Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:
Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:
Na náměstíčku si promluvte se všemi sochami a pak se spusťte dírou v zemi
k otáčivému kolu, kde si můžete vybrat, kterým dobrodružstvím hru začnete.
Alberich Až si promluvíte s trpaslíkem, popojděte do pravého kouta, kde
klikněte na sklenici (získáte žábu), klikněte na ornament na zdi (trpaslík vám
ho nebude chtít dát, ale když na něj použijte Brutality, tak změní názor)
a pak ještě seberte pyramidku - Loge's Tear. Vyjděte před jeskyni a nasedněte
na motorku. Nastartujete ji tak, že nejdřív otevřete poklop, pak do něj
strčíte potvoru jménem Glug, kterou máte v inventáři a nakonec jí zásobíte
minerálem z inventáře. Sjeďte až úplně na konec kolejí, které do další
místnosti, ale neslézejte z motorky, otočte to a rovnou se pusťte zase zpátky.
Tentokrát ale neodbočujte do jeskyně s trpaslíkem, nýbrž jeďte pořád rovně, až
přistanete přímo před kontrolním panelem. Na ten klikněte a na místo chybějící
páté části vložte svůj kousek z inventáře. Pak na jednom z dílků postupně
zmáčkněte všechna malá tlačítka podle pořadí, v jakém se odvíjí vyprávěný
příběh (1=zelená část, kterou jste do skládačky dodali vy, 2=modrá, 3=tmavě
hnědá, 4=světle hnědá, 5=červená) a jako poslední zmáčkněte prázdné hnědé
tlačítko. Poté se rozsvítí kontrolky na hlavním panelu, na které pak dvakrát
máčkněte - nejprve zmizí skládačka a poté se objeví hologram dolů. Bohužel jen
na chvíli, takže použijte brutality na místo, kde se hologram objevil - a on
se tam objeví znova a už na stálo. Na hologramu je možné pohnout pouze jedinou
části, proto s ní pohněte, pak hologram deaktivujte a i s křeslem se vydejte
na jízdu na druhou stanu od ovládacího pultu. Přistanete u puzzlu - všechny
tři díly otočte tak, aby k vám byl obrácený červený kruh. Až se vám to povede,
otevře se vám cesta do další místnosti, kde v jednom z postranních otvorů
najdete helmu, do níž strčte žábu, a ve vejcovitém útvaru uprostřed je jakási
antigravitační hmota, která se taky bude hodit. Přesuňte se zpátky ke
kontrolnímu panelu, aktivujte hologram a proveďte na něm takové úpravy, abyste
část dolů zatopili (je třeba pohnout s jednou překážkou u dolní modré roury
a pak opět přetočit zpátky tu část, s níž už jste hýbali minule). Deaktivujte
hologram a pohněte s pákou nalevo, což vás opět dopraví k vaší motorce. Jeďte
až na konec kolejí do namodralé místnosti, v níž jste předtím jen otáčeli,
tentokrát tam ale vystupte. Napravo i nalevo od vás jsou dva panely, v nichž
je třeba posunout páku dolů, aby se rozsvítily zelené kontrolky. Pak
pokračujte rovně, zdviží vyjeďte nahoru, nasaďte si helmu a skočte dolů do
vody. Ocitnete se ve vodní říši, kde se před vámi budou vynořovat vnadné nymfy
a snažit se vás odlákat od sbírání klíčů, které nutně potřebujete. Pokud
chcete, klidně si je všechny vyposlechněte, ale pak už musíte začít s těmi
klíči - jakmile se před vámi vynoří nymfa, nevšímejte si jí a klikněte jinam,
jako byste se chtěli posunout. Nymfa zmizí a místo ní se objeví klíč, který
seberte. Až posbíráte všechny tři, vnořte se do bílého objektu pod jednou
z hor. U dveří tam leží čtvrtý klíč. Projděte dál, vytáhněte rybku z akvária
a vypusťte ji otvorem za modrou stěnu. Objeví se čtvrtá ženština o podaruje
vás medailónem. Projděte zlatými dveřmi a na jejich opačné straně použijte
první klíč (key disgust). Pokračujte dál, po zeleném paprsku do místnosti se
třemi okrouhlými bazénky - klikněte na první a dejte nymfě medailón, popojděte
k druhému, klikněte na něj a medailón vám bude zase vrácen, popojděte ke
třetímu bazénku, nasaďte si helmu, skočte do něj a medailón nymfě zase vraťte.
