Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
1) ÚTĚK Z VĚŽE
Jdi doleva a stiskni na zdi tlačítko alarmu. Pak pokračuj vpravo a jdi do
druhých dveří. V místnosti najdeš ručník. Jdi dál doprava, po schodech nahoru
a k soše anděla. Když půjdeš po schodech vpravo dolů, můžeš si promluvit
s trpícím a dozvědět se tak nějaké informace. Potom jdi od anděla doleva po
ochozu, až k elektrickému drátu. Použij na něj ručník a sjeď do centrální
místnosti. Prozkoumej monitory, zapoj kabely v pořadí červený, žlutý, černý,
zapni monitor a spusť přehrávání. To otevře sejf vlevo, kde najdeš klíč.
Použij ho na zámek v podstavci sochy anděla a jsi venku.
2) OPUŠTĚNÉ MĚSTO
Jsi v podivném městě, ze kterého se ztratili dospělí a zůstali tu jenom děti.
Ale jaké děti ! Promluv si se dvěma, které si hrají před tebou na ulici.
Nebudou se chtít s tebou bavit, dokud jim neřekneš, jak se jmenuješ. Promluv
si s dívkou, která vlevo skáče přes švihadlo a rozpomeneš se na své jméno
- Max. Znovu si promluv se dvěma dětmi, důkladně je prokecej a s holkou si
zahraj piškvorky. Jdi doleva do kostela a přečti si knihu, která je hned za
dveřmi na stojanu. Na sever od kostela je radnice, kde si prostuduj papíry
v šuplíkách vlevo. Pokračuj na sever přes most a v domku hned za mostem si
přečti kus novin a diář v nočním stolku. Vrať se přes most zpět na náměstí
a jdi kousek doprava - dojdeš ke hřbitovu. Projdi brankou, důkladně si promluv
se všemi dětmi a zvláště s Dennisem. Zeptej se ho, jestli si můžeš s nimi
zahrát na schovávanou. Až Dennis svolí a všechny děti odejdou, jdi do domku
vpravo a vem si tam páčidlo. Teď musíš jít hledat děti. Jedno je ve škole,
zatlučenými dveřmi se musíš probourat páčidlem. Další je v sudu u rybího
bufetu hned naproti škole. Třetí je schováno mezi stromy mezi kostelem
a radnicí. Čtvrté je v domku za mostem pod postelí a poslední je v kostele na
zemi za prvními lavicemi. Až je všechny najdeš, jdi na náměstí a promluv si
s Dennisem. Od dívky u sochy si půjč lopatu a jdi na hřbitov, kopat u hrobu C.
Driscolla (je to ten uprostřed). Pak si jdi znovu promluvit s Dennisem
a dostaneš od něho klíče od obchodu (naproti radnici přes ulici). Otevři dveře
vpravo a uvnitř si přečti další dokumenty a seber prázdný kanystr na benzín.
Jdi ven a přímo před vchodem jsou tři prasátka - houpačky. Vezmi to
prostřední, zelené, urvi ho, jdi doprava na rozbořený most a použij prasátko,
aby ses dostal na druhou stranu. Promluv si s Marií. Bránu vpravo otevři
pomocí číselného kódu (451) a jdi dovnitř. Ze země seber kosu a jdi doleva
klikatou cestičkou. Po cestě kosou zabíjej útočící ptáky a dojdi až na místo
s blikajícími dýněmi. Vyhni se panákovi s dýňovou hlavou a nejdřív rozbij
kosou všechny blikající dýně. Teprve potom zlikviduj panáka. Vzadu za dýněmi
jsou dřevěná vrata, kterými projdeš k červené stodole. Všimni si jedovatě
svítícího jezírka vpravo (ideální doupě pro Zelenou příšeru, co ?), generátoru
u zdi stodoly a traktoru před stodolou. Otevři kapotu traktoru a vyber z něho
kabely. Potom otevři dveře stodoly a jdi dovnitř. A hele ! Zelená příšera je
tady ! A říká si "Matka". Důkladně ji prokecej a až vypadneš ven, nezapomeň
ještě sebrat francouzák. Obejdi traktor a ťukni do prkna v plotě. To spadne
přes vodu a ty se můžeš po této zkratce dostat rychleji do města. Jdi ke kašně
před radnicí a na hadici, která se válí na zemi vpravo od kašny použij
francouzák a seber ji. Pak jdi kolem kostela a školy až k zátarasu. Vpravo
kolem něj vede cestička dolů k vodě. Tam si promluv s rybařícím hochem a pak
se podívej na vrak auta vlevo. Otevři nádrž na benzín, použij hadici a kanystr
a tak získáš trochu benzínu. Vrať se ke kostelu. Vlevo před vchodem do kostela
se na zemi povaluje několik kamenů. Jeden seber a hoď ho na zvon nahoře na
střeše. Objeví se chlapec, který na břehu chytal ryby a vběhne do kostela. Jdi
k vodě a seber rybářský prut, který tam zanechal. Kolem kostela a radnice jdi
na most a rybářským prutem vylov velký kříž, který je ve vodě nalevo od mostu.
