1. Další naše weby:
  2. Gta.cz
  3. Mafia & Mafia 2
  4. NFS
  5. S.T.A.L.K.E.R.
  6. Gothic
  7. Worms
  8. Vietcong
  9. T-Games
  10. Webtech

Děkujeme Vám, že máte zájem stahovat soubor:

Vyčkejte prosím, až uplyne odpočet, poté můžete začít stahovat:

7
Knihovny online
knihovna wii
Hledáte tady Váš WinCheater 2?
Tak to pojďte sem!
Ring - návod
Autor: Bonusweb

Na náměstíčku  si promluvte se  všemi sochami  a  pak se spusťte  dírou v zemi

k otáčivému  kolu, kde  si můžete  vybrat, kterým  dobrodružstvím hru začnete.

Alberich  Až  si  promluvíte  s  trpaslíkem,  popojděte  do pravého kouta, kde

klikněte na sklenici (získáte žábu), klikněte na ornament na zdi (trpaslík vám

ho  nebude chtít  dát, ale  když na  něj použijte  Brutality, tak změní názor)

a pak ještě seberte pyramidku - Loge's  Tear. Vyjděte před jeskyni a nasedněte

na  motorku. Nastartujete  ji tak,  že  nejdřív  otevřete poklop,  pak do  něj

strčíte potvoru  jménem Glug, kterou  máte v inventáři  a nakonec jí  zásobíte

minerálem  z  inventáře.  Sjeďte  až  úplně  na  konec  kolejí, které do další

místnosti, ale neslézejte z motorky, otočte to a rovnou se pusťte zase zpátky.