Nechá vám ho a vy po vynoření můžete projít dalšími dveřmi. Na druhé straně na
ně použijte druhý klíč (key mistrust) a přejděte po paprsku dál. Na svůj obraz
v zrcadle použijte Brutality a nymfě dejte medailón, zato vás nechá projít
dalšími dveřmi. Zezadu je nakrmte třetím klíčem (key selfishness)a postupte
dál k nymfě ležící na zemi. Klikněte na ni, vezměte ji do náručí a sledujte
video, které skončí opět tam, kde začalo. Projděte dalšími dveřmi, z opačné
strany na ně použijte poslední klíč (key indifference), výtahem se nechte
dovést na dno, nasaďte si helmu a seberte zlaté vejce (nebo co to je). Vzápětí
budete přeneseni do k trpaslíkovi do dílny, odkud na motorce přejeďte na konec
kolejí do namodralé místnosti, tam přejděte až k zadní stěně s panelem. V jeho
spodní části dvakrát klikněte na jakési kolo a až z něj vyjede nádoba, vložte
do ní Loge's Tear, zavřete ji a zvenčí na ni ještě jednou klikněte. Důl se
rozjede a první příběh je u konce.
Až se ocitnete zpátky v dole, promluvte si s trpaslíkem, pak vyjděte z jeskyně
ven, dole se dejte doprava a nastupte do výtahu, který vás zaveze do kruhové
místnosti, v níž visí přivázaný další trpaslík. Promluvte i s ním a po dlouhém
rozhovoru vyjeďte opět nahoru a dejte se doleva (před jeskyni) a odsud
doprava, kde byste měli skončit před známým panelem s virtuální mapou dolu. Tu
si vyvolejte a pohněte s druhou přepážkou na modré rouře tak, abyste celý důl
na chvíli zatopili. Až voda zase opadne, přepojte jednu trubici, s kterou jste
už hýbali v minulé části zase na druhý spoj. Pak se vydejte i křeslem na cestu
dolů chodbou ke dveřím s puzzlem. Tentokrát se s jeho skládáním ale
neobtěžujte a jen na něj použijte oheň z inventáře. V místnosti seberte
z každé ze tří kójí jeden znak (dragon, centaur a phoenix) a klece jeden
chrysoberyl. Pak se vraťte zpátky k trpaslíkovi do jeskyně a dejte mu
chrysoberyl, čímž získáte klec. Vyjděte před jeskyni a najděte namodralou
kovovou místnost, kde z přihrádky na panelu vytáhněte Loge's Tear. Pak už
stačí jen vyjet ven a započne se dlouhá sekvence nejprve rozhovoru
s Alberichem a pak i boje. Až na vás hlavní trpaslík pošle svá kreslená
zviřátka, bojujte s nimi pomocí znaků, které použijte v pořadí centaur, dragon
a phoenix. Po boji se zase přenesete do arény k Wotanovi. Klikněte na vejce,
pak na něj použijte oheň a složte puzzle se čtvero ročním obdobím. Na
objevivším se počítadle nastavte kód 00366 a až se odkryje pultík, položte na
něj prsten i korunu. Jakmile skončí boj robotů, vyjděte po schodech k jakémusi
přístroji, klikněte na něj a pak otočíte čtverečky číslo 1, 3, 4 a 6. Poté
vezměte mechanickou paličku vpravo, přetáhněte jí na začátek řady doleva
a postupně s ní uhoďte do každého čtverečku. Objeví se nový panel, na němž
postupně zmáčkněte tlačítka 1 až 10, 15, 14, 13, 11 a 12. Po rozklenutí duhy
tím správným směrem se dostaví konec druhého dobrodružství.