Vrať se k červené stodole. Kříž zapíchni do zelené bažiny, kabelem spoj
generátor a kříž, nalej do generátoru benzín a spusť ho. Tím je Zelená "Matka"
příšera vyřízena a ty jdi zpět na most, kde už na tebe čeká Maria a průchod do
další úrovně.
3) BLÁZINEC
Projdi celým blázincem a se všemi promluv. Po velkém schodišti vystup ke
kašně, za níž je budova s velkými dvoukřídlými dveřmi. Před nimi sedí žena,
která vypadá celá jakoby ze zlata. Promluv s ní, ona se zvedne a odejde.
Otevři dveře a jdi dovnitř. Promluv s řečníkem a s mužem poskakujícím po zemi,
dozvíš se o svatém kříži. Jdi ven, doprava a po malém bočním schodišti
sestoupíš k doktorovu domku. Jdi dovnitř a promluv si s doktorem. Poslechni si
zprávy z rádia a vpravo posbírej desky. Až najdeš desku "Belladonna in
A Flat", tak ji pusť. Jeden blázen se zvedne z lavičky a začne tančit. Jdi
k němu a z lavičky seber svatý kříž. Odevzdej ho řečníkovi ve velké budově
a dostaneš koště. S jeho pomocí otevři kontrolní panel na doktorově domku
vpravo od dveří. Tady tě čeká logický úkol (viz. obr.). Ze čtyř trubek přitéká
voda a dole jsou čtyři výpustě. Musíš nastavit všechna kolínka a rozbočky tak,
aby všechna voda tekla do třetí výpustě zleva (sleduj zvyšující se modrý
sloupec). Potom zatáhni za řetízek vpravo a velká kašna se naplní vodou. Jdi k
ní a promluv si s chrličem, který je nejblíže dveřím do velké budovy.
4) CIRKUS BLÁZNŮ
Následující tři úrovně odehraješ v podobě dívky. Promluv si s mužem, který ti
leží přes cestu a on ti dá lístek na squash. Pak se podívej dalekohledem na
dům na druhém břehu. Po dřevěném chodníku sejdi o něco níž, do červeného
domečku tetovače. Pokecej s mužem a prohlídni si věci, které má na stole. Jdi
ven a pokračuj doprava po cestě kolem stánků. Poslední v řadě je hra Squid
Squash. Promluv s jejím provozovatelem, dej mu legitimaci a hraj tak dlouho,
až budeš mít nejméně 20 lístků. Ve vedlejším stánku si zahraj hru se srážením
kuželek. Až vyhraješ, seber se země spadlou kuželku a jdi dále doprava přes
můstek k boudám. Tam si promluv s klukem a o něco výše s jeho rodiči. U zdi
seber olejničku a jdi se podívat do velkého cirkusového stanu. Můžeš promluvit
se všemi artisty, ale hlavně promluv se žonglérem vpravo a dej mu kuželku za
červený míč. Pak promluv se silákem a namluv mu, že má jít navštívit tetovače.
Pak si ještě promluv s polykačkou ohně vlevo a vrať se k tetovači. Promluv
s ním a dostaneš lahvičku alkoholu a se stolu vezmi jednu jehlu. Vrať se zpět
do cirkusu k polykačce ohně, která tě naučí svému umění a dá ti pochodeň. Nyní
jdi opět k herním stánků a odtud pokračuj po dřevěném schodišti dolů na pláž.