Tentokrát ale neodbočujte do jeskyně s trpaslíkem, nýbrž jeďte pořád rovně, až

přistanete přímo před kontrolním panelem. Na ten klikněte a na místo chybějící

páté  části vložte  svůj kousek  z inventáře.  Pak na  jednom z dílků postupně

zmáčkněte  všechna malá  tlačítka podle  pořadí, v  jakém se  odvíjí vyprávěný

příběh (1=zelená  část, kterou jste  do skládačky dodali  vy, 2=modrá, 3=tmavě

hnědá,  4=světle hnědá,  5=červená) a  jako poslední  zmáčkněte prázdné  hnědé

tlačítko. Poté se  rozsvítí kontrolky na hlavním panelu,  na které pak dvakrát

máčkněte - nejprve zmizí skládačka a poté se objeví hologram dolů. Bohužel jen

na chvíli, takže  použijte brutality na místo, kde se  hologram objevil - a on

se tam objeví znova a už na stálo. Na hologramu je možné pohnout pouze jedinou

části, proto s  ní pohněte, pak hologram deaktivujte a  i s křeslem se vydejte

na jízdu  na druhou stanu od  ovládacího pultu. Přistanete u  puzzlu - všechny

tři díly otočte tak, aby k vám byl obrácený červený kruh. Až se vám to povede,

otevře  se vám  cesta do  další místnosti,  kde v  jednom z postranních otvorů

najdete helmu, do níž strčte žábu,  a ve vejcovitém útvaru uprostřed je jakási

antigravitační  hmota,  která  se  taky  bude  hodit.  Přesuňte  se  zpátky ke

kontrolnímu panelu, aktivujte hologram a proveďte na něm takové úpravy, abyste

část dolů  zatopili (je třeba pohnout  s jednou překážkou u  dolní modré roury

a pak opět přetočit zpátky tu část,  s níž už jste hýbali minule). Deaktivujte

hologram a pohněte s pákou nalevo, což  vás opět dopraví k vaší motorce. Jeďte

až na  konec kolejí do  namodralé místnosti, v  níž jste předtím  jen otáčeli,

tentokrát tam ale  vystupte. Napravo i nalevo od vás  jsou dva panely, v nichž

je  třeba  posunout  páku  dolů,  aby  se  rozsvítily  zelené  kontrolky.  Pak

pokračujte rovně,  zdviží vyjeďte nahoru,  nasaďte si helmu  a skočte dolů  do

vody. Ocitnete se ve vodní říši, kde se před vámi budou vynořovat vnadné nymfy

a snažit  se vás  odlákat od   sbírání klíčů,  které nutně  potřebujete. Pokud

chcete, klidně  si je všechny  vyposlechněte, ale pak  už musíte začít  s těmi

klíči - jakmile se před vámi vynoří  nymfa, nevšímejte si jí a klikněte jinam,

jako byste  se chtěli posunout. Nymfa  zmizí a místo ní  se objeví klíč, který

seberte.  Až posbíráte  všechny tři,  vnořte se  do bílého  objektu pod jednou

z hor. U dveří  tam leží čtvrtý klíč. Projděte dál,  vytáhněte rybku z akvária

a vypusťte ji  otvorem za modrou stěnu.  Objeví se čtvrtá ženština  o podaruje

vás  medailónem. Projděte  zlatými dveřmi  a na  jejich opačné straně použijte

první klíč (key  disgust). Pokračujte dál, po zeleném  paprsku do místnosti se

třemi okrouhlými bazénky - klikněte na první a dejte nymfě medailón, popojděte

k druhému,  klikněte na  něj a  medailón vám  bude zase  vrácen, popojděte  ke

třetímu bazénku, nasaďte si helmu, skočte do něj a medailón nymfě zase vraťte.


Nechá vám ho a vy po vynoření můžete projít dalšími dveřmi. Na druhé straně na

ně použijte druhý klíč (key mistrust) a přejděte po paprsku dál. Na svůj obraz

v zrcadle  použijte Brutality  a nymfě  dejte medailón,  zato vás nechá projít

dalšími dveřmi.  Zezadu je nakrmte  třetím klíčem (key  selfishness)a postupte

dál k nymfě  ležící na zemi. Klikněte na  ni, vezměte ji do náručí  a sledujte

video, které  skončí opět tam, kde  začalo. Projděte dalšími dveřmi,  z opačné

strany  na ně  použijte poslední  klíč (key  indifference), výtahem  se nechte

dovést na dno, nasaďte si helmu a seberte zlaté vejce (nebo co to je). Vzápětí

budete přeneseni do k trpaslíkovi do dílny, odkud na motorce přejeďte na konec

kolejí do namodralé místnosti, tam přejděte až k zadní stěně s panelem. V jeho

spodní části dvakrát klikněte na jakési kolo  a až z něj vyjede nádoba, vložte

do ní  Loge's Tear, zavřete  ji a zvenčí  na ni ještě  jednou klikněte. Důl se

rozjede a první příběh je u konce.



Až se ocitnete zpátky v dole, promluvte si s trpaslíkem, pak vyjděte z jeskyně

ven, dole se  dejte doprava a nastupte do výtahu,  který vás zaveze do kruhové

místnosti, v níž visí přivázaný další trpaslík. Promluvte i s ním a po dlouhém

rozhovoru  vyjeďte  opět  nahoru  a  dejte  se  doleva  (před jeskyni) a odsud

doprava, kde byste měli skončit před známým panelem s virtuální mapou dolu. Tu

si vyvolejte a pohněte s druhou přepážkou  na modré rouře tak, abyste celý důl

na chvíli zatopili. Až voda zase opadne, přepojte jednu trubici, s kterou jste

už hýbali v minulé části zase na druhý spoj. Pak se vydejte i křeslem na cestu

dolů  chodbou  ke  dveřím  s  puzzlem.  Tentokrát  se  s  jeho  skládáním  ale

neobtěžujte  a jen  na něj  použijte  oheň  z inventáře.  V místnosti  seberte

z každé  ze tří  kójí jeden  znak (dragon,  centaur a  phoenix) a  klece jeden

chrysoberyl.  Pak  se  vraťte  zpátky  k  trpaslíkovi  do  jeskyně  a dejte mu

chrysoberyl,  čímž získáte  klec. Vyjděte  před jeskyni  a najděte  namodralou

kovovou  místnost, kde  z přihrádky  na panelu  vytáhněte Loge's  Tear. Pak už

stačí  jen  vyjet   ven  a  započne  se  dlouhá   sekvence  nejprve  rozhovoru

s Alberichem  a pak  i boje.  Až  na  vás hlavní  trpaslík pošle  svá kreslená

zviřátka, bojujte s nimi pomocí znaků, které použijte v pořadí centaur, dragon

a phoenix. Po boji  se zase přenesete do arény k  Wotanovi. Klikněte na vejce,

pak  na  něj  použijte  oheň  a  složte  puzzle  se  čtvero ročním obdobím. Na

objevivším se počítadle nastavte kód 00366  a až se odkryje pultík, položte na

něj prsten i korunu. Jakmile skončí boj robotů, vyjděte po schodech k jakémusi

přístroji, klikněte  na něj a  pak otočíte čtverečky  číslo 1, 3,  4 a 6. Poté

vezměte  mechanickou  paličku  vpravo,  přetáhněte  jí  na začátek řady doleva

a postupně s  ní uhoďte do  každého čtverečku. Objeví  se nový panel,  na němž

postupně zmáčkněte tlačítka 1  až 10, 15, 14, 13, 11 a  12. Po rozklenutí duhy

tím správným směrem se dostaví konec druhého dobrodružství.



