1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Robotragedy 2: Countdown to Doomsday - návod

Napsáno exkluzivně pro www.cheater.cz - všechna práva vyhrazena. K uveřejnění potřebujete náš souhlas - pište na scorpions@seznam.cz.



1) O hře :


:: žánr :: adventura,  freeware (= zdarma)

:: výrobce :: Pijan Pastara

:: downloady ::  www.hernisvet.cz x www.plnehry.cz

:: rok vydání ::  2006

:: jazyk :: angličtina


:: příběh :: Malý robůtek, po tom co zachránil život slavné zpěvačce, která se nakonec stala jeho ženou, se vydává do dalšího dobrodružství. Bude opět zachraňovat, tentokrát vesmír.


2) Návod :


1) První část amuletu


a) bomba + voda do kanálu + vstup do muzea


Ve vedlejší místnosti seber bombu a tyč, určitě promluv s Rubym. Pak se můžeš vydat domů, přeptat se počítače u dveří, jestli už dal vědět Robotině. Zajeď trošku doprava, vstoupíš do ložnice. To je celkem špatně najitelná místnůstka. Ze zdi seber vějíř, zrdcátko a dvířka od skříňky.


Přístrojem se přenes na první planetu - Dreinu. Přesuň se doprava na mapu. Přeběhni k muzeu a přeptej se vrátného, proč je zavřeno. Prý vypadl proud, či co. Prozkoumej motor.  U vodopádu čapni kus sendviče z hráze. V budově ukradni kladívko, volný hřebík ze zahrádky háček s lanem (jsou v rohu). Prohlédni díry ve zdi, ta víc napravo je zvláštní. Je v ní i uvolněná cihla, hřebíkem v cihle trošku zašťourej, dokud se ti nepovede cihlu vysadit a získat. Zajeď k altánku a cihlu strč do prostředního sloupu. Objeví se předmět, ten vezmi a prozkoumej. Vypadá jako prostě jako modrý předmět. Nebudem to řešit.


Zaleť domů a vstup do baráčku. Nakousnutý sendvič dej počítači, on ho dá zase do původního stavu = celý sendvič. Hlídači u pyramid dej svůj vějíř, za odměnu si vyděláš zlatou minci. Ještě si od něj vezmi kovovou destičku.


Na kovovou tyč připevni dvířka od skříňky a destičku. Máš teď lis, nainstaluj ho do motoru u pyramid. Motor zavři tak, aby se lis dostal nad kanál. Nevím, jestli to tam předtím bylo, ale u motoru seber, těžko viditelný šroubek. Ten pasuje jako ulitý do bomby, která je teď funkční.Teď už by to potřebovalo jenom nějakou tu vodu. Zaběhni k vodopádku a bombu připevni na kanál. Po malé explozi můžeš jít k muzeu, které dostalo náhradní zdroj energie a otevřelo svou těžkou, kovovou bránu.


Promluv s bratrem hlídače a dej mu sendvič, dostaneš od něj kachlík a cihličku. Cihličku  strč do třetího sloupu v altánku, věc, která se objeví, smontuj s prvním dílem. Pak se znovu vrať do muzea. Prohlédni si skleněnou vitrínu s červeným kamenem. Nemůžeš ji otevřít, proto z korunovační klenoty seber pravý diamant z "růžku". Tím prořízni sklo. Získal jsi vlastně červenou cihličku a kus skla. Cihličku zasuň do prvního sloupu a jako před chvílí, objevenou součástku smontuj s druhými dvěmi.  Získaný objekt vsuň do oltáře (musíš si ho nejdřív přiblížit, tak že se na něj podíváš). Dostaneš oko


b) tajná místnost v muzeu


Oko dej do dveří s "kostrou" v muzeu, jsou to ty, v druhé místnosti napravo. V tajné místnosti by tě mohl už konečně čekat první kus amuletu. V druhé části si pročti destičku. Použij zrcátko na sluneční paprsky, které dopadají na zem. Objeví se před tebou tajná mapka a změní se vstupní místnost. Mrkni na objevený reliéf.