Zkus páku před kolotočem vlevo a potom ji promaž olejem z olejničky. Kolotoč
tě potom odveze na druhou stranu k domu hrůzy. Klaunovi, který ukazuje výšku
návštěvníků dej červený míč místo nosu, aby výšku snížil a u prodavače si
zaplať vstup za 5 lístků. Projdi domem na druhou stranu. Promluv s klaunem,
který tam zametá (nebo co) a dostaneš zrcátko. Vejdi do stanu k věštkyni
a promluv si s ní. Odčaruje tě k cirkusovém stanu. Ještě jednou seběhni dolů
na pláž a jdi doprava do panoptika (vstup je 5 lístků). Promluv si s exponáty
v klecích a osvoboď vlkodlaka (poslední klec) tím, že použiješ jehlu od
tetovače na mříže jeho klece. Nyní jdi doprava nahoru k boudám. Nedaleko
válícího se kluka je teď velká díra do země. Podívej se do ní a potom do ní
skoč.
5) JESKYNĚ
Nejdříve použij zrcátko na jamku v zemi a rozděláš oheň. Připal si pochodeň
a jdi do vody. Na rozcestích pokračuj vždy horní cestou a chapadla, která se
vynořují z vody, likviduj tím, že na ně klikneš. Nakonec dojdeš k místu, kde
se objeví vodní monstrum. Počkej až vystřelí, rychle přiskoč, klikni na něj
a zase ustup do bezpečné vzdálenosti. Po nějaké době se ti ho podaří
zlikvidovat. Vydrápej se na břeh a po několika krocích se dostaneš do další
úrovně.
6) DŮM DUCHŮ
Jdi nahoru po schodech a objeví se první duchové. Projdi dveřmi a v kuchyni se
objeví další duchové. Jdi ven z kuchyně, doleva do haly a podívej se na
stojací hodiny pod schodama. Jdi po schodech nahoru a do obývacího pokoje
- dveře v pravém horním rohu haly. Obývacím pokojem projdi k dalším dveřím,
objeví se další duchové, potom jdi do druhé místnosti a se stolku seber
klíček. Vrať se do přízemí k hodinám, klíčkem je otevři a nastav na 6 hodin.
Duch - otec se zvedne a vyjde ven ze studovny. Jdi tam a najdi klíč
a videokazetu. Kazetu si přehraj na rekordéru nahoře v obývacím pokoji. Potom
vyjdi z pokoje do haly, jdi doleva a nahoru krátkou chodbou až ke dveřím na
další schodiště. Otevři je klíčem a po schodech vyjdi na půdu. Prohlédni
medvídka a najdeš další klíč. Klikni na trampolínu, abys ji dostal vpravo ke
krabicím a mohl je přeskočit na druhou stranu. klíčem otevři truhlu a najdeš
panáčka - klauna. Objeví se duch chlapce. Rychle přelez bedny a jdi za ním až
do dětského pokoje. Je v prvním patře vpravo dole. Dívce v posteli dej panáčka
a tím končí tahle úroveň.
7) LABORATOŘ
Už opět ve své podobě jdi doprava po schodech a opět doprava do studovny.
Podívej se na obraz na zdi. Seber trubkový klíč, který se pod ním objeví
a pusť si rádio. Jdi ven, doleva kolem mřížových dveří a po schodech nahoru
k podivnému stroji. Nejprve použij trubkový klíč na trubky vpravo nahoře.
Potom otoč malým kolem na stroji a objeví se hádanka, kterou máš vyřešit.
Pootáčením kola a stiskem vypínače máš docílit toho, aby se všechny držáky
otevřely a koule spadla do otvoru. (viz.obr.) Postupuj následujícím způsobem :
- stiskni páku vpravo
- otoč kolem 4x
- stiskni páku
- otoč kolem 1x
Kolem otáčej stále ve stejném směru a opakuj tento postup, dokud koule
nepropadne do otvoru. Tím se otevře mříž dole pod schodama. Jdi tam a vstup do
laboratoře. Po mezihře spusť magnetofon na stole a obejdi a přečti si zelené
tabule (jsou celkem 3). Na každé z nich klikni vždy na první písmeno každé
věty. Získaná písmenka přeházej tak, abys dostal následující slova :
Na 1. tabuli (počítáno ode dveří) : SALVATION
Na 2. tabuli : THE YOUTH
Na 3. tabuli : KEY HIDES TO
Jdi dozadu ke dveřím s hlasovým zámkem. Klikni na zámek a řekni větu :
"YOUTH HIDES THE KEY TO SALVATION."