Do dveří  vedle vás se vejít  nedá, takže najděte velký  strom uzpůsobený jako

dům a  vejděte do něj.  Po schodech pokračujte  do prvního patra  a posbírejte

všechno, co tam je - ze zásuvek v trůnu vyndejte formu a kovy, z objektu vlevo

od trůnu  luk atd. Vedle schodů  jsou další tři objekty  - nejdřív klikněte na

pohyblivou část vlevo, pak do nádržky vložte  Loge's Tear, na ni formu a ještě

navrch kovy. Vytvoří se vám všech sedm jednotlivých kovů. Teď se soustřeďte na

truhlu  s  postavičkou  a  zlatými  drátky  uvnitř  -  než se do tohoto puzzlu

pustíte, musí být v nádržce, s  níž jste pracovali před chvílí napuštěna voda.

Z truhly  pak  vyjede  kniha  s  postavičkou,  kterou  musíte oživit vkládáním

tekutých kovů  - zleva doprava je  to v pořadílead, steel,  silver, gold, tin,

copper, quicksilver. Kniha se otevře a z ní vyskočí malý golem. Sejděte zpátky

před  dům, vraťte  se o  jednu křižovatku  zpátky a  zahněte doleva  k jezeru.


Nastupte do loďky  a jeďte rovně, kde z křoví  seberte červené bobulky, pak na

něj  použijte Instinct  of wolf  z  inventáře  a seberte  ještě modré  bobulky

a ingot. Vraťte se do stromového domu do prvního patra a vpravo od trůnu dejte

oboje bobule do  lisu. Získanou flaštičkou s uspávacím  likérem vybavte golema

a pošlete  ho do  díry pod  trůn -  přinese odtamtud  další ingot.  Vyjděte po

schodech výš a párkrát si zaklikejte na planety, aby se zastavily a vy jste si

je   mohli  prohlédnout.   Popravděřečeno,  byste   spíš  měli   jejich  znaky

a vlastnosti  k  nim  příslušející  někam   nakreslit,  budete  to  za  chvíli

potřebovat. Pak se vraťte tam, kde jste stáli na úplném začátku. Příšeře přede

dveřmi dejte  zajíce z inventáře, přinese  vám za to třetí  ingot. Vypravte se

k velké  pyramidě,   vystupte  na  ni   a  ze  všech   děr  vytáhněte  válečky

s vlastnostmi.  Potom je  tam zase  vraťte zpátky,  ovšem ve  správném pořádku

- tak, jak jste  to viděli nahoře na věži  (a jak jste si to  měli zapsat :-).


Pyramida  se otevře  a vy  budete sneseni  dolů do  tmy. Jediné,  na co  se dá

podívat,  je  sarkofág  -  klikněte  na  ni  a  povšimněte si uvnitř podivného

předmětu.  Pak použijte  Wolf instinct  z  inventáře  a hned  bude vidět  lépe

- v červeném osvětlení klikněte dole na  kulatý objekt, vlčí hlavu otočte tak,

aby  směřovala správným  směrem (oči  nahoře, čumák  dole) a  klikněte na  ni.

Dostanete se ven  i se sarkofágem. Vyjděte dveřmi ven  a odbočte k jezeru, kde

nasedněte do loďky.  Plujte tentokrát doleva a dírou  dovnitř stromu, kde jste

před chvílí stáli. Zatáhněte za páku, čímž sarkofág naložíte na loď a odešlete

na jezero. Znova přejděte k jezeru, do  ohně strčte šíp a až chytne, vystřelte

ho na loďku na vodě. Vraťte se do domu až do nejvyššího patra, vyjděte na most

a až narazíte na budku s bednou uvnitř,  vyndejte z ní rybářské náčiní. Pak se

opět vytáhněte nahoru a pokračujte dál za budku, kde na zelený chumel použijte

svůj Wolf instinct. Objevíte tam červy,  pro které je třeba poslat Golema. Pak

se přesuňte zase zpátky do budky a  rybářský prut i s návnadou nahoďte do vody

- chytíte na něj rybu, která spolkla předmět ukrytý v sarkofágu, a je to klíč.