Ve vstupní místnosti jsou tři pole - symboly. Musíš najít správnou polohu symbolů. Jak už jsem řekla, podívej se na reliéf. Je tam říčka, u pyramidy a nad ní krásně svítí sluníčko. To je indicie jako prase, nebo ne? Takže vyber symboly v tomto pořadí - vlnky, trojúhelník ve čtverci a kolečko s paprskama (úhlopříčkama). Seber první část amuletu.



2) Druhá část amuletu



Automaticky se teleportuješ do laboratoře. Po krátkém pokecu s robotem a staříkem, který ti dá prsten - teleport - si jdi promluvit o mapě s technickým týpkem vedle. Pak zaskoč na ohřátí domů a promluv s Robotinou. V teleportu přibyly další tři nová místa.


Drawen


Zajeď na Drawen. Ve vesničce vstup do prvního domečku, stačí stisknout tlačítko na dveřích. Přečti si dopis, který vykukuje z poštovní schránky. Zbude ti z něj gumička. Z botníku ukradni popelník. Z kuchyňské skříňky si vypůjči sadu čínských hůlek. V podkrovním pokojíčku obohať inventář o tričko, pak se podívej na polici, je tam lepidlo, bohužel až moc vysoko.


Před barákem promluv se staříkem pokuřujícím dýmku bez tabáku. V hotelu vezmi medvíka. V knihovně seber pírko, pak kůrku od chleba. Tu přidělej na "prut" (háček s provázkem). Znovu se vrať do domečku. V horní místnosti dej na dětskou hračku (katapultík) medvídka a vymršti ho do vzduchu popelníkem. Přišel jsi sice o méďu, ale máš super lepidlo. Slep jím dvě čínské hůlky a přidej k nim pírko. Vyrobíš si šíp.


Borbard


Je místo, kde má Robotina své studio. Jdi ji navštívit. Ze stolku jí ukradni tyčinku na nanášení očních stínů. V parku pokecej s TS-M5. U sochy čapni provázek, než to napadne  někoho jiného.


U červeného domu pokecej s robotem. Když mu přineseš burgra, dá ti tip na slibnou stopu. Před pokecej s hlídacím robotem u velkého domu. Bude po tobě vyhledání jakéhosi Whilhelma, kterému máš vyřídit jeho nejhlubší lítost. Jdi na planetu Drawen. Před domkem tu čeká, vyřiď mu vzkaz. Robotovi řekni nějaké informace z rozvororu. Dostaneš od něj bombu. Vzkaz pak zase můžeš jít vyřídit dědovi. Bombu přidělej na šíp.


Pletun ag


V jeskyni seber malý kámen. U opuštěného stromu zvedni z písku kus korku. Projdi si celé město a pokecej se všemi domorodci. Slib pomoc holce. Otravuje jí nějaká příšera. Díru zkus zacpat korkem. Bohužel to nejde, jdi ho vymáchat v míze kaktusu, poslouží jako lepidlo. Pak korkem díru zalep. Dostaneš od ní magnet. Ten přivaž na velký kus lana. Pak  znovu k šamanovi. Uvidíš, že se příšera se svým ocasem přestěhovala.


b) Kuchyň od kavárny, tajná místnost, zámek u skříňky v boudě


Magnetem zasátrej za velikou šedivou skříní v knihovně. Získáš zapadlou lockspick (šperháček). Tím otevřeš dveře v uličce u kavárny. V kuchyni seber burgra a vytáhni přívod proudu hlavního počítače ze zásuvky. Jdi ven k hladovému botu. Přeptej se ho, jestli bude držet slovo. Pak mu dej burgra. Dostaneš od něj hned několik cenných informací. A taky jednu robo-cigaretu.