Otevři dveře a vstup do druhé části laboratoře, kde budeš předělán na krásného
kyklopka a vypuštěn do další úrovně.
8) KYKLOPIÁDA
Od mrtvého kyklopa před tebou si vezmi ID. Jdi po cestě dolů a do první chýše
vlevo. Chýše se otevírají stiskem barevného tlačítka. Promluv si s kyklopem
Gravinem. Dá ti kód od své chýše (poslední chýše vlevo dole). Ze zdi seber
štípačky prokecej robota - technika v popředí. Jdi ven a dolů do Gravinovy
chýše. Vlevo vezmi kladivo a ze stolku nářadí. Podívej se na televizi vpravo
a jdi ven. Jdi kolem velké chýše doleva nahoru a vstup do chýše - kotelny. Na
trubku vedle broučích tahačů měchů použij kladivo. Až brouci - pumpaři
přestanou pracovat, vezmi to za ně a potom seber upadlé rameno. Klikni na
podivný broučí stroj v popředí. Je to opět hádanka. Zelenými tlačítky na
zádech brouka můžeš roztahovat tři páry křídel a kolečky v popředí můžeš měnit
barvu světel po stranách brouka. Cílem je kombinací křídel a světel nastavit
takovou dvojici znaků, která se vyskytuje na štítcích vlevo. Pak klikni na
příslušný štítek, čímž se nastaví páka úplně vlevo a stiskni kulaté tlačítko
vedle hlavy brouka. Postupně tak nastav všechny dvojice, které jsou na
štítcích vyobrazeny. Až budeš hotov, zavře se káď pod broukovým zadečkem, ale
také velké topeniště v chýši. Nyní se vrať do Gravinovy chýše. Důkladně ho
prokecej a jdi do první chýše za robotem - technikem. Promluv s ním o upgradu
tvého ID a potom vlož mechanickou paži z kotelny do scanneru vlevo nahoře.
Hotovo ! Nyní jdi do příbytku královny, hned vpravo, vedle chýše s robotem.
Hned za dveřmi narazíš na podivné stvoření - napůl kyklop, napůl brouk.
Důkladně ho prokecej a potom použij štípačky na zelené nádoby nahoře. S jednou
nádobou se vrať ke Gravinovi. Promluv s ním a on tě zavede do Gromnovy chýše.
Počkej až odejde a podívej se na tabuli vpravo. Prohledej polštář na posteli
vlevo a najdeš klíček. Použij ho na sejf vedle postele a najdeš v něm zvukový
generátor. Znovu jdi do královnina příbytku a použij generátor na zvláštní
přívěsek vpravo, ze kterého odkapává cosi zeleného. Otevře se průchod do další
obrazovky. Promluv si s kyklopem - krmičem a s malými kyklopátky v klecích.
Poslechni si jejich melodii a zkus ji zopakovat na panelu vlevo. Pokud nemáš
zvuk (jako já) mačkej tlačítka s larvami v tomto pořadí : 5,2,2,4,1,3.
Počítáno po směru hodinových ručiček a jednička je to, které je nejvýš. Vlevo
se otevře výtah, kterým vyjedeš do dalšího patra. Nejprve si promluv
s kyklopkou, která něco kutí vpravo u stroje. Potom použij nářadí na stroj
vlevo od ní. Pracuj na stroji tak dlouho, až získáš strojní součást. Potom
sjeď výtahem dolů a použitím zvukového generátoru se opět dostaň do kyklopské
vesnice. Najdi kyklopa Gromna. Je u Velkého Stroje vlevo. Cesta k němu se
ovšem propadla, takže na něj musíš zavolat a potom mu hodit získanou strojní
součást. Vrať se do obrazovky s kyklopkou. Úplně vlevo najdeš provaz, po
kterém vyšplháš do dalšího patra. Zapracuj na stroji vpravo od tebe a získáš
druhou strojní součást. Proskoč portálem, který se otevře za tebou a strojní
součást dej opět Gromnovi.