Do dveří vedle vás se vejít nedá, takže najděte velký strom uzpůsobený jako
dům a vejděte do něj. Po schodech pokračujte do prvního patra a posbírejte
všechno, co tam je - ze zásuvek v trůnu vyndejte formu a kovy, z objektu vlevo
od trůnu luk atd. Vedle schodů jsou další tři objekty - nejdřív klikněte na
pohyblivou část vlevo, pak do nádržky vložte Loge's Tear, na ni formu a ještě
navrch kovy. Vytvoří se vám všech sedm jednotlivých kovů. Teď se soustřeďte na
truhlu s postavičkou a zlatými drátky uvnitř - než se do tohoto puzzlu
pustíte, musí být v nádržce, s níž jste pracovali před chvílí napuštěna voda.
Z truhly pak vyjede kniha s postavičkou, kterou musíte oživit vkládáním
tekutých kovů - zleva doprava je to v pořadílead, steel, silver, gold, tin,
copper, quicksilver. Kniha se otevře a z ní vyskočí malý golem. Sejděte zpátky
před dům, vraťte se o jednu křižovatku zpátky a zahněte doleva k jezeru.
Nastupte do loďky a jeďte rovně, kde z křoví seberte červené bobulky, pak na
něj použijte Instinct of wolf z inventáře a seberte ještě modré bobulky
a ingot. Vraťte se do stromového domu do prvního patra a vpravo od trůnu dejte
oboje bobule do lisu. Získanou flaštičkou s uspávacím likérem vybavte golema
a pošlete ho do díry pod trůn - přinese odtamtud další ingot. Vyjděte po
schodech výš a párkrát si zaklikejte na planety, aby se zastavily a vy jste si
je mohli prohlédnout. Popravděřečeno, byste spíš měli jejich znaky
a vlastnosti k nim příslušející někam nakreslit, budete to za chvíli
potřebovat. Pak se vraťte tam, kde jste stáli na úplném začátku. Příšeře přede
dveřmi dejte zajíce z inventáře, přinese vám za to třetí ingot. Vypravte se
k velké pyramidě, vystupte na ni a ze všech děr vytáhněte válečky
s vlastnostmi. Potom je tam zase vraťte zpátky, ovšem ve správném pořádku
- tak, jak jste to viděli nahoře na věži (a jak jste si to měli zapsat :-).
Pyramida se otevře a vy budete sneseni dolů do tmy. Jediné, na co se dá
podívat, je sarkofág - klikněte na ni a povšimněte si uvnitř podivného
předmětu. Pak použijte Wolf instinct z inventáře a hned bude vidět lépe
- v červeném osvětlení klikněte dole na kulatý objekt, vlčí hlavu otočte tak,
aby směřovala správným směrem (oči nahoře, čumák dole) a klikněte na ni.
Dostanete se ven i se sarkofágem. Vyjděte dveřmi ven a odbočte k jezeru, kde
nasedněte do loďky. Plujte tentokrát doleva a dírou dovnitř stromu, kde jste
před chvílí stáli. Zatáhněte za páku, čímž sarkofág naložíte na loď a odešlete
na jezero. Znova přejděte k jezeru, do ohně strčte šíp a až chytne, vystřelte
ho na loďku na vodě. Vraťte se do domu až do nejvyššího patra, vyjděte na most
a až narazíte na budku s bednou uvnitř, vyndejte z ní rybářské náčiní. Pak se
opět vytáhněte nahoru a pokračujte dál za budku, kde na zelený chumel použijte
svůj Wolf instinct. Objevíte tam červy, pro které je třeba poslat Golema. Pak
se přesuňte zase zpátky do budky a rybářský prut i s návnadou nahoďte do vody
- chytíte na něj rybu, která spolkla předmět ukrytý v sarkofágu, a je to klíč.