Vyšplhejte na pyramidu, na sloupu se  znakem Saturnu klikněte na prohlubeň, tu

odemkněte klíčem z ryby a do tří  přihrádek vložte své tři ingoty. Pak seberte

medailón s  vlčí hlavou a pyramidu  můžete opustit. Přejděte k  zamčené boudě,

vedle níž  jste třetí dobrodružství  začínali a zaklepejte.  Otevře vám nějaká

dívka,  promluvte s  ní, pak  vejděte  dovnitř  a klikněte  na její  medailón.

Promluvte si s ní, pak i s přišedším  mužem a zasedněte s ním za stůl. Až svůj

džber postaví na zem, koukněte se pod stůl a vyšlete Golema s lahví uspávacího

prostředku  ke džberu.  Muž se  z něj  napije a  usne a  vy si  můžete v klidu

promluvit se svou  nalezenou sestrou. Pak na její  medailón použijte ten svůj,

aby vám ho půjčila. Vyjděte z boudy ven a dojděte k stromu s podivným můstkem.

Při bližším  pohledu použijte Wolf  instinct a do  meče vložte z  každé strany

jeden medailón, čímž přivoláte konec třetí části.



Jděte do čtvrté místnosti (nepočítaje v to místnost vlevo bez dveří s drakem),

kde  pod stromem  seberte meč  a jablko.  Vstupte o  druhé místnosti  (ledová)

a vylezte po  stupínkách nahoru na  skálu, tam použijte  kopí na ledovou  horu

a až zase slezete, ze země seberte kus kůry. Pak popojděte doleva ke kašně, na

dračí hlavu použijte nejdřív  kopí a pak meč. Až se kašna  naplní, meč si zase

vezměte  zpátky. Ze  středu kašny  seberte lasturu  a přemístěte  se do  třetí

místnosti se skalami. Seberte kytku a klikněte na místo pod nohama mrtvoly. Na

první puzzle použijte Golema a pak  ho rozložte následujícím způsobem: tvář do

horní levé prohlubně, hlavu do horní pravé, levou ruku do střední levé, pravou

ruku  do střední  pravé, břicho  do dolní  levé a  nohy do  dolní pravé. Celou

operaci ukončete položením srdce do  prohlubně nad hlavou Golema. Při správném

postupu se objeví  nová deska s puzzlem, na níž  máte přesunout části lidského

těla tak, jak  leží doopravdy. Správné tahy jsou znak  z první řádky přesunout

na  pozici 1/4  (vertikální linie/horizontální  linie), znak  z druhé řádky na

pozici 2/7,  znak ze třetí  řádky na 2/1,  znak ze čtvrté  řádky na 4/4,  znak

z páté  řádky na  7/3, znak  ze šesté  řádky na  7/5 a  ze sedmé řádky na 3/5.


V inventáři se vám po úspěšném složení objeví ptačí brko. Přesuňte se do první

místnosti  (pouštní), kde  mečem přetněte  provaz a  na mrak  použijte lasturu

(získáte list). Pak  zase přejděte do čtvrté místnosti (se  stromem) a na levé

straně stromu najděte sošky s dírami, do nichž popořadě vložte (zleva doprava)

kytku,  jablko, lista  kůru, čímž  získáte další  předmět. Pak dlouhou chodbou

projděte až na konec, otevřete dvířka a vyřešte objevivší se hádanku (kliknout

na třetí otvor a pak na druhý, na čtvrtý a pak na první a nakonec na pátý a na

druhý, všechno  završíte kliknutím na druhé  a první pole). Pak  se mrkněte na

přesýpací hodiny  a ještě na svítící  místo. Manipulací s kruhem  pak sestavte

obraz  vznášející se  postavy. Až  se vám  to podaří,  použijte na  zeď vpravo

provaz a pak už jen vyčkejte konce  čtvrté části. Ůplný konec hry vás ale čeká

až  poté,  co  doprostřed  otáčivého  kruhu  umístíte  poslední  věc  ze svého

inventáře.


KONEC.

Podpořte nás koupením hry:

Partneři a přátelé:

Copyright (c) 1996 - 2023 Jan Svatoš a Ing. Miroslav Moucha
Všechny materiály zde zveřejněné jsou chráněny autorským zákonem a jejich přebírání bez souhlasu autora je výslovně zakázáno.