9) MÁRNICE A HŘBITOV
Opět ve vlastní podobě. Jdi k velkým dveřím ven z márnice. Mrtvá žena na stole
se posadí a začne s tebou mluvit. Promluv s ní a potom klikni na dveře. Je
tady další hádanka. Kolem vpravo nahoře natahuješ mechanismus. Až se kolečko
ve výřezu dostane až nahoru, pohni s dvousměrnou páčkou pod kolem. Pohyb
doleva ovládá převody na horní závoře, pohyb doprava na dolní. Upřesnění se
provádí přepínači nad a pod středovým kolem. Nakonec zatoč středovým kolem.
Při správném nastavení se horní, nebo dolní závora zvedne. Hádanka je vyřešena
zvednutím obou závor. Není to nijak složité, ale pokud se ti to nepovede,
přečti si radu na konci popisu téhle úrovně. Projdi dveřmi a jdi doprava, do
kanceláře. Seber urnu na stolku za dveřmi a bystu a zápalky na stole. Přečti
si papíry na povalené skříni. Potom hoď 2x bystu na zeď za skříní. Projdi
vzniklým otvorem, seber trubku, ohnutou do tvaru U a kohoutem pusť plyn. Vyjdi
ven z kanceláře a dveřmi vpravo jdi do spalovny. V pravém rohu najdeš na zemi
klíč. Seber ho a jdi zase ven do chodby.
Zapracuj klíčem na dvou trubkách v rohu, které vedou od stropu k podlaze.
Odmontované součásti nahraď trubkou ve tvaru U. Vrať se do spalovny a klikni
na ovládací panel vpravo na stroji. Potom otevři vepředu dvířka pece. Vezmi
prostřední z těl, která visí vlevo na zdi a polož ho na stůl. Počkej asi
minutu a potom znovu otevři dvířka pece. Popel shrábni do urny a nezapomeň
vzít skleněné oko. Vrať se velkými dveřmi do márnice. Otevři box v pravém
horním rohu a pokecej s dědulou, který je tam zavřený. Potom otevři box
č. 7 a podívej se dovnitř. Když použiješ zápalky, uvidíš vevnitř nějaké
nesrozumitelné značky. Zeptej se na ně dědka, poradí ti, abys je zkusil
přečíst pomocí skleněného oka. Až si prohlédneš celou zprávu, jdi do chodby
a dveřmi vlevo se dostaneš ven, do zahrady. Po levé straně, kousek od dveří,
najdeš povalený náhrobek. Použij popel z urny, aby sis mohl přečíst nápis na
něm. Potom jdi doprava, kolem světelného kruhu, dále do zahrady. Najdi strom
s obličejem a promluv si s ním. Strom poodstoupí a uvolní tak cestu k velkému
sloupu ze zeleným kamenem. Kámen vyloupni a použij na světelný kruh u vchodu
do této části zahrady. Otevřou se dveře do kruhové budovy. Jdi dovnitř a právě
stačíš zahlédnout dr. Morgana, než zmizí. Prohlédni si sochu vpravo a vlevo
glóbus a papíry na stole. Potom klikni na aztécký kalendář vzadu na zdi.
Pomocí tlačítek musíš nastavit správné obrázky, aby ses dostal do další
úrovně. Jsou to odleva : slunce se dvěma vrcholky hor, vycházející slunce,
slunce nad obloukem v horní části okna, oko a poslední je trojúhelník.
Jak otevřít velké dveře z márnice :
1) (Horní pravé kolo 3x + páka doleva) x 3
2) (Horní pravé kolo 3x + páka doprava) x 3
3) Střední kolo 1x
4) Stačí ?
10) ZTRACENÁ VESNICE
Nyní hraješ v podobě aztéckého bojovníka. Nejprve si promluv se ženou, která
tě vyvolala a potom po schodech nahoru opusť jeskyni. Projdi se ztracenou
vesnicí a promluv si se všemi duchy, které potkáš. Potom jdi doleva kolem
vodního chrámu ke schodišti, které vede nahoru na vulkán. Vyjdi asi do
poloviny schodiště, do místa, kde jsou po stranách dvě sochy. Promluv si
s Quetzalcoatlem, který stojí nahoře nad schodištěm. Potom strč do sochy
vpravo od tebe. Láva steče do vody a vytvoří most k vodnímu chrámu. Jdi k němu
a prohlédni si obrazy na zdi. Potom promluv s duchem - rybářem vlevo od
chrámu. Jdi vesnicí dolů k velké soše, u které je duch Tepictoce. Promluv
s ním a jdi doprava k chýším. Před nimi najdeš starou ženu. Promluv s ní a na
druhé straně, za nádrží s vodou seber ozdobnou mísu. Pak projdi chýšemi
a promluv si se všemi obyvateli. Dozvíš se, že se ztratila náčelníkova dcera.