Vyšplhejte na pyramidu, na sloupu se znakem Saturnu klikněte na prohlubeň, tu
odemkněte klíčem z ryby a do tří přihrádek vložte své tři ingoty. Pak seberte
medailón s vlčí hlavou a pyramidu můžete opustit. Přejděte k zamčené boudě,
vedle níž jste třetí dobrodružství začínali a zaklepejte. Otevře vám nějaká
dívka, promluvte s ní, pak vejděte dovnitř a klikněte na její medailón.
Promluvte si s ní, pak i s přišedším mužem a zasedněte s ním za stůl. Až svůj
džber postaví na zem, koukněte se pod stůl a vyšlete Golema s lahví uspávacího
prostředku ke džberu. Muž se z něj napije a usne a vy si můžete v klidu
promluvit se svou nalezenou sestrou. Pak na její medailón použijte ten svůj,
aby vám ho půjčila. Vyjděte z boudy ven a dojděte k stromu s podivným můstkem.
Při bližším pohledu použijte Wolf instinct a do meče vložte z každé strany
jeden medailón, čímž přivoláte konec třetí části.
Jděte do čtvrté místnosti (nepočítaje v to místnost vlevo bez dveří s drakem),
kde pod stromem seberte meč a jablko. Vstupte o druhé místnosti (ledová)
a vylezte po stupínkách nahoru na skálu, tam použijte kopí na ledovou horu
a až zase slezete, ze země seberte kus kůry. Pak popojděte doleva ke kašně, na
dračí hlavu použijte nejdřív kopí a pak meč. Až se kašna naplní, meč si zase
vezměte zpátky. Ze středu kašny seberte lasturu a přemístěte se do třetí
místnosti se skalami. Seberte kytku a klikněte na místo pod nohama mrtvoly. Na
první puzzle použijte Golema a pak ho rozložte následujícím způsobem: tvář do
horní levé prohlubně, hlavu do horní pravé, levou ruku do střední levé, pravou
ruku do střední pravé, břicho do dolní levé a nohy do dolní pravé. Celou
operaci ukončete položením srdce do prohlubně nad hlavou Golema. Při správném
postupu se objeví nová deska s puzzlem, na níž máte přesunout části lidského
těla tak, jak leží doopravdy. Správné tahy jsou znak z první řádky přesunout
na pozici 1/4 (vertikální linie/horizontální linie), znak z druhé řádky na
pozici 2/7, znak ze třetí řádky na 2/1, znak ze čtvrté řádky na 4/4, znak
z páté řádky na 7/3, znak ze šesté řádky na 7/5 a ze sedmé řádky na 3/5.
V inventáři se vám po úspěšném složení objeví ptačí brko. Přesuňte se do první
místnosti (pouštní), kde mečem přetněte provaz a na mrak použijte lasturu
(získáte list). Pak zase přejděte do čtvrté místnosti (se stromem) a na levé
straně stromu najděte sošky s dírami, do nichž popořadě vložte (zleva doprava)
kytku, jablko, lista kůru, čímž získáte další předmět. Pak dlouhou chodbou
projděte až na konec, otevřete dvířka a vyřešte objevivší se hádanku (kliknout
na třetí otvor a pak na druhý, na čtvrtý a pak na první a nakonec na pátý a na
druhý, všechno završíte kliknutím na druhé a první pole). Pak se mrkněte na
přesýpací hodiny a ještě na svítící místo. Manipulací s kruhem pak sestavte
obraz vznášející se postavy. Až se vám to podaří, použijte na zeď vpravo
provaz a pak už jen vyčkejte konce čtvrté části. Ůplný konec hry vás ale čeká
až poté, co doprostřed otáčivého kruhu umístíte poslední věc ze svého
inventáře.
KONEC.