V kavárně použij vlasec s návnadou na akvárko. Chytneš zeleného hada. Zákazníkvi nabídni cigáro za kartu. Dostaneš ji. Narvi ji do vstupních dveří u teleportu. A směle vejdi ! Přivlastni si ruční pilku. Pak se vydej do potrubních šachet. Po chvilkce se se objevíš  před bájnýho robotem "Vševědem." Vyslechni ho. Dostaneš tip, kde by mohla být další část amuletu.  Ukradni svému rádcovi dvě malé lahvičky (levá police, dole).


Vrať se na planetu s muzeem. Pilkou odřízni poloupadlou modrou trubku. Kyselinou se zbav zámku na skříni v dřevěném stavení. A obohať svůj inventář o zasloužené kousky - štípačky, šroubovák a izolepu.


c) oprava dalekohledu + maso + pes + oživení sochy (krev)


Izolepou sprav dalekohled na kopci zasněžené planety. Stačí na ní jen použít kulaté zrcadlo o přifixování izolepou už se Toby postará. Mrkni se šmírátkem do pokoje recepčního. Skrývá tam skutečný mistrovský kousek - plakát Day of Tentacle. O tom jdi říci malému indiánskému pařanovi. Až zmizí, ukradni jeho kus masa a rychle k hladovému čoklisku. Ten kusem dobrého masa nepohrdne. V obchodě ukradni vidličku, nahrávací kazetu a součásku do laserové pistole.


Na nanášeč očních stínů nalij trošku tekutiny z větší lahvičky (získána od bota z kanálu). Zaleť do muzea. V tajné místnosti je i mučírna. Nanášečem setři kus zaschlé krve. Tu pak napatlej na sochu v parku. A máš další část amuletu !



3) Třetí část amuletu



a) 5 symbolů pro otevření portálu v jeskyni


Ruby tě krásně pochválí. Vezmi si nedodělanou laserovou pistoli, která je na ponku. Automaticky se do ní nainstaluje součástka, kterou jsi našel v dílně za psem. Takže je tvoje pistole fungující. Jdi s ní zabít netvora v jeskyni. Podívej se na oltář, který se objevil. Přečti si starou legendu a pak se pořádně podívej do rohů a středu desky. Jsou tu věci, které potřebuješ najít, abys otevřel portál. Takže jdeme na to ! Do jednoho rohu (Neptun) narvi vidličku 1/5. Do dalšího přihoď zrcadlo 2/5. Doma vyměň originální těžítko na papír za kus šutříku. Získáš těžítko, to narvi do jednoho rohu desky 3/5. Do dalšího růžku strč drahokam 4/5. A kde vzít svíčku? No přeci v muzeu, tam se jedna povaluje na stěně. Odšroubuj svíčku šroubovákem a šup s ní do prostředka desky 5/5.


A jakto že se nic neděje ? No chce to přeci zaklínadlo. Upaluj k šamanovi, ten ti ho sice řekne, ale děsně rychle. Proto si ho nahraj na kazetu. Zaklínadlo použij na desku a portál do minulosti je volný. Jenže Toby nechce do minulosti jít, dokud nebude mít všechny současné díly amuletu. Což je celkem rozumné. Jdi říct o svém úspěchu šamanovi. A teď už jen pojďme na amulety z přítomnosti.


b) drátek + elektrika v jeskyni + úkol náhrobního kamene + rybář v chatce


Jdi do lokace se psem. Přibyl tu ptáček. Promluv si s ním. Stane se tvým kámošem a bude tě následovat. Jdi před kuchyni, kde je podivný patvor v ptačí budce. Vyleká se ptáka a upustí drátek. A ten se sakra hodí ! Na zasněžené planetě ho použij k opravení elektrické sítě v jeskyni. Zapni světlo a jukni na velký náhobní kámen. Toby z toho není moc chytrý, takže se jdi na pomník přeptat Wilhelma a pak sekretářky. Půjč si knížku z prostředka dolní řady (tu malou červenou). Po krátké nápovědě už víš, že musíš do horního patra domečku pořádně se podívat na obraz stromu. Po otočení získáš rodinnou říkanku. Zní : VINI, VIDI, VINCI. Takže jdi k náhrobnímu kameni a toto motto do něj "vypiš." Zjistíš, že jsi zvládl jenom první část hádanky. Potřebuješ ještě nějaký předmět, který bude nejspíš ve vlastnictví posledního žijícího člena rodu - Rolina.