Vrať se k Tepictocovi, znovu s ním promluv, a potom strč do sochy. Spadne přes
propast a ty můžeš po ní přejít k větrnému chrámu. Odsuň kameny před vchodem
a uvnitř najdeš náčelníkovu dceru. Po krátké mezihře opět promluv se všemi
obyvateli chýše a zejména s náčelníkovou dcerou. Až ji důkladně prokecáš, jdi
zpět do větrného chrámu. Prohlédni si krystal a gongy na stěně. Musíš na ně
zahrát postupně od největšího k nejmenšímu. Mělo by to fungovat takhle :
5 3
2 1
6 4
Potom jdi k vodnímu chrámu a podívej se na obrázky na stěně. Stiskni je
v pořadí (odleva) : 5,3,1,2,6,4. Tím se otevřou dveře a můžeš vstoupit
dovnitř. pokud to nestihneš, musíš znovu zadat kód. Uvnitř seber vodní totem
a jdi ven. Jdi doleva, úzkou cestičkou kolem jaguářího chrámu. Dojdeš
k čaroději. Prokecej ho a on tě pošle za náčelníkem. Náčelníka se zeptej na
bojový rituál (warrior ritual). Zeptá se tě na šest jmen bojovníků. Odříkej mu
je v tomto pořadí : Xilonen, Ometoch, Tepictoc, Centeotl, Huitzilop
a Mixcoatl. Podrobíš se rituálu, abys byl odolný vůči živlům. Jdi k lávovému
jezírku vedle vodního chrámu a přines plod ze stromu uprostřed jezírka. Plod
odnes čaroději. Až bude obětován, zeptej se ho na masku a potom si do mísy
naber jeho krev. Jdi zpět do čarodějova domku a vezmi si tam srdce. Nyní můžeš
jít do jaguáří pyramidy. Všimni si zvýrazněných piktogramů po levé straně
schodiště. Vyjdi nahoru a k levé soše polož nádobu s krví a k pravé srdce.
Vstup do chrámu a nastav obrázky na zadní stěně ve stejném pořadí, jako byly
na schodišti odspoda nahoru. Měly by to být : býčí hlava, srpek měsíce, dva
spojené kroužky (nebo co), černá tvář, hvězda, ryba a kolečko s křížem uvnitř.
Vezmi si jaguáří totem. Jdi doprostřed vesnice, kde bývala socha
Quetzalcoatla, a na plošinu rozmísti totemy tak, jak jsou rozmístěny chrámy ve
vesnici. Nahoře vodní, vlevo jaguáří a vpravo větrný totem. Až se objeví díra,
skoč do ní.
11) BLUDIŠTĚ
Octl jsi se v "elektrickém" bludišti. Dobře sleduj měnící se vzor a postupuj
opatrně krok za krokem, aby ses dostal dolů k ovládacímu panelu. Kámen, který
stiskneš, se rozsvítí. Stiskni 1. a 3. , a potom modrý panel vpravo. Pak se
musíš vrátit na začátek bludiště a pokračovat doprava, kde se objevil most, až
dojdeš k soše s napřaženými pažemi. Stlač její paže dolů, kámen zmizí a uvolní
ti tak další cestu. Nyní pokračuj doleva, přes další elektrické bludiště,
a potom dál doleva a dolů po schodech. Nyní jdi rovně, až dojdeš k hlavnímu,
nejširšímu sloupu s pákou. Tu stiskni, potom jdi nahoru po stupních vlevo,
nahoře se obrať doprava a po jiných stupních jdi zase dolů. Po pravé ruce
bojovníka uvidíš další páku. Stiskni ji, a potom projdi krátkým tunelem
a bránou na druhé straně. Vlez do velké tlamy, kterou uvidíš před sebou.
Uvnitř seber Quetzalcoatlovu Masku Smrti a podívej se na videosekvence před
vstupem do další úrovně.
