 vyvolá náhodnou příšerku
Summon + Law 45 vyvolá Marduka
Summon + Ressurect 38 vyvolá Tanatose
Summon + Earth 29 vyvolá Humbabu
Summon + Water 26 vyvolá Sednu a Pilitaka
5. RADY NA ZÁVĚR
Nezapomínejte využívat speciální schopnosti svých charakterů. Kupříkladu Grubb nezpůsobuje silná zranění v přímém fyzickém souboji, ale použijete-li jeho Repair skill na cyborga nebo libovilného mechanického oponenta, rozebere ho během jednoho útoku.
Možná jste si toho na první pohled nevšimli, ale v baru ve World Bazaaru můžete s využitím všech okolostojících charakterů reorganizovat svoji skupinku. Je možná jakákoliv kombinace tří postaviček a můžete si vybrat dle nutnosti libovolný charakter.
Docela nudné jsou souboje s Bounty Hunterem. Vůbec nezáleží na tom, jak ho zmastíte či kolik zranění mu způsobíte, vždycky uteče z bitvy. Navíc když se vrátí, bude se chovat, jako by souboj vyhrál. Existuje však trik, s jehož pomocí ho můžete porazit. Opatrně prozkoumejte nákladový dok a předtím, než se s ním utkáte, mu tam přichystejte past.
KONEC.