Rolin je v rybářské chaloupce. Promluv s ním, absolutně na tebe kašle, takže bude třeba ho nějak vystrnadit. Na háčky u chaloupky dej gumičku a z ní vystřel šíp s bombou. Má tvrdý kořínek a z chatky nevyleze. Proto otevři topení a vhoď do něj tričko. Ani teplota jako v pekle ho nepřinutí vylézt. Zbývá už jen poslední pokus. Do díry v ledu nacpi modrou trubku. Do ní dej elektrického úhoře. Rolina ses zbavil, sice bez rozhovoru, ale chatka je celá tvá.


Nechal tu přívěšek, ten dej do díry v náhrobním kamentu a další amuletík je tvůj !


4) Čtvrtý kousek amuletu


Ruby tě pochválí. Ukradni mu nůžky, objevily se v dolní polici. Teď jdi k šamanovi. Nůžkama ustřihni jednu kuličku z pekary. Strč jí do díry, kde se objevuje chapadlo. Jenže šaman svou pekaru pozná, takže ji namoč do bláta, které je hned v sousedící místnosti. A pekaru strč do kulaté dirky. Ten ocasatý prevít se přesunul do místnosti s blátem. Do větrací díry strč cihlu. Obluda ji vykopne. Upaluj ke kaktusu. Narostl tam trn. Odtrhni ho štípačkama. Cihlu vymáchej v kaktusové míze. Cihlou zacpi díru. Obluda se probourá a ty díky tomu najdeš modré kolečko. Řekni o tom šamanovi. Pak umísti modrý kroužek do velkého meče.



5) Pátý kousek amuletu - cesta do minulosti.



Jdi do portálu, který jsi nedávno zprovoznil. Vrhne tě do minulosti. Seber ovoce, Pořádně se na něj podívej. Vyskenuješ červa, kterého lupni na svůj rybářský prut. U památníku seber kus dřeva, a podívej se dírkou na nápis. Prutem si zarybař v řece. Chytíš rybku. Není sice zlatá, ale hodit se bude. Pokecej s prodavačem ve zlatnictví a pak v suvenýrech. Suvenýrař ti dá idol, když mu přineseš ztracenou minci. Z kůlny ukradni francouzský klíč. Čičině dej rybu a lstí tak získáš pilu. Dřívkem podepři bednu. Pod ní najdeš minci, tu dones prodavačovi. Dá ti idol. Destičku, kterou máš už dost dlouho, namaluj sprejem na černo.


Zlatníkovi předej zlatou minci, idol a trn a načerněnou destičku. Nebo ji spíš přihoď do koše. Dej tam ještě kladivo, šroubovák, kleště, francouzský klíč, pilku a pilku na železo. Na hodinku budeš museet odejít, pak se vrátíš a dostaneš idol. Ten namontuj do památníku. A získáš poslední kus amuletu.


Automaticky se přesuneš na základnu. Jdu k Rubymu, dá ti hotovou zbraň, která jen čekala na tvůj kompletní amulet. Pak se přesuň na planetu hlavního nepřítele.



6) Finální souboj :o)



Na planetě si vezmi skleněnou trubku a šedivou lepenku. Tyto dvě věci skombinuj. A ptáš se proč to ? Zkus vejít do tunelu, nejde co ? Na lasery použij svůj výrobek. Jdi do podzemí. Až tě napadne strážce, který tě málem připraví o anténky, rychle se vrať. Podívej se na panel s kamerovým systémem. Došoupej modré kolečko pomocí tlačítek na žlutý puntík a pak dej "enter" = největší modré tlačítko.  Stráže ses zbavil definitivně. Teď už jen zbývá zabýt samotného šmejda na trůně. Miř do jeho amuletu, skrývá se v něm totiž veškerá jeho síla.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.