12) JAK SLOŽIT ANDĚLA
V této úrovni máš hned na začátku v inventáři tři ikony, jejichž pomocí můžeš
měnit podobu. Dětská panenka tě promění v Sarah, aztécká soška v aztéckého
bojovníka a kniha ve čtyřrukého kyklopa. Nejprve přejdi přes dřevěný můstek
a klikni na náhrobní kámen vlevo. Až se objeví bezhlavý duch, proměň se
v Aztéka a jdi k dýním napravo. Klikni na ně a dýně zahrají melodii. Musíš ji
zopakovat. Jestliže si dýně takto očíslujeme :
1 4 7 10
2 5 8 11
3 6 9 12
musíš postupně kliknout na dýně č. 8,6,7,4,5 a 9. Dýně zmizí, jdi dovnitř
seber vznášející se lebku a dones ji bezhlavému duchovi. Objeví se truhla.
Změň se v kyklopa, abys ji mohl otevřít, a vezmi z ní hlavu anděla. Proměň se
znovu v Aztéka a jdi dolů na dřevěnou plošinu vedle obrovské hlavy klauna.
Změň se v kyklopa a klikni na silostroj v pravém horním rohu. Pak si vezmi
podobu Aztéka a jdi k otevřené plamenné tlamě klauna. Stiskni následující
barevně blikající zuby : červený, žlutý, zelený a modrý. Plameny uhasnou
a klaunovi vypadne nos. Proměň se v Sarah a vyšplhej po nose do otvoru. Až
vylezeš vlevo z ucha ven, seber křídlo anděla a stejnou cestou se vrať zpět.
Stále v podobě Sarah jdi dolů k poškozené soše, po schodech vpravo nahoru
a doprava přes pavučinu. Nyní máš před sebou pět nášlapných desek. Nyní se
změň v Aztéka a sešlápni je v tomto pořadí odleva : 2,5,3,1 a 4. Klikni na
všechny napíchnuté aztécké bojovníky kolem velké hlavy a změň se v kyklopa.
Zatlač na velkou kamennou hlavu. Až spadne do otvoru, objeví se za tebou velký
krystal. Postupně klikni na všechny aztécké bojovníky, abys je trochu
potrápil. Jejich společný křik způsobí, že krystal praskne a ty si můžeš vzít
druhé křídlo anděla. Změň se v Sarah, jdi zpět přes pavučinu, dolů k poškozené
soše a potom doprava do chýše - úlu. Uvnitř jdi doleva nahoru ke stěně
z pláství. Postupně kliknutím rozbíjej všechny plástve, až v jedné najdeš
larvu. Tu si vezmi a jdi ke stroji napravo. Změň se v kyklopa a zapracuj na
stroji. Až kyklop vyčistí podlahu, objeví se zamřížovaný otvor. Klikni na něj
a kyklop vytrhne mříž. Změň se v Sarah a skoč do otvoru. Až vylezeš ven, změň
se v Aztéka a jdi po cestě vpravo nahoru na střech chýše. Až budeš nahoře,
uvidíš vlevo od sebe otvor, ve kterém se ztrácí provaz. Použij larvu, aby
překousla provaz, sestup zpět k otvoru a jako Sarah skoč dovnitř. Uvnitř chýše
seber poslední část sochy anděla a jdi ven. Dojdi k poškozené soše na
podstavci a postupně, kus po kuse, ji zkompletuj. Nahoře nad schody se otevře
brána a nad ní se objeví průchod do poslední úrovně.
13) POSLEDNÍ HÁDANKA
Stojíš uprostřed černobílé šachovnicové podlahy, částečně zalité nějakým
černým svinstvem. Proti tobě stojí tvůj černý odraz, kterého si nemusíš moc
všímat. Bude dělat přesně to co ty. Nalevo sedí sochy, které drží v rukou
koule. Jedna z nich září. Tvar začerněné plochy se v pravidelných intervalech
mění. Je to podobné, jako v 11. úrovni (Bludiště), jenže tam šlo o elektrické
výboje. Tvým úkolem nyní je vysledovat cestu k soše, která drží zářící kouli.
Až se ti povede dojít bez úhony až k soše, Max sám kouli vezme a rozbije ji
o podlahu. Celkem musíš takhle najít cestu ke třem koulím a rozbít je. Potom
už si můžeš v klidu vychutnat závěrečné animované sekvence.
KONEC.